BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 10 januari 2021, 16:45); 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 05 januari 2021 - 22:36   quote  deeplink  
ajaxpsv.jpg

De eerste topper van het seizoen is meteen de aftrap van een van de meest intensieve voetbalperiodes die ik mij kan herinneren. Vanwege de coronapandemiezijn alle topwedstrijden in de tweede seizoenshelft gepland. Daardoor wacht Ajax in 1 dagen tijd PSV thuis, Twente uit, Feyenoord thuis en AZ uit.

T0dtQuWD?format=png&name=small

De eerste topper van het seizoen is meteen een pot om serieuze knikkers. Ajax is natuurlijk de #1 van de Eredivisie, maar PSV volgt op slechts 1 puntje. Verliezen brengt Feyenoord terug in race op de titel, winst slaat weer een gaatje naar de Eindhovenaren die zich dan op hun beurt druk moeten maken over de Rotterdammers.

Historie

Ajax ontmoette PSV al 136 maal Ajax heeft na de afgelopen jaren weer een positieve balans maar het scheelt niet veel. Ajax won 57 van de onderlinge duels en speelde 25 maal gelijk. Er werd 54 keer verloren. De afgelopen 5 seizoenen speelde Ajax 11 maal tegen PSV, 10 maal voor de competitie en 1 maal voor de Johan Cruijffschaal. Ajax verloor 4 van de recente duels, speelde 2 maal gelijk en won dus 5 maal. Afgelopen seizoen won Ajax de Johan Cruijffschaal met met 2-0, speelde uit met 1-1 gelijk en won in eigen huis met een benauwde 1-0. Ajax verloor voor het laatst tijdens het seizoen 2018/19 toen Ajax voor het tweede jaar op rij met 3-0 op de broek kreeg.

PSV

PSV verraste deze zomer met het aantrekken van de Duitse wereldkampioen Mario Götze. Tesamen met oud-Ajacied Donyell Malen en de talenten Gakpo, Ihattaren en Sangare heeft PSV voorlopig in de voorwaarste linie ontzettend veel klasse. Linksback Max en rechtsback Dumfries spelen bovendien met veel druk vooruit. Op papier is het verdedigende centrum van de Eindhovenaren niet heel sterk met Boscagli, Teze en Rosario of Hendrikx daarvoor, maar daar is in de statistieken weinig van terug te zien. PSV scoorde fors minder dan Ajax, zelfs zonder de eclatante 0-13 overwinning, maar hoeft met 33 goals voor alleen AZ en Ajax voor zich te dulden. Verdedigend is PSV na Ajax de minst gepasseerde ploeg met 1 tegengoals. Kortom, de raltief zwakke verdediging doet het net zo goed als Ajax terwijl de met klasse doordrenkte voorhoede een stuk minder productief is dan die van Ajax.

In aanloop naar de winterstop won PSV de laatste 3 competitiewedstrijden. Bovendien stelde de Eindhovenaren Europese overwintering zeker. De topscorer in Eindhoven is Donyell Malen met 7 goals. Hij wordt gevolgd door rechtsbuiten Mandueke en linksbuiten Gakpo die beide 5 maal doel troffen. De assists komen vooral van vleugelspelers, te weten linksback Max (6) en de reeds genoemde rechtsbuiten Manueke. Aanvallend speelt PSV vooral via aanvallen over de flanken. Daarbij is vooral Malen erg goed in het vinden van vrije ruimtes. Dit levert vaak buitenspel op, maar ook geregeld goals.

Ajax

Het belangrijkste nieuws voor Ajax zijn de teruggekeerde basisspelers Kudus en Mazraoui. De verwachtingen rond Kudus zijn ontzettend hoog gespannen. De vraag is of de verrassing van de eerste seizoenshelft meteen klaar is om deze belangrijke wedstrijd te spelen. Voor David Neres wordt het lastig op de wedstrijd te halen. Veel Ajacieden zullen hopen op een voorhoede met Tadic, Antony en Neres, maar mocht Neres de eerste wedstrijd van 2021 niet redden lijkt de spitspositie toch weer voor Traore te worden. Verder lijkt de selectie fit te zijn en is het vooral de vraag welke vorm Ajax meeneemt uit de winterstop. Een korte winterstop zonder trainingskamp en oefenwedstrijden. Het zal interessant zijn wat het effect daarvan is op de spelers.

