BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Gernot Traunert///Held-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 28 juli 2021 - 13:52   quote  deeplink  
T loopt storm bij de kapper voor zijn kapsel .
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 juli 2021 - 13:55   quote  deeplink  
Eins, zwei.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2021 - 15:49   quote  deeplink  
Hanzwurst
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 augustus 2021 - 16:33   quote  deeplink  
Gernot Trauner heeft de eerste minuten achter de rug in het shirt van Feyenoord. Het is te vroeg om hem te beoordelen, maar Hans Kraay jr. waagt toch een poging. De analist zag de Oostenrijker vooral de oplossing vooruit zoeken en dat beviel wel.

''Hij speelt alles vooruit! Dat is wel heel erg lekker’’, vertelt Kraay jr. in gesprek met ESPN. ‘’We hebben het heel vaak gezien, zelfs met Botteghin en Van der Heijden in het kampioensjaar, dat het allemaal heel lang duurde. Het is wel heel fijn, zeker als je een paar middenvelders hebt die creatief zijn, dat je gewoon een centrale verdediger hebt die eerst vooruit kijkt en dan breed.''

Trauner maakt tot nu toe zijn verwachtingen waar. ''De berichten die we van onder andere Frenkie Schinkels kregen, die in Oostenrijk speelde. Wat je tot nu toe ziet, het is wel tegen ADO, maar je ziet wel zijn aannemen is open en vooruit. Goed bij mensen in de dekking aanspelen en dat is wel prettig.''

De kritiek dat de verdediger niet snel genoeg isdaar wil Kraay jr. weinig van weten. ''Trauner schijnt ook nog goed te kunnen koppen en hard in de duels. Als je dan ook nog alles vooruit speelt en ook nog snel bent, dan hoor je bij de beste verdedigers van de wereld. Er moet wel iets aan hem mankeren. Ik denk alleen dat ze elkaar heel erg goed rugdekking moeten geven, Senesi en Trauner, want Senesi is ook niet supersnel. Ze moeten elkaar daarin helpen.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 augustus 2021 - 16:33   quote  deeplink  
Helemaal eens met Kraaij
MMM
 MMM - donderdag 05 augustus 2021 - 22:15   quote  deeplink  
Ja het is op basis van 1 wedstrijd maar als iemand slecht debuteert zeggen we het ook.

Ik vond het VANDAAG (verder nog even afwachten dus) echt een verademing na jaren van Beek, Botteghin en Spajic. Aan de bal prima, speelt heel vaak vooruit. Verdedigend prima.

Ben benieuwd naar meer.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 22:15   quote  deeplink  
Top aankoop
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 augustus 2021 - 22:18   quote  deeplink  
Eens.
Regisseur in de dop.
Nicotti
 Nicotti - donderdag 05 augustus 2021 - 22:19   quote  deeplink  
Absoluut, doet gewoon wat hij moet doen
ar
 ar - donderdag 05 augustus 2021 - 22:19   quote  deeplink  
Past echt in het plaatje.
Top
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 augustus 2021 - 22:23   quote  deeplink  
Prima spelert lijkt ie. Enige waar hij in de problemen komt af en toe is bij snelle/bewegelijke spelers.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 augustus 2021 - 22:30   quote  deeplink  
MOTM
ar
 ar - donderdag 05 augustus 2021 - 22:39   quote  deeplink  
Yep!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 augustus 2021 - 22:39   quote  deeplink  
Hahaha, hij praat met hetzelfde serieuze smoelwerk over dat ie happy is met de teamprestatie.
kenny
 kenny - donderdag 05 augustus 2021 - 22:50   quote  deeplink  
zeker goed gedaan vandaag , ik was erg bang dat het een miskoop was maar gelukkig had ik het mis
R()b
 R()b - donderdag 05 augustus 2021 - 22:54   quote  deeplink  
Lijkt mij zeer vervelend om tegen te spelen.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 06 augustus 2021 - 08:27   quote  deeplink  
Solide. Goede pass ook.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 augustus 2021 - 11:21   quote  deeplink  
Gernot Trauner maakte tegen FC Luzern zijn officiële debuut voor Feyenoord. De Oostenrijker startte naast Marcos Senesi in de defensie en maakte een uitstekende indruk. Trauner zoekt vrijwel altijd de voetballende oplossing naar voren, iets waar hij veel complimenten voor krijgt bij ESPN.

