BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Gernot Traunert///Held-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - vrijdag 23 juli 2021 - 20:56   quote  deeplink  
Wunderbar, zijn we al weer aan het boeken voor een tienertour naar het Maasgebouw. Of ik na het zien van die wedstrijd tegen AZ enthousiast was over Trauner, niet direct maar AZ heeft ook geen kans gehad. Als de cijfers voor zich spreken gewoon eens een paar wedstrijden zelf bij Feyenoord zien samen met wat nog is gearriveerd en nog komt. Wat een drama allemaal na z'n kut pot uit.
kenny
 kenny - vrijdag 23 juli 2021 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2021 - 20:52 schreef Stylzz het volgende:
Ik reageerde daar op wat ik zag. Onderbouwd en al. Oordelen over de wedstrijd. Gisteren idem.
En dat was en is nog steeds niet best. Maar ik schrijf nog niemand af. Zelfs Bozenik nog niet
het is maar hoe anderen het opvatten
R()b
 R()b - zaterdag 24 juli 2021 - 03:06   quote  deeplink  
Welkom, goed voor 2 jaar daarna verkopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 juli 2021 - 20:16   quote  deeplink  
Welkom
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 juli 2021 - 14:18   quote  deeplink  
Is aanwezig in het stadion vandaag. Morgen de keuring. Dinsdag de eerste training, als hij door de keuring komt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 juli 2021 - 14:19   quote  deeplink  
Feestje
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 juli 2021 - 14:20   quote  deeplink  
Woopwoop..
ar
 ar - zondag 25 juli 2021 - 14:26   quote  deeplink  
Geen feestje dit jaar, lekker rust.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 juli 2021 - 17:13   quote  deeplink  
Half 7 wordt ie gepresenteerd.
ar
 ar - maandag 26 juli 2021 - 17:16   quote  deeplink  
Haha insidert
van geil
 van geil - maandag 26 juli 2021 - 17:34   quote  deeplink  
Zijn vrouw heeft indruk gemaakt op mij .
kenny
 kenny - maandag 26 juli 2021 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2021 - 17:34 schreef van geil het volgende:
Zijn vrouw heeft indruk gemaakt op mij .
is ze geil dan ?
VVout
 VVout - maandag 26 juli 2021 - 17:49   quote  deeplink  
Zolang maar niet van Geil, caring is sharing.
van geil
 van geil - maandag 26 juli 2021 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2021 - 17:49 schreef kenny het volgende:

[..]

is ze geil dan ?
Ze heeft een Woknok .
van geil
 van geil - maandag 26 juli 2021 - 17:51   quote  deeplink  
Wijd openstaande kletsnatte ochtend-kut .
ar
 ar - maandag 26 juli 2021 - 18:10   quote  deeplink  
Pffffff :)))
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 juli 2021 - 18:16   quote  deeplink  
Hopelijk geen Twoknok..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 juli 2021 - 18:18   quote  deeplink  
Done!

Feyenoord versterkt zich met Gernot Trauner
Gernot Trauner is de nieuwste aanwinst van Feyenoord. De 29-jarige Oostenrijkse centrumverdediger komt over van LASK Linz en tekent in De Kuip een contract voor vier jaar tot medio 2025.

Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, is blij dat Trauner de verdediging van Feyenoord komt versterken. ‘Voor die linie waren we nadrukkelijk op zoek naar ervaring. Die hebben we gevonden in de persoon van Gernot, een zeer gelouterde speler die al meer dan tien jaar op het hoogste niveau in Oostenrijk speelt. Hij is defensief ijzersterk en past goed in de spelfilosofie die we bij Feyenoord voor ogen hebben, met agressief druk zetten en in de opbouw snel naar voren schakelen. Een goede match dus.’

Vijfvoudig Oostenrijks international Trauner zegt uit te kijken naar een nieuw hoofdstuk in zijn voetbalcarrière. ‘Het was geen gemakkelijke keuze om LASK te verlaten, maar na mijn eerste kennismaking met de stad Rotterdam en de club Feyenoord werd het me een stuk makkelijker gemaakt. Met mijn ervaring hoop ik iets toe te voegen aan deze getalenteerde selectie. Door mijn kennismaking met de trainer werd ik alleen nog maar enthousiaster, want ik pas denk ik bij de manier van spelen die hij voor ogen heeft.’

