BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mats Wieffer topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 27 maart 2023 - 22:11   quote  deeplink  
Prima debuut.
R()b
 R()b - maandag 27 maart 2023 - 22:13   quote  deeplink  
Lekker uitrusten
van geil
 van geil - maandag 27 maart 2023 - 23:24   quote  deeplink  
Koeman, Wieffer beste positiespel en inzicht.
DMD
 DMD - maandag 27 maart 2023 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2023 - 23:24 schreef van geil het volgende:
Koeman, Wieffer beste positiespel en inzicht.
Was al te zien bij excelsior.

Zeg het al vaker, maar absolute wereldtop wordt deze jongen op z'n positie. Let maar op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 maart 2023 door DMD --
Ikke nie
 Ikke nie - dinsdag 28 maart 2023 - 09:05   quote  deeplink  
Valt niets over te zeggen deze pot. Tikkie breed, en dat 90 minuten lang
R()b
 R()b - dinsdag 28 maart 2023 - 09:56   quote  deeplink  
Een imposante verschijning!
van geil
 van geil - dinsdag 28 maart 2023 - 22:31   quote  deeplink  
Legend
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 maart 2023 - 15:20   quote  deeplink  
Mats Wieffer meldt zich vol zelfvertrouwen weer bij Feyenoord. De talentvolle middenvelder heeft gemerkt dat hij ook mee kan op het niveau van het Nederlands Elftal. Volgens bondscoach Ronald Koeman was Wieffer zelfs één van de besten als het gaat om positiespel.

''Nee, zweven zit er niet in bij mij. Dat heb ik niet. En als dat wel zo is, zal mijn vader het wel zeggen'', vertelt Wieffer in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Bij Oranje heb ik vooral genoten. Normaal keek ik graag naar Frenkie de Jong. Een speler die ook op mijn positie speelt, wel een ander type, maar daar kun je veel van leren. Maar goed, die was er nu niet bij. Een extra motivatie om er nog een keer bij te zitten.''

Als Feyenoord afgelopen winter Ramiz Zerrouki had overgenomen van FC Twente, had Wieffer misschien wel nooit een kans gehad. ''Uiteindelijk is het voor mij misschien wel fijn geweest dat Ramiz niet is gekomen. Als hij wel was gekomen, had ik het ook niet erg gevonden, hoor. Al had hij misschien wel in de basis gestaan omdat er veel geld zou zijn betaald. Dan moet je maar zorgen dat je beter bent. Daar maak ik me allemaal niet zo druk om. Waar ik me wel druk om maak? Op dit moment niet zoveel, haha.''

Wieffer maakte zijn officiële debuut voor het Nederlands Elftal tegen Gibraltar. De middenvelder van Feyenoord maakte geen speelminuten in de uitwedstrijd tegen Frankrijk. ''Ik had wel last van mijn achillespees. Ik heb dat aangegeven bij de bondscoach. In mijn hoofd had ik toch: Feyenoord is wel het belangrijkste. Dan kun je wel tegen Frankrijk gaan spelen, maar dat is de wereldtop. Als je dan niet honderd procent bent, schiet het ook niet op.''
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 maart 2023 - 18:31   quote  deeplink  
Mats Wieffer maakt een uitstekende ontwikkeling door bij Feyenoord en dat is ook in het buitenland opgevallen. SS Lazio volgt de talentvolle middenvelder inmiddels nadrukkelijk. Volgens journalist Marco Conterio heeft de directie van Lazio al contact gelegd met de zaakwaarnemer van Wieffer.

SS Lazio houdt er rekening mee dat Sergej Milinković-Savić deze zomer zou kunnen vertrekken. De middenvelder heeft een contract tot medio 2024 bij de Italiaanse club en aankomende zomer is een mooi moment om de 28-jarige rechtspoot te verkopen.

