BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zaterdag 05 december 2020, 20:00); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 06 december 2020 - 19:38   quote  deeplink  
En ook dit jaar weer belangrijke spelers kwijtraken, een aantal goede aankopen die of geblesseerd zijn, of eigenlijk niet fit en dan nog een aantal jongens waarvan je hoopt dat ze nu echt hun kans pakken, maar niet doen.

En toch, keer op keer hoor je begrip tot het moment dat het mis gaat. Dan is het ineens raar...

Nee, dit Ajax kan zeker kampioen worden, maar het zal me oprecht niets verbazen als het een ander wordt. Het is een heel moeilijk en zwaar seizoen en dat zal het blijven.

En woensdag hebben wij gewoon een klein wondertje nodig. Want Atalanta wordt wel weer even verslagen zoals sommigen weer zitten te piepen. Echter waren zij 40 seconden verwijderd van de halve finale vorig jaar.

In mijn optiek is deze poule ook zwaarder als die van vorig jaar. Als je deze dan met een mindere selectie als vorig jaar weer te overleven, is dat een wereldprestatie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 december 2020 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2020 - 18:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Je had dus gewoon heerlijk uit kunnen lopen. Bedankt heren voetballer voor zo'n waardeloze instelling/inzet tijdens de wedstrijd.
Klopt, ze hadden veel liever thuis onderuitgezakt voor de buis willen liggen, ze hadden totaal geen trek om te voetballen joh, het is gek want ik voelde het van tevoren al aankomen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 december 2020 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2020 - 19:24 schreef remco k het volgende:
Alles wordt onderschat.

Ik weet niet in welke wereld hoor, maar mensen denken ineens dat we wel even van Liverpool winnen en dan ook nog gewoon twee keer op rij.

Of even winnen van Atalanta.

Dit Ajax is gewoon niet de ploeg met de Ligt Frenkie van de Beek en Ziyech.
Dit Ajax was niet anders dan het vroegere Ajax, maakt niet uit welk seizoen, dan werden dit soort wedstrijden ook verloren Kwestie van instelling, soms hebben ze ook geen trek om te werken, net als wij zelf, dan moet het maar weer....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2020 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 december 2020 - 21:08   quote  deeplink  
Ik geloof niet in onderschatting, iedere eredivisieclub wil winnen van Ajax.
Dat weten ze maar al te goed, ze hadden een liever niet werken dag..
Zitten met hun hoofd bij Atalanta!
Loetje
 Loetje - zondag 06 december 2020 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2020 - 21:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik geloof niet in onderschatting, iedere eredivisieclub wil winnen van Ajax.
Dat weten ze maar al te goed, ze hadden een liever niet werken dag..
Zitten met hun hoofd bij Atalanta!
Alleen geldt dat andersom lang niet altijd

Er zijn namelijk maar een handjevol wedstrijden waarin bij Ajax ook prestige komt kijken.

Ajax vind Atalanta veel belangrijker en dat kan ik helemaal volgen, hoe irritant dat ook voor ons is
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 december 2020 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2020 - 21:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alleen geldt dat andersom lang niet altijd

Er zijn namelijk maar een handjevol wedstrijden waarin bij Ajax ook prestige komt kijken.

Ajax vind Atalanta veel belangrijker en dat kan ik helemaal volgen, hoe irritant dat ook voor ons is
Dat is wat ik ergens ook zeg, dus heeft het niks met onderschatting te maken.
Loetje
 Loetje - maandag 07 december 2020 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2020 - 23:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is wat ik ergens ook zeg, dus heeft het niks met onderschatting te maken.
Juist wel. Als je niet met Atalanta bezig bent, onderschat je dit niet.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 07 december 2020 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2020 - 19:24 schreef remco k het volgende:
Alles wordt onderschat.

Ik weet niet in welke wereld hoor, maar mensen denken ineens dat we wel even van Liverpool winnen en dan ook nog gewoon twee keer op rij.

Of even winnen van Atalanta.

