BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AS Roma (donderdag 8 april, 21.00 uur) 1/4F Europa League 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 08 april 2021 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:50 schreef Loetje het volgende:
Wat mij betreft over en uit.

Vandaag nekt de breedte je
Graag de Steek terug.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 april 2021 - 22:51   quote  deeplink  
Overigens geef ik dit keer niet Ten Hag de schuld. De opstelling was een logische, mede door de afwezigheid van Stekelenburg en Blind, maar de Ajacieden zelf op het veld waren nonchelant, traag en dramatisch. Spelers als Klaassen en Tadic wist het elftal niet te dragen.

De ballenjongen is voor mij nu de held van de avond!! De enige die wel wilde strijden!!
remco k
 remco k - donderdag 08 april 2021 - 22:52   quote  deeplink  
Met grote dank aan scherpen.
remco k
 remco k - donderdag 08 april 2021 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens geef ik dit keer niet Ten Hag de schuld. De opstelling was een logische, mede door de afwezigheid van Stekelenburg en Blind, maar de Ajacieden zelf op het veld waren nonchelant, traag en dramatisch. Spelers als Klaassen en Tadic wist het elftal niet te dragen.

De ballenjongen is voor mij nu de held van de avond!! De enige die wel wilde strijden!!
Je krijgt gewoon 7 kansen. Daar moet je er 3 van maken. En je geeft die goals letterlijk weg.

Volgens mij voetbal je verder prima tegen een hele moeilijke tegenstander.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 08 april 2021 - 22:53   quote  deeplink  
Je mist 5-6 kansen, mist een penalty, Roma kreeg amper kansen, een blunder van Scherpen... 1-2
Gewoon balen.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 april 2021 door Ronald 1960 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 april 2021 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:52 schreef remco k het volgende:
Met grote dank aan scherpen.
Zeker, wederom niet de speler die voor rust zorgde op doel!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 april 2021 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:52 schreef remco k het volgende:
Met grote dank aan scherpen.
Inderdaad, daardoor zie je gewoon de onzekerheid bij de anderen achterin
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 april 2021 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Je krijgt gewoon 7 kansen. Daar moet je er 3 van maken. En je geeft die goals letterlijk weg.

Volgens mij voetbal je verder prima tegen een hele moeilijke tegenstander.
Sorry Remco, maar ze speelden gewoon veel te nonchalant en te traag! Die continue kuthakjes wordt je toch helemaal moe van. Elke keer ben je op die manier de bal kwijt!!

En als jij deze wedstrijd prima vond van de zijde van Ajax ben jij wel heel snel tevreden!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 08 april 2021 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad, daardoor zie je gewoon de onzekerheid bij de anderen achterin
Je meest ervaren speler mist wek een uitgelezen kans op 2-0. Niet alleen Scherpen is schuldig
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 april 2021 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens geef ik dit keer niet Ten Hag de schuld. De opstelling was een logische, mede door de afwezigheid van Stekelenburg en Blind, maar de Ajacieden zelf op het veld waren nonchelant, traag en dramatisch. Spelers als Klaassen en Tadic wist het elftal niet te dragen.

De ballenjongen is voor mij nu de held van de avond!! De enige die wel wilde strijden!!
Zo is het zeer zeker, hem valt niets te verwijten.
Ik vond de duelkracht wel minder bij de spelers
Sommigen hadden het gewoon niet

Timber, Rensch en Martinez oogden onzeker, Gravenbergh en Neres waardeloos
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 april 2021 - 22:59   quote  deeplink  
Het zag er bij Ajax soms leuk uit hoor, maar totaal niet effectief
Dit was niet de beste wedstrijd van Ajax, verre van dat
Loetje
 Loetje - donderdag 08 april 2021 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:55 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Je meest ervaren speler mist wek een uitgelezen kans op 2-0. Niet alleen Scherpen is schuldig
Ook eens. Toch slaat die blunder nergens op

Een pingel missen kan nog, maar zo blunderen in een EL kwartfinale... Dan moet je gewoon voor straf vergast worden door een drol stront.

Kutkeeper, kost je geheel de wedstrijd
remco k
 remco k - donderdag 08 april 2021 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry Remco, maar ze speelden gewoon veel te nonchalant en te traag! Die continue kuthakjes wordt je toch helemaal moe van. Elke keer ben je op die manier de bal kwijt!!

