BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spits

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - vrijdag 23 oktober 2020 - 10:17   quote  deeplink  
Suarez...

Waarom is er geen 20-25 miljoen voor hem betaald? Iedereen ziet en weet dat hij juist dit jaar minimaal 60 goals had gemaakt...

Blessure risico het probleem?
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 23 oktober 2020 - 11:02   quote  deeplink  
Buiten het missen van wél een zeer goede spit, mist Ajax nóg meer spelers.
Zoals Lithmanen en Jan Wouters op het middenveld, en spelers als Frank Rijkaard wordt in de verdediging ook erg gemist.

Ajax dacht alleen aan het geld met het verkopen als de Ligt, Frenkie de Jong en Schöne.
Met dat geld kan goede spelers ervoor worden teruggehaald denk ik want we hebben genoeg geld.

Spelers uit Latijns Amerika zijn (nog wel) betaalbaar voor Ajax.
Minimaal drie topspelers daar moeten naar ons komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2020 door Onze Ajax --
AkaS
 AkaS - vrijdag 23 oktober 2020 - 11:35   quote  deeplink  
Spits... Tja. Ooit kwam Ronaldo niet en werd Kluivert op 18-jarige leeftijd doorgeschoven en dat werd een groot succes. Waarom nu niet Brobbey doorschuiven ?

Ik vind dat Ajax een prima middenveld kan opstellen met Kudus, Klaassen en Gravenberch die zich prima ontwikkelt. Daarnaast was ik instant fan van Ekkelekamp, die ik ook als toekomstig topspeler zie. En we hebben nog Martinez.... Dus opties genoeg voor een sterk middenveld.

In de verdediging is het best ingewikkeld vind ik. Blind is een onbetwiste LCV dacht ik (in de ogen van ETH).... Maar wordt nu plots doorgeschoven naar het middenveld en komt Martinez uit de hoge hoed van Ten Hag. Terwijl tot op heden deze Martinez zonder een echte begrijpelijke aanwijzing bankspeler was geworden.. Maar Blind speelt met een risico en kan in theorie iedere wedstrijd voor langere tijd of definitief wegvallen door hartklachten....

Dan missen we toch een sterke LCV met kopkracht.... En .... Schuurs heeft potentie maar blijkt toch helaas nog wel enige coaching nodig te hebben...

Maarja, we kunnen ook niet alles hebben in het leven...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2020 door AkaS --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 24 oktober 2020 - 11:25   quote  deeplink  
Brobbey ben ik ook nog niet van overtuigd. Traore ook niet en Huntelaar alleen als stormram.
Een echte onbetwiste spits is dan wel handig. Benieuwd hoe Tadic het vandaag doet.
Promes Links, Tadic spits, Blind op 6 ten Hag heeft het eindelijk door!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 oktober 2020 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 11:25 schreef Hummel10 het volgende:
Brobbey ben ik ook nog niet van overtuigd. Traore ook niet en Huntelaar alleen als stormram.
Een echte onbetwiste spits is dan wel handig. Benieuwd hoe Tadic het vandaag doet.
Promes Links, Tadic spits, Blind op 6 ten Hag heeft het eindelijk door!
kan me herrinderen dat blind al vaker daar heeft gespeelt onder tenhag zonder succes vorigseizoen.. maar goed dat gaan we bekijken, maar mag voorin toch hopen op neres tadic anthony dan, of gaat die weer voor een 442/532 wat gewoon niet zou mogen kunnen als ajax zijnde..
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2020 - 14:05   quote  deeplink  
Ajax niet aanvallend dominant voetbal spelen op een attractieve manier.

Met welk systeem zou mij echt aan m’n reet roesten.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 oktober 2020 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 14:05 schreef remco k het volgende:
Ajax niet aanvallend dominant voetbal spelen op een attractieve manier.

