BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse 2-1 BEKERWINNAAR!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 18 april 2021 - 19:55   quote  deeplink  
Veel terechte kritiek op Ajax, maar Vitesse na rust ook dramatisch slecht. Uiteindelijk geeft Ajax na die 1-1 niets meer weg en is deze overwinning terecht. Zeker geen mooie overwinning maar wel terecht.
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 19:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ok nou jij vind het een assist.. prima
Gaat niet om vinden. Het is gewoon feitelijk een assist. Een bewuste zelfs en die bij de winnende.

En jij kan zelfs dan alleen maar zaniken en zeiken. Wat ben je toch ook een verschrikkelijke azijn zeikerd.
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 19:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Serieus gast ? Noem je dit nu oprecht een assist van haller ? Hahaha
Ja natuurlijk, denk dat contact eens weg, dan scoort Neres niet he

En ja, Haller was bedroevend slecht
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 19:57   quote  deeplink  
Yes yes yes!!!

Gewoon tranen van geluk!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 19:57   quote  deeplink  
Voor mij is Anthony overigens man van de wedstrijd!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 april 2021 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 19:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, denk dat contact eens weg, dan scoort Neres niet he

En ja, Haller was bedroevend slecht
Eenssssss
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 19:58   quote  deeplink  
Gravenberg is echt een hele leuke gozer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 19:58   quote  deeplink  
Gefeliciteerd allemaal!!
Eide
 Eide - zondag 18 april 2021 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 19:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Voor mij is Anthony overigens man van de wedstrijd!!
Denk wel dat hij de beste was bij Ajax, maar om na zo'n lelijke pot een MotM aan te wijzen... poeh. Voorruit, ik ga met je mee hoewel Gravenberch de goal maakt en de voorzet waar uiteindelijk de 2-1 uit valt geeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 19:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Denk wel dat hij de beste was bij Ajax, maar om na zo'n lelijke pot een MotM aan te wijzen... poeh. Voorruit, ik ga met je mee hoewel Gravenberch de goal maakt en de voorzet waar uiteindelijk de 2-1 uit valt geeft.
Ik vond het zeker geen slechte wedstrijd, we moeten niet vergeten dat dit een heel lang seizoen is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 april 2021 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 19:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Serieus gast ? Noem je dit nu oprecht een assist van haller ? Hahaha
Hoe noem jij het dan, met zijn lengte kon hij net bij de bal zodat Neres kon scoren....welke wedstrijd zit jij te kijken?
Eide
 Eide - zondag 18 april 2021 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 20:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vond het zeker geen slechte wedstrijd, we moeten niet vergeten dat dit een heel lang seizoen is.
Het seizoen is zeker lang, maar het was gewoon een hele lelijke pot.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 18 april 2021 - 20:02   quote  deeplink  
Maar meer dan terecht gewonnen!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 april 2021 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 20:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vond het zeker geen slechte wedstrijd, we moeten niet vergeten dat dit een heel lang seizoen is.
Juist en dan nog met veel strijd gewonnen, knap hoor
Eide
 Eide - zondag 18 april 2021 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 20:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoe noem jij het dan, met zijn lengte kon hij net bij de bal zodat Neres kon scoren....welke wedstrijd zit jij te kijken?
Als Haller daar die bal niet kopt kan Neres die nooit inschieten. Dat geen assist willen noemen is gewoon antipathie richting Haller.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 20:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Het seizoen is zeker lang, maar het was gewoon een hele lelijke pot.
Ok, verschillen we van mening!
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 20:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Het seizoen is zeker lang, maar het was gewoon een hele lelijke pot.
Dat is ook echt overdreven.

Ajax was niet goed, maar zeer zeker niet slecht. 9 kansen echt voetbsllend gecreëerd en fitter dan de tegenstander.

Nee, heel lelijk absoluut niet.
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 19:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, denk dat contact eens weg, dan scoort Neres niet he

En ja, Haller was bedroevend slecht
Ik vond hem de tweede helft helemaal niet slecht eigenlijk. Won vrijwel al zijn duels en leed weinig balverlies. Hij werd alleen veel te weinig gezocht. Was in de tweede helft bij meerdere gevaarlijke aanvallen betrokken.

