BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse 2-1 BEKERWINNAAR!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 19 april 2021 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 10:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als, als, als....is gebakken lucht
Zet Brobbey nou eens uit je hoofd, die wil en gaat weg dus opzouten met die gast
Met die laatste zin ben ik het eens...
Brobbey gaat falen hoop ik en dan na 3 jaar terug naar Ajax als vervanger van Haller gaat hij schitteren en wordt het alsnog een top spits
nummer10
 nummer10 - maandag 19 april 2021 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 10:59 schreef Eide het volgende:
Haller speelde een uiterst zwakke wedstrijd. Daar kan geen enkel misverstand over bestaan. Het is echter wel belangrijk om de taak en rol van spelers in het achterhoofd te houden. IK denk dat je een spits als Haller maar zelden heel goed gaat zien spelen. Het is geen jongen die makkelijk een bal zal komen opeisen of tussen de linies in zal komen te voetballen. Haller is een diep 9 die met het gezicht naar de goal moet spelen. Met z'n rug naar de goal heeft eigenlijk alleen zin met een hoge bal zodat hij de bal kan laten vallen voor een teamgenoot.

Bij een wedstrijd al gisteren zijn er nauwelijks fatsoenlijke voorzetten. Haller komt dan ook geen moment in zijn kracht te spelen. Er komt één keer een goede hoge bal in de 16, en die promoveert hij meteen tot assist. Dat onderschrijft het bovenstaande. Daarnaast heeft Haller laten zien dat zijn rendement erg hoog ligt. Met slecht spel levert hij toch goals en assists af, terwijl hij nog een fors aantal hele grote kansen heeft laten liggen.

Uiteindelijk kan Ajax met veel creatieve spelers wel wat leiden en kan je prima wegkomen met een spits als Haller die zich wat aan het spel onttrekt. Ik maak mij persoonlijk dan ook geen zorgen over Haller. Ik maak mij zorgen om het slecht verzorgde voetbal sinds OSC Lille uit. Ajax is sindsdien niet in goede doen. Daar zouden we ons veel drukker over moeten maken als je het mij vraagt.
Maar dan is die toch niet geschikt voor het spel van Ajax.. Ajax zoekt al jaren een mee voetballende spits.. vind hem gewoon echt een pure afmaker.. maar bij Ajax word er meer gevraagd al jaren.. Ligt overigens het rendement niet hoger van brobbey in verhouding qua minuten en doelpunten ?
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 19 april 2021 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2021 - 15:00 schreef bertus bikkel het volgende:
Prachtig om weer een finale te mogen spelen!!! Jammer vd ongelijke voorbereiding van beide teams. Ik vind wel dat we moeten laten zien dat we Ajax zijn en ons niet vooraf moeten indekken!!! Wij pakken die beker en dus de dubbel, maakt niet uit hoe.
En zo geschiedde....hoeft niet mooi, als je m maar pakt!! PAK ALLES.....
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 april 2021 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 08:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat die rode kaart voor Rasmussen uiteindelijk sterk gefloten is. Eerst zag ik het niet, maar in de herhaling was het gewoon duidelijk zichtbaar. Veel te hard en echt richting de knie. Sterk staaltje communicatie tussen scheidsrechter en grensrechter. Verder vond ik Kuijpers zeer zwak fluiten.
Vond hem ook slecht fluiten. Een agressief/gefrustreerd Vitesse wat uiteindelijk kaarten ging pakken. Vond veel tegen Ajax gefloten.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 april 2021 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 11:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hier ben ik het volkomen mee eens, creatieve spelers worden vaak als de betere spelers gezien.
Haller is niet zo'n speler, die moet het meer van zijn lichaam hebben.