Ajax speelde op 2 februari 2020 één van de laatste competitieduels van dat seizoen voordat de competite werd stilgelegd. Ajax won na een blunder van de ondertussen verbannen Unnerstall door een goal van Promes.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 januari 2021 door Eide --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 januari 2021 - 23:10   quote  deeplink  
nice eide... geen voorspelling, enkel benieuwd of tenhag deze keer wel de mannetjes op scherp krijgt, zo ja gaan we winnen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 januari 2021 - 23:17   quote  deeplink  
Top gedaan Eide, bedankt!
Eide
 Eide - dinsdag 05 januari 2021 - 23:20   quote  deeplink  
Nu ik het teruglees merk ik dat ik Promes, vorig seizoen toch behoorlijk op dreef en matchwinnaar, totaal niet meer noem. Ik heb ook geen moment aan hem gedacht terwijl ik aan het schrijven was. Toch wel veelzeggend.
p111
 p111 - dinsdag 05 januari 2021 - 23:25   quote  deeplink  
Mooie topic Eide, uitslag 2-0
AkaS
 AkaS - woensdag 06 januari 2021 - 00:28   quote  deeplink  
Ik vrees dat deze wedstrijd nog te vroeg komt voor een broodnodige Kudus en dat het duo Schuurs en Blind door het ijs zullen zakken.

1 - 3
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 januari 2021 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 00:28 schreef AkaS het volgende:
Ik vrees dat deze wedstrijd nog te vroeg komt voor een broodnodige Kudus en dat het duo Schuurs en Blind door het ijs zullen zakken.

1 - 3
is schuurs blind minder dan hun cv ? ik denk mits dat tenhag het op orde heeft we op elke positie sterker zijn... dus zal tenhag moeten winnen.. ;)
p111
 p111 - woensdag 06 januari 2021 - 09:06   quote  deeplink  
Wie zijn in godsnaam de spelers die bij PSV achterin staan een jonge speler uit jong Oranje en een of ander nobody een fransman dacht ik ? ze worden wel echt omhoog geschreven door diverse media.Kijk even terug hoeveel moeilijke overwinneningen zij hebben gehaald.Als je die 2 backs kan blokkeren bijft er niet voldoende over om het machtige Ajax te verslaan.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 januari 2021 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 01:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is schuurs blind minder dan hun cv ? ik denk mits dat tenhag het op orde heeft we op elke positie sterker zijn... dus zal tenhag moeten winnen.. ;)
Mwah elke positie niet hoor. Nico uitvorm Max in vorm,
Mazraoui / Dumfries totaal andere spelers allebei nuttig
Klaassen,Gravenberch, Kudus Vs Iattahren , Gotze van Ginkel
Promes-Tadic-Antony vs Mandeuke-Malen-Gakpo

Vind in ze op minstens 6 plekken gelijkwaardig.
Malen en Gotze zouden bij Ajax ook basis zijn.
Loetje
 Loetje - woensdag 06 januari 2021 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 00:28 schreef AkaS het volgende:
Ik vrees dat deze wedstrijd nog te vroeg komt voor een broodnodige Kudus en dat het duo Schuurs en Blind door het ijs zullen zakken.

1 - 3
0-4
Loetje
 Loetje - woensdag 06 januari 2021 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 09:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mwah elke positie niet hoor. Nico uitvorm Max in vorm,
Mazraoui / Dumfries totaal andere spelers allebei nuttig
Klaassen,Gravenberch, Kudus Vs Iattahren , Gotze van Ginkel
Promes-Tadic-Antony vs Mandeuke-Malen-Gakpo

Vind in ze op minstens 6 plekken gelijkwaardig.
Malen en Gotze zouden bij Ajax ook basis zijn.
Ik vind Ajax op 8 posities beter, maar op 11 posities meer uit vorm.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 januari 2021 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 10:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind Ajax op 8 posities beter, maar op 11 posities meer uit vorm.
Dat zo ie zo haha 3 plekken niet dan?
Loetje
 Loetje - woensdag 06 januari 2021 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 11:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat zo ie zo haha 3 plekken niet dan?
Ik vind Max, Malen en Gotze beter als dat van ons, ondanks sommige dat wellicht niet eens zijn.