De eerste helft deed hij weinig goeds.
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 19:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Voor mij is Anthony overigens man van de wedstrijd!!
Eens. Samen met Alvarez en Gravenberg voor mij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Samen met Alvarez en Gravenberg voor mij.
Alvarez overigens ook inderdaad zeer goed. Gravenberch erg belangrijk!!
AkaS
 AkaS - zondag 18 april 2021 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 19:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Yes yes yes!!!

Gewoon tranen van geluk!!
Schatje toch :-)

Gefeliciteerd man en iedereen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 april 2021 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 20:27 schreef AkaS het volgende:

[..]

Schatje toch :-)

Gefeliciteerd man en iedereen!
Kom je mee vieren??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 april 2021 - 20:43   quote  deeplink  
Inderdaad Antony, Gravenbergh, en Alvarez waren de beteren.
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 21:07   quote  deeplink  
Stekelenburg 5.5
Rensch 6
Timber 6.5
Martinez 5
Tagliafico 5.5
Alvarez 7
Klaassen 6
Gravenberch 7
Antony 7.5
Haller 5.5
Tadic 5

Neres 10
remco k
 remco k - zondag 18 april 2021 - 21:10   quote  deeplink  
Ik zit de samenvatting net te kijken.

Maar Haller is uiteindelijk gewoon bij 3 grotere en 1 kleinere kans betrokken.

Hij oogt vaak niet heel goed maar is blijkbaar veel belangrijker dan we soms denken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 april 2021 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 21:10 schreef remco k het volgende:
Ik zit de samenvatting net te kijken.

Maar Haller is uiteindelijk gewoon bij 3 grotere en 1 kleinere kans betrokken.

Hij oogt vaak niet heel goed maar is blijkbaar veel belangrijker dan we soms denken.
Klopt, het ziet er soms niet uit maar is sterk in een man tegen man, en geeft de bal net een zetje mee m.a.w. hij voetbalt goed mee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2021 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 april 2021 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 21:07 schreef Loetje het volgende:
Stekelenburg 5.5
Rensch 6
Timber 6.5
Martinez 5
Tagliafico 5.5
Alvarez 7
Klaassen 6
Gravenberch 7
Antony 7.5
Haller 5.5
Tadic 5

Neres 10

Neres kon idd in die korte tijd geen onvoldoende krijgen....hahaha
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 21:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij is mijn held. Laatste weken stelde hij me zwaar teleur, maar ben zo'n fan van hem. En vandaag bezorgd hij ons gewoon de beker.
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 21:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, het ziet er soms niet uit maar is sterk in een man tegen man, en geeft de bal net een zetje mee m.a.w. hij voetbalt goed mee
Doet met name in de lucht goed mee. Over de grond houdt het vaak niet thuis hoor
nummer10
 nummer10 - zondag 18 april 2021 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat niet om vinden. Het is gewoon feitelijk een assist. Een bewuste zelfs en die bij de winnende.

En jij kan zelfs dan alleen maar zaniken en zeiken. Wat ben je toch ook een verschrikkelijke azijn zeikerd.
Klopt op papier een assist.. 1 kopbal in 95 minuten.. top.. dan ben ik maar een azijnzeiker maar die gast brengt Ajax weinig, en worden er niet beter van.. en voor 22.5 mil verwacht ik meer
nummer10
 nummer10 - zondag 18 april 2021 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 21:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doet met name in de lucht goed mee. Over de grond houdt het vaak niet thuis hoor
Ook lucht duels vind ik hem het toch vaak af leggen, ondanks zijn lengte.. misschien werken aan de timing en dat dat het is ? Hoop wel oprecht dat die beter gaat worden met een volledige voorbereiding... En is ook niks tegen haller opzich, zou ook raar zijn want zou slecht zijn voor Ajax.. anyway op naar de dubbel ! En laat haller mij nog positief verrassen de laatste potten..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 april 2021 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 21:10 schreef remco k het volgende:
Ik zit de samenvatting net te kijken.

