BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (zondag 3 oktober 2021, 14:30); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 03 oktober 2021 - 16:31   quote  deeplink  
Ik vind wel dat Gorter een kans in Ajax1 mag krijgen, zeker met Pasveer en Stekelenburg als oude rotten naast je. Ik denk niet dat Onana nog gaat keepen in Ajax1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 16:32   quote  deeplink  
Wat verlang ik naar Onana.
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:31 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik vind wel dat Gorter een kans in Ajax1 mag krijgen, zeker met Pasveer en Stekelenburg als oude rotten naast je. Ik denk niet dat Onana nog gaat keepen in Ajax1
Is Stekelenburg dement geworden?

Maar Pasveer vandaag ook, het is geen grote fout ofzo maar het lijkt gewoon alsof die hem kan hebben. Als je zo'n beetje ieder schot op goal ook tegen krijgt, is bizar
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat verlang ik naar Onana.
Laten we beginnen met Goter.

Kutjeknot wordt het in ieder geval niet
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 16:33   quote  deeplink  
Nou, kakkies kunnen koploper worden in potentie
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 03 oktober 2021 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:33 schreef Loetje het volgende:
Nou, kakkies kunnen koploper worden in potentie
liever dan psv.....
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 16:39   quote  deeplink  
Dit is weer zo'n zondag, waarop mijn eten vanavond niet gaat smaken.

Eigenlijk, ook wat Remco, Eide en Loetje schreven, heeft Ajax dit over zichzelf afgeroepen door van de vele kansen, 100% kansen, er niet eentje in het net kon leggen.

Zonde en onnodig. Daarnaast is het duidelijk dat Ajax als collectief, ook gewoon slecht heeft gespeeld. En laten we wel wezen: Het is niet de eerste keer dat Ajax thuis van FC Utrecht heeft verloren. Zij, inclusief de trainer, hadden zich op deze tegenstander moeten instellen. Utrecht is een wat ander kaliber dan Cambuur, NEC of Fortuna Sittard.

Waarom konden de Ajacieden zich wel opladen tegen Sporting Lissabon en tegen Besiktas?
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is Stekelenburg dement geworden?

Maar Pasveer vandaag ook, het is geen grote fout ofzo maar het lijkt gewoon alsof die hem kan hebben. Als je zo'n beetje ieder schot op goal ook tegen krijgt, is bizar
Maar het is wel duidelijk dat Pasveer geen "puntenpakker" is.
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:39 schreef Pietje het volgende:
Dit is weer zo'n zondag, waarop mijn eten vanavond niet gaat smaken.

Eigenlijk, ook wat Remco, Eide en Loetje schreven, heeft Ajax dit over zichzelf afgeroepen door van de vele kansen, 100% kansen, er niet eentje in het net kon leggen.

Zonde en onnodig. Daarnaast is het duidelijk dat Ajax als collectief, ook gewoon slecht heeft gespeeld. En laten we wel wezen: Het is niet de eerste keer dat Ajax thuis van FC Utrecht heeft verloren. Zij, inclusief de trainer, hadden zich op deze tegenstander moeten instellen. Utrecht is een wat ander kaliber dan Cambuur, NEC of Fortuna Sittard.

Waarom konden de Ajacieden zich wel opladen tegen Sporting Lissabon en tegen Besiktas?
Zeker teveel kansen gemist. Maar vandaag ging er wel net even wat meer fout.

Het wordt al genoemd, het gaat zo traag. Zelfs tegen het einde aan, het is lopen en tikken om het tikken. Als Klaassen in de blessuretijd 2x de aanname weg laat maar schiet, win je nog met 2-1. Er klopt veel te veel niet vandaag.
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker teveel kansen gemist. Maar vandaag ging er wel net even wat meer fout.

