BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Gernot Traunert///Held-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2021 - 21:16   quote  deeplink  
Pedersen, Aursnes en zelfs Trauner zijn nog prima te verkopen na twee a drie goede jaren
Frstu
 Frstu - maandag 09 augustus 2021 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 21:09 schreef kenny het volgende:

[..]

... hebben toch leuk opgebracht ...
!

quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 21:16 schreef Stylzz het volgende:
Pedersen, Aursnes en zelfs Trauner zijn nog prima te verkopen na twee a drie goede jaren
Pedersen en Aursnes: ja. Trauner: nee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2021 door Frstu --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 augustus 2021 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 18:09 schreef Frstu het volgende:

[..]

Trauner is wat mij betreft weer een typische Feyenoord-aankoop. Deze transfer is wat mij betreft weer het zoveelste bewijs dat we nooit uit dat vacuüm komen waarin we al vanaf 1975 zitten.

Het probleem is dat ze bij onze club al heel vrolijk worden van Bahia, Botteghin en Spajic. We komen op die manier geen stap verder.

Senesi vind ik wel verstandige aankoop, waarbij we eens niet voor een dubbeltje op de eerste rij zijn gaan zitten.
Zitten we al 46 jaar in een vacuum?
Frstu
 Frstu - maandag 09 augustus 2021 - 21:27   quote  deeplink  
Jazeker, qua investeringsbeleid (waan van de dag). En ook voor wat betref het type spelers dat we graag zien. We genieten van Linssen, Bosvelt en Gyan (types die bij Feyenoord passen, maar ons nooit echt verder helpen), maar sturen Van Persie weg. Dat is het typerende aan Feyenoord. Het mag vooral niet met "mooi voetbal". Het liefst hebben we houthakkers die wel eens een bal goed raken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2021 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 21:18 schreef Frstu het volgende:

[..]

!

[..]

Pedersen en Aursnes: ja. Trauner: nee.
Is nu 29? 31 is nog prima te verkopen. Zeker gezien t bijna niks kost
Frstu
 Frstu - maandag 09 augustus 2021 - 21:30   quote  deeplink  
Wat denk je dan voor Trauner te vangen? 10 miljoen?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 augustus 2021 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 21:27 schreef Frstu het volgende:
Jazeker, qua investeringsbeleid (waan van de dag). En ook voor wat betref het type spelers dat we graag zien. We genieten van Linssen, Bosvelt en Gyan (types die bij Feyenoord passen, maar ons nooit echt verder helpen), maar sturen Van Persie weg. Dat is het typerende aan Feyenoord. Het mag vooral niet met "mooi voetbal". Het liefst hebben we houthakkers die wel eens een bal goed raken.
'We'....
En met Bosvelt landskampioen en UEFA-Cup binnen gehaald.
Ik denk dat 'We' allemaal mooi voetbal willen.
Alleen financieel en beleidsmatig is het Feyenoord-motto niet altijd toegepast.
De club is te lang allemansbezit en anders is er wel een zelfverrijker die er staat
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 augustus 2021 - 06:15   quote  deeplink  
Vergeet Gyan ook niet Henk..geweldenaar was dat Paultje ook echt van genoten..helden..
VVout
 VVout - dinsdag 10 augustus 2021 - 08:08   quote  deeplink  
Ik snap dat gezeik niet, ga eerst eens achter dat staan wat je hebt. Met wat geslepenheid komt er nog wat bij en moet je strijden.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 augustus 2021 - 08:09   quote  deeplink  
Gyan, 8 jaar lang weer opdraven als ie nodig was op het veld en z'n werk doen. Nooit klagen, nooit langdurig basis, geen woorden maar daden.
Zouden veel van die volgevreten jochies van nu ontzettend veel van kunnen leren: dat niemand groter is dan de club.