Maar Haller is uiteindelijk gewoon bij 3 grotere en 1 kleinere kans betrokken.

Hij oogt vaak niet heel goed maar is blijkbaar veel belangrijker dan we soms denken.
Cijfers daar draait het om maar hij is zo groot en ligt constant.
Oogt ook een beetje ongeïnteresseerd. Ergerde me wel een beetje aan zijn houding.
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 21:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ook lucht duels vind ik hem het toch vaak af leggen, ondanks zijn lengte.. misschien werken aan de timing en dat dat het is ? Hoop wel oprecht dat die beter gaat worden met een volledige voorbereiding... En is ook niks tegen haller opzich, zou ook raar zijn want zou slecht zijn voor Ajax.. anyway op naar de dubbel ! En laat haller mij nog positief verrassen de laatste potten..
Qua stats wint die de meeste duels van de hele Eredivisie voorin. Dus dat kan je nooit sterk maken wat je nu zegt.

Ik vind hem juist over te grond veel te vaak slordig op een uitzonderlijke momentje daargelaten.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 april 2021 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 22:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Qua stats wint die de meeste duels van de hele Eredivisie voorin. Dus dat kan je nooit sterk maken wat je nu zegt.

Ik vind hem juist over te grond veel te vaak slordig op een uitzonderlijke momentje daargelaten.
Komt natuurlijk ook het meest in duels van alle andere spelers bij andere ploegen omdat Ajax het merendeel van op de helft van de tegenstanders speelt.. ken de cijfers natuurlijk niet maar zou het wel in perspectief willen zien.. dus aantal duels per speler voorin en dan de gewonnen duels in procenten zeg maar.. rest wat je zegt kan ik me volledig in vinden en in dat stuk verwacht ik meer van een Ajax spits en al helemaal voor zoon bedrag
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 22:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Komt natuurlijk ook het meest in duels van alle andere spelers bij andere ploegen omdat Ajax het merendeel van op de helft van de tegenstanders speelt.. ken de cijfers natuurlijk niet maar zou het wel in perspectief willen zien.. dus aantal duels per speler voorin en dan de gewonnen duels in procenten zeg maar.. rest wat je zegt kan ik me volledig in vinden en in dat stuk verwacht ik meer van een Ajax spits en al helemaal voor zoon bedrag
Dat is niet waar hoe jij het berekend.

Hij wint verreweg het meeste percentage aan kopduels en dat heeft niets te maken met of je aanvallend speelt of niet. Als Haller 100 van de 1000% ballen wint en Gioukamakis van VVV 1 op de 10, sta je beiden op 10%. Dus dat zegt niks.

Nee, door de lucht prima, over de grond matig.

En ik ben, was en zal nooit achter zijn komst staan, maar Haller bepaald niet die 22.5 miljoen
nummer10
 nummer10 - zondag 18 april 2021 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 22:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is niet waar hoe jij het berekend.

Hij wint verreweg het meeste percentage aan kopduels en dat heeft niets te maken met of je aanvallend speelt of niet. Als Haller 100 van de 1000% ballen wint en Gioukamakis van VVV 1 op de 10, sta je beiden op 10%. Dus dat zegt niks.

Nee, door de lucht prima, over de grond matig.

En ik ben, was en zal nooit achter zijn komst staan, maar Haller bepaald niet die 22.5 miljoen
Dan heb ik jou verkeerd begrepen kerel, ik dacht alle duels dus ook over de grond.. mijn misvatting op je reactie.. en de komst was ik ook tegen en al helemaal hoe die speelt, qua prijs heb je gelijk en is niet zijn schuld.
Eide
 Eide - zondag 18 april 2021 - 22:43   quote  deeplink  
Ajax wint dus in het bekertoernooi van FC Utrecht, AZ, PSV, sc Heerenveen en Vitesse. Dan heb je hem uiteindelijk terecht in handen.
Loetje
 Loetje - zondag 18 april 2021 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 22:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan heb ik jou verkeerd begrepen kerel, ik dacht alle duels dus ook over de grond.. mijn misvatting op je reactie.. en de komst was ik ook tegen en al helemaal hoe die speelt, qua prijs heb je gelijk en is niet zijn schuld.
Ik vind en vond het raar dat Overmars 22.5 miljoen betaald voor Haller om 1, de tijd waarin het gebeurd en 2, ik denk dat Ajax betere spelers kan scouten voor die prijs.

