BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sparta Rotterdam - Ajax (zondag 13 september, 14.30) Eredivisie 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 08 september 2020 - 17:34   quote  deeplink  
b9otf8jzl1mqv.png

Datum en tijdstip: Zondag 13 september, 14.30 uur
Locatie: Het Kasteel, Rotterdam
Scheidsrechter: Jochem Kamphuis
Competitie: Eredivisie

De wedstrijd
Vanaf komend seizoen korte topics voor de Eredivisie. Alleen de toppers (die na de winterstop gespeeld worden) en de Europese wedstrijden zal ik uitgebreid doen.

Zondag dus de start van het nieuwe seizoen. Het goede nieuws is dat Daley Blind inzetbaar lijkt te zijn. Tevens zou het fijn zijn in tegenstelling tot de laatste 3 seizoenen, het seizoen eens met winst te starten. Zondag begint het allemaal om 14.30 op het kasteel, waar Ajax vorig jaar met 4-1 wist te winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2020 door Loetje --
p111
 p111 - dinsdag 08 september 2020 - 17:59   quote  deeplink  
Heerlijk om dit weer te zien,top Loetje we hebben hier maanden op moeten wachten.Nou ga er van uit dat we gaan winnen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 08 september 2020 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2020 - 17:59 schreef p111 het volgende:
Heerlijk om dit weer te zien,top Loetje we hebben hier maanden op moeten wachten.Nou ga er van uit dat we gaan winnen.
Zelfs ik vond het leuk om even te maken, ondanks een kort topic. Daar waar ik er vorig jaar echt helemaal klaar mee was.
Loetje
 Loetje - dinsdag 08 september 2020 - 18:04   quote  deeplink  
Opstelling lijkt me ook vrij helder als Blind echt kan spelen. Kunnen 2 opties zijn.

Ofwel, Onana, Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico, Alvarez, Kudus, Gravenberch, Antony, Promes en Tadic.

Als Blind niet speelt, speelt Martinez daar. Enige wat nog kan, is dat Promes op 10 komt en Labyad op 9. Dat was immers onze beste man in de voorbereiding.
Eide
 Eide - dinsdag 08 september 2020 - 18:28   quote  deeplink  
Goed werk Loetje.

Ik verwacht niet dat Blind in de basis start eerlijk gezegd.
p111
 p111 - dinsdag 08 september 2020 - 18:44   quote  deeplink  
Ik verwacht deze opstelling -Onana-Mazra-Schuurs-Martinez-Nico-Gravenberch-Alvarez-Promes-Labyad-Tadic-Antoni. Ik denk dat Neres en Blind nog geen basis beginnen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 08 september 2020 - 18:48   quote  deeplink  
Daarom staat er, dan is het Martinez. Maar Blind loopt niet ver achter dus sluit het niet uit. Het is Blind of Martinez. Simpel zat.
remco k
 remco k - dinsdag 08 september 2020 - 19:27   quote  deeplink  
Promes heeft het merendeel van zijn minuten op 10 gemaakt.

Gezien de mogelijke transfer vind ik dat ten Hag dat goed gedaan heeft, van de Beek had ongetwijfeld meer willen spelen, maar ten Hag heeft binnen de selectie goed geanticipeerd op het mogelijke vertrek, los van de keuze op Promes.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 september 2020 - 22:45   quote  deeplink  
mooi om telezen weer.. EINDELIJK weer eredivisie van ons ajax... opstellingen lijken indd zoals boven genoemd..
Loetje
 Loetje - dinsdag 08 september 2020 - 23:04   quote  deeplink  
Even de eerste 5 potjes in beeld brengen.