Elk team zou met een mix van Bosvelt, Gyan en van Persie ver komen.
ar
 ar - dinsdag 10 augustus 2021 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2021 - 08:09 schreef FR-Henk het volgende:
Gyan, 8 jaar lang weer opdraven als ie nodig was op het veld en z'n werk doen. Nooit klagen, nooit langdurig basis, geen woorden maar daden.
Zouden veel van die volgevreten jochies van nu ontzettend veel van kunnen leren: dat niemand groter is dan de club.

Elk team zou met een mix van Bosvelt, Gyan en van Persie ver komen.
Mooi gesproken Henk.
Mag ook wel eens gezegd worden.
Frstu
 Frstu - dinsdag 10 augustus 2021 - 22:38   quote  deeplink  
Dit is natuurlijk weer vloeken in de kerk. Ik heb liever spelers die geen genoegen nemen met de bank. Dan leg je de lat erg laag.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 augustus 2021 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2021 - 22:38 schreef Frstu het volgende:
Dit is natuurlijk weer vloeken in de kerk. Ik heb liever spelers die geen genoegen nemen met de bank. Dan leg je de lat erg laag.
a) vloeken in de kerk moet standaard.
b) nam Gyan genoegen met de bank? Hij zat er vaak en stond wanneer nodig. Da's pas echte mentaliteit!
En is er financieel ook behoorlijk ingeluisd toentertijd. Ook door de club.
kenny
 kenny - dinsdag 10 augustus 2021 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2021 - 22:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

a) vloeken in de kerk moet standaard.
b) nam Gyan genoegen met de bank? Hij zat er vaak en stond wanneer nodig. Da's pas echte mentaliteit!
En is er financieel ook behoorlijk ingeluisd toentertijd. Ook door de club.
a) laat kuyt het maar niet horen
b)gyan was een aardig backie niks bijzonders , wel triest dat zo'n gozer helemaal berooid is
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 augustus 2021 - 09:58   quote  deeplink  
beviel mij uitstekend gisteren. Erg rustig, goede inspeelpass, prima positiespel.
Als dit doorzet hebben we een prima achterhoede.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 13 augustus 2021 - 12:51   quote  deeplink  
Beetje Antal Roth ...( voor de ouderen)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 augustus 2021 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2021 - 12:51 schreef piet de paler het volgende:
Beetje Antal Roth ...( voor de ouderen)
ik hoop t niet, dan zal ie vaak in de lappenmand zitten.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 13 augustus 2021 - 13:11   quote  deeplink  
Was maar een keer maar wel heel lang
Bowie
 Bowie - vrijdag 13 augustus 2021 - 13:13   quote  deeplink  
Trauner toont per wedstrijd nu al aan de beste aankoop sinds jaren te zijn.
Rustige, meedogenloze, maar ook heel verstandige verdediger die zo speelt als ie buiten het veld overkomt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 augustus 2021 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2021 - 13:11 schreef piet de paler het volgende:
Was maar een keer maar wel heel lang
Nee best vaak hoor. Regelmatig stuk helaas. Uiteindelijk ook maar een wedstrijd of 30 gespeeld?
kenny
 kenny - vrijdag 13 augustus 2021 - 13:27   quote  deeplink  
vergeet senesi niet , die doet het ook goed aan de zijde van trauner
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 13 augustus 2021 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2021 - 13:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee best vaak hoor. Regelmatig stuk helaas. Uiteindelijk ook maar een wedstrijd of 30 gespeeld?
Was ontroerd toen hij naar lang geblesseerd te zijn terugkeerde
De grote rode cat weazle..........hij liep zelf ook te huilen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2021 door piet de paler --
van geil
 van geil - vrijdag 13 augustus 2021 - 15:09   quote  deeplink  
Alle nieuwelingen lijken raak .
Das nieuw
pat
 pat - vrijdag 13 augustus 2021 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2021 - 08:08 schreef VVout het volgende:
Ik snap dat gezeik niet, ga eerst eens achter dat staan wat je hebt. Met wat geslepenheid komt er nog wat bij en moet je strijden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 augustus 2021 - 20:15   quote  deeplink  
Gernot Trauner is door Feyenoord gehaald vanwege zijn ervaring en dat blijkt een schot in de roos te zijn. De Oostenrijker maakt een uitstekende indruk in zijn eerste optredens voor de Rotterdammers. Harry van der Laan geniet tot nu toe van zijn spel en vergelijkt hem met John de Wolf.