Met welk systeem zou mij echt aan m’n reet roesten.
ajax behoord gewoon 433 tespelen waar ajax bekend om staat en succesen mee heeft behaald recent en in het verleden.. kan me de kritiek op jol nog herrinderen ook hier op het forum mbt de 442 opstellingen en had toch heel wat doelpuntjes...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2020 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 14:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ajax behoord gewoon 433 tespelen waar ajax bekend om staat en succesen mee heeft behaald recent en in het verleden.. kan me de kritiek op jol nog herrinderen ook hier op het forum mbt de 442 opstellingen en had toch heel wat doelpuntjes...
Veel scoren maar amper aantrekkelijk spel.

Succes uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.

Overigens speelde Ajax ook tegen Liverpool geen 4-4-2 zoals sommigen beweerden.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 oktober 2020 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 14:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Veel scoren maar amper aantrekkelijk spel.

Succes uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.

Overigens speelde Ajax ook tegen Liverpool geen 4-4-2 zoals sommigen beweerden.
nee meer 532, ook dat vind ik niks.. maar dat is mijn persoonlijke mening.. maar goed ik laat me graag verrassen in de toekomst wat het zal brengen.. persoonlijk zoi ik nog eerder 343 gaan spelen met een ruit..

onana

schuurs blind taqi
martinez
mazz klaassen
kudus(mitsfit)
anthony tadic neres

achja we gaan het zien allemaal joh
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2020 - 15:00   quote  deeplink  
Ajax speelde uiteindelijk gewoon 4-3-3.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 oktober 2020 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 15:00 schreef remco k het volgende:
Ajax speelde uiteindelijk gewoon 4-3-3.
uiteindelijk wel... achjoh weet je, we gaan het zien :) hoop igg op een mooie pot straks op een kut tijdstip...
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 24 oktober 2020 - 15:22   quote  deeplink  
Vanmiddag wordt niet serieus genomen door onze trainer denk ik....gezien de opstelling....
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 15:24   quote  deeplink  
Waar slaat dat nou weer op joh?

Je speelt nog geen 72 uur na een CL wedstrijd weer een pot. Ik vind dit een heel logische opstelling.

Vrees meer voor zijn wissels dan dit.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 oktober 2020 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 15:24 schreef Loetje het volgende:
Waar slaat dat nou weer op joh?

Je speelt nog geen 72 uur na een CL wedstrijd weer een pot. Ik vind dit een heel logische opstelling.

Vrees meer voor zijn wissels dan dit.
aan de ene kant wel aangezien het vvv is, aan de andere kant niet aangezien er nog totaal geen ritme in de basis 11 zit.. ben benieuwd
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 oktober 2020 - 15:48   quote  deeplink  
ga je geen topicje openen loet ? ;)
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 15:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

aan de ene kant wel aangezien het vvv is, aan de andere kant niet aangezien er nog totaal geen ritme in de basis 11 zit.. ben benieuwd
Welke basis heeft nu ritme samen? De basis die iedereen verafschuwde hier, kan niet in een wedstrijd zonder ritme met elkaar vervangen worden
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 15:48 schreef nummer10 het volgende:
ga je geen topicje openen loet ? ;)
Nee, geen zin in
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 oktober 2020 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 15:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee, geen zin in
Groot gelijk ouwe. Ten Hag neemt het ook niet serieus, dus zou ik het ook niet doen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 25 oktober 2020 - 10:46   quote  deeplink  
tegenn Atalanta:

Onana
Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafigo,
Klaassen, Traore, Martinez
Neres, Tadic, Anthony

