BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 04 april 2021, 16:45); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 04 april 2021 - 18:37   quote  deeplink  
Als we deze winnen, is Pietje de winnaar van het weekend, die heeft deze ellende niet gezien
Loetje
 Loetje - zondag 04 april 2021 - 18:38   quote  deeplink  
Nog 2 minuten, Ajax toch echt onder druk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 april 2021 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 18:37 schreef Loetje het volgende:
Als we deze winnen, is Pietje de winnaar van het weekend, die heeft deze ellende niet gezien
Hahahaha en die onze Ajax ook niet!
Loetje
 Loetje - zondag 04 april 2021 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 18:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha en die onze Ajax ook niet!
Die maakt van ons een verliezer, dus kies ik Pietje
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 april 2021 - 18:39   quote  deeplink  
Nog 1 minuut!!
Loetje
 Loetje - zondag 04 april 2021 - 18:39   quote  deeplink  
45 seconde. Tadic pakt even een minuut voor ons
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 april 2021 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 18:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die maakt van ons een verliezer, dus kies ik Pietje
Hahahaah dat ook weer ouwe!
Loetje
 Loetje - zondag 04 april 2021 - 18:40   quote  deeplink  
Nog een aanval
Loetje
 Loetje - zondag 04 april 2021 - 18:40   quote  deeplink  
Die is binnen denk ik
Loetje
 Loetje - zondag 04 april 2021 - 18:41   quote  deeplink  
Wat laat die lamlul lang doorspelen joh
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 april 2021 - 18:41   quote  deeplink  
En we blijven voetballen! Is die scheids de tijd vergeten ofzo??
Loetje
 Loetje - zondag 04 april 2021 - 18:41   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaa, punten zijn binnen!

Tering slecht, maar zo lekker...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 april 2021 - 18:41   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 april 2021 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 18:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit is echt de aller, allergrootste lulkoek die ik ooit heb gelezen, gefeliciteerd!

Dus riskeren punten te verneuken om Roma een voet dwars te zetten?

Ofwel, jij sollicitateert bij een ander bedrijf in de hoop dat je baas je in je reet beukt of?
Hahaha grappig dit, heb de wedstrijd niet gezien..

Was namelijk onderweg naar huis met een goed gevoel, maar die kreeg ik hier niet.
Ik wist dat je er in ging klimmen hahaha

Ik zie het straks wel, dan geef ik je waarschijnlijk gelijk maar voortaan niet meer in je broek schijten voor de wedstrijd want je geeft bijna altijd verlies aan voor de wesstrijden

Mooi dat je zo fanatiek bent!!!

De 3 punten zijn in ieder geval binnen, wordt vervolgd...hahaha
Eide
 Eide - zondag 04 april 2021 - 18:53   quote  deeplink  
Uiterst moeizaam, maar goed, ook die punten zijn weer binnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 april 2021 - 19:19   quote  deeplink  
Het was heel slecht wat ik in de samenvatting zag.

Echt onnoemelijk slordig, veel te haastig aan de bal, dus geen rust in het spel, tja dan missen we toch wel degelijk Daley Blind.

Veel spelers speelden onder hun niveau met name Alvarez Martinez en Haller.
Ook Klaassen en Tadic hadden wel mogen scoren.

Dit haal ik uit een samenvatting, dus kan het wellicht anders geweest zijn
Loetje
 Loetje - zondag 04 april 2021 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 18:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha grappig dit, heb de wedstrijd niet gezien..

Was namelijk onderweg naar huis met een goed gevoel, maar die kreeg ik hier niet.
Ik wist dat je er in ging klimmen hahaha

Ik zie het straks wel, dan geef ik je waarschijnlijk gelijk maar voortaan niet meer in je broek schijten voor de wedstrijd want je geeft bijna altijd verlies aan voor de wesstrijden

Mooi dat je zo fanatiek bent!!!

