BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Midtjylland - Ajax (dinsdag 3 november, 21.00 uur) Champions League 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 01 november 2020 - 10:38   quote  deeplink  
ql1ar797q38.png

Datum en tijdstip: Dinsdag 3 november 2020, 21.00 uur
Locatie: MCH Arena
Scheidsrechter: Bobby Madden
Competitie: UEFA Champions League

De wedstrijd
Atalanta uit vorige week mocht je al gerust een do or die wedstrijd noemen, Ajax moest daar een resultaat houden om zo uitzicht te houden op overwintering in de CL. Maar deze is helemaal cruciaal. De komende 2 wedstrijden betreffen een tweeluik met FC Midtjylland en beide potten moeten gewonnen worden, te beginnen uit.

Bij Ajax is Noussair Mazraoui afgelopen zaterdag uitgevallen en voegt zich daarmee toe aan de lappenmand van Ajax, waar ook Mohammed Kudus al in zit. Dit tweeluik gaat in ieder gevallen allesbepalend zijn voor het perspectief. Ook voor de Denen trouwens, een goed resultaat vergroot de kans op een doorstroom in de Europa League volgend jaar. Tevens is het duimen dat Liverpool Atalanta zal verslaan, ook zij spelen een tweeluik. Pakt Atalanta daar punten, wordt het een lastig verhaal voor Ajax.

Stand groep D
1. Liverpool 2-6 (+3)
2. Atalanta 2-4 (+4)
3. AJAX 2-1 (-1)
4. FC Midtjylland 2-0 (-6)

Programma Groep D:
Atalanta Bergamo - Liverpool
FC Midtjylland - AJAX

xn0ez8nwjve.png

Onze tegenstander, FC Midtjylland
Over FC Midtjylland weet ik niet zo heel veel. Behalve het een echte opleidingsclub is in Denemarken en het een prestatie van formaat is dat zij in de Champions League spelen. Voorheen was FC Kopenhagen toch altijd dé club van Denemarken.

Spelen vaak in een 4-2-3-1 systeem en hebben oud Ajax target Pione Sisto op 10 spelen. Die is dit seizoen teruggekomen vanuit Celta de Vigo. Uit tegen Liverpool waren de Denen lang zo slecht niet. De Engelsen speelden weliswaar met een B ploeg, maar de Denen waren grotendeels de betere ploeg. Ze kunnen dus wel iets.

Op dit moment staat de ploeg 3e in Denemarken en ging het afgelopen zaterdag met 4-1 onderuit bij Nordsjaelland.

u6gzajvg7b1fh.png

Ons aller Ajax
Ons aller Ajax dan. Veel van te zeggen maar het is allemaal nog erg lastig te zeggen waar Ajax staat. In de Champions League speelt het goed, maar haalt het 1 in plaats van 6 punten. In de Eredivisie scoort men de laatste 3 wedstrijden 23 keer maar was het gisteren bedroevend.

Ajax zal in dit tweeluik het resultaat heilig moeten verklaren. Hoe maakt niet uit, maar het gaat om 6 punten. In dat geval is de kans heel reëel dat Ajax in de laatste wedstrijd tegen Atalanta alles in eigen hand heeft en dat is waar Ajax naar snakt. Geduld, precisie en tempo zullen centraal moeten staan in Denemarken.

Het is voor Ajax een week van 2 interessante en zware uitwedstrijden. Na FC Midtjylland wacht immers in Utrecht het duel met de plaatselijke FC, dé angstgegner van Ajax!

Tot slot
Ofwel, een dinsdagavond vol spanning. Ajax MOET winnen en meer dan ooit is het interessant te volgen wat er in Italië gebeurd. Ik wens iedereen een fijne wedstrijd toe!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2020 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 november 2020 - 12:07   quote  deeplink  
Wenger: 'Ajax is te licht om echt iets te kunnen betekenen in de Champions League'
Gepubliceerd: Zo 01-11-2020 om 10:08

Ajax gaat dit seizoen geen hoge ogen gooien in de Champions League, voorspelt Arsène Wenger. In een uitgebreid interview met de NOS laat de Fransman zijn licht schijnen over de ploeg van Erik ten Hag.

Wenger volgt Ajax op de voet. "Ik heb pas Ajax - Liverpool in de Champions League gezien. Daar kijk ik graag naar. Ze hebben het van hen bekende voetbal ontwikkeld. Maar ze zijn nog te weinig volwassen, te jong, te licht om echt iets te kunnen betekenen in de Champions League", zegt Wenger in gesprek met de NOS.