Maar dat terzijde, hij is belangrijk, goed in de lucht en matig over de grond. Prijs is nogmaals niet zijn schuld
p111
 p111 - zondag 18 april 2021 - 23:24   quote  deeplink  
Heerlijk de beker is binnen,en geen goede wedstrijd maar lijkt me vrij logisch na donderdag.Een verdiende overwinning met een prima Gravenberch een geweldige Antony en een prima Alvarez en een nuttige Haller en een matige Tadic.En even over die anti haller fans kijk even terug hoeveel kopduels hij wint en zeer zeker de bal kopte naar Neres dus een pprima assist waar de 2-1 uit komt.Gefeliciteerd mannen de eerste prijs is binnen.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 april 2021 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 23:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind en vond het raar dat Overmars 22.5 miljoen betaald voor Haller om 1, de tijd waarin het gebeurd en 2, ik denk dat Ajax betere spelers kan scouten voor die prijs.

Maar dat terzijde, hij is belangrijk, goed in de lucht en matig over de grond. Prijs is nogmaals niet zijn schuld
Nahja dat belangrijk vraag ik mezelf dus heel erg af, en dat is juist mijn probleem des te meer.. hadden Huntelaar en ook een brobbey niet gewoon meer gebracht ? 10 doelpunten in 17 wedstrijden, zoiets... aantal assists op de 2 andere spitsen wat we hadden ? Brobbey volgens mij qua minuten wat die heeft ggespeeld gewoon een veel hoger percentage als ik me niet vergis ? Hoe dan ook, dit seizoen is al binnen.. heel benieuwd of die mij gaat verrassen volgend seizoen..

Rest wat je zegt qua scouting en dat er beters loopt volledig mee eens natuurlijk en dat bedoel ik ook een beetje qua het bedrag..

neefje had het overigens over Patson Daka ofzo ? 20 wedstrijden, 23 goals en 3 assists.. zelfde stats als haaland in dezelfde competitie en zou net zo veel moeten kosten als haller en is 5 jaar jonger.. ik ken hem niet verder hoor..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2021 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - maandag 19 april 2021 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 23:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nahja dat belangrijk vraag ik mezelf dus heel erg af, en dat is juist mijn probleem des te meer.. hadden Huntelaar en ook een brobbey niet gewoon meer gebracht ? 10 doelpunten in 17 wedstrijden, zoiets... aantal assists op de 2 andere spitsen wat we hadden ? Brobbey volgens mij qua minuten wat die heeft ggespeeld gewoon een veel hoger percentage als ik me niet vergis ? Hoe dan ook, dit seizoen is al binnen.. heel benieuwd of die mij gaat verrassen volgend seizoen..

Rest wat je zegt qua scouting en dat er beters loopt volledig mee eens natuurlijk en dat bedoel ik ook een beetje qua het bedrag..

neefje had het overigens over Patson Daka ofzo ? 20 wedstrijden, 23 goals en 3 assists.. zelfde stats als haaland in dezelfde competitie en zou net zo veel moeten kosten als haller en is 5 jaar jonger.. ik ken hem niet verder hoor..
Huntelaar niet. Dat is een afmaker en kwam te vaak niet meer in wedstrijden voor. Dat was een ideale pinchitter en ook niet meer dan dat.

Haller is bij 16 goals betrokken in 16 wedstrijden, dat had ook Brobbey niet gedaan. Nee, zijn stats zijn gewoon te goed om te negeren.

