BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sparta Rotterdam - Ajax (zondag 13 september, 14.30) Eredivisie 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 13 september 2020 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 16:37 schreef Loetje het volgende:
Lichte.
dan logisch :) maar heb dat pitbulletje wel gemist op het middenveld.. zie hem echt toch liever dan alvarez op die positie.. snap ook niet helemaal wat tenhag erin ziet..
Loetje
 Loetje - zondag 13 september 2020 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 16:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan logisch :) maar heb dat pitbulletje wel gemist op het middenveld.. zie hem echt toch liever dan alvarez op die positie.. snap ook niet helemaal wat tenhag erin ziet..
Vuil werk oplossen voor een te aanvallend middenveld
nummer10
 nummer10 - zondag 13 september 2020 - 16:57   quote  deeplink  
maar daar vind ik martinez beter in.. en die kan ook nog iets beter voetballen..
Loetje
 Loetje - zondag 13 september 2020 - 17:11   quote  deeplink  
Die was vorig jaar uiteindelijk een groot drama.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 september 2020 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 17:11 schreef Loetje het volgende:
Die was vorig jaar uiteindelijk een groot drama.
maar beter gedaan dan alvarez :d ach weet je loet, we gaan het zien.. ook met een alvarez in de eredivisie moet je beter kunnen dan vandaag.. op naar de volgende
Loetje
 Loetje - zondag 13 september 2020 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 17:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar beter gedaan dan alvarez :d ach weet je loet, we gaan het zien.. ook met een alvarez in de eredivisie moet je beter kunnen dan vandaag.. op naar de volgende
Is dit de dwang om overal op te antwoorden of? ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2020 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 13 september 2020 - 17:30   quote  deeplink  
Schuurs gewoon 100% van zijn duels gewonnen.
p111
 p111 - zondag 13 september 2020 - 17:39   quote  deeplink  
Ten Hag,ik heb zijn commentaar gehoord hij blijft lachwekkend.Geen mening over die belachelijke fucking rode kaart,veels te laat met wissels.Hij krijgt van mij een 4.
Onana een 5 stoppen met dat achterlijke tijdrekken vraag dat maar aan Tottenham.
Mazra degelijk een 6
Schuurs prima partij een 7
Blind te rustig soms waardoor hij wel eens in de problemen kwam een 6
Nico een 6 heel kort gespeelt genaaid door die fucking kutscheidsrechter Ajax heeft 1 rode en 3 gele kaarten gekregen in een zomeravond potje wat een eikel.
Gravenberch een prima wedstrijd een 7
Alvarez blijft een matige voetballer techn/handelingss matig een 5.
Promes matig voor zijn kwaliteit een 5.5
Antoni meest gevaarlijke aanvaller 7
Tadic matig wel balvast in de comb/vandaag niet zijn beste wedstrijd 6
Dest prima invalbeurt een 7.
Labyat te kort.de slemiel door die kut scheidsrechter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2020 door p111 --
remco k
 remco k - zondag 13 september 2020 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 17:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar beter gedaan dan alvarez :d ach weet je loet, we gaan het zien.. ook met een alvarez in de eredivisie moet je beter kunnen dan vandaag.. op naar de volgende
Misschien heb je het niet gezien.

Maar we speelden al vrij snel met 10 man.

Daarna genoeg kansen gehad op meer dan 1-0 en vrijwel niks weggeven.
Loetje
 Loetje - zondag 13 september 2020 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien heb je het niet gezien.

Maar we speelden al vrij snel met 10 man.

Daarna genoeg kansen gehad op meer dan 1-0 en vrijwel niks weggeven.
Genoeg kansen vind ik meevallen, want na die kans van Tadic is ook Ajax na rust niet tot amper gevaarlijk geweest. Maar wel verdiend gewonnen, Sparta creëerde namelijk vrijwel niets om 1 momentje na rust na
nummer10
 nummer10 - zondag 13 september 2020 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien heb je het niet gezien.

Maar we speelden al vrij snel met 10 man.