Hoeft niet zo zeer op deze plekken, maar iig deze 11 als basis.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2020 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 25 oktober 2020 - 10:47   quote  deeplink  
Traoré laten staan, die heeft eindelijk een paar goals gemaakt en dat is toch waar hij voor gehaald werd. Geef hem het vertrouwen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 25 oktober 2020 - 10:48   quote  deeplink  
Martinez en Blind kunnen ook van positie wirsselen, dat zagen we ook tegen Liverpool
p111
 p111 - zondag 25 oktober 2020 - 11:07   quote  deeplink  
Prima opstelling,Traore als spits gebruiken in de eredivisie en tegen Atalanta zou ik voor mijn opstelling gaan in de voorhoede Tadic in het centrum en de 2 Brasil girls p de flanken.
Het middenveld met Klaasen-Blind-Gravenberch. achterin Nico-Martinez-Schuurs-Klaiber./Onana
AkaS
 AkaS - zondag 25 oktober 2020 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 10:47 schreef Ronald 1960 het volgende:
Traoré laten staan, die heeft eindelijk een paar goals gemaakt en dat is toch waar hij voor gehaald werd. Geef hem het vertrouwen.
Ik ben het hier wel mee eens, tenminste als je de logica van de voetbalwetten volgt. Was dit de drempel waar hij tegenaan hikte en is hij nu los.... Of was het een lucky day omdat de tegenstander zo zwak was en het allemaal meezit...

Ik ben wel benieuwd...?

Tegelijk zou ik ook heel graag Neres linksvoor willen zien en Antony rechtsvoor...

Dan Tadic op 10 ipv Kudus met Klaassen en Gravenberch daarachter.

Dus bijna dezelfde gedachten als p111.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2020 door AkaS --
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2020 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 10:46 schreef Ronald 1960 het volgende:
tegenn Atalanta:

Onana
Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafigo,
Klaassen, Traore, Martinez
Neres, Tadic, Anthony

Hoeft niet zo zeer op deze plekken, maar iig deze 11 als basis.....
Lekker Ekkelenkamp of Gravenberch naar het midden, al ben ik door dat hij niet constant is geen fan van die laatste. De rest zet je perfect neer, alleen zou ik Blind weer op het middenveld zetten. Die kan als geen ander doordekken en dat is nodig tegen hun doorgaans dynamische middenveld.
AkaS
 AkaS - maandag 26 oktober 2020 - 10:09   quote  deeplink  
Dit topic verdient meer aandacht vind ik....

De spitspositie van Ajax... Het rommelt enorm en het bijtekenen van Brobbey verloopt niet voorspoedig zoals ik het begrijp.

Ik zou het enorm zonde vinden als Brobbey er niet uitkomt met Ajax en raiola hem wegbrengt...

Kan iemand die jong Ajax intensief volgt aangeven waarom Brobbey niet en Traore wel...?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 oktober 2020 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2020 - 10:09 schreef AkaS het volgende:
Dit topic verdient meer aandacht vind ik....

De spitspositie van Ajax... Het rommelt enorm en het bijtekenen van Brobbey verloopt niet voorspoedig zoals ik het begrijp.

Ik zou het enorm zonde vinden als Brobbey er niet uitkomt met Ajax en raiola hem wegbrengt...

Kan iemand die jong Ajax intensief volgt aangeven waarom Brobbey niet en Traore wel...?
Omdat Brobbey eigenlijk nog net iets minder is dan Traore. Brobbey moet het vooral hebben van fysiek, want technisch is hij dramatisch.
p111
 p111 - maandag 26 oktober 2020 - 11:05   quote  deeplink  
Ik ben bang dat Brobbey te veel op zijn fysiek voetbalt,hij is echt bloed snel maar hij zoekt teveel het duel op,hij is gewend van uit de jeugd dat hij alle duels wint.Maar ik hoop toch dat hij een heel goede spits word,maar hopelijk met een andere zaakwaarnemer.
AkaS
 AkaS - maandag 26 oktober 2020 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2020 - 10:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat Brobbey eigenlijk nog net iets minder is dan Traore. Brobbey moet het vooral hebben van fysiek, want technisch is hij dramatisch.
Ohw oké, thanks. Is overigens niet heel erg hoopgevend als hij zo overduidelijk minder dan Traore is...
AkaS
 AkaS - maandag 26 oktober 2020 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2020 - 11:05 schreef p111 het volgende:
Ik ben bang dat Brobbey te veel op zijn fysiek voetbalt,hij is echt bloed snel maar hij zoekt teveel het duel op,hij is gewend van uit de jeugd dat hij alle duels wint.Maar ik hoop toch dat hij een heel goede spits word,maar hopelijk met een andere zaakwaarnemer.
Dan maar hopen dat hij zelf realistisch is en het jaartje Jong Ajax wil afmaken en het jaar erna gaat voor de aansluiting...
remco k
 remco k - maandag 26 oktober 2020 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2020 - 12:23 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ohw oké, thanks. Is overigens niet heel erg hoopgevend als hij zo overduidelijk minder dan Traore is...
Ik de k wel dat Brobbey meer potentie heeft.
remco k
 remco k - maandag 26 oktober 2020 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2020 - 12:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dan maar hopen dat hij zelf realistisch is en het jaartje Jong Ajax wil afmaken en het jaar erna gaat voor de aansluiting...
Dat heeft hij zelf volgens mij ook al wel aangegeven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 oktober 2020 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2020 - 10:17 schreef JOOD het volgende:
Suarez...

