BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 04 april 2021, 16:45); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 april 2021 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2021 - 19:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat steek nu 2de keeper is kan natuurlijk ook komen omdat tenhag echt op save wil spelen IPV een risicotje tenemen met scherpen.. opzich best logisch, maar het had makkelijk gekund in meerdere potjes..
Als Scherpen goed genoeg was geweest, aangezien Ajax hem als potentiƫle eerste keeper geweest, was het wegvallen van Onana het moment dat te doen. En dat is terecht niet gebeurd.
Eide
 Eide - dinsdag 06 april 2021 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2021 - 16:30 schreef Loetje het volgende:

Het zegt enerzijds genoeg day een 38 jarige keeper je 2e doelman is
Nou... Steek is topfit en 58-voudig international. Hij zou bij heel veel clubs gewoon eerste keeper zijn. Je moet echt ontzettend blij zijn dat zo'n klasbak bereid is 2e keeper te zijn bij onze club.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 april 2021 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2021 - 20:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou... Steek is topfit en 58-voudig international. Hij zou bij heel veel clubs gewoon eerste keeper zijn. Je moet echt ontzettend blij zijn dat zo'n klasbak bereid is 2e keeper te zijn bij onze club.
Deels eens, deels ook niet.

Stekelenburg kwam naar Ajax met 4 jaar amper tot geen wedstrijden. Dat is voor veel clubs ook weer niet heel verleidelijk. Uiteindelijk is die gegroeid tot een hele degelijke keeper en waardig vervanger van Onana. Al is het maar in de communicatie, want dat was zondag echt een hel. Dat zag je ook gewoon.

Dus Stekelenburg nu zou denk ik in de hele Benelux in de basis staan, echter moest dat voor zijn komst nog maar blijken. In de voorbereiding zag het er bijvoorbeeld nog verre van goed uit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 april 2021 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2021 - 06:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

And you do not change a winning team. Mooi middenveld.

............ Stekelenburg............

.......... Timber.. Martinez ..........

Rensch .......................... Nico

......Alvarez........Gravenberch......

............. Klaassen ..............

Anthony........................ Neres

.............. Tadic ...............
Zo zal hij wel gaan spelen, in grote wedstrijden zet hij zijn team meestal goed weg
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 april 2021 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2021 - 19:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Scherpen goed genoeg was geweest, aangezien Ajax hem als potentiƫle eerste keeper geweest, was het wegvallen van Onana het moment dat te doen. En dat is terecht niet gebeurd.
Die durf ik niet met zekerheid te zeggen... Steek heeft natuurlijk ook qua keepers werk nog weinig hoeven laten zien.. dat hij de rest beter neerzet achterin is gewoon duidelijk.. maar dat is puur ervaring, wat juist een scherpen weer nodig heeft..
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 april 2021 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2021 - 20:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou... Steek is topfit en 58-voudig international. Hij zou bij heel veel clubs gewoon eerste keeper zijn. Je moet echt ontzettend blij zijn dat zo'n klasbak bereid is 2e keeper te zijn bij onze club.
Was vooral bankzitter toch na zijn Ajax tijd ?
Loetje
 Loetje - woensdag 07 april 2021 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 april 2021 - 00:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die durf ik niet met zekerheid te zeggen... Steek heeft natuurlijk ook qua keepers werk nog weinig hoeven laten zien.. dat hij de rest beter neerzet achterin is gewoon duidelijk.. maar dat is puur ervaring, wat juist een scherpen weer nodig heeft..
En staat er de laatste weken gewoon als die er moet staan. Ook als het die ene redding betreft. Was alleen tegen PSV niet goed, maar pakt daar nog wel 2 hele cruciale ballen
remco k
 remco k - woensdag 07 april 2021 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2021 - 09:29 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Daarmee doe je Scherpen toch te kort. Op een slechte inspeel pass na, heeft hij toch een goede wedstrijd gekeept?
Die goal tegen ziet hij er ook niet best uit
remco k
 remco k - woensdag 07 april 2021 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 april 2021 - 00:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Was vooral bankzitter toch na zijn Ajax tijd ?
Na de eerste periode Ajax 149 wedstrijden gespeeld.
Eide
 Eide - woensdag 07 april 2021 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 april 2021 - 00:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Was vooral bankzitter toch na zijn Ajax tijd ?
Dat maakt echter niet zo heel veel uit als je Steek nu ziet keepen. Wij hebben gewoon een van de beste keepers van Nederland als 2e keeper.
p111
 p111 - woensdag 07 april 2021 - 12:12   quote  deeplink  
Ja en laten we aub de keeper van Jong Oranje wat meer respect geven,ik vind het een zeer talentvolle keeper.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 07 april 2021 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 april 2021 - 12:12 schreef p111 het volgende:
Ja en laten we aub de keeper van Jong Oranje wat meer respect geven,ik vind het een zeer talentvolle keeper.
Mee eens. deze jongen heeft nog nauwelijks echt wedstrijdritme op kunnen doen bij ajax1. Zijn we al vergeten dat ook Onana af en toe nog fouten maakte?

Ik denk dat Scherpen wel potentie heeft om keeper van ajax1 te worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 april 2021 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 april 2021 - 12:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Mee eens. deze jongen heeft nog nauwelijks echt wedstrijdritme op kunnen doen bij ajax1. Zijn we al vergeten dat ook Onana af en toe nog fouten maakte?

Ik denk dat Scherpen wel potentie heeft om keeper van ajax1 te worden.
Ik denk het niet.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 april 2021 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2021 - 20:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
Na vanavond zeker niet !
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 april 2021 - 10:59   quote  deeplink  
Zeker niet. Kan een aardige keeper worden, maar tegen de leeftijd dat die dat is, is het te laat. Bij Ajax moet je er op tijd bij zijn. Meerdere jongens worden op hun 24/25 pas Ajax waardig, en dan ben je al jaren weg.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 09 april 2021 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 april 2021 - 12:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Mee eens. deze jongen heeft nog nauwelijks echt wedstrijdritme op kunnen doen bij ajax1. Zijn we al vergeten dat ook Onana af en toe nog fouten maakte?

Ik denk dat Scherpen wel potentie heeft om keeper van ajax1 te worden.
KLopt, maar die pakte meteen een cruciale penalty destijds, maar idd Onana heeft er ook mede voor gezorgd dat we niet verder gingen in de CL. Die bal tegen Liverpool was niet best. Toch deed Scherpen het wel redelijk, maar veel te nerveus, overgeconcentreerd en neem het hem maar kwalijk. Je ziet wel dat als je bij Ajax in de jeugd opgroeid dat je wel tegen die druk kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 april 2021 door Ajax we love you --
p111
 p111 - vrijdag 09 april 2021 - 18:05   quote  deeplink  
Het blijft een kwestie van geduld,ik vrees dat je in de top 20 van Europa geen een team ziet met een keeper van 21.Een keeper begint meestal na zijn 22ste pas in het eerste elftal te debuteren.Ik vind dat hij a.s seizoen verhuurd moet worden aan een eredivisieclub.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 04 april 2021, 16:45); 1 - 2









0.0093028