Daarna genoeg kansen gehad op meer dan 1-0 en vrijwel niks weggeven.
dan zou je hem juist als stofzuuger vaker moeten zien..
nummer10
 nummer10 - zondag 13 september 2020 - 19:29   quote  deeplink  
van wie was de man trouwens die zo makkelijk door kon koppen op het middenveld waardoor de kaart uberhaubt ontstond ?
nummer10
 nummer10 - zondag 13 september 2020 - 19:37   quote  deeplink  
https://twitter.com/yayaajax/status/1305147911811014656?s=20

even de cijfers van onze stofzuiger op het middenveld.. mag toch hopen dat dat beter word

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 13 september 2020 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 19:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan zou je hem juist als stofzuuger vaker moeten zien..
Of juist gewoon heel weinig zoals Cocu in zijn jongere jaren. Die zag je ook nooit maar speelde wel een voldoende.

Komt er bij mij gewoon weer op neer dat je een zondebok hebt gevonden.
remco k
 remco k - zondag 13 september 2020 - 20:08   quote  deeplink  
Scheidsrechter geeft ook aan dat hij rood gaf omdat hij een 100% scoringsdrang ontnam.

Wel heel bijzonder aangezien dr speler van Sparta al vallende was op het exacte moment van raken met de hand.

Kortom, een hele grove fout aangezien je dit met de Var dus wel heel duidelijk kan zien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 september 2020 - 20:18   quote  deeplink  
Ik vond het er niet best uit zien vandaag, ondanks dat we met 10 man stonden.
Waar was Kudus, want die had het tot nu toe goed gedaan...
Ik zou Kudus graag op de positie van Van de Beek willen zien.
Waarom Tadic of Promes niet in de spits, waarom wil hij daar met Labyad spelen?
Straks in de C.L. staat daar Tadic weer..
Hij kan ook Promes en Neres laten uitvechten wie de rechtsbuiten wordt.
Zie ik het verkeerd of is Ten Hag nog aan het uit proberen, waar wil hij naar toe?
Ik heb m'n twijfels dat sommigen niet op de juiste positie staan.
Enfin laten we eerst maar eens een thuiswedstrijd spelen met 11 man, wie weet hoe ik er dan over denk maar heb m'n twijfels...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 september 2020 - 20:19   quote  deeplink  
Ik bedoel Promes en Neres laten uitvechten op de linksbuiten
positie
nummer10
 nummer10 - zondag 13 september 2020 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 20:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Of juist gewoon heel weinig zoals Cocu in zijn jongere jaren. Die zag je ook nooit maar speelde wel een voldoende.