Wieffer wordt niet gezien als een directe opvolger van Milinković-Savić, maar wel als iemand die het middenveld kan versterken. Scouts hebben inmiddels een positief rapport gestuurd naar de directie, waarna deze de eerste contacten heeft gelegd met het management van Wieffer. De middenvelder heeft bij Feyenoord een contract tot medio 2026.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 maart 2023 - 18:40   quote  deeplink  
Maar gauw verlengen deze jongen, moet de hoofdprijs gaan worden bij een vertrek.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 30 maart 2023 - 18:49   quote  deeplink  
Lazio haha, dat is ongeveer de laatste club waar we zaken mee moeten doen.
DMD
 DMD - donderdag 30 maart 2023 - 20:42   quote  deeplink  
Lazio kan hem helemaal niet betalen joh.

Wieffer wordt over een jaar of 2 verkocht voor 50+ miljoen.
van geil
 van geil - donderdag 30 maart 2023 - 20:56   quote  deeplink  
Het Mats Wieffer stadion.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 maart 2023 - 22:02   quote  deeplink  
Ik vraag me af of ze hem kunnen betalen inderdaad. Lazio geeft ook geen waanzinnige bedragen uit. 3 spelers voor 15-20 miljoen enigszins recent. Respectievelijk 3, 4 en 5 jaar terug. Waaronder twee aanvallers die sowieso duurder zijn. En een dergelijk bedrag zal Wieffer toch ook al gauw kosten. Misschien meer afhankelijk van hoe het seizoen voor hem en Feyenoord eindigd.

Dus het lijkt mij een kansloos verhaal. Ze zullen misschien gehoopt hebben hem voor 10 miljoen over te kunnen nemen oid.
tomson
 tomson - donderdag 30 maart 2023 - 22:23   quote  deeplink  
Die jongen heeft net zn eerste paar potjes bij ons er op zitten, en 1 godvergeten interland. . Ze kramen maar wat uit joh,
Mats blijft nog wel een seizoentje (of 2) bij Feyenoord, eerst hier een hele meneer worden,
en geen nobody voor op de bank bij een of andere kutclub. zo verstandig zal hij toch wel wezen...
van geil
 van geil - donderdag 30 maart 2023 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 maart 2023 - 22:23 schreef tomson het volgende:
Die jongen heeft net zn eerste paar potjes bij ons er op zitten, en 1 godvergeten interland. . Ze kramen maar wat uit joh,
Mats blijft nog wel een seizoentje (of 2) bij Feyenoord, eerst hier een hele meneer worden,
en geen nobody voor op de bank bij een of andere kutclub. zo verstandig zal hij toch wel wezen...
Als hij fit blijft = hij echt buitencategorie a la Frenkie.( die koste 90 miljoen)
Heel bijzondere speler!
DMD
 DMD - vrijdag 31 maart 2023 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 maart 2023 - 22:29 schreef van geil het volgende:

[..]

Als hij fit blijft = hij echt buitencategorie a la Frenkie.( die koste 90 miljoen)
Heel bijzondere speler!
Sluit ik me bij aan.

Als er volgend jaar champions league voetbal gespeeld wordt dan wordt hij echt de smaakmaker.

Ik kan niet geloven dat deze jongen is afgekeurd bij Fc Twente.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 maart 2023 - 03:40   quote  deeplink  
Echt onbegrijpelijk inderdaad..
VVout
 VVout - vrijdag 31 maart 2023 - 08:27   quote  deeplink  
Wat staat er dan nog in de weg om na volgend seizoen gewoon 100 miljoen te cashen en de CL te pakken. Come on Slot!