Het lijkt alsof er minder snel gecombineerd wordt als we het over de mindere periode hebben, maar ze knokken er wel voor, en dat is weleens anders geweest
Mis toch Blind ook wel een beetje al doen de Zuid Amerikanen, Timber en Rensch het ook prima.
Schuurs valt de laatste potjes ook wel aardig in. Gravenberch wisselvallig laatste tijd(zwaar seizoen logisch) , Neres valt nog wat tegen. Haller werkt niet hard genoeg kan echt wel beter. Ze knokken wel voor mekaar daardoor trekken ze de slechte wedstrijden nu gelukkig wel over de eindstreep.
Eide
 Eide - maandag 19 april 2021 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 12:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar dan is die toch niet geschikt voor het spel van Ajax.. Ajax zoekt al jaren een mee voetballende spits.. vind hem gewoon echt een pure afmaker.. maar bij Ajax word er meer gevraagd al jaren.. Ligt overigens het rendement niet hoger van brobbey in verhouding qua minuten en doelpunten ?
Hoezo? Arek Milik was hetzelfde type en deed het prima. KJH is een Ajaxheld en hetzelfde type. Wie hebben we nu de afgelopen jaren gehad die een ander type was? Alleen Tadic. Alle andere voetballende spitsen zijn hopeloos verzopen.

Ook Brian Brobbey is trouwens geen voetballende spits hoor. Die kan echter ook goed voetballen met de rug naar de goal, wat in combinatie met de andere aanvallende spelers bij Ajax qua type wel beter uitkomt. Dat ben ik meteen met iedereen eens. Maar Brobbey vertrekt en Haller is de renderende spits die we hebben.
p111
 p111 - maandag 19 april 2021 - 15:15   quote  deeplink  
Haller is gewoon een prima spits,hij wordt pas slecht als hij geen assist meer geeft en niet meer scoort.
nummer10
 nummer10 - maandag 19 april 2021 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 14:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Hoezo? Arek Milik was hetzelfde type en deed het prima. KJH is een Ajaxheld en hetzelfde type. Wie hebben we nu de afgelopen jaren gehad die een ander type was? Alleen Tadic. Alle andere voetballende spitsen zijn hopeloos verzopen.

Ook Brian Brobbey is trouwens geen voetballende spits hoor. Die kan echter ook goed voetballen met de rug naar de goal, wat in combinatie met de andere aanvallende spelers bij Ajax qua type wel beter uitkomt. Dat ben ik meteen met iedereen eens. Maar Brobbey vertrekt en Haller is de renderende spits die we hebben.
Maar dat zocht Ajax juist niet.. Ajax is al jaren opzoek naar een spits die kon voetballen.. daarbij las juist dat haller was aangetrokken om de bal vast te houden etc zodat de rest kon aansluiten en door kon voetballen... Maar dat is juist iets wat die niet kan voor nu.. haller moet voorzetten hebben vanaf de zijkant, en dat gebeurt dus amper bij hoe Ajax voetbalt op.. dan heb je toch gewoon de verkeerde spits gescout.. ballen in de diepte met een steekbal heb je ook niks aan hem..

Hij heeft het profiel van een echte Ajax-spits', zei Ten Hag. 'Hij scoort makkelijk, laat anderen beter functioneren en werkt hard. Natuurlijk is 22,5 miljoen...

