BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spits

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 januari 2021 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 08:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als dit zo is, dan ben ik er echt helemaal klaar mee, wat ik voor een deel al was.

Haller is weer iemand in de vijver van Ten Hag. Een pure afmaker die op voetbaltechnisch gebied helemaal niks kan, en dat is hier nou eenmaal belangrijk.

Als Ajax hier het eigen transferrecord mee gaat verbreken, is het gewoon over.
1. In deze tijd is dat knettergestoord, helemaal voor deze gast.
2. En Danilo dan? Die bombardeer je meteen tot 2e spits komend jaar, want dit kun je niet op de bank gaan zetten met zijn huidige prestaties.
3. Een record breken voor een spits die momenteel 3 uit 16 heeft?

Inversteer dan godverdomme in een goede verdediger. En als je een spits wil, huur er een voor een half jaar.

Echt, belachelijk en schandalig als dit klopt.
Had ook gedacht dat ze voor een goede verdediger zouden gaan.
Wat ik lees is dat ze Danilo bij Twente hebben onder gebracht zodat hij meer waard zou worden voor de verkoop.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 07 januari 2021 - 10:12   quote  deeplink  
Misschien dat Haller zich ineens zich verder doet ontwikkelen,
misschien door ons spel / systeemvoetbal.

Ten Hag vond hem bij Utrecht al goed.

We wachten maar af.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 januari 2021 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 09:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Had ook gedacht dat ze voor een goede verdediger zouden gaan.
Wat ik lees is dat ze Danilo bij Twente hebben onder gebracht zodat hij meer waard zou worden voor de verkoop.
Je kan nooit iets beslissen een jaar ervoor.

Danilo laat in ieder geval zien een eerlijke kans te verdienen.

En technisch is die veel sterker als Haller, maar dan ook echt veeeeeel beter
p111
 p111 - donderdag 07 januari 2021 - 10:15   quote  deeplink  
Onbegrijpelijke idiote maffe debiele transfer indien het klopt belachelijk,ik kan geen zin bedenken zo,n debiele transfer.
remco k
 remco k - donderdag 07 januari 2021 - 10:22   quote  deeplink  
Haller werd hier inzien Utrecht tijd al door veel mensen genoemd als een hele goede aanwinst.

Geen idee of hij goed genoeg is voor dit Ajax.

Een spits van Ajax krijgt veel aanvoer en als hij een echte killer voor de goal is, gaat hij er waarschijnlijk wel een hoop maken.

Nogmaals. Geen idee naar zijn huidige kwaliteiten.
remco k
 remco k - donderdag 07 januari 2021 - 10:23   quote  deeplink  
Wel een asociaal hoog bedrag als het waar is.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 januari 2021 - 10:31   quote  deeplink  
Ik besef wel dat als Ajax de CL niet haalt, men nog wel eens enorme spijt kan gaan krijgen
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 januari 2021 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 08:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als dit zo is, dan ben ik er echt helemaal klaar mee, wat ik voor een deel al was.

Haller is weer iemand in de vijver van Ten Hag. Een pure afmaker die op voetbaltechnisch gebied helemaal niks kan, en dat is hier nou eenmaal belangrijk.

Als Ajax hier het eigen transferrecord mee gaat verbreken, is het gewoon over.
1. In deze tijd is dat knettergestoord, helemaal voor deze gast.
2. En Danilo dan? Die bombardeer je meteen tot 2e spits komend jaar, want dit kun je niet op de bank gaan zetten met zijn huidige prestaties.
3. Een record breken voor een spits die momenteel 3 uit 16 heeft?

Inversteer dan godverdomme in een goede verdediger. En als je een spits wil, huur er een voor een half jaar.

Echt, belachelijk en schandalig als dit klopt.
eens
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 januari 2021 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 10:12 schreef Onze Ajax het volgende:
Misschien dat Haller zich ineens zich verder doet ontwikkelen,
misschien door ons spel / systeemvoetbal.

Ten Hag vond hem bij Utrecht al goed.