You have to dream big to reach your goals. isn't it?
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 31 maart 2023 - 19:11   quote  deeplink  
Tsjonge jonge het optimisme kent geen grenzen hier...Ik ben een Wieffer fan van het eerste uur, maar het slaat wel een beetje door. Die gast maakt een prachtige ontwikkeling door maar laat hem eerst ff lekker gedijen bij ons. In zijn eerste interland had hij ook gewoon last van zenuwen. Zijn eerste 20 minuten waren ronduit slordig. Daarnaast nam hij weinig risico in zijn spel. Op zich niet verkeerd voor de eerste keer, maar het was daardoor wel wat voorspelbaar. Dat hij kwaliteiten heeft staat buiten kijf, dat Feijenoord beter speelt met hem dan zonder hem is ook duidelijk, maar hij zal moeten ervaren waar zijn niveau ligt. Ik zie hem bijvoorbeeld nu nog niet acteren op het niveau van de PL...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 maart 2023 door CobusIII --
DMD
 DMD - vrijdag 31 maart 2023 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 19:11 schreef CobusIII het volgende:
Tsjonge jonge het optimisme kent geen grenzen hier...Ik ben een Wieffer fan van het eerste uur, maar het slaat wel een beetje door. Die gast maakt een prachtige ontwikkeling door maar laat hem eerst ff lekker gedijen bij ons. In zijn eerste interland had hij ook gewoon last van zenuwen. Zijn eerste 20 minuten waren ronduit slordig. Daarnaast nam hij weinig risico in zijn spel. Op zich niet verkeerd voor de eerste keer, maar het was daardoor wel wat voorspelbaar. Dat hij kwaliteiten heeft staat buiten kijf, dat Feijenoord beter speelt met hem dan zonder hem is ook duidelijk, maar hij zal moeten ervaren waar zijn niveau ligt. Ik zie hem bijvoorbeeld nu nog niet acteren op het niveau van de PL...
Weinig risico omdat de rest brandhout is.

Ik zag depay een paar keer de bal ophalen om die meteen weer in te leveren, dan hebben we het over een zogenaamde superster.

Daarbuiten ben je afhankelijk van de loopacties van je medespelers wil je risico in je spel leggen. Het is al jaren statisch voorin bij het NL elftal en met de spelers die continue opgeroepen worden gaat dit niet veranderen.

Ik let veel meer op het feit dat vanaf minuut 1 elke bal ingeleverd werd bij Wieffer. Dat zegt veel over hoe hij gezien wordt en het vertrouwen dat er is in zijn voetballende kwaliteiten.

Het PL niveau tikt hij in de loop van volgend jaar aan. Gewoon in alles een spectaculaire speler.

Ook de woorden van R.Koeman over zijn positiespel en voetballende kwaliteiten zeggen veel. Dat is na hem een week meegemaakt te hebben.

Deze jongen moet je alleen niet verkopen aan het einde van het seizoen maar voor 50+ over een jaar of 2.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 maart 2023 - 22:24   quote  deeplink  
Wijnaldum was onder de indruk van Mats.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 01 april 2023 - 09:51   quote  deeplink  
Mats zijn lievelings muziek zag
ik in zijn interview ..

CobusIII
 CobusIII - zaterdag 01 april 2023 - 16:08   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1073029/van-hanegem-niet-onder-de-indruk-na-interlanddebuut-had-iedereen-kunnen-doen.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord
ar
 ar - zaterdag 01 april 2023 - 17:32   quote  deeplink  
Goud in de pocket..
Eerlijk, ik had het niet verwacht dat hij al zo compleet zou zijn. Ik dacht wat is dat voor een hockey boy. Maar niets is minder waar!
Ok, het is nog wat vroeg, maar je ziet het gewoon al. Alles gaat zoals bedoeld. Inzicht, techniek, rust. Alleen duel kracht mist ie nog, maar dat is te trainen natuurlijk.
Go Mats!
MightyAce
 MightyAce - zondag 02 april 2023 - 16:44   quote  deeplink  
Spontane gozer voor de camera.
ar
 ar - zondag 02 april 2023 - 16:52   quote  deeplink  
Topper
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2023 - 18:28   quote  deeplink  
Mats Wieffer verscheen na afloop voor de camera van ESPN om zijn analyse van de wedstrijd te geven. Hij is blij met het eindresultaat, maar blijft, zoals altijd, ook nuchter. Het had zomaar ook anders kunnen aflopen met de kansen van Sparta.