Nou het enige punt is dat de cijfers ok zijn nahja 10 uit 17 met zoveel kansen, mwah.. maar loopt vaak verkeerd, laat anderen niet beter voetballen.. ook zei tenhag ergens dat haller een goede kapstok was die je in kan spelen met de rug naar de goal en een bal vast kan houden.. dus geen idee of tenhag een verkeerde haller bedoelt maar al deze punten heeft haller voor NU dus duidelijk niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2021 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 april 2021 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 12:42 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Brobbey gaat falen hoop ik en dan na 3 jaar terug naar Ajax als vervanger van Haller gaat hij schitteren en wordt het alsnog een top spits
Hahaha dit zou een prachtig sprookje zijn!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 april 2021 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 13:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mis toch Blind ook wel een beetje al doen de Zuid Amerikanen, Timber en Rensch het ook prima.
Schuurs valt de laatste potjes ook wel aardig in. Gravenberch wisselvallig laatste tijd(zwaar seizoen logisch) , Neres valt nog wat tegen. Haller werkt niet hard genoeg kan echt wel beter. Ze knokken wel voor mekaar daardoor trekken ze de slechte wedstrijden nu gelukkig wel over de eindstreep.
Blind slaat met zijn passing vaak een linie over, dit wordt zeer zeker gemist.
Of het door hem komt weer ik niet maar sinds hij niet mee speelt is het vrij voorspelbaar
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 april 2021 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 15:15 schreef p111 het volgende:
Haller is gewoon een prima spits,hij wordt pas slecht als hij geen assist meer geeft en niet meer scoort.
Eens, kan alleen maar beter worden
Loetje
 Loetje - maandag 19 april 2021 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 18:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha dit zou een prachtig sprookje zijn!
En dan hoeft Ajax hem niet meer, sprookje nog mooier.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 april 2021 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 20:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dan hoeft Ajax hem niet meer, sprookje nog mooier.
Hahaha juist!
Hij maakt de keuze al zo vroeg weg te gaan, dan hou je niet van je club waar je alles aan te danken heeft, nooit meer terug halen!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 april 2021 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 20:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dan hoeft Ajax hem niet meer, sprookje nog mooier.
Ik snap die 2 miljoen netto redenen wel, het is jammer dat de voetbalwereld alleen maar meer en meer wordt bepaald door de zaakwaarnemers. Voorheen was het niet juist toen de clubs de spelers tot slaven bombardeerde en ze zelfs niet transfervrij weg konden ondanks ze geen contract hadden. Nu is het de omgekeerde wereld waar clubs niets te zeggen hebben en de zaakwaarnemers de baas zijn.

Zieke wereld en jonge jongens zijn daarvan sportief de dupe, niet financieel
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 april 2021 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 09:49 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik snap die 2 miljoen netto redenen wel, het is jammer dat de voetbalwereld alleen maar meer en meer wordt bepaald door de zaakwaarnemers. Voorheen was het niet juist toen de clubs de spelers tot slaven bombardeerde en ze zelfs niet transfervrij weg konden ondanks ze geen contract hadden. Nu is het de omgekeerde wereld waar clubs niets te zeggen hebben en de zaakwaarnemers de baas zijn.

Zieke wereld en jonge jongens zijn daarvan sportief de dupe, niet financieel
Ik snap dat totaal niet.

Die gasten worden steeds jonger volwassenen. Als jonge speler moet je ontwikkeling en vooral je plezier nog op 1 en 2 staan, daarna komt het geld. Als je nou 6/7 jaar ouder bent, snap ik het.

En het is niet alleen de zaakwaarnemer, ook de omgeving en speler zelf Dood en doodzonde in een wereld die compleet kapot is
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 april 2021 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 10:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik snap dat totaal niet.

Die gasten worden steeds jonger volwassenen. Als jonge speler moet je ontwikkeling en vooral je plezier nog op 1 en 2 staan, daarna komt het geld. Als je nou 6/7 jaar ouder bent, snap ik het.

En het is niet alleen de zaakwaarnemer, ook de omgeving en speler zelf Dood en doodzonde in een wereld die compleet kapot is
En wat als je ouders geen geld hebben en in een klein flatje opgroeien en je de mogelijkheid hebt om je eigen familie een beter leven te geven...
Ken je het verhaal achter Brobbey? Ik snap die jongen heel goed, zeker als je zoiets zelf meemaakt. Ik geef je geen ongelijk, want ik het is dood en dood zonde, maar wel begrijpelijk. Vergeet niet dat het ook voor die jongens elk moment over kan zijn. 1 verkeerde tackle, 1x een hartstilstand, 1x ernstige corona of verkeersongeval en het is voorbij, en de clubs trekken dan ook de handen ervan af als je contract afloopt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 april 2021 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 10:19 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

