BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mats Wieffer topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 maart 2023 - 21:28   quote  deeplink  
Geen schim
coenjo
 coenjo - zaterdag 04 maart 2023 - 21:30   quote  deeplink  
nee valt ook tegen, dacht het eerst half uur de beste man van het veld maar het word een van de slechste vandaag. hij kan nog niet echt 2 wedstrijden hebben in de week
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 maart 2023 - 22:03   quote  deeplink  
Er is een beetje roofbouw op hem gepleegd. Niet zonder aanleiding, maar ik denk dat de terugslag recent wel een beetje te verwachten was.
van geil
 van geil - zaterdag 04 maart 2023 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 maart 2023 - 22:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Er is een beetje roofbouw op hem gepleegd. Niet zonder aanleiding, maar ik denk dat de terugslag recent wel een beetje te verwachten was.
En was niet eens slecht.
Opmerkelijk vond ik dat hij wilde wisselen, Slot wuifde het weg.
Heeft het laatste half uur als laatste man gespeeld.
MMM
 MMM - zaterdag 04 maart 2023 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 maart 2023 - 22:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Er is een beetje roofbouw op hem gepleegd. Niet zonder aanleiding, maar ik denk dat de terugslag recent wel een beetje te verwachten was.
Precies.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 maart 2023 - 23:02   quote  deeplink  
Speelde rommelig, onnauwkeurig.
van geil
 van geil - zaterdag 04 maart 2023 - 23:04   quote  deeplink  
En toch een van de betere
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 maart 2023 - 12:07   quote  deeplink  
Bert Konterman heeft met Mats Wieffer gewerkt bij FC Twente Onder 19. De oud-voetballer van Vitesse, Feyenoord, Rangers FC en het Nederlands Elftal zag direct al dat Wieffer kwaliteiten heeft om te slagen in het topvoetbal.

''Mats was echt de koning van het scannen. Zag altijd de oplossing'', vertelt Konterman in gesprek met Voetbal International. ''Het liefste raakte hij de bal een keer en altijd vóóruit. Ik vond het een genot om te zien, maar gek genoeg werd hij niet op waarde geschat. Ik heb toen nog PEC Zwolle gebeld: Neem’m! Maar ze keken wel verder en hielden het geld liever op zak. Oké, schiet mij dan maar lek, dacht ik.''

Konterman deelt een compliment uit aan de scouting van de Rotterdamse club. ''Feyenoord heeft het gewoon slim gezien. Waar vind je in het hedendaagse voetbal nou nog jongens die gewoon hun voeten laten spreken? Mats past juist perfect bij Feyenoord, omdat hij 1) heel goed kan voetballen, 2) een nuchtere gozer is, het type waar ze in Rotterdam wel van houden en 3) nooit tevreden is, wat je ook niet moet zijn bij een topclub. Ik had dan ook meteen het idee: fantastische aankoop.''

Wanneer het niet loopt dan kan Wieffer nog wel eens zeuren tegen zijn medespelers en ook de trainer. ''Nou, wat dat betreft heeft-ie aan Arne Slot wel een goeie, hoor'', lacht Konterman. ''Hem ken ik nog uit de tijd dat ik bij Zwolle werkte als technisch manager en laten we zeggen: Arne kon er zelf ook wel wat van, kan je een boek over schrijven, haha. Dus ik denk dat Mats en Arne heel goed met elkaar kunnen discussiëren en sparren. Ze zijn allebei perfectionistisch.''
van geil
 van geil - donderdag 09 maart 2023 - 23:18   quote  deeplink  
Wat een goede voetballer.
Absolute top in het verschiet.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 09 maart 2023 - 23:22   quote  deeplink  
Klasbak hoor!
coenjo
 coenjo - zondag 12 maart 2023 - 23:22   quote  deeplink  
dit word de nieuwe baas volgend jaar als kokcu weg is
gaat voor een miljoen of 60 naar een city of een bayern op ten duur
als deze man op kracht is gekomen om 3 wedstrijden per week te spelen en daar geen last meer van ondervind is hij weg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2023 door coenjo --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 maart 2023 - 10:13   quote  deeplink  
Wieffer: ''Ik maakte een fout, dit was mijn slechtste wedstrijd''

8-AFDCF3-A-48-D6-4-A97-8-B46-06-C615-EA0108.webp

De immer nuchtere Mats Wieffer stond ook na de wedstrijd tegen FC Volendam uiterst rustig de pers te woord. In gesprek met ESPN keek de Tukker terug op een moeizame wedstrijd. Wieffer geeft aan waar de pijnpunten lagen en zelfs als de twee absolute krakers van komende week ter sprake komen, geeft hij geen krimp.