Tagliafico speelt al anderhalf jaar dramatisch bijvoorbeeld.

Blind en Boscargli vind ik min of meer gelijk, de rest moeten wij beter zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 januari 2021 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 12:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind Max, Malen en Gotze beter als dat van ons, ondanks sommige dat wellicht niet eens zijn.

Tagliafico speelt al anderhalf jaar dramatisch bijvoorbeeld.

Blind en Boscargli vind ik min of meer gelijk, de rest moeten wij beter zijn
Bij die beteren van PSV hoort ook nog Gakpo, voor de rest eens!
Ik hoop ook op een beter in vorm zijnde Onana want die hebben we nodig met mister Schuurs die weer wel steekjes laat vallen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 januari 2021 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - woensdag 06 januari 2021 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 12:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Bij die beteren van PSV hoort ook nog Gakpo, voor de rest eens!
Ik hoop ook op een beter in vorm zijnde Onana want die hebben we nodig met mister Schuurs die weer wel steekjes laat vallen
Dat vind ik wel meevallen. Zoals gezegd, bij ons komt het omdat ze uit vorm zijn. Dat maakt niet iemand meteen beter. Alleen beter in vorm. Dat geldt voor Gakpo
Pietje
 Pietje - woensdag 06 januari 2021 - 13:49   quote  deeplink  
Klasse, Eide! Het is weer een prachtig en lezenswaardig topic geworden. Echt knap gedaan.

Wat betreft de wedstrijd zondag, heb ik totaal geen vertrouwen in onze Ajacieden. Te veel spelers zijn hopeloos uit vorm en hebben geen enkel zelfvertrouwen. Dit in tegenstelling tot PSV die in december, zeker de eerste helft van hun wedstrijden, goed, aanvallend en dominant voetbal lieten zien. Daar was ik behoorlijk jaloers op in vergelijking met onze aanmodderende club.

Ik durf nauwelijks te hopen op een positieve uitslag, dus houd ik het maar op een ontluisterende 0-5.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 januari 2021 - 15:07   quote  deeplink  
Het wordt een topper, dan wordt er toch altijd met meer inzet gespeeld door Ajax, ik denk aan een betere 1e helft door PSV en een betere 2e helft door Ajax.

Laten we het maar positief bekijken:

1-2 in de rust
2-2 eindstand
AkaS
 AkaS - woensdag 06 januari 2021 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 12:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind Max, Malen en Gotze beter als dat van ons, ondanks sommige dat wellicht niet eens zijn.

Tagliafico speelt al anderhalf jaar dramatisch bijvoorbeeld.

Blind en Boscargli vind ik min of meer gelijk, de rest moeten wij beter zijn
Het gaat niet om individuen, het gaat om automatismen en groepsmechanismen. Ik vind dat deze bij Ajax ontbreken.

Ingezoomd op individuen... Schuurs blijft kostbare foutjes maken en de plussen van Blind wegen mijn inziens niet op tegen zijn minnen.
Loetje
 Loetje - woensdag 06 januari 2021 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 16:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het gaat niet om individuen, het gaat om automatismen en groepsmechanismen. Ik vind dat deze bij Ajax ontbreken.

Ingezoomd op individuen... Schuurs blijft kostbare foutjes maken en de plussen van Blind wegen mijn inziens niet op tegen zijn minnen.
Nee, daarom

Ik zeg ook, ik vind PSV op 3 posities beter en wij op 8. Alleen zijn zij in vorm en ook als team goed. Daarmee compenseer je veel.

Ajax is het hele seizoen al los zand

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 januari 2021 door Loetje --
remco k
 remco k - woensdag 06 januari 2021 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 16:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het gaat niet om individuen, het gaat om automatismen en groepsmechanismen. Ik vind dat deze bij Ajax ontbreken.

