BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Quilindschy Hartman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juli 2022 - 21:04   quote  deeplink  
2-D8-F916-F-FFF5-4-C6-E-A13-C-5-B4780-E289-E0.jpg

Quilindschy Hartman is trots dat hij afgelopen weekend zijn officieuze debuut heeft mogen maken voor Feyenoord. De 20-jarige Linkervleugelverdediger kijkt, ondanks een nederlaag, positief terug op de wedstrijd tegen Olympique Lyon.

''Het is zeker een mooi moment. Het is natuurlijk altijd jammer als je verliest, maar voor mij een hele mooie dag'', vertelt Hartman in gesprek met Feyenoord TV. ''Het is iets waar ik lang naar toe heb gewerkt. Ik speel nu dertien jaar in de jeugd van Feyenoord. Het is een absolute bekroning.''

''Voor mij was het afgelopen jaar een zwaar jaar met een knieoperatie. Als ik dan nu kijk waar ik sta, dan kan ik alleen maar trots zijn op mezelf. Toen ik eenmaal in het veld stond, dan ga je gewoon voetballen. Vanmorgen was het wel een iets andere voorbereiding dan normaal omdat ik wist dat ik minuten ging maken. Je voelt het in je buik en mensen die je berichten sturen.''

Hartman hoopt nu op meer minuten in de ploeg van trainer Arne Slot. ''Ik stond tegen Lyon laatste man, omdat Gernot geblesseerd was. Op zich kan ik daar ook uit de voeten en dat is prima. Ik zie zeker kansen liggen dit seizoen. Als ik kijk hoe snel ze me er weer bij hebben gehaald sinds ik weer fit ben. Linkspoten achterin zijn schaars en ik denk dat ik een kans maak.''

John de Wolf stond voor zijn invalbuurt nog even te praten met Hartman. ''Wat hij dan zegt? Vreet hem op en doe gewoon je ding. Rustig blijven en lekker voetballen. Dat ging wel goed. Ik kon ook nog een aantal keer mee naar voren, misschien een doelpuntje meepikken. Dat zat er helaas niet in. Mijn ambitie is om bij Feyenoord 1 te blijven. Het liefst het hele jaar vast. Kijken waar ik mijn minuten kan maken.''
VVout
 VVout - dinsdag 26 juli 2022 - 21:17   quote  deeplink  
Hier word je gewoon happy van, gedreven om het te maken in het 1e. Hoop hier meer van te horen en dat ie een positieve ontwikkeling mag doormaken.

€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€e
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 26 juli 2022 - 21:27   quote  deeplink  
Cashen
van geil
 van geil - dinsdag 26 juli 2022 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 21:27 schreef MightyAce het volgende:
Cashen
Jij snapt m.
Cashflow.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 augustus 2022 - 14:32   quote  deeplink  
Quilindschy Hartman is een serieuze optie voor Arne Slot. De linksback van Feyenoord is helemaal fit en is in de ogen van de trainer klaar om minuten te maken in het eerste van de Rotterdammers. Slot wil nog niet aangeven of dit al gaat gebeuren in de wedstrijd van aanstaande zondag tegen RKC Waalwijk.

''Ik vind inmiddels dat Hartman fysiek klaar is voor een basisplaats'', vertelt Slot op de persconferentie. ''Dat vond ik hiervoor nog niet, omdat hij uit een lange blessure periode komt. Hij heeft in de voorbereiding ook maar mondjesmaat minuten gemaakt en fysiek gezien daarna ook een terugslag gehad. Hij heeft vorige week in de oefenwedstrijd een minuut of zestig in de benen en begint steeds fitter te worden, dus hij wordt ook echt een concurrent om te gaan spelen.''