''Van Trauner ben ik al heel snel een fan geworden'', begint de oud-voetballer in gesprek met FC Rijnmond. ''Heerst volledig in de lucht. Hij doet mij een beetje aan John de Wolf in zijn goede tijd denken bij Feyenoord. Alles in de lucht is voor hem. Er zijn niet veel kopsterke spitsen tegenwoordig, dus het is in aanvallend opzicht een heel goed wapen.''

''Ik heb wel eens het idee wat moet moet Trauner wel niet denken? Hij moet het gevoel hebben dat hij bij een topploeg in Engeland aan het voetballen is. Als je die twee wedstrijden in De Kuip ziet tegen Atletico en FC Luzern. Wat een sfeer en entourage. Je ziet hem echt genieten. Trauner was ook gisteren honderd procent geconcentreerd. Bij Senesi heb ik nog wel eens het idee dat hij het onderschat. Heeft vaak een momentje, maar dat zie ik bij Trauner niet gebeuren.''
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 13 augustus 2021 - 20:20   quote  deeplink  
Eindbaas.
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 augustus 2021 - 19:57   quote  deeplink  
Genoten van deze man, kan keihard ingrijpen
ar
 ar - zondag 15 augustus 2021 - 20:06   quote  deeplink  
Dit is dus echt wel een aanwinst.
Goed aan de bal, overzicht, veel vooruit.
Maar ook de rust achterin.. heerlijk voor de overige verdedigers, en niet te vergeten vooral voor ons.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 augustus 2021 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 18:09 schreef Frstu het volgende:

[..]

Trauner is wat mij betreft weer een typische Feyenoord-aankoop. Deze transfer is wat mij betreft weer het zoveelste bewijs dat we nooit uit dat vacuüm komen waarin we al vanaf 1975 zitten.

Het probleem is dat ze bij onze club al heel vrolijk worden van Bahia, Botteghin en Spajic. We komen op die manier geen stap verder.

Senesi vind ik wel verstandige aankoop, waarbij we eens niet voor een dubbeltje op de eerste rij zijn gaan zitten.
Ook zo’n uitspraak..
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2021 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2021 - 10:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ook zo’n uitspraak..
Hoorde gisteren die vd Vaart ook zoiets, die kan echt niets positiefs over Feyenoord zeggen zonder een gezicht te hebben alsof ie op citroenen kauwt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 augustus 2021 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2021 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hoorde gisteren die vd Vaart ook zoiets, die kan echt niets positiefs over Feyenoord zeggen zonder een gezicht te hebben alsof ie op citroenen kauwt.
Zeg dan niks, zet je jezelf niet voor schut..
Alexmem
 Alexmem - maandag 16 augustus 2021 - 11:00   quote  deeplink  
Voorlopig een top aanwinst. Net als Pedersen, Til en vermoedelijk ook Ali.
van geil
 van geil - maandag 16 augustus 2021 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 20:06 schreef ar het volgende:
Dit is dus echt wel een aanwinst.
Goed aan de bal, overzicht, veel vooruit.
Maar ook de rust achterin.. heerlijk voor de overige verdedigers, en niet te vergeten vooral voor ons.
En zijn kop kracht !
In de roos Arnesen .
piet de paler
 piet de paler - maandag 16 augustus 2021 - 13:50   quote  deeplink  
De slager van Zuid
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 augustus 2021 - 20:48   quote  deeplink  
We hebben wel zijn naam verkeerd geschreven, t is natuurlijk Traunert
Frstu
 Frstu - woensdag 18 augustus 2021 - 21:42   quote  deeplink  
Ik vind dat jullie te opportunistisch zijn en probeer spelers te beoordelen op een serie wedstrijden. Tot nog toe doet hij het boven verwachting redelijk tot goed. Maar hij is ook nog amper getest.

