BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Liverpool (woensdag 21 oktober, 21.00 uur) Champions League 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 21 oktober 2020 - 22:54   quote  deeplink  
Waardeloze laatste 30 minuten. En dat tegen een niet sterk Liverpool.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 21 oktober 2020 - 22:55   quote  deeplink  
je mist gewoon een echte SPITS!!!
Eide
 Eide - woensdag 21 oktober 2020 - 22:58   quote  deeplink  
Compliment aan Martinez. Om mysterieuze redenen al het hele seizoen gepasseerd, onder andere door nota bene Alvarez, en dan vanavond er gewoon staan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 oktober 2020 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 22:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
je mist gewoon een echte SPITS!!!
Dat is 1 ding dat zeker is...maar er ontbrak maar 1 greintje geluk...
Echt balen dit
AkaS
 AkaS - woensdag 21 oktober 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 22:53 schreef Loetje het volgende:
Uiteindelijk zijn we als Nederlandse clubs niks meer als een stel amateurs vergeleken met de top. Deze kans ook weer.

Het is zo veelzeggend. Het gebeurd niet zomaar een keer ofzo
Maar serieus...Martinez onverklaarbaar uit de basis dit seizoen, vandaag het konijn uit de hoge hoed. Blind plots op het middenveld...Kudus in de spits !!!

Dat deze trainer er intern mee wegkomt iedere keer is mij een raadsel.

Je moet toch iets van automatismen hebben ???
AkaS
 AkaS - woensdag 21 oktober 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 22:58 schreef Eide het volgende:
Compliment aan Martinez. Om mysterieuze redenen al het hele seizoen gepasseerd, onder andere door nota bene Alvarez, en dan vanavond er gewoon staan.
Eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 oktober 2020 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 22:52 schreef Eide het volgende:
Bah, kansen zat maar niet scherp genoeg voor de goal. Ook nog geen fatsoenlijke voorzet gezien.
Die heb ik ook gemist waardeloze voorzetten!
Wat we nog het meest hebben gemist zijn Kudus en Antony want dan had je een heel andere wedstrijd gehad...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 21 oktober 2020 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 22:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is 1 ding dat zeker is...maar er ontbrak maar 1 greintje geluk...
Echt balen dit
Ook dat, maar als je kansen mist zoals Promes......
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 oktober 2020 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 22:53 schreef Loetje het volgende:
Uiteindelijk zijn we als Nederlandse clubs niks meer als een stel amateurs vergeleken met de top. Deze kans ook weer.

