BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Liverpool (woensdag 21 oktober, 21.00 uur) Champions League 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 oktober 2020 - 16:07   quote  deeplink  
4u1zfvz0efs.png

Datum en tijdstip: Woensdag 21 oktober 2020, 21.00 uur.
Locatie: Johan Cruijff ArenA, Amsterdam.
Scheidsrechter: Felix Brych
Competitie: UEFA Champions League.

UEFA Champions League, poule E
Bijna 2 weken geleden heeft de loting weer plaatsgevonden voor de groepsfase van de UEFA Champions League. Ajax wist zich, mede door de goede Europese resultaten van de afgelopen jaren en een aantal mazzeltjes in aanloop van dit toernooi van concurrenten zoals Benfica, rechtstreeks hiervoor te plaatsen en hoefde daarom geen voorrondes te spelen. Tijdens deze loting werd Ajax gekoppeld aan Liverpool, Atalanta Bergamo en FC Midtjylland.

Een moeilijke, maar mooie loting waarbij de wedstrijden normaal gesproken volop voetbal zullen gaan opleveren. Zowel Ajax, Liverpool als Atalanta zijn toch clubs die vooral willen voetballen en dit zou voor Ajax ideaal moeten zijn om ook optimaal van de eigen kwaliteiten gebruik te kunnen maken. Tevens zijn de reizen in deze best ideaal, voor geen enkele uitwedstrijd zit Ajax heel lang in het vliegtuig.

Het programma van de poule is overigens Ajax minder goed gezind. Ajax lijkt hoe dan ook in de eerste 2 loodzware wedstrijden direct punten te moeten gaan pakken.

De wedstrijden van Ajax:
Woensdag 21 oktober: Ajax – Liverpool
Dinsdag 27 oktober: Atalanta – Ajax
Dinsdag 3 november: FC Midtjylland – Ajax
Woensdag 25 november: Ajax – FC Midtjylland
Dinsdag 1 december: Liverpool – Ajax
Woensdag 9 december: Ajax – Atalanta

Zoals jullie zien is het dit keer niet om de 2 of 3 weken een wedstrijd, maar 2 blokken met iedere week eentje. Dit alles heeft te maken met een latere start van de Champions League en het komende EK van 2021.

UEFA omtrent supporters
De UEFA maakte vorige week bekend dat als het aan hun ligt, ieder stadion gevuld mag worden met 30% van de zitplaatsen. Dit geldt echter wel enkel voor thuispubliek, uitsupporters zijn helaas maar zeker begrijpelijk, niet welkom.

Echter, het zijn de Nederlandse autoriteiten die zullen bepalen of de wens van de UEFA zal uitkomen in deze. En gezien de huidige feiten rondom het coronavirus, lijkt het zeker denkbaar dat Ajax zal gaan spelen in een lege Johan Cruijff ArenA tegen Liverpool. De maatregelen kunnen immers iedere wedstrijd anders zijn.

pfi8wn.png

Ons aller Ajax
Voor ons cluppie betekent dit seizoen het 3e jaar op rij in het hoofdtoernooi van de Champions League. Dat mag uiterst knap genoemd worden, aangezien Ajax in de 2 voorgaande jaren dit moest zien te bereiken vanuit de respectievelijk 2e en 3e voorronde.

Tevens heeft Overmars vorige week aangegeven in het interview, dit Champions League seizoen als een tussenjaar te zien, gezien de financiële gevolgen van het coronavirus. De doelstelling is dan dit keer ook niet overwinteren in de CL, maar Europees overwinteren in zijn algemeenheid.

Toch zal Ajax ook de afgelopen 2 seizoenen in het hoofd hebben. 2 jaar geleden de halve finale van het miljoenenbal, vorig jaar toch 10 punten in de groepsfase. Ajax komt er dus niet als een onervaren ploeg in en zal voor zichzelf zeker het een en ander verwachten.

Maar waar staat Ajax dan? Erik ten Hag lijkt de vaste opstelling nog altijd niet gevonden te hebben. De voorbereiding was puik, de 4 wedstrijden in de Eredivisie tot op heden bagger en met een niveau waarbij je overlast zult worden door Liverpool. De poppetjes staan nog niet op de juiste plaats en Davy Klaassen en Sean Klaiber zijn er bijgekomen. Ten Hag heeft dan precies één wedstrijd, namelijk de wedstrijd tegen SC Heerenveen die verplaatst is naar zondag, om Ajax scherp en sterk tegen Liverpool te laten verschijnen.

kk90z5a.png

Onze tegenstander, Liverpool
Liverpool, onder Jurgen Klopp weer uitgegroeid tot een van de beste clubs ter wereld. 2 jaar geleden de CL gewonnen, vorig jaar de Premier League na 30 jaar en ook nog de Europese supercup en FIFA World Cup gewonnen. Ofwel, niks dan lof voor de Duitse oefenmeester, die net als bij Dortmund zeer succesvol is.

