BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mats Wieffer topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 06 januari 2023 - 17:17   quote  deeplink  
Afschrijven en vervangen
tomson
 tomson - vrijdag 06 januari 2023 - 20:38   quote  deeplink  
Het houdt ook niet op he. Nou weten we iig waar de versterkingen het hardste nodig zijn.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 07 januari 2023 - 13:35   quote  deeplink  
Kans geven ........
kriebel70
 kriebel70 - zaterdag 07 januari 2023 - 15:30   quote  deeplink  
weer stuk , trekt teveel op met geert .
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 07 januari 2023 - 15:34   quote  deeplink  
Of zou het vrees zijn...
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 januari 2023 - 21:55   quote  deeplink  
Viel redelijk in
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 08 januari 2023 - 22:41   quote  deeplink  
Komt er wel. Vond hem prima invallen. Ziet het spelletje, weet wat aanpakken is, heeft loopvermogen. Komt dus goed.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 08 januari 2023 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 15:34 schreef piet de paler het volgende:
Of zou het vrees zijn...
Kuipvrees bedoel je, grappige term. Komt denk ik uit het amsterdamse? En vrees in andere stadions bestaat niet? Vreemd. Lijkt mij een aangeprate uitdrukking die ze maar al te graag gebruiken in Hilversum en omstreken. Arenavrees heb ik nog nooit van gehoord. Oftewel, dikke onzin aks je het mij vraagt. Masr gelukkig vroeg hé het mij niet ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 08 januari 2023 - 23:08   quote  deeplink  
Moet nou wel eens klaar zijn met die blessures. We hebben hem nu nodig vanaf het begin. Hopelijk heeft hij het niveau. Was bij Excelsior een aardige speler. En de invalbeurten bij ons waren op zich ook niet slecht. Maar starten en van waarde zijn, is een ander verhaal.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 08 januari 2023 - 23:25   quote  deeplink  
Hij is er nog maar net hè. Geef hem de tijd. Slot laat hem dit seizoen best vaak invallen. Wanneer iemand vertrekt, geblesseerd raakt of in een vormcrisis komt, moet hij het stokje overnemen. Misschien is dat moment nu gekknen...
kenny
 kenny - maandag 09 januari 2023 - 12:49   quote  deeplink  
zonde dat hij blessure gevoelig is , valt altijd goed in , hoop dat hij fit blijft en zijn lijn kan doortrekken
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 januari 2023 - 13:28   quote  deeplink  
Pak je kans Mats
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 januari 2023 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 13:28 schreef piet de paler het volgende:
Pak je kans Mats
Denk niet dat hem dat veel moeite gaat kosten
van geil
 van geil - maandag 09 januari 2023 - 20:28   quote  deeplink  
Matswerk.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 januari 2023 - 17:58   quote  deeplink  
Mats of mansverk ?
De Pater
 De Pater - donderdag 12 januari 2023 - 19:24   quote  deeplink  
Mats kans geven, goede speler met hersens..
ar
 ar - donderdag 12 januari 2023 - 23:18   quote  deeplink  
Prima speler
MightyAce
 MightyAce - donderdag 12 januari 2023 - 23:22   quote  deeplink  
Prima vandaag, maar was wel tegen pec zwolle. 1 Mats maakt nog geen zomer.
van geil
 van geil - donderdag 12 januari 2023 - 23:23   quote  deeplink  
Cashen
kenny
 kenny - vrijdag 13 januari 2023 - 02:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 23:22 schreef MightyAce het volgende:
Prima vandaag, maar was wel tegen pec zwolle. 1 Mats maakt nog geen zomer.
eens , deed het goed hopen dat hij heel blijft
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 januari 2023 - 06:51   quote  deeplink  
Speelde ook in luilekkerland.
MMM
 MMM - vrijdag 13 januari 2023 - 07:20   quote  deeplink  
Speelde goed maar ook eens met Stylzz. Wat een ruimte vandaag
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 januari 2023 - 09:58   quote  deeplink  
In de de duels kan het beter. Ziet het spelletje wel en heeft ook wel gevoel wanneer hij in moet schakelen bij een aanval. ik hoop dat hij het niveau kan halen.
van geil
 van geil - zondag 15 januari 2023 - 19:29   quote  deeplink  
Wat een indruk maakte hij weer.
Beste man , opnieuw.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 januari 2023 - 19:45   quote  deeplink  
Nah, dat was m.i. Kokcu, maar prima pot hoe dan ook. Heeft qua fitheid nog wel genoeg te winnen, maar dat is normaal aangezien hij pas 2 basisplaatsen heeft gehad, dat komt vanzelf.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 januari 2023 - 19:50   quote  deeplink  
Nu nog tegen teams boven KKD niveau.
van geil
 van geil - zondag 15 januari 2023 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 19:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Nah, dat was m.i. Kokcu, maar prima pot hoe dan ook. Heeft qua fitheid nog wel genoeg te winnen, maar dat is normaal aangezien hij pas 2 basisplaatsen heeft gehad, dat komt vanzelf.
Daar zijn de meningen over verdeeld
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=238063&abbr=fcupdate&ref=hn_feyenoord