Komt er bij mij gewoon weer op neer dat je een zondebok hebt gevonden.
neehoor mag van mij de beste middenvelder en stofzuiger worden wat er op de wereld rond loopt.. alleen is het nu al veel te vaak gebleken dat hij niet de stofzuiger is wat tenhag wil dat die graag is, kijk de tegen aanval waar rood doorkomt (belachelijk overigens) hoe vrij die man mag doorkoppen en wie daar bij staat.. toeval zou kunnen en nogmaals ik hoop dat hij de stofzuiger word die daar nodig is.. alleen ik denk het niet..
p111
 p111 - zondag 13 september 2020 - 21:57   quote  deeplink  
Tadic is niet bespreekbaar en Promes is een doelpuntenmaker normaal gesproken,dus eigenlijk zijn zij allebei niet bespreekbaar.Ik denk dat Tadic eerdaags weer in de spits staat en gaat Promes weer op de linkerkant,dan Kudes op 10 of Labyad op 10 en evt Kudes op de plek van Alvares.Wel heerlijk als je als trainer zoveel mogelijkheden hebt.Jammer dat Frank die nooit gehad heeft.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 september 2020 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 21:57 schreef p111 het volgende:
Tadic is niet bespreekbaar en Promes is een doelpuntenmaker normaal gesproken,dus eigenlijk zijn zij allebei niet bespreekbaar.Ik denk dat Tadic eerdaags weer in de spits staat en gaat Promes weer op de linkerkant,dan Kudes op 10 of Labyad op 10 en evt Kudes op de plek van Alvares.Wel heerlijk als je als trainer zoveel mogelijkheden hebt.Jammer dat Frank die nooit gehad heeft.
ik schat neres hoger in dan promes overigens.. en indd een luxe, nu nog goed neerzetten :)
remco k
 remco k - zondag 13 september 2020 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 21:57 schreef p111 het volgende:
Tadic is niet bespreekbaar en Promes is een doelpuntenmaker normaal gesproken,dus eigenlijk zijn zij allebei niet bespreekbaar.Ik denk dat Tadic eerdaags weer in de spits staat en gaat Promes weer op de linkerkant,dan Kudes op 10 of Labyad op 10 en evt Kudes op de plek van Alvares.Wel heerlijk als je als trainer zoveel mogelijkheden hebt.Jammer dat Frank die nooit gehad heeft.
Die mogelijkheden kreeg Frank wel in het buitenland en toen deed hij er niet bijster veel mee.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 september 2020 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 22:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik schat neres hoger in dan promes overigens.. en indd een luxe, nu nog goed neerzetten :)
Ik heb het idee dat hij dit bewust doet,iedere keer spelers op een andere positie zetten.
Hij speelt bijna nooit met dezelfde elf, hij week met name met C.L. wedstrijden af van de competitie.
Bijna wekelijks deed hij dit ook in de competitie overigens..
Was dit om de komende tegenstander niet wijzer te maken of om soms spelers te sparen voor die positie,
Er zit een gedachte achter, denk niet dat hij specifiek naar de tegenstander keek.
Het leek wel of hij alleen met C.L. wedstrijden de poppetjes op de juiste positie heeft gezet...
nummer10
 nummer10 - zondag 13 september 2020 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 22:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Die mogelijkheden kreeg Frank wel in het buitenland en toen deed hij er niet bijster veel mee.
over alvarez misschien niet eens, maar met deze wel.. :)
nummer10
 nummer10 - zondag 13 september 2020 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat hij dit bewust doet,iedere keer spelers op een andere positie zetten.
Hij speelt bijna nooit met dezelfde elf, hij week met name met C.L. wedstrijden af van de competitie.
Bijna wekelijks deed hij dit ook in de competitie overigens..
Was dit om de komende tegenstander niet wijzer te maken of om soms spelers te sparen voor die positie,
Er zit een gedachte achter, denk niet dat hij specifiek naar de tegenstander keek.
Het leek wel of hij alleen met C.L. wedstrijden de poppetjes op de juiste positie heeft gezet...
mjah ik kreeg toen het idee dat die begod niet altijd wist wat die deed.. kan er naast zitten natuurlijk..
remco k
 remco k - zondag 13 september 2020 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 22:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

over alvarez misschien niet eens, maar met deze wel.. :)
Ik vind Alvarez geen topper.

Maar geef hem een eerlijke kans en snap waarom ten Hag hem daar laat spelen.

Jij hebt gewoon van tevoren al bepaald dat hij slecht is en dat ten Hag kut is.

Dat zijn namelijk je enige berichten ongeveer hier.

Ga dan vooraf niet roepen dat je iedereen een eerlijke kans geeft.

Ten Hag heeft vandaag bijvoorbeeld wissels doorgevoerd die jij anders had willen zien, maar hè, hij speelt met tien man scoort een goal, geeft vrijwel niets weg in 60 minuten met een man minder en wint de wedstrijd.
Kortom, goede beslissingen genomen vandaag, anders dan jij of ik had gedaan, maar ze pakten goed uit.
nummer10
 nummer10 - maandag 14 september 2020 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Alvarez geen topper.

Maar geef hem een eerlijke kans en snap waarom ten Hag hem daar laat spelen.

Jij hebt gewoon van tevoren al bepaald dat hij slecht is en dat ten Hag kut is.

Dat zijn namelijk je enige berichten ongeveer hier.

Ga dan vooraf niet roepen dat je iedereen een eerlijke kans geeft.

