BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Groningen - Ajax (zondag 04 oktober 2020, 12:30); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 04 oktober 2020 - 16:02   quote  deeplink  
Door een menselijke fout is tijdens GRO-AJA in de eerste helft bepaald gezang hoorbaar geweest, wat niet had gemoeten. Het fragment is dan ook per direct verwijderd. Onze oprechte excuses, we onderzoeken hoe dit heeft kunnen plaatsvinden om herhaling te voorkomen.

hahaha hoorde het dus wel goed
nummer10
 nummer10 - zondag 04 oktober 2020 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 15:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee, want die speelt nu ook niet. Daarbij is Klaassen allround en kan dus overal spelen op het middenveld.
zou meer moeten spelen, maar jaartje rijpen is ook prima.. ik hoop oprecht een middenveld nu met kudus martinez klaassen
nummer10
 nummer10 - zondag 04 oktober 2020 - 16:03   quote  deeplink  
onana
mazz schuurs blind taqi

kudus matinez

klaassen

anthony tadic neres
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 oktober 2020 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 16:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zou meer moeten spelen, maar jaartje rijpen is ook prima.. ik hoop oprecht een middenveld nu met kudus martinez klaassen
Ik ook maar onze tuinkabouter zal wel weer met Alvarez aankomen inclusief Promes op 10 en Tadic op linksbuiten, let er maar op...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 oktober 2020 - 16:14   quote  deeplink  
Maar mooi dat Klaassen binnen is en dat hij de rest zal inspireren
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 oktober 2020 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 15:13 schreef Peter1970 het volgende:
Wat een bagger wedstrijd. Sloeg nergens op. Timber speelde aardig, verder alleen onvoldoendes. Kan Overmars aub die ten Hag druit schoppen, wat een pepernoot, geen uitstraling, verkeerde opstelling, geen Alvarez en Labyad meer, Tadic spits, Nerez en Anthony op de flanken, Ekkelenkamp en Kuduz op t middenveld,
Ja want het lag aan Alvarez vandaag???
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2020 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja want het lag aan Alvarez vandaag???
Alles ligt aan Alvarez, snap dat nou eens domme bufnukkel! Sterker nog, gooit een ballenjongen een bal te laat terug dan komt dat door Alvarez. Zie dat godverdomme toch eens in, hoe naïef ben je door dat niet te zien?
AkaS
 AkaS - zondag 04 oktober 2020 - 16:28   quote  deeplink  
Ik kon helaas niet kijken. Maar heb niets gemist blijkbaar.

De vraag was volgens mij is ten Hag een kuttrainer of een toptrainer?

De succesvolle CL tour werd aan Schreuder toegefluisterd...

Vorig jaar zonder Schreuder gered door de bel....

Dit jaar, jaar van de waarheid. En.....Labyad de nieuwe spits gemaakt en Alvarez toch weer middenvelder en Martinez na een jaar te hebben voldaan plots wissel... En nu dus al een nederlaag...

Mmmmm

Selectie is zeer zeker kampioenswaardig en zou niet van Groningen mogen verliezen, tenzij we een verkeerde trainer hebben.....
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2020 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 16:28 schreef AkaS het volgende:
Ik kon helaas niet kijken. Maar heb niets gemist blijkbaar.

De vraag was volgens mij is ten Hag een kuttrainer of een toptrainer?

De succesvolle CL tour werd aan Schreuder toegefluisterd...

Vorig jaar zonder Schreuder gered door de bel....

Dit jaar, jaar van de waarheid. En.....Labyad de nieuwe spits gemaakt en Alvarez toch weer middenvelder en Martinez na een jaar te hebben voldaan plots wissel... En nu dus al een nederlaag...

Mmmmm

Selectie is zeer zeker kampioenswaardig en zou niet van Groningen mogen verliezen, tenzij we een verkeerde trainer hebben.....
Toptrainer, daar twijfel je toch niet aan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 oktober 2020 - 16:40   quote  deeplink  
Ik heb het idee dat hij de Nederlandse competitie onderschat, want in de C.L. speelde hij altijd met Tadic in de spits, het is me eigenlijk nog steeds een raadsel waarom niet in de competitie...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 04 oktober 2020 - 16:41   quote  deeplink  
Als dit voetbal tot de witerstop zo door gaat, haalt Ten Hak de kerst niet!