Wie de man van de wedstrijd was tegen FC Luzern? ''Trauner, absoluut'', begint Mario Been. ''Het is gek om te zeggen, want hij is een verdediger en zoveel heeft Feyenoord niet in verdedigend opzicht hoeven doen. Maar bij wat hij doet, staat er wel iemand met ervaring en die weet wat er gevraagd wordt op bepaalde momenten. IJzersterk in de duels, hij schuwt de duels niet en wint nagenoeg ieder kopduel. Als hij een bal onderschept, kijkt hij naar voren.'' Been noemt Trauner een 'goede vondst' van Feyenoord.

''Het is met name dat hij de oplossing naar voren ziet. Er zijn genoeg verdedigers die goed kunnen verdedigen, maar hij kan het ook vertalen naar voren. Maar goed, dit is zijn eerste wedstrijd. Voor Senesi is het ook goed, dat hij iemand naast zich heeft op wie hij kan vertrouwen'', zegt Been. Marciano Vink, eveneens te gast bij ESPN, looft het voetballend vermogen van Trauner.

''Waar ik heel blij mee ben, is dat hij vooruit durft te verdedigen. Hij durft in te stappen, het is er niet eentje die met zijn kont achteruit leunt. Dit zijn de moderne verdedigers zoals je ze wil zien: scherp in de duels, ballen veroveren en vooruitkijken. Dat geeft zoveel versnelling aan het spel van Feyenoord, dat heb je vandaag gezien. Er zat heel veel dynamiek in'', aldus Vink. ''Ik denk dat hij echt een vooruitgang voor Feyenoord is, vooral met het naar voren verdedigen en de linies bij elkaar houden. Dat is belangrijk in het voetbal. Je moet niet te veel ruimtes hebben, want dan wordt Feyenoord geslacht. Dit zag er goed uit.''
Frstu
 Frstu - maandag 09 augustus 2021 - 09:01   quote  deeplink  
Gisteren schoot hij de bal bijna in zijn eigen goal.

Het kan wel eens die welbekende zwaluw zijn geweest. De zoveelste elftalopvulling met overbruggingsfunctie naar betere tijden.
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - maandag 09 augustus 2021 - 09:46   quote  deeplink  
Laten we nou niet weer gaan zeuren na een verkeerde pass.
Ik denk dat hij wel een type is dat zich niet snel van de wijs zal laten brengen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 augustus 2021 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 09:01 schreef Frstu het volgende:
Gisteren schoot hij de bal bijna in zijn eigen goal.

Het kan wel eens die welbekende zwaluw zijn geweest. De zoveelste elftalopvulling met overbruggingsfunctie naar betere tijden.
Kijk, dit soort gezeur is nou echt vermoeiend.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2021 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 10:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kijk, dit soort gezeur is nou echt vermoeiend.
Welkom bij Feyenoord
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 augustus 2021 - 10:37   quote  deeplink  
Part of life, ja.
VVout
 VVout - maandag 09 augustus 2021 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 09:01 schreef Frstu het volgende:
Gisteren schoot hij de bal bijna in zijn eigen goal.

Het kan wel eens die welbekende zwaluw zijn geweest. De zoveelste elftalopvulling met overbruggingsfunctie naar betere tijden.
We zijn gisteren als publiek verrast met een fanatieke wedstrijd, waar Feyenoord goed uit is gekomen. Wat mag je verwachten van een oefenwedstrijd dit is in alle opzichten gewoon bijzonder.

Ja en toch staan er dan mensen op die tegen rood aan lopen of hier een potje gaan miepen, ze zijn er ja.
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 augustus 2021 - 13:42   quote  deeplink  
En wie was er weer Haantje de voorste......juist
Deze jongen moet je asap verkopen, gaat voor meer problemen zorgen.
Ik zie ook geen verbetering in hem ( Koczu)
MMM
 MMM - maandag 09 augustus 2021 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 09:01 schreef Frstu het volgende:
Gisteren schoot hij de bal bijna in zijn eigen goal.

Het kan wel eens die welbekende zwaluw zijn geweest. De zoveelste elftalopvulling met overbruggingsfunctie naar betere tijden.
Tering
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2021 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 13:42 schreef piet de paler het volgende:
En wie was er weer Haantje de voorste......juist
Deze jongen moet je asap verkopen, gaat voor meer problemen zorgen.
Ik zie ook geen verbetering in hem ( Koczu)
Tering 2.
VVout
 VVout - maandag 09 augustus 2021 - 14:54   quote  deeplink  
De Piet verwijt de kanarie dat 'em geel ziet ja.
Frstu
 Frstu - maandag 09 augustus 2021 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 10:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kijk, dit soort gezeur is nou echt vermoeiend.
Trauner is wat mij betreft weer een typische Feyenoord-aankoop. Deze transfer is wat mij betreft weer het zoveelste bewijs dat we nooit uit dat vacuüm komen waarin we al vanaf 1975 zitten.