De 3 punten zijn in ieder geval binnen, wordt vervolgd...hahaha
Ik zet Ajax altijd op puntverlies, vaak werkt het namelijk ;-)

In dat eerste geval, is het des te krankzinniger om inhoudelijk te reageren over iets wat je niet ziet. Dat is bijna creapy... Je wilt Nummer10 niet imiteren, toch?
Loetje
 Loetje - zondag 04 april 2021 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 19:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het was heel slecht wat ik in de samenvatting zag.

Echt onnoemelijk slordig, veel te haastig aan de bal, dus geen rust in het spel, tja dan missen we toch wel degelijk Daley Blind.

Veel spelers speelden onder hun niveau met name Alvarez Martinez en Haller.
Ook Klaassen en Tadic hadden wel mogen scoren.

Dit haal ik uit een samenvatting, dus kan het wellicht anders geweest zijn
Martinez voldoende, de rest onvoldoende
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 04 april 2021 - 19:34   quote  deeplink  
Het is wel heel erg prettig als je zo matig speelt en toch de 3 punten mee neemt naar Amsterdam.
Loetje
 Loetje - zondag 04 april 2021 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 19:34 schreef Ronald 1960 het volgende:
Het is wel heel erg prettig als je zo matig speelt en toch de 3 punten mee neemt naar Amsterdam.
En of!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 04 april 2021 - 19:37   quote  deeplink  
Zakelijk 3 punten, slecht spelen....en door!!
Op naar de titel, de andere wedstrijden in de EL en de bekerfinale zijn bonus potjes, leuk om te winnen maar brengen geen geld in het laadje.
remco k
 remco k - zondag 04 april 2021 - 19:48   quote  deeplink  
Ach. Nu wordt het op Blind gegooid. Die is een paar weken geleden al eerder weggeweest en toen wonnen we alles met goed voetbal en toen werd er gesteld dat het ook zonder Blind kon.

Blind is uitermate belangrijk, maar onmisbaar wil ik in de eredivisie zeker niet beweren.

Ajax heeft kansen zat gecreëerd en is er alleen niet in geslaagd om de counters eruit te halen.

Ten Hag vandaag gewoon verkeerd ingeschat wat er nodig was. Hij koos voor de duelkracht voor Alvarez achterin waar de snelheid van Tomber harder nodig bleek achteraf, een keuze die ik gezien de vorige twee wedstrijden wel goed begrijp. Echter had hij het om moeten zetten.

Rensch centraal op het middenveld heb ik niet begrepen, speelde daar ongelukkig en je hebt in Kudus daar een veel betere optie.
Eide
 Eide - zondag 04 april 2021 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 19:34 schreef Ronald 1960 het volgende:
Het is wel heel erg prettig als je zo matig speelt en toch de 3 punten mee neemt naar Amsterdam.
Laten we hopen dat dit onbedoeld toch op de rem was met het oog op Roma.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 april 2021 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 19:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Martinez voldoende, de rest onvoldoende
Het zal best Loetje, dit kan ik niet inzien over een paar minuten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 april 2021 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 19:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zet Ajax altijd op puntverlies, vaak werkt het namelijk ;-)

In dat eerste geval, is het des te krankzinniger om inhoudelijk te reageren over iets wat je niet ziet. Dat is bijna creapy... Je wilt Nummer10 niet imiteren, toch?
Nee joh was meer uit de lol, ik imiteert niemand, jij bent best enorm fanatiek tijdens de wedstrijd, wat jij er allemaal uitgooit vind ik wel grappig
Loetje
 Loetje - zondag 04 april 2021 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 20:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee joh was meer uit de lol, ik imiteert niemand, jij bent best enorm fanatiek tijdens de wedstrijd, wat jij er allemaal uitgooit vind ik wel grappig
Zal ik altijd blijven ouwe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 april 2021 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 19:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Martinez voldoende, de rest onvoldoende
Dat is duidelijk, ik geloof je direct

Wat ik in die paar beelden zag was dat de ballen niet in de voet aangespeeld werden.

