BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Besiktas (dinsdag 28-09-2021, 18.45 uur) Champions League 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 30 september 2021 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 23:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is nog steeds 19 hè. Waar hebben we het over. Ik denk oprecht dat hij in zijn leeftijds categorie gewoon de beste speler van Europa is.

En zeker is het een mening. Maar juist omdat het zo haaks op elkaar staat vind ik het bijzonder.

Ik denk dat deze jongen het wel gaat redden in het buitenland. Ik denk zelfs nu al omdat hij zo verschrikkelijk goed is.

Raiola als zaakwaarnemer en zijn contract. Ja echt heel zorgwekkend dat voor Ajax. Zelfde met mazraoui.

Beide contracten gaan niet goedkomen.
Over de contracten verwacht ik dat een van de 2 goedkomt en de andere niet. Raiola heeft zelf natuurlijk ook zijn reputatie hoog te houden en die weet dondersgoed dat ze hem in heel Nederland uitkotsen

Hij ie zeker 19, maar voor een 19 jarige draait het wel om stabiel worden en zeker op een middenveld. En ik vind oprecht dat hij teveel in herhaling valt en daar moet hij gewoon echt mee aan de slag in mijn optiek. En dan mag die van mij echt wel af en toe kut spelen. Het zit hem namelijk puur in de concentratie en dat vind ik zo erg. Concentratie kun je namelijk niet trainen maar is een onderdeel van je eigen mentaliteit en dat moet gewoon vanuit jezelf komen. Ofwel, dat kwartje moet bij hem zelf gaan vallen en hij weet dat zelf ook goed en geeft dat ook aan. Daarom kon ik me afgelopen week ook wel een deel vinden in de kritiek van Marco van Basten hierin, die ik trouwens echt een deprimerende zijkbak begin te vinden.

In Europa gelden gewoon andere wetten, zeker bij topclubs. Maak je daar 2/3x in korte tijd dezelfde fouten, dan zit je gewoon op de bank. En daarom zal hij eerst de focus onder controle moeten krijgen voor hij in mijn optiek het daar kan proberen.
AkaS
 AkaS - donderdag 30 september 2021 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2021 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dat zo? Wordt het dan pas interessant? Kansen creëren is gewoon individuele kwaliteit, kansen krijgen en afmaken of juist niet komt door het goede elftal. Ik had het gister ook niet op hem, totaal niet zelfs. Maar ja, als je dan vandaag die samenvatting bekijkt valt dat toch wel gewoon op.

En nee sorry man. Ik zou die kansen niet kunnen creëren en zou de bal stelselmatig het stadion uitwerken bij die kansen die hij krijgt hahaha.
Je doet jezelf te kort en je overschat Haller. Leuke spits voor FC Utrecht meer niet. En kansen creëren zie ik hem niet zo snel doen. Hij heeft de draaicirkel van een vrachtschip, is bijna net zo snel ook als datzelfde vrachtschip en voor iemand van zijn lengte kan hij verrekte beroerd koppen. Volgens mij kopt hij met ogen dicht en zijn timing is ook om te huilen.

Verder wil ik niet negatief overkomen over hem hoor hahahaha
p111
 p111 - donderdag 30 september 2021 - 15:23   quote  deeplink  
En dan hebben wij het over de topscoorder van dit moment in de CL en de Eredivisie,ja dan zie je liever Huntelaar dat was zo,n verfijnde techn/vaardige speler.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 oktober 2021 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 15:23 schreef p111 het volgende:
En dan hebben wij het over de topscoorder van dit moment in de CL en de Eredivisie,ja dan zie je liever Huntelaar dat was zo,n verfijnde techn/vaardige speler.
Creëerde ook kansen en had minder kansen nodig en kop sterker... Op de leeftijd van Haller nu al helemaal.. Haller is geen talentje meer en zie hem ook niet veel meer groeien
remco k
 remco k - vrijdag 01 oktober 2021 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2021 - 10:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Creëerde ook kansen en had minder kansen nodig en kop sterker... Op de leeftijd van Haller nu al helemaal.. Haller is geen talentje meer en zie hem ook niet veel meer groeien
Huntelaar speelde op zijn 26e en 27e ook champions league en scoorde in 11 wedstrijden 3 keer.

In 14/15 heeft Huntelaar ook 1 maal 5 keer gescoord in het cl seizoen. Dit in 8 wedstrijden inclusief overwintering.

Huntelaar was ook dramatisch aan de bal en gewoon een fantastische afmaker. Echt vrijwel identieke spitsen die beiden ongeveer hetzelfde rendement hebben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 oktober 2021 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2021 - 13:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Huntelaar speelde op zijn 26e en 27e ook champions league en scoorde in 11 wedstrijden 3 keer.