Over de wedstrijd zegt Wieffer: ''Ze spelen 5-4-1, dan weet je dat het lastig wordt. Ze komen snel voor, dat is precies wat ze willen. We waren te gehaast en wilden gelijk de actie maken. Ik dacht dat we beter iets rustiger hadden kunnen spelen, meer van kant naar kant, dan speel je ze kapot. In de tweede helft scoor je snel, dat helpt.''

Zoals de middenvelder al aangaf, scoorde Feyenoord beide goals na rust. Op de vraag wat de Rotterdammers anders deden na de thee reageert hij als volgt: ''We gingen aanvallender spelen, met meer opportunisme. Dat is goed tegen tegenstanders die zo ver inzakken. Mooi dat we nog gewonnen hebben.''

In de studio van ESPN wordt uitgebreid gekeken naar de gemiste kans van Henk Veerman bij een 1-1 stand diep in de tweede helft. ''Ik maakte een fout, dit was mijn slechtste wedstrijd. Die ene bal ging er gelukkig niet in, bij de goal zag David er niet goed uit. De restverdediging stond niet goed. Uiteindelijk hebben we hem over de streep getrokken.''

Ten slotte kijkt Sinclair Bisschop vooruit op de ontmoetingen die komen gaan. Wieffer heeft vertrouwen. ''We halen eigenlijk altijd een resultaat ongeacht of we goed spelen, of we goed spelen of niet. Dus ik ben positief, we staan bovenaan. Afgelopen donderdag speelden we goed. Het zijn twee hele mooie wedstrijden die er echt om gaan. Als we kampioen willen worden, moeten we gewoon winnen.''
ar
 ar - maandag 13 maart 2023 - 20:10   quote  deeplink  
Ja, hij was iets minder gisteren.. maar dat is ok.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 maart 2023 - 17:46   quote  deeplink  
''Ik denk dat hij heel goed bij Bayern München past''

0380-F347-18-E0-49-F9-AE9-D-89-C418-B7987-D.webp

Mats Wieffer maakt een indrukwekkende ontwikkeling door bij Feyenoord. De middenvelder is een vaste waarde geworden in de ploeg van trainer Arne Slot. Bij FC Twente doet het nog elke dag pijn dat Tukker Wieffer niet is doorgebroken in de eerste selectie,

''Ik ben nog altijd een echte Twente-supporter, dus het doet mij veel pijn om Wieffer in het shirt van Feyenoord te zien spelen'', zo vertelt zijn voormalige jeugdtrainer Theo ten Caat in gesprek met ESPN. ''Hoe erg ik het hem ook gun, maar ik had toch liever gehad dat hij samen met Zerrouki op het middenveld van Twente had gespeeld.''

De clubleiding heeft de adviezen van Ten Caat genegeerd waardoor Wieffer de overstap maakte naar Excelsior. De trainer zag al vroeg dat Wieffer een voetballer is met veel kwaliteiten. ''Eigenlijk heeft hij alle facetten van het voetballen. Hij is technisch heel vaardig, heeft een groot loopvermogen, ziet de ruimtes heel goed en is snel met zijn balbehandelingen. En het is nog een eigenwijs ventje ook.''

Bayern München
''Hij gaat binnen twee jaar van de beloften van Twente naar de voorselectie van het Nederlands elftal'', ziet Caat. ''Als hij deze lijn kan doortrekken, dan is hij binnen twee à drie jaar bij Feyenoord weg en speelt hij op een internationaal niveau. Misschien wel Champions League. Ik denk dat hij heel goed bij Bayern München past. Hij heeft veel kwaliteiten voor de Bundesliga. Schalke zat drie jaar achter hem aan en die zagen dat ook.''
van geil
 van geil - donderdag 16 maart 2023 - 21:23   quote  deeplink  
Geweldenaar
van geil
 van geil - vrijdag 17 maart 2023 - 14:46   quote  deeplink  
ORANJE
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 maart 2023 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 maart 2023 - 17:46 schreef RenatoBos het volgende:
''Ik denk dat hij heel goed bij Bayern München past''

[ afbeelding ]

Mats Wieffer maakt een indrukwekkende ontwikkeling door bij Feyenoord. De middenvelder is een vaste waarde geworden in de ploeg van trainer Arne Slot. Bij FC Twente doet het nog elke dag pijn dat Tukker Wieffer niet is doorgebroken in de eerste selectie,

''Ik ben nog altijd een echte Twente-supporter, dus het doet mij veel pijn om Wieffer in het shirt van Feyenoord te zien spelen'', zo vertelt zijn voormalige jeugdtrainer Theo ten Caat in gesprek met ESPN. ''Hoe erg ik het hem ook gun, maar ik had toch liever gehad dat hij samen met Zerrouki op het middenveld van Twente had gespeeld.''

