BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AS Roma (donderdag 8 april, 21.00 uur) 1/4F Europa League 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2021 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 11:45 schreef pth het volgende:

[..]

Wat mij betreft zo snel mogelijk het stokje van de kale mafklapper overnemen. Zodra er iets extra's gevraagd wordt op tactische vlak geeft deze strontboer keer op keer niet thuis. Dus van mij mag betrokkene iets anders gaan doen (positie ten Hag - functie elders).
Juist Bosz is degene die tactisch als er iets meer gevraagd wordt altijd te kort komt. Dat koste ons de el finale en dat heeft hem bij twee andere mooie clubs ook al zijn baan gekost.

Bosz speelt vaak prachtig mooi voetbal maar kent maar 1 tactiek.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 april 2021 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 08:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

1-2 is tot daar aan toe, die man had nooit mogen schieten als de man gedekt bleef.. de 1-1 vond ik veel erger om te zien..
Klopt hoor maar kijk maar terug. Hij was te druk met potje stoeien en had geen zicht op de bal. Geef hem de schuld niet van de 1-2 hoor ging wel meer fout.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 april 2021 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat Ajax heel weinig mogelijkheden weggeeft en zelf 7 grote kansen weet te creeeren?

Je doet net alsof roma de betere ploeg was.
Ajax had het heel lastig met hoogstaand Roma maar voetbalde bij vlagen aardig doorheen.
Roma weinig van gezien en scoren er toch 2.
pth
 pth - vrijdag 09 april 2021 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat Ajax heel weinig mogelijkheden weggeeft en zelf 7 grote kansen weet te creeeren?

Je doet net alsof roma de betere ploeg was.
Ik denk helemaal niet dat Roma de betere ploeg is, sterker nog ik vind Roma een behoorlijk matig ploegje. Maar ja, dat wint wel van ons aller Ajax. Zegt wel iets denk over hoe waardeloos Ajax gisteren speelde.
pth
 pth - vrijdag 09 april 2021 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist Bosz is degene die tactisch als er iets meer gevraagd wordt altijd te kort komt. Dat koste ons de el finale en dat heeft hem bij twee andere mooie clubs ook al zijn baan gekost.

Bosz speelt vaak prachtig mooi voetbal maar kent maar 1 tactiek.
Helemaal waar, ook Peter Bosz zou wat concessies moeten doen aan zijn voetbal dat soms op een zelfmoord tactiek lijkt maar ik vind (met de nadruk op vind) zijn voetbal filosofie aangenamer dan die van de kale mafklapper. Overigens heeft Peter Bosz Ajax de EL finale niet gekost maar het feit dat er kerels (United) tegen mannetjes (Ajax) stonden die dag.

Wie ons wel een CL finale heeft gekost is de kale mafkees, die toen Ajax ondanks dat ze op een gegeven moment een 3-0 voorsprong in handen hadden geen manier vond om het aanvallende zelfmoord voetbal enigszins te temperen of bij te sturen. Ook toen de Spurs dichterbij kwamen had deze jodukus kwak geen enkel grip op het elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 april 2021 door pth --
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 april 2021 - 16:30   quote  deeplink  
Ook ik heb gisteravond alles en iedereen stijf gevloekt, tijdens en na afloop van Ajax-Roma. Inderdaad onder andere door een grote flater van Kjell Scherpen. Maar na een nachtje zeer slecht slapen en een heel vroege wekker (ik zat om 04:30u al op de koelbus van de Voedselbank om goederen op te halen in het depot in Arnhem) kon ik vanmorgen e.e.a. wat relativeren:

Kijk, Scherpen is natuurlijk niet voor niets derde doelman en geen eerste, die afgelopen weekend tegen Heerenveen en gisteren tegen Roma voor de leeuwen werd geworpen. Naast zijn blunder gisteren, heeft hij óók een aantal knappe reddingen verricht, net als afgelopen zondag tegen de Friezen.