In 14/15 heeft Huntelaar ook 1 maal 5 keer gescoord in het cl seizoen. Dit in 8 wedstrijden inclusief overwintering.

Huntelaar was ook dramatisch aan de bal en gewoon een fantastische afmaker. Echt vrijwel identieke spitsen die beiden ongeveer hetzelfde rendement hebben.
Gewoon waar, ook Huntelaar was geen balkunstenaar!
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 oktober 2021 - 22:15   quote  deeplink  
Eens. Al beken ik wel, Huntelaar had natuurlijk zijn reputatie mee. Het was toch altijd 'the Hunter' die erin kwam en Huntelaar wist in de 16 echt altijd waar die moest zijn, ging voor iedere bal.
p111
 p111 - zaterdag 02 oktober 2021 - 09:09   quote  deeplink  
Hopelijk praten we na dit seizoen ook zo over Haller.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 oktober 2021 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2021 - 22:15 schreef Loetje het volgende:
Eens. Al beken ik wel, Huntelaar had natuurlijk zijn reputatie mee. Het was toch altijd 'the Hunter' die erin kwam en Huntelaar wist in de 16 echt altijd waar die moest zijn, ging voor iedere bal.
Zo is het en niet anders brabo!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 oktober 2021 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2021 - 22:15 schreef Loetje het volgende:
Eens. Al beken ik wel, Huntelaar had natuurlijk zijn reputatie mee. Het was toch altijd 'the Hunter' die erin kwam en Huntelaar wist in de 16 echt altijd waar die moest zijn, ging voor iedere bal.
Vond het Ajax toen ook nog wel een verschilletje met nu, volgens mij creëeren we nu veel meer kansen dan toen der tijd en zijn we veel verder bij de concurrentie weggelopen.. bedoel dus dat Haller veel meer kansen krijgt dan Hunter toen, en als ik dan zie hoeveel hij erom zeep helpt, tjah..
remco k
 remco k - zaterdag 02 oktober 2021 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2021 - 20:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vond het Ajax toen ook nog wel een verschilletje met nu, volgens mij creëeren we nu veel meer kansen dan toen der tijd en zijn we veel verder bij de concurrentie weggelopen.. bedoel dus dat Haller veel meer kansen krijgt dan Hunter toen, en als ik dan zie hoeveel hij erom zeep helpt, tjah..
Kijk de statistieken er maar op na. Heel weinig verschil.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 oktober 2021 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2021 - 23:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk de statistieken er maar op na. Heel weinig verschil.
Ok zou best kunnen.. neemt niet weg dat Haller echt teveel 100 procent kansen mist.. blij met de doelpunten hoor begrijp me niet verkeerd en mag er van mij 100 maken.. maar vooralsnog zie ik het niet in hem..
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2021 - 13:09   quote  deeplink  
Nee dat is we duidelijk.

Zelfs als het gewoon goed is zoek je een reden om zijn succes bij een ander neer te leggen. Gewoon zeggen dat het goed is als dat zo is lijkt wel onmogelijk.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 oktober 2021 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 13:09 schreef remco k het volgende:
Nee dat is we duidelijk.

Zelfs als het gewoon goed is zoek je een reden om zijn succes bij een ander neer te leggen. Gewoon zeggen dat het goed is als dat zo is lijkt wel onmogelijk.
Omdat het simpelweg niet goed is..

Traag, mist veel kansen, draait als een vrachtwagen, niet kopsterk voor zijn lengte, verliest behoorlijk wat ballen, gezien de hoeveelheid kansen die die krijgt is zijn rendement best laag.. Ik denk dat elke willekeurige beetje spits ook zo vaak had gescoord bij ons..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 15:10   quote  deeplink  
Haller is gewoon een drama. Daar doen zelfs 4 goals tegen Sporting of een goal tegen Besiktas niets aan af.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 21 november 2021 - 17:38   quote  deeplink  
Inderdaad is Haller niet de speler die constant en goed speelt.
Na mijn mening komt hij veel te veel kwaliteiten tekort voor Ajax.
remco k
 remco k - zondag 21 november 2021 - 17:40   quote  deeplink  
Ja joh. Ga de topscoorder van de huidige cl en de man die al 9 x de 1-0 maakte dit kalenderjaar maar afzeiken.
remco k
 remco k - zondag 21 november 2021 - 17:41   quote  deeplink  
We willen met zijn allen een type spits die voor Ajax denk ik niet haalbaar is.