Dit seizoen leek aanvankelijk ook weer goed te beginnen voor Liverpool, ondanks de nederlaag tegen Arsenal om de Community Shield, werd de rest gewonnen en werd er volop gescoord. Echter, tot aan vorige week zondag waar het helemaal mis ging bij Aston Villa. Op Villa Park werd met maarliefst 7-2 verloren en daar kwam Liverpool nog zeer goed mee weg. De Mersyside derby van komende zaterdag bij Everton en 4 dagen later het uitduel bij Ajax, zullen voor Liverpool dan ook volledig in het teken staan van het wegpoetsen van die nederlaag. Anders kan het na al het hosanna van de laatste jaren, ineens flinke crisis zijn daar.

Ajax mag zich in ieder geval gaan opmaken voor 1, een fysiek zeer sterke ploeg en 2, een dodelijk aanvalstrio. Waar Firmino en Sané nog deels zoekende zijn naar hun vorm, is Mohammed Salah al in vorm en daar mag Ajax zijn borst voor gaan natmaken. Keeper Allison Becker lijkt het duel met Ajax daarintegen te moeten gaan missen.

Tot slot
Aan alles beloofd Ajax - Liverpool dus een spektakel te worden. Aan Ajax is heel veel gelegen in de flow te komen waarin het wil komen en direct een stempel te drukken in groep E, voor Liverpool is het de nederlaag tegen Aston Villa verder wegwassen en een puike start in het toernooi dat men 2 jaar geleden nog won, de driveveer.

Programma speelronde 1, poule E
AJAX
- Liverpool
FC Midtjylland - Atalanta Bergamo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2020 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 oktober 2020 - 16:27   quote  deeplink  
Ajax speelt trouwens alle wedstrijden om 21.00 uur, behalve de laatste. Die begint om 18.55
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 oktober 2020 - 19:10   quote  deeplink  
Geen publiek bij Ajax bij in ieder geval de eerste wedstrijd. Stadions blijven namelijk zonder publiek.
remco k
 remco k - dinsdag 13 oktober 2020 - 21:20   quote  deeplink  
Prachtig Loetje.

Het zal toch een andere beleving zijn zo zonder publiek.
p111
 p111 - dinsdag 13 oktober 2020 - 21:42   quote  deeplink  
Ik ben super benieuwd wat we gaan zien,ik heb best een goed gevoel daar over wordt een remise.
AkaS
 AkaS - dinsdag 13 oktober 2020 - 22:00   quote  deeplink  
Ajax thuis best wel sterk gebleken in Europese wedstrijden en vooral ook vanwege het publiek wat de laatste jaren aanzienlijk levendiger is geworden. De entrada's maar ook tijdens de wedstrijden.

Deze stimulans valt nu weg en de vraag rijst... Wie gaat onze trainer nu weer neerzetten?

Hoop toch echt dat Labyad verhuist naar de bank....

.................. Onana .................

............ Alvarez ... Martinez .........

Mazzraoui........................... ..Nico

......... Klaassen ... Kudus ..............

............. Gravenberch .................

Anthony............................. Neres

............... Tadic ....................
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 13 oktober 2020 - 23:14   quote  deeplink  
Het zou geweldig zijn als we met een gelijkspel als resultaat bereiken.
Dit blijft altijd beter dan verliezen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 oktober 2020 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2020 - 22:00 schreef AkaS het volgende:
Ajax thuis best wel sterk gebleken in Europese wedstrijden en vooral ook vanwege het publiek wat de laatste jaren aanzienlijk levendiger is geworden. De entrada's maar ook tijdens de wedstrijden.

Deze stimulans valt nu weg en de vraag rijst... Wie gaat onze trainer nu weer neerzetten?

Hoop toch echt dat Labyad verhuist naar de bank....

.................. Onana .................

............ Alvarez ... Martinez .........

Mazzraoui........................... ..Nico

......... Klaassen ... Kudus ..............

............. Gravenberch .................

