BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Young Boys (Europa League: donderdag 11 maart 2021, 18:55); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - maandag 08 maart 2021 - 19:21   quote  deeplink  
maxresdefault.jpg

De kwartfinale van de Europa League is aanstaande. Ajax is sinds het seizoen 2016/17 terug aan de Europese subtop. Na de Europa Leaguefinale en halve finale in de Champions League is Ajax plotseling weer een ploeg om te duchten. Ondanks de treurige uitschakeling in de Champions League is Ajax een ploeg waar geen enkele ploeg op zit te wachten. Ajax heeft weer een reputatie als een goed voetballende ploeg die bol staat van talent. Daar staat het Zwiterse Ypung Boys tegenover wat zich in de voorgaande ronde een niet te onderschatte ploeg toonde door titelkanshebber Bayer Leverkusen, ironisch genoeg de de ploeg van de trainer die Ajax terug bracht aan het Europese firmament, afgetekent uit te schakelen. De ontmoeting tussen Ajax en Young Boys beloofd ook vooral een bosting van speelstijlen en voetbalculturen te worden.

Ajax-Young-Boys1-1140x641.jpg

Historie

Ajax heeft bepaald geen rijke historie tegen Zwitserse ploegen. Zwitserland is toch vooral een voetbaldwerg waar Ajax slechts zelden tegen speelde. Ajax speelde pas 14 duels tegen Zwitserse ploegen. FC Thun was in het seizoen 2005/06 de laatste Zwitserse tegenstander, destijds in de Champions League. Ajax won toen uit en thuis. Young Boys één maal eerder de tegenstander, namelijk in het Europa Cuptoernooi in 1987/88. Ajax won destijds twee maal met 1-0. In het seizoen 2018/19 speelde rivaal Feyenoord tegen Young Boys. Toen wonnen de Zwitsers thuis en speelde zij in Rotterdam gelijk.

Young Boys

Young Boys is met grote afstand de sterkste ploeg van Zwitserland. De ploeg is sinds 2017 onafgebroken kampioen van Zwitserland en stevent afgetekent af op een 4e landstitel op rij. Young Boys doet op basis van een onvermoeibare werklust. Wat de ploeg ontbeert is puur vpetbaltalent maakt het goed met een ijzeren discipline en gigantisch veel werk- en loopvermogen.

Het voetbal van Young Boys is uitermate simpel. Om Johan Cruijff te citeren: "Voetballen is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen." Young Boys opereert vanuit een hele compacte gesloten organisatie die gericht is op voreg druk zetten en het centrum potdicht houden. Dit vindt altijd plaats vanuit de organisatie waarbij het hele collectief moet meedoen. Bij balbezit wordt over het algemeen snel de lange bal gezocht op de twee aanvallers. 1 op de 6 passes die Young Boys verstuurd is een lange bal. Dat dit voetbal heel effectief is tonen de statistieken van het duel tegen Leverkusen. Young Boys had over twee wedstrijden slechts 34% balbezit, maar kwam wel tot 24 doelpogingen en 6 goals.Ypung is dus meester is afwachten op de fout van de tegenstander en dit razendsnel afstraffen.

763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8&desiredformat=webp

Young Boys doet dit steevast aan de hand van een 4-4-2 formatie met twee controleurs en twee halven die uitdrukkelijk de opdracht hebben de backs van de tegenstander te schaduwen. Deze man-tegen-man dekking vereist veel discipline en werklust, wat nu net de sterke punten van Young Boys zijn. Zodra Young Boys de bal verovert worden spitsen Nsame en Elia ingeschakeld door zo snel mogelijk de ruimte achter de verdediging van de tegenstander de zoeken. De lange spits Nsame is topscorer bij Young Boys met 12 competitiegoals in 24 duels en 4 goals in de Europa League. De reservspits Siebatcheu en linkerflankspeler Fassnach volgen met 3 goals elk. De assists komen vooral van defensief ingestelde spelers, veelal op basis van de counter.