"Je ziet de wel de potentie", voegt Wenger daar meteen aan toe. "Wat ik altijd mooi vind van Nederland is het zoeken naar een intelligente oplossing, een dieptepass. En de ontwikkeling van het samenspel."

Ajax staat na twee groepswedstrijden in de Champions League op de derde plaats.
Loetje
 Loetje - zondag 01 november 2020 - 12:18   quote  deeplink  
En Wenger heeft volledig gelijk. Ajax is net te licht en dat is ook gewoon logisch.

Je hebt best een redelijke kern zitten. Maar wat daar tussen staat is gewoon nog veel te onstabiel en onzeker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2020 door Loetje --
p111
 p111 - zondag 01 november 2020 - 12:24   quote  deeplink  
Ja bedankt Loetje voor deze mooie intro,het is wat je al aangeeft het is een beetje van alles goed en van alles matig.Tegen Liverpool bij vlagen heel goed maar ook bij vlagen matig.Tegen Atalanta bij vlagen goed maar bij vlagen zeer dom,na 0-2 ga je niet met 7 man voor de bal spelen,dan krijg je de dekesel op je neus.Dus zeer wisselvallig maar deze Denen zijn toch echt de minste van deze pool,dus ik verwacht daar toch echt een kleine overwinning.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2020 door p111 --
Loetje
 Loetje - zondag 01 november 2020 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2020 - 12:24 schreef p111 het volgende:
Ja bedankt Loetje voor deze mooie intro,het is wat je al aangeeft het is een beetje van alles goed en van alles matig.Tegen Liverpool bij vlagen heel goed maar ook bij vlagen matig.Tegen Atalanta bij vlagen goed maar bij vlagen zeer dom,na 0-2 ga je niet met 7 man voor de bal spelen,dan krijg je de dekesel op je neus.Dus zeer wisselvallig maar deze Denen zijn toch echt de minste van deze pool,dus ik verwacht daar toch echt een kleine overwinning.
Ik ben het deze keer met je eens.

En in de Eredivisie eigenlijk hetzelfde. Het is allemaal een beetje de uiterste randjes opzoeken. Het is goed, slecht en zelden of nooit degelijk.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 november 2020 - 12:42   quote  deeplink  
Onana,
Klaiber, Schuurs, Martinez, Tagliafico,
Klaassen, Blind, Gravenberch,
Neres, Tadic, Anthony.

overigens zou het mij niet verbazen als Ten Hag Edson Alvarez opstelt ten koste van Schuurs....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 november 2020 - 12:44   quote  deeplink  
Heb je trouwens weer mooi gedaan Loet ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 november 2020 - 12:45   quote  deeplink  
Ik ga toch weer voor een overwinning van onze club.1-3
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 november 2020 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2020 - 12:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben het deze keer met je eens.

En in de Eredivisie eigenlijk hetzelfde. Het is allemaal een beetje de uiterste randjes opzoeken. Het is goed, slecht en zelden of nooit degelijk.
In de eredivisie spelen ze niet vol uit, zijn ze niet genoeg geconcentreerd..
Voor de C.L. zijn ze verdedigend te zwak en hebben ze de pech dat Kudus geblesseerd is, ze zijn best afhankelijk geworden van hem.
Ook de opstellingen die elke x weer anders zijn brengt geen ingespeeld team.
Loetje
 Loetje - zondag 01 november 2020 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2020 - 12:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In de eredivisie spelen ze niet vol uit, zijn ze niet genoeg geconcentreerd..
Voor de C.L. zijn ze verdedigend te zwak en hebben ze de pech dat Kudus geblesseerd is, ze zijn best afhankelijk geworden van hem.
Ook de opstellingen die elke x weer anders zijn brengt geen ingespeeld team.
Dat is dus een kwaliteit die je mist.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 november 2020 - 12:47   quote  deeplink  
Maar weer top gedaan Brabo, zodoende leef ik er meer naar toe...
Pietje
 Pietje - zondag 01 november 2020 - 13:21   quote  deeplink  
Wauw Loetje, wat heb je er weer een prachtig topic van gemaakt! Jij en Eide zijn wat dat betreft ware kunstenaars!

Wat je schreef: Ajax MOET winnen. Linksom of rechtsom. Ik hoop dat onze sterren dat begrijpen. De exacte uitslag maakt me niet uit, als het maar een "driepunter" voor Ajax is.
Loetje
 Loetje - zondag 01 november 2020 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2020 - 13:21 schreef Pietje het volgende:
Wauw Loetje, wat heb je er weer een prachtig topic van gemaakt! Jij en Eide zijn wat dat betreft ware kunstenaars!

