BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Midtjylland - Ajax (dinsdag 3 november, 21.00 uur) Champions League 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - maandag 02 november 2020 - 21:55   quote  deeplink  
Het is kut met peren!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 november 2020 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 16:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Shit happens. Ik zie vooral een uitdaging om het wegvallen van Klaassen en Tadic op te vangen. Verder staat er wel gewoon een prima basiselftal.
Het is toch wel een rare situatie zo in Europa met het voetbal. De trainers moeten continu rouleren. Het maakt het voetbal wel onvoorspelbaarder en misschien toch ook spannender, maar zeker niet eerlijker.

Toch lees ik dat Ajax ervan uitgaat dat er belangrijke spelers alsnog kunnen meedoen, dat zal zeker om Onana gaan, maar ook Gravenberch die al eerder Corona hebben gehad, daardoor antistoffen in hun bloed hebben en volgens Deense begrippen nu niet meemogen, tenzij ze een volgens europese normen officiele test hebben die negatief zal zijn. Die uitslagen komen morgen binnen.

Ben benieuwd. Voor Tadic en Klaassen zou het misschien nog wel een probleem kunnen worden, want die hebben naar mijn mening geen Corona gehad, dat zou betekenen dat ze er een weekje niet bij zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2020 door Ajax we love you --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 november 2020 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 17:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoezo drama? Gelul gewoon! Ook met de spelers die er wel zijn moet je gewoon kunnen winnen.
Kijk je wel eens naar de tegenstander? Of denk je dat wij de beste spelers ter wereld in ons elftal en selectie hebben lopen?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 november 2020 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 21:48 schreef remco k het volgende:
Krabbendam bericht juist dat het belangrijke viertal wel afreist.
Dat heb ik ook gelezen, maar dat zou dan morgen ochtend zijn....
Laten we het hopen.....
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 november 2020 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 22:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gelezen, maar dat zou dan morgen ochtend zijn....
Laten we het hopen.....
Ik breng ze wel met de auto, als er geen vliegtuig beschikbaar is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 november 2020 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 22:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Kijk je wel eens naar de tegenstander? Of denk je dat wij de beste spelers ter wereld in ons elftal en selectie hebben lopen?
Jij wel dan? Zoals gezegd mis je Onana, Klaassen en Tadic. Die kunnen we toch wel vervangen? Hou toch op met dat dramatische gelul! Dit moeten we gewoon kunnen winnen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 november 2020 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 21:48 schreef remco k het volgende:
Krabbendam bericht juist dat het belangrijke viertal wel afreist.
Wie van de 2 zal gelijk hebben??
Eide
 Eide - maandag 02 november 2020 - 22:44   quote  deeplink  
Als Ajax denkt dat het nog spelers kan laten afreizen zijn die spelers nu niet positief voor Covid-19 en zijn ze al minimaal 72 uur vrij van symptomen sinds ze eventueel positief getest hebben. Dat zijn namelijk de Nederlandse regels en Ajax stelt dat deze spelers in Nederland wel zouden mogen spelen.

Dan lijkt het erop dat Denemarken een extra quarantaine regel heeft of iets dergelijks.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 november 2020 - 23:20   quote  deeplink  
lees net dat onana gravenberch en tadic alsnog naar denmarken gaan... kortom je mist enkel klaassen... opstelling in dit geval

mazz schuurs martinez/blind taqi

gravenberch blind/martinez
tadic
anthony traore/brobbey neres

en dan moet je hun toch kunnen pakken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2020 door nummer10 --
Eide
 Eide - dinsdag 03 november 2020 - 05:07   quote  deeplink  
Onana, Tadic en Gravenberch zijn alsnog naar Denemarken gevlogen. Klaassen en Stekelenburg mogen definitief niet. Er is nog geen toestemming voor de drie ingevlogen spelers om te spelen.
Eide
 Eide - dinsdag 03 november 2020 - 06:49   quote  deeplink  
Wat ik uit verschillende berichten begrijp is dat Onana, Tadic en Gravenberch opnieuw getest zijn en dat als die testresultaten negatief zijn ze waarschijnlijk gewoon mee kunnen spelen. Deze drie zijn alsnog vertrokken omdat ze allen het virus al gehad schijnen te hebben (Gravenberch al twee maal schijnbaar) en dat Ajax vermoed dat ze vals positief hebben getest.
AkaS
 AkaS - dinsdag 03 november 2020 - 07:40   quote  deeplink  
Ben heel benieuwd welke opstelling ten Hag deze keer bedenkt...

