BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Benfica (Champions League, woensdag 23 februari 2022, 21:00 / dinsdag 15 maart 2022, 21:00); 2 - 2 /

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 maart 2022 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 11:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit ben ik grotendeels met je eens. Er is echt wel op het veld en rondom de club wat opgebouwd door Ten Hag en Overmars en dus ga je dat merken.

Ondanks dat je het gaat merken, denk ik echt dat er nieuw elan nodig is. Puur omdat ik veel structurele dingen zie. En dat werkt van 2 kanten he, Remco. Ten Hag doet 100% alles om bepaalde dingen eruit te krijgen maar een speler moet het ook oppakken. Een team moet dat oppakken...

Ik denk echt dat er diverse spelers Ajax op dit moment niet als een grote uitdaging zien bij ons, behalve in de CL. En een aantal raken op hun einde.

Dan kan het geen kwaad iets nieuws op te gaan bouwen, ook als er eerst een verschil zichtbaar zal zijn.
Ook hier ben ik het mee eens, in het begin zal het niet vlekkeloos verlopen maar Ajax zal altijd Ajax blijven, de club moet zeer zeker zijn gezicht blijven behouden en grotendeels verder moeten gaan op de ingeslagen weg van ten Hag.

Maar dan moeten ze wel de juiste man moeten binnen halen die net als ten Hag ook 24/7 met voetbal bezig is
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 maart 2022 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 13:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ook hier ben ik het mee eens, in het begin zal het niet vlekkeloos verlopen maar Ajax zal altijd Ajax blijven, de club moet zeer zeker zijn gezicht blijven behouden en grotendeels verder moeten gaan op de ingeslagen weg van ten Hag.

Maar dan moeten ze wel de juiste man moeten binnen halen die net als ten Hag ook 24/7 met voetbal bezig is
Bosz is de weg ingeslagen samen met overmars en vd sar en daarvoor de boer ook al ondanks dat het voetbal niet mooi was de laatste jaren onder hem... En tenhag heeft verder mogen bouwen met nog meer geld en heeft die goed gedaan qua prijzen.. nu indd weer de juiste man aanstellen om nog verder te groeien..
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2022 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 11:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit ben ik grotendeels met je eens. Er is echt wel op het veld en rondom de club wat opgebouwd door Ten Hag en Overmars en dus ga je dat merken.

Ondanks dat je het gaat merken, denk ik echt dat er nieuw elan nodig is. Puur omdat ik veel structurele dingen zie. En dat werkt van 2 kanten he, Remco. Ten Hag doet 100% alles om bepaalde dingen eruit te krijgen maar een speler moet het ook oppakken. Een team moet dat oppakken...

Ik denk echt dat er diverse spelers Ajax op dit moment niet als een grote uitdaging zien bij ons, behalve in de CL. En een aantal raken op hun einde.

Dan kan het geen kwaad iets nieuws op te gaan bouwen, ook als er eerst een verschil zichtbaar zal zijn.
Ik ben het daar niet mee eens.

Je suggereert dat je opnieuw moet gaan beginnen, dat zou zeer slecht beleid zijn. Volgens mij moet het beleid uiteraard bestaan uit doorselecteren indien nodig. Ik zie echter alleen twee keepers die gewoon moeten stoppen, geen enkele speler is uitgeleerd of op zijn retour, we moeten ook niet doen alsof ze 35 zijn en aan het afbouwen.

Een nieuwe trainer vind ik prima hoor, maar binnen hetzelfde beleid doorbouwen aan dat waar men al jaren mee bezig is.

Hoe Ajax er nu voorstaat in Europa hadden heel veel mensen niet meer hoor mogelijk gehouden. En hier doen sommige mensen alsof het de normaalste zaak van de wereld is en is men teleurgesteld als je de halve finale cl niet haalt. Als je dan een jaar geen kampioen zou worden moet de hele club op de schop en weet ik wat allemaal nog meer.

Wat mij hier echter het meeste stoort. Is dat als het belachelijk goed gaat, heeft dat niets met ten Hag te maken En als het slecht gaat is juist hij de kop van jut.