De clubleiding heeft de adviezen van Ten Caat genegeerd waardoor Wieffer de overstap maakte naar Excelsior. De trainer zag al vroeg dat Wieffer een voetballer is met veel kwaliteiten. ''Eigenlijk heeft hij alle facetten van het voetballen. Hij is technisch heel vaardig, heeft een groot loopvermogen, ziet de ruimtes heel goed en is snel met zijn balbehandelingen. En het is nog een eigenwijs ventje ook.''

Bayern München
''Hij gaat binnen twee jaar van de beloften van Twente naar de voorselectie van het Nederlands elftal'', ziet Caat. ''Als hij deze lijn kan doortrekken, dan is hij binnen twee à drie jaar bij Feyenoord weg en speelt hij op een internationaal niveau. Misschien wel Champions League. Ik denk dat hij heel goed bij Bayern München past. Hij heeft veel kwaliteiten voor de Bundesliga. Schalke zat drie jaar achter hem aan en die zagen dat ook.''
Ik hoop dat het Chelsea word
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 maart 2023 - 22:11   quote  deeplink  
https://twitter.com/muzayawekuzim/status/1637196504954748930?s=46&t=RhXGlTSWv8gGKJo4u2ntIQ
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 maart 2023 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Mooi filmpje👍🏼
van geil
 van geil - zondag 19 maart 2023 - 16:34   quote  deeplink  
10
ar
 ar - zondag 19 maart 2023 - 17:06   quote  deeplink  
Mats Wieffer...
Als ik je hoofd aanschouw denk ik van... men jij zit op hockey.
Maaarrr wat kun jij VOETBALLEN JONGUH!
Held!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 maart 2023 - 17:07   quote  deeplink  
Hahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 maart 2023 - 17:09   quote  deeplink  
Bleef goed overeind, qua fysiek en in zijn voetbal. Denk wel dat hij met meer ervaring een bepalendere rol kan blijven spelen, ook als we onder druk staan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 maart 2023 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 17:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Bleef goed overeind, qua fysiek en in zijn voetbal. Denk wel dat hij met meer ervaring een bepalendere rol kan blijven spelen, ook als we onder druk staan.
Opvallend dat Ten Cate het veel te vroeg vind voor Wieffer in Oranje.
Speelt natuurlijk niet bij 020
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 maart 2023 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 17:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Opvallend dat Ten Cate het veel te vroeg vind voor Wieffer in Oranje.
Speelt natuurlijk niet bij 020
Vind het ook wel wat vroeg, maar het is ook wat de alternatieven zijn. Het is wel een positie waar Oranje vaak schuift. Dus ik snap wel dat je hem erbij neemt. Ook om hem van dichtbij te zien. En Wieffer doet het prima. Iemand als Taylor kwam er ook snel bij, dus dat geeft wel aan dat er wat mogelijk is op die positie.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2023 - 17:39   quote  deeplink  
Feyenoord is er in geslaagd om een uitstekende overwinning te boeken op Ajaks. De ploeg van trainer Arne Slot won met 2-3 in de aRENa. Na afloop van De Klassieker is Mats Wieffer dolblij met het resultaat.

''Dat geeft mij natuurlijk een heel goed gevoel'', vertelt Wieffer in gesprek met ESPN. Afgelopen seizoen speelde de Tukker nog in de Keuken Kampioen Divisie. ''Dit moet ik proberen door te trekken. Wat er allemaal gebeurd is gekkenwerk. Ik moet gewoon zo doorgaan. Nu ga ik straks naar het Nederlands Elftal en ik moet daar gewoon van gaan genieten. Ik heb er heel veel zin in.''

Wieffer begon niet heel sterk aan de wedstrijd. ''Ajax was de eerste helft feller in de duels. Ze veroverde vaker de tweede bal en daardoor kwamen er denk ik beter in. In de rust hebben we gezegd dat we meer moesten voetballen en soms niet zo schijterig zijn met lange ballen. Vooral de eerste twintig na rust hebben we uitstekend gespeeld.''