Eentje die voetballend heel goed is. Er 30 maakt en 15 assists heeft.
nummer10
 nummer10 - zondag 21 november 2021 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 17:41 schreef remco k het volgende:
We willen met zijn allen een type spits die voor Ajax denk ik niet haalbaar is.

Eentje die voetballend heel goed is. Er 30 maakt en 15 assists heeft.
Zal die echt niet ergens in een talenten team lopen in de wereld?

Kijk ik ben echt blij met de doelpunten van Haller, maar voetballend is het echt nog steeds een dingetje, en zou een andere redelijke spits die zoveel kansen krijgt niet idem dito presteren bij een team die zoveel kansen creëert? Just asking hoor..
remco k
 remco k - maandag 22 november 2021 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 21:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zal die echt niet ergens in een talenten team lopen in de wereld?

Kijk ik ben echt blij met de doelpunten van Haller, maar voetballend is het echt nog steeds een dingetje, en zou een andere redelijke spits die zoveel kansen krijgt niet idem dito presteren bij een team die zoveel kansen creëert? Just asking hoor..
Geen spits in de tijd van ten Hag die zoveel scoorde, dus nee, niet iedere redelijke spits zou dat kunnen, dan was dat al wel eerder gelukt.

En een spits zoals ik opnoem kost in Europa gewoon 80 miljoen euro..
nummer10
 nummer10 - maandag 22 november 2021 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2021 - 12:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen spits in de tijd van ten Hag die zoveel scoorde, dus nee, niet iedere redelijke spits zou dat kunnen, dan was dat al wel eerder gelukt.

En een spits zoals ik opnoem kost in Europa gewoon 80 miljoen euro..
Ik zou oprecht danillo wel eens willen zien in de eredivisie met zoveel kansen als wat Haller krijgt.. gewoon ook omdat ik heel nieuwsgierig naar hem ben en bij Twente tot ook regelmatig scoorde zonder veel kansen te krijgen..
remco k
 remco k - maandag 22 november 2021 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2021 - 16:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik zou oprecht danillo wel eens willen zien in de eredivisie met zoveel kansen als wat Haller krijgt.. gewoon ook omdat ik heel nieuwsgierig naar hem ben en bij Twente tot ook regelmatig scoorde zonder veel kansen te krijgen..
Danilo krijgt zoveel kansen bij jong Ajax en mist daar zo onnoemelijk veel en is voetballend vrij zwak.
remco k
 remco k - maandag 22 november 2021 - 16:23   quote  deeplink  
Haller zit met zijn gemiddeldes gewoon bij de top van Europa.

Je ziet ook dat hij voetballend steeds sterker wordt. Gisteren zelfs een mooie actie waarbij hij zijn man uitspeelt en direct een schiet kans krijgt.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 november 2021 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2021 - 16:23 schreef remco k het volgende:
Haller zit met zijn gemiddeldes gewoon bij de top van Europa.

Je ziet ook dat hij voetballend steeds sterker wordt. Gisteren zelfs een mooie actie waarbij hij zijn man uitspeelt en direct een schiet kans krijgt.
Dat is waar..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 november 2021 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2021 - 17:41 schreef remco k het volgende:
We willen met zijn allen een type spits die voor Ajax denk ik niet haalbaar is.

Eentje die voetballend heel goed is. Er 30 maakt en 15 assists heeft.
Hahahaha tel maar 100 miljoen neer!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 november 2021 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2021 - 12:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen spits in de tijd van ten Hag die zoveel scoorde, dus nee, niet iedere redelijke spits zou dat kunnen, dan was dat al wel eerder gelukt.

En een spits zoals ik opnoem kost in Europa gewoon 80 miljoen euro..
Nee 100 miljoen! Hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 november 2021 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2021 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Danilo krijgt zoveel kansen bij jong Ajax en mist daar zo onnoemelijk veel en is voetballend vrij zwak.
Eens, komt te kort tot nu toe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 november 2021 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2021 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat is waar..
Ik vergelijk Haller een beetje met Alvarez, werd ook voetballend steeds beter.

We moeten gewoon blij zijn dat we Haller hebben.