En wat als je ouders geen geld hebben en in een klein flatje opgroeien en je de mogelijkheid hebt om je eigen familie een beter leven te geven...
Ken je het verhaal achter Brobbey? Ik snap die jongen heel goed, zeker als je zoiets zelf meemaakt. Ik geef je geen ongelijk, want ik het is dood en dood zonde, maar wel begrijpelijk. Vergeet niet dat het ook voor die jongens elk moment over kan zijn. 1 verkeerde tackle, 1x een hartstilstand, 1x ernstige corona of verkeersongeval en het is voorbij, en de clubs trekken dan ook de handen ervan af als je contract afloopt.
Dus push je je kind naar een stap die zijn carrière kapot maakt? Die mensen zijn gewend om op dat moment zo te leven en krijgen ineens dollartekens in de ogen.

Moet ik het verhaal kennen om er wat van te vinden of moet ik jou toestemming vragen om er wat van te vinden (geen aanval)? Ik vind het een ordinaire kut geldwolf net als al die andere beginnende stonkjeugd die het op hun 18e al hoog in het koppie hebben.

En die scenario's waar jij het over hebt, kunnen overal gebeuren
remco k
 remco k - dinsdag 20 april 2021 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 10:19 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

En wat als je ouders geen geld hebben en in een klein flatje opgroeien en je de mogelijkheid hebt om je eigen familie een beter leven te geven...
Ken je het verhaal achter Brobbey? Ik snap die jongen heel goed, zeker als je zoiets zelf meemaakt. Ik geef je geen ongelijk, want ik het is dood en dood zonde, maar wel begrijpelijk. Vergeet niet dat het ook voor die jongens elk moment over kan zijn. 1 verkeerde tackle, 1x een hartstilstand, 1x ernstige corona of verkeersongeval en het is voorbij, en de clubs trekken dan ook de handen ervan af als je contract afloopt.
Het is niet zo dat hij bij Ajax voor een hongerloontje kon gaan spelen he? Ook daar had hij een contract voor 5 jaar voor ruim 5 miljoen kunnen tekenen.
remco k
 remco k - dinsdag 20 april 2021 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 10:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik snap dat totaal niet.

Die gasten worden steeds jonger volwassenen. Als jonge speler moet je ontwikkeling en vooral je plezier nog op 1 en 2 staan, daarna komt het geld. Als je nou 6/7 jaar ouder bent, snap ik het.

En het is niet alleen de zaakwaarnemer, ook de omgeving en speler zelf Dood en doodzonde in een wereld die compleet kapot is
Ze worden niet steeds jonger volwassen, juist het tegenover gestelde, ze blijven veel te lang jonge jochies die in de maatschappij niet thuisgeven.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 april 2021 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 10:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dus push je je kind naar een stap die zijn carrière kapot maakt? Die mensen zijn gewend om op dat moment zo te leven en krijgen ineens dollartekens in de ogen.

Moet ik het verhaal kennen om er wat van te vinden of moet ik jou toestemming vragen om er wat van te vinden (geen aanval)? Ik vind het een ordinaire kut geldwolf net als al die andere beginnende stonkjeugd die het op hun 18e al hoog in het koppie hebben.

En die scenario's waar jij het over hebt, kunnen overal gebeuren
Zij zien dat natuurlijk niet zo, zij weten dat aan het eind van zijn contract hij 8 miljoen euro op de bank heeft staan. Ze geloven in hem en denken natuurlijk dat hij daar gewoon doorbreekt. Bij Ajax heb je die garantie ook niet en daar krijgt hij niet dit salaris. Daarbij heeft Ajax Haller gehaald voor 22,5 miljoen en Ajax heeft maar 1 soits positie, ze spelen niet als Red Bull met 2 spitsen.