Het zag er ongeconcentreerd uit, passies over een paar meter kwamen niet uit.
Eide
 Eide - zondag 04 april 2021 - 20:17   quote  deeplink  
Het was gewoon slordig, traag en ideeëloos. Ajax leek geen moment uit de 2e versnelling te komen.
p111
 p111 - zondag 04 april 2021 - 21:10   quote  deeplink  
Nu een slechte wedstrijd en toch winnen klasse.Helaas een heel rare opstelling van tenHag.3mensen van hun plaats afhalen niet slim.En veel te laat ingegrepen.
p111
 p111 - zondag 04 april 2021 - 21:10   quote  deeplink  
Nu een slechte wedstrijd en toch winnen klasse.Helaas een heel rare opstelling van tenHag.3mensen van hun plaats afhalen niet slim.En veel te laat ingegrepen.
AkaS
 AkaS - zondag 04 april 2021 - 22:38   quote  deeplink  
Net als je denkt dat die ten Hag het toch wel snapt....

Verder geen commentaar. Gewoon blij met winst!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 04 april 2021 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 22:38 schreef AkaS het volgende:
Net als je denkt dat die ten Hag het toch wel snapt....

Verder geen commentaar. Gewoon blij met winst!
Snap wat je bedoeld, maar zou mij niet verbazen dat dit is gedaan om de komende tegenstander (AS Roma) op het verkeerde been te zetten.....
Het pakte net aan goed uit en staan nog steeds 11 punten los van az en psv
Donderdag weer een heel andere wedstrijd :-)
AkaS
 AkaS - maandag 05 april 2021 - 04:58   quote  deeplink  
Ik hoop het Ronald.
remco k
 remco k - maandag 05 april 2021 - 09:33   quote  deeplink  
Ajax niet heel fantastisch. Maar na een interland week en het kwijtraken van Blind vind ik dit echt een prima overwinning.

Niet omdat er zo fantastisch gespeeld werd. Maar je komt op achterstand, recht gewoon je rug en blijft keihard werken om die pot te winnen.

Je schiet 4 keer zo vaak op de goal als de tegenstander, dan win je gewoon verdiend.
Loetje
 Loetje - maandag 05 april 2021 - 11:06   quote  deeplink  
Ik denk dat het gaat om resultaat in deze.

Gewoon een vervelende pot, niet des Ajax en ook nog een last minute absentie. Dan is het resultaat prima

Komende 4 nationale wedstrijden ook zo (inc beker) en je hebt de dubbel.
Pietje
 Pietje - maandag 05 april 2021 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 18:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die maakt van ons een verliezer, dus kies ik Pietje
Hoera! Dus ik ben herkozen als dorpsgek? :-)

Overigens komt er pas vrijdag een monteur van Ziggo. Dat is echt goed balen hoor!
AkaS
 AkaS - maandag 05 april 2021 - 11:30   quote  deeplink  
Jeetje wat een slap geouwehoer mannen.

Natuurlijk gaat het om resultaat. Maar het punt is dat ondanks alle overwinningen... omdat we vergeleken met de rest een geweldige selectie hebben... Liep het heel lang gewoon niet vanwege rare keuzes van ten Hag. Nu loopt het de laatste tijd eindelijk en denk je dat alles op zijn plek valt. En dan gaat hij nu weer lopen goochelen met spelers en posities.

Ja we hebben winst, maar het had wederom anders kunnen lopen. En als het gaat om resultaten op dit moment is goochelen niet echt logisch
Plus dat ik het idee krijg dat het echt gewoon een ontzettende randdebiel is die heel veel geluk heeft en voor eredivisie begrippen een ongekend goede selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 april 2021 door AkaS --
p111
 p111 - maandag 05 april 2021 - 12:08   quote  deeplink  
Ja dat was weer een onbegrijpelijke keuze van pipo ten Hag,maar goed het is gelukkig goed afgelopen.Ik hoop wel dat hij nu eindelijk zijn lesje heeft geleerd,zet de spelers op hun plek waar ze het beste renderen.
Loetje
 Loetje - maandag 05 april 2021 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2021 - 11:30 schreef AkaS het volgende:
Jeetje wat een slap geouwehoer mannen.