dit-zijn-de-mogelijke-tegenstanders-van-ajax-in-de-europa-league.jpg

Ajax

De grootste zorg bij Ajax heet Daley Blind. Blind is geblesseerd en is een grote vraagteken voor de ontmoeting aankomende donderdag. Ook Nous Mazraoui is er vrijwel zeker niet bij maar Devyne Rensch vult die positie utistekend in. De grootste uitdaging voor Ajax zal zijn om de kwetsbaarheid in de omschakeling weg te nemen. Young Boys is juist op z'n gevaarlijkst in een fase waar Ajax het meest kwetsbaar is. Nsame en Elia zijn rappe jongens die veel van positie wisselen. Zeker het duo Schuurs/Blind heeft veel moeite met deze combinatie gehad. Tegelijkertijd is Nsame bijna 1.90 en is enige kopkracht gewenst. Het gebrek aan snelheid van Blind, het gebrek aan positioneel inzicht van Schuurs en de geringe lengte van Martinez en Timber maakt deze puzzel een tactisch uitermate lastige voor Erik ten Hag. Mogelijk kan juist Alavrez hierin nog een uitkomst bieden.

Bij Ajax staan Blind, Neres op scherp. Zij missen de return bij een gele kaart. Voor de Zwitsers geldt dit voor Aebischer, die bovendien kampen met een hersenschudding van eerste keeper Von Ballmoos.

Beeldmateriaal

Er zijn geen recente beelden van Ajax tegen Young Boys en ik pas om beelden van Feyenoord te plaatsen. Derhalve beelden van de return van Ajax tegen Lille OSC.



De beelden van Young Boys tegen Bayer Leverkusen zijn ook het bekijken waard. Op het kunstgras in Bern werd het 4-3, waarbij vooral de derde goal symptomatisch voor het spel van Young Boys. Aandacht ook voor het gepruts van Von Ballmoos die bepaald geen zekere keeper is.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2021 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 08 maart 2021 - 21:37   quote  deeplink  
Bosz verwacht niet veel van Sulejmani tegen Ajax: 'In competitie winnen ze toch'

Peter Bosz verwacht niet dat Miralem Sulejmani veel minuten gaat maken tegen Ajax. De aanvaller, die op dit moment bij het Zwitserse Young Boys speelt, past niet helemaal in de speelwijze van trainer Gerardo Seoane.

Ervaringsdeskundige Bosz, hij werd met zijn Bayer Leverkusen in de vorige ronde uitgeschakeld door Young Boys, stelt dat Sulejmani niet echt bij de speelwijze van de Zwitserse ploeg past. "Toen ik na de wedstrijd met hun trainer sprak, legde die uit dat zij in de competitie constant doorwisselen. Want die winnen ze toch wel", aldus Bosz in gesprek met Voetbal International.

"Ze focussen zich helemaal op de Europa League. In Zwitserland stellen ze heel andere spelers op. De beoogde basis speelde, op uitzondering van twee geschorste spelers, tegen ons. Daar hoort Sulejmani niet bij", is Bosz duidelijk.

Sulejmani - die in het verleden de overstap maakte van sc Heerenveen naar Ajax - kan tegen de Amsterdammers niet brengen wat nodig is, denkt Bosz. "Aan de zijkant staan twee lopers en hij is meer de voetballer, de man van de ideeën. Sulejmani kan niet constant op en neer zoals tegen Ajax nodig zal zijn." Bosz verwacht dat Young Boys Ajax vanaf de eerste minuut vast gaat zetten. "Young Boys speelt als een typische Red Bull-ploeg: met veel druk naar voren", sluit hij af.

Bron
AkaS
 AkaS - dinsdag 09 maart 2021 - 07:46   quote  deeplink  
Heb geen idee wat te verwachten van Youngboys.
Leverkussen uitschakelen doe je niet zomaar lijkt me.
Zal zwaarder worden vrees ik dan menigeen denkt.

Hoop op een 2-0 thuisoverwinning van Ajax!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 09 maart 2021 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 07:46 schreef AkaS het volgende:
Heb geen idee wat te verwachten van Youngboys.
Leverkussen uitschakelen doe je niet zomaar lijkt me.
Zal zwaarder worden vrees ik dan menigeen denkt.

Hoop op een 2-0 thuisoverwinning van Ajax!
Ik ga helemaal met je mee, overigens weer top gedaan Eide!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 09 maart 2021 - 09:50   quote  deeplink  
Geweldig gedaan Eide!!