En ik geloof nog steeds niet in de "investeringswaarde" van een speler van 29 jaar oud.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 augustus 2021 - 21:44   quote  deeplink  
Jullie?
VVout
 VVout - woensdag 18 augustus 2021 - 21:48   quote  deeplink  
Welja!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 augustus 2021 - 21:51   quote  deeplink  
Traunert
kenny
 kenny - woensdag 18 augustus 2021 - 22:11   quote  deeplink  
cijfers en statieken zijn leuk om erbij te pakken , traunert doet het tot nu toe goed maar inderdaad Frstu hij is nog niet echt getest tegen een betere tegenstander , zo'n topper is het ook niet anders had hij wel in de bundesliga gespeeld
maar laten we blij zijn met hem , we hebben niks te besteden en we hebben er een goede speler bij die zeer weinig gekost heeft
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 19 augustus 2021 - 11:39   quote  deeplink  
Goeie spelert hoor Kenny .
Zal echt wel eens zijn foutje hebben ,maar dat heeft bijvoorbeeld Ramos ook wel eens .
van geil
 van geil - donderdag 19 augustus 2021 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2021 - 11:39 schreef Leon FR1908 het volgende:
Goeie spelert hoor Kenny .
Zal echt wel eens zijn foutje hebben ,maar dat heeft bijvoorbeeld Ramos ook wel eens .
Zelfs ik .
kenny
 kenny - donderdag 19 augustus 2021 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2021 - 11:39 schreef Leon FR1908 het volgende:
Goeie spelert hoor Kenny .
Zal echt wel eens zijn foutje hebben ,maar dat heeft bijvoorbeeld Ramos ook wel eens .
zeker leon ben ook blij met hem , goede aankoop die bar weinig gekost heeft top , we zijn met trauner absoluut sterker geworden
puntje van kritiek is bijvoorbeeld zijn snelheid en hoe doet hij het tegen goede tegenstanders
piet de paler
 piet de paler - donderdag 19 augustus 2021 - 11:54   quote  deeplink  
De " kale kletser" hahahahaah
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 augustus 2021 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2021 - 11:50 schreef kenny het volgende:

[..]

zeker leon ben ook blij met hem , goede aankoop die bar weinig gekost heeft top , we zijn met trauner absoluut sterker geworden
puntje van kritiek is bijvoorbeeld zijn snelheid en hoe doet hij het tegen goede tegenstanders
Maar kenny, bedoel t niet lullig, dit is wel een beetje na papegaaien van de zogenaamde kenners hoor.
Je hebt twee razendsnelle vleugelverdedigers. Feyenoord werd toen kampioen met Botte en Scharie met daarnaast Karsdorp en Kongolo. Ik kan me nog sprints van die gasten herinneren. Plus t hele elftal was veel meer in balans bij balverlies.

Bij AZ speelde Slot met Vlaar, Wuytens, Hatzidiakos (gezondheid) of Leeuwin? Maar daar stonden Wijndal en Svensson naast. En ook daar de balans in t hele team.

Dus ik denk dat de vraag niet gaat zijn hoe de centrale verdedigers t gaan doen, maar t team an sich.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2021 door Stylzz --
kenny
 kenny - donderdag 19 augustus 2021 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2021 - 12:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar kenny, bedoel t niet lullig, dit is wel een beetje na papegaaien van de zogenaamde kenners hoor.
Je hebt twee razendsnelle vleugelverdedigers. Feyenoord werd toen kampioen met Botte en Scharie met daarnaast Karsdorp en Kongolo. Ik kan me nog sprints van die gasten herinneren. Plus t hele elftal was veel meer in balans bij balverlies.

