BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Liverpool (woensdag 21 oktober, 21.00 uur) Champions League 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2020 - 17:05   quote  deeplink  
Blind en Martinez omwisselen waar nodig is. Klaassen en dan wordt het lastig. Ik blijf het niet genoeg zien in Ryan Gravenberch
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 14:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat was geen voorzet maar een mislukt schot. En Schuurs stapte daar als een klein kind in. Als hij dat niet doet komt Mane helemaal niet in die positie.

En ik zeg nergens dat hij geen foutjes mag maken. Maar deze kost je wel de wedstrijd.
je hebt gelijk, echter als je de 2 scoort die je moet scoren... maar goed ik snap je punt zeker..
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 17:05 schreef Loetje het volgende:
Blind en Martinez omwisselen waar nodig is. Klaassen en dan wordt het lastig. Ik blijf het niet genoeg zien in Ryan Gravenberch
tadic op 10 ? neres links spits? anthony rechts of toch een 442 variant met de punt naar achteren... opzich genoeg mogelijkheden mits er geen corona gevallen meer bijkomen, moet eerlijk zeggen dat ik de competitie zo weer zie plat liggen tot aan het nieuwe jaar :(
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2020 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 17:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tadic op 10 ? neres links spits? anthony rechts of toch een 442 variant met de punt naar achteren... opzich genoeg mogelijkheden mits er geen corona gevallen meer bijkomen, moet eerlijk zeggen dat ik de competitie zo weer zie plat liggen tot aan het nieuwe jaar :(
Ik nijg zelfs naar Ekkelenkamp, al viel die gister matig in. Dan heb je in ieder geval diepgang in het midden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 oktober 2020 - 17:37   quote  deeplink  
En je beste speler er gelijk langere tijd uit! Kutzooi!
AkaS
 AkaS - donderdag 22 oktober 2020 - 18:36   quote  deeplink  
Snap je dan niet wat ik bedoel Remco, of wil je het niet?

Tuurlijk was Martinez er, misschien zelfs beste man van Ajax. Maar het hele seizoen was hij er niet. Zoveel wijzigingen wederom en iedere speler voert zijn taken uit, maar heeft ook unieke eigenschappen en als je iedere keer in een andere samenstelling speelt heb je gewoon onderling onwennigheid. Wil niet zeggen dat er geen enkele aanval mooi uitgevoerd kan worden, maar er is gewoon geen synergie en dan krijg je dus aaneenschakeling van net niet...

En dat is precies de samenvatting van de wedstrijd van Ajax gisteren... ner niet. Precies zoals Pietje ook verwoord.... als dit, als dat, als zus.... als je Blind, Martinez, Promes, Kudus allemaal op een nieuwe positie laat spelen tegen een club als Liverpool in de CL.... Tja... als je dat niet ziet of kunt begrijpen heeft verdere uitleg ook geen enkele zin meer.

quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 10:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Die waren er toch? Ik heb goed aanvals spel gezien en duidelijk gezien dat men afspraken met elkaar nakwamen.

Enige wat ik niet zo goed begreep is waarom er bewust voor gekozen werd om achterin zo vaak 1 op 1 te komen.

Maar ook dat was wel een afspraak.

Uiteindelijk maak je gewoon zelf je kansen niet af.

En we moeten niet vergeten dat de twee vervangers van onze vertrokken topspelers van afgelopen seizoen niet speelden of na 5 minuten gewisseld werden.

En kudus en Anthony zijn nu al onmisbaar voor Ajax in dit seizoen.
AkaS
 AkaS - donderdag 22 oktober 2020 - 18:37   quote  deeplink  
Snap je dan niet wat ik bedoel Remco, of wil je het niet?

Tuurlijk was Martinez er, misschien zelfs beste man van Ajax. Maar het hele seizoen was hij er niet. Zoveel wijzigingen wederom en iedere speler voert zijn taken uit, maar heeft ook unieke eigenschappen en als je iedere keer in een andere samenstelling speelt heb je gewoon onderling onwennigheid. Wil niet zeggen dat er geen enkele aanval mooi uitgevoerd kan worden, maar er is gewoon geen synergie en dan krijg je dus aaneenschakeling van net niet...

En dat is precies de samenvatting van de wedstrijd van Ajax gisteren... ner niet. Precies zoals Pietje ook verwoord.... als dit, als dat, als zus.... als je Blind, Martinez, Promes, Kudus allemaal op een nieuwe positie laat spelen tegen een club als Liverpool in de CL.... Tja... als je dat niet ziet of kunt begrijpen heeft verdere uitleg ook geen enkele zin meer.

quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 10:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Die waren er toch? Ik heb goed aanvals spel gezien en duidelijk gezien dat men afspraken met elkaar nakwamen.

Enige wat ik niet zo goed begreep is waarom er bewust voor gekozen werd om achterin zo vaak 1 op 1 te komen.

Maar ook dat was wel een afspraak.

Uiteindelijk maak je gewoon zelf je kansen niet af.

En we moeten niet vergeten dat de twee vervangers van onze vertrokken topspelers van afgelopen seizoen niet speelden of na 5 minuten gewisseld werden.

En kudus en Anthony zijn nu al onmisbaar voor Ajax in dit seizoen.
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2020 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 17:05 schreef Loetje het volgende:
Blind en Martinez omwisselen waar nodig is. Klaassen en dan wordt het lastig. Ik blijf het niet genoeg zien in Ryan Gravenberch
Martinez of Blind met Gravenberg achter Klaassen.

Of Ekkelenkamp op 10 laten spelen.
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2020 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 18:36 schreef AkaS het volgende:
Snap je dan niet wat ik bedoel Remco, of wil je het niet?