Wat je schreef: Ajax MOET winnen. Linksom of rechtsom. Ik hoop dat onze sterren dat begrijpen. De exacte uitslag maakt me niet uit, als het maar een "driepunter" voor Ajax is.
Dat dus, nu is even 2x het resultaat heilig.

Als ik kan tekenen voor 2x spuuglelijk 1-0 in minuut 95 dan teken ik.
Pietje
 Pietje - zondag 01 november 2020 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2020 - 13:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat dus, nu is even 2x het resultaat heilig.

Als ik kan tekenen voor 2x spuuglelijk 1-0 in minuut 95 dan teken ik.
Dan teken ik met je mee hoor!
Loetje
 Loetje - maandag 02 november 2020 - 10:05   quote  deeplink  
Een Schotse scheidsrechter morgen. Hebben hem een keer gehad, uit in Luik.
remco k
 remco k - maandag 02 november 2020 - 16:27   quote  deeplink  
Ajax reist met zeventien spelers af naar Denemarken. Andre Onana, Maarten Stekelenburg, Davy Klaassen, Zakaria Labyad, Dusan Tadic en Ryan Gravenberch ontbreken. Zij speelden zaterdag nog tegen Fortuna Sittard in de Eredivisie.
remco k
 remco k - maandag 02 november 2020 - 16:28   quote  deeplink  
Zeg maar dag cl seizoen.

Een paar spelers missen oke. Maar dit is echt veel te veel.
remco k
 remco k - maandag 02 november 2020 - 16:28   quote  deeplink  
Scherpen de enige keeper.
remco k
 remco k - maandag 02 november 2020 - 16:29   quote  deeplink  
De selectie van Ajax
Scherpen, Schuurs, Mazraoui, Blind, Martínez, Tagliafico, Klaiber, Timber, Álvarez, Ekkelenkamp, Neres, Antony, Promes, Traoré, Huntelaar, Brobbey, Jensen
Eide
 Eide - maandag 02 november 2020 - 16:30   quote  deeplink  
Ajax reist met zeventien spelers naar Denemarken

Ajax reist met zeventien spelers af naar Denemarken voor het duel met FC Midtjylland. Onder meer Kjell Scherpen en Brian Brobbey zijn van de partij.

Maandag om 18:45 uur is er een persconferentie, waar Erik ten Hag samen met Perr Schuurs de media te woord zal staan. FC Midtjylland - Ajax begint dinsdagavond om 21:00 uur.

Selectie
Scherpen
Schuurs
Mazraoui
Blind
Martínez
Tagliafico
Klaiber
Timber
Álvarez
Ekkelenkamp
Neres
Antony
Promes
Traoré
Huntelaar
Brobbey
Jensen

Bron

Tadic niet, Gravenberch niet, Onana niet. Ik zie sowieso maar één keeper....

Edit: Klaassen niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2020 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 02 november 2020 - 16:31   quote  deeplink  
Scherpen
Mazraoui Schuurs Blind tagliafico
Alvarez Martinez
Ekkelenkamp
Anthony Huntelaar Neres

Ik stel Huntelaar puur voor zijn ervaring op.

Ten Hag zal denk ik gewoon voor Traore kiezen.
Loetje
 Loetje - maandag 02 november 2020 - 16:36   quote  deeplink  
Wat een moment, ergste geval over en uit. En Utrecht uit evenmin
Eide
 Eide - maandag 02 november 2020 - 16:37   quote  deeplink  
Ik denk zelf dat Martinez centraal achterin komt en Blind op het middenveld. Ik verwacht verder hetzelfde als Remco, behalve dan Traore in de spits ipv KJH.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 november 2020 - 16:38   quote  deeplink  
Ongelofelijk.... Dat gaat een drama worden

Maar dit is toch ook competitie vervalsing, Kon ook niet uitblijven dat we een corona uitbraak zouden krijgen, net als AZ en PSV, maar nu zijn het wel heel veel basis spelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2020 door Ajax we love you --
Eide
 Eide - maandag 02 november 2020 - 16:46   quote  deeplink  
Corona slaat toe bij Ajax: Onana, Gravenberch, Klaassen en Tadic niet mee naar Denemarken

Ajax reist met slechts zeventien spelers af naar Denemarken voor het duel met FC Midtjylland van morgenavond (21.00 uur) in de Champions League. Elf spelers van de club uit Amsterdam zijn besmet met het coronavirus.