Daarnaast had Scherpen de pech, dat de Ajax-aanvallers weigerden te scoren: de ene kans was nog groter dan de andere. Onder andere Tadic, Klaassen en Anthony hadden simpelweg MOETEN scoren en dan heb ik het nog niet eens over de dom ingeschoten strafschop door Tadic. Met dit alles leggen ze wel de druk op de eigen doelman. Het is de Ajax-makke van de afgelopen weken: veel kansen creëren, maar het net niet vinden. Dan wordt het vaak billenknijpen en wachten op het tegendoelpunt. En dat vond ik gisteren knap lullig ten opzichte van onze (derde) doelman, die bovendien pas 21 jaar is.

Gelukkig krijgen we volgende week donderdag een herkansing. Ajax moet met twee goals verschil winnen in Rome. Dat wordt moeilijk, maar het is niet onmogelijk. Ik verwacht dan ook Maarten Stekelenburg weer op doel en ik eis van de spitsen / middenvelders (of desnoods van een verdediger) dat er dan eindelijk eens de enorme kansen worden benut.
p111
 p111 - vrijdag 09 april 2021 - 17:47   quote  deeplink  
Volkomen gelijk Pietje,Al bij die strafschop van Tadic had ik al een slecht gevoel omdat ik in de close up van Tadic geen spanning zag maar een slome/onverschillige blik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 april 2021 door p111 --
Eide
 Eide - vrijdag 09 april 2021 - 17:58   quote  deeplink  
Ik heb verschrikkelijk de pest in m'n lijf. Ik kon het niet aan om gisteren te reageren. Dat Scherpen blundert is klote, maar hoeveel kansen heb je verdomme nodig zeg. Voor die vrije trap had Ajax al met 2-0 voor moeten en staan en Ajax heeft 5 of 6 opgelegde kansen gehad.

Je verliest hier niet door Scherpen, maar omdat je als elftal niet scherp bent tegen een tegenstander bij wie elke halve kans wel raak is.
Eide
 Eide - vrijdag 09 april 2021 - 17:58   quote  deeplink  
Overigens hoop ik met heel m'n hart dat Stekelenburg snel terug is.
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 april 2021 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 17:58 schreef Eide het volgende:
Ik heb verschrikkelijk de pest in m'n lijf. Ik kon het niet aan om gisteren te reageren. Dat Scherpen blundert is klote, maar hoeveel kansen heb je verdomme nodig zeg. Voor die vrije trap had Ajax al met 2-0 voor moeten en staan en Ajax heeft 5 of 6 opgelegde kansen gehad.

Je verliest hier niet door Scherpen, maar omdat je als elftal niet scherp bent tegen een tegenstander bij wie elke halve kans wel raak is.
Ik ben het volledig met je eens. Ik schreef min of meer hetzelfde hierboven.
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 april 2021 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 17:47 schreef p111 het volgende:
Volkomen gelijk Pietje,Al bij die strafschop van Tadic had ik al een slecht gevoel omdat ik in de close up van Tadic geen spanning zag maar een slome/onverschillige blik.
Misschien moet Tadic zo nu en dan eens variëren bij het nemen van strafschoppen. Hij kiest bijna altijd dezelfde hoek of schiet de bal door het midden.
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 april 2021 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 17:58 schreef Eide het volgende:
Overigens hoop ik met heel m'n hart dat Stekelenburg snel terug is.
Haha. En jij niet alleen hoor. Maar ik vind wel dat de ploeg, althans het aanvallende deel, Kjell Scherpen vreselijk heeft laten stikken met zoveel kansen missen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 09 april 2021 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 11:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hier heb je wel een punt.

Zondag is een kutwedstrijd, volgende week kan invloed hebben op de bekerfinale
En dan speelt Vitesse vanavond al en heeft dan 10 dagen om zich volledig te richten op de finale en wij mogen dan zondag nog en dan nog even donderdag op en neer naar Rome. Niet gek vinden als we in de finale wat vermoeid ogen indien het bijvoorbeeld op een verlenging aan komt....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 april 2021 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 16:30 schreef Pietje het volgende:
Ook ik heb gisteravond alles en iedereen stijf gevloekt, tijdens en na afloop van Ajax-Roma. Inderdaad onder andere door een grote flater van Kjell Scherpen. Maar na een nachtje zeer slecht slapen en een heel vroege wekker (ik zat om 04:30u al op de koelbus van de Voedselbank om goederen op te halen in het depot in Arnhem) kon ik vanmorgen e.e.a. wat relativeren:

Kijk, Scherpen is natuurlijk niet voor niets derde doelman en geen eerste, die afgelopen weekend tegen Heerenveen en gisteren tegen Roma voor de leeuwen werd geworpen. Naast zijn blunder gisteren, heeft hij óók een aantal knappe reddingen verricht, net als afgelopen zondag tegen de Friezen.