Tuurlijk was Martinez er, misschien zelfs beste man van Ajax. Maar het hele seizoen was hij er niet. Zoveel wijzigingen wederom en iedere speler voert zijn taken uit, maar heeft ook unieke eigenschappen en als je iedere keer in een andere samenstelling speelt heb je gewoon onderling onwennigheid. Wil niet zeggen dat er geen enkele aanval mooi uitgevoerd kan worden, maar er is gewoon geen synergie en dan krijg je dus aaneenschakeling van net niet...

En dat is precies de samenvatting van de wedstrijd van Ajax gisteren... ner niet. Precies zoals Pietje ook verwoord.... als dit, als dat, als zus.... als je Blind, Martinez, Promes, Kudus allemaal op een nieuwe positie laat spelen tegen een club als Liverpool in de CL.... Tja... als je dat niet ziet of kunt begrijpen heeft verdere uitleg ook geen enkele zin meer.

[..]

Ik heb gisteren gezien dat al die jongens helemaal niet op nieuwe posities speelden alleen Kudus bij de start. Promes heeft vrijwel altijd linksbuiten gespeeld en deed dat gisteren ook. Martinez heeft vrijwel zijn gehele carrière tot nu toe als links centrale verdediger gespeeld en deed dat meer dan goed evenals Blind.

En blijkbaar wordt hier heel veel op getraind, spelers gaven na afloop ook gewoon aan dat het goed en gewend voelde.

En Ajax is geen moment in de problemen gekomen door onwennigheden omdat men niet wist wat te doen.

Blijkbaar heeft ten Hag en co er dus prima automatismen erin geslepen.

En ik snap prima wat je bedoelt, ik ben het in deze alleen totaal niet met je eens.

Ajax heeft gisteren gewoon de grootste kansen gehad, je verliest enkel en alleen door een slecht moment van Schuurs en een onhandig moment van Tagliafico.

Ik vind we dat ten Hag Huntelaar en Traore niet voor Blind en Schuurs had moeten brengen, er is echt geen enkele bal de 16 in geslingerd en dat stukje was dus blijkbaar niet goed genoeg bekend bij de ploeg.

Ik heb genoeg kritiek op ten Hag dit seizoen. Maar ik vind dat hij het gisteren goed heeft neergezet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 oktober 2020 - 20:16   quote  deeplink  
Ik zag gister een goede opstelling, eindelijk kon ik het er mee eens zijn.

Jammer dat Timber en Antony niet fit waren, met name Antony.
Jammer dat onze beste speler Kudus het veld moest verlaten.
Jammer dat door het weg vallen van deze spelers die beiden makkelijk scoren een hoop scorend vermogen is weg gevallen.
Jammer dat we zo veel kansen niet afgemaakt hebben.
Jammer dat we achter centraal te kort schieten, met name Schuurs komt nog te kort.
Jammer dat we geen echte goede spits hebben.

Jammer en vreemd dat ten Hag het nu weer gedaan heeft bij een aantal hier.
Lees even terug dan heeft ten Hag toch geen schuld of het moet zijn dat de wissels op het einde van de wedstrijd niet begrijpelijk waren maar daar hebben we de wedstrijd niet op verloren.
Overigens besprak hij deze wissels met Bogarde, dat was namelijk duidelijk in beeld.
Kort gezegd had hij niet echt het geluk aan zijn zijde, wat als Antony en Kudus hadden mee gespeeld?
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 20:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zag gister een goede opstelling, eindelijk kon ik het er mee eens zijn.

Jammer dat Timber en Antony niet fit waren, met name Antony.
Jammer dat onze beste speler Kudus het veld moest verlaten.
Jammer dat door het weg vallen van deze spelers die beiden makkelijk scoren een hoop scorend vermogen is weg gevallen.
Jammer dat we zo veel kansen niet afgemaakt hebben.
Jammer dat we achter centraal te kort schieten, met name Schuurs komt nog te kort.
Jammer dat we geen echte goede spits hebben.

Jammer en vreemd dat ten Hag het nu weer gedaan heeft bij een aantal hier.
Lees even terug dan heeft ten Hag toch geen schuld of het moet zijn dat de wissels op het einde van de wedstrijd niet begrijpelijk waren maar daar hebben we de wedstrijd niet op verloren.
Overigens besprak hij deze wissels met Bogarde, dat was namelijk duidelijk in beeld.
Kort gezegd had hij niet echt het geluk aan zijn zijde, wat als Antony en Kudus hadden mee gespeeld?
precies een trainer die afhankelijk is van de nieuwe top aankopen van overmars en anders niet weet wat die moet doen ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 oktober 2020 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 21:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

precies een trainer die afhankelijk is van de nieuwe top aankopen van overmars en anders niet weet wat die moet doen ;)
Iedere trainer is afhankelijk van de aankopen waarin hij overigens ook zijn voorkeur in geeft
De spelers moeten het toch zelf doen, Schuurs liet z'n man lopen, mocht Timber fit zijn geweest had hij misschien gespeeld, maar die had misschien ook niet foutloos geweest
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Iedere trainer is afhankelijk van de aankopen waarin hij overigens ook zijn voorkeur in geeft
De spelers moeten het toch zelf doen, Schuurs liet z'n man lopen, mocht Timber fit zijn geweest had hij misschien gespeeld, maar die had misschien ook niet foutloos geweest
voorkeuren van tenhag waren marin labyad klaiber promes dacht ik.. rest zijn gewoon hoed gescout door ajax en slim gehandeld van overmars.. en tuurlijk heeft elke trainer aankopen nodig, alleen bij tenhag moet die het nu al hebben van 2 nieuwe aankopen terwijl de rest nagenoeg intact is gebleven, dan had ik eigenlijk verwacht dat die 2 zich moesten aanpassen en 8 anderen al wel op elkaar ingespeeld zouden zijn, helaas is dat niet het geval
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 22 oktober 2020 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 14:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat was geen voorzet maar een mislukt schot. En Schuurs stapte daar als een klein kind in. Als hij dat niet doet komt Mane helemaal niet in die positie.