Ingezoomd op individuen... Schuurs blijft kostbare foutjes maken en de plussen van Blind wegen mijn inziens niet op tegen zijn minnen.
Psv heeft meer verschillende spelers gebruikt dan Ajax en vaker in wisselende samenstellingen gespeeld dan Ajax.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 januari 2021 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 16:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Psv heeft meer verschillende spelers gebruikt dan Ajax en vaker in wisselende samenstellingen gespeeld dan Ajax.
maar ook weinig goede wedstrijden gespeeld.. genoeg negatieve rracties gelezen over het spel van psv op verschillende paginas
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 januari 2021 - 17:51   quote  deeplink  
Ik vind dat Ajax ook goede wedstrijden heeft gespeeld maar dat het niet altijd mee zat. We staan toch nog steeds bovenaan.

In december was het overigens rond uit slecht, ik bespeurde toen wel dat ze op halve kracht speelden want in de laatste 5 minuten kon het ineens wel, te laat gingen ze met meer passie spelen en werd er meer druk gezet.

Het was niet alleen minder in vorm, het was ook de passie die ontbrak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 januari 2021 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - woensdag 06 januari 2021 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 09:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mwah elke positie niet hoor. Nico uitvorm Max in vorm,
Mazraoui / Dumfries totaal andere spelers allebei nuttig
Klaassen,Gravenberch, Kudus Vs Iattahren , Gotze van Ginkel
Promes-Tadic-Antony vs Mandeuke-Malen-Gakpo

Vind in ze op minstens 6 plekken gelijkwaardig.
Malen en Gotze zouden bij Ajax ook basis zijn.
De spelers die Ajax niveau hebben zijn Gakpo/Malen/Dumpri/Max/Iattaran.
Gotze is nog niet op zijn top,ik vraag mij af of hij met zijn ziekte dat weer gaat worden.
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 06 januari 2021 - 19:04   quote  deeplink  
Prachtig mooi Eide!!
Over PSV kunnen we kort zijn, ze zijn beter in vorm gekomen en wij minder. Wel heeft PSV vaker geluk gehad met pingels en goals in slotfase waar ze om bekend staan. Lucky Ajax bestaat al n tijdje niet meer....ik hou het op n gelijkspelletje, 1-1.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 januari 2021 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 15:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het wordt een topper, dan wordt er toch altijd met meer inzet gespeeld door Ajax, ik denk aan een betere 1e helft door PSV en een betere 2e helft door Ajax.

Laten we het maar positief bekijken:

1-2 in de rust
2-2 eindstand
Dat is niet positief 2-2 haha 2-1 is positief
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 januari 2021 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 18:46 schreef p111 het volgende:

[..]

De spelers die Ajax niveau hebben zijn Gakpo/Malen/Dumpri/Max/Iattaran.
Gotze is nog niet op zijn top,ik vraag mij af of hij met zijn ziekte dat weer gaat worden.
Gotze doet het daar prima. Helemaal top denk ik ook niet.
Vorm van de dag zal wel de doorslag geven. Beide teams hebben spelers
die een wedstrijd kunnen beslissen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 januari 2021 - 19:54   quote  deeplink  
Ajax zonder een fitte spits, Traoré, Brobbey en Huntelaar zijn er niet bij zondag

Tja dan Tadic maar
Pietje
 Pietje - woensdag 06 januari 2021 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax zonder een fitte spits, Traoré, Brobbey en Huntelaar zijn er niet bij zondag

Tja dan Tadic maar
Dat zal wel moeten, maar Ten Hag heeft al vaker Labyat daar neergezet.
Ik hoop niet dat hij dat doet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 januari 2021 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 19:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zal wel moeten, maar Ten Hag heeft al vaker Labyat daar neergezet.
Ik hoop niet dat hij dat doet.
Dat hoop ik ook niet Pietje!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 januari 2021 - 20:38   quote  deeplink  
Tadic speelt altijd bij ten Hag, dus ik vermoed dat hij in de spits staat in dien hij
Neres op links zet en Antony op rechts