Het is zo veelzeggend. Het gebeurd niet zomaar een keer ofzo
Je moet niet overdrijven Bravo, we hebben met vlagen goed voetbal laten zien.
Het geluk was niet aan onze zijde
Loetje
 Loetje - woensdag 21 oktober 2020 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je moet niet overdrijven Bravo, we hebben met vlagen goed voetbal laten zien.
Het geluk was niet aan onze zijde
Ik vind het allemaal wel meevallen. Hadden hem alleen niet mogen verliezen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 21 oktober 2020 - 23:06   quote  deeplink  
Ik vind eigelijk dat Klopp Ten Hag lekker te kijk zet Door z'n hele voorhoede te wisselen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 21 oktober 2020 - 23:08   quote  deeplink  
Toen had je eigelijk direct Traoré moeten brengen, of Huntelaar.....
AkaS
 AkaS - woensdag 21 oktober 2020 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 23:06 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik vind eigelijk dat Klopp Ten Hag lekker te kijk zet Door z'n hele voorhoede te wisselen
Zeker weten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 oktober 2020 - 23:19   quote  deeplink  
Echt kut dat we door een eigen doelpunt deze wedstrijd onnodig verliezen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 oktober 2020 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 23:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal wel meevallen. Hadden hem alleen niet mogen verliezen
Klopt helemaal, ik denk dat we tegen Atalanta minder kans hebben om 3 punten te pakken.
wvb
 wvb - woensdag 21 oktober 2020 - 23:34   quote  deeplink  
Aardig voetbal van twee zijden, niet hoogdravend.
Liverpool heeft enkele slimme spelers.
Een bal virtuoze spits, tja.......Traore, imposant lijf, leuk in de lucht met het hoofd, de voeten is weer een ander verhaal, dat gaat hem niet worden. Huntelaar ook enigszins technisch beperkt, echter veel minder beperkt dan Traore en bovenal hij compenseert dat met andere kwaliteiten, altijd gedaan.
Schuurs maakt iedere wedstrijd toch wel een belangrijke dekkingsfout, of wacht te lang.
De laatste 10 minuten wisselen heeft geen zin, enkel tijdrekken dan.
Martinez doet, wat hij moet doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2020 door wvb --
p111
 p111 - woensdag 21 oktober 2020 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 23:06 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik vind eigelijk dat Klopp Ten Hag lekker te kijk zet Door z'n hele voorhoede te wisselen
Dat deed ten Hakkelaar ook door de 3 beste mensen te wisselen (Blind-Neres-Klaasen) en het geheime wapen er in Labyad. p.s ik maak mij zorgen om Schuurs de zwakke schakel tegen deze topploeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2020 door p111 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 22:58 schreef Eide het volgende:
Compliment aan Martinez. Om mysterieuze redenen al het hele seizoen gepasseerd, onder andere door nota bene Alvarez, en dan vanavond er gewoon staan.
1 van de beste vanavond
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 23:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Maar serieus...Martinez onverklaarbaar uit de basis dit seizoen, vandaag het konijn uit de hoge hoed. Blind plots op het middenveld...Kudus in de spits !!!

Dat deze trainer er intern mee wegkomt iedere keer is mij een raadsel.

Je moet toch iets van automatismen hebben ???
opzettelijk niet veel gezegd, maar sluit me hierbij aan.. laat staan zijn laatse wissels.. niemand wist meer wat te doen..
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 23:58 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat deed ten Hakkelaar ook door de 3 beste mensen te wisselen (Blind-Neres-Klaasen) en het geheime wapen er in Labyad. p.s ik maak mij zorgen om Schuurs de zwakke schakel tegen deze topploeg.
schuurs deed het prima, op 1 momentje na... zwakste schakel is tenhag met wederom zijn prachtige wissels.... en promes en labyad die op voorhand van tenhag zijn aangetrokken heel rap verkopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2020 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - donderdag 22 oktober 2020 - 00:35   quote  deeplink  
Lees net dat Blind in de rol van Schone speelde. Als dat zo is, had er maar 1 in de rol van Frenkie gepast en dat was Kudus... Maar die werd in de spits verkracht.

Zo jammer, waarom toch iedere keer weer alles husselen.

Snap ik niet waarom er zo weinig forumleden dit onderkennen.

Met een logische startopstelling, bijvoorbeeld de opstelling tegen Heerenveen waarbij Neres Anthony vervangt had al véél beter geweest en had je voor mijn gevoel een beter resultaat geboekt...

Maar neen, weer ander poppetjes en andere posities..

Ik baal van deze gemiste kans.

We kunnen wel zeggen genoeg kansen maar de trekker niet overgehaald. Maar voor mij was Liverpool geen sterke tegenstander en met meer automatismen had dit gewoon een winstpartij geweest. Nu was er géén flow en dus allemaal net niet!

Dankzij eikel ten Hag!
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 00:35 schreef AkaS het volgende:
Lees net dat Blind in de rol van Schone speelde. Als dat zo is, had er maar 1 in de rol van Frenkie gepast en dat was Kudus... Maar die werd in de spits verkracht.

Zo jammer, waarom toch iedere keer weer alles husselen.

Snap ik niet waarom er zo weinig forumleden dit onderkennen.

Met een logische startopstelling, bijvoorbeeld de opstelling tegen Heerenveen waarbij Neres Anthony vervangt had al véél beter geweest en had je voor mijn gevoel een beter resultaat geboekt...

Maar neen, weer ander poppetjes en andere posities..

Ik baal van deze gemiste kans.