Trauner sluit direct bij Feyenoord aan en gaat spelen met rugnummer 18, dat hij overneemt van Aliou Balde. De Senegalese aanvaller gaat spelen met 14.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juli 2021 door Cruzcontrol --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 juli 2021 - 18:19   quote  deeplink  
iOMaDNR1?format=jpg&name=900x900
pat
 pat - maandag 26 juli 2021 - 18:21   quote  deeplink  
Welkom
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 juli 2021 - 18:22   quote  deeplink  
Gernot Pflastermann
piet de paler
 piet de paler - maandag 26 juli 2021 - 18:27   quote  deeplink  
Zijn oude club , vindt het een aderlating.............kijk maar op hun site
Waar ook staatdatet hart uit hun team is.
Tja afwachten maar of hij echt zo sterk is
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 juli 2021 - 18:36   quote  deeplink  
Ze missen m voora bij t klaverjassen
piet de paler
 piet de paler - maandag 26 juli 2021 - 18:41   quote  deeplink  
Ja of bij een trio
ar
 ar - maandag 26 juli 2021 - 19:12   quote  deeplink  
Hij heeft iig de stad gezien.
Alexi
 Alexi - maandag 26 juli 2021 - 19:36   quote  deeplink  
Slot en staf zullen wel wat ze nodig hebben, dus welkom!
piet de paler
 piet de paler - maandag 26 juli 2021 - 19:54   quote  deeplink  
Malacia./Haps...............Senesi......trauner........Geertruida/.?
Zoiets?
..
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 juli 2021 - 21:28   quote  deeplink  
Misschien valt Geert wel buiten de boot.
Pedersen op rechts.
ar
 ar - maandag 26 juli 2021 - 21:40   quote  deeplink  
Dat vindt ik nu al.
kenny
 kenny - maandag 26 juli 2021 - 22:51   quote  deeplink  
geertruida heeft nog steeds niet bijgetekend
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juli 2021 - 00:33   quote  deeplink  
R()b
 R()b - dinsdag 27 juli 2021 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2021 - 22:51 schreef kenny het volgende:
geertruida heeft nog steeds niet bijgetekend
Ja vind ik ook een beetje teleurstellend van beide partijen.
Beide een beetje water bij de wijn, en je hebt over een paar jaar een dikke transfer!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juli 2021 - 07:59   quote  deeplink  
Nou. Eerder van t niveau Nieuwkoop
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juli 2021 - 12:36   quote  deeplink  
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 27 juli 2021 - 13:32   quote  deeplink  
Feyenoord haalt Oostenrijkse rots Trauner: 'Ik zou hem vergelijken met Chiellini'

Gernot Trauner is de nieuwe Abwehrchef van Feyenoord. De Oostenrijkse journalist Roland Korntner, die de 29-jarige verdediger al zo'n tien jaar kent, spreekt tegenover VoetbalPrimeur bijzonder lovend over de aanwinst van de Rotterdammers.

Trauner zette maandag zijn handtekening onder een vierjarig contract in De Kuip. Korntner stelt de fans van Feyenoord meteen gerust: de Oostenrijkse stopper past perfect in de speelwijze die coach Arne Slot voor ogen heeft. "Ik denk dat hij er goed past, want LASK Linz zet ook vaak erg hoog druk op de tegenstander. Hij is het gewend om met veel ruimte in zijn rug te spelen. En ja, ook aan de bal is hij comfortabel. Hij brak wedstrijden vaak open voor LASK", zegt de adjunct-hoofdredacteur en chef sport van het Oberösterreichisches Volksblatt.

"Hij blijft rustig onder druk en is uitstekend met zijn hoofd, zowel in defensief als aanvallend opzicht", somt Korntner andere sterke punten van Trauner op. "Hij is misschien niet de snelste speler, maar zijn positionering is prima. Daarnaast heeft hij veel internationale ervaring. Hij speelde 23 duels in Europa en vijf interlands voor Oostenrijk. Hij was dicht bij een plek in de EK-selectie, maar haalde het net niet. Dat komt, denk ik, vooral doordat LASK altijd 3-4-3 speelt en Oostenrijk 4-2-3-1."

Oostenrijkse Chiellini
Korntner twijfelt er echter niet aan dat Trauner zich snel aan zal passen bij Feyenoord. "Hij is 29 jaar, heeft ervaring en is al jaren aanvoerder. Hij vult zijn positie uitstekend in. Ja, hij is klaar voor deze stap", stelt de journalist. "Het is natuurlijk een heel ander niveau, maar ik zou hem vergelijken met spelers als Giorgio Chiellini en Leonardo Bonucci. Hij is een rots in de verdediging, goed in het openen en opbouwen in balbezit en gevaarlijk met het hoofd bij vrije trappen en hoekschoppen."
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juli 2021 - 13:40   quote  deeplink  
Zozo de Oostenrijkse Chiellini d:-)

Dat belooft wat dan
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 27 juli 2021 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 13:40 schreef RenatoBos het volgende:
Zozo de Oostenrijkse Chiellini d:-)

Dat belooft wat dan
We hebben ook al de Slowaakse Lewandowski :-))
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juli 2021 - 14:09   quote  deeplink  
Gernot Trauner heeft vanmorgen zijn eerste training bij Feyenoord afgewerkt. De ervaren verdediger is de gewenste versterking van de Rotterdammers centraal achterin. Trauner moet ervaring in de ploeg brengen en ook de jonge spelers aansturen. Trauner kijkt met veel vertrouwen naar de toekomst. "Ik ben blij dat ik eindelijk in Rotterdam ben, het is een grote eer voor mij om bij Feyenoord te spelen.''

