BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (zondag 3 oktober 2021, 14:30); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 oktober 2021 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2021 - 19:36 schreef AkaS het volgende:

[..]

Danilo zal wel tekort schieten... Wat dacht je ervan dat Haller 22.5mln heeft gekost, de duurste aankoop ever... Gezichtsverlies, kapitaalvernietiging zijn zomaar een paar woorden die me te binnen schieten...

En heel misschien schiet Danilo tekort, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij net zoveel kansen om zeep helpt als Haller...?
Kan ik zo niet zeggen, ik weet niet of Danilo het niveau aan kan op dit moment.
Misschien zijn ze volop met hem bezig.

Wat ik hier voor al liet weten mag Haller idd meer laten zien al vind ik hem de laatste tijd al wel beter in de combinatie aan de bal.

Weet wel dat een goede spits tegenwoordig niet te betalen is, voor 20 miljoen koop je geen spits die er meer dan 30 in schiet in een jaar.

Een 2e Suarez, Kluivert vind je niet zo maar

Ik hoop dat hij wat makkelijker gaat scoren, meer zit er voorlopig niet in ben ik bang voor.
Denk wel dat ze met hem ook flink bezig zijn

Toch vermoed ik dat Overmars er nog één ophaalt die wel kan concurreren met Haller.
Maar is meer de wens vd gedachte
nummer10
 nummer10 - maandag 04 oktober 2021 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 18:01 schreef remco k het volgende:
Het is overigens onze Anthony die gewoon niet met Warmerdam meeloopt waardoor die vrij kan inschieten.
en aan de linkerkant blind die nergens te bekennen is.. vond het echt opvallen hoe die kant totaal open was na de wissel
nummer10
 nummer10 - maandag 04 oktober 2021 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 18:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Blind vond ik vandaag prima invallen. De laatste twee potjes was die ook al beter. Ik hoop dat hij die lijn doortrekt want dat is hard nodig gezien zijn start dit seizoen.

Eens hoor dat Haller er meer moet maken.

Maar is het wel terecht dat hij de gebeten hond is. Zijn stats zijn echt prima. En hij is bij heel veel kansen betrokken.

Vorige week dacht ik nog te lezen dat hij na Tadic zelfs de meeste kansen creëert.
ook niet gek gezien hoeveel je creeerd en hij in de spits staat.. Maar wie hebben we nu eigenlijk in de jeugd op danillo na ?
nummer10
 nummer10 - maandag 04 oktober 2021 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2021 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis waarvan verdiend Danilo een kans?
17 doelpunten fc twente dacht ik? een team die veel minder creeerd dan een ajax
remco k
 remco k - dinsdag 05 oktober 2021 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2021 - 22:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en aan de linkerkant blind die nergens te bekennen is.. vond het echt opvallen hoe die kant totaal open was na de wissel
Blind stond links naast die situatie wat vrij logisch was aangezien hij de linksback was..

En hoezo open, Utrecht heeft verder geen kans gehad na die wissel, en dit moment ontstond uit een fout van Timber die hij niet mag maken, waarbij alle spelers al weer bezig waren met omschakelen naar aanvallen.

Je mag mensen het terug sjokken wel kwalijk nemen. Warmerdam stond op het moment van het balverlies nog achter Anthony, die is daar gewoon nergens te bekennen..
remco k
 remco k - dinsdag 05 oktober 2021 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2021 - 22:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en aan de linkerkant blind die nergens te bekennen is.. vond het echt opvallen hoe die kant totaal open was na de wissel
Blind stond links naast die situatie wat vrij logisch was aangezien hij de linksback was..

En hoezo open, Utrecht heeft verder geen kans gehad na die wissel, en dit moment ontstond uit een fout van Timber die hij niet mag maken, waarbij alle spelers al weer bezig waren met omschakelen naar aanvallen.

Je mag mensen het terug sjokken wel kwalijk nemen. Warmerdam stond op het moment van het balverlies nog achter Anthony, die is daar gewoon nergens te bekennen..
remco k
 remco k - dinsdag 05 oktober 2021 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2021 - 22:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

17 doelpunten fc twente dacht ik? een team die veel minder creeerd dan een ajax
In een team dat juist meer ruimte krijgt, vrij veel goals in de omschakeling gemaakt...

Laat bij Ajax vooralsnog niks zien, zowel bij jong niet als bij 1 niet, en volgens mij draait het daarom..

Je benoemt de goede momenten van Haller bij vorige clubs toch ook niet...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (zondag 3 oktober 2021, 14:30); 0 - 1









0.0109629