Ook hier Wieffer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2023 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 januari 2023 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 20:37 schreef van geil het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=238063&abbr=fcupdate&ref=hn_feyenoord

Ook hier Wieffer.
Ik zie het inderdaad dat veel mensen dat vinden. Maar daar zit m.i. ook stukje extra gunfactor bij omdat hij pas recent zijn debuut gemaakt heeft. Maar goed, het doet er eigenlijk ook niet toe. Speelde een prima wedstrijd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 januari 2023 - 20:40   quote  deeplink  
Debuut in de basis uiteraard.
bijft007
 bijft007 - zondag 15 januari 2023 - 20:55   quote  deeplink  
Vooral gunfactor ook hoor, en logisch ergens, nederlandse jongen, gehaald voor paar ton vanuit excelsior, ook zn persoontje helpt mee, nuchtere jongen ala noppert, en ook ondat feyenoord hysterisch op zoek is naar n 6, in media land ook nogal n item, (zie zerrouki) maar neemt nie weg dat er zoiezo wel
Wat bij moet, valt hij of n kokcu weg hebje momenteel niks, en moet slot weer schuiven met geert enzovoort, controlerend hebbe we gewoon niks lope, of weer bij o21 aankloppen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2023 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 januari 2023 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 19:50 schreef Stylzz het volgende:
Nu nog tegen teams boven KKD niveau.
Aankomend weekend maar doen dan..
van geil
 van geil - zondag 15 januari 2023 - 23:13   quote  deeplink  
De citroenen bij de Aldi zijn in de aanbieding.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 januari 2023 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 23:13 schreef van geil het volgende:
De citroenen bij de Aldi zijn in de aanbieding.
Ik vind het meer realistisch eigenlijk ,want Groningen
staat onderaan.
We gaan het zien Geile aankomend weekend ,ik heb er wel vertrouwen in.
R()b
 R()b - maandag 16 januari 2023 - 00:58   quote  deeplink  
Speelt wel leuk
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 januari 2023 - 06:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 23:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het meer realistisch eigenlijk ,want Groningen
staat onderaan.
We gaan het zien Geile aankomend weekend ,ik heb er wel vertrouwen in.
Spakenburg speelt volgend seizoen champions league
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 januari 2023 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 06:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Spakenburg speelt volgend seizoen champions league
Nu is van Geil weer realistischer lol
van geil
 van geil - zondag 22 januari 2023 - 12:13   quote  deeplink  
Scoort.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 22 januari 2023 - 12:31   quote  deeplink  
Als ik Schreuder was zou ik juist Wieffer onder druk zetten in de hoop dat het niveau hem te machtig wordt en dat hij knakt. Ook hoop ik hier zelf op, want Mats is een koele kikker, die heel goed weet wat hij kan en vooral ook heel goed weet wat hij niet kan. Zeer benieuwd. Dit kon wel eens de bevestiging worden van dat we aan met hem een uitstekende speler in onze gelederen hebben. Nee, dat zal de bevestiging zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door Arie.Klooster --
windoweyes
 windoweyes - zondag 22 januari 2023 - 12:39   quote  deeplink  
Fijn leesmateriaal:

Gigantische fout van FC Twente gaat Feyenoord 25 miljoen euro opleveren

FC Twente heeft een grote fout gemaakt door Mats Wieffer transfervrij te laten vertrekken, zo vindt Theo ten Caat. De oud-prof was zijn trainer bij Jong FC Twente en zag dat Wieffer toen al over uitzonderlijke beschikte. Ten Caat is dan ook overtuigd dat Wieffer gaat slagen bij Feyenoord: amp;euro;Het zal me ook niet verbazen als hij ooit het Nederlands elftal haalt.amp;euro;

Het gaat momenteel hard met de carrière van Wieffer. De 23-jarige middenvelder uit Borne krijgt steeds meer minuten bij Feyenoord en lijkt dan ook een belangrijke rol te kunnen spelen in de titelrace. Toch zag het er lang niet naar uit dat Wieffer nog zou gaan slagen in het betaald voetbal. De middenvelder kwam al op jonge leeftijd bij FC Twente terecht en groeide al gauw uit tot een van de pareltjes van de jeugdopleiding. Ondanks dat zijn spelintelligentie, passing en loopvermogen, bleef een doorbraak bij de Tukkers uit.