Gaat een lastige pot worden, Ik hoop op een 2-0 overwinninng, maar het zou ook zomaar 1-1 kunnen worden
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 09 maart 2021 - 09:50   quote  deeplink  
Dat we gaan winnen, dat denk ik wel.

Bij voorkeur graag met 2 - 0.
Dit omdat 3 - 1 iets ongunstiger is vanwege 'n tegendoelpunt.
Eide
 Eide - dinsdag 09 maart 2021 - 11:04   quote  deeplink  
BSC Young Boys

David von Ballmoos wird YB im Achtelfinal-Hinspiel der Europa League in Amsterdam fehlen. Der 26-Jährige befindet sich zwar nach der Gehirnerschütterung auf dem Weg der Besserung. Ein Einsatz in dieser Woche käme jedoch zu früh.

Young Boys op Twitter

Voor de forumgebruikers die minder Duitsfehig zijn:

David von Ballmoos zal ontbreken bij YB in de heenwedstrijd van de achtste finale van de Europa League in Amsterdam. De 26-jarige aan de beterende hand na een hersenschudding. Een inzet deze week zou echter te vroeg komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 maart 2021 door Eide --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 maart 2021 - 11:41   quote  deeplink  
thank eide.. ik heb werkelijk waar geen idee.. gokje, of stille hoop... 3-0 als ajax in goede doen is..
Eide
 Eide - dinsdag 09 maart 2021 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 11:41 schreef nummer10 het volgende:
thank eide.. ik heb werkelijk waar geen idee.. gokje, of stille hoop... 3-0 als ajax in goede doen is..
Ik ben vooral benieuwd hoe EtH het tactiscg gaat oplossen. Enerzijds heb je het voetballend vermogen van Blind nodig, maar ook het loopvermogen van Timber terwijl je ook lengte en kopkracht in de ploeg moet hebben. YB is vooral sterk in de omschakeling en dode spelmomenten.

Ik denk dat je aanvallend juist goed gebruik kan maken van de wisselwerking tussen Tadic en de andere aanvallers. YB leunt zwaar op discipline en organisatie. Tadic is als geen ander in staat een verdediging open te trekken.
jodocus
 jodocus - dinsdag 09 maart 2021 - 11:59   quote  deeplink  
2-0
Eide
 Eide - dinsdag 09 maart 2021 - 12:03   quote  deeplink  
En als ik dan toch aan het speculeren ben: Ik neig naar een achterhoede met Timber en Blind centraal en Alvarez daarvoor. Met Timber heb je snelheid, Blind is positioneel sterk en lastig te passeren. Daley is bovendien heel belangrijk in de opbouw tegen zo'n stugge ploeg. Alavrez daarvoor met een nadrukkelijk defensieve opdracht om het gat tussen de voor- en achterhoede beperkt te houden en voor kop-en duelkracht te zorgen.

Verder kan je dan met Gravenberch, Klaassen, Neres, Antony en Tadic spelen en Rensch/Tagliafico op de fanken. Daarmee breng je veel voetballend vermogen en creativiteit en heb je twee backs die de flanken goed kunnen bestrijken. Alleen de belastbaarheid van Rensch is een zorg.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 09 maart 2021 - 15:24   quote  deeplink  
Dus Bosz verwacht een kopie van Ajax tegen Red Bull Salzburg destijds? De ploeg van Schmidt toen....dat belooft niet veel goeds dan. Ik hou het thuis op n gelijkspelletje en uit op een kleine overwinning, 1-1 En 1-2....En door!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 09 maart 2021 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 11:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd hoe EtH het tactiscg gaat oplossen. Enerzijds heb je het voetballend vermogen van Blind nodig, maar ook het loopvermogen van Timber terwijl je ook lengte en kopkracht in de ploeg moet hebben. YB is vooral sterk in de omschakeling en dode spelmomenten.