Anthony............................. Neres

............... Tadic ....................
je bent net tenhag die veranderd ook om de haverklap :P grapje natuurlijk, maar waar basseer je alvarez op en geen blind en met name schuurs (ook al heb ik ook mijn twijfels mbt blind) wat mij opvalt aan blind is dat hij ook na de 2de aanval gewoon slecht is, dit was ook vlak na zijn terug keer na de eerste keer..

.................. Onana .................

............ schuurs ... blind.........

Mazzraoui........................... ..Nico

......... Klaassen ... martinez..............

............. kudus .................

Anthony............................. Neres

............... Tadic ....................

blijf ik bij ;)
p111
 p111 - woensdag 14 oktober 2020 - 10:02   quote  deeplink  
Ja laatste opstelling het beste,al hoewel ik me ongerust maak over Blind het lijkt mij dat hij ergens op 80% speelt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 oktober 2020 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2020 - 10:02 schreef p111 het volgende:
Ja laatste opstelling het beste,al hoewel ik me ongerust maak over Blind het lijkt mij dat hij ergens op 80% speelt.
vermoed dat dat toch echt komt door zijn hartfalen.. zou tenhag daarom martinez opzettelijk niet op het middenveld zetten en puur als vervanger van zien ? zodat mocht blind wegvallen hij martinez niet weg hoeft tehalen van het middenveld omdat weer temoeten veranderen?
p111
 p111 - woensdag 14 oktober 2020 - 13:05   quote  deeplink  
Misschien,maar Martinez moet zeker spelen inplaats van Alvarez.Een middenveld met Martinez/Kudus en Gravenberch /klaasen/Ekkelenkamp en Taylor .Dan heeft Hakkelaar genoeg keus.Wat ik jammer vind dat bakker niet is gebleven doet het heel oed als linksback.
AkaS
 AkaS - woensdag 14 oktober 2020 - 15:34   quote  deeplink  
Ga je mij nu met ten Hag vergelijken.... Dat doet pijn zeg, alhoewel ik best in zijn Ajaxschoenen wil staan.

Natuurlijk Blind en Schuurs! Maar ik denk dat een Zuid-Amerikaans centraal duo achterin aangnaam zou kunnen verrassen. Blind was ivm gebrek aan snelheid altijd al een risico wat hij met spelinzicht compenseerde. Maar nu een extra risico en aandachtspunt voor Blind zelf ook erbij... En Schuurs heeft meer potjes nodig en die zijn hem door ten Hag en blessures onthouden...Aankoop positie Blind niet overbodig lijkt me

quote:
Op dinsdag 13 oktober 2020 - 23:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je bent net tenhag die veranderd ook om de haverklap :P grapje natuurlijk, maar waar basseer je alvarez op en geen blind en met name schuurs (ook al heb ik ook mijn twijfels mbt blind) wat mij opvalt aan blind is dat hij ook na de 2de aanval gewoon slecht is, dit was ook vlak na zijn terug keer na de eerste keer..

.................. Onana .................

............ schuurs ... blind.........

Mazzraoui........................... ..Nico

......... Klaassen ... martinez..............

............. kudus .................

Anthony............................. Neres

............... Tadic ....................

blijf ik bij ;)
remco k
 remco k - woensdag 14 oktober 2020 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2020 - 15:34 schreef AkaS het volgende:
Ga je mij nu met ten Hag vergelijken.... Dat doet pijn zeg, alhoewel ik best in zijn Ajaxschoenen wil staan.

Natuurlijk Blind en Schuurs! Maar ik denk dat een Zuid-Amerikaans centraal duo achterin aangnaam zou kunnen verrassen. Blind was ivm gebrek aan snelheid altijd al een risico wat hij met spelinzicht compenseerde. Maar nu een extra risico en aandachtspunt voor Blind zelf ook erbij... En Schuurs heeft meer potjes nodig en die zijn hem door ten Hag en blessures onthouden...Aankoop positie Blind niet overbodig lijkt me

[..]

Blind is toch niet een groter risico dan een andere speler?

Ieder ander kan ook een blessure krijgen en een half jaar weg zijn.
Dan zet je daar de nummer twee in en dat is in dit geval Martinez. Daar wordt je niet heel veel minder van.