Natuurlijk gaat het om resultaat. Maar het punt is dat ondanks alle overwinningen... omdat we vergeleken met de rest een geweldige selectie hebben... Liep het heel lang gewoon niet vanwege rare keuzes van ten Hag. Nu loopt het de laatste tijd eindelijk en denk je dat alles op zijn plek valt. En dan gaat hij nu weer lopen goochelen met spelers en posities.

Ja we hebben winst, maar het had wederom anders kunnen lopen. En als het gaat om resultaten op dit moment is goochelen niet echt logisch
Plus dat ik het idee krijg dat het echt gewoon een ontzettende randdebiel is die heel veel geluk heeft en voor eredivisie begrippen een ongekend goede selectie.
Ook gewoon een groot deel waar hoor.

Gister waren de meeste er ook wel over eens dat Ten Hag hopeloos faalde. Aantal wedstrijden tactisch zeer sterk gedaan, nu zeer slecht.

Maar in deze fase tellen de punten. We zitten op de vooravond waar de prijzen verdeeld worden. We hoeven niet meer naar doelsaldo te kijken.

Nog 3 zeges nodig en het is binnen. Eén bekerfinale knallen en je hebt de dubbel.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 05 april 2021 - 14:12   quote  deeplink  
Hele slechte pot gister, maar wel wéér 3 pntn...niet normaal zoveel punten we dit seizoen binnenharken!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 april 2021 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 19:48 schreef remco k het volgende:
Ach. Nu wordt het op Blind gegooid. Die is een paar weken geleden al eerder weggeweest en toen wonnen we alles met goed voetbal en toen werd er gesteld dat het ook zonder Blind kon.

Blind is uitermate belangrijk, maar onmisbaar wil ik in de eredivisie zeker niet beweren.

Ajax heeft kansen zat gecreëerd en is er alleen niet in geslaagd om de counters eruit te halen.

Ten Hag vandaag gewoon verkeerd ingeschat wat er nodig was. Hij koos voor de duelkracht voor Alvarez achterin waar de snelheid van Tomber harder nodig bleek achteraf, een keuze die ik gezien de vorige twee wedstrijden wel goed begrijp. Echter had hij het om moeten zetten.

Rensch centraal op het middenveld heb ik niet begrepen, speelde daar ongelukkig en je hebt in Kudus daar een veel betere optie.
Ik kan het hier wel mee eens zijn na de hele wedstrijd te hebben gezien.

De voorgaande wedstrijden won hij makkelijk van Heerenveen, misschien dacht hij er daardoor te makkelijk over.
Misschien was dit de reden dat hij spelers op andere posities plaatste om te kijken wat dit ging brengen.

Elke spelers in zijn selectie heeft op meerdere posities gespeeld, bekijk ze maar één voor één op de keeper na dan...