Ik denk dat je aanvallend juist goed gebruik kan maken van de wisselwerking tussen Tadic en de andere aanvallers. YB leunt zwaar op discipline en organisatie. Tadic is als geen ander in staat een verdediging open te trekken.
Juist in dit soort wedstrijden denk ik dat Blind op de plek van Gravenberch erg belangrijk kan zijn. Achterin vrees ik dat hij dit niet gaat redden tegen die snelle jongens.
remco k
 remco k - dinsdag 09 maart 2021 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 15:26 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Juist in dit soort wedstrijden denk ik dat Blind op de plek van Gravenberch erg belangrijk kan zijn. Achterin vrees ik dat hij dit niet gaat redden tegen die snelle jongens.
Ach ja, dat is dit seizoen over Blind al zo vaak gezegd.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 09 maart 2021 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 11:04 schreef Eide het volgende:
BSC Young Boys

David von Ballmoos wird YB im Achtelfinal-Hinspiel der Europa League in Amsterdam fehlen. Der 26-Jährige befindet sich zwar nach der Gehirnerschütterung auf dem Weg der Besserung. Ein Einsatz in dieser Woche käme jedoch zu früh.

Young Boys op Twitter

Voor de forumgebruikers die minder Duitsfehig zijn:

David von Ballmoos zal ontbreken bij YB in de heenwedstrijd van de achtste finale van de Europa League in Amsterdam. De 26-jarige aan de beterende hand na een hersenschudding. Een inzet deze week zou echter te vroeg komen.
Ach ja, wij moeten het ook stellen zonder onze eerste doelman dus dat is in evenwicht.
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 maart 2021 - 16:58   quote  deeplink  
Stekelenburg,
Rensch, Timber, Martinez, Tagliafico,
Alvarez, Klaassen, Blind,
Antony, Tadic, Neres
remco k
 remco k - dinsdag 09 maart 2021 - 18:50   quote  deeplink  
Zou ik ook zo doen maar gaat niet gebeuren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 09 maart 2021 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 18:50 schreef remco k het volgende:
Zou ik ook zo doen maar gaat niet gebeuren.
Ik ook, maar zou niet weten waarom niet.
Deze 11 starte vlgs mij ook tegen Lille thuis
remco k
 remco k - dinsdag 09 maart 2021 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 19:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ook, maar zou niet weten waarom niet.
Deze 11 starte vlgs mij ook tegen Lille thuis
Gravenberg gaat niet gepasseerd worden.

Ik denk dat Alvarez afgelopen weekend getest is om naast Martinez te gaan spelen.

Dan kan Blind naast Gravenberg en kan timber rechtsback.

Kudus en rensch gaan vanaf de bank starten vermoed ik.
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 maart 2021 - 20:43   quote  deeplink  
Kudus sowieso, en dat is terecht.

Ik denk dat de optie zonder Gravenberch er zeker is. Ajax heeft zo immers zijn beste wedstrijden zo gespeeld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 maart 2021 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 19:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Gravenberg gaat niet gepasseerd worden.

Ik denk dat Alvarez afgelopen weekend getest is om naast Martinez te gaan spelen.

Dan kan Blind naast Gravenberg en kan timber rechtsback.

Kudus en rensch gaan vanaf de bank starten vermoed ik.
vermoed toch dat hij niet centraal gaat spelen met Alvarez en Martinez, maar goed het kan alle kanten op met ten Hag, het is elke keer weer een verrassing.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 10 maart 2021 - 09:30   quote  deeplink  
Gelukkig hebben we meerdere mogelijkheden voor een goede basisopstelling.
Zelf maak ik we er daar niet druk om. Het zal wel goed komen.
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2021 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 20:43 schreef Loetje het volgende:
Kudus sowieso, en dat is terecht.

Ik denk dat de optie zonder Gravenberch er zeker is. Ajax heeft zo immers zijn beste wedstrijden zo gespeeld.
Ik snap wat je zegt en ben het met je eens.

Alleen gaat ten Hag hem er niet afhalen.
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2021 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 11:41 schreef nummer10 het volgende:
thank eide.. ik heb werkelijk waar geen idee.. gokje, of stille hoop... 3-0 als ajax in goede doen is..
Heel bijzonder.

Je verheerlijkt Peter Bosz hier altijd.

En Peter Bosz is er tegen hun met een grotere begroting dan Ajax gewoon keihard twee keer vanaf gegaan tegen Young Boys en incasseerde even 6 tegengoals in twee potjes.

En Ajax zou dan volgens jou in goede doen met 3-0 gaan winnen...

Jij roept toch altijd dat je met een grotere begroting gewoon altijd moet winnen, hoe kan het dan dat Bosz ervan verliest, terwijl jij Bosz verheerlijkt, en dat ten Hag met een minder begroting dat Bosz, er wel van zou moeten winnen, en dat ook nog terwijl ten Hag een slechte trainer is volgens jou??