Mark My Words....
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2020 - 16:44   quote  deeplink  
Ajax vandaag echt ver onder de maat.

Vraag me alleen nu echt af waarom Alvarez weer de zwarte piet toegewezen krijgt, terwijl hij letterlijk de enige was die wel prima starte en voor een goed deel van de wedstrijd deed wat hij moet doen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 04 oktober 2020 - 16:44   quote  deeplink  
Ten Hak laat ajax absoluut niet voetbllen in de geest van Cruijff. Let wel, Cruijff speelde ook niet altijd goed natuurlijk.....
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2020 - 16:45   quote  deeplink  
Probleem is dat er aan een ontslag van Ten Hag veel meer consequenties zit. Ofwel, die zal niet snel ontslagen worden. Enige die dat kan doen, gaat vrees ik de raad van commissarissen zijn
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2020 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 16:44 schreef remco k het volgende:
Ajax vandaag echt ver onder de maat.

Vraag me alleen nu echt af waarom Alvarez weer de zwarte piet toegewezen krijgt, terwijl hij letterlijk de enige was die wel prima starte en voor een goed deel van de wedstrijd deed wat hij moet doen.
Ziek he
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 04 oktober 2020 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 16:44 schreef remco k het volgende:
Ajax vandaag echt ver onder de maat.

Vraag me alleen nu echt af waarom Alvarez weer de zwarte piet toegewezen krijgt, terwijl hij letterlijk de enige was die wel prima starte en voor een goed deel van de wedstrijd deed wat hij moet doen.
Een van de weinige iig.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 04 oktober 2020 - 16:48   quote  deeplink  
Waarom start TH niet met een kopsterke spits als je vtv weet dat je tegenstander alleen maar de bus parkeert en gokt op een gelukkige uitval........
KJH kan dan voor oorlog zorgen in de '16
Pietje
 Pietje - zondag 04 oktober 2020 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 16:48 schreef Ronald 1960 het volgende:
Waarom start TH niet met een kopsterke spits als je vtv weet dat je tegenstander alleen maar de bus parkeert en gokt op een gelukkige uitval........
KJH kan dan voor oorlog zorgen in de '16
Ik ben het absoluut met je eens, Ron. Dit is een tactischeflatervan de trainer.
Pietje
 Pietje - zondag 04 oktober 2020 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 16:28 schreef AkaS het volgende:
Ik kon helaas niet kijken. Maar heb niets gemist blijkbaar.

De vraag was volgens mij is ten Hag een kuttrainer of een toptrainer?

De succesvolle CL tour werd aan Schreuder toegefluisterd...

Vorig jaar zonder Schreuder gered door de bel....

Dit jaar, jaar van de waarheid. En.....Labyad de nieuwe spits gemaakt en Alvarez toch weer middenvelder en Martinez na een jaar te hebben voldaan plots wissel... En nu dus al een nederlaag...