En als jij deze wedstrijd prima vond van de zijde van Ajax ben jij wel heel snel tevreden!
7 kansen of meer creëren. Dat is gewoon heel erg goed op dit niveau.

Dat er dingen anders of beter kunnen en zelfs moeten staat daar toch gewoon los van.

Als je niet blunderd en je maakt er 3 is dat niet heel raar en speel je een hele knappe kwartfinale.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 april 2021 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo is het zeer zeker, hem valt niets te verwijten.
Ik vond de duelkracht wel minder bij de spelers
Sommigen hadden het gewoon niet

Timber, Rensch en Martinez oogden onzeker, Gravenbergh en Neres waardeloos
Martinez was je enige stabiele man, 1 foutje gemaakt en dat was het. De rest onvoldoende en dat is teveel in een kwartfinale
remco k
 remco k - donderdag 08 april 2021 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:55 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Je meest ervaren speler mist wek een uitgelezen kans op 2-0. Niet alleen Scherpen is schuldig
Voor mij wel. Het is na die penal gewoon nog 1-0 en je krijgt kansen op meer. Na scherpen zijn fout veranderd alle dynamiek in die wedstrijd en de uitgangspositie volgende week.

Volledig en 100% schuldig aan deze pot en de mogelijke uitschakeling.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 08 april 2021 - 23:08   quote  deeplink  
Volgende week met Steek en graag Brobbey in de basis.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 april 2021 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 23:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Martinez was je enige stabiele man, 1 foutje gemaakt en dat was het. De rest onvoldoende en dat is teveel in een kwartfinale
Tja als Tadic die penaltie maakt zitten we op rozen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 08 april 2021 - 23:13   quote  deeplink  
Klasse van Scherpen om daar te gaan staan
Loetje
 Loetje - donderdag 08 april 2021 - 23:15   quote  deeplink  
Zal die wel moeten.

Enige wat die kakkerlak moet doen is oprotten
remco k
 remco k - donderdag 08 april 2021 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja als Tadic die penaltie maakt zitten we op rozen
Als je dan zo’n blunder tegen krijgt heb je nog steeds een kut uitslag. Regel nummer 1 in Europa. Geen tegengoals.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 april 2021 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja als Tadic die penaltie maakt zitten we op rozen
Dikke kans dat het dan 3/4-0 wordt ja
pth
 pth - donderdag 08 april 2021 - 23:24   quote  deeplink  
En die kale lul heeft weer een goede wedstrijd gezien, ze hadden de wedstrijd in handen .... boehahahhahahahaha .... die downie moet met die clown in het doel een clubje gaan oprichten. De pleuris wat een kut wedstrijd en dan die kale idioot onder de paddo's weer staan te verkondigen dat het best goed was. Die is echt van het paard gepleurd ... oppleuren met die mafketel ... haal Peter Bosz maar weer terug.
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 april 2021 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:52 schreef remco k het volgende:
Met grote dank aan scherpen.
Scherpen indd niet best... Maar ook Alvarez gewoon bij 2 doelpunten betrokken helaas.. bij de eerste had ook Martinez gewoon de bal moeten weg rossen overigens, maar goed mag toch wel aannemen van een speler van Ajax dat je fatsoenlijk een bal aan kan nemen.. de 2de loopt die gewoon weg bij de man die alle tijd dan heeft om te schieten.. en nee het was niet enkel Alvarez... Waren meer blunderen spelers helaas... En ja scherpen rap van goal afhalen.. maar goed, niet voor niks 3de keeper.. als onana nu is niet dom had gedaan... :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 april 2021 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 april 2021 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je dan zo’n blunder tegen krijgt heb je nog steeds een kut uitslag. Regel nummer 1 in Europa. Geen tegengoals.
Klopt,dat is funest in Europa.
Maar aan de andere kant zat het ook niet mee, we hadden genoeg kansen daar hadden er minstens 2 of 3 van in gemoeten
pth
 pth - donderdag 08 april 2021 - 23:30   quote  deeplink  
Sanchez schijnt weg te mogen (moeten) bij Spurs ... ik zou zeggen snel werk van maken. Die krijgt Peter Bosz wel weer aan het voetballen.
p111
 p111 - vrijdag 09 april 2021 - 00:07   quote  deeplink  
Wat een kut avond 4/5 grote kansen.Gemiste strafschop en een blunder van onze keeper.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 april 2021 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 23:30 schreef pth het volgende:
Sanchez schijnt weg te mogen (moeten) bij Spurs ... ik zou zeggen snel werk van maken. Die krijgt Peter Bosz wel weer aan het voetballen.
Zou van mij mogen..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 april 2021 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 23:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook eens. Toch slaat die blunder nergens op

Een pingel missen kan nog, maar zo blunderen in een EL kwartfinale... Dan moet je gewoon voor straf vergast worden door een drol stront.