En ik zeg nergens dat hij geen foutjes mag maken. Maar deze kost je wel de wedstrijd.
Dat je zelf de kansen niet benut kost je de wedstrijd......
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 22 oktober 2020 - 22:55   quote  deeplink  
Waarom brengt hij KJH pas 10 minuten voor tijd. Nee, meneer TH brengt lekker Labyad ipv een echte spits
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 22 oktober 2020 - 22:57   quote  deeplink  
Het is zoals het is helaas en we zullen er mee moeten dealen. Het blijft vreemd om TH te zien wisselen.....
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 oktober 2020 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 22:57 schreef Ronald 1960 het volgende:
Het is zoals het is helaas en we zullen er mee moeten dealen. Het blijft vreemd om TH te zien wisselen.....
vind de interviews ook altijd om te janken haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 oktober 2020 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 22:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
Waarom brengt hij KJH pas 10 minuten voor tijd. Nee, meneer TH brengt lekker Labyad ipv een echte spits
Idd zijn ze wissels niet best, maar wel in overleg met Bogarde.
Ajax had genoeg kansen voordat hij wisselde, we hadden toen al 2 a 3x kunnen scoren..
Achteraf had hij beter niet moeten wisselen maar voor het zelfde geld scoren de invallers wel.
Ik vind niet dat hem iets valt te verwijten..
Scoren doe je in het veld niet vanaf de bank
p111
 p111 - donderdag 22 oktober 2020 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 22:57 schreef Ronald 1960 het volgende:
Het is zoals het is helaas en we zullen er mee moeten dealen. Het blijft vreemd om TH te zien wisselen.....
En niemand berijpt die man ,hij bracht Liverpool aan het wankelen,zeker na die geweldige wissels van hem die ik al 2 jaar niet begrijp.Hij wisselt Klaasen en Blind de 2 beste.
AkaS
 AkaS - donderdag 22 oktober 2020 - 23:52   quote  deeplink  
Ik ben schuldig aan het feit dat ik het verlies aan de trainer wijt. Klopt.

Kudus in de spits.... Fantastisch man!

Schuurs heeft dit jaar hoe vaak met Martinez in het centrum gespeeld???

Blind op het middenveld ging op zich prima, maar de samenstelling Blind, Gravenberch en Klaassen, hoe vaak dit jaar in deze samenstelling samen gespeeld.

Tadic,Kudus en Neres hoe vaak dit jaar samengespeeld....en ja natuurlijk kan hij niets aan het wegvallen van Anthony doen....

Maar elke linie had nog niet in deze samenstelling samen gespeeld dit jaar en dat voor een onbelangrijk wedstrijdje ik de CL tegen Liverpool....

Ach joh, niet geschoten is altijd mis en als het niet lukt...ach er waren toch kansen dus was het een goede opstelling.... Alleen jammer dat alles heel toevallig net niet liep zoals het moest.... wat een toeval en wat een pech.....pech??? Of toch een logisch gevolg???

quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 20:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zag gister een goede opstelling, eindelijk kon ik het er mee eens zijn.

Jammer dat Timber en Antony niet fit waren, met name Antony.
Jammer dat onze beste speler Kudus het veld moest verlaten.
Jammer dat door het weg vallen van deze spelers die beiden makkelijk scoren een hoop scorend vermogen is weg gevallen.
Jammer dat we zo veel kansen niet afgemaakt hebben.
Jammer dat we achter centraal te kort schieten, met name Schuurs komt nog te kort.
Jammer dat we geen echte goede spits hebben.

Jammer en vreemd dat ten Hag het nu weer gedaan heeft bij een aantal hier.
Lees even terug dan heeft ten Hag toch geen schuld of het moet zijn dat de wissels op het einde van de wedstrijd niet begrijpelijk waren maar daar hebben we de wedstrijd niet op verloren.
Overigens besprak hij deze wissels met Bogarde, dat was namelijk duidelijk in beeld.
Kort gezegd had hij niet echt het geluk aan zijn zijde, wat als Antony en Kudus hadden mee gespeeld?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2020 - 00:55   quote  deeplink  
Ten Hag was drama, is drama en zal altijd drama blijven! Ik snap niet dat Ajax het vol blijft houden met deze vent.
AkaS
 AkaS - vrijdag 23 oktober 2020 - 09:27   quote  deeplink  
Okay, je wilt het dus niet zien!

Martinez vorig jaar basis, dit seizoen zonder enige begrijpbare reden reserve...

Promes, waarvan jij nu zegt altijd linksbuiten te hebben gespeeld.... Speelt dit seizoen plotseling op 10, of had je dit niet meegekregen.... meneer ik lig zo graag dwars ;-)

Ik verzin het niet Remco, het is ook geen forum hetze die ik probeer te ontlokken. Maar deze man, ETH maakt gewoon niet klaar wat zou kunnen. En alles vanwege 1 seizoen toen alles meezat, onze selectie echt europese top was en hij Schreuder aan zijn zijde had waar nog steeds van wordt gefluisterd dat zijn aanwezig super belangrijk was, zeker voor sommige spelers..

Terug naar jouw reactie op die van mij.... Ik zeg: Dit elftal was in iedere linie gewijzigd ten aanzien van het tot nu toe gespeelde seizoen. En dat spelers voor de camera hun trainer niet afvallen lijkt me ook geen hogere wiskunde.