Indien hij niet met Neres start zal Tadic op links staan en is de kans groot dat Labyad in de spits staat. Ik vermoed dat Kudus op 10 zal staan en Klaassen op 6
AkaS
 AkaS - woensdag 06 januari 2021 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 16:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Psv heeft meer verschillende spelers gebruikt dan Ajax en vaker in wisselende samenstellingen gespeeld dan Ajax.
Ik volg psv niet en heb het uitsluitend over ajax en wat ik waarneem!
De goede wedstrijden van Ajax waren uitsluitend tegen teams van het niveau lik mn vestje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 januari 2021 door AkaS --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 januari 2021 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 20:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tadic speelt altijd bij ten Hag, dus ik vermoed dat hij in de spits staat in dien hij
Neres op links zet en Antony op rechts

Indien hij niet met Neres start zal Tadic op links staan en is de kans groot dat Labyad in de spits staat. Ik vermoed dat Kudus op 10 zal staan en Klaassen op 6
Kan alle kanten nog op. Links Promes-Tadic spits, Links Neres-Tadic spits,
Tadic links- Labyad spits kan allemaal.

Kudus, Gravenberch, Klaassen hoop ik, en geen labyad.
Neres of Promes Links mag van mij beide.
AkaS
 AkaS - woensdag 06 januari 2021 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 20:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tadic speelt altijd bij ten Hag, dus ik vermoed dat hij in de spits staat in dien hij
Neres op links zet en Antony op rechts

Indien hij niet met Neres start zal Tadic op links staan en is de kans groot dat Labyad in de spits staat. Ik vermoed dat Kudus op 10 zal staan en Klaassen op 6
Weet niet hoe jij het ziet, maar Tadic op links is gewoon ronduit kut. Heb geen idee waarom hij daar perse wilt spelen. In de as, in de spits heeft Tadic het meeste rendement gehad.

Als die kale zak het lef heeft om Labyad in de spits te gooien om Tadic op links te kunnen laten weet ik het zeker dat het een enorme ongeschikte rukeend is...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 januari 2021 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 20:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet niet hoe jij het ziet, maar Tadic op links is gewoon ronduit kut. Heb geen idee waarom hij daar perse wilt spelen. In de as, in de spits heeft Tadic het meeste rendement gehad.

Als die kale zak het lef heeft om Labyad in de spits te gooien om Tadic op links te kunnen laten weet ik het zeker dat het een enorme ongeschikte rukeend is...
Hahaha we denken het zelfde alleen ben ik iets genuanceerder...
remco k
 remco k - woensdag 06 januari 2021 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 20:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet niet hoe jij het ziet, maar Tadic op links is gewoon ronduit kut. Heb geen idee waarom hij daar perse wilt spelen. In de as, in de spits heeft Tadic het meeste rendement gehad.

Als die kale zak het lef heeft om Labyad in de spits te gooien om Tadic op links te kunnen laten weet ik het zeker dat het een enorme ongeschikte rukeend is...
Dat is eerste is dus statistisch niet waar gebleken. Al dacht ik daar hetzelfde over.
remco k
 remco k - woensdag 06 januari 2021 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 20:42 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik volg psv niet en heb het uitsluitend over ajax en wat ik waarneem!
De goede wedstrijden van Ajax waren uitsluitend tegen teams van het niveau lik mn vestje.
Dat snap ik. Alleen het is niet zo dat psv doordat ze met dezelfde opstellingen hebben gespeeld meer automatismen in het elftal hebben.

Dat team is voor de winterstop ook gewoon een hoop los zand geweest.

Maar ik heb geen idee hoe beide elftallen uit de winterstop komen.

Ik vind Schmidt echter wel een hele goede trainer die denk ik verder was geweest met psv als Corona daar niet zo fink had huisgehouden.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 januari 2021 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 20:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet niet hoe jij het ziet, maar Tadic op links is gewoon ronduit kut. Heb geen idee waarom hij daar perse wilt spelen. In de as, in de spits heeft Tadic het meeste rendement gehad.