Ten Hag heeft vandaag bijvoorbeeld wissels doorgevoerd die jij anders had willen zien, maar hè, hij speelt met tien man scoort een goal, geeft vrijwel niets weg in 60 minuten met een man minder en wint de wedstrijd.
Kortom, goede beslissingen genomen vandaag, anders dan jij of ik had gedaan, maar ze pakten goed uit.
ik snap je punt en tegen een sparta kan dit... met iets meer weerstand ben je gewoon gezien en daar maak ik me gewoon zorgen om... wat logisch is want ik wil mijn ajax niet zien afgaan door zulke dingen.. en nogmaals ik hoop echt dat het allemaal goed uitpakt..
remco k
 remco k - maandag 14 september 2020 - 08:17   quote  deeplink  
En gister pakte het allemaal goed uit maar geen positief bericht gelezen.
nummer10
 nummer10 - maandag 14 september 2020 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2020 - 08:17 schreef remco k het volgende:
En gister pakte het allemaal goed uit maar geen positief bericht gelezen.
niet ? schuurs met een mooie actie... dat er een goal viel ondanks een kut pot... en zo heel veel positiefs was er ook niet temelden overigens..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 14 september 2020 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 15:44 schreef Pietje het volgende:
Het is allemaal niet echt best. Ik had er beslist meer van verwacht, zeker na de uitstekende voorbereiding.
Tja Pietje, die handsbal komt echt door dat kunstgras, die bal doet rare dingen, stuiterd anders.

Ten eerste wordt er gesproeid en is het veld veel te snel en schiet de bal als een komeet over het gras, dan droogt het op en is het stroperig, hierdoor valt ook de goal, was niet gebeurd als het veld nog nat was.

Het klote van kunstgras is dat de omstandigheden van het veld elke 10 minuten (afhankelijk van het weer) maar vooral in de zomer anders is, dat komt niet ten goede van het voetbal. Ben blij dat er nu nog maar 3 clubs ku(ns)tgras hebben. KNVB moet dat echt verbieden op het hoogste niveau.

Van mij mogen Emmen, Heracles en Sparta degraderen vanwege kunstgras en ik hoop dat 2 clubs met echt gras promoveren

wedstrijd snel vergeten, gelukkig wel 3 punten!!
Pietje
 Pietje - maandag 14 september 2020 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2020 - 10:46 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja Pietje, die handsbal komt echt door dat kunstgras, die bal doet rare dingen, stuiterd anders.

Ten eerste wordt er gesproeid en is het veld veel te snel en schiet de bal als een komeet over het gras, dan droogt het op en is het stroperig, hierdoor valt ook de goal, was niet gebeurd als het veld nog nat was.

Het klote van kunstgras is dat de omstandigheden van het veld elke 10 minuten (afhankelijk van het weer) maar vooral in de zomer anders is, dat komt niet ten goede van het voetbal. Ben blij dat er nu nog maar 3 clubs ku(ns)tgras hebben. KNVB moet dat echt verbieden op het hoogste niveau.

Van mij mogen Emmen, Heracles en Sparta degraderen vanwege kunstgras en ik hoop dat 2 clubs met echt gras promoveren