Kutkeeper, kost je geheel de wedstrijd
Bij die 1-2 staat hij ook nog iemand weg te duwen ipv de bal te volgen.
Zeer slecht gedaan ergste is nog dat ik het vooraf al gezegd had.
Zowel op mijn werk als tegen een paar maten. Scherpen heeft het gewoon niet.

Gewoon slecht geanticipeerd als ze voor de sluiting van de transfermarkt al wisten dat Onana geschorst ging worden. Een 38 jarige keeper met erachter een waardeloze.
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2021 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 23:24 schreef pth het volgende:
En die kale lul heeft weer een goede wedstrijd gezien, ze hadden de wedstrijd in handen .... boehahahhahahahaha .... die downie moet met die clown in het doel een clubje gaan oprichten. De pleuris wat een kut wedstrijd en dan die kale idioot onder de paddo's weer staan te verkondigen dat het best goed was. Die is echt van het paard gepleurd ... oppleuren met die mafketel ... haal Peter Bosz maar weer terug.
Geen woord aan gelogen van ten Hag. Ajax had de wedstrijd volledig onder controle en speelde geconcentreerd en een hoop kansen bij elkaar.
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2021 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 23:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Scherpen indd niet best... Maar ook Alvarez gewoon bij 2 doelpunten betrokken helaas.. bij de eerste had ook Martinez gewoon de bal moeten weg rossen overigens, maar goed mag toch wel aannemen van een speler van Ajax dat je fatsoenlijk een bal aan kan nemen.. de 2de loopt die gewoon weg bij de man die alle tijd dan heeft om te schieten.. en nee het was niet enkel Alvarez... Waren meer blunderen spelers helaas... En ja scherpen rap van goal afhalen.. maar goed, niet voor niks 3de keeper.. als onana nu is niet dom had gedaan... :(
Alvarez krijgt gewoon een kutbal van Martinez.

Maar hey. Je kan weer een keer wat over Alvarez vinden en je bent er weer.
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2021 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 23:30 schreef pth het volgende:
Sanchez schijnt weg te mogen (moeten) bij Spurs ... ik zou zeggen snel werk van maken. Die krijgt Peter Bosz wel weer aan het voetballen.
Peter Bosz. Wat gaat die bij Ajax doen dan?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 april 2021 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 07:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Alvarez krijgt gewoon een kutbal van Martinez.

Maar hey. Je kan weer een keer wat over Alvarez vinden en je bent er weer.
De eerste indd, maar er was nog zat tijd maar goed, Alvarez is de laatste wedstrijden al wat minder.. geeft niks, heel Ajax eigenlijk.. gaf ik ook aan overigens maar zijn we 2 doelpunten die je tegen krijgt, en vd week tegen Heerenveen ook al..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 april 2021 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 07:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bij die 1-2 staat hij ook nog iemand weg te duwen ipv de bal te volgen.
Zeer slecht gedaan ergste is nog dat ik het vooraf al gezegd had.
Zowel op mijn werk als tegen een paar maten. Scherpen heeft het gewoon niet.