Als die kale zak het lef heeft om Labyad in de spits te gooien om Tadic op links te kunnen laten weet ik het zeker dat het een enorme ongeschikte rukeend is...
tadic blijft links... ten koste van neres of anthony... gezien de nieuwe geruchten van 25 mil..
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 januari 2021 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2021 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is eerste is dus statistisch niet waar gebleken. Al dacht ik daar hetzelfde over.
cijfer matig qua cijfers van tadic bedoel je ? alleen het team speelde wel beter vond iken dat is net zoveel waard als individuele cijfers..
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 07 januari 2021 - 10:08   quote  deeplink  
Zelf hou ik het op een 1 - 0 of 2 - 1 overwinning.
Alleen al omdat iedereen nu ineens gericht blijft dat PSV wel eens kan winnen.

Ik vraag me dat af of dat wel gaat gebeuren.
remco k
 remco k - donderdag 07 januari 2021 - 10:19   quote  deeplink  
Ajax zou rond zijn met westham over Haller
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 januari 2021 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 10:19 schreef remco k het volgende:
Ajax zou rond zijn met westham over Haller
Hou op hoor, weer zo 1 uit de stal van Ten Hag. Nog even en we zijn Utrecht 2.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 januari 2021 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 10:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou op hoor, weer zo 1 uit de stal van Ten Hag. Nog even en we zijn Utrecht 2.
Als Utrecht nou zo top was.

Tering man, we zinken meer en meer. Dat zweer ik je
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 januari 2021 - 12:08   quote  deeplink  
bedankt tenhag..... een voorhoede waar je u tegen zegt... en dan komt tenhag met haller aankakken... maar ik snap overmars ook niet in deze trouwens
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 januari 2021 - 12:26   quote  deeplink  
Ik vond hem destijds bij Utrecht wel goed, toen hadden ze hem voor 7 a 8 miljoen op kunnen pikken, heeft nu intussen ervaring op gedaan in 2 grote competities.

Ben sceptisch op dit moment, wil hem ergens niet gelijk afschieten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 januari 2021 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - donderdag 07 januari 2021 - 13:53   quote  deeplink  
Waarvan Frankfurt nog aardig was, West Ham totaal niet en dat speelt kick and rush voetbal.

Nu mag je ineens uit vorm in een team uit vorm met flitsende combinaties gaan spelen. Sorry hoor, maar behalve de drang naar een spits kan ik verder geen enkele logica vinden.

En iedereen hier weet dat ik dit niet snel zeg

Zelfs al slaagt die, dan vind ik dit te bizar voor woorden. Zelfs wanneer ze gespreid betalen
remco k
 remco k - donderdag 07 januari 2021 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 12:08 schreef nummer10 het volgende:
bedankt tenhag..... een voorhoede waar je u tegen zegt... en dan komt tenhag met haller aankakken... maar ik snap overmars ook niet in deze trouwens
We hebben flanken waar je u tegen zegt. We hebben geen 9 waar je u tegen zegt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 januari 2021 - 15:31   quote  deeplink  
Klopt, iedereen vroeg om een spits en nu is weer niet goed genoeg...
Met wie dan wel die betaalbaar is ?
Loetje
 Loetje - donderdag 07 januari 2021 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 15:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Klopt, iedereen vroeg om een spits en nu is weer niet goed genoeg...
Met wie dan wel die betaalbaar is ?
Beetje rare opmerking.

Hiermee zeg je dat men een spits wilt, en dan alles oké moet vinden. Je weet zelf dat dat waanzin is.

Daarbij is het niet aan ons om iemand te noemen, daar wordt echt niet naar geluisterd
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 januari 2021 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 14:04 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben flanken waar je u tegen zegt. We hebben geen 9 waar je u tegen zegt..
hij weigerd tadic gewoon als 9 neer te zetten.. die laat het team beter voetballen vanaf 9 en kan je neres en anthony gebruiken..
remco k
 remco k - donderdag 07 januari 2021 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2021 - 16:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij weigerd tadic gewoon als 9 neer te zetten.. die laat het team beter voetballen vanaf 9 en kan je neres en anthony gebruiken..
Als die jongen daar niet wil spelen houd dat toch gewoon op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5156
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 10 januari 2021, 16:45); 2 - 2









0.0084760