Die man krijgt echt veel te weinig krediet.
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2022 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 14:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bosz is de weg ingeslagen samen met overmars en vd sar en daarvoor de boer ook al ondanks dat het voetbal niet mooi was de laatste jaren onder hem... En tenhag heeft verder mogen bouwen met nog meer geld en heeft die goed gedaan qua prijzen.. nu indd weer de juiste man aanstellen om nog verder te groeien..
Ach hou toch op met die kut trainer die nu weer op het punt staat om ontslagen te worden. Als er iets is wat hij bewezen heeft na zijn Ajax periode. Is juist dat het niet door hem komt.

Sar overmars en de Boer zijn deze weg ingeslagen na de fluwelen revolutie. Onder de Boer is een deel van het vermogen opgebouwd waar men daarna de vruchten is gaan plukken.

Juist de zelfmoord tactiek van Bosz zorgde ervoor dat Ajax geen kampioen werd en door Bosz was er geen directe plaatsing voor de cl.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 maart 2022 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 14:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet mee eens.

Je suggereert dat je opnieuw moet gaan beginnen, dat zou zeer slecht beleid zijn. Volgens mij moet het beleid uiteraard bestaan uit doorselecteren indien nodig. Ik zie echter alleen twee keepers die gewoon moeten stoppen, geen enkele speler is uitgeleerd of op zijn retour, we moeten ook niet doen alsof ze 35 zijn en aan het afbouwen.

Een nieuwe trainer vind ik prima hoor, maar binnen hetzelfde beleid doorbouwen aan dat waar men al jaren mee bezig is.

Hoe Ajax er nu voorstaat in Europa hadden heel veel mensen niet meer hoor mogelijk gehouden. En hier doen sommige mensen alsof het de normaalste zaak van de wereld is en is men teleurgesteld als je de halve finale cl niet haalt. Als je dan een jaar geen kampioen zou worden moet de hele club op de schop en weet ik wat allemaal nog meer.

Wat mij hier echter het meeste stoort. Is dat als het belachelijk goed gaat, heeft dat niets met ten Hag te maken En als het slecht gaat is juist hij de kop van jut.

Die man krijgt echt veel te weinig krediet.
Klopt dat hij te weinig krediet krijgt door sommigen, daarom liet ik al weten mocht ten Hag vertrekken dat een nieuwe trainer zijn lijn zou moeten door trekken.

Maar als ik eerlijk ben zou ik niet weten welke trainer dit zou moeten zijn.
Ik dacht aan Jonk maar die is niet best weg gegaan.

Voor de rest vind ik tot nu toe niemand geschikt.

Ik hoop daarom dat ten Hag nog voor deze groep staat volgend seizoen want ergens denk ik niet dat het vuur gedoofd is, er zullen wel versterkingen moet komen want dat een paar spelers weg gaan is wel zeker.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 maart 2022 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 14:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou toch op met die kut trainer die nu weer op het punt staat om ontslagen te worden. Als er iets is wat hij bewezen heeft na zijn Ajax periode. Is juist dat het niet door hem komt.

Sar overmars en de Boer zijn deze weg ingeslagen na de fluwelen revolutie. Onder de Boer is een deel van het vermogen opgebouwd waar men daarna de vruchten is gaan plukken.

Juist de zelfmoord tactiek van Bosz zorgde ervoor dat Ajax geen kampioen werd en door Bosz was er geen directe plaatsing voor de cl.
De boer heeft het indd fantastisch gedaan Europees en door zijn Europese tour kreeg Ajax zijn gezicht en naam in europa indd terug qua voetbal.. Dat jij het niks vond mag jij vinden, ik vond het 1 van de mooiste seizoenen van de afgelopen jaren
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 maart 2022 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 14:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet mee eens.

Je suggereert dat je opnieuw moet gaan beginnen, dat zou zeer slecht beleid zijn. Volgens mij moet het beleid uiteraard bestaan uit doorselecteren indien nodig. Ik zie echter alleen twee keepers die gewoon moeten stoppen, geen enkele speler is uitgeleerd of op zijn retour, we moeten ook niet doen alsof ze 35 zijn en aan het afbouwen.