We wachten maar af.
dat is juist het probleem... de pareltjes die op voorkeur van hem hier zijn gekomen is allemaal middelmaat
JOOD
 JOOD - donderdag 07 januari 2021 - 14:20   quote  deeplink  
Traoré nog even verkopen voor 30 miljoen, topper die Overmars.

Haller zit in de bloei van zijn leven man. Als die er geen 20-30 maakt per seizoen klopt er iets niet.

Snap de kritiek op het uitblijven van een verdediger wel... Alderweireld..?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 januari 2021 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 10:22 schreef remco k het volgende:
Haller werd hier inzien Utrecht tijd al door veel mensen genoemd als een hele goede aanwinst.

Geen idee of hij goed genoeg is voor dit Ajax.

Een spits van Ajax krijgt veel aanvoer en als hij een echte killer voor de goal is, gaat hij er waarschijnlijk wel een hoop maken.

Nogmaals. Geen idee naar zijn huidige kwaliteiten.
Ik ziet het exact het zelfde, wel afwachten of hij ze ook werkelijk afmaakt..
Hij heeft in ieder geval lengte, er staat wel iets meer als Labyad :-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 januari 2021 - 15:27   quote  deeplink  
Met een spits aankoop is het altijd afwachten..
We roepen om een centrale verdediger en een spits.

Nu hebben we een spits die in grote competitie heeft gespeeld en zie ik hier negatieve reacties.
Waarom, wacht nou eerst eens af!
Loetje
 Loetje - donderdag 07 januari 2021 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 15:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Met een spits aankoop is het altijd afwachten..
We roepen om een centrale verdediger en een spits.

Nu hebben we een spits die in grote competitie heeft gespeeld en zie ik hier negatieve reacties.
Waarom, wacht nou eerst eens af!
Rot toch op man, al speelt die bij de grootste club ter wereld... Waarom slaagt er bijna nooit een spits bij Ajax?

En waarom 20/25 miljoen voor een spits uit vorm in deze tijd...

Kom op man, van jou verwacht ik hierin iets meer slimheid.

Een spits willen is nog geen spits van 25 miljoen.
JOOD
 JOOD - donderdag 07 januari 2021 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 15:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Rot toch op man, al speelt die bij de grootste club ter wereld... Waarom slaagt er bijna nooit een spits bij Ajax?

En waarom 20/25 miljoen voor een spits uit vorm in deze tijd...

Kom op man, van jou verwacht ik hierin iets meer slimheid.

Een spits willen is nog geen spits van 25 miljoen.
Kijk, en hier onderschat je Overmars.

Die 20 miljoen levert hij bij een volgende transfer nog wel op hoor. zijn vorige transferbedrag van de Bundesliga naar de Premier League was 50 miljoen..

Maar... Het mooie van alles, Ajax gaat dit gespreid betalen. In 4 of 5 jaar naar het schijnt. dat is dus 4 of 5 miljoen per jaar. Prima dealtje dacht ik. Kan gewoon niet fout gaan dit.

Daarnaast dus ook nog een hele goede spits (bewezen in de ED, BL en PL) die nu bij een zeer verdedigend team speelt. Deze gast is in de bloei van zijn leven en zal hoe dan ook zeker 20 plus goals per jaar maken.

Overmars, goed geregeld. Die 4-5 miljoen per jaar levert hij zeker op.

Daarnaast verwacht ik nog een transfer van Traoré. Met alle respect, die kunnen we missen met deze aankoop. Zeker als daardoor Brobbey bijtekent en Danilo een kans krijgt volgend jaar.