Allereerst viel het Leo Oldenburg op dat hij nog een duidelijke verwonding heeft overgehouden na de overtreding in de wedstrijd tegen Gibraltar. Wieffer reageerde zoals altijd nuchter: ''Ja, hij raakte mij van boven naar beneden, uiteindelijk zijn het alleen schrammen en een beetje blauw. Mijn enkel is een beetje stijf, maar dat is normaal gesproken altijd wel een beetje. Ik probeer nu te trainen om er weer bovenop te komen.''

''Had je dat gevoel?'', lachte Wieffer toen hij werd gevraagd of het bij Het Legioen leek alsof de Rotterdammers een voorschot hadden genomen op het kampioenschap. ''Ik denk dat we als team heel goed speelden met de bal, in de eerste helft hadden zij alleen de grotere kansen. Timon heeft die ballen heel goed gepakt, dat is voor hem lekker maar ook voor ons als team, omdat we weten dat we een goede keeper hebben staan.''

''In de tweede helft kregen we veel kansen en hadden we de goal eigenlijk iets eerder kunnen maken, maar uiteindelijk viel hij alsnog.'' De selectie van Arne Slot raakte niet in paniek toen er een gelijkmaker viel. ''Dat denk ik niet echt, als hij in de eerste helft was gevallen was het misschien anders geweest. In de tweede helft wisten we dat er kansen zouden komen als we genoeg druk zouden zetten.''

Feyenoord heeft ook de komende weken weer een druk programma. De fitheid van de selectie is iets waar de Rotterdammers in uitblinken en de 23-jarige middenvelder reageert lachend op de vraag of er wel eens iemand moe wordt. ''Er wordt wel eens iemand moe, ja! Aan het eind van de wedstrijd ben je altijd wel moe, maar daar moet je gewoon doorheen. Als je niet meer kunt, hebben we genoeg spelers op de bank die er altijd in kunnen komen en het verschil kunnen maken.''

Resultaat Ajaks
De resultaten op de andere velden, waaronder het gelijkspel van Ajaks, zijn erg positief in de strijd om de titel. Wieffer wist vooraf nog niet wat de Amsterdommers hadden gedaan tegen Go Ahead Eagles. ''Ik wist het niet, maar ik hoorde het publiek en ik dacht: wat zitten die allemaal te schreeuwen? Dat was dus daarom, ik wist het niet zeker. In de rust werd het ook niet verteld.''

Met acht punten voorsprong op de nummer twee kan het alleen nog maar misgaan als de selectie zelf gekke dingen gaat doen. ''Als we gewoon zo goed doorspelen en altijd de druk erop houden, hebben we een hele grote kans dat we het kunnen worden. Maar vandaag ging het ook weer niet heel makkelijk, want als zij die twee ballen erin schieten staan we 3-1 achter. We moeten gewoon geconcentreerd blijven en het ziet er gewoon goed uit!''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2023 - 11:11   quote  deeplink  
Feyenoord hecht veel waarde aan het opwaarderen van het contract van Mats Wieffer, zo meldt 1908.nl. De 23-jarige middenvelder heeft momenteel een contract tot medio 2026. Wieffer ontwikkelt zich stormachtig en de Rotterdammers willen zijn goede spel belonen met een nieuw contract.

Wieffer werd onlangs concreet in verband gebracht met een overstap naar SS Lazio. De Italianen zaten op de tribune om Wieffer live aan het werk te zien. De clubleiding van Feyenoord wil het contract van de Tukker verlengen tot medio 2027 en hiermee een vertrek uit De Kuip voorkomen.

In de zomer van 2022 maakte Wieffer de overstap van Excelsior naar Feyenoord. Naar verluidt betaalde de stadionclub een vast bedrag van iets meer dan een half miljoen euro. Dit seizoen heeft Wieffer al achtentwintig officiële duels gespeeld, waarin hij twee doelpunten heeft gescoord en vijf assists heeft gegeven.