Het probleem is dat ze bij onze club al heel vrolijk worden van Bahia, Botteghin en Spajic. We komen op die manier geen stap verder.

Senesi vind ik wel verstandige aankoop, waarbij we eens niet voor een dubbeltje op de eerste rij zijn gaan zitten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2021 - 18:17   quote  deeplink  
Oké pik
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 augustus 2021 - 18:21   quote  deeplink  
Euhm........
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 augustus 2021 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 18:09 schreef Frstu het volgende:

[..]

Trauner is wat mij betreft weer een typische Feyenoord-aankoop. Deze transfer is wat mij betreft weer het zoveelste bewijs dat we nooit uit dat vacuüm komen waarin we al vanaf 1975 zitten.

Het probleem is dat ze bij onze club al heel vrolijk worden van Bahia, Botteghin en Spajic. We komen op die manier geen stap verder.

Senesi vind ik wel verstandige aankoop, waarbij we eens niet voor een dubbeltje op de eerste rij zijn gaan zitten.
Een verdediger moet verdedigen en dat doet hij, speelt de ballen naar voren.
Wat is nu je echte punt?
Wie had jij gekocht dan ?
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2021 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 18:21 schreef RenatoBos het volgende:
Euhm........
Ja wat moet je daar nou op zeggen hè
kenny
 kenny - maandag 09 augustus 2021 - 18:51   quote  deeplink  
ben het wel gedeeltelijk met Frstu eens , feyenoord blijft vissen in de vijver b-keus/koopjes het verleden heeft wel bewezen dat dit ons totaal niet verder heeft geholpen

Aursnes en trauner zijn ook zulke spelers daar zit toch een krasje aan en de kans dat ze mislukken is gewoon groter als je in deze vijver vist

maar goed trauner speelde tegen luzern goed , maar gisteren was het tegen atletico al minder , het is nog te vroeg om te oordelen en laten we hopen dat ze het goed gaan doen , aan ene kant heb ik wel vertrouwen in arnesen en de nieuwe scouting
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 augustus 2021 - 18:56   quote  deeplink  
Ik kom bij de auto dealer en wil een auto, maar heb maar 10.000€ ga ik dan zwaar in de schuld om een ferari te kopen?
Ik heb een droom maar eindig met een gebruikte peugeot 205
Die mij brengt waar ik moet wezen en kan betalen ............
Maar kan niet racen tegen die 2 snelle autos in de straat, ik kan wel meedoen maar nooit voorlopig die 2 inhalen
Ik kan wel leren rijden, en misschien haal ik ze wel in ....ooit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2021 door piet de paler --
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 09 augustus 2021 - 19:03   quote  deeplink  
Een gebruikte Peugeot 205 voor €10.000 manman.
Ik zou die Franse scouts eruit trappen.
kenny
 kenny - maandag 09 augustus 2021 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 18:56 schreef piet de paler het volgende:
Ik kom bij de auto dealer en wil een auto, maar heb maar 10.000€ ga ik dan zwaar in de schuld om een ferari te kopen?
Ik heb een droom maar eindig met een gebruikte peugeot 205
Die mij brengt waar ik moet wezen en kan betalen ............
Maar kan niet racen tegen die 2 snelle autos in de straat, ik kan wel meedoen maar nooit voorlopig die 2 inhalen
Ik kan wel leren rijden, en misschien haal ik ze wel in ....ooit
allemaal leuk piet , maar al onze aankopen hebben ons 0,0 verder gebracht in tegendeel je weet er bijna niet meer vanaf te komen , kijk nu naar diemers en teixeira je haalt ze (omdat we de ferrari niet kunnen betalen)en nu zit je er mee , en wat heeft het gebracht ??

het verleden heeft bewezen dat we alleen eigen jeugd goed hebben weten te verkopen , aankopen om ze daarna met winst door te verkopen is bijna nooit gelukt

moraal van het verhaal is , het mag nooit zo zijn om middelmaat binnen te halen omdat er niks te besteden is
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 augustus 2021 - 19:10   quote  deeplink  
Dan investeer je alles in 1 speler, zoveel geld hebben we , en dan ?
Jeugd erbij ................
Tja ik denk dat , dit het einde van Feyenoord is
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 09 augustus 2021 - 19:11   quote  deeplink  
Ja maar dat is nu toch verleden tijd, vanaf nu kopen we verstandig in.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2021 - 19:14   quote  deeplink  
Ik vind t wel mooi dat we vooraf al zeiken zonder dat spelers zich hebben mogen bewijzen. Bij ons dan.