Dus... Wat denk jij?
Eide
 Eide - donderdag 07 januari 2021 - 17:08   quote  deeplink  
In de EPL is hij lang niet zo goed geweest als in Duitsland. Hij was afwisselend basisspeler en reserve. Ook qua rendement niet van het niveau dat hij in Duitsland toonde. Wel een leeftijd voor nog een stapje hierna, maar toch ook wel een risico voor zo veel geld.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 07 januari 2021 - 17:12   quote  deeplink  
Denk soms dat Ten Hag de technisch directeur is, ipv Overmars ;-) Er komen wel veel spelers uit zijn koker
Eide
 Eide - donderdag 07 januari 2021 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 17:12 schreef Ajax we love you het volgende:
Denk soms dat Ten Hag de technisch directeur is, ipv Overmars ;-) Er komen wel veel spelers uit zijn koker
Ten Hag is gehaalde op voorspraak van Overmars. De twee hebben bij GAE samengewerkt. Dat die op veel zaken op dezelfde lijn zitten mag geen verrassing zijn.
Pietje
 Pietje - donderdag 07 januari 2021 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 17:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Ten Hag is gehaalde op voorspraak van Overmars. De twee hebben bij GAE samengewerkt. Dat die op veel zaken op dezelfde lijn zitten mag geen verrassing zijn.
Klopt zeker. Ze vertrouwen elkaar blindelings en weten wat ze aan elkaar hebben. Dus is wat er nu gebeurt vrij logisch.
JOOD
 JOOD - donderdag 07 januari 2021 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 17:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt zeker. Ze vertrouwen elkaar blindelings en weten wat ze aan elkaar hebben. Dus is wat er nu gebeurt vrij logisch.
Klopt, en zo slecht doen ze het niet samen...
Pietje
 Pietje - donderdag 07 januari 2021 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 17:08 schreef Eide het volgende:
In de EPL is hij lang niet zo goed geweest als in Duitsland. Hij was afwisselend basisspeler en reserve. Ook qua rendement niet van het niveau dat hij in Duitsland toonde. Wel een leeftijd voor nog een stapje hierna, maar toch ook wel een risico voor zo veel geld.
Hij is in Engeland ook een paar fors geblesseerd geweest, dus grosso modo heeft hij daar maar een beperkt aantal wedstrijden gespeeld. Ik heb in de Britse pers gelezen dat hij nu fit is.
Pietje
 Pietje - donderdag 07 januari 2021 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 17:31 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt, en zo slecht doen ze het niet samen...
Absoluut waar.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 januari 2021 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 17:08 schreef Eide het volgende:
In de EPL is hij lang niet zo goed geweest als in Duitsland. Hij was afwisselend basisspeler en reserve. Ook qua rendement niet van het niveau dat hij in Duitsland toonde. Wel een leeftijd voor nog een stapje hierna, maar toch ook wel een risico voor zo veel geld.
In de EPL bij West-ham is hij ook verkeerd gebruikt. Hij speelde daar als diepe spits zonder mensen om hem heen.
4-5-1 en wilden 4-4-2 spelen met Haller en Antonio. Kwam er door blessures nooit van.
Zijn start daar was nog prima cijfers ook niet heel slecht.

Bij Utrecht en Frankfurt speelde er altijd snelle mensen om hem heen.
Kostic als aangever kunnen we die ook mooi halen als Promes wel schuldig is.

https://m.youtube.com/watch?v=wS5rdCimGCI
Eide
 Eide - donderdag 07 januari 2021 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 17:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bij Utrecht en Frankfurt speelde er altijd snelle mensen om hem heen.
Kostic als aangever kunnen we die ook mooi halen als Promes wel schuldig is.

https://m.youtube.com/watch?v=wS5rdCimGCI
Dat werkt andersom ook. Met Rode, Rebe, Kostic en Jovic om je heen kan iedereen renderen. Dat een speler ook afhankelijk is van de kwaliteit om hem heen spreekt voor zich maar zegt niet veel over individuele spelers.

Ik ben hekzitter in deze. Ik vind Haller een mooie voetballer die qua speelstijl wel bij Ajax past. Ik durf echter niet rucksichtlos te beweren dat hij kwalitatief ook echt goed genoeg is en vind het transferbedrag daardoor wel een risico.