Mmmmm

Selectie is zeer zeker kampioenswaardig en zou niet van Groningen mogen verliezen, tenzij we een verkeerde trainer hebben.....
Helaas moet ik het met je eens zijn. Wat ook een feit is, is dat we de creativiteit van Hakim Ziyech meer missen (en nog vaak zullen gaan missen), dan ons lief is.
Pietje
 Pietje - zondag 04 oktober 2020 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 16:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alles ligt aan Alvarez, snap dat nou eens domme bufnukkel! Sterker nog, gooit een ballenjongen een bal te laat terug dan komt dat door Alvarez. Zie dat godverdomme toch eens in, hoe naïef ben je door dat niet te zien?
Haha. Ik kan toch nog lachen vandaag.
p111
 p111 - zondag 04 oktober 2020 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 15:13 schreef Peter1970 het volgende:
Wat een bagger wedstrijd. Sloeg nergens op. Timber speelde aardig, verder alleen onvoldoendes. Kan Overmars aub die ten Hag druit schoppen, wat een pepernoot, geen uitstraling, verkeerde opstelling, geen Alvarez en Labyad meer, Tadic spits, Nerez en Anthony op de flanken, Ekkelenkamp en Kuduz op t middenveld,
Hopelijk dat klojo van een trainer dat wordt ingefuisterd door het bestuur anders opfucken.
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2020 - 17:43   quote  deeplink  
Geloof je het zelf? Dan waren er al 50 momenten geweest om hem te ontslaan, dus die gooien ze er na 1 potje echt niet uit
p111
 p111 - zondag 04 oktober 2020 - 17:44   quote  deeplink  
Let op kaal kop ,opstelling Onana-Mazr/Schuurs/Blind/Nico. Kudus-Ekkelenkamp/Klaasen.Antoni/Tadic/Promes of Neres.Ja dat is aanvallend maar daar staat Ajax voor, niet voor 70 procent bal bezit waarvan 60 procent balbezit door alle ballen breed en terug te spelen.
Pietje
 Pietje - zondag 04 oktober 2020 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 17:44 schreef p111 het volgende:
Let op kaal kop ,opstelling Onana-Mazr/Schuurs/Blind/Nico. Kudus-Ekkelenkamp/Klaasen.Antoni/Tadic/Promes of Neres.Ja dat is aanvallend maar daar staat Ajax voor, niet voor 70 procent bal bezit waarvan 60 procent balbezit door alle ballen breed en terug te spelen.
Nou ja, al te aanvallend kan natuurlijk ook niet, maar al die risicoloze tikkies breed en terug is ook niet om aan te zien. Waardeloos vanmiddag.
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2020 - 18:36   quote  deeplink  
Er is geen enkele speler bij Groningen die beter is dan de speler die wij hebben op dezelfde positie.

Het gaat dus ook niet om specifieke spelers die falen maar een algeheel collectief falen vandaag.

In mijn optiek win je ook in slechte vorm zo’n pot als vandaag als de intensiteit maar goed is.

Neem de aanname van Gravenberg bij de tegengoal, labyad die amper druk zet, geen bal heeft aangeraakt ongeveer of Promes die alles van zijn voet liet springen.

Dan ga je gewoon met het gevoel het veld in dat het wel goed zal komen, je loopt dan net iets minder hard en denkt overal net iets makkelijker over.

Toen het afgelopen jaar slecht ging, zag ik die intensiteit en concentratie wel veel terug, men deed veel voor elkaar om fouten recht te zetten.

Ik heb ze vandaag gewoon niet zien knokken. Zelfs niet na de 1-0.

Pas met Huntelaar en Traore werd er iets gecreëerd.

Maar als je met deze selectie niet van Groningen wint, die op deze manier spelen. Dan heb je of 40 doelpogingen zoals ooit tegen Sparta, je je faalt gewoon collectief

En die intensiteit moet er door de trainer ingeslepen worden, maar de spelers moeten wel voor elkaar door het vuur gaan.

Maar goed. Labyad en Promes experiment is mislukt, prima, leuke en goede poging waarbij het terecht is gezien de voorbereiding dat ze er bleven staan, maar nu moet dat anders op die twee posities.
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2020 - 18:37   quote  deeplink  
Onana

Mazraoui Schuurs blind tagliafico

Kudus Martinez
Klaassen
Anthony Tadic neres/ Promes.
Pietje
 Pietje - zondag 04 oktober 2020 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 18:36 schreef remco k het volgende:
Er is geen enkele speler bij Groningen die beter is dan de speler die wij hebben op dezelfde positie.

Het gaat dus ook niet om specifieke spelers die falen maar een algeheel collectief falen vandaag.

In mijn optiek win je ook in slechte vorm zo’n pot als vandaag als de intensiteit maar goed is.

Neem de aanname van Gravenberg bij de tegengoal, labyad die amper druk zet, geen bal heeft aangeraakt ongeveer of Promes die alles van zijn voet liet springen.

Dan ga je gewoon met het gevoel het veld in dat het wel goed zal komen, je loopt dan net iets minder hard en denkt overal net iets makkelijker over.

Toen het afgelopen jaar slecht ging, zag ik die intensiteit en concentratie wel veel terug, men deed veel voor elkaar om fouten recht te zetten.