Daarnaast had Scherpen de pech, dat de Ajax-aanvallers weigerden te scoren: de ene kans was nog groter dan de andere. Onder andere Tadic, Klaassen en Anthony hadden simpelweg MOETEN scoren en dan heb ik het nog niet eens over de dom ingeschoten strafschop door Tadic. Met dit alles leggen ze wel de druk op de eigen doelman. Het is de Ajax-makke van de afgelopen weken: veel kansen creëren, maar het net niet vinden. Dan wordt het vaak billenknijpen en wachten op het tegendoelpunt. En dat vond ik gisteren knap lullig ten opzichte van onze (derde) doelman, die bovendien pas 21 jaar is.

Gelukkig krijgen we volgende week donderdag een herkansing. Ajax moet met twee goals verschil winnen in Rome. Dat wordt moeilijk, maar het is niet onmogelijk. Ik verwacht dan ook Maarten Stekelenburg weer op doel en ik eis van de spitsen / middenvelders (of desnoods van een verdediger) dat er dan eindelijk eens de enorme kansen worden benut.
Ik hoop met je mee Pietje!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 april 2021 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 13:24 schreef pth het volgende:

[..]

Helemaal waar, ook Peter Bosz zou wat concessies moeten doen aan zijn voetbal dat soms op een zelfmoord tactiek lijkt maar ik vind (met de nadruk op vind) zijn voetbal filosofie aangenamer dan die van de kale mafklapper. Overigens heeft Peter Bosz Ajax de EL finale niet gekost maar het feit dat er kerels (United) tegen mannetjes (Ajax) stonden die dag.

Wie ons wel een CL finale heeft gekost is de kale mafkees, die toen Ajax ondanks dat ze op een gegeven moment een 3-0 voorsprong in handen hadden geen manier vond om het aanvallende zelfmoord voetbal enigszins te temperen of bij te sturen. Ook toen de Spurs dichterbij kwamen had deze jodukus kwak geen enkel grip op het elftal.
Kijk alleen het materiaal toen en nu... Ik blijf erbij dat dankzij Bosz de transfers zo hoog werden (Ajax terug op niveau) en er dit materiaal nu is bij ajax waar tenhag mee kon werken.. Bosz is puur wat nummer 14 wou zien, aanval is de beste verdediging.. persoonlijk vind ik wel dat hij een plan b moet hanteren, maar dat is een ander verhaal..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 april 2021 - 10:00   quote  deeplink  
Daar zijn ze weer, ze liggen al die tijd op de loer om de trainer weer de schuld te geven. We verliezen en meteen heeft hij het weer gedaan, vind ik oh zo gemakkelijk.

Ik lees hier kale mafkees, Jodocus Kwak, is puur onder uit halen, dit verdient hij niet, hij probeert het beste uit de spelers te halen.

Hij stelt de juiste spelers op, deze spelers volgen zijn visie op, als zijn ploeg dan zoveel kansen heeft, ze niet afmaakt heeft hij het weer gedaan.

Waarom denk je dat Overmars en vd Sar vertrouwen in hem hebben, omdat hij het gewoon goed doet, hij haalt het beste uit de spelers.

Kan hij er wat aan doen dat onze betere spelers geblesseerd zijn, als Onana op doel had gestaan en Blind had gespeeld en Tadic die strafschop maakt winnen we gewoon met mooie cijfers.