Maar als hij het niveau wel heeft is het wel een spits die op papier goed bij Ajax past. Werkt hard, heeft oog voor teamgenoten en kan in de 16 echt wel iets met de bal.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 januari 2021 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 17:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat werkt andersom ook. Met Rode, Rebe, Kostic en Jovic om je heen kan iedereen renderen. Dat een speler ook afhankelijk is van de kwaliteit om hem heen spreekt voor zich maar zegt niet veel over individuele spelers.

Ik ben hekzitter in deze. Ik vind Haller een mooie voetballer die qua speelstijl wel bij Ajax past. Ik durf echter niet rucksichtlos te beweren dat hij kwalitatief ook echt goed genoeg is en vind het transferbedrag daardoor wel een risico.

Maar als hij het niveau wel heeft is het wel een spits die op papier goed bij Ajax past. Werkt hard, heeft oog voor teamgenoten en kan in de 16 echt wel iets met de bal.
Klopt hoor maar voor in Nederland heeft hij dan ook de beste spelers om zich heen.
Ik ben van mening dat als hij fit blijft er wel eens een paar kan gaan verassen.
Heeft bij alle 3 zijn vorige clubs mooie goals gescoord dus moet bij ons ook lukken.
remco k
 remco k - donderdag 07 januari 2021 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 17:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat werkt andersom ook. Met Rode, Rebe, Kostic en Jovic om je heen kan iedereen renderen. Dat een speler ook afhankelijk is van de kwaliteit om hem heen spreekt voor zich maar zegt niet veel over individuele spelers.

Ik ben hekzitter in deze. Ik vind Haller een mooie voetballer die qua speelstijl wel bij Ajax past. Ik durf echter niet rucksichtlos te beweren dat hij kwalitatief ook echt goed genoeg is en vind het transferbedrag daardoor wel een risico.

Maar als hij het niveau wel heeft is het wel een spits die op papier goed bij Ajax past. Werkt hard, heeft oog voor teamgenoten en kan in de 16 echt wel iets met de bal.
Ik sluit me volledig bij je aan.

Wel heel mooi om te zien dat Ajax ook in deze tijden risico’s durft te nemen.
remco k
 remco k - donderdag 07 januari 2021 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 18:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt hoor maar voor in Nederland heeft hij dan ook de beste spelers om zich heen.
Ik ben van mening dat als hij fit blijft er wel eens een paar kan gaan verassen.
Heeft bij alle 3 zijn vorige clubs mooie goals gescoord dus moet bij ons ook lukken.
Mooie goals vind ik geen graatmeter. Hij moet er gewoon nog 15 of meer maken dit seizoen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 januari 2021 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 19:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooie goals vind ik geen graatmeter. Hij moet er gewoon nog 15 of meer maken dit seizoen.
Ik vind dat wel leuker om naar te kijken. Aantal inderdaad belangrijker
Loetje
 Loetje - donderdag 07 januari 2021 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 17:05 schreef JOOD het volgende:

[..]

Kijk, en hier onderschat je Overmars.

Die 20 miljoen levert hij bij een volgende transfer nog wel op hoor. zijn vorige transferbedrag van de Bundesliga naar de Premier League was 50 miljoen..

Maar... Het mooie van alles, Ajax gaat dit gespreid betalen. In 4 of 5 jaar naar het schijnt. dat is dus 4 of 5 miljoen per jaar. Prima dealtje dacht ik. Kan gewoon niet fout gaan dit.

Daarnaast dus ook nog een hele goede spits (bewezen in de ED, BL en PL) die nu bij een zeer verdedigend team speelt. Deze gast is in de bloei van zijn leven en zal hoe dan ook zeker 20 plus goals per jaar maken.

Overmars, goed geregeld. Die 4-5 miljoen per jaar levert hij zeker op.

Daarnaast verwacht ik nog een transfer van Traoré. Met alle respect, die kunnen we missen met deze aankoop. Zeker als daardoor Brobbey bijtekent en Danilo een kans krijgt volgend jaar.

Dus... Wat denk jij?
Verschil is dat een speler in de Bundesliga ook even net ietsje meer waard is dan een speler in de Eredivisie. Even in beide gevallen in goede doen omtrent de speler dan.