wedstrijd snel vergeten, gelukkig wel 3 punten!!
Inderdaad. Ook ik haat dat kunstgras. Er zijn steeds meer instanties die zich daarover negatief uiten. Dan denk ik: doe er wat aan. Gelukkig zijn er clubs die het kunstgras hebben afgezworen. De KNVB zou daar een rol in kunnen spelen om clubs in de Eredivisie te verplichten om alleen op natuurgras te mogen spelen. Maar durven zij dat en is dat juridisch haalbaar??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2020 door Pietje --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 september 2020 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2020 - 21:57 schreef p111 het volgende:
Tadic is niet bespreekbaar en Promes is een doelpuntenmaker normaal gesproken,dus eigenlijk zijn zij allebei niet bespreekbaar.Ik denk dat Tadic eerdaags weer in de spits staat en gaat Promes weer op de linkerkant,dan Kudes op 10 of Labyad op 10 en evt Kudes op de plek van Alvares.Wel heerlijk als je als trainer zoveel mogelijkheden hebt.Jammer dat Frank die nooit gehad heeft.
Die Frank die Bazoer, Ghazi, Riedewald en Tete op de bank hield?
Pietje
 Pietje - maandag 14 september 2020 - 16:29   quote  deeplink  
De KNVB houdt voet bij stuk: Nicolás Tagliafico is voor één wedstrijd geschorst, a.s. zondag tegen FC Twente.
Eide
 Eide - maandag 14 september 2020 - 16:51   quote  deeplink  
Tja, weet je. De kaart was makkelijk gegeven. Geel was ook acceptabel geweest maar als rood blijft staan volgt automatisch een schorsing.
Loetje
 Loetje - maandag 14 september 2020 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2020 - 16:29 schreef Pietje het volgende:
De KNVB houdt voet bij stuk: Nicolás Tagliafico is voor één wedstrijd geschorst, a.s. zondag tegen FC Twente.
Tegen RKC toch?
Pietje
 Pietje - maandag 14 september 2020 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2020 - 17:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tegen RKC toch?
Ja, natuurlijk. Je hebt helemaal gelijk! Tegen RKC Waalwijk. Dit soort vergissingen krijg je op mijn leeftijd. :-)
Pietje
 Pietje - maandag 14 september 2020 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2020 - 16:51 schreef Eide het volgende:
Tja, weet je. De kaart was makkelijk gegeven. Geel was ook acceptabel geweest maar als rood blijft staan volgt automatisch een schorsing.
Dat weet ik, Eide. Ik doelde meer op mijn verwachting (hoop) dat die rode kaart geseponeerd zou worden.
nummer10
 nummer10 - maandag 14 september 2020 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2020 - 12:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Inderdaad. Ook ik haat dat kunstgras. Er zijn steeds meer instanties die zich daarover negatief uiten. Dan denk ik: doe er wat aan. Gelukkig zijn er clubs die het kunstgras hebben afgezworen. De KNVB zou daar een rol in kunnen spelen om clubs in de Eredivisie te verplichten om alleen op natuurgras te mogen spelen. Maar durven zij dat en is dat juridisch haalbaar??
dat denk ik niet aangezien het europees was goedgekeurd... bedoel hoop ook echt dat heracles er snel vanaf is als almeloer.. moet zeggen dat die wel het beste kunstveld hebben wat er bestaat maar dan nog
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 16 september 2020 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2020 - 22:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat denk ik niet aangezien het europees was goedgekeurd... bedoel hoop ook echt dat heracles er snel vanaf is als almeloer.. moet zeggen dat die wel het beste kunstveld hebben wat er bestaat maar dan nog
Heracles is de laatste club die daar vanaf wil. Misschien moeten de supporters druk uitoefenen...

Ik denk zelf dat alle clubs over gaan op gras, behalve Heracles. Daarom hoop ik ook dat ze gewoon degraderen.
Hoop Dat NAC en De Graafschap promoveren, dan heb je weer 2 met gras en Emmen en Sparta degraderen. Dan is er nog maar 1 met kunstgras volgend jaar
Eide
 Eide - woensdag 16 september 2020 - 12:27   quote  deeplink  
Als Heracles als enige overblijft zullen ze op enig moment wel moeten. Ik denk dat de trend al i ingezet en dat de terugkeer naar echt gras voorlopig niet meer te keren is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 17 september 2020 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2020 - 12:27 schreef Eide het volgende:
Als Heracles als enige overblijft zullen ze op enig moment wel moeten. Ik denk dat de trend al i ingezet en dat de terugkeer naar echt gras voorlopig niet meer te keren is.
Laten we het hopen... Ik ben wel blij dat er een ommekeer heeft plaatsgevonden. Het is ook niet normaal hoeveel Eerste divisie clubs kunstgras hebben
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 september 2020 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2020 - 12:27 schreef Eide het volgende:
Als Heracles als enige overblijft zullen ze op enig moment wel moeten. Ik denk dat de trend al i ingezet en dat de terugkeer naar echt gras voorlopig niet meer te keren is.
Ach, in Almelo zijn ze allemaal maf!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sparta Rotterdam - Ajax (zondag 13 september, 14.30) Eredivisie 0-1









0.0080609