BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Besiktas (dinsdag 28-09-2021, 18.45 uur) Champions League 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 20:22   quote  deeplink  
Je laat hier wel na er echt over heen te gaan.

Vind dat Ajax hier echt kritisch op moet zijn, 2e helft slaat echt nergens op
AkaS
 AkaS - dinsdag 28 september 2021 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat kan ook niet anders tegen een ploeg die zich terug trekt op eigen helft, afbraak voetbal van de turken.

Ze staan met 2-0 achter en blijven verdedigen, lastig om tegen te spelen
Eens maar Ajax kan ook wel wat sneller inpassen soms van achteruit en ze zijn extreem slordig. Mischien wel de slechtste wedstrijd van het seizoen...
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat kan ook niet anders tegen een ploeg die zich terug trekt op eigen helft, afbraak voetbal van de turken.

Ze staan met 2-0 achter en blijven verdedigen, lastig om tegen te spelen
Ajax liet voor rust en de eerste 5 minuten na rust zien dat het wel degelijk anders kan. Dit ligt alleen maar aan de focus van Ajax en die is helemaal weg en het had zelfs 2-1 moeten zijn. In Engeland keuren ze die gewoon goed hoor
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 28 september 2021 - 20:28   quote  deeplink  
Ik vind Ajax de 2e helft een stuk minder, een beetje gemakzuchtig zelfs...
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 28 september 2021 - 20:28   quote  deeplink  
Echt niet te geloven, dit.
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 20:28   quote  deeplink  
En weer irriteer ik me mateloos aan de linkerkant

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2021 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:28 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik vind Ajax de 2e helft een stuk minder, een beetje gemakzuchtig zelfs...
Een beetje?

Gewoon misplaatste arrogantie tegen een B ploeg.

Misselijkmakend
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 28 september 2021 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

Eens maar Ajax kan ook wel wat sneller inpassen soms van achteruit en ze zijn extreem slordig. Mischien wel de slechtste wedstrijd van het seizoen...
Dit dus
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 september 2021 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:28 schreef Loetje het volgende:
En weer irriteer ik me mateloos aan de linker kant
Heel het elftal minder in de 2e helft!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 28 september 2021 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een beetje?

Gewoon misplaatste arrogantie tegen een B ploeg.

Misselijkmakend
Het lijkt idd wel of de concentratie weg is
AkaS
 AkaS - dinsdag 28 september 2021 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een beetje?

Gewoon misplaatste arrogantie tegen een B ploeg.

Misselijkmakend
Ik had me zo op deze wedstrijd verheugd. Maar irriteer me kapot. Wat een trage opbouw vaak. En voorin slordig. En die achterlijke Haller die door in iedereen de hemel in geprezen wordt is gewoon een schande !!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 20:31   quote  deeplink  
Ik ben echt opnieuw helemaal klaar met die arrogante Ryan Gravenberch.

Die zou echt voor straf steevast bij 2-0 eruit gegooid moeten worden. Altijd de eerste die verzaakt
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik had me zo op deze wedstrijd verheugd. Maar irriteer me kapot. Wat een trage opbouw vaak. En voorin slordig. En die achterlijke Haller die door in iedereen de hemel in geprezen wordt is gewoon een schande !!!
Heb een helft genoten en eentje enorm geïrriteerd
AkaS
 AkaS - dinsdag 28 september 2021 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:31 schreef Loetje het volgende:
Ik ben echt opnieuw helemaal klaar met die arrogante Ryan Gravenberch.

Die zou echt voor straf steevast bij 2-0 eruit gegooid moeten worden. Altijd de eerste die verzaakt
Hij zou eens wat balans oefeningen moeten doen. Je moet eens opletten hoe vaak hij uit balans raakt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 20:32   quote  deeplink  
En vind ook dat deze wedstrijd aanzienlijk meer wissels verdiende
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hij zou eens wat balans oefeningen moeten doen. Je moet eens opletten hoe vaak hij uit balans raakt.
Komt door arrogantie. Die wil van alles wat niet kan.

Vreselijk irritante speler altijd nadat de wedstrijd beslist is.

En dat is al jaren zo
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 20:34   quote  deeplink  
Als Besiktas op oorlogssterkte is straks, gaat Ajax een hel aan Batshiuayi krijgen
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 28 september 2021 - 20:36   quote  deeplink  
We hebben dan wel de 6 punten binnen met deze eenzijdige wedstrijd , maar nu ook een rapportcijfer 6 van deze wedstrijd ! ! !