En ik onderschat Overmars niet. Vaak zat bewierrookt, maar dit vind ik een schande ten top
Loetje
 Loetje - donderdag 07 januari 2021 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 17:31 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt, en zo slecht doen ze het niet samen...
Niet?
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 januari 2021 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik sluit me volledig bij je aan.

Wel heel mooi om te zien dat Ajax ook in deze tijden risico’s durft te nemen.
risico of onverantwoord ?
p111
 p111 - donderdag 07 januari 2021 - 23:41   quote  deeplink  
Risico,ik was verbaasd en boos niet mijn keus maar ik hoop dat hij het heel goed doet.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 januari 2021 - 23:47   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/137018/betekent-komst-haller-de-exit-van-brobbey?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

kortom 3 jeugdspelers vs haller waarvan het maar de vraag is wat die kan.. puur omdat tenhag hem wil... net zoals promes klaiber en labyad... top man
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 januari 2021 - 06:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 23:47 schreef nummer10 het volgende:
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/137018/betekent-komst-haller-de-exit-van-brobbey?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

kortom 3 jeugdspelers vs haller waarvan het maar de vraag is wat die kan.. puur omdat tenhag hem wil... net zoals promes klaiber en labyad... top man
Natuurlijk niet man, dat is een heel team dat zijn goedkeuring moet geven
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 januari 2021 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 23:47 schreef nummer10 het volgende:
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/137018/betekent-komst-haller-de-exit-van-brobbey?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

kortom 3 jeugdspelers vs haller waarvan het maar de vraag is wat die kan.. puur omdat tenhag hem wil... net zoals promes klaiber en labyad... top man
3 jeugdspelers die er nog niet klaar voor zijn. Traore met name werd hier afgelopen maanden
vaak zat afgezeken. Paar halve spitsen en de oude Huntelaar.

Dan zo lopen janken als er een spits van 26 uit PL naar de Eredivisie komt.
Haller staat er gelijk is beter dan Traore,Labyad, Huntelaar en Brobbey op dit moment.

Voorsorteren op volgend seizoen lijkt dit me. Huntelaar weg en Brobbey en Traore om de concurrentie strijd met Haller aan te gaan lijkt me.

Promes heeft het prima gedaan totdat hij uitvorm(steekpartij) raakte.
Klaiber en Labyad zijn breedte spelers. Haller wordt gehaald voor de basis dus daar mag je meer van verwachten.
AkaS
 AkaS - vrijdag 08 januari 2021 - 07:49   quote  deeplink  
En toen was het definitief....

De komst van Haller... hoeveel miljoenen aankopen gooit vriendje Overmars ertegen aan om zijn pijpslaaf ten Hag een winnende coach te laten zijn..?

Bye Brobbey... vraag me af of deze nog wilt blijven. Verwacht van niet.
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 januari 2021 - 08:02   quote  deeplink  
Ik lees nog niks op Ajax.nl
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 januari 2021 - 08:05   quote  deeplink  
Spelers die onder hem gespeeld hebben komen wel voor die pijpslaaf, dat zegt toch ook iets!
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 22:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Verschil is dat een speler in de Bundesliga ook even net ietsje meer waard is dan een speler in de Eredivisie. Even in beide gevallen in goede doen omtrent de speler dan.

En ik onderschat Overmars niet. Vaak zat bewierrookt, maar dit vind ik een schande ten top
Je noemt het woord schande vaak.

Niet iedere beslissing die slecht uitpakt of iedere prestatie die slecht is, is ook meteen een schande toch.

Overmars heeft financieel nog nooit een onverantwoord risico genomen toch.

Of Haller de juiste spits is heb ik ook wel vraagtekens bij, evenals het scoutingsapparaat aangezien er al 4 spelers zijn aangetrokken uit de koker van ten Hag.