Hij husselt het team gewoon continu. CL is toch geen speeltuintje van die kale boskabouter om maar te blijven experimenteren of wel dan!!!

Dit zijn de wijzigingen van de wedstrijd van Liverpool ten aanzien van de tot nog toe gespeelde wedstrijden van dit seizoen:

Blind, Martinez, Kudus, Promes, Neres (blessure), Klaassen (net aangekocht) En je kunt heel kinderachtig op alles wel iets tegen gaan verzinnen. Maar als je voor het eerst in een bepaalde samenstelling speelt dan zijn er geen automatismen PUNT

En dit Liverpool was gewoon te pakken, nu was alles en ik zeg het nog maar een keer, alles was net niet doordat er geen automatismen waren!

Ik heb overiens in mijn glazen bol gezien dat wanneer hij Kudus gewoon op de middenveld had geposteerd waar hij zo'n enorme indruk maakte, had hij niet in die positie gelopen waar hij nu een behoorlijk pittige blessure heeft opgelopen!!!

Deze man moet eens ophouden met zijn gehussel en rare wissels!!!

quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 20:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb gisteren gezien dat al die jongens helemaal niet op nieuwe posities speelden alleen Kudus bij de start. Promes heeft vrijwel altijd linksbuiten gespeeld en deed dat gisteren ook. Martinez heeft vrijwel zijn gehele carrière tot nu toe als links centrale verdediger gespeeld en deed dat meer dan goed evenals Blind.

En blijkbaar wordt hier heel veel op getraind, spelers gaven na afloop ook gewoon aan dat het goed en gewend voelde.

En Ajax is geen moment in de problemen gekomen door onwennigheden omdat men niet wist wat te doen.

Blijkbaar heeft ten Hag en co er dus prima automatismen erin geslepen.

En ik snap prima wat je bedoelt, ik ben het in deze alleen totaal niet met je eens.

Ajax heeft gisteren gewoon de grootste kansen gehad, je verliest enkel en alleen door een slecht moment van Schuurs en een onhandig moment van Tagliafico.

Ik vind we dat ten Hag Huntelaar en Traore niet voor Blind en Schuurs had moeten brengen, er is echt geen enkele bal de 16 in geslingerd en dat stukje was dus blijkbaar niet goed genoeg bekend bij de ploeg.

Ik heb genoeg kritiek op ten Hag dit seizoen. Maar ik vind dat hij het gisteren goed heeft neergezet.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 oktober 2020 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 23:48 schreef p111 het volgende:

[..]

En niemand berijpt die man ,hij bracht Liverpool aan het wankelen,zeker na die geweldige wissels van hem die ik al 2 jaar niet begrijp.Hij wisselt Klaasen en Blind de 2 beste.
neres labyad was ook een leuke
AkaS
 AkaS - vrijdag 23 oktober 2020 - 09:34   quote  deeplink  
Indien een fitte selectie....

----------------------------------- Onana ------------------------------

----------- Alvarez/Timber/Schuurs ------ Blind/Martinez/Aankoop-------

Mazzraoui -------------------------------------------------Martinez/Nico

-----------------------------Klaassen Gravenberch ----------------------

---------------------------------- Kudus --------------------------------

Anthony/Neres -----------------------------------------------Promes/Neres

-------------------------- Tadic / Brobbey/Aankoop -----------------------
AkaS
 AkaS - vrijdag 23 oktober 2020 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 00:55 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ten Hag was drama, is drama en zal altijd drama blijven! Ik snap niet dat Ajax het vol blijft houden met deze vent.
Denk dat ik het helemaal met jou kan eens zijn. :-)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 oktober 2020 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 09:34 schreef AkaS het volgende:
Indien een fitte selectie....

----------------------------------- Onana ------------------------------

----------- Alvarez/Timber/Schuurs ------ Blind/Martinez/Aankoop-------

Mazzraoui -------------------------------------------------Martinez/Nico

-----------------------------Klaassen Gravenberch ----------------------

---------------------------------- Kudus --------------------------------

Anthony/Neres -----------------------------------------------Promes/Neres

-------------------------- Tadic / Brobbey/Aankoop -----------------------
o/
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2020 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 22:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

voorkeuren van tenhag waren marin labyad klaiber promes dacht ik.. rest zijn gewoon hoed gescout door ajax en slim gehandeld van overmars.. en tuurlijk heeft elke trainer aankopen nodig, alleen bij tenhag moet die het nu al hebben van 2 nieuwe aankopen terwijl de rest nagenoeg intact is gebleven, dan had ik eigenlijk verwacht dat die 2 zich moesten aanpassen en 8 anderen al wel op elkaar ingespeeld zouden zijn, helaas is dat niet het geval
Hij de afgelopen twee seizoenen.

De ligt schone frenkie van de Beek veltman Dest Ziyech dolberg.

Allemaal jongens die heel erg belangrijk zijn geweest voor Ajax.

Waarom zou hij dan in hemesnaam niet afhankelijk mogen zijn van wat de nieuwe aankopen presteren.

Dat is immers iedere club die spelers kwijtraakt.
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2020 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 - 22:52 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat je zelf de kansen niet benut kost je de wedstrijd......
Is maar hoe je het bekijkt, ook Liverpool heeft nog meer mogelijkheden gehad.

En dit is uiteindelijk de enige goal die valt.

Ik veroordeel hem overigens niet hoor. Ik bedoel, het is Liverpool en geen go ahead ofzo he.
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2020 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 09:27 schreef AkaS het volgende:
Okay, je wilt het dus niet zien!

Martinez vorig jaar basis, dit seizoen zonder enige begrijpbare reden reserve...