Nu maar naar Dortmund kijken, ben heel erg benieuwd wat zij gaan doen.
AkaS
 AkaS - dinsdag 28 september 2021 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:34 schreef Loetje het volgende:
Als Besiktas op oorlogssterkte is straks, gaat Ajax een hel aan Batshiuayi krijgen
En niet alleen aan hem!!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 20:36   quote  deeplink  
Matig begin, daarna een sublieme eerste helft. 2e helft een collectieve wanprestatie waar de hele ploeg kut was tegen deze B ploeg.

Ook kwalijk dat er niet meer wissels kwamen, dat had de ploeg echt nodig.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 28 september 2021 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:34 schreef Loetje het volgende:
Als Besiktas op oorlogssterkte is straks, gaat Ajax een hel aan Batshiuayi krijgen
ik denk dat Ajax dan ook echt wel uit een ander vaatje zal tappen
Besiktas probeerde alleen maar tegen te houden, op een paar momenten in de 2e helft na.
Ajax speelde wel in een veel te laag tempo naar mijn idee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2021 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 20:37   quote  deeplink  
Maargoed, 6 punten en hopen dat Dortmund straks wint.

Op naar Utrecht en hopen dat het tegen Dortmund beter is en Ajax het weer eens kan laten spoken in Amsterdam.

En door.
AkaS
 AkaS - dinsdag 28 september 2021 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:36 schreef Onze Ajax het volgende:
We hebben dan wel de 6 punten binnen met deze eenzijdige wedstrijd , maar nu ook een rapportcijfer 6 van deze wedstrijd ! ! !

Nu maar naar Dortmund kijken, ben heel erg benieuwd wat zij gaan doen.
Ajax zal tegen Dortmund een heel ander niveau op de mat moeten leggen, anders worden we afgedroogd. Maar goed. Dat is wel heel negatief gedacht, net zoals iedereen Ajax beter heeft gepraat dan we in werkelijkheid zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2021 - 20:39   quote  deeplink  
Ajax een geweldige eerste helft waarbij je er gewoon meer moet maken.

De tweede helft op 70% wat echt niet gepast is, toch in beide helften maar 1 kans weggegeven en ook in de tweede helft moet je er gewoon 2 maken.

Enige dat Ajax zichzelf mag en moet verwijten, is dat men er niet gewoon 5 maken.

Maar eigenlijk is dat ook gewoon heerlijk voor ten Hag, hij heeft nog genoeg te verbeteren en toch loopt het al vrij goed.

Gravenberg en Alvarez voor mij vandaag echt de aller besten. Berghuis timber blind Martinez tadic waren gewoon goed. Anthony Mazraoui en Haller vandaag voor mij de minste drie.
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2021 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:37 schreef Loetje het volgende:
Maargoed, 6 punten en hopen dat Dortmund straks wint.

Op naar Utrecht en hopen dat het tegen Dortmund beter is en Ajax het weer eens kan laten spoken in Amsterdam.

En door.
Het is toch lekker dat dit nu het gevoel is.

6 punten maar het kan nog veel beter. Eigenlijk kan het niet mooier want er moet gewoon niet te vroeg gepiekt worden

Ten Hag zegt iedere keer echt terecht dat het een stuk beter kan.
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:39 schreef remco k het volgende:
Ajax een geweldige eerste helft waarbij je er gewoon meer moet maken.

De tweede helft op 70% wat echt niet gepast is, toch in beide helften maar 1 kans weggegeven en ook in de tweede helft moet je er gewoon 2 maken.

Enige dat Ajax zichzelf mag en moet verwijten, is dat men er niet gewoon 5 maken.

Maar eigenlijk is dat ook gewoon heerlijk voor ten Hag, hij heeft nog genoeg te verbeteren en toch loopt het al vrij goed.

Gravenberg en Alvarez voor mij vandaag echt de aller besten. Berghuis timber blind Martinez tadic waren gewoon goed. Anthony Mazraoui en Haller vandaag voor mij de minste drie.
Voor mij waren het Alvarez en het CV duo.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 september 2021 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is toch lekker dat dit nu het gevoel is.

6 punten maar het kan nog veel beter. Eigenlijk kan het niet mooier want er moet gewoon niet te vroeg gepiekt worden

Ten Hag zegt iedere keer echt terecht dat het een stuk beter kan.
2e helft op 70% gespeeld, 2 tempo's lager, geen blessures op deze manier
De 3 punten vrij gemakkelijk binnen geharkt.