We kunnen wel zeggen genoeg kansen maar de trekker niet overgehaald. Maar voor mij was Liverpool geen sterke tegenstander en met meer automatismen had dit gewoon een winstpartij geweest. Nu was er géén flow en dus allemaal net niet!

Dankzij eikel ten Hag!
merci, maar ben nu weer negatief ;) ik snap oprecht niet waar tenhag meebezig is.. martinez, bank zitter.. 1 van de beste vandaag overigens
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 22 oktober 2020 - 07:42   quote  deeplink  
Zelf vindt ik dat wij (Ajax) minimaal drie (internationale) topspelers tekort komen, topspelers onder ander als types Rijkaard (verdediging) en Modric (middenveld) twee van de drie ontbrekende ervan zijn.

Daarom kunnen wij kwalitatief niet de maximale halen op het niveau van de CL-League.
De echte topclubs zijn ca. 30 procent sterker (en beter) dan wij, Ajax.

Maar zolang wij ons blijven richten op jongere spelers (onder de 22 jaar) blijven wij mentaal en fysiek de zwakkere tegenover de beste twaalf beste clubs. Een steeds terugkerende probleem bij ons, daar aansluiting bij de beste 16 steeds (weer) moeilijk blijft.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2020 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 00:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

schuurs deed het prima, op 1 momentje na... zwakste schakel is tenhag met wederom zijn prachtige wissels.... en promes en labyad die op voorhand van tenhag zijn aangetrokken heel rap verkopen
Schuurs zat er helaas wel vaker flink naast. Martinez, Klaassen en Blind hebben wel aardig wat van hem moeten corrigeren.
AkaS
 AkaS - donderdag 22 oktober 2020 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 07:42 schreef Onze Ajax het volgende:
Zelf vindt ik dat wij (Ajax) minimaal drie (internationale) topspelers tekort komen, topspelers onder ander als types Rijkaard (verdediging) en Modric (middenveld) twee van de drie ontbrekende ervan zijn.

Daarom kunnen wij kwalitatief niet de maximale halen op het niveau van de CL-League.
De echte topclubs zijn ca. 30 procent sterker (en beter) dan wij, Ajax.

Maar zolang wij ons blijven richten op jongere spelers (onder de 22 jaar) blijven wij mentaal en fysiek de zwakkere tegenover de beste twaalf beste clubs. Een steeds terugkerende probleem bij ons, daar aansluiting bij de beste 16 steeds (weer) moeilijk blijft.
Ben het eens dat we een CV van topniveau missen. Verder hebben we gewoon een coach die alles om zeep helpt. Al zijn krediet is gebaseerd op 1 topjaar, maar dit krediet komt hem helemaal niet toe.

Je moet eigenlijk wel stekeblind zijn om niet te zien dat deze man alles om zeep helpt met egocentrische drang om het wiel telkens opnieuw uit te willen vinden.

Iedere keer weer andere samenstellingen en ook onverklaarbaar.

Eerst komt Alvarez als basisspeler uit de hoge hoed en Martinez onverklaarbaar naar de bank.
Dan nu weer wel Martinez. Blind plots uit het hart van de verdediging naar het middenveld. Kudus, uitstekend tot op heden ineens spits... Tadic heel eigenwijs op links laten

. Echt wat een amateuristisch gepuzzel

Middenveld moet helder zijn met Klaassen en Kudus aangevuld met Gravenberch of Martinez!!! Hoe helder kan het zijn.

Liverpool in CL is toch geen speeltuin om te experimenteren???

Zal wel aan mij liggen. Deze trainer lult slapper dan de grootste ouwe hoer die er bestaat en zijn opstellingen en wissels zijn nog een graadje erger!

Kick OUT ETH!!!

AUB...