Ik heb ze vandaag gewoon niet zien knokken. Zelfs niet na de 1-0.

Pas met Huntelaar en Traore werd er iets gecreëerd.

Maar als je met deze selectie niet van Groningen wint, die op deze manier spelen. Dan heb je of 40 doelpogingen zoals ooit tegen Sparta, je je faalt gewoon collectief

En die intensiteit moet er door de trainer ingeslepen worden, maar de spelers moeten wel voor elkaar door het vuur gaan.

Maar goed. Labyad en Promes experiment is mislukt, prima, leuke en goede poging waarbij het terecht is gezien de voorbereiding dat ze er bleven staan, maar nu moet dat anders op die twee posities.
Prachtig verwoord. Ik ben het volstrekt met je eens.
p111
 p111 - zondag 04 oktober 2020 - 19:55   quote  deeplink  
Al met al maakt deze trainer de opstelling en die is gewoon niet goed.
AkaS
 AkaS - zondag 04 oktober 2020 - 20:09   quote  deeplink  
Als het geheel niet draait zou het een teken kunnen zijn van een verkeerde tactiek of spelers op de verkeerde plek, of...verkeerde keuze van spelers op het moment..
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2020 - 21:37   quote  deeplink  
Ten Hag heeft trouwens vanmiddag aangegeven totaal niet te twijfelen over Labyad en Promes op 9 en 10
nummer10
 nummer10 - zondag 04 oktober 2020 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 21:37 schreef Loetje het volgende:
Ten Hag heeft trouwens vanmiddag aangegeven totaal niet te twijfelen over Labyad en Promes op 9 en 10
dan houd het op dan blijft promes 10 en gaat de 6 naar klaassen.. bye bye kudus, gravenberch, martinez op het middenveld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2020 - 21:49   quote  deeplink  
Hoezo. Alsof trainers of spelers altijd laten weten wat ze precies van plan zijn.
nummer10
 nummer10 - zondag 04 oktober 2020 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 21:49 schreef remco k het volgende:
Hoezo. Alsof trainers of spelers altijd laten weten wat ze precies van plan zijn.
die is zo eigenwijs die gaat dat niet zomaar veranderen, ook al hoop ik van wel
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2020 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 21:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die is zo eigenwijs die gaat dat niet zomaar veranderen, ook al hoop ik van wel
Hij doet zo vaak iets anders.
nummer10
 nummer10 - zondag 04 oktober 2020 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij doet zo vaak iets anders.
merendeel vreemde dingen indd.. dat begon vorig seizoen.. weet niet wat die gek heeft, alsof die iets nieuws wil uitvinden ofzo
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2020 - 21:56   quote  deeplink  
Ten Hag is altijd wel van de rare dingen geweest.
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2020 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 21:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

merendeel vreemde dingen indd.. dat begon vorig seizoen.. weet niet wat die gek heeft, alsof die iets nieuws wil uitvinden ofzo
Dat zei ik niet dus moet je dat ook niet bevestigend beantwoorden.

Ik vind het namelijk wel meevallen met rare keuzes die slecht uitpakken. Er zijn genoeg voorbeelden dat het goed werkte wat er bedacht werd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2020 door remco k --
p111
 p111 - zondag 04 oktober 2020 - 23:04   quote  deeplink  
Als je de verkeerde mensen opsteld dan krijg je dit soort wedstrijden.
wvb
 wvb - maandag 05 oktober 2020 - 09:35   quote  deeplink  
Wat een eigenwijze en eigenzinnige Ten Hag poker en joker opstelling van een elftal.
Altijd te laat wisselen, als de boel niet echt naar behoren draait en op slot zit, voortdurend spelers op posities zetten, waar ze niet echt thuis horen.
Wordt zachtjes aan tijd dat de trainer ook een keer van bovenaf toegesproken wordt, gelet op zijn matige prestaties. Vooral zijn tactisch concept en zijn keuze voor wat betreft de opstelling van een elftal, vind ik vaak uitermate zwak.
Verder van voetballers mag je op zijn minst verwachten, dat ze een optimum aan inzet tonen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 oktober 2020 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 16:48 schreef Ronald 1960 het volgende:
Waarom start TH niet met een kopsterke spits als je vtv weet dat je tegenstander alleen maar de bus parkeert en gokt op een gelukkige uitval........
KJH kan dan voor oorlog zorgen in de '16
Ja dat vroeg ik me dus ook af. Je weet hoe ze spelen en dan toch eigenwijs zijn. Ik vind dit echt een blunder van Ten Hag!