Het wordt al genoemd, het gaat zo traag. Zelfs tegen het einde aan, het is lopen en tikken om het tikken. Als Klaassen in de blessuretijd 2x de aanname weg laat maar schiet, win je nog met 2-1. Er klopt veel te veel niet vandaag.
Absoluut waar, maar dat bedoelde ik niet. Ajax moet simpelweg tegen dit soort ploegen eens de kansen gaan benutten. Die waren er volop. Ik schreef ook niet voor niets, dat Ajax slecht heeft gespeeld.

Er is werk aan de winkel voor een spitsentrainer.
Eide
 Eide - zondag 03 oktober 2021 - 16:44   quote  deeplink  
Deze heeft Ajax helemaal aan zichzelf te danken. Tegen een Utrecht in vorm kan je niet zo voetballen.
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar het is wel duidelijk dat Pasveer geen "puntenpakker" is.
Zeker.

Maar ik vind dat de sterrenstatus van sommige wel mag worden gekwalificeerd naar gewoon belangrijk. Een Tadic en Haller mogen ook echt wel een keer eerder gewisseld worden of een keer banken. Klaassen, Blind en met name Antony banken ook geregeld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar het is wel duidelijk dat Pasveer geen "puntenpakker" is.
Als je dat ooit wel gedacht hebt raad ik je aan even langs de psycholoog te lopen. Pasveer is gehaald omdat het goedkoop moest. Als je al sinds de bekerfinale weet dat Onana niets meer wordt dan had je een hele transferperiode de tijd om een waardige opvolger te halen of te zoeken. En zeker geen oudje als Pasveer of een jonkie als Gorter.
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker.

Maar ik vind dat de sterrenstatus van sommige wel mag worden gekwalificeerd naar gewoon belangrijk. Een Tadic en Haller mogen ook echt wel een keer eerder gewisseld worden of een keer banken. Klaassen, Blind en met name Antony banken ook geregeld.
Dat ben ik uiteraard met je eens. Wat moet Danilo nog doen om eens een echte kans te krijgen?
AkaS
 AkaS - zondag 03 oktober 2021 - 16:45   quote  deeplink  
Ik vind Pasveer heel attent keepen, alert in het meevoetballen. Maar net zoals in Europa, ook weer vandaag pijnlijk duidelijk dat hij te oud is voor dit Ajax. Hij gaat te traag de hoeken in!

En met een betere spits, doeltreffender bedoel ik dan had je vandaag hoogstwaarschijnlijk niet verloren. Begint toch echt wel een beetje schrijnend te worden hoeveel kansen deze man mist.

En dan kunnen er mensen roepen hoeveel goals hij heeft gemaakt, maar dat vind ik wel inherent aan het dominante spel van Ajax waar je altijd kansen krijgt als voorhoede speler.

Ik vind dat hij beoordeeld moet worden op het aantal kansen die hij mist!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 16:46   quote  deeplink  
Met dank aan de veel te dure aankoop van Haller, incluis een megasalaris zitten we vast aan een spits die eigenlijk niet past bij dit Ajax en een keeper waarvoor we geen geld konden uitgeven.
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik uiteraard met je eens. Wat moet Danilo nog doen om eens een echte kans te krijgen?
Vooropgesteld, die heeft zich echt nog niet bewezen

En Haller speelde recentelijk wat beter, maar maakt veel te veel fouten om onaantastbaar te zijn. En dan mag je Danilo in ieder geval meer minuten geven
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:45 schreef AkaS het volgende:
Ik vind Pasveer heel attent keepen, alert in het meevoetballen. Maar net zoals in Europa, ook weer vandaag pijnlijk duidelijk dat hij te oud is voor dit Ajax. Hij gaat te traag de hoeken in!

En met een betere spits, doeltreffender bedoel ik dan had je vandaag hoogstwaarschijnlijk niet verloren. Begint toch echt wel een beetje schrijnend te worden hoeveel kansen deze man mist.

En dan kunnen er mensen roepen hoeveel goals hij heeft gemaakt, maar dat vind ik wel inherent aan het dominante spel van Ajax waar je altijd kansen krijgt als voorhoede speler.