Ik zou voor defensieve zekerheid gaan en vertrouwen op meerdere briljante ingevingen van Anthony en Neres....

................ Onana ..................

........ Schuurs ... Martinez .........

................ Blind ...................

MAZZRAOUI ............................ Nico

......... ALVAREZ ... Gravenberch ......

Anthony ............................. Neres

.................. Tadic ..................
AkaS
 AkaS - dinsdag 03 november 2020 - 07:41   quote  deeplink  
Blijft hoe dan ook niet CL waardig maar wellicht wel genoeg tegen deze tegenstander...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2020 door AkaS --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 november 2020 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2020 - 22:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij wel dan? Zoals gezegd mis je Onana, Klaassen en Tadic. Die kunnen we toch wel vervangen? Hou toch op met dat dramatische gelul! Dit moeten we gewoon kunnen winnen!
Ja, ik kijk wel naar de tegenstander, wist ook dat Atlanta een erg goede ploeg is. Soms heb je geen vedettes nodig om een goed elftal te hebben dat op elkaar is ingespeeld. Midget(golf)land is een echt team, dat goed de bus kan parkeren en gelukkig net als andere eredivisie clubs veel kansen nodig heeft. Ik denk dat de selectie van Ajax is geschrokken en dat midjetgolfland bloed ruikt en dat geeft die dwergjes vertrouwen.

Voetbal is niet alleen maar namen die in het veld staan, het gaat om hoe de samenwerking verloopt tussen de spelers in het veld, ze moeten elkaar helpen om elkaars fouten goed te maken, wie heeft zelfvertrouwen en wie staan er strak van de zenuwen.

De bal moet goed vallen en als je net als tegen Fortuna de eerste goal tegen krijgt, dan weet ik niet of wij in staat zijn om dat om te buigen.

Meer realistisch, maar ondanks dat ga ik altijd uit van winst ;-)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 november 2020 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 07:40 schreef AkaS het volgende:
Ben heel benieuwd welke opstelling ten Hag deze keer bedenkt...

Ik zou voor defensieve zekerheid gaan en vertrouwen op meerdere briljante ingevingen van Anthony en Neres....

................ Onana ..................

........ Schuurs ... Martinez .........

................ Blind ...................

MAZZRAOUI ............................ Nico

......... ALVAREZ ... Gravenberch ......

Anthony ............................. Neres

.................. Tadic ..................
alvarez op het middenveld geeft defensieve zekerheid ? ik vind hem defensief op het middenveld niet wat.. hebben we in de jeugd geen stofzuiger lopen ? maar ok, het is toch tegek voor woorden dat we enkel klaassen missen en dat de selectie dan eigenlijk al te ruk is en we zelfs moeite zouden hebben met deze tegenstander... maar goed alvarez zoals ik zei op het middenveld vind ik tekortkomen maar zou natuurlijk deze tegenstanders wel aanmoeten kunnen.. we gaan het zien vanavond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2020 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 november 2020 - 10:32   quote  deeplink  
edit: lees net dat de vermoedelijke opstelling van ajax is met mazz op het middenveld... volgens mij is dat ook al bewezen mislukt maar goed..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2020 door nummer10 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 november 2020 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 10:32 schreef nummer10 het volgende:
edit: lees net dat de vermoedelijke opstelling van ajax is met mazz op het middenveld... volgens mij is dat ook al bewezen mislukt maar goed..
Kan dat bevestigen, dat is al eerder mislukt, maarja... Kan moeilijk zelf mijn schoenen aandoen ;-) Ben niet meer zo fit als vroeger
AkaS
 AkaS - dinsdag 03 november 2020 - 11:48   quote  deeplink  
Kan iemand mij de ten Hag gebruiksaanwijzing geven..?