Volgens Ten Caat was de middenvelder al op jonge leeftijd soms verder dan spelers van het eerste elftal. amp;euro;Hij was tactisch verder dan spelers uit het eerste elftal. Maar dat werd niet op prijs gesteld. Ze vonden hem een wijsneusamp;euro;, zegt de oud-speler van onder meer FC Twente, Vitesse en Aberdeen in gesprek met NU.nl.. Zijn gedrag stond dan ook een toekomst bij FC Twente in de weg. De oefenmeester stelt dat er verschillende spelers kwamen klagen bij toenmalig trainer Gonzalo García over het gedrag van Wieffer. Het was dan ook het begin van het einde van Wieffer bij FC Twente. De middenvelder kwam uiteindelijk twee keer in actie voor de club uit Enschede en mocht in de zomer van 2020 dan ook transfervrij vertrekken.

Wieffer koos er die zomer voor om zijn loopbaan bij Excelsior voort te zetten. Dat bleek achteraf een uitstekende keuze te zijn van de middenvelder. Wieffer groeide uit tot een steunpilaar en promoveerde met de club naar de Eredivisie. Toen Feyenoord zich in de zomer van 2022 meldde, hoefde hij niet lang na te denken. Ondanks een stroeve start bij Feyenoord, lijkt Wieffer inmiddels zijn draai te hebben gevonden. Ten Caat verwacht dat de Rotterdammers nog veel plezier gaan beleven aan de middenvelder uit Borne. "Hij gaat zich gigantisch ontwikkelen bij Feyenoord en voor 25 miljoen euro verkocht worden. Nee, ik zuig dit niet uit mijn duim. Het zal me ook niet verbazen als hij ooit het Nederlands elftal haalt. Spelers kunnen snel doorgroeien. FC Twente zal zich achter de oren krabben. Ze hebben een gigantische fout met Wieffer gemaakt."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door windoweyes --
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 januari 2023 - 12:45   quote  deeplink  
Dont believe the hype

eerst zien
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 22 januari 2023 - 12:59   quote  deeplink  
Dat hebben we toch al gezien? Persoonlijk ben ik geen fan van Timber op die positie. Heb je meer aan in de vedediging. Wieffer speelde bij Excelsior prima, invalbeurten zijn nagenoeg altijd oké. De blessure van Timber was een zegen. Als ik slot was, stond Wieffer er bij mij altijd in. En Timber haalde ik naar de rechtsbackpositie. Wieffer heeft rust in zijn spel, is een intelligente speler en kan prima op het middenveld als slot op de deur. Ik was direct al om hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door Arie.Klooster --
van geil
 van geil - zondag 22 januari 2023 - 13:06   quote  deeplink  
Streling voor het oog.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 januari 2023 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2023 - 12:59 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dat hebben we toch al gezien? Persoonlijk ben ik geen fan van Timber op die positie. Heb je meer aan in de vedediging. Wieffer speelde bij Excelsior prima, invalbeurten zijn nagenoeg altijd oké. De blessure van Timber was een zegen. Als ik slot was, stond Wieffer er bij mij altijd in. En Timber haalde ik naar de rechtsbackpositie. Wieffer heeft rust in zijn spel, is een intelligente speler en kan prima op het middenveld als slot op de deur. Ik was direct al om hoor.
Tegen Zwolle en Groningen.
Na vandaag ook zoamp;euro;n pot en dan hebben we t ergens over
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 22 januari 2023 - 13:20   quote  deeplink  
Ook zijn invalbeurten in Europa. Dat we aan hem een hoeie hebben, zijn we het weloverwogen eens. Natuurlijk heb je wel gelijk dat we hem nog niet gezien hebben in een topwedstrijd, masr hij redt zich wel. Alle vertrouwen in.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 22 januari 2023 - 13:20   quote  deeplink  
Ook zijn invalbeurten in Europa. Dat we aan hem een hoeie hebben, zijn we het weloverwogen eens. Natuurlijk heb je wel gelijk dat we hem nog niet gezien hebben in een topwedstrijd, masr hij redt zich wel. Alle vertrouwen in.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 januari 2023 - 13:23   quote  deeplink  
Viel allemaal wel mee. We willen t te woon graag zien.
Straks middenveld Timber Wieffer Kökcü. De pool naar rechts.
MightyAce
 MightyAce - zondag 22 januari 2023 - 13:23   quote  deeplink  
25 M is al bijna binnen hoorde ik.
van geil
 van geil - zondag 22 januari 2023 - 13:25   quote  deeplink  
Madrid heeft al scouts zitten vanmiddag.
VVout
 VVout - zondag 22 januari 2023 - 13:26   quote  deeplink  
Laat hem nog maar een jaartje blijven. Volgend seizoen de CL winnen en 150 M cashen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 januari 2023 - 16:39   quote  deeplink  
Mats van de Wedstrijd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mats Wieffer topic









0.0069580