Maar goed, ik steun het beleid al jaren en vind het dan ook niet direct een schande dat er een speler gehaald wordt waar ik niet direct achter sta.
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 23:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

risico of onverantwoord ?
Sinds wanneer kennen wij de exacte bedrijfsvoering en sinds wanneer kunnen wij daar op detailniveau goed over oordelen?

As het onverantwoord zou zijn, is het gedoemd te mislukken op persoonlijk niveau en in het teambelang, en dat is het simpelweg gewoon niet.
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 23:47 schreef nummer10 het volgende:
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/137018/betekent-komst-haller-de-exit-van-brobbey?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

kortom 3 jeugdspelers vs haller waarvan het maar de vraag is wat die kan.. puur omdat tenhag hem wil... net zoals promes klaiber en labyad... top man
Misschien is er met Brobbey al wat meer bekend intern en tekent hij niet bij. Huntelaar is het niet meer en Traore heeft echt alleen zijn statistieken mee.

En je hebt hier zeg constant lopen klagen over een spits. Ga dan nu niet ineens toren dat deze man toevallig anderen in de weg staat.

Was jij het niet die zei dat ze dan maar beter hadden moeten zijn over de jeugd als een ander schreef wat jij nu doet?

Hypocriet man, en zoals bij jou altijd alleen maar op 1 man gericht.
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 07:49 schreef AkaS het volgende:
En toen was het definitief....

De komst van Haller... hoeveel miljoenen aankopen gooit vriendje Overmars ertegen aan om zijn pijpslaaf ten Hag een winnende coach te laten zijn..?

Bye Brobbey... vraag me af of deze nog wilt blijven. Verwacht van niet.
Of er is intern al bekend dat hij niet wil bijtekenen of wil veel te veel.

Hoeveel jongens van Raiola hebben al zolang gewacht op bijtekenen, om
Vervolgens dat niet te doen.

Die gast brengt meer jongens weg bij Ajax dan dat hij ze laat bijtekenen. Zelfs Gravenberg heeft uiteindelijk maar kort bijgetekend.
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 januari 2021 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Je noemt het woord schande vaak.

Niet iedere beslissing die slecht uitpakt of iedere prestatie die slecht is, is ook meteen een schande toch.

Overmars heeft financieel nog nooit een onverantwoord risico genomen toch.

Of Haller de juiste spits is heb ik ook wel vraagtekens bij, evenals het scoutingsapparaat aangezien er al 4 spelers zijn aangetrokken uit de koker van ten Hag.

Maar goed, ik steun het beleid al jaren en vind het dan ook niet direct een schande dat er een speler gehaald wordt waar ik niet direct achter sta.
Ja, ik vind het oprecht een schande.

Ter toelichting, die schande heeft voor mij niets te maken met de naam Haller, waar ik zelf geen fan van ben. Toen niet, nu niet.

Wat ik bizar vind, is dat Ajax een CV nodig heeft. Ondanks deze periode scoren we namelijk al 52x.

Je loopt tegen Atalanta 13 miljoen mis, mist enorme inkomsten bij de wedstrijden en de kans dat je geen kampioen wordt, is reëel aanwezig. Sterker nog, eind januari zou je zomaar overal klaar mee kunnen zijn zegmaar.

Dan ga je vervolgens een recordaankoop doen in een periode dat je deze niet kunt plaatsen en waarbij je in brand staat als januari niet goed gaat. Haal je CL verdien je het terug, haal je die niet, worden de cijfers intens hard en triest.

Dan vind ik in deze ook Overmars ronduit slecht bezig, hoe fan ik ook van hem ben.

Daarbij versterk je jezelf ook nog eens niet met wat er acuut nodig is, dat is een CV.

Je hebt een Danilo die eraan komt, die gaat dus niet spelen. Want Haller zal je toch moeten laten spelen lijkt me. Ofwel, die eerlijke kans is er niet meer bij.

Ik had een huur van Haller volkomen begrepen, maar dit, met deze argumenten, in deze tijd en met de prioriteiten, vind ik dit echt een schande Remco. En ik vraag daar echt geen begrip voor of iemand die dat deelt. Maar wel hoe ik het zie.
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 08:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja, ik vind het oprecht een schande.