Ik snap er niks meer van.
p111
 p111 - woensdag 10 maart 2021 - 11:54   quote  deeplink  
We gaan het zien,een gevaalijke counterploeg zoals gewoonlijk ik hoop op een 1 0f 2-0.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 10 maart 2021 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 10:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel bijzonder.

Je verheerlijkt Peter Bosz hier altijd.

En Peter Bosz is er tegen hun met een grotere begroting dan Ajax gewoon keihard twee keer vanaf gegaan tegen Young Boys en incasseerde even 6 tegengoals in twee potjes.

En Ajax zou dan volgens jou in goede doen met 3-0 gaan winnen...

Jij roept toch altijd dat je met een grotere begroting gewoon altijd moet winnen, hoe kan het dan dat Bosz ervan verliest, terwijl jij Bosz verheerlijkt, en dat ten Hag met een minder begroting dat Bosz, er wel van zou moeten winnen, en dat ook nog terwijl ten Hag een slechte trainer is volgens jou??

Ik snap er niks meer van.
Wat een logica haha de grootste begroting heeft ook wel eens een slechte dag hoor..
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2021 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 12:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat een logica haha de grootste begroting heeft ook wel eens een slechte dag hoor..
Het is ook niet mijn logica he.
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2021 - 13:18   quote  deeplink  
Geen Daley Blind dus.
Loetje
 Loetje - woensdag 10 maart 2021 - 13:36   quote  deeplink  
Geen Daley Blind en dat is best een grote aderlating.

Uiteindelijk waarschijnlijk teveel risico genomen tegen PSV en met name erna in Heerenveen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 maart 2021 - 13:49   quote  deeplink  
Idd een grote aderlating
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 maart 2021 - 13:50   quote  deeplink  
Brobbey is nog een vraagteken las ik net
Loetje
 Loetje - woensdag 10 maart 2021 - 13:54   quote  deeplink  
Tadic op 9 werkt ook lang niet altijd meer. Dan kom je bij Traore uit, die in 2021 niet meer gebruikt is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 maart 2021 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 13:54 schreef Loetje het volgende:
Tadic op 9 werkt ook lang niet altijd meer. Dan kom je bij Traore uit, die in 2021 niet meer gebruikt is.
Tja dan heb je geen andere opties meer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 maart 2021 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 13:54 schreef Loetje het volgende:
Tadic op 9 werkt ook lang niet altijd meer. Dan kom je bij Traore uit, die in 2021 niet meer gebruikt is.
Tja dan heb je geen andere opties meer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 maart 2021 - 14:07   quote  deeplink  
.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 maart 2021 - 14:08   quote  deeplink  
Gaat lekker hahaha
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 maart 2021 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 13:54 schreef Loetje het volgende:
Tadic op 9 werkt ook lang niet altijd meer. Dan kom je bij Traore uit, die in 2021 niet meer gebruikt is.
gewoon neres in de punt... hoppaaa
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 maart 2021 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 14:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gewoon neres in de punt... hoppaaa
Als hij maar niet met labyad aan komt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 maart 2021 - 14:28   quote  deeplink  
Ik hoop het niet maar ik denk dat hij Schuurs er weer in zet
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2021 - 15:34   quote  deeplink  
Idrissi wil toch graag met nummer 9 op zijn rug rondlopen?

Nou laat maar zien dan als Tadic het niet lukt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 maart 2021 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 15:34 schreef remco k het volgende:
Idrissi wil toch graag met nummer 9 op zijn rug rondlopen?

Nou laat maar zien dan als Tadic het niet lukt.
Hahaha wie weet schopt hij ze er in!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 10 maart 2021 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 15:34 schreef remco k het volgende:
Idrissi wil toch graag met nummer 9 op zijn rug rondlopen?

Nou laat maar zien dan als Tadic het niet lukt.
Alles beter dan Labyad. Hoop Neres of Idrissi links, Tadic spits.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 10 maart 2021 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 15:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja, dat is dit seizoen over Blind al zo vaak gezegd.
Klopt en Ten Hag heeft hem tegen dit soort tegenstanders dan ook ergens anders gepositioneerd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 10 maart 2021 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 15:34 schreef remco k het volgende:
Idrissi wil toch graag met nummer 9 op zijn rug rondlopen?