Blijven jullie maar fijn op de loer liggen, negatief zijn over iemand die het niet verdient, iemand de grond instampen is gemakkelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 april 2021 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - zaterdag 10 april 2021 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2021 - 17:58 schreef Eide het volgende:
Ik heb verschrikkelijk de pest in m'n lijf. Ik kon het niet aan om gisteren te reageren. Dat Scherpen blundert is klote, maar hoeveel kansen heb je verdomme nodig zeg. Voor die vrije trap had Ajax al met 2-0 voor moeten en staan en Ajax heeft 5 of 6 opgelegde kansen gehad.

Je verliest hier niet door Scherpen, maar omdat je als elftal niet scherp bent tegen een tegenstander bij wie elke halve kans wel raak is.
Klopt Eide, echter is Scherpen niet echt scherp of katachtig te noemen qua reflexen. Maar wellicht over 3 jaar wel top..?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 april 2021 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2021 - 20:36 schreef AkaS het volgende:

[..]

Klopt Eide, echter is Scherpen niet echt scherp of katachtig te noemen qua reflexen. Maar wellicht over 3 jaar wel top..?
Omdat hij een fout maakt op zijn leeftijd in zo'n belangrijke wedstrijd, kan hij dan ineens niet meer keepen????

Hij is een talent die je niet direct moet afschrijven.
Maar toch zie ik liever Steek in de goal a.s. donderdag, laat Scherpen nog maar rijpen wie weet wordt het nog wat...
remco k
 remco k - zaterdag 10 april 2021 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2021 - 21:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat hij een fout maakt op zijn leeftijd in zo'n belangrijke wedstrijd, kan hij dan ineens niet meer keepen????

Hij is een talent die je niet direct moet afschrijven.
Maar toch zie ik liever Steek in de goal a.s. donderdag, laat Scherpen nog maar rijpen wie weet wordt het nog wat...
Ik vind het uberhaubt geen groot talent en dat vond ik al niet toen hij bij Emmen zat. En dat hij geen talent is laat hij ook vaak zat zien bij jong Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 april 2021 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2021 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het uberhaubt geen groot talent en dat vond ik al niet toen hij bij Emmen zat. En dat hij geen talent is laat hij ook vaak zat zien bij jong Ajax.
Hij moet toch iets kunnen als 3de keeper van Ajax en bij jong oranje?
Ben wel met je eens dat ik het (nog) niks bijzonders vind.

Onana is 10x beter maar maakte ook rare fouten bij jong vooral.
Steek is ook beter door zijn ervaring maar ook geen geweldenaar meer. Wel stuk stabieler.

Ajax 1 en Europa komen gewoon veel te vroeg voor Scherpen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 april 2021 - 08:42   quote  deeplink  
Hoop echt op Steek volgende wedstrijd. Dan hebben we zeker nog kans. Ballen moeten er dan wel in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2021 door Hummel10 --
remco k
 remco k - zondag 11 april 2021 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 08:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij moet toch iets kunnen als 3de keeper van Ajax en bij jong oranje?
Ben wel met je eens dat ik het (nog) niks bijzonders vind.

Onana is 10x beter maar maakte ook rare fouten bij jong vooral.
Steek is ook beter door zijn ervaring maar ook geen geweldenaar meer. Wel stuk stabieler.

Ajax 1 en Europa komen gewoon veel te vroeg voor Scherpen.
Verhoeven was ook een van de keepers bij Ajax.
Pietje
 Pietje - zondag 11 april 2021 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2021 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het uberhaubt geen groot talent en dat vond ik al niet toen hij bij Emmen zat. En dat hij geen talent is laat hij ook vaak zat zien bij jong Ajax.
Er waren toch technische mensen bij Ajax die het in hem zagen zitten en hem hebben gehaald bij Emmen. Dat zegt natuurlijk ook niet alles (er zijn vaker miskopen...) Maar bij FC Emmen viel hij kennelijk toch in positieve zin op en niet voor niets is hij de vaste doelman bij Jong Oranje. En vergeet niet dat hij pas 21 jaar is. Wie het weet mag het zeggen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 april 2021 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2021 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het uberhaubt geen groot talent en dat vond ik al niet toen hij bij Emmen zat. En dat hij geen talent is laat hij ook vaak zat zien bij jong Ajax.
Hij is niet constant goed, en dat is wel een vereiste voor Ajax, dit omdat Ajax vaak hoog speelt, ook haal je dan onzekerheid weg bij onze verdedigers. Want die zag ik wel afgelopen donderdag.

zijn lengte is dacht ik 2.05, is niet verkeerd en hij pakte ook een paar goede ballen, ik ga hem op 1 blunder niet afschrijven.