Marktwaarde
Feyenoord heeft met Wieffer opnieuw een speler weten te scouten die in de toekomst miljoenen moet gaan opleveren. Zijn huidige marktwaarde wordt geschat door Transfermarkt.nl op zeven miljoen euro. Inmiddels is Wieffer International, waardoor de verwachtingen zijn dat zijn marktwaarde met miljoenen zal toenemen. Tijdens zijn komst naar Feyenoord werd hij nog geschat op 800.000 euro.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2023 - 11:12   quote  deeplink  
7 miljoen dat tikt iedereen toch af
Bowie
 Bowie - woensdag 12 april 2023 - 11:51   quote  deeplink  
Wieffer gaat jongen van de club worden.
Blijft nog heel lang onze spelmaker.
VVout
 VVout - woensdag 12 april 2023 - 11:53   quote  deeplink  
1ba0ad432cc9d52cdb03dbd50330000ff44da385_600_600_fill.jpg
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 april 2023 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2023 - 11:12 schreef RenatoBos het volgende:
7 miljoen dat tikt iedereen toch af
Santi staat op 9 😉
bijft007
 bijft007 - woensdag 12 april 2023 - 13:15   quote  deeplink  
Zegt niet zoveel he zon transfermarkt, soms gaan ontwikkelingen sneller zon site het kan bij houden, en ook weer spelers die jaren ruk spelen maar nog steeds vrij duur zijn, net wat vraag en aanbod zijn, nu kun je wiefer eerder bv al op 20 milj taxeren, heeft ook te maken in welke positie club zit en hoe hoog hun topverkopen zijn voor hun topspelers
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 april 2023 - 14:08   quote  deeplink  
Ja, klopt. Maar toch kijkt men er regelmatig naar en kloppen de bedragen wel aardig.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 april 2023 - 19:58   quote  deeplink  
Plus 15 miljoen
van geil
 van geil - donderdag 13 april 2023 - 20:48   quote  deeplink  
Die is inderdaad inmiddels 20 plus
van geil
 van geil - donderdag 13 april 2023 - 20:56   quote  deeplink  
9,6
Alexmem
 Alexmem - donderdag 13 april 2023 - 20:58   quote  deeplink  
Beetje power er nog bij en hij moet maar zo 20M+ opleveren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 april 2023 - 21:04   quote  deeplink  
Beetje power en ook nog steeds een beetje inhoud. Je ziet dat bijvoorbeeld Kokcu en Szymanski daar iets verder in zijn. Voor de rest prima natuurlijk. Helemaal met die goal.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 13 april 2023 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2023 - 21:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Beetje power en ook nog steeds een beetje inhoud. Je ziet dat bijvoorbeeld Kokcu en Szymanski daar iets verder in zijn. Voor de rest prima natuurlijk. Helemaal met die goal.
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 april 2023 - 05:51   quote  deeplink  
+2
van geil
 van geil - vrijdag 14 april 2023 - 16:36   quote  deeplink  
Mist een beetje power?
Vindt hem fysiek veruit de sterkste in duels.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 april 2023 - 17:50   quote  deeplink  
Dat wel maar zijn uithoudingsvermogen zal steeds beter worden ,kan ook niet anders ..
Word een beest
DMD
 DMD - vrijdag 14 april 2023 - 18:15   quote  deeplink  
Is natuurlijk abnormaal dat je in nog geen half jaar ongeveer 20 wedstrijden in de basis start en bijna allemaal compleet speelt.

Vooral nadat je eerst een half jaar niet speelt en van de KKD komt.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 14 april 2023 - 22:45   quote  deeplink  
Deze snelle ontwikkeling heeft niemand kunnen voorzien! Geweldig, alsof tie al jaren vaste waarde is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 april 2023 - 23:02   quote  deeplink  
Hij is gewoon een klasbak die nog beter word als dat hij al is.
van geil
 van geil - zaterdag 15 april 2023 - 09:52   quote  deeplink  
Posters zijn uitverkocht.
😭
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 april 2023 - 09:55   quote  deeplink  
😂😂😂
ar
 ar - zaterdag 15 april 2023 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 april 2023 - 23:02 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hij is gewoon een klasbak die nog beter word als dat hij al is.
Dat denk ik ook

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mats Wieffer topic









0.0108840