Promes, waarvan jij nu zegt altijd linksbuiten te hebben gespeeld.... Speelt dit seizoen plotseling op 10, of had je dit niet meegekregen.... meneer ik lig zo graag dwars ;-)

Ik verzin het niet Remco, het is ook geen forum hetze die ik probeer te ontlokken. Maar deze man, ETH maakt gewoon niet klaar wat zou kunnen. En alles vanwege 1 seizoen toen alles meezat, onze selectie echt europese top was en hij Schreuder aan zijn zijde had waar nog steeds van wordt gefluisterd dat zijn aanwezig super belangrijk was, zeker voor sommige spelers..

Terug naar jouw reactie op die van mij.... Ik zeg: Dit elftal was in iedere linie gewijzigd ten aanzien van het tot nu toe gespeelde seizoen. En dat spelers voor de camera hun trainer niet afvallen lijkt me ook geen hogere wiskunde.

Hij husselt het team gewoon continu. CL is toch geen speeltuintje van die kale boskabouter om maar te blijven experimenteren of wel dan!!!

Dit zijn de wijzigingen van de wedstrijd van Liverpool ten aanzien van de tot nog toe gespeelde wedstrijden van dit seizoen:

Blind, Martinez, Kudus, Promes, Neres (blessure), Klaassen (net aangekocht) En je kunt heel kinderachtig op alles wel iets tegen gaan verzinnen. Maar als je voor het eerst in een bepaalde samenstelling speelt dan zijn er geen automatismen PUNT

En dit Liverpool was gewoon te pakken, nu was alles en ik zeg het nog maar een keer, alles was net niet doordat er geen automatismen waren!

Ik heb overiens in mijn glazen bol gezien dat wanneer hij Kudus gewoon op de middenveld had geposteerd waar hij zo'n enorme indruk maakte, had hij niet in die positie gelopen waar hij nu een behoorlijk pittige blessure heeft opgelopen!!!

Deze man moet eens ophouden met zijn gehussel en rare wissels!!!

[..]

Nee. Ik ben het niet met je eens. Ik zie prima wat je schreef.

En nogmaals. Ik ben geen fan van ten Hag. Nooit geweest ook.

Verder je bericht ook niet doorgelezen trouwens. Het is immers hetzelfde als meestal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2020 door remco k --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 oktober 2020 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 12:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij de afgelopen twee seizoenen.

De ligt schone frenkie van de Beek veltman Dest Ziyech dolberg.

Allemaal jongens die heel erg belangrijk zijn geweest voor Ajax.

Waarom zou hij dan in hemesnaam niet afhankelijk mogen zijn van wat de nieuwe aankopen presteren.

Dat is immers iedere club die spelers kwijtraakt.
er zijn er telkens maar een paar weggegaan en hoefde dus niet telken opnieuw tebeginnen. maar dat doet die wel door telkens iets nieuws te willen proberen..
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2020 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 15:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

er zijn er telkens maar een paar weggegaan en hoefde dus niet telken opnieuw tebeginnen. maar dat doet die wel door telkens iets nieuws te willen proberen..
Nee joh. Er gaat voor 300 miljoen weg omdat ze allemaal al zo goed zouden zijn voor de Europese top.

Dat kunnen wij toch nooit terug halen. En deze 8 zijn in twee zomers vertrokken. Dat is je hele kern en telkens je belangrijkste spelers.

Dan is het toch logisch dat twee belangrijke aankopen nu al gewoon heel erg belangrijk zijn. Onmisbaar eigenlijk al.
AkaS
 AkaS - vrijdag 23 oktober 2020 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 12:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij de afgelopen twee seizoenen.

De ligt schone frenkie van de Beek veltman Dest Ziyech dolberg.

Allemaal jongens die heel erg belangrijk zijn geweest voor Ajax.

Waarom zou hij dan in hemesnaam niet afhankelijk mogen zijn van wat de nieuwe aankopen presteren.

Dat is immers iedere club die spelers kwijtraakt.
Jij bent overduidelijk fan van ten Hag. Zou willen, oprecht willen dat ik dit met je kon delen Remco.
Eide
 Eide - vrijdag 23 oktober 2020 - 18:24   quote  deeplink  
Ik zie echt wel punten van kritiek op Ten Hag, maar zo klakkeloos als hij door sommigen wordt afgebrandt vind ik onterecht. Ik vond het idee tegen Liverpool bijvoorbeeld best goed verzonnen. Althans, ik neem aan dat hij aanvallend 4-3-3 wilde spelen met Kudus als hangende 9 en verdedigend 5-3-2 waarbij Blind zou inzakken tussen Schuurs en Martinez en Kudus tegen Klaassen en Gravenberch zou in zakken. Het wegvallen van Kudus wierp roet in het eten, hoewel de gemiste kansen van vooral Promes nog veel vervelender waren.

Ik vind dat Ajax het gewoon goed deed tegen een van de allerbeste ploegen van het moment. Ik vind het vooral jammer dat Ajax de arrogantie van het wisselen van Salah en Mane niet wist af te straffen door gewoon die goal te maken.

Dit was voor mij vooral een wedstrijd van gemiste kansen. Tactisch vond ik deze oplossing veel sterker dan ik tot dusver dit seizoen van Ten Hag heb gezien met dat gekloot met Alvarez. Ook vond ik Ajax duidelijk beter met Tadic op 9 dan in andere formaties. Gewoon doorgaan met Neres, Antony en Promes op de flanken en Tadic lekker op 9.
AkaS
 AkaS - vrijdag 23 oktober 2020 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 12:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee. Ik ben het niet met je eens. Ik zie prima wat je schreef.

En nogmaals. Ik ben geen fan van ten Hag. Nooit geweest ook.