Voor ons geen mooie wedstrijd maar snap het ergens wel tegen deze tegenstander die alleen maar voor de pot bleef hangen
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 september 2021 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:22 schreef AkaS het volgende:
Ik snap het echt niet. Haller doet toch gewoon pijn aan je ogen???
:)
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

2e helft op 70% gespeeld, 2 tempo's lager, geen blessures op deze manier
De 3 punten vrij gemakkelijk binnen geharkt.

Voor ons geen mooie wedstrijd maar snap het ergens wel tegen deze tegenstander die alleen maar voor de pot bleef hangen
2e helft lag alleen aan Ajax. Besiktas deed weinig anders, Ajax had weinig beweging meer vanuit het middenveld

CL is niet het podium voor 70% en daar gaan ze tegen Dortmund wel achter komen als ze dit weet flikken. Dan staat er 0-3 na 90 minuten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 september 2021 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is toch lekker dat dit nu het gevoel is.

6 punten maar het kan nog veel beter. Eigenlijk kan het niet mooier want er moet gewoon niet te vroeg gepiekt worden

Ten Hag zegt iedere keer echt terecht dat het een stuk beter kan.
Je moet misschien nu al niet al je kruid verschieten, bewaar het maar in twee wedstrijden tegen Dortmund.
Dan 2 tempo's lager spelen is zelfmoord.
Overigens beseffen ze dit zelf ook wel
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 september 2021 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 21:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je moet misschien nu al niet al je kruid verschieten, bewaar het maar in twee wedstrijden tegen Dortmund.
Dan 2 tempo's lager spelen is zelfmoord.
Overigens beseffen ze dit zelf ook wel
Nu begin je poep te praten ouwe. Ajax heeft 5 dagen tot Utrecht en 3 weken tot Dortmund.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 september 2021 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 21:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

2e helft lag alleen aan Ajax. Besiktas deed weinig anders, Ajax had weinig beweging meer vanuit het middenveld

CL is niet het podium voor 70% en daar gaan ze tegen Dortmund wel achter komen als ze dit weet flikken. Dan staat er 0-3 na 90 minuten.
Dat weten ze zelf ook wel, tegen deze ploeg vanavond was dit geen probleem brabo.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 28 september 2021 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 21:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nu begin je poep te praten ouwe. Ajax heeft 5 dagen tot Utrecht en 3 weken tot Dortmund.
Hahaha nee maar 70% sluipt er in, met name tegen een ploeg die zich ingraaft, dit maken ze wekelijks al jaren mee joh..

Tegen Dortmund krijgen we heel andere wedstrijden, die willen zelf ook voetballen
Eide
 Eide - dinsdag 28 september 2021 - 21:13   quote  deeplink  
Uitstekende eerste helft, matige tweede helft, maar Ajax hoefde ook niet aan te zetten. Ik vind het een prima prestatie waarbij Ajax bepaald tot niet het gaatje heeft hoeven gaan.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 september 2021 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Komt door arrogantie. Die wil van alles wat niet kan.

Vreselijk irritante speler altijd nadat de wedstrijd beslist is.

En dat is al jaren zo
Eerste helft was hij wel aardig. Maar inderdaad heeft al heel lang een slappe instelling.
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2021 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 20:31 schreef Loetje het volgende:
Ik ben echt opnieuw helemaal klaar met die arrogante Ryan Gravenberch.

Die zou echt voor straf steevast bij 2-0 eruit gegooid moeten worden. Altijd de eerste die verzaakt
Apart. Vind dit gister absoluut niet het geval. Vond hem de allerbeste op het veld samen met Alvarez.

Hij heerste gisteren op het middenveld.
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2021 - 10:21   quote  deeplink  
Jan van Halst liet gister heel erg mooi zien waarom Alvarez zo verschrikkelijk goed en belangrijk is trouwens.
Loetje
 Loetje - woensdag 29 september 2021 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 09:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Apart. Vind dit gister absoluut niet het geval. Vond hem de allerbeste op het veld samen met Alvarez.

Hij heerste gisteren op het middenveld.
We zien het echt anders.

In mijn optiek is hij stelselmatig al jaren de eerste die dingen met de bal gaat doen die niet goed zijn zodra Ajax een wedstrijd beslist heeft. Teveel lopen, vertragen, teveel acties en daardoor veel balverlies. En tot die beslissing vind ik hem altijd goed.