Want bij hun vorige club balen ze keihard dat ze weg zijn, dat geldt voor Trauner, Pedersen en Aursnes.

Laten we t er over twee maanden nog eens over hebben.
kenny
 kenny - maandag 09 augustus 2021 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 19:10 schreef piet de paler het volgende:
Dan investeer je alles in 1 speler, zoveel geld hebben we , en dan ?
Jeugd erbij ................
Tja ik denk dat , dit het einde van Feyenoord is
een aantal jaren geleden was er ook geen geld , koeman stelde toen een vracht jeugd spelers op en we huurden guidetti , we werden zelfs 2e , toen gingen we toch ook niet naar de kloten integendeel het ons veel opgebracht met mooie tranfers
kenny
 kenny - maandag 09 augustus 2021 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 19:14 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind t wel mooi dat we vooraf al zeiken zonder dat spelers zich hebben mogen bewijzen. Bij ons dan.

Want bij hun vorige club balen ze keihard dat ze weg zijn, dat geldt voor Trauner, Pedersen en Aursnes.

Laten we t er over twee maanden nog eens over hebben.
zoals ik al zei te vroeg om te oordelen , mij punt wat ik duidelijk wil maken is dat de vijver waar we in vissen de kans groter is dat ze mislukken , toch heb ik wel vertrouwen in arnesen en de nieuwe scouts
vind pedersen een goede aankoop moet nog het een en ander leren maar wat een loopvermogen en snelheid

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2021 door kenny --
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 augustus 2021 - 19:19   quote  deeplink  
Volgens mij zaten er toen iets meer ervaren spelers bij...............
En een vracht volgens mij 4 maar ik kijk het effe na Je kan gelijk hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2021 door piet de paler --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 augustus 2021 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 18:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja wat moet je daar nou op zeggen hè
Echt werkelijk geen idee, zo’n visie had ik niet verwacht..
kenny
 kenny - maandag 09 augustus 2021 - 19:34   quote  deeplink  
achahbar,kongolo , castaugnos , leerdam , clasie , biseswar , rekik , de vrij , nelom , indi , mulder , cabral , karsdorp , zijn er wel meer als 4 , de meesten hebben het niet gered maar hebben alle toch een redelijk carriere gehad

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2021 door kenny --
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 augustus 2021 - 20:24   quote  deeplink  
Volgens mij waren deze talenten ietsje ouder dan we nu hebben, maar je zal gelijk hebben.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2021 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 19:34 schreef kenny het volgende:
achahbar,kongolo , castaugnos , leerdam , clasie , biseswar , rekik , de vrij , nelom , indi , mulder , cabral , karsdorp , zijn er wel meer als 4 , de meesten hebben het niet gered maar hebben alle toch een redelijk carriere gehad
T merendeel hebben we echt geen reet aan gehad ;-)
van geil
 van geil - maandag 09 augustus 2021 - 21:00   quote  deeplink  
Ik mis bv Boetius nog
kenny
 kenny - maandag 09 augustus 2021 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 20:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T merendeel hebben we echt geen reet aan gehad ;-)
dat zei ik al , de vrij , indi , clasie , kongolo , karsdorp en castaugnos hebben toch leuk opgebracht en boetius ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2021 door kenny --
MMM
 MMM - maandag 09 augustus 2021 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 18:09 schreef Frstu het volgende:

[..]

Trauner is wat mij betreft weer een typische Feyenoord-aankoop. Deze transfer is wat mij betreft weer het zoveelste bewijs dat we nooit uit dat vacuüm komen waarin we al vanaf 1975 zitten.

Het probleem is dat ze bij onze club al heel vrolijk worden van Bahia, Botteghin en Spajic. We komen op die manier geen stap verder.

Senesi vind ik wel verstandige aankoop, waarbij we eens niet voor een dubbeltje op de eerste rij zijn gaan zitten.
En dat na 2 potjes. Zo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Gernot Traunert///Held-topic









0.0115900