Sparta - Ajax
Ajax - RKC
Ajax - Vitesse
Groningen - Ajax
Ajax - Heerenveen

Je zou zeggen, minimaal 13 punten. Maar eerst zien en dan geloven.
Eide
 Eide - dinsdag 08 september 2020 - 23:18   quote  deeplink  
Ik denk dat Promes op 10 gaat spelen en Labyad op 9. Kudus zou wel eens op 6 kunnen komen te spelen als Martinez LCV komt te staan. Alvarez geloof ik niet in. Misschien dat hij wel start in de basis maar die zie ik geen vaste basisspeler worden. Een koppeltje Gravenberch / Kudus als soort van punt-naar-voren constructie met Promes zou ook nog zomaar kunnen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 september 2020 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2020 - 23:18 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Promes op 10 gaat spelen en Labyad op 9. Kudus zou wel eens op 6 kunnen komen te spelen als Martinez LCV komt te staan. Alvarez geloof ik niet in. Misschien dat hij wel start in de basis maar die zie ik geen vaste basisspeler worden. Een koppeltje Gravenberch / Kudus als soort van punt-naar-voren constructie met Promes zou ook nog zomaar kunnen.
hier zie ik zelf indd meer in.. maar goed we gaan het zien..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 september 2020 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2020 - 23:04 schreef Loetje het volgende:
Even de eerste 5 potjes in beeld brengen.

Sparta - Ajax
Ajax - RKC
Ajax - Vitesse
Groningen - Ajax
Ajax - Heerenveen

Je zou zeggen, minimaal 13 punten. Maar eerst zien en dan geloven.
15! ;)
remco k
 remco k - woensdag 09 september 2020 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2020 - 23:18 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Promes op 10 gaat spelen en Labyad op 9. Kudus zou wel eens op 6 kunnen komen te spelen als Martinez LCV komt te staan. Alvarez geloof ik niet in. Misschien dat hij wel start in de basis maar die zie ik geen vaste basisspeler worden. Een koppeltje Gravenberch / Kudus als soort van punt-naar-voren constructie met Promes zou ook nog zomaar kunnen.
Dat zou ik als trainer ook zo doen vermoed ik.

Ik denk alleen dat ten Hag op dit moment anders denkt. Ik
Vermoed dat Martinez helemaal geen basisspeler was geweest as Blind gaat spelen.

Maar waar we voorheen wel redelijk goed wisten wie de onbetwiste 12 a 13 spelers Waren. Zijn dat er nu echt meer.

Promes labyad Neres Anthony Tadic maken uit wie de eerste 3 aanvallers worden. Geen daarvan is een duidelijke bankzitter omdat hij minder kwaliteit zou hebben.

Gravenberg , Kudus, Promes, Martinez, Alvarez, Labyad maken uit wie de 3 middenvelders gaan worden. Daar zit denk ik meer kwaliteitsverschil dan voorin en ik vraag me af of de balans niet te ver door slaat naar 1 kant.

Maar ook daar. Een middenveld met Martinez Gravenberg en labyad lijkt me prima. Maar een middenveld met Alvarez Promes en Kudus kan ook prima. Je kan dus heel veel opties spelen die helemaal niet per definitie minder zouden moeten zijn.
p111
 p111 - woensdag 09 september 2020 - 09:17   quote  deeplink  
Nou we gaan het zien,ben benieuwd.
remco k
 remco k - woensdag 09 september 2020 - 09:21   quote  deeplink  
Ja ik ook man. Echt weer zin in.

En heel erg benieuwd waar we staan. Ajax natuurlijk een goede voorbereiding gedraaid. Maar dat zegt uiteindelijk helemaal niets.
Eide
 Eide - woensdag 09 september 2020 - 10:00   quote  deeplink  
Een variant met Neres, Antony en Tadic voorin met Labyad, Promes en Gravenberch op het middenveld is trouwens ook zomaar mogelijk. Als Blind terug is behoort Martinez eigenlijk ook nog ergens in de basis thuis.