Gewoon slecht geanticipeerd als ze voor de sluiting van de transfermarkt al wisten dat Onana geschorst ging worden. Een 38 jarige keeper met erachter een waardeloze.
1-2 is tot daar aan toe, die man had nooit mogen schieten als de man gedekt bleef.. de 1-1 vond ik veel erger om te zien..
p111
 p111 - vrijdag 09 april 2021 - 09:44   quote  deeplink  
De 1-2 is gewoon een dekkingsfout,dat was niet de schuld van een 21 jarige baby.De enige fout die ons jonkie maakte was de 1-1,voor de rest heeft hij weinig tot niks te doen gehad.We hadden Roma gewoon af kunnen maken,maar helaas dat hebben we niet gedaan.Dan maar uit met 2-0 winnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 09 april 2021 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 07:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Peter Bosz. Wat gaat die bij Ajax doen dan?
Inderdaad oppleuren met die Bosz
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 09 april 2021 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 09:44 schreef p111 het volgende:
De 1-2 is gewoon een dekkingsfout,dat was niet de schuld van een 21 jarige baby.De enige fout die ons jonkie maakte was de 1-1,voor de rest heeft hij weinig tot niks te doen gehad.We hadden Roma gewoon af kunnen maken,maar helaas dat hebben we niet gedaan.Dan maar uit met 2-0 winnen.
Pardon? Als hij met zijn lange lichaam voor de bal gaat bij de 1-2 in plaats van gefocust te zijn op 2 personen voor hem dan beukt het die bal gewoon het stadion uit. Net als wat Martinez bij de 1-1 had moeten doen voordat hij Alvarez in de problemen bracht waaruit die vrije trap kwam.

En ik heb Scherpen nu lang genoeg zien stuntelen. Tegen Utrecht was het niets, bij Jong Ajax was het niets en nu was het weer niets.
AkaS
 AkaS - vrijdag 09 april 2021 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 07:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen woord aan gelogen van ten Hag. Ajax had de wedstrijd volledig onder controle en speelde geconcentreerd en een hoop kansen bij elkaar.
Nou Remco... ik heb metname de 1e helft een sloom en traag voetballend Ajax gezien. Dat positioneel minder stond dan Roma. In de duels minder was dan Roma en we van geluk mochten spreken dat we niet op achterstand gingen rusten.

Na de pauze waren de Romeinen het even kwijt met slordig voetbal en onbegrijpelijk balverlies. Maarja toen kwam de pingel van Tadic en Scherpen er nog eens overheen...

Wat betreft scherpen... niet echt explosief in zijn lichaamsbewegingen, meer een vrachtschip of wagen. Snap niet dat hij gescout is... Tenzij ze een 10 jarenlang met hem hadden...???

Jammer van Neres. Jammer dat niemand hem eens met een goede lange bal de ruimte instuurde. Martinez heb ik 1x zo'n bal zien geven, gisteren... Hij kan het dus ook en wel...
AkaS
 AkaS - vrijdag 09 april 2021 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 07:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Alvarez krijgt gewoon een kutbal van Martinez.

Maar hey. Je kan weer een keer wat over Alvarez vinden en je bent er weer.
Ik vond Alvarez ook helaas niet goed. Ben verder wel fan van hem. Maar ook het vertragen en het aannemen van de bal op de 16 met een tegenstander op snelheid in je rug... dan natuurlijk in 1x door wat prima kon....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 09 april 2021 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 10:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik vond Alvarez ook helaas niet goed. Ben verder wel fan van hem. Maar ook het vertragen en het aannemen van de bal op de 16 met een tegenstander op snelheid in je rug... dan natuurlijk in 1x door wat prima kon....
Alvarez was zeker niet goed nee. Dat durf ik zelfs te benoemen, maar de bal van Martinez op hem.was wel gewoon drama ingespeeld. In dat geval had Martinez de bal gewoon een hengst naar voren moeten geven, maar Ajax wilde de bal veel te graag overspelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 09 april 2021 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:09 schreef Loetje het volgende:
Tadic alsjeblieft... Niet missen
Jij voelde het ook al...
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 09 april 2021 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 22:52 schreef remco k het volgende:
Met grote dank aan scherpen.
Tja, dan weet je dat hij er nog lang niet klaar voor is. 3de keeper was net iets teveel. Deze wedstrijd is onnodig verloren gegaan. Als het 4-1 was geworden was het niet eens vertekend.
Wat een drama
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 09 april 2021 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 11:16 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja, dan weet je dat hij er nog lang niet klaar voor is. 3de keeper was net iets teveel. Deze wedstrijd is onnodig verloren gegaan. Als het 4-1 was geworden was het niet eens vertekend.
Wat een drama
Maar daarom moeten ze in Rome er wel in knallen en niet met hakballetjes proberen te scoren, eerder rammen!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 april 2021 door Jack Huntelaar --
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 09 april 2021 - 11:35   quote  deeplink  
Heel zuur dit!! Onnodig ook maar ja....zondag wacht gewoon RKC en zal er weer volle bak concentratie moeten zijn en niet zoals tegen Heerenveen. Volgende week een pittige klus en vlak daarna de bekerfinale. Geloof wel dat Vitesse al hoopt op verlenging, blessures en vermoeidheid....
Nu worden de prijzen verdeeld en nu moeten we er staan!!!!
pth
 pth - vrijdag 09 april 2021 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 07:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen woord aan gelogen van ten Hag. Ajax had de wedstrijd volledig onder controle en speelde geconcentreerd en een hoop kansen bij elkaar.
Ben blij dat jij wel een prima wedstrijd heb gezien. Gaat voor mij helaas niet op: sloom, onmachtig, toeval voetbal en geen idee hoe de Roma tactiek te bestrijden.
pth
 pth - vrijdag 09 april 2021 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 07:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Peter Bosz. Wat gaat die bij Ajax doen dan?
Wat mij betreft zo snel mogelijk het stokje van de kale mafklapper overnemen. Zodra er iets extra's gevraagd wordt op tactische vlak geeft deze strontboer keer op keer niet thuis. Dus van mij mag betrokkene iets anders gaan doen (positie ten Hag - functie elders).
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 april 2021 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 11:35 schreef bertus bikkel het volgende:
Heel zuur dit!! Onnodig ook maar ja....zondag wacht gewoon RKC en zal er weer volle bak concentratie moeten zijn en niet zoals tegen Heerenveen. Volgende week een pittige klus en vlak daarna de bekerfinale. Geloof wel dat Vitesse al hoopt op verlenging, blessures en vermoeidheid....
Nu worden de prijzen verdeeld en nu moeten we er staan!!!!
Hier heb je wel een punt.