En dat zal er echt uit moeten, wil hij de absolute top gaan halen en gelukkig ziet hij dit zelf ook.
Loetje
 Loetje - woensdag 29 september 2021 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 08:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Eerste helft was hij wel aardig. Maar inderdaad heeft al heel lang een slappe instelling.
Vond hem voor rust echt goed. Erna heel veel minder.
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2021 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 11:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

We zien het echt anders.

In mijn optiek is hij stelselmatig al jaren de eerste die dingen met de bal gaat doen die niet goed zijn zodra Ajax een wedstrijd beslist heeft. Teveel lopen, vertragen, teveel acties en daardoor veel balverlies. En tot die beslissing vind ik hem altijd goed.

En dat zal er echt uit moeten, wil hij de absolute top gaan halen en gelukkig ziet hij dit zelf ook.
Sorry, maar hij was afgelopen seizoen eigenlijk voor het eerst pas echt basis speler, is pas 19 jaar. Dan kun je toch niet spreken van al jaren stelselmatig als eerste verzuimen om geconcentreerd door te blijven gaan??

Overigens eens dat het veel gebeurt he, daar gaat het ook niet om, dat ben ik namelijk eens. Maar gister was dat echt niet het geval.

Was zowel aan de bal als zonder bal een van de spelers die het hoogste scoorde gisteren. Juist nu was die tweede helft een keer niet heel veel minder.

En ik zeg nergens dat hij het niet doet he, hij doet zijn "kunstjes" namelijk ook vaak zat in de eerste helft op 0-0, dus gisteren deed hij daat ook wel, maar lang niet zo als vaker is gebeurt
AkaS
 AkaS - woensdag 29 september 2021 - 18:06   quote  deeplink  
Met stijgende verbazing lees ik enkele headliners betreffende Haller...

Ik weet niet wat de wereld heeft gezien, maar ik heb een spits gezien die echt heel veel kansen, zeer goede kansen om zeep hielp. En met heel veel geluk een doelpuntje kon meepakken omdat Berghuis de bal dusdanig goed aanspeelde dat Haller de bal bijna letterlijk met zijn pik er kon inleggen.
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2021 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 18:06 schreef AkaS het volgende:
Met stijgende verbazing lees ik enkele headliners betreffende Haller...

Ik weet niet wat de wereld heeft gezien, maar ik heb een spits gezien die echt heel veel kansen, zeer goede kansen om zeep hielp. En met heel veel geluk een doelpuntje kon meepakken omdat Berghuis de bal dusdanig goed aanspeelde dat Haller de bal bijna letterlijk met zijn pik er kon inleggen.
Ik vind hem in de kansen ook gewoon niet goed.

Echter krijgt hij ook volgens de Opta stats gewoon een heel hoog cijfer over de pot van gisteren.

Ik vond hem voetballend gisteren overigens een van zijn beste potjes spelen, een aantal keren echt heel sterk aan de bal en zijn voorzettingen waren gewoon prima. Zijn beste moment was de bal op Tadic die hij normaal altijd maakt.

Ik vind echter dat je een spits zoals Haller moet afrekenen op zijn kansen tot goal ratio. En die was gisteren ver onder de maat.

Ik zeg het hier ook iedere keer, bij Haller is het de ene pot voetballend heel matig en scoort hij wel voldoende kansen, de andere pot is het voetballend prima voor zijn doen en mist hij de ene na de andere grote kans.
AkaS
 AkaS - woensdag 29 september 2021 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 09:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Apart. Vind dit gister absoluut niet het geval. Vond hem de allerbeste op het veld samen met Alvarez.

Hij heerste gisteren op het middenveld.
Alvarez was zeker top, daar heb ik ook geen statistiek voor nodig. Gewoon een paar ogen en je ziet hoe deze man buffelt en op de meest cruciale momenten druk op de bal geeft en of onderschept.

Gravenberch heeft ook de nodige complimenten ontvangen. Dat heb ik niet kunnen waarnemen, Wel had hij in aanvallend opzicht meerdere goede loopacties waar hij helaas de stabiliteit / balans mistte om het af te maken.

Verder heb ik niet zo heel veel op hem aan te merken, maar echt dwingend vind ik hem niet, dus zijn arrogantie over focus lijkt mij verre van correct.
AkaS
 AkaS - woensdag 29 september 2021 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind hem in de kansen ook gewoon niet goed.

Echter krijgt hij ook volgens de Opta stats gewoon een heel hoog cijfer over de pot van gisteren.