Ter toelichting, die schande heeft voor mij niets te maken met de naam Haller, waar ik zelf geen fan van ben. Toen niet, nu niet.

Wat ik bizar vind, is dat Ajax een CV nodig heeft. Ondanks deze periode scoren we namelijk al 52x.

Je loopt tegen Atalanta 13 miljoen mis, mist enorme inkomsten bij de wedstrijden en de kans dat je geen kampioen wordt, is reëel aanwezig. Sterker nog, eind januari zou je zomaar overal klaar mee kunnen zijn zegmaar.

Dan ga je vervolgens een recordaankoop doen in een periode dat je deze niet kunt plaatsen en waarbij je in brand staat als januari niet goed gaat. Haal je CL verdien je het terug, haal je die niet, worden de cijfers intens hard en triest.

Dan vind ik in deze ook Overmars ronduit slecht bezig, hoe fan ik ook van hem ben.

Daarbij versterk je jezelf ook nog eens niet met wat er acuut nodig is, dat is een CV.

Je hebt een Danilo die eraan komt, die gaat dus niet spelen. Want Haller zal je toch moeten laten spelen lijkt me. Ofwel, die eerlijke kans is er niet meer bij.

Ik had een huur van Haller volkomen begrepen, maar dit, met deze argumenten, in deze tijd en met de prioriteiten, vind ik dit echt een schande Remco. En ik vraag daar echt geen begrip voor of iemand die dat deelt. Maar wel hoe ik het zie.
Ik denk niet dat Ajax met al deze spitsen de zomer in gaat. Ik denk dat er achter de schermen meer speelt rondom Traore.

Een schande zou zijn als ze dit betalen voor een spits die nog nooit een goal heeft gemaakt.

Ajax neemt nooit onverantwoorde risico’s en ik de k dat dit dat ook niet is. Dat je geld verliest als het mislukt is waar, maar je stort er niet mee de afgrond in.

En wij kennen de exacte bedrijfsvoering, cijfers en rapporten niet zoals ze dat intern wel kennen.

Ik vind dan ook dat wij daar uberhaubt niet zo hard over kunnen oordelen, dat geld zowel positief als negatief.
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 09:22   quote  deeplink  
Enige waar ik wel bang voor ben.

In de twee goede periodes met een spits de afgelopen 15 jaar, werden we nooit kampioen. Met Huntelaar niet en met Suarez niet.

Ik hoop niet dat dit een teken aan de wand is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 januari 2021 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 09:22 schreef remco k het volgende:
Enige waar ik wel bang voor ben.

In de twee goede periodes met een spits de afgelopen 15 jaar, werden we nooit kampioen. Met Huntelaar niet en met Suarez niet.

Ik hoop niet dat dit een teken aan de wand is.
Statistieken zeggen mij niet zo veel, kan toeval zijn.
Er zijn meer spelers die een doelpunt kunnen maken bij dit Ajax
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 januari 2021 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 09:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Ajax met al deze spitsen de zomer in gaat. Ik denk dat er achter de schermen meer speelt rondom Traore.

Een schande zou zijn als ze dit betalen voor een spits die nog nooit een goal heeft gemaakt.

Ajax neemt nooit onverantwoorde risico’s en ik de k dat dit dat ook niet is. Dat je geld verliest als het mislukt is waar, maar je stort er niet mee de afgrond in.

En wij kennen de exacte bedrijfsvoering, cijfers en rapporten niet zoals ze dat intern wel kennen.

Ik vind dan ook dat wij daar uberhaubt niet zo hard over kunnen oordelen, dat geld zowel positief als negatief.
Ik zeg ook nergens dat Ajax hem niet kan betalen, ik zeg wel dat ik het schandalig vind dat je in deze tijd waar ook nog eens je inkomsten op losse schroeven staan, het krankzinnig is om een recordaankoop te gaan doen.