Ik vind dat hij beoordeeld moet worden op het aantal kansen die hij mist!
Dat zijn er inmiddels meer dan hij gescoord heeft vermoed ik zo.
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:45 schreef AkaS het volgende:
Ik vind Pasveer heel attent keepen, alert in het meevoetballen. Maar net zoals in Europa, ook weer vandaag pijnlijk duidelijk dat hij te oud is voor dit Ajax. Hij gaat te traag de hoeken in!

En met een betere spits, doeltreffender bedoel ik dan had je vandaag hoogstwaarschijnlijk niet verloren. Begint toch echt wel een beetje schrijnend te worden hoeveel kansen deze man mist.

En dan kunnen er mensen roepen hoeveel goals hij heeft gemaakt, maar dat vind ik wel inherent aan het dominante spel van Ajax waar je altijd kansen krijgt als voorhoede speler.

Ik vind dat hij beoordeeld moet worden op het aantal kansen die hij mist!
Hij mist ook gewoon teveel enorme kansen.

Het zijn ook geen kansjes he die hij mist, maar gewoon kansen waar spitsen van dromen. En die mist hij herhaaldelijk
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je dat ooit wel gedacht hebt raad ik je aan even langs de psycholoog te lopen. Pasveer is gehaald omdat het goedkoop moest. Als je al sinds de bekerfinale weet dat Onana niets meer wordt dan had je een hele transferperiode de tijd om een waardige opvolger te halen of te zoeken. En zeker geen oudje als Pasveer of een jonkie als Gorter.
Wie zegt dat ik dat ooit gedacht heb? In tegendeel: ik was geen voorstander van het halen van Pasveer, ook gezien zijn leeftijd omdat Ajax ook al "oudje" Stelenburg had aangetrokken.
In Jay Gorter heb ik wel vertrouwen. Die is jong en dynamisch. Gooi hem maar voor de leeuwen vanaf nu.
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 16:54   quote  deeplink  
Kijk, Pasveer is leuk als het je 3e keeper is. Niemand heeft een 3e keeper als Pasveer. Maar als dat je 1e keeper is terwijl je van Onana afkomt wat gewoon top 5 van de wereld is, is dat veel te erg. Dan had ik Gorter de kans gegeven
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vooropgesteld, die heeft zich echt nog niet bewezen

En Haller speelde recentelijk wat beter, maar maakt veel te veel fouten om onaantastbaar te zijn. En dan mag je Danilo in ieder geval meer minuten geven
Nee, die heeft zich (nog) niet bewezen inderdaad, maar je kunt je alleen maar bewijzen als je daartoe de kansen krijgt. Bij FC Twente vorig seizoen deed hij het meer dan aardig. En uiteraard kun je FC Twente niet vergelijken met Ajax. Maar toch... laat hij het maar eens zien. Maar dan moet je dus wel de kans krijgen.
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, die heeft zich (nog) niet bewezen inderdaad, maar je kunt je alleen maar bewijzen als je daartoe de kansen krijgt. Bij FC Twente vorig seizoen deed hij het meer dan aardig. En uiteraard kun je FC Twente niet vergelijken met Ajax. Maar toch... laat hij het maar eens zien. Maar dan moet je dus wel de kans krijgen.
Daarom zeg ik, hij verdiend meer minuten. Maar probeer het wel altijd in de juiste context te zien. Haller mist gewoon teveel kansen, teveel enorme kansen om deze status te hebben
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:54 schreef Loetje het volgende:
Kijk, Pasveer is leuk als het je 3e keeper is. Niemand heeft een 3e keeper als Pasveer. Maar als dat je 1e keeper is terwijl je van Onana afkomt wat gewoon top 5 van de wereld is, is dat veel te erg. Dan had ik Gorter de kans gegeven
Dat schreef ik ook zojuist over Gorter.
Maar wat is er in godsnaam aan de hand met Maarten Stekelenburg??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 oktober 2021 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hehehehe lekker keepertje hebben we toch ook! Moest 1 bal tegenhouden en liep die langs zich heen gaan!
Roep ik vanaf dag 1, snap niet dat ze die knakker hebben gehaald
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat schreef ik ook zojuist over Gorter.
Maar wat is er in godsnaam aan de hand met Maarten Stekelenburg??
Dementie?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 oktober 2021 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat verlang ik naar Onana.
Tja waren andere tijden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 oktober 2021 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laten we beginnen met Goter.