Waarom is er geen 20-25 miljoen voor hem betaald? Iedereen ziet en weet dat hij juist dit jaar minimaal 60 goals had gemaakt...

Blessure risico het probleem?
Het zou mijn keuze ook zijn geweest, alleen wou Suarez Spanje niet uit.
Zal niet mee vallen om een fatsoenlijke spits binnen te harken...
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 oktober 2020 - 09:37   quote  deeplink  
20-25 miljoen voor een speler die misschien nog een jaartje of maximaal 2 mee kan en geen enkele restwaarde meer heeft. Daarbij vooral de koning van de kluts is maar technisch nooit super veel voorgesteld heeft, wat bij Ajax in de spits nu belangrijker dan ooit is.

Nee, godzijdank hebben ze dat niet gedaan.
Eide
 Eide - dinsdag 27 oktober 2020 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 09:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het zou mijn keuze ook zijn geweest, alleen wou Suarez Spanje niet uit.
Zal niet mee vallen om een fatsoenlijke spits binnen te harken...
Laten we Traore voorlopig niet afschrijven. Die jongen is pas 19. Brobbey komt er ook aan en is pas 18. Er loopt met Tadic, Neres en Antony voldoende kwaliteit om die jongens te kunnen laten renderen. Voor het Europees niveau is dat verre van ideaal, maar er is altijd nog de CL-oplossing met Tadic in de spits en Neres, Antony en/of Promes op de flanken.
JOOD
 JOOD - woensdag 06 januari 2021 - 17:46   quote  deeplink  
Waarom is Dost niet gehaald??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 januari 2021 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 17:46 schreef JOOD het volgende:
Waarom is Dost niet gehaald??
Omdat Ajax verlegen zit op een spits die in de kleine ruimte iets meer brengt.
Dost is meer een stormram, Brobbey zou ook als stormram kunnen dienen
p111
 p111 - woensdag 06 januari 2021 - 18:41   quote  deeplink  
Dost is geen Ajax niveau
remco k
 remco k - woensdag 06 januari 2021 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 17:46 schreef JOOD het volgende:
Waarom is Dost niet gehaald??
Sinds wanneer is een lange ballen snel thuis spits geschikt voor het voetbal dat Ajax nastreeft?
Eide
 Eide - woensdag 06 januari 2021 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 17:46 schreef JOOD het volgende:
Waarom is Dost niet gehaald??
Dost... de man van gemiddeld 10 goals per seizoen de afgelopen jaren. Dat is er nu typisch een speler waar Ajax met een wijde boog omheen moet lopen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 januari 2021 - 00:23   quote  deeplink  
haller onderweg voor 25 mil..... weer een pareltje van tenhag ?
Loetje
 Loetje - donderdag 07 januari 2021 - 07:46   quote  deeplink  
In dat geval moet Overmars ook maar eens heel goed gaan nadenken.
Eide
 Eide - donderdag 07 januari 2021 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 00:23 schreef nummer10 het volgende:
haller onderweg voor 25 mil..... weer een pareltje van tenhag ?
Wat ik begrijp is dat Ajax de mogelijkheid onderzoekt, ofwel; wat voor transferbedrag hebben we het over en wil Haller zelf wel. Ook bepaald niet een veel scorende spits...
AkaS
 AkaS - donderdag 07 januari 2021 - 08:19   quote  deeplink  
Heeft ten Hag to verkracht?