Snappen doe ik het ook niet als je Kudus op de bank hebt zitten.
Nu is Kudus beter op 10 als op 6 want vind hem verdedigend minder maar toch...
p111
 p111 - maandag 05 april 2021 - 15:21   quote  deeplink  
Je kan Kudus op 10 zetten en klaasen op 6 ,dat zou denk ik ook goed kunnen werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 april 2021 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 april 2021 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2021 - 15:21 schreef p111 het volgende:
Je kan Kudus op 10 zetten en klaasen op 6 ,dat zou denk ik ook goed kunnen werken.
Dat zou ook goed kunnen, ik denk dat Kudus technischer is maar Klaassen scoort geregeld ook is hij met de kop sterker.
Ik zou niet teveel aan de opstelling sleutelen Ajax moet spelen in dezelfde formatie als tegen Lille..
Eide
 Eide - dinsdag 06 april 2021 - 05:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2021 - 15:21 schreef p111 het volgende:
Je kan Kudus op 10 zetten en klaasen op 6 ,dat zou denk ik ook goed kunnen werken.
Ik denk persoonlijk dat je Klaassen niet meer van de 10-positie moet halen. Dan lekker met Gravenberch op 6 en Kudus op 8. Overigens is het sterkste middenveld momenteel gewoon met Alvarez, Gravenberch en Klaassen.
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 april 2021 - 06:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2021 - 05:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat je Klaassen niet meer van de 10-positie moet halen. Dan lekker met Gravenberch op 6 en Kudus op 8. Overigens is het sterkste middenveld momenteel gewoon met Alvarez, Gravenberch en Klaassen.
And you do not change a winning team. Mooi middenveld.

............ Stekelenburg............

.......... Timber.. Martinez ..........

Rensch .......................... Nico

......Alvarez........Gravenberch......

............. Klaassen ..............

Anthony........................ Neres

.............. Tadic ...............
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 06 april 2021 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2021 - 19:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Martinez voldoende, de rest onvoldoende
Daarmee doe je Scherpen toch te kort. Op een slechte inspeel pass na, heeft hij toch een goede wedstrijd gekeept?
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 april 2021 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2021 - 09:29 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Daarmee doe je Scherpen toch te kort. Op een slechte inspeel pass na, heeft hij toch een goede wedstrijd gekeept?
Dan is het wel erg snel voldoende, al zeg ik het zelf.

Eerste helft 2 keer te laat op de grond, bij de goal armen niet goed gestrekt en een bal belachelijk aan Veerman geven.

2e helft pakt die een hele goede 1 tegen 1 tegen Van Bergen. Maar dat was het ook wel.

Dan vind ik voldoende toch al weer snel gegeven.

Ik vind het een zeer onzekere keeper die ik donderdag echt niet in de goal hoop aan te treffen
p111
 p111 - dinsdag 06 april 2021 - 13:05   quote  deeplink  
Dat hij nog onzeker is kan ik wel inkomen op zijn leeftijd.Maar i heb altijd wel vertrouwen in die gast gehad,ook in jong Oranje geweldig gekeept en Jong Oranje persoonlijk de poule door gesleept,daar zal hij natuurlijk minder onder druk staan.Hij is in mijn ogen een geweldig talent,en ik verwacht dat hij op den duur Onana gaat vervangen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 april 2021 - 16:30   quote  deeplink  
Dan mag dat talent toch wel zichtbaar worden.

Het zegt enerzijds genoeg day een 38 jarige keeper je 2e doelman is en de 2x dat Scherpen heeft gekeept dit jaar, daar talloze onzekere momenten inzitten. En de structurele vergelijking dat Onana onzeker was in Jong, vind ik evenmin belachelijk. Die stond er namelijk direct toen het moest.

Ik heb enorme twijfels of Scherpen het gaat halen, want hij zit er nog heel, heel ver vanaf.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 april 2021 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2021 - 16:30 schreef Loetje het volgende:
Dan mag dat talent toch wel zichtbaar worden.

Het zegt enerzijds genoeg day een 38 jarige keeper je 2e doelman is en de 2x dat Scherpen heeft gekeept dit jaar, daar talloze onzekere momenten inzitten. En de structurele vergelijking dat Onana onzeker was in Jong, vind ik evenmin belachelijk. Die stond er namelijk direct toen het moest.

Ik heb enorme twijfels of Scherpen het gaat halen, want hij zit er nog heel, heel ver vanaf.
Dat steek nu 2de keeper is kan natuurlijk ook komen omdat tenhag echt op save wil spelen IPV een risicotje tenemen met scherpen.. opzich best logisch, maar het had makkelijk gekund in meerdere potjes..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 04 april 2021, 16:45); 1 - 2









0.0103290