Bij AZ speelde Slot met Vlaar, Wuytens, Hatzidiakos (gezondheid) of Leeuwin? Maar daar stonden Wijndal en Svensson naast. En ook daar de balans in t hele team.

Dus ik denk dat de vraag niet gaat zijn hoe de centrale verdedigers t gaan doen, maar t team an sich.
?? heb jij wel goed gelezen , ik heb voordat hij aangekocht werd bedenkingen gehad , kijk het maar even terug dit was voordat de zogenaamde kenners een oordeel hadden
blijkbaar moet ik de polonaise lopen zonder kritiek te mogen hebben of moet ik jou alleen maar gelijk geven , dan kunnen we wel ophouden met dit forum , als we mekaar alleen maar na gaan lullen

en ja verdedigen doe je als team dat is voor iedereen wel duidelijk , deze topic gaat over traunert toch en niet over het team , iedereen ziet dat hij niet de snelste is daar is ook weinig na lullen aan en dat hij het nog niet heeft laten zien tegen goede ploegen ook , of mag ik dit niet als puntje van kritiek hier schrijven
en zoals ik al zei we zijn er met hem sterker op geworden , dus als team zijn we sterker met hem
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 augustus 2021 - 13:12   quote  deeplink  
kenny stel je niet zo aan en voel je niet zo aangevallen. Haal even adem voor je reageert.

Noem dan even 5 snelle centrale verdedigers in de eredivisie. ik vind t echt zo'n enorm gelul.
pat
 pat - donderdag 19 augustus 2021 - 13:26   quote  deeplink  
Kijk deze man wordt niks waard in de toekomst als we naar transfers kijken. Ik heb er geen moeite mee.
Zo langzaam of snel maakt niet zo veel uit met de manier van speken, zz zei dat duidelijk in zijn reactie op kenny hierboven en ik ben het eens dat er weinig “snelle” verdedigers zijn en dat is in vergelijkende competitie nog veel erger.

Wat ik wel positief vind is dat hij alles heeft, veel ervaring die we misste en hij lijkt niet op te geven. Rustig als die wordt uitgespeeld want hij weet nu al dat marcos rugdekking geeft en andersom.

Wil je negatief kijken dan vind je iets daarintegen zijn die “vermoedens” niet echt bevestigd.

Wacht af ik denk dat we een heerlijke harde verdediger erbij henben en ik ben heel blij met hem.
MMM
 MMM - donderdag 19 augustus 2021 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2021 - 13:12 schreef Stylzz het volgende:
kenny stel je niet zo aan en voel je niet zo aangevallen. Haal even adem voor je reageert.

Noem dan even 5 snelle centrale verdedigers in de eredivisie. ik vind t echt zo'n enorm gelul.
Noem 5 snelle centrale verdedigers in Europa zou ik zelfs zeggen.

Alsof Ramos, Chiellini, Piqué en weet ik veel wie snel waren.

We moeten het ook niet overschatten. Slot zei zelf ook dat hij bij Cambuur en AZ niet met de snelste verdedigers werkte.
moa
 moa - donderdag 19 augustus 2021 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 18:09 schreef Frstu het volgende:

[..]

Trauner is wat mij betreft weer een typische Feyenoord-aankoop. Deze transfer is wat mij betreft weer het zoveelste bewijs dat we nooit uit dat vacuüm komen waarin we al vanaf 1975 zitten.

Het probleem is dat ze bij onze club al heel vrolijk worden van Bahia, Botteghin en Spajic. We komen op die manier geen stap verder.

Senesi vind ik wel verstandige aankoop, waarbij we eens niet voor een dubbeltje op de eerste rij zijn gaan zitten.
Was vooraf ook kritisch, maar Trauner is toch wel een absolute aanwinst. Gaat geen 20 miljoen opleveren zoals Senesi dat misschien wel gaat doen. Maar we hebben het geld ook niet voor een 2e Senesi. Dus prima aankoop.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Gernot Traunert///Held-topic









0.0106768