Reiziger en Bogarde overnemen svp.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2020 door AkaS --
AkaS
 AkaS - donderdag 22 oktober 2020 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 09:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schuurs zat er helaas wel vaker flink naast. Martinez, Klaassen en Blind hebben wel aardig wat van hem moeten corrigeren.
Voordat hij zich liet uitspelen kon hij in de middencirkel in alle rust een afgeslagen bal aannemen zonder iemand in zijn buurt. Maar hij is zo onrustig als de pest en wilde deze vanuit de stuit in 1x inspelen met balverlies als gevolg waaruit uiteindelijk de aanval ontstaat waar hij zich eenvoudig laat uitspelen en Nico een eigen doelpunt scoort.
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2020 - 10:06   quote  deeplink  
En toch, en toch en toch... is deze nederlaag uiterst schlemielig! Als Promes zijn kansen niet had gemist, de bal van Tadic niet van de lijn was gehaald en Klaassen ietsje meer naar binnen had gemikt... We hadden kansen zat. Tagliafico was wat uit balans, waardoor de bal uiterst lullig via zijn voet in het doel verdween... Tja, Ajax heeft toch echt veelvuldig pech in Europa: Chelsea, Tottenham en nu weer Liverpool. Weer een Engelse ploeg dus. Een gemiste kans, want ik vond Liverpool zeker te kloppen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2020 door Pietje --
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2020 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 23:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Maar serieus...Martinez onverklaarbaar uit de basis dit seizoen, vandaag het konijn uit de hoge hoed. Blind plots op het middenveld...Kudus in de spits !!!

Dat deze trainer er intern mee wegkomt iedere keer is mij een raadsel.

Je moet toch iets van automatismen hebben ???
Die waren er toch? Ik heb goed aanvals spel gezien en duidelijk gezien dat men afspraken met elkaar nakwamen.

Enige wat ik niet zo goed begreep is waarom er bewust voor gekozen werd om achterin zo vaak 1 op 1 te komen.

Maar ook dat was wel een afspraak.

Uiteindelijk maak je gewoon zelf je kansen niet af.

En we moeten niet vergeten dat de twee vervangers van onze vertrokken topspelers van afgelopen seizoen niet speelden of na 5 minuten gewisseld werden.

En kudus en Anthony zijn nu al onmisbaar voor Ajax in dit seizoen.
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2020 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2020 - 23:06 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik vind eigelijk dat Klopp Ten Hag lekker te kijk zet Door z'n hele voorhoede te wisselen
Vind je ja? Ik vind het eerder een signaal naar die gasten toe. Ze liepen ook niet bepaald vrolijk van het veld. Die drie speelden immers ook gewoon belabberd.
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2020 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 00:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

schuurs deed het prima, op 1 momentje na... zwakste schakel is tenhag met wederom zijn prachtige wissels.... en promes en labyad die op voorhand van tenhag zijn aangetrokken heel rap verkopen
1 moment waar uit gescoord werd.
wvb
 wvb - donderdag 22 oktober 2020 - 10:28   quote  deeplink  
Wisselbeleid is toch constant van een heel verwonderlijk niveau.
Traore, sorry geen pottenbreker, daar kun je toch echt niet mee voor de dag komen op internationaal niveau. Labyad exact hetzelfde verhaal. Ze ontberen de klasse.
Schuurs maakt nagenoeg alle belangrijke wedstrijden cruciale fouten.
We hebben geen beweeglijke spits, al heel lang niet meer.
Er zijn wat nood scenarios, maar dat is niet de lange termijn oplossing.
We hebben geen overwicht gehad, konden Liverpool niet echt onder druk zetten.
Het sprankelde helaas niet.
Zoals de trainer de pers te woord staat, tja....wat zal ik ervan zeggen, ze plagen de man een beetje, proberen hem uit de tent te lokken.
Met regelmaat succesvol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2020 door wvb --
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2020 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 10:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Die waren er toch? Ik heb goed aanvals spel gezien en duidelijk gezien dat men afspraken met elkaar nakwamen.

Enige wat ik niet zo goed begreep is waarom er bewust voor gekozen werd om achterin zo vaak 1 op 1 te komen.

Maar ook dat was wel een afspraak.

Uiteindelijk maak je gewoon zelf je kansen niet af.