Voor mijn gevoel zijn Antony, Martinez en Kudus momenteel de nummers 12,13 en 14 van de selectie met Lang waarschijnlijk daar kort achter. Traore, Alvarez en KJH maken denk ik de 18 vol. Ik denk dat Ten Hag Neres wel hoger in de pikorde heeft dan Antony, maar Neres is nog niet helemaal fit.

Edit: ik vergeet Dest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2020 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 09 september 2020 - 10:01   quote  deeplink  
Stiekem toch weer een hele complete selectie hoor.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 09 september 2020 - 10:51   quote  deeplink  
2-5 en daarmee de race naar de titel ingezet.
remco k
 remco k - woensdag 09 september 2020 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2020 - 10:00 schreef Eide het volgende:
Een variant met Neres, Antony en Tadic voorin met Labyad, Promes en Gravenberch op het middenveld is trouwens ook zomaar mogelijk. Als Blind terug is behoort Martinez eigenlijk ook nog ergens in de basis thuis.

Voor mijn gevoel zijn Antony, Martinez en Kudus momenteel de nummers 12,13 en 14 van de selectie met Lang waarschijnlijk daar kort achter. Traore, Alvarez en KJH maken denk ik de 18 vol. Ik denk dat Ten Hag Neres wel hoger in de pikorde heeft dan Antony, maar Neres is nog niet helemaal fit.

Edit: ik vergeet Dest.
Alvarez heeft in de voorbereiding vrijwel alle belangrijkere wedstrijden met de "basis" gespeeld.

Heb je niet het gevoel dat ten Hag hem gewoon voorlopig bij de eerste 11 ziet??

Labyad Gravenberg en Promes verwacht ik niet op het middenveld, dat is voor ten Hag vermoed ik veel te aanvallend..
p111
 p111 - woensdag 09 september 2020 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2020 - 10:00 schreef Eide het volgende:
Een variant met Neres, Antony en Tadic voorin met Labyad, Promes en Gravenberch op het middenveld is trouwens ook zomaar mogelijk. Als Blind terug is behoort Martinez eigenlijk ook nog ergens in de basis thuis.

Voor mijn gevoel zijn Antony, Martinez en Kudus momenteel de nummers 12,13 en 14 van de selectie met Lang waarschijnlijk daar kort achter. Traore, Alvarez en KJH maken denk ik de 18 vol. Ik denk dat Ten Hag Neres wel hoger in de pikorde heeft dan Antony, maar Neres is nog niet helemaal fit.

Edit: ik vergeet Dest.
Ik denk dat hij Neres nog niet in de basis laat starten.maar met Tadic/ANtoni en Labyat gaat starten.
Middenveld Gravenberch-Promes-Kudes/Alvares
Loetje
 Loetje - woensdag 09 september 2020 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2020 - 23:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

15! ;)
Groningen uit ligt ons niet.
Loetje
 Loetje - woensdag 09 september 2020 - 20:05   quote  deeplink  
Neres is net terug, die speelt echt niet. (In de basis)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2020 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 september 2020 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2020 - 20:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Groningen uit ligt ons niet.
klopt, maar gezien het materiaal moet je net zoals in 94 95 eigenlijk ongeslagen kampioen kunnen worden ;) dus vandaar mijn 15 punten.. en nee ik verwacht geen ongeslagen kampioen, maar stiekum hoop ik het wel..
Loetje
 Loetje - woensdag 09 september 2020 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2020 - 20:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt, maar gezien het materiaal moet je net zoals in 94 95 eigenlijk ongeslagen kampioen kunnen worden ;) dus vandaar mijn 15 punten.. en nee ik verwacht geen ongeslagen kampioen, maar stiekum hoop ik het wel..
Met welk materiaal dan ook, iedere ploeg heeft clubs die ze totaal niet liggen.
remco k
 remco k - woensdag 09 september 2020 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2020 - 20:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt, maar gezien het materiaal moet je net zoals in 94 95 eigenlijk ongeslagen kampioen kunnen worden ;) dus vandaar mijn 15 punten.. en nee ik verwacht geen ongeslagen kampioen, maar stiekum hoop ik het wel..
Pff wat een verwachtingspatroon weer.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 september 2020 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2020 - 20:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Pff wat een verwachtingspatroon weer.
mag dat niet ? kijk hoeveel kapitaal/kwaliteit erop het veld staat in vergelijking met elke andere club.. hiermee moet je gewoon simpel kampioen kunnen worden, en dat ik geen ongeslagen kampioenschap verwacht.. hoop het alleen wel gezien het materiaal.. maar goed, negatief mag niet, positief zijn dus ook niet ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2020 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - woensdag 09 september 2020 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2020 - 22:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mag dat niet ? kijk hoeveel kapitaal/kwaliteit erop het veld staat in vergelijking met elke andere club.. hiermee moet je gewoon simpel kampioen kunnen worden, en dat ik geen ongeslagen kampioenschap verwacht.. hoop het alleen wel gezien het materiaal.. maar goed, negatief mag niet, positief zijn dus ook niet ?
Als je kampioen wordt met 83 punten, ben je dan blij?