Tja even afwachten ik heb geen glazen bol, wie weet wordt het nog wat maar of hij het hoge niveau van Onana gaat halen verwacht ik eerlijk gezegd niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2021 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 april 2021 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 09:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Verhoeven was ook een van de keepers bij Ajax.
Ja die koekenbakker hahaha
Pietje
 Pietje - zondag 11 april 2021 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 13:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja die koekenbakker hahaha
Pizza!!! Haha.
Loetje
 Loetje - zondag 11 april 2021 - 13:48   quote  deeplink  
Dat was toch gewoon een schande dat dat in onze goal stond?

Dat was gewoon een sumoworstelaar in het quadraat
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 april 2021 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 13:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij is niet constant goed, en dat is wel een vereiste voor Ajax, dit omdat Ajax vaak hoog speelt, ook haal je dan onzekerheid weg bij onze verdedigers. Want die zag ik wel afgelopen donderdag.

zijn lengte is dacht ik 2.05, is niet verkeerd en hij pakte ook een paar goede ballen, ik ga hem op 1 blunder niet afschrijven.

Tja even afwachten ik heb geen glazen bol, wie weet wordt het nog wat maar of hij het hoge niveau van Onana gaat halen verwacht ik eerlijk gezegd niet.
1 blunder? De bekerwedstrijd tegen Utrecht vergeten?? De vele wedstrijden van Scherpen bij Jong Ajax vergeten waar hij gewoon blunder op blunder maakte?

NEE, het is niet 1 blunder!! Het zijn er godverdomme al teveel geweest sinds dat Scherpen onder contract staat bij Ajax. Deze blunders (want ook de 2e tegen Roma was gewoon deels door zijn optreden bij de corner) kunnen ons wel verdikkeme een plaats in de halve finale kosten.

Altijd dat gezalf van sommigen. Om te kotsen!
Loetje
 Loetje - zondag 11 april 2021 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 15:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

1 blunder? De bekerwedstrijd tegen Utrecht vergeten?? De vele wedstrijden van Scherpen bij Jong Ajax vergeten waar hij gewoon blunder op blunder maakte?

NEE, het is niet 1 blunder!! Het zijn er godverdomme al teveel geweest sinds dat Scherpen onder contract staat bij Ajax. Deze blunders (want ook de 2e tegen Roma was gewoon deels door zijn optreden bij de corner) kunnen ons wel verdikkeme een plaats in de halve finale kosten.

Altijd dat gezalf van sommigen. Om te kotsen!
Hou toch stil gap, sommige hier raken compleet de realiteit kwijt en krijgen een erectie bij iedere kritische noot die je aanslaat.

Gewoon een compleet mislukte kutkeeper, niks meer als dat
remco k
 remco k - zondag 11 april 2021 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 16:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hou toch stil gap, sommige hier raken compleet de realiteit kwijt en krijgen een erectie bij iedere kritische noot die je aanslaat.

Gewoon een compleet mislukte kutkeeper, niks meer als dat
Dat laatste denk ik niet. Maar het niveau van Ajax gaat hij niet halen. Zal ongetwijfeld een prima keeper voor Groningen Heerenveen of Az kunnen worden waarna een aantal hier weer schreeuwen dat hij bij ons had moeten spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 april 2021 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 15:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

1 blunder? De bekerwedstrijd tegen Utrecht vergeten?? De vele wedstrijden van Scherpen bij Jong Ajax vergeten waar hij gewoon blunder op blunder maakte?