Ik zeg niet dat ik achter zijn besluit sta, maar ik kan het wel begrijpen. Ik vind dit toch echt anders dan die jonge spelers die naar het buitenland gaan op 15 jarige leeftijd.

Je hoeft nooit toestemming te vragen om je mening te geven, ik geef alleen mijn visie.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 april 2021 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 11:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is niet zo dat hij bij Ajax voor een hongerloontje kon gaan spelen he? Ook daar had hij een contract voor 5 jaar voor ruim 5 miljoen kunnen tekenen.
Klopt, maar dat is bruto, dan hou je 2.5 miljoen over ipv 8 miljoen. 2,5 miljoen is natuurlijk ook gewoon genoeg, maar met die 8 miljoen ben je wel echt financieel onafhankelijk als je geen gekke dingen doet.
Denk ook dat hij zelf daarom wel wilde bijtekenen bij Ajax, maarja de zaakwaarnemer en zijn ouders kunnen natuurlijk hem beinvloeden. Dit soort jongens op die leeftijd zijn zo beinvloedbaar.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 april 2021 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 11:51 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zij zien dat natuurlijk niet zo, zij weten dat aan het eind van zijn contract hij 8 miljoen euro op de bank heeft staan. Ze geloven in hem en denken natuurlijk dat hij daar gewoon doorbreekt. Bij Ajax heb je die garantie ook niet en daar krijgt hij niet dit salaris. Daarbij heeft Ajax Haller gehaald voor 22,5 miljoen en Ajax heeft maar 1 soits positie, ze spelen niet als Red Bull met 2 spitsen.

Ik zeg niet dat ik achter zijn besluit sta, maar ik kan het wel begrijpen. Ik vind dit toch echt anders dan die jonge spelers die naar het buitenland gaan op 15 jarige leeftijd.

Je hoeft nooit toestemming te vragen om je mening te geven, ik geef alleen mijn visie.
En ik de mijne dat eenieder verantwoordelijk is en blijft voor zijn eigen keuzes.

Het is geen downie die geestelijk ontoerekingsvatbaar is, het is geen Mario Balotelli.

Nee, hij doet dit helemaal zelf en zet geld boven de carrière. Dan is alles wel gezegd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 april 2021 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 11:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

En ik de mijne dat eenieder verantwoordelijk is en blijft voor zijn eigen keuzes.

Het is geen downie die geestelijk ontoerekingsvatbaar is, het is geen Mario Balotelli.

Nee, hij doet dit helemaal zelf en zet geld boven de carrière. Dan is alles wel gezegd.
IK weet niet wat hem is beloofd tijdens de gesprekken met Red Bull, ik kan dus niet zeggen dat hij alleen voor het geld kiest, daarbij was ik er ook niet bij met de gesprekken die zijn zaakwaarnemer voerde met Ajax. Al moet ik zeggen dat het erg lijkt op de keuze voor geld.

Ik had ook niet verwacht dat hij zich zo sterk zou ontwikkelen dit jaar. Door zijn goede prestaties o.a in de EL, kwam Red Bull meteen met een verbeterde contract voorstel en was Ajax financieel "kansloos" of anders gezegd Ajax wilde niet zo'n salaris betalen, dat zou in Nederland komen op 4 miljoen bruto per jaar
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 april 2021 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 12:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

IK weet niet wat hem is beloofd tijdens de gesprekken met Red Bull, ik kan dus niet zeggen dat hij alleen voor het geld kiest, daarbij was ik er ook niet bij met de gesprekken die zijn zaakwaarnemer voerde met Ajax. Al moet ik zeggen dat het erg lijkt op de keuze voor geld.

Ik had ook niet verwacht dat hij zich zo sterk zou ontwikkelen dit jaar. Door zijn goede prestaties o.a in de EL, kwam Red Bull meteen met een verbeterde contract voorstel en was Ajax financieel "kansloos" of anders gezegd Ajax wilde niet zo'n salaris betalen, dat zou in Nederland komen op 4 miljoen bruto per jaar
Brobbey heeft zijn hele jeugdopleiding hier doorlopen met als doel door te breken in het eerste. Hij heeft alle kansen, want Haller is nog verre van save.