Ik vond hem voetballend gisteren overigens een van zijn beste potjes spelen, een aantal keren echt heel sterk aan de bal en zijn voorzettingen waren gewoon prima. Zijn beste moment was de bal op Tadic die hij normaal altijd maakt.

Ik vind echter dat je een spits zoals Haller moet afrekenen op zijn kansen tot goal ratio. En die was gisteren ver onder de maat.

Ik zeg het hier ook iedere keer, bij Haller is het de ene pot voetballend heel matig en scoort hij wel voldoende kansen, de andere pot is het voetballend prima voor zijn doen en mist hij de ene na de andere grote kans.
Weet je Remco, onze beleving is natuurlijk ook gekoppeld aan het verwachtingspatroon dat je terecht of onterecht heb over een speler.

De beleving was dat hij niet kon meevoetballen. En nu hij een keertje een bal goed heeft vastgehouden en dergelijke is het direct hosanna. Maar is dat niet het minste dat je van een speler op dit niveau mag verwachten..?

En hij moet scoren en op 1 wedstrijd na, waar hij enorm goed bediend werd, blinkt hij uit in het missen van kansen. Ik hoop echt op een andere spits. Vraag me af waarom Danilo helemaal nul kansen krijgt. Zou bijna willen zeggen dat ten Hag bang is dat hij het beter doet dan Haller en dan hebben we de poppen aan het dansen natuurlijk... Want dat pikt Haller niet en heb je een investering van 22.5 mln dat verdampt....
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2021 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 22:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet je Remco, onze beleving is natuurlijk ook gekoppeld aan het verwachtingspatroon dat je terecht of onterecht heb over een speler.

De beleving was dat hij niet kon meevoetballen. En nu hij een keertje een bal goed heeft vastgehouden en dergelijke is het direct hosanna. Maar is dat niet het minste dat je van een speler op dit niveau mag verwachten..?

En hij moet scoren en op 1 wedstrijd na, waar hij enorm goed bediend werd, blinkt hij uit in het missen van kansen. Ik hoop echt op een andere spits. Vraag me af waarom Danilo helemaal nul kansen krijgt. Zou bijna willen zeggen dat ten Hag bang is dat hij het beter doet dan Haller en dan hebben we de poppen aan het dansen natuurlijk... Want dat pikt Haller niet en heb je een investering van 22.5 mln dat verdampt....
Dit is cl niveau. Hij creëerde als spits gewoon 3 keer een 100% kans voor een ander en scoort een keer.

Simpele vraag, weke andere spits in de cl heeft dat deze speelronde ook laten zien?

Ik was gisteren ook niet blij met hem. Maar probeer nu eens op bovenstaande antwoord te geven.

Ik denk dat die jongen gewoon niet het type is wat we graag willen zien, en dat we ons er daarom aan irriteren. Maar uiteindelijk draait het om kansen creëren en goals maken. En daar is hij iedere pot meerdere keren bij betrokken.

En nogmaals en laat dat aub duidelijk zijn. Ik ben ook geen fan.
AkaS
 AkaS - woensdag 29 september 2021 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is cl niveau. Hij creëerde als spits gewoon 3 keer een 100% kans voor een ander en scoort een keer.

Simpele vraag, weke andere spits in de cl heeft dat deze speelronde ook laten zien?

Ik was gisteren ook niet blij met hem. Maar probeer nu eens op bovenstaande antwoord te geven.

Ik denk dat die jongen gewoon niet het type is wat we graag willen zien, en dat we ons er daarom aan irriteren. Maar uiteindelijk draait het om kansen creëren en goals maken. En daar is hij iedere pot meerdere keren bij betrokken.

En nogmaals en laat dat aub duidelijk zijn. Ik ben ook geen fan.
Oke, ik begrijp je. En om heel eerlijk te zeggen heb ik dat niet zo beleeft dat hij 3x een 100% kans creëerde. Behalve dan die bal op Tadic. Maar eerlijk gezegd Remco... Als jij daar had gestaan dan zou je ongetwijfeld ook wel iets leuks verrichten. Het is natuurlijk ook de kracht van het team die hem in staat stelt....

Het wordt pas interessant wanneer we vergelijkingsmateriaal krijgen.
Loetje
 Loetje - woensdag 29 september 2021 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 13:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar hij was afgelopen seizoen eigenlijk voor het eerst pas echt basis speler, is pas 19 jaar. Dan kun je toch niet spreken van al jaren stelselmatig als eerste verzuimen om geconcentreerd door te blijven gaan??