"Ik heb de afgelopen week weinig getraind, dus het was fijn om weer op het veld te staan", vertelt de speler uit Oostenrijk in gesprek met RTV Rijnmond. "Ik heb al gezien wat voor individuele kwaliteit we hier in huis hebben, dus ik denk dat het een heel mooi seizoen voor ons kan worden." Trauner benadrukt dat hij volledig fit is. ''Maar het is denk ik ook goed om eerst even een weekje te trainen en het team te leren kennen voor ik daadwerkelijk op het veld sta.''

Trauner is bekend met de manier waarop Arne Slot wil spelen. "Ze willen met hoge druk spelen. Ik houd van de speelstijl, met hier natuurlijk meer balbezit volgens de Hollandse school. Dat ligt mij ook. Ik probeer hoog te verdedigen en mijn ploeggenoten te coachen, maar ook veel kopduels in te gaan. Wel fair uiteraard. Ik kan het team helpen, ik hoop dat ze me snel in de groep opnemen. De trainer verwacht ook van mij dat ik de jonge spelers help op het veld."

"De mensen zijn hier gek van voetbal, je ziet ze door de stad lopen met Feyenoord-shirts'', merkt de verdediger nu al op. ''Dat is een compleet andere wereld als Oostenrijk, waar mensen niet op die manier bezig zijn met voetbal. Dat is me hier wel goed bevallen."

MightyAce
 MightyAce - dinsdag 27 juli 2021 - 14:28   quote  deeplink  
"Ik heb al gezien wat voor individuele kwaliteit we hier in huis hebben, maar ik heb helaas al getekend hé"
VVout
 VVout - dinsdag 27 juli 2021 - 14:40   quote  deeplink  
Zit zo te zien een verstandige kop op, ben benieuwd hoe hij op het veld gaat.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 27 juli 2021 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 14:40 schreef VVout het volgende:
Zit zo te zien een verstandige kop op, ben benieuwd hoe hij op het veld gaat.
Kijkt een beetje geforceerd bozig, alsof er een poepje dwars zit.
En toen hij van de week op de tribune zat, met bril, leek hij een kruising tussen een onderwijzer en een huisarts.

Veelzijdige knaap dus, gaan we vast veel plezier aan beleven.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 juli 2021 - 18:02   quote  deeplink  
Beetje Sven van Beek.
VVout
 VVout - dinsdag 27 juli 2021 - 18:23   quote  deeplink  
35076.gif
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 28 juli 2021 - 03:04   quote  deeplink  
Gernot Trauner is de nieuwste aanwinst van Feyenoord. Frenk Schinkels, de bij Feyenoord opgeleide ex-prof die inmiddels al jaren in Oostenrijk woont, is van mening dat de verdediger veel toe gaat voegen aan de Rotterdamse club.

"Het is dat bij hem Linz als geboorteplaats in zijn paspoort staat vermeld, anders had ik zomaar vermoed dat hij een Rotterdammer zou zijn", zegt Schinkels tegen het Algemeen Dagblad. "Die jongen heeft serieus alles wat een Feyenoorder moet hebben. Hij is degelijk, bikkelhard als het moet, en heeft met zijn veelvuldig rake kopballen uit stilstaande spelsituaties ook aanvallend zijn inbreng. Ik vind dat hij in zijn spel wel wat weg heeft van Stefan de Vrij."

"Ik geloof oprecht dat die jongen nog nooit van een Louis Vuitton-tasje gehoord heeft", zo vervolgt Schinkels. "Bij LASK Linz kwam hij altijd lekker met het fietsje naar de club. Dat zegt veel over hoe hij in elkaar steekt. Hij doet niet bijdehand, maar staat er als zijn team hem nodig heeft. Let op mijn woorden, in Trauner heeft Feyenoord er een pure winnaar bij."
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2021 - 07:49   quote  deeplink  
Zal ie wel geen pepernoot raken.
van geil
 van geil - woensdag 28 juli 2021 - 09:02   quote  deeplink  
Heimwee
MightyAce
 MightyAce - woensdag 28 juli 2021 - 13:42   quote  deeplink  
Wordt een cult-figuur bij ons. Welkom!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 28 juli 2021 - 13:45   quote  deeplink  
338, 127 & 80 - Gernot Trauner won 338 duels in the Austrian Bundesliga last season, next to recording 127 interceptions and 80 tackles: all league highs in the Bundesliga 2020-21 campaign. Warrior.

E6-n6c4XsAcoh8H?format=jpg&name=large
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 juli 2021 - 13:46   quote  deeplink  
Of een Schweinhund.
Welkom.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 28 juli 2021 - 13:49   quote  deeplink  
KampfSchwein!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Gernot Traunert///Held-topic









0.0102519