Verder je bericht ook niet doorgelezen trouwens. Het is immers hetzelfde als meestal.
Ik hoor je Remco, ik verval steeds in hetzelfde en dat is heel dom van mij. Eigenlijk weet ik heel goed dat wanneer mensen dit de eerste keer niet snappen of willen zien dat na 10x nog steeds niet doen.

En misschien is het hebben van een ingespeeld team wel highly overrated!
Dat je iedere week in een andere samenstelling het veld op gaat moet geen reet uitmaken...
AkaS
 AkaS - vrijdag 23 oktober 2020 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 18:24 schreef Eide het volgende:
Ik zie echt wel punten van kritiek op Ten Hag, maar zo klakkeloos als hij door sommigen wordt afgebrandt vind ik onterecht. Ik vond het idee tegen Liverpool bijvoorbeeld best goed verzonnen. Althans, ik neem aan dat hij aanvallend 4-3-3 wilde spelen met Kudus als hangende 9 en verdedigend 5-3-2 waarbij Blind zou inzakken tussen Schuurs en Martinez en Kudus tegen Klaassen en Gravenberch zou in zakken. Het wegvallen van Kudus wierp roet in het eten, hoewel de gemiste kansen van vooral Promes nog veel vervelender waren.

Ik vind dat Ajax het gewoon goed deed tegen een van de allerbeste ploegen van het moment. Ik vind het vooral jammer dat Ajax de arrogantie van het wisselen van Salah en Mane niet wist af te straffen door gewoon die goal te maken.

Dit was voor mij vooral een wedstrijd van gemiste kansen. Tactisch vond ik deze oplossing veel sterker dan ik tot dusver dit seizoen van Ten Hag heb gezien met dat gekloot met Alvarez. Ook vond ik Ajax duidelijk beter met Tadic op 9 dan in andere formaties. Gewoon doorgaan met Neres, Antony en Promes op de flanken en Tadic lekker op 9.
Hier kan niemand tegenop.... Tjonge wat een domme post Eide!

Hoezo een van de beste teams van het moment... Er waren zoveel toppers afwezig dat het met recht Liverpool B was!!!

En als je een ingespeeld team hebt en je gaat dan creatief een kleine aanpassing doorvoeren om je tegenstander tactisch te verrassen, helemaal prima....

Maar het is het hele seizoen al iedere week zoeken naar de juiste balans.... En om dan nu net na een goede laatste wedstrijd waar een hele hoop eindelijk samen leek te vallen in goede zin, gaat die rukeend weer het halve team husselen.

Ik vind het onbegrijpelijk en dan nog maar over zijn wissels te zwijgen!

Ja Eide, ik voelde me aangesproken door jou! En ik vind het onterecht want er is hier niemand die ten Hag afbrandde. Maar er worden gewoon feiten aangehaald.
Eide
 Eide - vrijdag 23 oktober 2020 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 18:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hier kan niemand tegenop.... Tjonge wat een domme post Eide!

Hoezo een van de beste teams van het moment... Er waren zoveel toppers afwezig dat het met recht Liverpool B was!!!

En als je een ingespeeld team hebt en je gaat dan creatief een kleine aanpassing doorvoeren om je tegenstander tactisch te verrassen, helemaal prima....

Maar het is het hele seizoen al iedere week zoeken naar de juiste balans.... En om dan nu net na een goede laatste wedstrijd waar een hele hoop eindelijk samen leek te vallen in goede zin, gaat die rukeend weer het halve team husselen.

Ik vind het onbegrijpelijk en dan nog maar over zijn wissels te zwijgen!

Ja Eide, ik voelde me aangesproken door jou! En ik vind het onterecht want er is hier niemand die ten Hag afbrandde. Maar er worden gewoon feiten aangehaald.
Gelukkig heb je de Telegraaf goed gelezen knul. Het is al goed, ik heb geen zin in dit gedoe. Als het niet normaal kan pas ik wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2020 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2020 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 18:15 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jij bent overduidelijk fan van ten Hag. Zou willen, oprecht willen dat ik dit met je kon delen Remco.
En jij kan dus niet lezen?

Ik geef in verschillende reacties op jou aan geen fan van ten Hag te zien en juist veel keuzes niet terecht vind. Ik uit kritiek op een deel van wat hij dit seizoen doet en wat hij op het veld zet.

Ik ben het simpelweg niet met je eens over wat je schrijft over afgelopen dinsdag. En aangezien je zelf zo vaak de meningen van analisten erbij hebt gehaald in diverse discussies, die mensen zijn het er allemaal over eens dat Ajax gewoon heel goed speelde, je hele verhaal over het ontbreken van automatismen gaat ook gewoon niet op als je die wedstrijd ziet.

Maar echt hee irritant dat je dingen suggereert die ik zeg toch heel duidelijk heb ontkracht.
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2020 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 18:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik hoor je Remco, ik verval steeds in hetzelfde en dat is heel dom van mij. Eigenlijk weet ik heel goed dat wanneer mensen dit de eerste keer niet snappen of willen zien dat na 10x nog steeds niet doen.

En misschien is het hebben van een ingespeeld team wel highly overrated!
Dat je iedere week in een andere samenstelling het veld op gaat moet geen reet uitmaken...
Je blijft maar zeggen dat ik je niet snap of ik het niet wil zien.

Zo het ook heel misschien zo kunnen zijn, dat we beiden onze mening hebben over wat we zien en dat het ook niet meer dan dat is?

Op deze manier begin jij jezelf wel heel erg als de alwetende neer te zetten. Totaal overbodig. Ik ga al lang genoeg mee en kijk meer dan voldoende voetbal, en heb daarnaast een prima stel hersenen om mijn eigen mening te vormen en kan die ook nog eens heel goed onderbouwen.