Hij is technisch niet de beste en heeft nog al wat kansen nodig maar welke spits heeft dit niet? 100 miljoen en dan nog worden er kansen gemist

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2021 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - maandag 22 november 2021 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2021 - 16:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik zou oprecht danillo wel eens willen zien in de eredivisie met zoveel kansen als wat Haller krijgt.. gewoon ook omdat ik heel nieuwsgierig naar hem ben en bij Twente tot ook regelmatig scoorde zonder veel kansen te krijgen..
Ik snap je werkelijk niet. Haller, de huidige topscorer in de eredivisie, Haller de huidige topscorer in de Champions League... En dan heb ik het nog niet eens over zijn assists. Hij gaat het bovendien steeds beter doen. Maar toch ben je niet tevreden??! Raar hoor.
Eide
 Eide - maandag 22 november 2021 - 19:36   quote  deeplink  
Ik snap op zich wel dat Ajacieden commentaar hebben op Haller. Hij is niet die "typische Ajaxspits", wat dat dan ook mag zijn. Het is geen gepolijste voetballer maar een houten klaas die heel vaak volledig onzichtbaar is.

Z'n rendement is echter fenomenaal. Uiteindelijk heb je scorend vermogen nodig. Ajax heeft zat rasvoetballers. Je hebt ook killers nodig. Achterin heten die Martinez en Alvarez. Voorin heet die minder technisch begaafde maar vreselijk belangrijke voetballer Haller.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 november 2021 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2021 - 19:36 schreef Eide het volgende:
Ik snap op zich wel dat Ajacieden commentaar hebben op Haller. Hij is niet die "typische Ajaxspits", wat dat dan ook mag zijn. Het is geen gepolijste voetballer maar een houten klaas die heel vaak volledig onzichtbaar is.

Z'n rendement is echter fenomenaal. Uiteindelijk heb je scorend vermogen nodig. Ajax heeft zat rasvoetballers. Je hebt ook killers nodig. Achterin heten die Martinez en Alvarez. Voorin heet die minder technisch begaafde maar vreselijk belangrijke voetballer Haller.
Goed omschreven Eide!
Pietje
 Pietje - maandag 22 november 2021 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2021 - 19:36 schreef Eide het volgende:
Ik snap op zich wel dat Ajacieden commentaar hebben op Haller. Hij is niet die "typische Ajaxspits", wat dat dan ook mag zijn. Het is geen gepolijste voetballer maar een houten klaas die heel vaak volledig onzichtbaar is.

Z'n rendement is echter fenomenaal. Uiteindelijk heb je scorend vermogen nodig. Ajax heeft zat rasvoetballers. Je hebt ook killers nodig. Achterin heten die Martinez en Alvarez. Voorin heet die minder technisch begaafde maar vreselijk belangrijke voetballer Haller.
Perfecte post, Eide!!
Eide
 Eide - maandag 22 november 2021 - 23:20   quote  deeplink  
En dat terwijl ik ook wel mij twijfels had hoor, maar met 16 goals en 5 assists in 18 wedstrijden zit hij op een prachtig moyenne.
AkaS
 AkaS - dinsdag 23 november 2021 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2021 - 19:36 schreef Eide het volgende:
Ik snap op zich wel dat Ajacieden commentaar hebben op Haller. Hij is niet die "typische Ajaxspits", wat dat dan ook mag zijn. Het is geen gepolijste voetballer maar een houten klaas die heel vaak volledig onzichtbaar is.

Z'n rendement is echter fenomenaal. Uiteindelijk heb je scorend vermogen nodig. Ajax heeft zat rasvoetballers. Je hebt ook killers nodig. Achterin heten die Martinez en Alvarez. Voorin heet die minder technisch begaafde maar vreselijk belangrijke voetballer Haller.
Ik zag het aanvankelijk totaal niet zitten in Haller, maar ik moet hier volledig op terugkomen. Hij werkt hard en is belangrijk voor het team door zijn harde werken. Eerlijk is wel om te vermelden dat hij aanvankelijk ook echt niet denderend speelde en veel kansen om zeep hielp. Maar hij is duidelijk beter gaan draaien.

Net zoals ten Hag aanvankelijk rare uitspraken deed en rare keuzes maakte, maar nu overduidelijk zijn plek heeft gevonden en Ajax overwegend goed laat spelen.

Samengevat: mensen kunnen veranderen en zich verbeteren en gelukkig voor Ajax en ons als supporters is dit ook gebeurd.
remco k
 remco k - dinsdag 23 november 2021 - 11:56   quote  deeplink  
Ajax zonder Alvarez.

Dat gaan we voelen vermoed ik.
AkaS
 AkaS - dinsdag 23 november 2021 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2021 - 11:56 schreef remco k het volgende:
Ajax zonder Alvarez.