Feyenoord trainde afgelopen week al met Hartman in de beoogde basiself, maar volgens Slot moeten daar nog geen conclusies uit getrokken worden. ''Als je de trainingen van ons bekijkt zie je dat we ervoor kiezen om constant in verschillende formaties te trainen, om te kijken hoe goed dat uitpakt. Quilindschy is absoluut een speler die in aanmerking komt om zondag te gaan starten.''

Feyenoord heeft de afgelopen wedstrijden gekozen voor Marcus Holmgren Pedersen als linksback. De Noor vult dat redelijk in, maar je kan zien dat hij niet gewend is om daar te spelen. Slot krijgt de vraag hoe lang hij nog voor een tijdelijke oplossing gaat kiezen. ''Dat moment zou nu kunnen aanbreken, omdat hij fit genoeg is om te spelen. Dat vonden we hiervoor nog niet. Nu vinden we dat wel, dus het is een extra optie om over na te denken."
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 19 augustus 2022 - 14:52   quote  deeplink  
Alsof het een wedstrijd is om alleen spelers met bizarre voornamen op te leiden
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 augustus 2022 - 15:06   quote  deeplink  
Speelt er een Mighty mee?
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 19 augustus 2022 - 16:09   quote  deeplink  
Quilindschy, het klinkt als een beroerte
van geil
 van geil - zondag 21 augustus 2022 - 08:44   quote  deeplink  
Maakt de verlossende 2-2 net voor tijd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 augustus 2022 - 19:55   quote  deeplink  
Debutant Hartman: "Lang naar uitgekeken? Ja, dertien jaar"

9-EE91-C0-B-C786-41-E1-8-CF0-6519-A5-D6541-E.jpg

Ondanks matig spel kan Feyenoord tevreden terugkijken op het resultaat van de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. Nog meer tevredenheid zal er zijn bij Quilindschy Hartman. De linksback uit de eigen jeugdopleiding maakte als basisspeler zijn officiële debuut in Feyenoord 1.

"Na dertien jaar in de opleiding nu debuteren in de basis en winnen, dat is hartstikke mooi", begon Hartman voor de camera van ESPN. Op de vraag of hij er lang naar uit had gekeken, antwoordde hij lachend: "Ja, dertien jaar." Serieuzer: "Ik kom van ver, maar als ik kijk hoe het vandaag gegaan is, kan ik alleen maar trots zijn op mezelf."

Daarmee doelde de twintigjarige verdediger op de zware blessure die hij afgelopen seizoen opliep. "Anderhalf jaar geleden zag de wereld er heel anders uit voor mij. Een zware knieblessure, een operatie. Ik zat best wel in een down. Als ik kijk hoe ik mezelf omhoog heb gewerkt en hoe ik hier vandaag sta, kan ik alleen maar trots zijn."

Dit seizoen kwam zijn kans, al duurde het even voor Hartman aan kon haken. "Een terugslag was het niet, ik had niet echt een blessure. Maar ik moest wel wennen aan de belasting. Vandaag vonden ze me fit genoeg om te starten. Ik vond het wel pittig. Ik kreeg na zeventig minuten kramp, maar ik denk dat ook normaal is. Het was toen wel op, ja", lachte de verdediger.
MMM
 MMM - zondag 21 augustus 2022 - 20:11   quote  deeplink  
Niet onaardig toch?
R()b
 R()b - zondag 21 augustus 2022 - 20:16   quote  deeplink  
Speelde prima, zal vast nog wel de foutjes maken.
Maar speelde goed en kan gewoon bij de selectie blijven.
ar
 ar - zondag 21 augustus 2022 - 21:11   quote  deeplink  
Best redelijk
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 augustus 2022 - 21:27   quote  deeplink  
Hm, was gewoon een van de beteren, dat zegt meer over de rest hoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 augustus 2022 - 21:58   quote  deeplink  
We hebben iets met linksbacks uit eigen jeugd die de eerste wedstrijden met
kramp van t veld gaan.
Zie Drenthe en Malacia
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 augustus 2022 - 22:15   quote  deeplink  
Moet wedstrijden spelen en sterker worden...dan zie ik hem het niveau van Malacia wel halen. Voetballend ms nog wel beter, het mentale aspect weet ik niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 augustus 2022 - 22:47   quote  deeplink  
Hoop dat hij 1 van de 2 vast linksbacks voor in ieder geval het komende half jaar wordt. Niet alle gaten van buitenaf opvullen als de eigen jeugd ook op de deur begin de kloppen. En we hebben met Benita nog een back vanuit de eigen jeugd lopen natuurlijk.