Dat jij het er dan niet mee eens bent, prima maar ga mensen geen woorden in de mond leggen aub.
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2020 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 18:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hier kan niemand tegenop.... Tjonge wat een domme post Eide!

Hoezo een van de beste teams van het moment... Er waren zoveel toppers afwezig dat het met recht Liverpool B was!!!

En als je een ingespeeld team hebt en je gaat dan creatief een kleine aanpassing doorvoeren om je tegenstander tactisch te verrassen, helemaal prima....

Maar het is het hele seizoen al iedere week zoeken naar de juiste balans.... En om dan nu net na een goede laatste wedstrijd waar een hele hoop eindelijk samen leek te vallen in goede zin, gaat die rukeend weer het halve team husselen.

Ik vind het onbegrijpelijk en dan nog maar over zijn wissels te zwijgen!

Ja Eide, ik voelde me aangesproken door jou! En ik vind het onterecht want er is hier niemand die ten Hag afbrandde. Maar er worden gewoon feiten aangehaald.
Thiago is net nieuw. Ze konden gewoon het beste middenveld van vorig jaar en de aanval opstellen. Van Dijk Allison en Matip waren er van de basis van vorig jaar niet bij.

Ajax mist deze wedstrijd Kudus en Anthony.

Dit Liverpool als een B ploeg wegzetten. Tsja, daarmee zet jij je eigen posts wel in het juiste perspectief.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 oktober 2020 - 23:38   quote  deeplink  
https://ajax.headliner.nl/video/1-252428/de-mannen-snappen-niks-van-wissels-ten-hag-dit-is-krankzinnig-veronica-inside.html

hahaha heb niks met die gasten maar dit is wel goud
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 24 oktober 2020 - 10:30   quote  deeplink  
Zelf vindt ik Ten Hag zelf de zwakste schakel bij Ajax. Hij heeft géén AJAX-DNA ! ! !
Verder stelt hij (bijna altijd) de spelers op, op een verkeerde plaats / positie.

Zelf vond ik dat KJH de laatste 25 minuten had moeten spelen, zeg maar als 'n RAMBO ! !
Bijvoorbeeld met vijf kansen en daarvan twee erin. Maar deze gedachten, gevoel en weet heeft Ten Hag niet.
AkaS
 AkaS - zaterdag 24 oktober 2020 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 18:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Gelukkig heb je de Telegraaf goed gelezen knul. Het is al goed, ik heb geen zin in dit gedoe. Als het niet normaal kan pas ik wel.
Ik heb oprecht helemaal niets met de telegraaf, lees ik niet.

Jij zit er gewoon naast als je beweert dat Liverpool op dit moment een van de beste teams in Europa is, in de samenstelling van afgelopen woensdag.

En als ik fout zit en jij het goed heb, ben ik ook heel direct en zeg ik sorry.

Ik bekijk alles met gezond verstand. En ieder seizoen is hetzelfde liedje met ten Hag en afgelopen jaren had hij steeds mazzel en kwam hij ermee weg maar dat houdt een keer op!

Zoals gezegd... Tegen Heerenveen liep het aardig...

Waarom daar dan niet op verder gaan?

Onana, Mazzraoui, Schuurs, Blind en Nico achter.
Klaassen, Kudus en Gravenberch middenveld waarbij je eventueel Martinez ipv Gravenberch zou kunnen bedenken.

En voorin Promes op links Tadic in de spits en Neres als vervanger van Anthony. Dit had een veel vertrouwder team geweest en had Ajax behalve leuk gespeeld ongetwijfeld ook meer geluk gehad. Al is dat laatste natuurlijk koffiedik kijken.
AkaS
 AkaS - zaterdag 24 oktober 2020 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

En jij kan dus niet lezen?

Ik geef in verschillende reacties op jou aan geen fan van ten Hag te zien en juist veel keuzes niet terecht vind. Ik uit kritiek op een deel van wat hij dit seizoen doet en wat hij op het veld zet.

Ik ben het simpelweg niet met je eens over wat je schrijft over afgelopen dinsdag. En aangezien je zelf zo vaak de meningen van analisten erbij hebt gehaald in diverse discussies, die mensen zijn het er allemaal over eens dat Ajax gewoon heel goed speelde, je hele verhaal over het ontbreken van automatismen gaat ook gewoon niet op als je die wedstrijd ziet.

Maar echt hee irritant dat je dingen suggereert die ik zeg toch heel duidelijk heb ontkracht.
Ik kan heel goed lezen Remco. Zeggen dat je geen fan van iemand bent om hem vervolgens onterecht op alles verdedigen....zegt mij genoeg.. Zo heb jjj altijd gelijk toch? Slimmerd
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 oktober 2020 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 18:24 schreef Eide het volgende:
Ik zie echt wel punten van kritiek op Ten Hag, maar zo klakkeloos als hij door sommigen wordt afgebrandt vind ik onterecht. Ik vond het idee tegen Liverpool bijvoorbeeld best goed verzonnen. Althans, ik neem aan dat hij aanvallend 4-3-3 wilde spelen met Kudus als hangende 9 en verdedigend 5-3-2 waarbij Blind zou inzakken tussen Schuurs en Martinez en Kudus tegen Klaassen en Gravenberch zou in zakken. Het wegvallen van Kudus wierp roet in het eten, hoewel de gemiste kansen van vooral Promes nog veel vervelender waren.

Ik vind dat Ajax het gewoon goed deed tegen een van de allerbeste ploegen van het moment. Ik vind het vooral jammer dat Ajax de arrogantie van het wisselen van Salah en Mane niet wist af te straffen door gewoon die goal te maken.