Dat gaan we voelen vermoed ik.
Ik denk dat we met een middenveld Gravenberch, Berghuis en Klaassen prima weg kunnen komen.
Eide
 Eide - dinsdag 23 november 2021 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2021 - 12:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik denk dat we met een middenveld Gravenberch, Berghuis en Klaassen prima weg kunnen komen.
Eens. Gravenberch meer controlerend en Klaassen als lopende man.
remco k
 remco k - dinsdag 23 november 2021 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2021 - 12:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik denk dat we met een middenveld Gravenberch, Berghuis en Klaassen prima weg kunnen komen.
Ik heb zo’n vermoeden dat we defensief nog kwetsbaarder worden doordat hij er niet bij is.

Overigens kunnen we dan nog steeds winnen hoor, maar je levert wel veel in defensief gezien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 november 2021 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2021 - 12:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik denk dat we met een middenveld Gravenberch, Berghuis en Klaassen prima weg kunnen komen.
Helemaal eens, maar ik zat ook te denken aan een middenveld met Blind, Klaassen en Berghuis, met klaassen op 6 en Tagliafico als linksback.

Want ik vind Gravenbergh de laatste tijd niet best, maar vermoed wel dat hij speelt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 november 2021 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - dinsdag 23 november 2021 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2021 - 17:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal eens, maar ik zat ook te denken aan een middenveld met Blind, Klaassen en Berghuis, met klaassen op 6 en Tagliafico als linksback.

Want ik vind Gravenbergh de laatste tijd niet best, maar vermoed wel dat hij speelt
Ik denk dat Blind op die plek eigenlijk niet meer kan en helemaal samen met is je dynamiek wel weg.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 november 2021 - 19:37   quote  deeplink  
Tenhag gaat dus een ander elftal het veld op sturen.. zolang het maar geen rare onlogische wissels zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 november 2021 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2021 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Blind op die plek eigenlijk niet meer kan en helemaal samen met is je dynamiek wel weg.
Blind staat de laatste tijd vaak naast Tadic op links, heeft vaker daar gespeeld.
Maar denk niet dat ten Hag hem daar positioneert.
Jammer want ik zou graag Tagliafico willen zien
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2021 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2021 - 21:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Blind staat de laatste tijd vaak naast Tadic op links, heeft vaker daar gespeeld.
Maar denk niet dat ten Hag hem daar positioneert.
Jammer want ik zou graag Tagliafico willen zien
Dan komt hij daar en dat is volkomen anders spelen dan al vast op die positie spelen. Alles daaraan is anders en onvergelijkbaar.

En ja hij heeft daar vaker gespeeld. MaR waar Blind in slim staan en spelen veel ervaring heeft gewonnen is hij echt gewoon een langzame speler. Je moet daar eeer zoveel aanpassen om hem daar te laten renderen dat ik daar niet aan zou beginnen.
AkaS
 AkaS - woensdag 24 november 2021 - 10:00   quote  deeplink  
Ben erg benieuwd naar de definitieve opstelling van Ajax vanavond. Zou geen kwaad kunnen om wat basisspelers wat rust te geven. Wel ontzettend balen dat Kudus weer geblesseerd is. Hij heeft nog niet echt veel geluk gehad. Nu weer zijn ribben. Echt gevalletje pech!
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2021 - 10:50   quote  deeplink  
ik vermoed klaassen Tagliafico Nerres en misschien Rensch of Schuurs.
nummer10
 nummer10 - woensdag 24 november 2021 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2021 - 10:50 schreef remco k het volgende:
ik vermoed klaassen Tagliafico Nerres en misschien Rensch of Schuurs.
Ben heel benieuwd.. hoop wel op een "logische" wisselbeleid.. is toch 2.7 mil wat je kan pakken, dat er wissels komen vind ik wel een goedezaak, afhankelijk van hoe en wie
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 24 november 2021 - 16:31   quote  deeplink  
Met de (vermoedelijke) deze opstelling moet het ook lukken dat we met (denkelijk) 1-2 kunnen winnen. Ik heb er wel vertrouwen in met ons brede selectie.
nummer10
 nummer10 - woensdag 24 november 2021 - 16:52   quote  deeplink  
Onana Taqi neres daramy schuurs Klaassen
Wat ik zo lees
Eide
 Eide - woensdag 24 november 2021 - 17:16   quote  deeplink  
Volgens de voetbaljourno's keept Onana tegen Besiktas.

Daarnaast geen Blind, Haller of Antony. Waarschijnlijk basisplaatsen voor Tagliafico, Neres en Daramy. Klaassen naar verluid op het middenveld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2021 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 24 november 2021 - 17:18   quote  deeplink  
En inderdaad mogelijk Schuurs voor Timber.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Besiktas (dinsdag 28-09-2021, 18.45 uur) Champions League 2-0









0.0147171