Ik snap niet zo goed waarom mensen willen dat we daar drie opties voor moeten hebben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 oktober 2020 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2020 - 23:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je bent net tenhag die veranderd ook om de haverklap :P grapje natuurlijk, maar waar basseer je alvarez op en geen blind en met name schuurs (ook al heb ik ook mijn twijfels mbt blind) wat mij opvalt aan blind is dat hij ook na de 2de aanval gewoon slecht is, dit was ook vlak na zijn terug keer na de eerste keer..

.................. Onana .................

............ schuurs ... blind.........

Mazzraoui........................... ..Nico

......... Klaassen ... martinez..............

............. kudus .................

Anthony............................. Neres

............... Tadic ....................

blijf ik bij ;)
Dit zou exact mijn keuze zijn!
Loetje
 Loetje - woensdag 14 oktober 2020 - 20:06   quote  deeplink  
Warrior
Nummer10, Joduh, Apik, P111,
Remco, Loetje, Eide,
AkaS, Jack Huntelaar, onze Ajax

En nou iedereen zijn smoel houden over de opstelling. 2 meter breed en lang in de goal, lompe krachten achterin, loopvermogen op het middenveld en scherpte voorin.

Klaar!
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 oktober 2020 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2020 - 15:34 schreef AkaS het volgende:
Ga je mij nu met ten Hag vergelijken.... Dat doet pijn zeg, alhoewel ik best in zijn Ajaxschoenen wil staan.

Natuurlijk Blind en Schuurs! Maar ik denk dat een Zuid-Amerikaans centraal duo achterin aangnaam zou kunnen verrassen. Blind was ivm gebrek aan snelheid altijd al een risico wat hij met spelinzicht compenseerde. Maar nu een extra risico en aandachtspunt voor Blind zelf ook erbij... En Schuurs heeft meer potjes nodig en die zijn hem door ten Hag en blessures onthouden...Aankoop positie Blind niet overbodig lijkt me

[..]

eens, en tenhag was natuurlijk flauwekul ;) kan me overigens wel vinden in de opstelling van loet !
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 oktober 2020 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2020 - 20:06 schreef Loetje het volgende:
Warrior
Nummer10, Joduh, Apik, P111,
Remco, Loetje, Eide,
AkaS, Jack Huntelaar, onze Ajax

En nou iedereen zijn smoel houden over de opstelling. 2 meter breed en lang in de goal, lompe krachten achterin, loopvermogen op het middenveld en scherpte voorin.

Klaar!
Wat een kuttrainer!! Ik ga niet op doel staan!! Ik wil verdediging, lekker schoppen!
Loetje
 Loetje - donderdag 15 oktober 2020 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2020 - 09:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een kuttrainer!! Ik ga niet op doel staan!! Ik wil verdediging, lekker schoppen!
Jij bedekt de hele goal. Dus krijgen we geen tegengoals en hebben we dus altijd maar 1 goal nodig.

Wanneer ik jou achter me zet, krijg ik hele tijd dat gemof in me nek, dat bespaar ik me.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 oktober 2020 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2020 - 20:06 schreef Loetje het volgende:
Warrior
Nummer10, Joduh, Apik, P111,
Remco, Loetje, Eide,
AkaS, Jack Huntelaar, onze Ajax

En nou iedereen zijn smoel houden over de opstelling. 2 meter breed en lang in de goal, lompe krachten achterin, loopvermogen op het middenveld en scherpte voorin.

Klaar!
Hahaha, wedden dat we winnen!
p111
 p111 - donderdag 15 oktober 2020 - 10:22   quote  deeplink  
Ik ben/was het techn/vernuft op het middenveld,opelost.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 oktober 2020 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2020 - 10:22 schreef p111 het volgende:
Ik ben/was het techn/vernuft op het middenveld,opelost.
Ik ben een klassieke 10, dus daar pleur je op ;-). En niemand heeft zoveel loopvermogen als Eide hier. Jij mag als een malle langs de lijn rennen. En met deze trainer valt niet te spelen of je wordt meteen waterdrager ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 oktober 2020 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2020 - 09:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij bedekt de hele goal. Dus krijgen we geen tegengoals en hebben we dus altijd maar 1 goal nodig.

Wanneer ik jou achter me zet, krijg ik hele tijd dat gemof in me nek, dat bespaar ik me.
Dan ga ik lekker achter de goal staan!!
Loetje
 Loetje - donderdag 15 oktober 2020 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2020 - 22:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan ga ik lekker achter de goal staan!!
Ga je daar weer je Griekse sirtaki dansen ouwe?

Een mascotte hebben we nog niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 oktober 2020 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 oktober 2020 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2020 - 23:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga je daar weer je Griekse sirtaki dansen ouwe?