En Promes heeft zijn laastte wedstrijd op 10 gespeeld en Labyad zijn laatste in de spits. Daar mag ik nu toch wel vanuit gaan
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 oktober 2020 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 18:36 schreef remco k het volgende:
Er is geen enkele speler bij Groningen die beter is dan de speler die wij hebben op dezelfde positie.

Het gaat dus ook niet om specifieke spelers die falen maar een algeheel collectief falen vandaag.

In mijn optiek win je ook in slechte vorm zo’n pot als vandaag als de intensiteit maar goed is.

Neem de aanname van Gravenberg bij de tegengoal, labyad die amper druk zet, geen bal heeft aangeraakt ongeveer of Promes die alles van zijn voet liet springen.

Dan ga je gewoon met het gevoel het veld in dat het wel goed zal komen, je loopt dan net iets minder hard en denkt overal net iets makkelijker over.

Toen het afgelopen jaar slecht ging, zag ik die intensiteit en concentratie wel veel terug, men deed veel voor elkaar om fouten recht te zetten.

Ik heb ze vandaag gewoon niet zien knokken. Zelfs niet na de 1-0.

Pas met Huntelaar en Traore werd er iets gecreëerd.

Maar als je met deze selectie niet van Groningen wint, die op deze manier spelen. Dan heb je of 40 doelpogingen zoals ooit tegen Sparta, je je faalt gewoon collectief

En die intensiteit moet er door de trainer ingeslepen worden, maar de spelers moeten wel voor elkaar door het vuur gaan.

Maar goed. Labyad en Promes experiment is mislukt, prima, leuke en goede poging waarbij het terecht is gezien de voorbereiding dat ze er bleven staan, maar nu moet dat anders op die twee posities.
Mooi verwoord, je mist dan toch die Zyiech die knokte als een gek en liep achter elke bal. Nu wachten ze balletjes af, de verdediging zal de bal wel afpakken en dan sta ik alvast hier voorin.

IK ben klaar met Promes en Labyad in de spits, Alvarez was niet slecht, maar je mist wel wat voetballend vermogen daardoor. Maargoed als hij de stofzuiger gaat worden en we hebben Kudus, Klaasen en Gravenberch, dan vind ik dat niet heel verkeerd, maar waarschijnlijk gaan Kudus en Gravenberch niet samen spelen op het middenveld
Pietje
 Pietje - maandag 05 oktober 2020 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 10:35 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik me dus ook af. Je weet hoe ze spelen en dan toch eigenwijs zijn. Ik vind dit echt een blunder van Ten Hag!

En Promes heeft zijn laastte wedstrijd op 10 gespeeld en Labyad zijn laatste in de spits. Daar mag ik nu toch wel vanuit gaan
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Ten Hag is zeer eigenwijs en halsstarrig, overtuigd van zijn eigen gelijk. Tegen beter weten in. Helaas. :-(
remco k
 remco k - maandag 05 oktober 2020 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 10:39 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Mooi verwoord, je mist dan toch die Zyiech die knokte als een gek en liep achter elke bal. Nu wachten ze balletjes af, de verdediging zal de bal wel afpakken en dan sta ik alvast hier voorin.

IK ben klaar met Promes en Labyad in de spits, Alvarez was niet slecht, maar je mist wel wat voetballend vermogen daardoor. Maargoed als hij de stofzuiger gaat worden en we hebben Kudus, Klaasen en Gravenberch, dan vind ik dat niet heel verkeerd, maar waarschijnlijk gaan Kudus en Gravenberch niet samen spelen op het middenveld
Ik vind het te vroeg om over het missen van bepaalde zaken te praten.

Gister was in mijn beleving een incident, wel een heel slecht incident. De vorige drie wedstrijden heeft Ajax het naar behoren gedaan.