Kutjeknot wordt het in ieder geval niet
Gaat het never en nooit worden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 oktober 2021 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat schreef ik ook zojuist over Gorter.
Maar wat is er in godsnaam aan de hand met Maarten Stekelenburg??
Is gewoon geblesseerd, anders had hij wel gespeeld
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, hij verdiend meer minuten. Maar probeer het wel altijd in de juiste context te zien. Haller mist gewoon teveel kansen, teveel enorme kansen om deze status te hebben
Ook dat ben ik he-le-maal met je eens. En eerlijk gezegd, vermoed ik dat Overmars en Ten Hag een enorme spijt hebben van het aantrekken van Haller. Zij zullen het nooit toegeven, vrees ik, en zij zullen best wel weten dat Haller nooit meer dat bedrag (€ 22,5 miljoen) opbrengen bij verkoop. Leuk al zijn doelpunten tegen Sporting, maar de rest?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 oktober 2021 - 17:02   quote  deeplink  
Enfin Ten Hag zal het weer wel gedaan hebben hahahaha..
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dementie?
Haha. Ik hoop het niet voor hem.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat ooit gedacht heb? In tegendeel: ik was geen voorstander van het halen van Pasveer, ook gezien zijn leeftijd omdat Ajax ook al "oudje" Stelenburg had aangetrokken.
In Jay Gorter heb ik wel vertrouwen. Die is jong en dynamisch. Gooi hem maar voor de leeuwen vanaf nu.
Ik zeg toch niet dat je het ooit wel gedacht heb.
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is gewoon geblesseerd, anders had hij wel gespeeld
Ja, dat weet ik. Maar wat voor een blessure? Het duurt wel heel erg lang, terwijl een paar weken geleden er slechts gesteld werd "dat hij de komende wedstrijd waarschijnlijk niet zou halen". Daarmee hield ik het op een lichte blessure... Maar niet dus.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 16:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja waren andere tijden
Tijden waar ik naar terug verlang. Nu moet ik verplicht kijken naar knotkut.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 oktober 2021 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Maar wat voor een blessure? Het duurt wel heel erg lang, terwijl een paar weken geleden er slechts gesteld werd "dat hij de komende wedstrijd waarschijnlijk niet zou halen". Daarmee hield ik het op een lichte blessure... Maar niet dus.
Die medische staf van Ajax ziet het wel vaker rooskleurig in. Is niet de eerste die er langer uit ligt dan vooraf wordt geroepen.
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat je het ooit wel gedacht heb.
Oké! Ik heb het inderdaad nooit gedacht! :-)
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die medische staf van Ajax ziet het wel vaker rooskleurig in. Is niet de eerste die er langer uit ligt dan vooraf wordt geroepen.
Klopt, net als met Kudus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 oktober 2021 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tijden waar ik naar terug verlang. Nu moet ik verplicht kijken naar knotkut.
Het is ongelooflijk dat ze deze ballenvanger hebben gehaald, hebben ze hun huiswerk wel goed gedaan.

