BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Young Boys (Europa League: donderdag 11 maart 2021, 18:55); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - vrijdag 12 maart 2021 - 19:12   quote  deeplink  
Ten Hag zal met beleid moeten wisselen met zoveel gelijkwaardige spelers.Zal niet meevallen om iedereen tevreden te houden.
remco k
 remco k - vrijdag 12 maart 2021 - 19:24   quote  deeplink  
Zeker. Wat dacht je van onze rechts back als Mazraoui weer fit wordt.
Eide
 Eide - vrijdag 12 maart 2021 - 20:42   quote  deeplink  
Het geeft wel de kans om te rouleren, iets wat je op enig moment toch moet doen als een seizoen 50+ wedstrijden lang is.
Eide
 Eide - vrijdag 12 maart 2021 - 21:42   quote  deeplink  
De trainer van Young Boys heeft ondertussen ook aangegeven dat ze gekookt waren. Gerardo Seoane gaf aan dat ze zo extreem weinig balbezit hadden dat ze alleen maar achter Ajax aan moesten rennen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 13 maart 2021 - 09:08   quote  deeplink  
Ten Hag werd nog al eens beschimd met allerlei verwensingen over zijn opstellingen maar heeft het nu voor elkaar dat hij heel makkelijk spelers kan wisselen op alle posities, hij heeft nu zeker 3 opties per positie, multifunctioneel hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 maart 2021 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zaterdag 13 maart 2021 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 17:18 schreef remco k het volgende:
Neres is ook echt nog wel een stuk verder in zijn ontwikkeling binnen het Ajax voetbal dan Anthony.

Ik ben overigens van beiden echt fan. Maar zie beiden het liefst vanaf rechts.
Dat is zeker waar, maar Neres is natuurlijk ook wel een paar jaar ouder en wat langer in Nederland. Dus is dat verschil best wel te verklaren.
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 maart 2021 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 maart 2021 - 12:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar Neres is natuurlijk ook wel een paar jaar ouder en wat langer in Nederland. Dus is dat verschil best wel te verklaren.
Neres is ook iets completer als ze allebei in vorm zijn.

Niet omdat ik een fan ben van hem, maar gewoon. Neres kan nog meer verschillende facetten. Neemt niet weg dat Antony een grandioos debuutjaar heeft. Het is alleen redelijk voorspelbaar
p111
 p111 - zaterdag 13 maart 2021 - 22:35   quote  deeplink  
Wat ik van Antony nu vind dat hij zijn acties niet meer richting de 16 maakt ,maar al tijd kapt en een voorzet geeft.
Eide
 Eide - zaterdag 13 maart 2021 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 maart 2021 - 22:35 schreef p111 het volgende:
Wat ik van Antony nu vind dat hij zijn acties niet meer richting de 16 maakt ,maar al tijd kapt en een voorzet geeft.
Dat deed hij altijd al. Hij gaat altijd van buiten naar z'n linkerbeen. Steevast. Altijd.
p111
 p111 - zaterdag 13 maart 2021 - 23:32   quote  deeplink  
In het begin heb ik hem nog wel eens buitenom zien gaan ,of als hij op snelheid lag doorging de 16 in.Dat is nu verleden tijd wel jammer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 maart 2021 - 11:23   quote  deeplink  
Buitenspelers zijn vaak heel grillig, de ene week spelen ze de sterren van de hemel, de andere week is het dan weer drama.
Dat was vroeger al zo
Loetje
 Loetje - zondag 14 maart 2021 - 13:08   quote  deeplink  
Gaat de hele discussie niet over.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Young Boys (Europa League: donderdag 11 maart 2021, 18:55); 3 - 0









0.0089018