Keepers André Onana en Maarten Stekelenburg, middenvelders Davy Klaassen en Ryan Gravenberch, aanvaller Zakaria Labyad en aanvoerder Dusan Tadic ontbreken in de selectie van coach Erik ten Hag. Met uitzondering van tweede doelman Stekelenburg kwamen zij zaterdagavond allemaal in actie in de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard (5-2) in de eredivisie.

De 2,04 meter lange Kjell Scherpen (20) is de enige doelman in de selectie van Ten Hag voor de wedstrijd van morgenavond in Herning. Scherpen keepte dit seizoen alleen nog vijf duels in de Keuken Kampioen Divisie voor Jong Ajax, waar hij vorig seizoen ook al veertien duels voor speelde na zijn goede jaar in de eredivisie bij FC Emmen. Vierde doelman Dominik Kotarski (20) is ook besmet geraakt.

17 spelers in selectie, weinig middenvelders
Ook de 18-jarige spits Brian Brobbey, die zaterdagavond scoorde bij zijn debuut tegen Fortuna Sittard, is mee naar Denemarken. Vanavond om 18.45 uur is er een persconferentie, waar Erik ten Hag samen met Perr Schuurs de media te woord zal staan. De afgelopen weken kregen ook AZ en PSV al te maken met veel besmette spelers.

De 17-koppige selectie die afreist naar Denemarken bestaat uit de volgende namen: keeper Kjell Scherpen, verdedigers Sean Klaiber, Jurrien Timber, Perr Schuurs, Noussair Mazraoui, Daley Blind, Lisandro Martínez en Nicolas Tagliafico; middenvelders Edson Álvarez en Jurgen Ekkelenkamp; aanvallers David Neres, Antony, Quincy Promes, Lassina Traoré, Klaas-Jan Huntelaar, Brian Brobbey en Victor Jensen.

Ajax moet ook middenvelder Mohammed Kudus missen, nadat de Ghanees in de wedstrijd tegen Liverpool uitviel met een meniscusblessure. Hij is waarschijnlijk in januari pas weer fit. Voor Ajax staat komende zondag (12.15 uur) de uitwedstrijd bij FC Utrecht op het programma, daarna volgt een nieuwe interlandperiode.

Ajax staat op één punt na de eerste twee groepsduels in de Champions League. In de eerste wedstrijd was Liverpool met 0-1 te sterk in de Johan Cruijff Arena. Vorige week werd in Bergamo, na een 0-2 voorsprong bij rust, met 2-2 gelijkgespeeld tegen Atalanta. Liverpool gaat aan kop in groep D met zes punten, Atalanta volgt met vier punten en FC Midtjylland staat onderaan met nul punten.

Bron
Eide
 Eide - maandag 02 november 2020 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 16:38 schreef Ajax we love you het volgende:
Ongelofelijk.... Dat gaat een drama worden

Maar dit is toch ook competitie vervalsing, Kon ook niet uitblijven dat we een corona uitbraak zouden krijgen, net als AZ en PSV, maar nu zijn het wel heel veel basis spelers
Shit happens. Ik zie vooral een uitdaging om het wegvallen van Klaassen en Tadic op te vangen. Verder staat er wel gewoon een prima basiselftal.
remco k
 remco k - maandag 02 november 2020 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 16:30 schreef Eide het volgende:
Ajax reist met zeventien spelers naar Denemarken

Ajax reist met zeventien spelers af naar Denemarken voor het duel met FC Midtjylland. Onder meer Kjell Scherpen en Brian Brobbey zijn van de partij.

Maandag om 18:45 uur is er een persconferentie, waar Erik ten Hag samen met Perr Schuurs de media te woord zal staan. FC Midtjylland - Ajax begint dinsdagavond om 21:00 uur.

Selectie
Scherpen
Schuurs
Mazraoui
Blind
Martínez
Tagliafico
Klaiber
Timber
Álvarez
Ekkelenkamp
Neres
Antony
Promes
Traoré
Huntelaar
Brobbey
Jensen

Bron

Tadic niet, Gravenberch niet, Onana niet. Ik zie sowieso maar één keeper....

Edit: Klaassen niet.
Stekelenburg er ook niet bij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 november 2020 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 16:31 schreef remco k het volgende:
Scherpen
Mazraoui Schuurs Blind tagliafico
Alvarez Martinez
Ekkelenkamp
Anthony Huntelaar Neres

Ik stel Huntelaar puur voor zijn ervaring op.