Een mascotte hebben we nog niet.
wie word de vervanger mocht aw zich als mascotte willen op offeren.. ? hummel10 of ronald1960
peterhs ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 oktober 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - donderdag 15 oktober 2020 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2020 - 21:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben een klassieke 10, dus daar pleur je op ;-). En niemand heeft zoveel loopvermogen als Eide hier. Jij mag als een malle langs de lijn rennen. En met deze trainer valt niet te spelen of je wordt meteen waterdrager ;-)
Eide als loper. Jij als luie 10. Dan mag ik dus het vuile werk opknappen op het middenveld.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 oktober 2020 - 05:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2020 - 23:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Eide als loper. Jij als luie 10. Dan mag ik dus het vuile werk opknappen op het middenveld.
Met de vuilniszak in de hand;-)
AkaS
 AkaS - vrijdag 16 oktober 2020 - 05:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2020 - 09:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha, wedden dat we winnen!
Moderne opstelling. Ik geloof er ook in. Hahahaha
AkaS
 AkaS - vrijdag 16 oktober 2020 - 05:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2020 - 21:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben een klassieke 10, dus daar pleur je op ;-). En niemand heeft zoveel loopvermogen als Eide hier. Jij mag als een malle langs de lijn rennen. En met deze trainer valt niet te spelen of je wordt meteen waterdrager ;-)
Met een vlag in zijn handen zeker. Hahahahaha
AkaS
 AkaS - vrijdag 16 oktober 2020 - 05:29   quote  deeplink  
Hoop dat ten Hag ook meegluurt. Wordt wel weer eens tijd dat hij een winnende opstelling op tafel gooit. ;-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 oktober 2020 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 05:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Met een vlag in zijn handen zeker. Hahahahaha
Jij mag niet meer raden. En met een coronatest. Bij Warrior heb je bijvoorbeeld andere symptomen, daar ruik je het. Dus bij vermoeden van, direct een test.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 oktober 2020 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2020 - 09:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha, wedden dat we winnen!
Ik denk dat iedere tegenstander met 11 blessures zit na afloop.
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 oktober 2020 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2020 - 20:06 schreef Loetje het volgende:
Warrior
Nummer10, Joduh, Apik, P111,
Remco, Loetje, Eide,
AkaS, Jack Huntelaar, onze Ajax

En nou iedereen zijn smoel houden over de opstelling. 2 meter breed en lang in de goal, lompe krachten achterin, loopvermogen op het middenveld en scherpte voorin.

Klaar!
Hé, en ik dan? Ik ben razendsnel, heb een neusje voor de goal, heb perfecte loopacties en ben een strategisch wonder!! :-)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 oktober 2020 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 18:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hé, en ik dan? Ik ben razendsnel, heb een neusje voor de goal, heb perfecte loopacties en ben een strategisch wonder!! :-)
de oudjes worden meestal verzorger of vlagger haha
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 oktober 2020 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 18:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de oudjes worden meestal verzorger of vlagger haha
Mooi is dat:-) En dat ondanks al mijn bovengenoemde kwaliteiten. Ik had nog niet eens geschreven dat ik ook beschik over een splijtende pass, over smerige tackles om de bal te heroveren. Vergeet daarbij niet dat ik zeer jong vanhart ben. :-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 oktober 2020 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 18:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hé, en ik dan? Ik ben razendsnel, heb een neusje voor de goal, heb perfecte loopacties en ben een strategisch wonder!! :-)
Jij komt erin als we in een te laag tempo spelen. Met de scootmobiel gaat het dan wat omhoog.

Vertrouw mij nou maar, ik heb overal aan gedacht. Tactisch meesterbrein
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 oktober 2020 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 20:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij komt erin als we in een te laag tempo spelen. Met de scootmobiel gaat het dan wat omhoog.