Dit was voor mij vooral een wedstrijd van gemiste kansen. Tactisch vond ik deze oplossing veel sterker dan ik tot dusver dit seizoen van Ten Hag heb gezien met dat gekloot met Alvarez. Ook vond ik Ajax duidelijk beter met Tadic op 9 dan in andere formaties. Gewoon doorgaan met Neres, Antony en Promes op de flanken en Tadic lekker op 9.
Eens Eide, jij hebt het hier ook goed weg gezet, zoal het werkelijk was.
Jammer dat sommigen het hier zo negatief blijven zien over ten Hag, hij is idd niet de beste trainer, hij zet het elftal niet altijd goed weg maar toch blijven sommigen hier alleen maar zeiken over hem.
IK vind het knap dat een aantal zoals Remco en jij blijven reageren op die azijnzeikers, ik ga hier niet altijd energie in steken.
Fijn weekend!
p111
 p111 - zaterdag 24 oktober 2020 - 11:09   quote  deeplink  
Als iemand een mening heeft over een trainer die je gewoon niet goed vind, dat lijkt mij vrij normaal toch.Nou ik vind het een kuttrainer voorbeelden genoeg hoor. Maar ik vind mijzelf geen azijnzeiker.(Sorry Jack)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 oktober 2020 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 11:09 schreef p111 het volgende:
Als iemand een mening heeft over een trainer die je gewoon niet goed vind, dat lijkt mij vrij normaal toch.Nou ik vind het een kuttrainer voorbeelden genoeg hoor. Maar ik vind mijzelf geen azijnzeiker.(Sorry Jack)
welnee joh die eer is lekker aan mij ;) en dat ik dan een azijnzeiker ben komt omdat ik het beste voor ons ajax wil, en dat is tenhag niet...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 oktober 2020 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 10:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens Eide, jij hebt het hier ook goed weg gezet, zoal het werkelijk was.
Jammer dat sommigen het hier zo negatief blijven zien over ten Hag, hij is idd niet de beste trainer, hij zet het elftal niet altijd goed weg maar toch blijven sommigen hier alleen maar zeiken over hem.
IK vind het knap dat een aantal zoals Remco en jij blijven reageren op die azijnzeikers, ik ga hier niet altijd energie in steken.
Fijn weekend!
Bedankt azijnzeikerd!! Altijd maar dat geklaag over andere leden op het forum! Drink in de ochtend wat minder azijn man!
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2020 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 10:42 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik kan heel goed lezen Remco. Zeggen dat je geen fan van iemand bent om hem vervolgens onterecht op alles verdedigen....zegt mij genoeg.. Zo heb jjj altijd gelijk toch? Slimmerd
Ik verdedig helemaal niks van hem dit seizoen. En ik verdedig hem niet over afgelopen week.

Jij hebt gewoon serieus ongelijk over Liverpool thuis op het vlak van automatismen endergelijke. Die waren er namelijk wel degelijk.
AkaS
 AkaS - zondag 25 oktober 2020 - 10:57   quote  deeplink  
Wat een interessant artikel vind ik op VP wijsneus Remco....

Misschien neem je het van deze trainer wel aan.... Zie onderstaande greep uit een VP artikel....

Atalanta Bergamo beleefde een slechte generale voor het Champions League-duel met Ajax van dinsdag. Trainer Gian Piero Gasperini trekt het boetekleed aan na de 1-3 thuisnederlaag tegen Sampdoria van zaterdag.

De ervaren oefenmeester voerde ten opzichte van het treffen met Midtjylland (4-0) liefst zeven wijzigingen door in zijn basisopstelling. "Dit zijn wedstrijden waarin je je als coach verantwoordelijk voelt voor het resultaat", laat Gasperini weten aan Sky Sport Italia. "
Op sommige vlakken deden de jongens het erg goed. Sampdoria kwam nauwelijks voor ons doel, maar elke kans was raak."

"Ik heb schade aangebracht door wat te experimenteren, waardoor we onze vastigheden kwijtraakten", vervolgt Gasperini, die onder meer een basisplaats inruimde voor Sam Lammers. "

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2020 door AkaS --
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2020 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 10:57 schreef AkaS het volgende:
Wat een interessant artikel vind ik op VP wijsneus Remco....

Misschien neem je het van deze trainer wel aan.... Zie onderstaande greep uit een VP artikel....

Atalanta Bergamo beleefde een slechte generale voor het Champions League-duel met Ajax van dinsdag. Trainer Gian Piero Gasperini trekt het boetekleed aan na de 1-3 thuisnederlaag tegen Sampdoria van zaterdag.

De ervaren oefenmeester voerde ten opzichte van het treffen met Midtjylland (4-0) liefst zeven wijzigingen door in zijn basisopstelling. "Dit zijn wedstrijden waarin je je als coach verantwoordelijk voelt voor het resultaat", laat Gasperini weten aan Sky Sport Italia. "
Op sommige vlakken deden de jongens het erg goed. Sampdoria kwam nauwelijks voor ons doel, maar elke kans was raak."

"Ik heb schade aangebracht door wat te experimenteren, waardoor we onze vastigheden kwijtraakten", vervolgt Gasperini, die onder meer een basisplaats inruimde voor Sam Lammers. "
Heb je die wedstrijd gezien? Misschien zou je uberhaubt eens wat meer voetbal moeten kijken, krijg je er ook nog een keer wat meer kijk op.

En 7 wissels is wat anders dan wat we tegen Liverpool deden.

Ach ja. Er zijn ook hele grote trainers geweest die gewoon een aantal nieuwe jongens aan de grote wedstrijden van het seizoen liet beginnen.

Mocht je willen, ik wil je best wel wat bijbrengen over het voetbal in het algemeen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Liverpool (woensdag 21 oktober, 21.00 uur) Champions League 0-1









0.0114839