Ten Hag erkent zelf het slechte spel, dus steekt zijn kop niet in het zand. Het is aan de staf en spelers om te laten zien dat het een incident was, waarbij ten Hag uiteraard eindverantwoordelijk is..

\
AkaS
 AkaS - maandag 05 oktober 2020 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 10:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het te vroeg om over het missen van bepaalde zaken te praten.

Gister was in mijn beleving een incident, wel een heel slecht incident. De vorige drie wedstrijden heeft Ajax het naar behoren gedaan.

Ten Hag erkent zelf het slechte spel, dus steekt zijn kop niet in het zand. Het is aan de staf en spelers om te laten zien dat het een incident was, waarbij ten Hag uiteraard eindverantwoordelijk is..

\
Gelukkig erkent hij het slechte spel....maar dat heeft een blinde kunnen waarnemen Remco. Kan je dat erkennen?

Verontrustend is echter zijn keuzes voor bepaalde posities. En de tekenen dat hij hier niet van plan is van af te stappen...

Zijn vriendje Labyad heeft hij gluiperig in de luwte gehouden maar probeert hem toch weer naar voren te schuiven terwijl dit bij echte tegenstand niet werkt...

Hou mijn hart nog maar een keertje vast. Hij heeft het voordeel van de twijfel, maar de tekenen zijn wat mij betreft niet gunstig....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 oktober 2020 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 10:35 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik me dus ook af. Je weet hoe ze spelen en dan toch eigenwijs zijn. Ik vind dit echt een blunder van Ten Hag!

En Promes heeft zijn laastte wedstrijd op 10 gespeeld en Labyad zijn laatste in de spits. Daar mag ik nu toch wel vanuit gaan
Ben ik het wel mee eens!
Ten Hag heeft laten weten dat sommige spelers niet van positie worden gewisseld, het is wat mij betreft een eigenwijze klootzak!
p111
 p111 - maandag 05 oktober 2020 - 12:15   quote  deeplink  
Hopelijk dat Ten hak dit leest, willekeurig van internet gehaald elke voetballer die er een beetje verstand van heeft ziet zijn mankament waarom die trainer niet een raadsel ??
=====================================================================================
Edson Álvarez (Ajax)
Het werd tegen FC Groningen weer eens duidelijk dat Álvarez handelingssnelheid tekort komt voor een plek op het middenveld van Ajax. De Mexicaan was opnieuw een van minderen aan de kant van de Amsterdammers. Is Álvarez na de komst van Klaassen zijn basisplaats kwijt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2020 door p111 --
p111
 p111 - maandag 05 oktober 2020 - 12:16   quote  deeplink  
O ja dit hoorde bij Eredivisie flops.
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2020 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 12:15 schreef p111 het volgende:
Hopelijk dat Ten hak dit leest, willekeurig van internet gehaald elke voetballer die er een beetje verstand van heeft ziet zijn mankament waarom die trainer niet een raadsel ??
=====================================================================================
Edson Álvarez (Ajax)
Het werd tegen FC Groningen weer eens duidelijk dat Álvarez handelingssnelheid tekort komt voor een plek op het middenveld van Ajax. De Mexicaan was opnieuw een van minderen aan de kant van de Amsterdammers. Is Álvarez na de komst van Klaassen zijn basisplaats kwijt?
nee gravenberch, martinez en kudus kunnen banken.. ipv promes en alvarez.. ik vermoed dan ook een middenveld

klaassen alvarez promes, tenhag kennende.. en dat zal een paar potjes goed gaan (winnen) maar eigenlijk zou het niet moeten kunnen
Pietje
 Pietje - maandag 05 oktober 2020 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 12:16 schreef p111 het volgende:
O ja dit hoorde bij Eredivisie flops.
Maar niet allen Alvárez stond als Ajacied bij de Eredivisie flops.
Ook Promes en Tadic werden daarin genoemd.
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2020 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 13:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar niet allen Alvárez stond als Ajacied bij de Eredivisie flops.
Ook Promes en Tadic werden daarin genoemd.
en ook die worden verkeerd gebruikt door tenhag... wel toevallig ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Groningen - Ajax (zondag 04 oktober 2020, 12:30); 1 - 0









0.0135710