En we moeten niet vergeten dat de twee vervangers van onze vertrokken topspelers van afgelopen seizoen niet speelden of na 5 minuten gewisseld werden.

En kudus en Anthony zijn nu al onmisbaar voor Ajax in dit seizoen.
Volledig eens. Zeker het eerste deel van jouw tekst komt overeen met wat ik poogde te schrijven. Ajax heeft verzuimd om zijn kansen te benutten om vervolgens wel heel lullig in een tegenaanval tegen een eigen doelpunt aan te lopen. Het was totaal onnodig.
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2020 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 10:28 schreef wvb het volgende:
Wisselbeleid is constant van een heel verwonderlijk niveau.
Traore, sorry geen pottenbreker, daar kun je niet mee voor de dag komen op dit niveau. Labyad exact hetzelfde verhaal.
Schuurs maakt nagenoeg alle belangrijke wedstrijden cruciale fouten.
We hebben geen beweeglijke spits, al heel lang niet meer.
Er zijn wat nood scenarios, maar dat is niet de lange termijn oplossing.
We hebben geen overwicht gehad, konden de het B-elftal van Liverpool niet echt onder druk zetten.
Zoals de trainer de pers te woord staat, tja....wat zal ik ervan zeggen, ze plagen de man een beetje, of proberen hem uit de tent te lokken.
Ze missen het centrale duo en de keeper verder hetzelfde elftal dat domineert in de pl

Een elftal met Salah mane en firmino een b elftal noemen.

Tsja.
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2020 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 10:28 schreef wvb het volgende:
Wisselbeleid is constant van een heel verwonderlijk niveau.
Traore, sorry geen pottenbreker, daar kun je niet mee voor de dag komen op dit niveau. Labyad exact hetzelfde verhaal.
Schuurs maakt nagenoeg alle belangrijke wedstrijden cruciale fouten.
We hebben geen beweeglijke spits, al heel lang niet meer.
Er zijn wat nood scenarios, maar dat is niet de lange termijn oplossing.
We hebben geen overwicht gehad, konden de het B-elftal van Liverpool niet echt onder druk zetten.
Zoals de trainer de pers te woord staat, tja....wat zal ik ervan zeggen, ze plagen de man een beetje, of proberen hem uit de tent te lokken.
Perr Schuurs is nog jong. Door hem het vertrouwen te geven en hem veel wedstrijden te laten spelen, zal hij alleen maar beter en sterker worden.
Ook Matthijs de Ligt maakte in het begin dergelijke fouten. En wat dacht je van Frank de Boer? Zijn "Frank-de-Boertjes" zijn legendarisch!

En het is onzin om Liverpool een B-elftal te noemen. Dan was Ajax dat gisteren ook! Zonder Anthony en zonder Kudus!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2020 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 10:15 schreef remco k het volgende:

[..]