Vorig jaar telkens Alvarez op het middenveld... Heel veel kritiek om deze keuze. Dit jaar wederom Alvarez op het middenveld omdat deze voor defensieve balans zorgt en de taken van ten Hag goed uitvoert....

.... en dan plots kan Alvarez er geen reet meer van en mag lekker banken...

Martinez heeft een soortgelijk traject bij ten Hag.....

Hoop dat Schuurs een zelfde ontwikkeling mag doormaken als de Ligt... vind dit heel dubbel. De Ligt had ook fouten, zeg maar gerust blunders... en werd uiteindelijk een topper. Wie weet moet Schuurs ook eerst door een zure appel en wij met hem...

Middenveld moet staan als een huis. Mazzraoui is daar mislukt, herhaaldelijk maar goed we gaan het zien.

Met Tadic, Neres en Antony verwacht ik sowieso 3 doelpunten voor ons!

Gokje.. 2 - 3 voor Ajax!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 november 2020 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 11:48 schreef AkaS het volgende:
Kan iemand mij de ten Hag gebruiksaanwijzing geven..?

Vorig jaar telkens Alvarez op het middenveld... Heel veel kritiek om deze keuze. Dit jaar wederom Alvarez op het middenveld omdat deze voor defensieve balans zorgt en de taken van ten Hag goed uitvoert....

.... en dan plots kan Alvarez er geen reet meer van en mag lekker banken...

Martinez heeft een soortgelijk traject bij ten Hag.....

Hoop dat Schuurs een zelfde ontwikkeling mag doormaken als de Ligt... vind dit heel dubbel. De Ligt had ook fouten, zeg maar gerust blunders... en werd uiteindelijk een topper. Wie weet moet Schuurs ook eerst door een zure appel en wij met hem...

Middenveld moet staan als een huis. Mazzraoui is daar mislukt, herhaaldelijk maar goed we gaan het zien.

Met Tadic, Neres en Antony verwacht ik sowieso 3 doelpunten voor ons!

Gokje.. 2 - 3 voor Ajax!
alvarez banken snap ik wel... maar voor vanavond toch een betere keus dan mazz... martinez sws niet begrepen... en de voorhoede zou ik ook zo doen, echter zie ik tenhag gewoon nog wat geks doen...

traore spits, tadic links en dan anthony of neres bank haha..

nee we wachten af en ben benieuwd wat het gaat worden..
remco k
 remco k - dinsdag 03 november 2020 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 10:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

alvarez op het middenveld geeft defensieve zekerheid ? ik vind hem defensief op het middenveld niet wat.. hebben we in de jeugd geen stofzuiger lopen ? maar ok, het is toch tegek voor woorden dat we enkel klaassen missen en dat de selectie dan eigenlijk al te ruk is en we zelfs moeite zouden hebben met deze tegenstander... maar goed alvarez zoals ik zei op het middenveld vind ik tekortkomen maar zou natuurlijk deze tegenstanders wel aanmoeten kunnen.. we gaan het zien vanavond
Dit is de cl hè.

Iedere tegenstander kan van iedereen winnen. Al voldoende voorbeelden dit seizoen.

Tegenstanders zijn vrijwe allemaal gewoon serieuze ploegen.
remco k
 remco k - dinsdag 03 november 2020 - 12:04   quote  deeplink  
Tadic Gravenberg en Onana er dus gewoon bij.

Heel prettig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2020 door remco k --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 november 2020 - 12:55   quote  deeplink  
Yesssss!!!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 november 2020 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 12:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is de cl hè.

Iedere tegenstander kan van iedereen winnen. Al voldoende voorbeelden dit seizoen.

Tegenstanders zijn vrijwe allemaal gewoon serieuze ploegen.
als ajax moet je deze gewoon pakken en al helemaal als je enkel klaassen mist
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 november 2020 - 13:37   quote  deeplink  
Onana,
Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico,
Alvarez, Tadic, Gravenberch,
Antony, Traore en Neres

Zoveel mogelijk intact laten.
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 november 2020 - 13:41   quote  deeplink  
Heb ik iets gemist? Waarom mag Davy Klaassen niet spelen? Is hij wèl besmet met het coronavirus?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 november 2020 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 11:48 schreef AkaS het volgende:
Kan iemand mij de ten Hag gebruiksaanwijzing geven..?