Ten Hag zal denk ik gewoon voor Traore kiezen.
Dit is in mijn beleving gewoon nog steeds een team wat moet kunnen presteren!
Eide
 Eide - maandag 02 november 2020 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 16:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Stekelenburg er ook niet bij.
Ik probeerde de basisspelers eruit te pikken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 november 2020 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 16:38 schreef Ajax we love you het volgende:
Ongelofelijk.... Dat gaat een drama worden

Maar dit is toch ook competitie vervalsing, Kon ook niet uitblijven dat we een corona uitbraak zouden krijgen, net als AZ en PSV, maar nu zijn het wel heel veel basis spelers
Hoezo drama? Gelul gewoon! Ook met de spelers die er wel zijn moet je gewoon kunnen winnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 november 2020 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 16:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Shit happens. Ik zie vooral een uitdaging om het wegvallen van Klaassen en Tadic op te vangen. Verder staat er wel gewoon een prima basiselftal.
Inderdaad, dat is ook mijn beleving.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 november 2020 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 17:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoezo drama? Gelul gewoon! Ook met de spelers die er wel zijn moet je gewoon kunnen winnen.
Dan moet Scherpen wel top zijn, Onana houdt ons vaak op de been!
Als de rest er dan inkleunt is een gelijkspel wel haalbaar.
remco k
 remco k - maandag 02 november 2020 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 17:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoezo drama? Gelul gewoon! Ook met de spelers die er wel zijn moet je gewoon kunnen winnen.
Het is geen vvv waar we tegen spelen.

Dit is echt wel een prima ploeg die ze hebben staan. Dat lieten ze ook tegen Liverpool zien.

Ajax had hier in mijn beleving met de normale basis wel twee keer van moeten kunnen winnen.

Nu zie ik dat niet zo positief als ik eerlijk ben.

Je mist ook gewoon een aantal van je beste spelers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 november 2020 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 18:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is geen vvv waar we tegen spelen.

Dit is echt wel een prima ploeg die ze hebben staan. Dat lieten ze ook tegen Liverpool zien.

Ajax had hier in mijn beleving met de normale basis wel twee keer van moeten kunnen winnen.

Nu zie ik dat niet zo positief als ik eerlijk ben.

Je mist ook gewoon een aantal van je beste spelers.
Ik blijf positief. De enige waar ik me zorgen over maak is Scherpen. Heb ik nu een aantal keren bij Jong zien spelen, maar wisselde goede reddingen af met twijfels waaruit goals ontstonden.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 november 2020 - 18:40   quote  deeplink  
heel benieuwd wat tenhag uit de hogehoed gaat toveren, in feite nog zat opties over
remco k
 remco k - maandag 02 november 2020 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 18:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik blijf positief. De enige waar ik me zorgen over maak is Scherpen. Heb ik nu een aantal keren bij Jong zien spelen, maar wisselde goede reddingen af met twijfels waaruit goals ontstonden.
Scherpen is voor mij ook de grootste onzekerheid.

Niet voor niets is Stekelenburg aangetrokken in de zomer. Dat is niet omdat Scherpen nu zo goed is geworden.

Ik hoop dat Ajax hem stiekem wint, maar denk dat we met een gelijkspel blij mogen zijn.

Ach ja. We gaan het allemaal zien.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 november 2020 - 18:57   quote  deeplink  
vd sar gewoon op doel
remco k
 remco k - maandag 02 november 2020 - 19:08   quote  deeplink  
Ten Hag heeft in de persconferentie aangegeven n dat een aantal spelers er niet is die in Nederland wel zou mogen spelen.

Het is gewoon gek dat er dus Europees gezien verschillende normen zijn wat testen betreft en wanneer iemand wel of niet mag spelen.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 november 2020 - 19:11   quote  deeplink  
https://ajax.headliner.nl/video/151-255755/a-medische-staf-ajax-schrok-zich-een-ongeluka.html

hier word het wel uitgelegd... europees hebben ze een andere test, ajax heeft zijn eigen pcr testen... zo betrouwbaar zijn ze dus, net zoals de incomplete cijfers zeg maar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2020 door nummer10 --
Pietje
 Pietje - maandag 02 november 2020 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 19:08 schreef remco k het volgende:
Ten Hag heeft in de persconferentie aangegeven n dat een aantal spelers er niet is die in Nederland wel zou mogen spelen.