Ik was met de titels van Frank de Boer met 75 punten net zo blij.

Uiteindelijk tellen voor mij de prijzen en achteraf interesseert de rest me niet.

We haalde de halve finale van de CL, maar baal er nog steeds van en amper voldoening. Puur door de manier hoe. Snap je?
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 september 2020 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2020 - 22:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je kampioen wordt met 83 punten, ben je dan blij?

Ik was met de titels van Frank de Boer met 75 punten net zo blij.

Uiteindelijk tellen voor mij de prijzen en achteraf interesseert de rest me niet.

We haalde de halve finale van de CL, maar baal er nog steeds van en amper voldoening. Puur door de manier hoe. Snap je?
ik begrijp je, maar daarin verschilt toch iedereen... enige wat ik wil is een mooie pot voetbal.. tuurlijk incl prijzen als het even kan.. maar mooi voetbal staat voor mij voorop, en daar mag best een kutpot tussen zitten.. maar ik ben fan van ajax door de manier zoals ze behoren te voetballen.. aanvallend, met flair.. het gaat mij niet alleen om prijzen... kort samen gevat ik ben OOIT fan geworden van ajax door hun aanvallende en mooie voetbal, niet voor de prijzen, dat was een mooie bijkomstigheid ;) het zelfde met arsenal, ze wonnen eigenlijk vrij weinig in engeland.. maar ik vond het de mooiste club uit engeland..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2020 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - woensdag 09 september 2020 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2020 - 22:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik begrijp je, maar daarin verschilt toch iedereen... enige wat ik wil is een mooie pot voetbal.. tuurlijk incl prijzen als het even kan.. maar mooi voetbal staat voor mij voorop, en daar mag best een kutpot tussen zitten.. maar ik ben fan van ajax door de manier zoals ze behoren te voetballen.. aanvallend, met flair.. het gaat mij niet alleen om prijzen... kort samen gevat ik ben OOIT fan geworden van ajax door hun aanvallende en mooie voetbal, niet voor de prijzen, dat was een mooie bijkomstigheid ;) het zelfde met arsenal, ze wonnen eigenlijk vrij weinig in engeland.. maar ik vond het de mooiste club uit engeland..
Uiteindelijk wil je de beste zijn. Zie onder Bosz, na een half jaar werd het voetbal mooi, maar wat bij de meeste overheerst is een trainer zonder prijzen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 10 september 2020 - 08:12   quote  deeplink  
Ik ben erg benieuwd hoe deze selectie om zal gaan met de favorietenrol... we worden door vriend en vijand al met die schaal in de hand neergezet. Er wordt even voorbij gegaan aan het feit dat we 2 sterspelers op het middenveld moeten missen die samen goed waren voor meer dan de helft van onze goals en assists....Het is dan weer wel zo.dat je met de huidige selectie moeiteloos meedoet voor de titel maar ik kan de rest niet goed inschatten....
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 10 september 2020 - 08:14   quote  deeplink  
Sorry, het gaat hier om Sparta uit...1-3
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 september 2020 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2020 - 23:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Uiteindelijk wil je de beste zijn. Zie onder Bosz, na een half jaar werd het voetbal mooi, maar wat bij de meeste overheerst is een trainer zonder prijzen.
en voor mij een trainer die ajax zijn gezicht terug gaf.. maar goed ieder zijn ding daarin en wat ze willen zien en verwachten.. en tuurlijk wil ik prijzen, maar wel op de ajax manier :)