Een nieuwe trainer vind ik prima hoor, maar binnen hetzelfde beleid doorbouwen aan dat waar men al jaren mee bezig is.

Hoe Ajax er nu voorstaat in Europa hadden heel veel mensen niet meer hoor mogelijk gehouden. En hier doen sommige mensen alsof het de normaalste zaak van de wereld is en is men teleurgesteld als je de halve finale cl niet haalt. Als je dan een jaar geen kampioen zou worden moet de hele club op de schop en weet ik wat allemaal nog meer.

Wat mij hier echter het meeste stoort. Is dat als het belachelijk goed gaat, heeft dat niets met ten Hag te maken En als het slecht gaat is juist hij de kop van jut.

Die man krijgt echt veel te weinig krediet.
Ik vind dat er op dit moment in Jong heel weinig klaar staat. Echt een enkeling die misschien, heel misschien erbij kan komen

De keepers vallen weg straks. Mazraoui, Tagliafico zullen gaan. Schuurs haalt het niveau niet en Blind wordt er niet beter op

Op het midden lijk je Gravenberch te gaan verliezen. Klaassen haalt zijn niveau niet meer.

Voorin verlies je Brobbey en wellicht meer. Voor Tadic zul je langzaamaan moeten gaan kijken of je iemand alvast kunt vinden.

Nee er moet en gaat ook heel wat gebeuren.

En als dit allemaal, plus een trainer wordt vervangen, begin je een deel opnieuw. Of in ieder geval 1 of 2 stappen terug. En die nieuwe generatie moet weer gaan bouwen aan iets nieuws.

Nee, je gaat hoe dan ook wel een soort tussenjaar/wenningsjaar krijgen
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 maart 2022 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 18:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De boer heeft het indd fantastisch gedaan Europees en door zijn Europese tour kreeg Ajax zijn gezicht en naam in europa indd terug qua voetbal.. Dat jij het niks vond mag jij vinden, ik vond het 1 van de mooiste seizoenen van de afgelopen jaren
Hoe duur is een uurtje aan de pik van Bosz zuigen?

Tering ouwe
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 maart 2022 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 21:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoe duur is een uurtje aan de pik van Bosz zuigen?

Tering ouwe
Was in de aanbieding... ;) En nee hij hoeft van mij niet terug hoor, maar oprecht vond ik het een prachtig seizoen wat niemand had verwacht (finale) net zoals ik het een geweldig seizoen vond onder tenhag met het cl succes..

Heb overigens geen idee welke andere trainer..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 maart 2022 - 21:24   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2022 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 maart 2022 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 21:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Was in de aanbieding... ;) En nee hij hoeft van mij niet terug hoor, maar oprecht vond ik het een prachtig seizoen wat niemand had verwacht (finale) net zoals ik het een geweldig seizoen vond onder tenhag met het cl succes..

Heb overigens geen idee welke andere trainer..
Europees was dat jaar thuis heel mooi. Uit verloren we zowat overal. ED was het seizoen kut en on de beker ook.

Finale is mooi, maar dat seizoen kende eigenlijk 4/5 goede wedstrijden en dat was het. Alleen die waren allen Europees.
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2022 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 21:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind dat er op dit moment in Jong heel weinig klaar staat. Echt een enkeling die misschien, heel misschien erbij kan komen

De keepers vallen weg straks. Mazraoui, Tagliafico zullen gaan. Schuurs haalt het niveau niet en Blind wordt er niet beter op

Op het midden lijk je Gravenberch te gaan verliezen. Klaassen haalt zijn niveau niet meer.

Voorin verlies je Brobbey en wellicht meer. Voor Tadic zul je langzaamaan moeten gaan kijken of je iemand alvast kunt vinden.

Nee er moet en gaat ook heel wat gebeuren.

En als dit allemaal, plus een trainer wordt vervangen, begin je een deel opnieuw. Of in ieder geval 1 of 2 stappen terug. En die nieuwe generatie moet weer gaan bouwen aan iets nieuws.