Zondag is een kutwedstrijd, volgende week kan invloed hebben op de bekerfinale
pth
 pth - vrijdag 09 april 2021 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 11:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hier heb je wel een punt.

Zondag is een kutwedstrijd, volgende week kan invloed hebben op de bekerfinale
Reken maar dat Vitesse een plan heeft en er op gaat klappen. Die trainer komt wel over als een bekwaam en uitgekookt mannetje. Voor een club als Vitesse is dit zoiets als een once in a lifetime belevenis en voor Ajax 1 van de vele wedstrijden waar iets op het spel staat.
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2021 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 08:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De eerste indd, maar er was nog zat tijd maar goed, Alvarez is de laatste wedstrijden al wat minder.. geeft niks, heel Ajax eigenlijk.. gaf ik ook aan overigens maar zijn we 2 doelpunten die je tegen krijgt, en vd week tegen Heerenveen ook al..
Heel Ajax en je benoemt specifiek alvarez.
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2021 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 10:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nou Remco... ik heb metname de 1e helft een sloom en traag voetballend Ajax gezien. Dat positioneel minder stond dan Roma. In de duels minder was dan Roma en we van geluk mochten spreken dat we niet op achterstand gingen rusten.

Na de pauze waren de Romeinen het even kwijt met slordig voetbal en onbegrijpelijk balverlies. Maarja toen kwam de pingel van Tadic en Scherpen er nog eens overheen...

Wat betreft scherpen... niet echt explosief in zijn lichaamsbewegingen, meer een vrachtschip of wagen. Snap niet dat hij gescout is... Tenzij ze een 10 jarenlang met hem hadden...???

Jammer van Neres. Jammer dat niemand hem eens met een goede lange bal de ruimte instuurde. Martinez heb ik 1x zo'n bal zien geven, gisteren... Hij kan het dus ook en wel...
Ajax had ook in de eerste helft iets meer kansen dan roma.

Neres maakte zeg geen enkele aanstalten om diep te gaan.
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2021 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 11:44 schreef pth het volgende:

[..]

Ben blij dat jij wel een prima wedstrijd heb gezien. Gaat voor mij helaas niet op: sloom, onmachtig, toeval voetbal en geen idee hoe de Roma tactiek te bestrijden.
Hoe verklaar je dan dat Ajax heel weinig mogelijkheden weggeeft en zelf 7 grote kansen weet te creeeren?

Je doet net alsof roma de betere ploeg was.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AS Roma (donderdag 8 april, 21.00 uur) 1/4F Europa League 1-2









0.0117619