remco k
 remco k - donderdag 10 september 2020 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2020 - 22:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mag dat niet ? kijk hoeveel kapitaal/kwaliteit erop het veld staat in vergelijking met elke andere club.. hiermee moet je gewoon simpel kampioen kunnen worden, en dat ik geen ongeslagen kampioenschap verwacht.. hoop het alleen wel gezien het materiaal.. maar goed, negatief mag niet, positief zijn dus ook niet ?
Goed verhaal man.
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 september 2020 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2020 - 15:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Goed verhaal man.
heb echt medelijden met je directe omgeving man.. wat een figuur haha
Loetje
 Loetje - donderdag 10 september 2020 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2020 - 11:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en voor mij een trainer die ajax zijn gezicht terug gaf.. maar goed ieder zijn ding daarin en wat ze willen zien en verwachten.. en tuurlijk wil ik prijzen, maar wel op de ajax manier :)
Weetje, Ajax staat voor aanvallend voetbal en ook Ten Hag speelt ultra aanvallend. Dus daarin zou je op je wenken bediend moeten worden. Van mij mag het op bepaalde momenten zakelijker omdat het ook zeer geregeld dure goals tegen oplevert. Voor mij tellen uiteindelijk de prijzen. Ajax is sinds 2004 een keer 7 jaar en een keer 5 jaar geen kampioen geworden. Dat kan gewoon niet.
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 september 2020 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2020 - 21:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weetje, Ajax staat voor aanvallend voetbal en ook Ten Hag speelt ultra aanvallend. Dus daarin zou je op je wenken bediend moeten worden. Van mij mag het op bepaalde momenten zakelijker omdat het ook zeer geregeld dure goals tegen oplevert. Voor mij tellen uiteindelijk de prijzen. Ajax is sinds 2004 een keer 7 jaar en een keer 5 jaar geen kampioen geworden. Dat kan gewoon niet.
als ajax zijnde mag dat inderdaad niet...maar ik weet zeker dat het met dit materiaal geen probleem hoeft te zijn om met het spel wat ik graag zie kampioen te worden.. zijn we beiden blij ;)
remco k
 remco k - donderdag 10 september 2020 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2020 - 16:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb echt medelijden met je directe omgeving man.. wat een figuur haha
Die zijn heel gelukkig met me.

En ik ben hier niet degene die zichzelf tegen spreekt.

Een 100% nieuwe eerlijke kans toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2020 door remco k --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 september 2020 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2020 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Die zijn heel gelukkig met me.

En ik ben hier niet degene die zichzelf tegen spreekt.

Een 100% nieuwe eerlijke kans toch?
zeker, alleen wat er nu staat moet die simpel weg kampioen mee worden ook mwt blessures, vorig seizoen ook.. en dat zag ik zo de soep inlopen..

maar remco, laat lekker gaan... ben gewoon heel benieuwd hoe het seizoen uberhaubt gaat met alle rand dingen..
Eide
 Eide - vrijdag 11 september 2020 - 05:46   quote  deeplink  
Ik ook hoor. Het wordt toch een raar seizoen waar veel anders gaat zijn dan normaal. Op het oog lijkt Ajax er goed op te staan maar je weet pas echt iets na de eerste wedstrijd.
remco k
 remco k - vrijdag 11 september 2020 - 12:45   quote  deeplink  
Iedereen is benieuwd.