NEE, het is niet 1 blunder!! Het zijn er godverdomme al teveel geweest sinds dat Scherpen onder contract staat bij Ajax. Deze blunders (want ook de 2e tegen Roma was gewoon deels door zijn optreden bij de corner) kunnen ons wel verdikkeme een plaats in de halve finale kosten.

Altijd dat gezalf van sommigen. Om te kotsen!
Doe eens normaal kuttekop, ik heb het over de wedstrijd tegen Roma, lees nou eens homo!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 april 2021 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 16:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik niet. Maar het niveau van Ajax gaat hij niet halen. Zal ongetwijfeld een prima keeper voor Groningen Heerenveen of Az kunnen worden waarna een aantal hier weer schreeuwen dat hij bij ons had moeten spelen.
Ik vermoed het ook niet maar nogmaals ik heb geen glazen bol.
Ik hoop wel dat hij zijn doel schoon houdt vanmiddag
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 april 2021 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 16:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Doe eens normaal kuttekop, ik heb het over de wedstrijd tegen Roma, lees nou eens homo!
Nee pisvlek, jij schrijft "ik ga hem niet op 1 blunder afschrijven". Dus heb je het niet alleen over de wedstrijd tegen Roma, anders had er gestaan "ik ga hem niet op 1 blunder tegen Roma afschrijven".

Maar ik zou nog wat glijmiddel kopen man, misschien wil Kjell vanavond bij jou zijn hoofd wel even in je reet douwen!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 april 2021 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 16:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hou toch stil gap, sommige hier raken compleet de realiteit kwijt en krijgen een erectie bij iedere kritische noot die je aanslaat.

Gewoon een compleet mislukte kutkeeper, niks meer als dat
Ze kunnen hier mijn reet kussen ouwe! Dat slappe hap reageren hier, omdat je geen spelers mag afkraken! Opzouten met die droeftoeters! Kjell was KUT, is KUT en zal KUT blijven!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 april 2021 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 16:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee pisvlek, jij schrijft "ik ga hem niet op 1 blunder afschrijven". Dus heb je het niet alleen over de wedstrijd tegen Roma, anders had er gestaan "ik ga hem niet op 1 blunder tegen Roma afschrijven".

Maar ik zou nog wat glijmiddel kopen man, misschien wil Kjell vanavond bij jou zijn hoofd wel even in je reet douwen!!
Oke jij je zin joh,hahahaha...lachen met jou eikeltje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 april 2021 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 16:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Oke jij je zin joh,hahahaha...lachen met jou eikeltje!
Bedankt voor het compliment. Liever een eikel dan een zalvende kutsmurf zoals jij!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 april 2021 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 16:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ze kunnen hier mijn reet kussen ouwe! Dat slappe hap reageren hier, omdat je geen spelers mag afkraken! Opzouten met die droeftoeters! Kjell was KUT, is KUT en zal KUT blijven!!
Hoe oud ben je joh?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 april 2021 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 16:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoe oud ben je joh?
Is dat van waarde hier zalvende kutsmurf?
Loetje
 Loetje - zondag 11 april 2021 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 16:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoe oud ben je joh?
Werk jij in een klooster of?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 april 2021 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 16:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Werk jij in een klooster of?
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2021 door Ajax Warrior --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 april 2021 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 16:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Werk jij in een klooster of?
Jij valt me ook zwaar tegen brabo
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 april 2021 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 16:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij valt me ook zwaar tegen brabo
Hoezo? Omdat hij niet aan jouw kant staat? Of omdat hij ook negatief is over Kjell?
Loetje
 Loetje - zondag 11 april 2021 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 16:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij valt me ook zwaar tegen brabo
Jij mij idemdito gozer.

Want het valt me de laatste tijd echt enorm op Jack, er kan en mag echt geen kritiek meer gegeven worden in jou wereldje.

En ga alsjeblieft niet doen of het wel is, want iedere vorm van kritiek zijn mensen zeikerds en is het onterecht.