''De eerste helft had ik denk ik iets meer de bal moeten opeisen'', zoekt Wieffer naar een verklaring voor zijn optreden in de eerste helft. ''Het plan was dat ik iets hoger op het veld zou spelen, maar dat kwam niet helemaal uit de verf. Tweede helft heb ik prima gespeeld. Dat ging een stuk beter en kreeg veel meer de bal.''
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 maart 2023 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 17:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind het ook wel wat vroeg, maar het is ook wat de alternatieven zijn. Het is wel een positie waar Oranje vaak schuift. Dus ik snap wel dat je hem erbij neemt. Ook om hem van dichtbij te zien. En Wieffer doet het prima. Iemand als Taylor kwam er ook snel bij, dus dat geeft wel aan dat er wat mogelijk is op die positie.
Rensch en Taylor gingen mee met het WK
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 maart 2023 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 17:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Rensch en Taylor gingen mee met het WK
Nog een stap groter inderdaad. Dus dat Wieffer er in keer bij zit, ondanks dat het vrij snel is, zou niet zo verrassend moeten zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 maart 2023 - 19:06   quote  deeplink  
Precies T
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 maart 2023 - 19:12   quote  deeplink  
Heeft het nu ook in een grote wedstrijd laten zien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 maart 2023 - 19:14   quote  deeplink  
Hahaha ja die kan Ten Cate in zijn zak steken
CobusIII
 CobusIII - maandag 20 maart 2023 - 17:43   quote  deeplink  
hele fijne speler, gaat ver komen..maar toch een puntje van kritiek..hij is nog wel eens te laat/naïef met instappen/vooruit verdedigen. Gelukkig zijn er dus puntjes ter verbetering. Ik weet zeker dat hij dit onder Slot ook onder de knie gaat krijgen..Klasbak.
MightyAce
 MightyAce - maandag 20 maart 2023 - 19:24   quote  deeplink  
Transferrecord
van geil
 van geil - maandag 20 maart 2023 - 21:34   quote  deeplink  
Dit is eigenlijk niet normaal.
MMM
 MMM - vrijdag 24 maart 2023 - 08:48   quote  deeplink  
Waarschijnlijk basis vanavond. Ik hoop dat hij niet teveel opgeblazen word, zoveel wedstrijden in korte tijd wat hij niet gewend is.
MMM
 MMM - vrijdag 24 maart 2023 - 20:33   quote  deeplink  
Niet fit.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 24 maart 2023 - 20:34   quote  deeplink  
Beter niet spelen dan
bijft007
 bijft007 - vrijdag 24 maart 2023 - 21:49   quote  deeplink  
Ja niet gek hij nie geheel fit is, ben Wels bang hij geblesseerd raakt deze interland trip, gelukkig voorzichtig met m gedaan lijkt het, half jaar geleden nog kkd, laat staan eredivisie, laat staan top eredivisie, laat staan 2 wedstrijden in week, eerder 1 pot in 1'5 week kkd, lijkt kans vrij groot nog dat hij opgeblazen wordt komende tijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 maart 2023 door bijft007 --
van geil
 van geil - vrijdag 24 maart 2023 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 21:34 schreef van geil het volgende:
Dit is eigenlijk niet normaal.
,,
bijft007
 bijft007 - vrijdag 24 maart 2023 - 22:31   quote  deeplink  
Terughalen onze internationals
bijft007
 bijft007 - vrijdag 24 maart 2023 - 22:31   quote  deeplink  
Kutzooi, nu eerst geert dus al maanden eruit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 maart 2023 door bijft007 --
tomson
 tomson - maandag 27 maart 2023 - 20:29   quote  deeplink  
Basisdebuut. Hopen dat deze wel heel blijft...
MMM
 MMM - maandag 27 maart 2023 - 21:58   quote  deeplink  
Smerige smerige overtreding op Wieffer
ar
 ar - maandag 27 maart 2023 - 22:02   quote  deeplink  
Wisselen! NU
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 maart 2023 - 22:03   quote  deeplink  
Joh
MMM
 MMM - maandag 27 maart 2023 - 22:03   quote  deeplink  
Lijkt mij ook. Belachelijk om hem niet te wisselen na afgelopen week, niet fit, en na deze aanslag. Denk eens aan de clubs ipv een kut potje tegen Gibraltar.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 maart 2023 - 22:06   quote  deeplink  
Loopt nog als een kievit
ar
 ar - maandag 27 maart 2023 - 22:07   quote  deeplink  
Zal best
Wisselen
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 maart 2023 - 22:10   quote  deeplink  
Was de beste
MMM
 MMM - maandag 27 maart 2023 - 22:10   quote  deeplink  
Mooi. Op naar zondag!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mats Wieffer topic









0.0091600