Op de vraag of Brobbey meer speeltijd verdiend, 100% zeker. Maar vermoed dat daar de transfer enigzins meespeelt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 19 april 2021 - 08:45   quote  deeplink  
Overigens moet ik wel zeggen dat die rode kaart voor Rasmussen uiteindelijk sterk gefloten is. Eerst zag ik het niet, maar in de herhaling was het gewoon duidelijk zichtbaar. Veel te hard en echt richting de knie. Sterk staaltje communicatie tussen scheidsrechter en grensrechter. Verder vond ik Kuijpers zeer zwak fluiten.
AkaS
 AkaS - maandag 19 april 2021 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 20:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kom je mee vieren??
Wanneer en waar dan?
Of is het feest al gevierd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2021 door AkaS --
remco k
 remco k - maandag 19 april 2021 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 21:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt op papier een assist.. 1 kopbal in 95 minuten.. top.. dan ben ik maar een azijnzeiker maar die gast brengt Ajax weinig, en worden er niet beter van.. en voor 22.5 mil verwacht ik meer
Je haalt er iets bij wat er helemaal niks mee te maken heeft.

Jij stelt gewoon keihard dat je het geen assist vind, en dat is gewoon op basis van feiten keihard gelogen.
remco k
 remco k - maandag 19 april 2021 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 23:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nahja dat belangrijk vraag ik mezelf dus heel erg af, en dat is juist mijn probleem des te meer.. hadden Huntelaar en ook een brobbey niet gewoon meer gebracht ? 10 doelpunten in 17 wedstrijden, zoiets... aantal assists op de 2 andere spitsen wat we hadden ? Brobbey volgens mij qua minuten wat die heeft ggespeeld gewoon een veel hoger percentage als ik me niet vergis ? Hoe dan ook, dit seizoen is al binnen.. heel benieuwd of die mij gaat verrassen volgend seizoen..

Rest wat je zegt qua scouting en dat er beters loopt volledig mee eens natuurlijk en dat bedoel ik ook een beetje qua het bedrag..

neefje had het overigens over Patson Daka ofzo ? 20 wedstrijden, 23 goals en 3 assists.. zelfde stats als haaland in dezelfde competitie en zou net zo veel moeten kosten als haller en is 5 jaar jonger.. ik ken hem niet verder hoor..
Heb je het bericht van Eide vorige week ook gelezen?

Na Tadic is hij bij de meeste kansen betrokken van alle spelers. Dan kun je er niet gewoon niks van.
nummer10
 nummer10 - maandag 19 april 2021 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 09:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je het bericht van Eide vorige week ook gelezen?

Na Tadic is hij bij de meeste kansen betrokken van alle spelers. Dan kun je er niet gewoon niks van.
En ik denk dat als je een betere aankoop had gedaan die getallen nog hoger lagen.. sterker nog ik denk dat als tenhag voor brobbey had gekozen dit zelfs hoger zal liggen.. maar goed zoals ik al zei, volgend seizoen zullen we hopelijk in mijn ogen een betere haller zien..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 april 2021 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 09:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En ik denk dat als je een betere aankoop had gedaan die getallen nog hoger lagen.. sterker nog ik denk dat als tenhag voor brobbey had gekozen dit zelfs hoger zal liggen.. maar goed zoals ik al zei, volgend seizoen zullen we hopelijk in mijn ogen een betere haller zien..
Als, als, als....is gebakken lucht
Zet Brobbey nou eens uit je hoofd, die wil en gaat weg dus opzouten met die gast
Met die laatste zin ben ik het eens...
Eide
 Eide - maandag 19 april 2021 - 10:59   quote  deeplink  
Haller speelde een uiterst zwakke wedstrijd. Daar kan geen enkel misverstand over bestaan. Het is echter wel belangrijk om de taak en rol van spelers in het achterhoofd te houden. IK denk dat je een spits als Haller maar zelden heel goed gaat zien spelen. Het is geen jongen die makkelijk een bal zal komen opeisen of tussen de linies in zal komen te voetballen. Haller is een diep 9 die met het gezicht naar de goal moet spelen. Met z'n rug naar de goal heeft eigenlijk alleen zin met een hoge bal zodat hij de bal kan laten vallen voor een teamgenoot.