Vorig jaar telkens Alvarez op het middenveld... Heel veel kritiek om deze keuze. Dit jaar wederom Alvarez op het middenveld omdat deze voor defensieve balans zorgt en de taken van ten Hag goed uitvoert....

.... en dan plots kan Alvarez er geen reet meer van en mag lekker banken...

Martinez heeft een soortgelijk traject bij ten Hag.....

Hoop dat Schuurs een zelfde ontwikkeling mag doormaken als de Ligt... vind dit heel dubbel. De Ligt had ook fouten, zeg maar gerust blunders... en werd uiteindelijk een topper. Wie weet moet Schuurs ook eerst door een zure appel en wij met hem...

Middenveld moet staan als een huis. Mazzraoui is daar mislukt, herhaaldelijk maar goed we gaan het zien.

Met Tadic, Neres en Antony verwacht ik sowieso 3 doelpunten voor ons!

Gokje.. 2 - 3 voor Ajax!
Wat betreft Schuurs, die loopt wel anders dan De ligt, ik heb niet het gevoel dat hij zo makkelijk op zijn benen staat en de juiste positie kiest vergeleken met de ligt.

Maar De ligt maakte echte blunders en daar moeten ze van leren, geef hem zeker nog niet op.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 november 2020 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 12:04 schreef remco k het volgende:
Tadic Gravenberg en Onana er dus gewoon bij.

Heel prettig.
Dat is volgens mij nog steeds niet zeker. Niet bevestigd door Ajax

Maar godver man, die Corona shit maakt het elke keer wel spannend. Wie mogen er spelen en wie niet...., bij wie komt de volgende corona uitbraak in de selectie...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2020 door Ajax we love you --
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 03 november 2020 - 14:59   quote  deeplink  
Ik wacht wel af, van wat de opstelling gaat worden.
Het wordt toch wel (meestal) aan het eind veranderd, onder ander door blessure.

Ook door de corona spelen er andere spelers. Het nu een kwestie van goed rouleren.
Toch ga ik ervan uit dat we met 1 - 2 gaan winnen.
Eide
 Eide - dinsdag 03 november 2020 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 13:41 schreef Pietje het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom mag Davy Klaassen niet spelen? Is hij wèl besmet met het coronavirus?
Van wat ik ervan begrijp:

Ajax had inderdaad 11 positieve coronatest uitslagen binnen de selectie. Hierna zijn sommige of alle spelers opnieuw getest. Hieruit bleek dat Onana, Tadic en Gravenberch nu negatief hadden getest. Dit komt vermoedelijk omdat ze het virus allen al eerder hebben gehad.

De Deense autoriteiten wilden in eerste instantie de positief geteste spelers niet toelaten, ondanks de negatieve hertest. Hierover zijn Ajax en de UEFA in gesprek met de Denen.

De andere acht hebben dus daadwerkelijk een coronabesmetting te pakken en zullen moeten uitzieken door 10 zelfisolatie en geen symptomen of een negatieve test en 24 uur symptoomvrij.
AkaS
 AkaS - dinsdag 03 november 2020 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 13:37 schreef Loetje het volgende:
Onana,
Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico,
Alvarez, Tadic, Gravenberch,
Antony, Traore en Neres

Zoveel mogelijk intact laten.
Goeie Loetje!
AkaS
 AkaS - dinsdag 03 november 2020 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 14:10 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Wat betreft Schuurs, die loopt wel anders dan De ligt, ik heb niet het gevoel dat hij zo makkelijk op zijn benen staat en de juiste positie kiest vergeleken met de ligt.