Wat doen de bijna lege stadions met de elftallen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 11 september 2020 - 14:18   quote  deeplink  
En als ik mag geloven dat we een goede voorbereiding hebben gehad, moet dat natuurlijk goed komen. Dus ga ik voor de overwinning.
Eide
 Eide - vrijdag 11 september 2020 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2020 - 12:45 schreef remco k het volgende:
Iedereen is benieuwd.

Wat doen de bijna lege stadions met de elftallen.
En dan vooral met het thuisvoordeel.
Eide
 Eide - vrijdag 11 september 2020 - 15:42   quote  deeplink  
Blind na hartproblemen weer inzetbaar bij Ajax: 'We weten dat hij safe is'

Daley Blind kan zondag spelen in de competitie-opener van Ajax tegen Sparta. Dat bevestigt trainer Erik ten Hag vrijdagmiddag op de persconferentie.

Blind maakte vorige week zijn rentree op het trainingsveld en is volgens Ten Hag inzetbaar. "Ik heb me geen zorgen gemaakt, want we kregen goede informatie van onze medische staf", laat de trainer weten. "We weten wat er aan de hand is en we weten dat hij safe is."

De dertigjarige Blind werd tijdens het oefenduel met Hertha BSC (1-0) vervangen, omdat zijn ICD ingreep. Het apparaatje werd vorig jaar geplaatst, nadat zijn hartspier ontstoken raakte en grijpt in bij hartritmestoornissen. Hij miste de laatste oefenwedstrijden van Ajax in de voorbereiding en de twee interlands van Oranje.

Ten Hag: "Ja, zijn ICD ging af. Dat is zijn bescherming en that's it. Hij staat er positief en met vertrouwen in, dus zo kijken wij er ook naar. We hebben fitte spelers in onze selectie en daar hoort Blind ook bij. Het extra onderzoek is afgerond en de resultaten zijn bevredigend, dus we kunnen verder."

Het is nog niet zeker of Blind zondag een basisplaats krijgt tegen Sparta. Begint hij op de bank, dan is Lisandro Martínez naar alle waarschijnlijkheid zijn vervanger, al kampt de Argentijn met fysieke klachten. Ook Devyne Rensch is een twijfelgeval.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2020 door Eide --
nummer10
 nummer10 - zondag 13 september 2020 - 00:15   quote  deeplink  
tjah... geloof het best allemaal, maar zoon ding gaat niet zomaar af, zonder icd was het gewoon een hartstilstand (dat ding zorgt dat je die niet krijgt) maar laten we maar van de artsen uitgaan en dat die 100% top is... komaan ajax ! zin in morgen
Pietje
 Pietje - zondag 13 september 2020 - 12:41   quote  deeplink  
Deze pot zal Ajax gewoon moeten winnen. Niet onderschatten die Rotterdammers, maar er vanaf minuut één inklappen! Ik zeg: 1-3
Loetje
 Loetje - zondag 13 september 2020 - 13:01   quote  deeplink  
Sparta heeft Smeets he. Ofwel, 1 tegengoal krijgen we sowieso. Ik ga positief zijn, 1-3!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 september 2020 - 13:08   quote  deeplink  
Als Loetje winst voorspelt zullen we wel verliezen! Dus 2-0.
Pietje
 Pietje - zondag 13 september 2020 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 13:01 schreef Loetje het volgende:
Sparta heeft Smeets he. Ofwel, 1 tegengoal krijgen we sowieso. Ik ga positief zijn, 1-3!
Dan zijn we het dus 100% eens :-)
Eide
 Eide - zondag 13 september 2020 - 13:14   quote  deeplink  
Blind start in de basis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sparta Rotterdam - Ajax (zondag 13 september, 14.30) Eredivisie 0-1









0.0085790