Dat jij alles hosanna wil zien, geniet ervan en doe het zeker. Maar laat in godsnaam een ander vinden wat hij of zij wil, want je begint op een helse moraalridder te lijken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 april 2021 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 17:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoezo? Omdat hij niet aan jouw kant staat? Of omdat hij ook negatief is over Kjell?
Loop ik weg met Kjell dan, heb ik ergens gezegd dat hij een goede keeper is dan?
Loetje
 Loetje - zondag 11 april 2021 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 17:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Loop ik weg met Kjell dan, heb ik ergens gezegd dat hij een goede keeper is dan?
Nee, dat heb je niet gezegd. Je accepteert echter niet dat een ander het een kutkeeper vind, dat is 3x zo erg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 april 2021 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 17:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Loop ik weg met Kjell dan, heb ik ergens gezegd dat hij een goede keeper is dan?
Mogen wij geen kritiek geven dan? Want elke keer als ik een mening over een speler heb, heb ik dat geroepen vanaf zijn of haar komst. En o ja, toen ik dat eerder riep werd me verweten dat ik het riep omdat er berichten waren verschenen dat het een kakkerlak was en nog meer van dat bla bla. En ik kijk genoeg wedstrijden van Jong Ajax, Ajax o19 of andere jeugd om een beeld te vormen over hoe onze club er voor staat of hoe spelers presteren!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 april 2021 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 17:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij mij idemdito gozer.

Want het valt me de laatste tijd echt enorm op Jack, er kan en mag echt geen kritiek meer gegeven worden in jou wereldje.

En ga alsjeblieft niet doen of het wel is, want iedere vorm van kritiek zijn mensen zeikerds en is het onterecht.

Dat jij alles hosanna wil zien, geniet ervan en doe het zeker. Maar laat in godsnaam een ander vinden wat hij of zij wil, want je begint op een helse moraalridder te lijken.
Misschien heb je gelijk Loetje, maar ben geen heilige of een zalvende kutsmurf.

De enige waar ik redelijk positief over ben is ten Hag, meer niet..

Maar ben in het verleden ook kritisch geweest op ten Hagje, met name toen hij Schuurs maar op bleef stellen!

Ik hoef het toch niet altijd eens te zijn, ik laat hier ook weten dat Kjell waarschijnlijk niet het niveau van Ajax gaat krijgen maar nogmaals ik heb geen glazen bol.
Loetje
 Loetje - zondag 11 april 2021 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 17:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk Loetje, maar ben geen heilige of een zalvende kutsmurf.

De enige waar ik redelijk positief over ben is ten Hag, meer niet..

Maar ben in het verleden ook kritisch geweest op ten Hagje, met name toen hij Schuurs maar op bleef stellen!

Ik hoef het toch niet altijd eens te zijn, ik laat hier ook weten dat Kjell waarschijnlijk niet het niveau van Ajax gaat krijgen maar nogmaals ik heb geen glazen bol.
Niemand hoeft het eens te zijn en sommige, en dat vind ik van jou ook, accepteren dat niet.

In mijn optiek begin jij trouwens echt met schelden, en dat krijg je dan terug.

Niks mis mee toch, zijn geen pussy's hier lijkt me.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 april 2021 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 17:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mogen wij geen kritiek geven dan? Want elke keer als ik een mening over een speler heb, heb ik dat geroepen vanaf zijn of haar komst. En o ja, toen ik dat eerder riep werd me verweten dat ik het riep omdat er berichten waren verschenen dat het een kakkerlak was en nog meer van dat bla bla. En ik kijk genoeg wedstrijden van Jong Ajax, Ajax o19 of andere jeugd om een beeld te vormen over hoe onze club er voor staat of hoe spelers presteren!
Natuurlijk wel, jullie kijken meer wedstrijden van jong Ajax als ik, dus mag je zeer zeker meer commentaar geven.

Ik ben een Ajacied die weg van het spel en de club is, maar als het niet goed draait of als iemand verzaakt zal ik het niet nalaten om dat hier te laten weten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 april 2021 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2021 - 17:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk Loetje, maar ben geen heilige of een zalvende kutsmurf.

Je begint zelf met schelden, ik gaf alleen aan dat ik dat gezalf om te kotsen vind.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AS Roma (donderdag 8 april, 21.00 uur) 1/4F Europa League 1-2









0.0123088