Daarbij lees ik steevast, wat ik zelf doe, dat je zo goed bent als je laatste wedstrijd. Deze man is dit seizoen compleet uit vorm. Ja gap, ik denk er zo het mijne van.

Dat er spitsen vertrekken is zeker. Huntelaar stopt, Traore gaat en betwijfel zelfs of Brobbey blijft. Maar dan nog, waarom doe je Danilo dit aan?

Die had je toch een eerlijke kans in de voorbereiding kunnen geven, dat heeft die verdiend. En daarna kun je zeggen dit is een eerste of 2e spits. Haller moet en zal nu eerste spits worden.
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 10:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat Ajax hem niet kan betalen, ik zeg wel dat ik het schandalig vind dat je in deze tijd waar ook nog eens je inkomsten op losse schroeven staan, het krankzinnig is om een recordaankoop te gaan doen.

Daarbij lees ik steevast, wat ik zelf doe, dat je zo goed bent als je laatste wedstrijd. Deze man is dit seizoen compleet uit vorm. Ja gap, ik denk er zo het mijne van.

Dat er spitsen vertrekken is zeker. Huntelaar stopt, Traore gaat en betwijfel zelfs of Brobbey blijft. Maar dan nog, waarom doe je Danilo dit aan?

Die had je toch een eerlijke kans in de voorbereiding kunnen geven, dat heeft die verdiend. En daarna kun je zeggen dit is een eerste of 2e spits. Haller moet en zal nu eerste spits worden.
Ik vind 7 goals in 19 wedstrijden nog wel meevallen.

Zeker als je door een andere trainer gehaald wordt die aanvallend voetbal wil spelen. En nu onder een trainer speelt die louter ordinair countervoetbal speelt.

En Danilo gaat die kans ook gewoon krijgen. Die jongen kan namelijk ook prima vanaf de flank spelen.

Uiteindelijk moet er gewoon een zo sterk mogelijke selectie staan binnen het financieel verantwoorde. Dat andere jongens daar uiteindelijk weleens de dupe van worden hoort er op een hoger niveau gewoon hij.

Ik vermoed zelf dat Traore vertrekt en dat Brobbey niet bijtekent omdat die gewoon te veel geld aan het vragen is via Raiola.
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 januari 2021 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 10:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind 7 goals in 19 wedstrijden nog wel meevallen.

Zeker als je door een andere trainer gehaald wordt die aanvallend voetbal wil spelen. En nu onder een trainer speelt die louter ordinair countervoetbal speelt.

En Danilo gaat die kans ook gewoon krijgen. Die jongen kan namelijk ook prima vanaf de flank spelen.

Uiteindelijk moet er gewoon een zo sterk mogelijke selectie staan binnen het financieel verantwoorde. Dat andere jongens daar uiteindelijk weleens de dupe van worden hoort er op een hoger niveau gewoon hij.

Ik vermoed zelf dat Traore vertrekt en dat Brobbey niet bijtekent omdat die gewoon te veel geld aan het vragen is via Raiola.
Dan moet je even de kansen bekijken die hij mist dit seizoen... Zag toevallig hun 2 weken geleden tegen Leeds. Was gewoon niks meer dan comedy capers wat hij allemaal aan het doen was.

En met alle respect, deze bedragen moeten buitencategorie zijn. Dat vind ik dit zeker niet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 08 januari 2021 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 07:49 schreef AkaS het volgende:
En toen was het definitief....

De komst van Haller... hoeveel miljoenen aankopen gooit vriendje Overmars ertegen aan om zijn pijpslaaf ten Hag een winnende coach te laten zijn..?

Bye Brobbey... vraag me af of deze nog wilt blijven. Verwacht van niet.
Hahaha, wel lekker om een pijpslaafje te hebben, maar ik hou toch meer van de vrouwelijke pijpslaafjes.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 januari 2021 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 11:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hahaha, wel lekker om een pijpslaafje te hebben, maar ik hou toch meer van de vrouwelijke pijpslaafjes.
Dan kunnen wij elkaar een handje geven!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spits









0.0064938