Stelt dan gotver Onana of Gorter op ten Hag
Mocht Gorter een fout maken heb ik er geen moeite mee want die komt pas kijken
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tijden waar ik naar terug verlang. Nu moet ik verplicht kijken naar knotkut.
Ik hoop oprecht dat Ajax vanaf begin november voor de sterkste doelman van de selectie kiest en dat is toch echt André Onana. Ongeacht wat er zich heeft afgespeeld met wel of niet bijtekenen. Doet de trainer dat niet, dan schiet hij zichzelf in zijn voet. Onana is (was) WEL een puntenpakker.
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het is ongelooflijk dat ze deze ballenvanger hebben gehaald, hebben ze hun huiswerk wel goed gedaan.

Stelt dan gotver Onana of Gorter op ten Hag
Mocht Gorter een fout maken heb ik er geen moeite mee want die komt pas kijken
Onana mag nog niet. Die is pas weer begin november gerechtigd om te spelen.
Loetje
 Loetje - zondag 03 oktober 2021 - 17:14   quote  deeplink  
Na de decemberdip, nu een ouderwetse herfstdip onderweg?
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:14 schreef Loetje het volgende:
Na de decemberdip, nu een ouderwetse herfstdip onderweg?
Ik hoop het niet...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 oktober 2021 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Onana mag nog niet. Die is pas weer begin november gerechtigd om te spelen.
Klopt, nog 3 weken dan...
Maar Gorter kan toch????
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2021 - 17:18   quote  deeplink  
Hahahaha. Ik las een paar dagen terug op andere fora mensen die zeiden dat Ajax een serieuze kanshebber is op de cl.

Nu kan Ajax er niks meer van en gaan we er keihard af tegen psv.

Je speelt vandaag niet goed. Maar je creëert nog steeds zoveel meer dan wat je weggeeft.

Je moet gewoon scherper worden voor de goal.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2021 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het is ongelooflijk dat ze deze ballenvanger hebben gehaald, hebben ze hun huiswerk wel goed gedaan.

Stelt dan gotver Onana of Gorter op ten Hag
Mocht Gorter een fout maken heb ik er geen moeite mee want die komt pas kijken
Dan heb ik er net zo veel moeite mee. Dit is Ajax. De speeltuin is een stukje verderop.
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2021 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:14 schreef Loetje het volgende:
Na de decemberdip, nu een ouderwetse herfstdip onderweg?
Waarom. Omdat je na een zware periode niet van Utrecht wint waar dat ondanks het matige spel wel gewoon terecht zou zijn geweest?

Enige issue wat er een paar potjes is, is het afmaken van je eerste paar kansen.

We moeten onszelf niet ineens van alles gaan aanpraten.
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, nog 3 weken dan...
Maar Gorter kan toch????
Dat schreef ik ook al eerder. Gooi Jay Gorter maar voor de leeuwen. Tot Onana weer opgesteld mag worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 oktober 2021 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat schreef ik ook al eerder. Gooi Jay Gorter maar voor de leeuwen. Tot Onana weer opgesteld mag worden.
En Haller wisselen, laat Danilo spelen het laatste half uur
Pietje
 Pietje - zondag 03 oktober 2021 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:18 schreef remco k het volgende:
Hahahaha. Ik las een paar dagen terug op andere fora mensen die zeiden dat Ajax een serieuze kanshebber is op de cl.

Nu kan Ajax er niks meer van en gaan we er keihard af tegen psv.

Je speelt vandaag niet goed. Maar je creëert nog steeds zoveel meer dan wat je weggeeft.

Je moet gewoon scherper worden voor de goal.
Dat is ook het frustrerende: Ajax heeft dit zichzelf aangedaan door een kleine 10 enorme kansen onbenut te laten. Maar er waren meer dissonanten. En helaas weer tegen FC Utrecht. Alles en iedereen weet hoe Utrecht tegen Ajax pleegt te spelen, dus weten ze dan de kansen die je krijgt er ook echt in moeten. Althans een aantal van die kansen.

Ik vroeg het al eerder: heeft Ajax geen spitsentrainer? Houd me ten goede, dit soort informatie houd ik niet bij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (zondag 3 oktober 2021, 14:30); 0 - 1









0.0103089