Kan uiteraard niet voor alle posities, je moet ook wel iemand hebben lopen die er klaar voor is, maar het lijkt voor het moment wel goed genoeg bezet.

Vond hem vandaag aardig voor een debuut. Moet uiteraard op termijn wel beter, maar voor de eerste keer prima.
van geil
 van geil - zondag 21 augustus 2022 - 23:10   quote  deeplink  
Gewoon laten staan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 augustus 2022 - 23:20   quote  deeplink  
Voor een paar potjes in ieder geval, sowieso tot Lopez er evt klaar voor is. Maar die zal normaal gesproken ook zijn kans krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 augustus 2022 - 15:52   quote  deeplink  
Is er nog geld over om deze jongen te verlengen, zit namelijk ook in zijn laatste jaar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2022 door RenatoBos --
van geil
 van geil - zaterdag 27 augustus 2022 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2022 - 23:10 schreef van geil het volgende:
Gewoon laten staan.
Speel je lekker, hup eruit.
Lekker man.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 27 augustus 2022 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 19:50 schreef van geil het volgende:

[..]

Speel je lekker, hup eruit.
Lekker man.
Niet fit genoeg voor een hele pot slotbal
van geil
 van geil - zaterdag 27 augustus 2022 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 19:50 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Niet fit genoeg voor een hele pot slotbal
Dat waren ze alle 11 niet
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 27 augustus 2022 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 19:52 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat waren ze alle 11 niet
Maar deze heeft schijnbaar een vervanger die er meteen staat...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 augustus 2022 - 21:28   quote  deeplink  
Dat laconieke van Kokcu…Ergerlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 augustus 2022 - 21:40   quote  deeplink  
RKC scenario? Terug laten dringen.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 27 augustus 2022 - 21:40   quote  deeplink  
Verkeerde topic Henkert
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 augustus 2022 - 19:52   quote  deeplink  
Nu Feyenoord Fredrik Bjørkan heeft toegevoegd aan de selectie neemt de kans op speeltijd voor Quilindschy Hartman af. De talentvolle linksback speelde een prima wedstrijd tegen RKC Waalwijk, maar is fysiek nog niet klaar om een volledige wedstrijd te spelen in het eerste van Feyenoord.

Hartman heeft vooral in het duel tegen RKC Waalwijk bewezen klaar te zijn voor een stap hoger dan Feyenoord Onder 21. Feyenoord-watcher Dennis van Eersel ziet het daarom wel zitten om Hartman voor één seizoen te verhuren. ''Hier vlakbij, bij Excelsior, zoeken ze nog een linksback. Dus ik zou Hartman gewoon lekker een jaar verhuren aan Excelsior. Dan ontwikkelt hij zich nog beter.''