Maar De ligt maakte echte blunders en daar moeten ze van leren, geef hem zeker nog niet op.
Grappig, er zijn overeenkomsten maar zeker ook verschillen. We gaan het meemaken want ik denk niet dat ten Hag Timber of Alvarez op zijn plek ziet...
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 november 2020 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 16:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Van wat ik ervan begrijp:

Ajax had inderdaad 11 positieve coronatest uitslagen binnen de selectie. Hierna zijn sommige of alle spelers opnieuw getest. Hieruit bleek dat Onana, Tadic en Gravenberch nu negatief hadden getest. Dit komt vermoedelijk omdat ze het virus allen al eerder hebben gehad.

De Deense autoriteiten wilden in eerste instantie de positief geteste spelers niet toelaten, ondanks de negatieve hertest. Hierover zijn Ajax en de UEFA in gesprek met de Denen.

De andere acht hebben dus daadwerkelijk een coronabesmetting te pakken en zullen moeten uitzieken door 10 zelfisolatie en geen symptomen of een negatieve test en 24 uur symptoomvrij.
Dank je wel voor de uitleg, Eide. Ik was niet helemaal op de hoogte.
remco k
 remco k - dinsdag 03 november 2020 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 16:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Van wat ik ervan begrijp:

Ajax had inderdaad 11 positieve coronatest uitslagen binnen de selectie. Hierna zijn sommige of alle spelers opnieuw getest. Hieruit bleek dat Onana, Tadic en Gravenberch nu negatief hadden getest. Dit komt vermoedelijk omdat ze het virus allen al eerder hebben gehad.

De Deense autoriteiten wilden in eerste instantie de positief geteste spelers niet toelaten, ondanks de negatieve hertest. Hierover zijn Ajax en de UEFA in gesprek met de Denen.

De andere acht hebben dus daadwerkelijk een coronabesmetting te pakken en zullen moeten uitzieken door 10 zelfisolatie en geen symptomen of een negatieve test en 24 uur symptoomvrij.
De Nederlandse clubs hanteren toch andere maatregelen?

Zodra er een negatieve test is staan ze weer op het veld, ook als de 7 dagen en 24 uur klachtenvrij nog niet voorbij is.

Uiteraard wel het klachtenvrij gedeelte
Eide
 Eide - dinsdag 03 november 2020 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 17:37 schreef remco k het volgende:

[..]

De Nederlandse clubs hanteren toch andere maatregelen?

Zodra er een negatieve test is staan ze weer op het veld, ook als de 7 dagen en 24 uur klachtenvrij nog niet voorbij is.

Uiteraard wel het klachtenvrij gedeelte
Kan, ik ben even uitgegaan van de normale regels. Even nazoeken:

Beleid positieve test bij speler/staflid/huisgenoot

Een positieve test moet gemeld worden bij de lokale GGD die brononderzoek
gaat uitvoeren.
https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19#bronopsporing

Als een speler, staflid of een huisgenoot positief test betekent dit quarantaine
voor de betreffende speler of staflid. Hij volgt hierbij de adviezen zoals vastge-
legd in de informatiebrief voor personen, die positief getest zijn op SARS-CoV-2
https://lci.rivm.nl/informatiepatientthuis

Het moment waarop de thuisisolatie opgeheven kan worden is afhankelijk van
een aantal factoren, vastgelegd in het overzicht https://lci.rivm.nl/richtlijnen/
covid-19#index_Maatregelen

Voor de praktijk binnen de BVO kan dit als volgt vertaald worden:
De thuisisolatie kan worden opgeheven als:
• Speler/staflid ten minste 24 uur symptoomvrij is en minimaal 7 dagen
na de start symptomen.
• Er bij aanhoudende hoestklachten bij speler/ staflid deze ten minste
gedurende 24 uur sterk afgenomen zijn, speler/staflid 48 uur koortsvrij
is en een periode van minimaal 14 dagen na start symptomen verstreken
is. Overweeg eenmalig testen.
• Er minimaal 72 uur verstreken is na afname van het monster vanaf het
moment van afname bij asymptomatische personen (als onderdeel van
screening)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2020 door Eide --
Eide
 Eide - dinsdag 03 november 2020 - 18:04   quote  deeplink  
Bovenstaande uit het KNVB protocol voor een veilige competitie 2020/21.
Eide
 Eide - dinsdag 03 november 2020 - 18:17   quote  deeplink  
Lijkt er dus op dat Gravenberch, Tadic en Onana gewoon spelen.