Het is gewoon gek dat er dus Europees gezien verschillende normen zijn wat testen betreft en wanneer iemand wel of niet mag spelen.
Ik heb dat al eens eerder gelezen. Ik vind het te bizar voor woorden. Overigens vind ik Ajax, ondanks alle afwezigen, een mooie selectie hebben. Het zal zeer moeilijk worden, maar niet onmogelijk. Het enige dat mij zorgen baart is de positie van doelman. Ik heb best wel vertrouwen in Kjell Scherpen, maar wat als hij uitvalt door een rode kaart of een blessure... wie gaat er dan op doel staan?!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 november 2020 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 19:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb dat al eens eerder gelezen. Ik vind het te bizar voor woorden. Overigens vind ik Ajax, ondanks alle afwezigen, een mooie selectie hebben. Het zal zeer moeilijk worden, maar niet onmogelijk. Het enige dat mij zorgen baart is de positie van doelman. Ik heb best wel vertrouwen in Kjell Scherpen, maar wat als hij uitvalt door een rode kaart of een blessure... wie gaat er dan op doel staan?!
Dan zal er één van de spelers in moeten vallen, er is geen reserve keeper meer over want Ajax heeft zich met 3 keepers ingeschreven voor de C.L.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 november 2020 - 19:45   quote  deeplink  
Als az met 14 selectie spelers van Napoli kan winnen, waarom wij dan niet met 17 man van Midtjylland......
Pietje
 Pietje - maandag 02 november 2020 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 19:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan zal er één van de spelers in moeten vallen, er is geen reserve keeper meer over want Ajax heeft zich met 3 keepers ingeschreven voor de C.L.
Dat begrijp ik en dat wist ik ook wel. Ik kan me voorstellen dat Ajax dispensatie aan de UEFA vraagt om in dit geval een keeper van een jeugdteam te mogen laten overkomen naar Denemarken. Slechts één doelman in je selectie is vragen om moeilijkheden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 november 2020 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 19:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat begrijp ik en dat wist ik ook wel. Ik kan me voorstellen dat Ajax dispensatie aan de UEFA vraagt om in dit geval een keeper van een jeugdteam te mogen laten overkomen naar Denemarken. Slechts één doelman in je selectie is vragen om moeilijkheden.
Zou in deze verschrikkelijk tijd moeten kunnen, maar of de UEFA van de regels afwijkt is voor mij ook de vraag Pietje
Loetje
 Loetje - maandag 02 november 2020 - 20:14   quote  deeplink  
5e minuut, doorgebroken speler en Scherpen rood ;-)

Oplossing, Van der Sar op goal.
Loetje
 Loetje - maandag 02 november 2020 - 20:15   quote  deeplink  
Maar even zonder gekheid. De defensie oogt onzeker, en we missen onze beste middenvelder en aanvaller. Dan denk ik dat je blij moet zijn met een punt en even de overwintering in de CL uit het hoofd moet zetten.

Alles meer is mooi meegenomen.
Pietje
 Pietje - maandag 02 november 2020 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 20:15 schreef Loetje het volgende:
Maar even zonder gekheid. De defensie oogt onzeker, en we missen onze beste middenvelder en aanvaller. Dan denk ik dat je blij moet zijn met een punt en even de overwintering in de CL uit het hoofd moet zetten.

Alles meer is mooi meegenomen.
Dat denk ik ook Loetje.
Maar misschien dat er toch nog wat spelers negatief getest gaan worden en alsnog naar Denemarken kunnen afreizen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 november 2020 - 21:43   quote  deeplink  
UPDATE van Mike Verweij
maandagavond 21.07 uur: nog geen toestemming voor Tadic, Onana, Klaassen en Gravenberch om naar Denemarken te reizen. Laat staan om te voetballen tegen Midtjylland. #Ajax heeft nog steeds wel goede hoop op meespelen aantal nu thuisgebleven spelers #midaja.
9:07 p.m. · 2 nov. 2020
66
25 mensen tweeten hierover

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2020 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - maandag 02 november 2020 - 21:48   quote  deeplink  
Krabbendam bericht juist dat het belangrijke viertal wel afreist.
Eide
 Eide - maandag 02 november 2020 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 21:48 schreef remco k het volgende:
Krabbendam bericht juist dat het belangrijke viertal wel afreist.
Dat zou heel erg goed nieuws zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Midtjylland - Ajax (dinsdag 3 november, 21.00 uur) Champions League 1-2









0.0100891