Nee, je gaat hoe dan ook wel een soort tussenjaar/wenningsjaar krijgen
Dat is wel heel wat anders dan opnieuw beginnen.

Klaassen speelde geweldig totdat hij onterecht gewisseld werd voor Berghuis op 10. Die kan dat niveau echt nog meer dan prima aan.

Ajax gaat ook echt niet 5 of 6 basis spelers verkopen. Dat hebben ze nog niet eerder gedaan en zal men nu ook niet laten gebeuren.

En een tussenjaar waarin men aan elkaar moet wennen is ook helemaal prima.

Maar dat hoort ook gewoon bij dit proces toch.

Ajax is geen Europese top en zal dat ook nooit meer worden. Men moet op zoek naar incidenteel succes.
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2022 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 21:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind dat er op dit moment in Jong heel weinig klaar staat. Echt een enkeling die misschien, heel misschien erbij kan komen

De keepers vallen weg straks. Mazraoui, Tagliafico zullen gaan. Schuurs haalt het niveau niet en Blind wordt er niet beter op

Op het midden lijk je Gravenberch te gaan verliezen. Klaassen haalt zijn niveau niet meer.

Voorin verlies je Brobbey en wellicht meer. Voor Tadic zul je langzaamaan moeten gaan kijken of je iemand alvast kunt vinden.

Nee er moet en gaat ook heel wat gebeuren.

En als dit allemaal, plus een trainer wordt vervangen, begin je een deel opnieuw. Of in ieder geval 1 of 2 stappen terug. En die nieuwe generatie moet weer gaan bouwen aan iets nieuws.

Nee, je gaat hoe dan ook wel een soort tussenjaar/wenningsjaar krijgen
Dat is wel heel wat anders dan opnieuw beginnen.

Klaassen speelde geweldig totdat hij onterecht gewisseld werd voor Berghuis op 10. Die kan dat niveau echt nog meer dan prima aan.

Ajax gaat ook echt niet 5 of 6 basis spelers verkopen. Dat hebben ze nog niet eerder gedaan en zal men nu ook niet laten gebeuren.

En een tussenjaar waarin men aan elkaar moet wennen is ook helemaal prima.

Maar dat hoort ook gewoon bij dit proces toch.

Ajax is geen Europese top en zal dat ook nooit meer worden. Men moet op zoek naar incidenteel succes.
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2022 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 21:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Europees was dat jaar thuis heel mooi. Uit verloren we zowat overal. ED was het seizoen kut en on de beker ook.

Finale is mooi, maar dat seizoen kende eigenlijk 4/5 goede wedstrijden en dat was het. Alleen die waren allen Europees.
Precies dit dus.

En in Europa een paar giga ontsnappingen die qua voetbal gewoon slecht waren.

Ik snap echt de ophef over Bosz als trainer niet. Maar dan ook echt oprecht niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 maart 2022 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 21:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoe duur is een uurtje aan de pik van Bosz zuigen?

Tering ouwe
Hahahaha pikkie bedoel je!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 maart 2022 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2022 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies dit dus.

En in Europa een paar giga ontsnappingen die qua voetbal gewoon slecht waren.

Ik snap echt de ophef over Bosz als trainer niet. Maar dan ook echt oprecht niet.
Ja maar sommige mensen roepen zo maar iets, vinden de uitstraling van ten Hag misschien niet passen bij Ajax, ik zou het voor de rest ook niet weten.

Ten Hag doet niet alles goed, hij heeft vaak geen plan b of hij wisselt te laat maar dan wil het nog niet zeggen dat we dan wel met winst van het veld waren gestapt.

Het feit blijft wel dat we de tegenstander wie het ook is ons wil opleggen, bijna alle clubs in Europa hebbeb ontzag voor de speelwijze van Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 maart 2022 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5153
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Benfica (Champions League, woensdag 23 februari 2022, 21:00 / dinsdag 15 maart 2022, 21:00); 2 - 2 /









0.0112340