Rot aub op met die man en ze oud Utrecht posse!

Glijdt Overmars op hem ofzo. Niet normaal man deze trainer heeft geen fuck laten zien.
Met Frenkie en de Ligt kon mijn schoonmoeder het ook.

Na alle fluisterpartijen dat niet ten Hag maar Schreuder de man achter de winnende tactieken zat kon hij zich na diens vertrek profileren en bewijzen.

Vanaf dat moment heeft Ajax geen beslissende wedstrijd meer gewonnen en werden we gered door corona.

Hoop dat de oogje snel open gaan bij Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 januari 2021 door AkaS --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 januari 2021 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 08:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is dat Ajax de mogelijkheid onderzoekt, ofwel; wat voor transferbedrag hebben we het over en wil Haller zelf wel. Ook bepaald niet een veel scorende spits...
Klopt maar een veel scorende spits is tegenwoordig niet te betalen, hij heeft er destijds bij Utrecht toch redelijk wat ingepeerd!

Tja afwachten, wat is er van waar?
Mocht hij komen dan gaan we het zien, kijken of hij werkelijk de spits is die we nodig hebben...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 januari 2021 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - donderdag 07 januari 2021 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 08:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar een veel scorende spits is tegenwoordig niet te betalen, hij heeft er destijds bij Utrecht toch redelijk wat in...

Tja afwachten, wat is er van waar?
Mocht hij komen dan gaan we het zien, kijken of hij werkelijk de spits is die we nodig hebben...
Bij Utrecht wel goed en daarna in de Bundesliga ook. Scoorde bij Eintracht 24 keer in 60 duels, wat ongeveer hetzelfde moyenne is als hij bij Utrecht had.

Blijven relatief weinig goals maar wel een heel fors prijskaartje.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 januari 2021 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 08:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar een veel scorende spits is tegenwoordig niet te betalen, hij heeft er destijds bij Utrecht toch redelijk wat ingepeerd!

Tja afwachten, wat is er van waar?
Mocht hij komen dan gaan we het zien, kijken of hij werkelijk de spits is die we nodig hebben...
Als dit zo is, dan ben ik er echt helemaal klaar mee, wat ik voor een deel al was.

Haller is weer iemand in de vijver van Ten Hag. Een pure afmaker die op voetbaltechnisch gebied helemaal niks kan, en dat is hier nou eenmaal belangrijk.

Als Ajax hier het eigen transferrecord mee gaat verbreken, is het gewoon over.
1. In deze tijd is dat knettergestoord, helemaal voor deze gast.
2. En Danilo dan? Die bombardeer je meteen tot 2e spits komend jaar, want dit kun je niet op de bank gaan zetten met zijn huidige prestaties.
3. Een record breken voor een spits die momenteel 3 uit 16 heeft?

Inversteer dan godverdomme in een goede verdediger. En als je een spits wil, huur er een voor een half jaar.

Echt, belachelijk en schandalig als dit klopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 januari 2021 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 07 januari 2021 - 08:43   quote  deeplink  
Haller is voor mij ook niks meer dan een verminderde versie van Phillipo Ingzaghi.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 januari 2021 - 08:45   quote  deeplink  
Ik ga er in ieder geval van uit dat Ajax voor een huurdeal gehad en anders sta ik volledig achter mijn bovenstaande post!
Eide
 Eide - donderdag 07 januari 2021 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 08:45 schreef Loetje het volgende:
Ik ga er in ieder geval van uit dat Ajax voor een huurdeal gehad en anders sta ik volledig achter mijn bovenstaande post!
Het schijnt om huur tot het einde van het seizoen en daarna verplichte koop te gaan
Loetje
 Loetje - donderdag 07 januari 2021 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 08:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Het schijnt om huur tot het einde van het seizoen en daarna verplichte koop te gaan
Dan zal het een dure worden waar ik werkelijk 0 begrip voor heb

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spits









0.0088150