Nou laat maar zien dan als Tadic het niet lukt.
pff alsjeblieft.... Heb nog niets goeds gezien van hem. laat hem lekker meetrainen en dan weer terug gaan.

Nee, gewoon Neres op links Tadic in de spits en Anthony op rechts, dan kopt Klaasen de ballen van Anthony erin en stuurt Tadic Neres weg, hoppa 2-0
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 10 maart 2021 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 16:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Alles beter dan Labyad. Hoop Neres of Idrissi links, Tadic spits.
Labyad moet je straks laten spelen als we kampioen zijn, dan kunnen we nog 8 miljoen vangen deze zomer
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2021 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 16:46 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Klopt en Ten Hag heeft hem tegen dit soort tegenstanders dan ook ergens anders gepositioneerd.
In de poule fase niet. Vorig jaar en het seizoen daarvoor ook niet.
Alleen nu tegen Lille en louter en alleen door blessures of een schorsing. Anders had Blind daar gewoon gespeeld.
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2021 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 16:49 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

pff alsjeblieft.... Heb nog niets goeds gezien van hem. laat hem lekker meetrainen en dan weer terug gaan.

Nee, gewoon Neres op links Tadic in de spits en Anthony op rechts, dan kopt Klaasen de ballen van Anthony erin en stuurt Tadic Neres weg, hoppa 2-0
Even je humor modus aanzetten voordat je zo serieus reageert man.
Eide
 Eide - woensdag 10 maart 2021 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 16:49 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Labyad moet je straks laten spelen als we kampioen zijn, dan kunnen we nog 8 miljoen vangen deze zomer
Labyad is gewoon een hartstikke nuttige speler om erbij te hebben. Niet als eerste of tweede keeuze. Daar heeft Ajax teveel spelers voor die potentiele basisspelers zijn. Maar als multifunctionele speler achter de eerste 15 of zo is zo'n gozer goud waard. Je zal maar net een schorsing en een blessure hebben een een bepaalde positie. Dan zijn dat soort jongens gewoon tere fijn om erbij te hebben.

Een beetje zoals Lasse Schone was, die ik overigens wel hoger aansla, maar dan echt als reserve in en niet basisspeler.
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 maart 2021 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 10:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel bijzonder.

Je verheerlijkt Peter Bosz hier altijd.

En Peter Bosz is er tegen hun met een grotere begroting dan Ajax gewoon keihard twee keer vanaf gegaan tegen Young Boys en incasseerde even 6 tegengoals in twee potjes.

En Ajax zou dan volgens jou in goede doen met 3-0 gaan winnen...

Jij roept toch altijd dat je met een grotere begroting gewoon altijd moet winnen, hoe kan het dan dat Bosz ervan verliest, terwijl jij Bosz verheerlijkt, en dat ten Hag met een minder begroting dat Bosz, er wel van zou moeten winnen, en dat ook nog terwijl ten Hag een slechte trainer is volgens jou??

Ik snap er niks meer van.
in de eredivisie moet je kampioen worden als je financieel zoveel groter bent financieel gezien.. ik heb nooit geen woord gerapt over beker toernooien en al helemaal niet europees omdat dat pure moment opnames zijn en geen tig wedstrijden.. dus snap niet zo goed wat je nu probeert en je elke keer op mij moet reageren om me maar te proberen om me aan te vallen... niet dat het me verder uitmaakt hoor, moet je lekker zelf weten.. maar ik zie dan een soort van een klein kind die een ander uit de tent wil lokken of met alles probeert zwart probeert temaken... maar hey remco, dat boeit me geen ene fuck..
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 maart 2021 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 12:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat een logica haha de grootste begroting heeft ook wel eens een slechte dag hoor..
een slechte dag kan... heeft bayern ook weleens.. maar betekend dat niet dat je dan NORMAAL gewoon kampioen moet worden in de eigen competitie normaal gesproken ? dat is het enige wat ik gezegd heb ;) cl en el kan altijd van alles gebeuren, net zoals in de knvb beker en elke andere beker competitie..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Young Boys (Europa League: donderdag 11 maart 2021, 18:55); 3 - 0









0.0105419