Dan ga je naar een club waar je puur voor het geld heen gaat met een trainer die naar alle waarschijnlijkheid vertrekt. Nagelsmann ziet het in jeugd zitten. Dat moet je nog maar zien van zijn opvolger.

Die 3 miljoen had die over 3 jaar ook kunnen gaan verdienen en kwam die, net als Lukaku destijds van Anderlecht, wel echt als een ventje binnen.

Ajax deed hem een superaanbieding, een die groter is dan ooit tevoren voor een niet bewezen jeugdproduct. Dan doe je het voor het geld, zo naïef ben jij ook niet, toch?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 april 2021 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 12:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Brobbey heeft zijn hele jeugdopleiding hier doorlopen met als doel door te breken in het eerste. Hij heeft alle kansen, want Haller is nog verre van save.

Dan ga je naar een club waar je puur voor het geld heen gaat met een trainer die naar alle waarschijnlijkheid vertrekt. Nagelsmann ziet het in jeugd zitten. Dat moet je nog maar zien van zijn opvolger.

Die 3 miljoen had die over 3 jaar ook kunnen gaan verdienen en kwam die, net als Lukaku destijds van Anderlecht, wel echt als een ventje binnen.

Ajax deed hem een superaanbieding, een die groter is dan ooit tevoren voor een niet bewezen jeugdproduct. Dan doe je het voor het geld, zo naïef ben jij ook niet, toch?
Ik ben het er mee eens dat hij het voornamelijk voor het geld doet idd. Dat was mij al duidelijk toen hij niet bij ging tekenen bij Ajax. De clubfilosofie waar hij naartoe gaat staat natuurlijk wel voor het doorbreken van goede jeugdspelers. Als hij naar Juve, City od Utd was gegaan wel anders. Red Bull koopt jeugd net voordat ze echt doorbreken en pakken ze als business model de goede jeugdspelers die uit hun contract lopen met grote salaris aanbiedingen, om die daarna voor veel geld te verkopen.

Waarom denk je dat iedereen in Duitsland een hekel heeft aan Red BUll. Het is een kut koopclub die ook nog eens andere clubs hun beste jeugdspelers afpakt door met grote bedragen hun hoof op hol te brengen. Bij Brobbey is ze dat ook weer gelukt
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 april 2021 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2021 - 18:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Blind slaat met zijn passing vaak een linie over, dit wordt zeer zeker gemist.
Of het door hem komt weer ik niet maar sinds hij niet mee speelt is het vrij voorspelbaar
Denk deels wel. Gravenberch was in die weken ook besluiteloos.
remco k
 remco k - dinsdag 20 april 2021 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 11:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is bruto, dan hou je 2.5 miljoen over ipv 8 miljoen. 2,5 miljoen is natuurlijk ook gewoon genoeg, maar met die 8 miljoen ben je wel echt financieel onafhankelijk als je geen gekke dingen doet.
Denk ook dat hij zelf daarom wel wilde bijtekenen bij Ajax, maarja de zaakwaarnemer en zijn ouders kunnen natuurlijk hem beinvloeden. Dit soort jongens op die leeftijd zijn zo beinvloedbaar.
Die twee is ook niet netto volgens mij
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 april 2021 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 12:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Die twee is ook niet netto volgens mij
Dat was het wel volgens de berichtgevingen, hij krijgt ruim 3 miljoen bruto per jaar, wat in Duitsland komt op 2 miljoen netto.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 april 2021 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 - 12:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk deels wel. Gravenberch was in die weken ook besluiteloos.
Ook die was niet goed de laatste weken klopt!
Afgelopen zondag weer wel goed maar dat ter zijde...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse 2-1 BEKERWINNAAR!!!









0.0099639