Vertrouw mij nou maar, ik heb overal aan gedacht. Tactisch meesterbrein
Haha. Nou vooruit, ik zal me niet langer verzetten. Ik schik me in mijn nutteloze rol. Maar ik denk wel dat jij je vergist in mijn kwaliteiten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 oktober 2020 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 20:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Nou vooruit, ik zal me niet langer verzetten. Ik schik me in mijn nutteloze rol. Maar ik denk wel dat jij je vergist in mijn kwaliteiten.
Hoezo, ik hemel je juist op en ben zeer duidelijk in de communicatie. Wij als club zijn financieel nog niet zo ver dat we je iedere 5 minuten een zuurstoffles kunnen geven gappie ;-)
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 oktober 2020 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 20:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoezo, ik hemel je juist op en ben zeer duidelijk in de communicatie. Wij als club zijn financieel nog niet zo ver dat we je iedere 5 minuten een zuurstoffles kunnen geven gappie ;-)
Toch constateer ik duidelijk dat hier sprake is van leeftijdsdiscriminatie. Die zuurstof, rollator en steunkousen bekostig ikzelf wel.
Haha.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 oktober 2020 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 21:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Toch constateer ik duidelijk dat hier sprake is van leeftijdsdiscriminatie. Die zuurstof, rollator en steunkousen bekostig ikzelf wel.
Haha.
hahaha
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 oktober 2020 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 21:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Toch constateer ik duidelijk dat hier sprake is van leeftijdsdiscriminatie. Die zuurstof, rollator en steunkousen bekostig ikzelf wel.
Haha.
Dat klopt, dat is duidelijke structuur vanaf bovenaf. Kijk, Warrior is ook sloom en loopt als een 78 jarige. Echter, die staat op goal en voldoet nog aan de originele leeftijdsgrens.
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 oktober 2020 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 21:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat klopt, dat is duidelijke structuur vanaf bovenaf. Kijk, Warrior is ook sloom en loopt als een 78 jarige. Echter, die staat op goal en voldoet nog aan de originele leeftijdsgrens.
Haha. Lol!
Misschien een idee dat Warior en ik samen in het doel kunnen staan? Geheid dat we niet één tegengoal krijgen. Gewoon de scheidsrechter omkopen om met 12 man in het veld te staan.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 oktober 2020 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 21:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Lol!
Misschien een idee dat Warior en ik samen in het doel kunnen staan? Geheid dat we niet één tegengoal krijgen. Gewoon de scheidsrechter omkopen om met 12 man in het veld te staan.
Dan sta jij voor Warrior gap? Die neemt het hele doel in beslag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 oktober 2020 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 20:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Nou vooruit, ik zal me niet langer verzetten. Ik schik me in mijn nutteloze rol. Maar ik denk wel dat jij je vergist in mijn kwaliteiten.
Ze zoeken nog een keeper, ik neem ontslag. Ben wel de hooligan op de tribune!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 oktober 2020 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 oktober 2020 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 23:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ze zoeken nog een keeper, ik neem ontslag. Ben wel de hooligan op de tribune!
die zijn leeg helaas dus hebben we ook niks aan, blijf dan keepen :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 oktober 2020 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - vrijdag 16 oktober 2020 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 20:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij komt erin als we in een te laag tempo spelen. Met de scootmobiel gaat het dan wat omhoog.

Vertrouw mij nou maar, ik heb overal aan gedacht. Tactisch meesterbrein
Hahahhaha lol. Goede sxhrijf actie Pietje :-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 oktober 2020 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 23:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ze zoeken nog een keeper, ik neem ontslag. Ben wel de hooligan op de tribune!
Akkoord.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 oktober 2020 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 23:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die zijn leeg helaas dus hebben we ook niks aan, blijf dan keepen :(
Een echte hooligan komt altijd binnen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 17 oktober 2020 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2020 - 20:06 schreef Loetje het volgende:
Warrior
Nummer10, Joduh, Apik, P111,
Remco, Loetje, Eide,
AkaS, Jack Huntelaar, onze Ajax

En nou iedereen zijn smoel houden over de opstelling. 2 meter breed en lang in de goal, lompe krachten achterin, loopvermogen op het middenveld en scherpte voorin.

Klaar!
Haha....van al die opstellingen is dit nog de beste!! Hiermee heeft Liverpool geen schijn van kans.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 oktober 2020 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2020 - 13:06 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Haha....van al die opstellingen is dit nog de beste!! Hiermee heeft Liverpool geen schijn van kans.
Hey snikkel, ken je niet lezen?? Ik weiger op doel te staan! Het enige doel van mij is die kakkerlak Wijnaldum een verbrijzelde knieschijf te trappen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 oktober 2020 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 - 23:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ze zoeken nog een keeper, ik neem ontslag. Ben wel de hooligan op de tribune!
Dat is ook een prachtige rol! Zo'n rol als hooligan heb ik altijd al willen hebben. :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Liverpool (woensdag 21 oktober, 21.00 uur) Champions League 0-1









0.0109808