1 moment waar uit gescoord werd.
volgens mij stond blind bij de man die die bal voorgaf waaruit het eigendoelpunt viel (niet zeker) maar dan nog, het is een jonge speler die wel eens een foutje kan maken, dat overkwam deligt ook wel..
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 09:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schuurs zat er helaas wel vaker flink naast. Martinez, Klaassen en Blind hebben wel aardig wat van hem moeten corrigeren.
ff samenvatting nog beetje bekeken en je hebt gelijk.. maar goed moeten we hem dan meteen gaan afschrijven als talent ? ook veel dingen goed zien doen, en maakte de ligt ook niet van die gekke foutjes in het begin ?
p111
 p111 - donderdag 22 oktober 2020 - 12:22   quote  deeplink  
Helaas moet ik je tegen spreken Pietje,de Licht/deBoer zijn/waren een klasse beter, Schuurs was ook gisteren weer onzeker aan de bal en niet sterk in het duels,hij moet nog wat gaan doen aan zijn draai cirkel.Voor de eredivisie goed genoeg maar in de CL komt hij zeker nog te kort.
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 12:50   quote  deeplink  
ok stel schuurs word hem niet... wat ik nog steeds wel hoop want is gewoon een talent.. maar is het geen idee mits mogelijk om sanchez weer op tehalen ?
p111
 p111 - donderdag 22 oktober 2020 - 12:54   quote  deeplink  
Zou mooi zijn maar dat gaat niet gebeuren,zijn transfersom en zeker zijn salaris zijn denk ik niet des Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 oktober 2020 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 12:22 schreef p111 het volgende:
Helaas moet ik je tegen spreken Pietje,de Licht/deBoer zijn/waren een klasse beter, Schuurs was ook gisteren weer onzeker aan de bal en niet sterk in het duels,hij moet nog wat gaan doen aan zijn draai cirkel.Voor de eredivisie goed genoeg maar in de CL komt hij zeker nog te kort.
De Ligt vond ik vanaf het begin al ijzersterk in timing en duels.
Schuurs is daar wel minder in.
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2020 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 12:22 schreef p111 het volgende:
Helaas moet ik je tegen spreken Pietje,de Licht/deBoer zijn/waren een klasse beter, Schuurs was ook gisteren weer onzeker aan de bal en niet sterk in het duels,hij moet nog wat gaan doen aan zijn draai cirkel.Voor de eredivisie goed genoeg maar in de CL komt hij zeker nog te kort.
En ik denk dat hij het in zich heeft om tot een zeer goede verdediger uit te groeien. Veel wedstrijden spelen, ervan leren en zich verbeteren.
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2020 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 12:50 schreef nummer10 het volgende:
ok stel schuurs word hem niet... wat ik nog steeds wel hoop want is gewoon een talent.. maar is het geen idee mits mogelijk om sanchez weer op tehalen ?
Sanchez is op dit moment onbetaalbaar geworden.
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2020 - 13:41   quote  deeplink  
Zo slecht was het gisteren dus kennelijk niet, volgens de buitenlandse pers!

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/950298/-wilskracht-en-moed-van-ajax-geprezen-was-een-passende-beloning-geweest-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax
p111
 p111 - donderdag 22 oktober 2020 - 14:13   quote  deeplink  
Het was zeker niet slecht,dat zeg ik ook niet.IIk vond Ajax zelfs een prima wedstrijd spelen,maar het is zo zonde dat Kudus uitvalt en Antoni ???? heeft. Als ze de kansen hadden benut hadden ze minimaal gelijk gespeeld en dat was ook zeker verdiend,en dat tegen Liverpool echt klasse. Maar daarom ga je kijken na de foute dingen en de spelers die het wel of niet aankunnen dit niveau.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2020 door p111 --
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2020 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 12:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij stond blind bij de man die die bal voorgaf waaruit het eigendoelpunt viel (niet zeker) maar dan nog, het is een jonge speler die wel eens een foutje kan maken, dat overkwam deligt ook wel..
Dat was geen voorzet maar een mislukt schot. En Schuurs stapte daar als een klein kind in. Als hij dat niet doet komt Mane helemaal niet in die positie.

En ik zeg nergens dat hij geen foutjes mag maken. Maar deze kost je wel de wedstrijd.
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2020 - 15:11   quote  deeplink  
Kudus er maanden uit met een meniscus blessure.

Godsamme zeg.
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2020 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 15:11 schreef remco k het volgende:
Kudus er maanden uit met een meniscus blessure.

Godsamme zeg.
Oei, dat is verschrikkelijk balen. Die gaan we enorm missen als creatief speler op het middenveld.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2020 - 16:49   quote  deeplink  
Daar gaat je creativiteit vanaf het middenveld.
p111
 p111 - donderdag 22 oktober 2020 - 16:57   quote  deeplink  
Mijn god,dan maar Blind op het middenveld met Gravenberch en Klaasen.Martinez op Blind zijn plek.
p111
 p111 - donderdag 22 oktober 2020 - 16:59   quote  deeplink  
Heel jammer voor die gozer en voor Ajax wat een pech avond !!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Liverpool (woensdag 21 oktober, 21.00 uur) Champions League 0-1









0.0110731