Dit Ajax is gewoon niet de ploeg met de Ligt Frenkie van de Beek en Ziyech.
Weet niet waar je dat gelezen hebt? Liverpool was tegen Ajax niet in goede doen en je kreeg kansen
maar blijft wel Liverpool. Atalanta presteert Europees ook al jaren goed heeft ook minstens een gelijkwaardig team.

Gaat woensdag erg moeilijk worden maar als alles klopt heb je een kansje.
Dus nee ff winnen zal niet gaan en geen idee wie dat roept.
remco k
 remco k - maandag 07 december 2020 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 07:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weet niet waar je dat gelezen hebt? Liverpool was tegen Ajax niet in goede doen en je kreeg kansen
maar blijft wel Liverpool. Atalanta presteert Europees ook al jaren goed heeft ook minstens een gelijkwaardig team.

Gaat woensdag erg moeilijk worden maar als alles klopt heb je een kansje.
Dus nee ff winnen zal niet gaan en geen idee wie dat roept.
Lees dit forum even terug. Constant worden er clubs onderschat.

En Liverpool niet in goede doen?

Misschien iets minder dan normaal, maar ze staan gewoon bovenaan in de pl.

De competitie die al jarenlang heel sterk is en eigenlijk alleen maar sterker is geworden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 december 2020 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2020 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dit echt fantastisch van az.

Ze hebben er lucht van gekregen dat slot met Feyenoord in gesprek is. Ze zien dat daar absoluut niet als een stap vooruit en dat is ook volkomen terecht.

Goede prestaties of niet, direct oprotten.

Ik vind het een mooi statement van az
Ik vind het maar onzin, je weet dat zijn contract afloopt en dan mag je toch orienterend praten. Hij heeft al aangegeven niet bij AZ verder te gaan. Zijn resultaten zijn goed en dan kan je altijd nog wachten tot na de winterstop. Dit is puur een emotionele beslissing geweest, omdat ze iets vernoemen hebben vanuit de media. Ik vind dat een vorm onkunde en dat gaat ze meer punten kosten.
Ze hebben nu al 3 punten verloren, dat komt echt wel mede door dit gezeik. Je zag de frustratie in het veld en daarbij kan het ook nog in de EL fout gaan.

Lekker mismanagement noem ik dat.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 december 2020 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2020 - 21:08 schreef pth het volgende:
Klaiber ... prima spelertje ... loopt een beetje in rondte als een kip zonder kop en heeft aan de bal een handelingssnelheid van lik me vestje
KLaiber is kut, kan het niet aan, speelt vreselijk slecht. Gewoon niveau Utrecht meer niet, dat is zijn top. Verkopen die eikel
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 december 2020 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 07:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees dit forum even terug. Constant worden er clubs onderschat.

En Liverpool niet in goede doen?

Misschien iets minder dan normaal, maar ze staan gewoon bovenaan in de pl.

De competitie die al jarenlang heel sterk is en eigenlijk alleen maar sterker is geworden.
Dat komt door Klop, die laat altijd denken dat ze maar 11 goede spelers hebben en met blessures ze dit niet op kunnen vangen etc etc etc, bla bla bla. en dan de pers. Ze hebben niet kunnen winnen van WBA, maar ze vergeten even dat de spitsen even rust kregen om tegen Ajax te schitteren. Dat deden ze niet en gelijkspel was verdiend geweest net als de eerste wedstrijd
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 07 december 2020 - 13:13   quote  deeplink  
Onderschatting of gebrek aan scherpte is van alle tijden. Ook in de glorie jaren van weleer gingen er nietszeggende potjes verloren en was het spel soms niet om aan te gluren...dat gebeurt bij elke club en is niet te voorkomen. Hopen dat we dit Snel kunnen omdraaien om de slechte decembermaand van vorig seizoen te voorkomen...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 december 2020 - 14:28   quote  deeplink  
Ben blij dat alle concurenten ok gewoon punten hebben verspeeld, alleen een gelijkspel zou een stukje lekkerder zijn geweest. Het is altijd alles of niets in Amsterdam dit seizoen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zaterdag 05 december 2020, 20:00); 1 - 2









0.0173552