Overigens eens dat het veel gebeurt he, daar gaat het ook niet om, dat ben ik namelijk eens. Maar gister was dat echt niet het geval.

Was zowel aan de bal als zonder bal een van de spelers die het hoogste scoorde gisteren. Juist nu was die tweede helft een keer niet heel veel minder.

En ik zeg nergens dat hij het niet doet he, hij doet zijn "kunstjes" namelijk ook vaak zat in de eerste helft op 0-0, dus gisteren deed hij daat ook wel, maar lang niet zo als vaker is gebeurt
In jou optiek was dat niet het geval, in mijn optiek wel. Dat is denk ik precies wat er steeds gebeurd. Besef dat het altijd meningen en bevindingen zijn, niks meer als dat.

Dat hij stelselmatig de eerste is die inkakt bij een ruime voorsprong, vind ik dat je een jaar constant datzelfde probleem, gewoon stelselmatig mag noemen. Daarbij, in de best vele minuten in de seizoenen daarvoor gebeurde dat ook wel. Gister vond ik hem voor rust trouwens wel echt goed.

Weetje Remco, ik vind het een fenomenale speler aan de bal. Maar zolang hij in mijn optiek constant dezelfde trekjes blijft hebben, gaat hij de top niet halen. En als hij er komt, gaat het heel snel banken worden. En daar mag je zolangzamerhand over gaan praten over een speler die nog altijd zijn contract niet verlengd heeft en Mino Raiola als zaakwaarnemer heeft.
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2021 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 22:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

In jou optiek was dat niet het geval, in mijn optiek wel. Dat is denk ik precies wat er steeds gebeurd. Besef dat het altijd meningen en bevindingen zijn, niks meer als dat.

Dat hij stelselmatig de eerste is die inkakt bij een ruime voorsprong, vind ik dat je een jaar constant datzelfde probleem, gewoon stelselmatig mag noemen. Daarbij, in de best vele minuten in de seizoenen daarvoor gebeurde dat ook wel. Gister vond ik hem voor rust trouwens wel echt goed.

Weetje Remco, ik vind het een fenomenale speler aan de bal. Maar zolang hij in mijn optiek constant dezelfde trekjes blijft hebben, gaat hij de top niet halen. En als hij er komt, gaat het heel snel banken worden. En daar mag je zolangzamerhand over gaan praten over een speler die nog altijd zijn contract niet verlengd heeft en Mino Raiola als zaakwaarnemer heeft.
Hij is nog steeds 19 hè. Waar hebben we het over. Ik denk oprecht dat hij in zijn leeftijds categorie gewoon de beste speler van Europa is.

En zeker is het een mening. Maar juist omdat het zo haaks op elkaar staat vind ik het bijzonder.

Ik denk dat deze jongen het wel gaat redden in het buitenland. Ik denk zelfs nu al omdat hij zo verschrikkelijk goed is.

Raiola als zaakwaarnemer en zijn contract. Ja echt heel zorgwekkend dat voor Ajax. Zelfde met mazraoui.

Beide contracten gaan niet goedkomen.
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2021 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 22:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Oke, ik begrijp je. En om heel eerlijk te zeggen heb ik dat niet zo beleeft dat hij 3x een 100% kans creëerde. Behalve dan die bal op Tadic. Maar eerlijk gezegd Remco... Als jij daar had gestaan dan zou je ongetwijfeld ook wel iets leuks verrichten. Het is natuurlijk ook de kracht van het team die hem in staat stelt....

Het wordt pas interessant wanneer we vergelijkingsmateriaal krijgen.
Is dat zo? Wordt het dan pas interessant? Kansen creëren is gewoon individuele kwaliteit, kansen krijgen en afmaken of juist niet komt door het goede elftal. Ik had het gister ook niet op hem, totaal niet zelfs. Maar ja, als je dan vandaag die samenvatting bekijkt valt dat toch wel gewoon op.

En nee sorry man. Ik zou die kansen niet kunnen creëren en zou de bal stelselmatig het stadion uitwerken bij die kansen die hij krijgt hahaha.
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2021 - 23:33   quote  deeplink  
Lees net een statistiek dat Ajax de afgelopen 3,5 seizoen bij de 10 best presterende clubs in Europa hoort.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Besiktas (dinsdag 28-09-2021, 18.45 uur) Champions League 2-0









0.0089581