Middenveld met Blind, Gravenberch en Tadic of Tadic op 9 met Promes op 10? Of toch Martinez of Alvarez op 6?
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 november 2020 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 18:17 schreef Eide het volgende:
Lijkt er dus op dat Gravenberch, Tadic en Onana gewoon spelen.

Middenveld met Blind, Gravenberch en Tadic of Tadic op 9 met Promes op 10? Of toch Martinez of Alvarez op 6?
Waarom zou Ten Hag alles om gaan donderen als je 3 linies gelijk kunt houden en op een andere linie al iets kunt neerzetten zoals je al eens gespeeld hebt?

Ik zou er oprecht weinig begrip voor hebben.

Ten Hag moet dit als een zegen zien en zoveel mogelijk doorbouwen op de afgelopen weken.
p111
 p111 - dinsdag 03 november 2020 - 18:41   quote  deeplink  
Ben benieuwd wat Hakkelaar nu weer gaat neerzetten.
Eide
 Eide - dinsdag 03 november 2020 - 19:16   quote  deeplink  
Je zal toch het wegvallen van Klaassen moeten opvangen. Een aanpassing is sowieso noodzakelijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 november 2020 - 19:19   quote  deeplink  
Het is nog steeds niet 100% zeker dat Tadic, Onama en Gravenbergh aan de aftrap staan
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 03 november 2020 - 19:21   quote  deeplink  
Het schijnt dat Stekelenburg en Klaassen ook inmiddels in Denemarken zijn. Het blijft heel vreemd allemaal. Heel benieuwd wat de opstelling wordt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 november 2020 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 19:21 schreef Hasjkoph het volgende:
Het schijnt dat Stekelenburg en Klaassen ook inmiddels in Denemarken zijn. Het blijft heel vreemd allemaal. Heel benieuwd wat de opstelling wordt.
Laten we duimen dat we zo sterk mogelijk het veld in kunnen...
De spanning stijgt...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 november 2020 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 19:21 schreef Hasjkoph het volgende:
Het schijnt dat Stekelenburg en Klaassen ook inmiddels in Denemarken zijn. Het blijft heel vreemd allemaal. Heel benieuwd wat de opstelling wordt.
lees het net.. in dit geval heb je gewoon je team compleet
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 03 november 2020 - 19:39   quote  deeplink  
El62qxGXgAQy74m?format=jpg&name=large
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 november 2020 - 19:41   quote  deeplink  
Huh....
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 03 november 2020 - 19:41   quote  deeplink  
Bijzondere opstelling. Tadic weer in de spits met Antony en Promes op de flank. Geen Klaassen in de basis, maar wel Ekkelenkamp. En Blind op het middenveld weer?
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 november 2020 - 19:42   quote  deeplink  
Onana,
Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico,
Blind, Ekkelenkamp, Gravenberch,
Antony, Tadic, Promes

Dit?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 03 november 2020 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 19:42 schreef Loetje het volgende:
Onana,
Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico,
Blind, Ekkelenkamp, Gravenberch,
Antony, Tadic, Promes

Dit?
Dit is wat ik ook denk.

Maar waarom Promes in de basis en geen Neres? Promes heeft echt niks laten zien dit seizoen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 november 2020 - 19:43   quote  deeplink  
Waaraan heeft Promes nou zijn plek weer te danken dan? Blind op het midden dan, gezien Ten Hag Martinez louter nog als verdediger ziet? Ekkelenkamp was nou ook niet echt je-van-het
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 november 2020 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2020 - 19:43 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dit is wat ik ook denk.

Maar waarom Promes in de basis en geen Neres? Promes heeft echt niks laten zien dit seizoen.
Nouja, en Neres wordt steeds beter. Alleen zijn goaltje ontbreekt nog voor de laatste drempel.

Op dit soort momenten denk ik wel eens aan 'lievelingetjes'

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Midtjylland - Ajax (dinsdag 3 november, 21.00 uur) Champions League 1-2









0.0082540