Bij een wedstrijd al gisteren zijn er nauwelijks fatsoenlijke voorzetten. Haller komt dan ook geen moment in zijn kracht te spelen. Er komt één keer een goede hoge bal in de 16, en die promoveert hij meteen tot assist. Dat onderschrijft het bovenstaande. Daarnaast heeft Haller laten zien dat zijn rendement erg hoog ligt. Met slecht spel levert hij toch goals en assists af, terwijl hij nog een fors aantal hele grote kansen heeft laten liggen.

Uiteindelijk kan Ajax met veel creatieve spelers wel wat lijden en kan je prima wegkomen met een spits als Haller die zich wat aan het spel onttrekt. Ik maak mij persoonlijk dan ook geen zorgen over Haller. Ik maak mij zorgen om het slecht verzorgde voetbal sinds OSC Lille uit. Ajax is sindsdien niet in goede doen. Daar zouden we ons veel drukker over moeten maken als je het mij vraagt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2021 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 april 2021 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 10:59 schreef Eide het volgende:
Haller speelde een uiterst zwakke wedstrijd. Daar kan geen enkel misverstand over bestaan. Het is echter wel belangrijk om de taak en rol van spelers in het achterhoofd te houden. IK denk dat je een spits als Haller maar zelden heel goed gaat zien spelen. Het is geen jongen die makkelijk een bal zal komen opeisen of tussen de linies in zal komen te voetballen. Haller is een diep 9 die met het gezicht naar de goal moet spelen. Met z'n rug naar de goal heeft eigenlijk alleen zin met een hoge bal zodat hij de bal kan laten vallen voor een teamgenoot.

Bij een wedstrijd al gisteren zijn er nauwelijks fatsoenlijke voorzetten. Haller komt dan ook geen moment in zijn kracht te spelen. Er komt één keer een goede hoge bal in de 16, en die promoveert hij meteen tot assist. Dat onderschrijft het bovenstaande. Daarnaast heeft Haller laten zien dat zijn rendement erg hoog ligt. Met slecht spel levert hij toch goals en assists af, terwijl hij nog een fors aantal hele grote kansen heeft laten liggen.

Uiteindelijk kan Ajax met veel creatieve spelers wel wat leiden en kan je prima wegkomen met een spits als Haller die zich wat aan het spel onttrekt. Ik maak mij persoonlijk dan ook geen zorgen over Haller. Ik maak mij zorgen om het slecht verzorgde voetbal sinds OSC Lille uit. Ajax is sindsdien niet in goede doen. Daar zouden we ons veel drukker over moeten maken als je het mij vraagt.
Hier ben ik het volkomen mee eens, creatieve spelers worden vaak als de betere spelers gezien.
Haller is niet zo'n speler, die moet het meer van zijn lichaam hebben.

Het lijkt alsof er minder snel gecombineerd wordt als we het over de mindere periode hebben, maar ze knokken er wel voor, en dat is weleens anders geweest
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 19 april 2021 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2021 - 19:55 schreef remco k het volgende:
Hahahahah.

Iedereen bij Vitesse sprak over de vermoeidheid bij Ajax. En vervolgens ben je zelf gewoon kapot en op en moet er zelfs gewisseld worden ivm kramp. Hahahahaha. Heerlijk.
Pure spanning op de spieren, daardoor krijgen ze kramp. Dan zie je toch dat Ajax gewend is om met druk te spelen en Vitesse niet. Dat is ook het verschil als je kijkt naar AZ waar die druk heel anders is, dan bij Ajax, Feijenoord of PSV. HOeveel jongens die goed spelen bij de provincie clubjes halen het niet bij een top club of top competitie

In Finales staan de grote jongens altijd op, de wedstrijden zijn vaak niet mooi.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse 2-1 BEKERWINNAAR!!!









0.0117380