''Dat zou wel de beste optie zijn'', vult Sinclair Bischop aan in gesprek met RTV Rijnmond. ''Hij heeft laten zien potentie te hebben en kan dan volgend jaar terugkeren als basisspeler bij Feyenoord. Je moet niet gek opkijken dat het nog wel tijd nodig heeft, want hij is er echt lang uit geweest met een zware blessure. Zeker met de gedachte dat Lopez er is en Hancko die positie ook uitstekend kan invullen.''
MMM
 MMM - maandag 29 augustus 2022 - 20:26   quote  deeplink  
Verhuren lijkt me idd een goede optie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 augustus 2022 - 20:45   quote  deeplink  
Kan evt ook van de winter. Half jaar O21 is ook zo erg niet. Zeker na zijn blessure. En je houdt je opties open, aangezien achter alle 3 linksbacks wel een vraagtekentje staat.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 augustus 2022 - 18:01   quote  deeplink  
Hartman maakt niet de overstap naar Excelsior. De Kralingers hebben vanmorgen een gesprek gehad met Feyenoord over de linksback, maar de stadionclub wil de verdediger alleen laten gaan bij een garantie op speeltijd. Met de aanwezigheid van de talentvolle verdediger Nathan Tjoe-A-On kon Excelsior die niet geven.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 september 2022 - 19:35   quote  deeplink  
Quilindschy Hartman gaat aankomend seizoen bij Feyenoord spelen met rugnummer 19. De Rotterdammers maken op Instagram bekend dat de talentvolle linksback een nieuw nummer heeft ontvangen. Hartman maakte tegen RKC Waalwijk zijn debuut in de basis met rugnummer 46.

Hartman blijft dit seizoen onderdeel van de eerste selectie van Feyenoord. Excelsior heeft zich op het laatste moment nog in De Kuip gemeld om de 20-jarige jeugdexponent voor één seizoen te huren. De clubleiding zag een deal niet zitten aangezien er geen garanties konden worden gegeven op speeltijd.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 september 2022 - 16:56   quote  deeplink  
Quilindschy Hartman behoort tot de definitieve selectie van Curaçao. De 20-jarige linksback van Feyenoord is voor het eerste opgenomen in de nationale selectie van Curaçao en kan 24 september tegen Indonesië zijn officiële debuut maken.

De 54-jarige bondscoach Remko Bicentini had Hartman al opgenomen in de voorselectie van in totaal 40 spelers en nu ook geselecteerd voor de definitieve selectie. In totaal zijn er 23 spelers uitgenodigd voor twee oefenwedstrijden tegen Indonesië. Op 24 september en 27 september treffen de landen elkaar.
van geil
 van geil - woensdag 14 september 2022 - 18:21   quote  deeplink  
Diamantje
ar
 ar - donderdag 15 september 2022 - 20:55   quote  deeplink  
Prima back!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 september 2022 - 20:57   quote  deeplink  
Absoluut haha
van geil
 van geil - donderdag 15 september 2022 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2022 - 18:21 schreef van geil het volgende:
Diamantje
,
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 september 2022 - 22:19   quote  deeplink  
Malacia wie?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 november 2022 - 20:58   quote  deeplink  
Basis tegen Volendam aub

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2022 door Leon FR1908 --
VVout
 VVout - donderdag 03 november 2022 - 20:59   quote  deeplink  
Eindelijk, wat een verademing.
ar
 ar - donderdag 03 november 2022 - 20:59   quote  deeplink  
Goede indruk alweer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 03 november 2022 - 21:00   quote  deeplink  
Dit is toch alles wat je wil zien, qua intensiteit, qua passing. Eigen jeugd bovendien.
ar
 ar - donderdag 03 november 2022 - 21:02   quote  deeplink  
Die zal zondag wel starten gok ik
tomson
 tomson - donderdag 03 november 2022 - 21:05   quote  deeplink  
Deze man kan ballen.. eindelijk weer eens een veelbelovend talent van varkenoord ipv al die exoten
MightyAce
 MightyAce - donderdag 03 november 2022 - 21:07   quote  deeplink  
Prima invalbeurt
MMM
 MMM - donderdag 03 november 2022 - 21:16   quote  deeplink  
Viel goed in!
van geil
 van geil - donderdag 03 november 2022 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2022 - 18:21 schreef van geil het volgende:
Diamantje
..
MMM
 MMM - vrijdag 04 november 2022 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2022 - 21:16 schreef MMM het volgende:
Viel goed in!
En een hele goede assist.
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 04 november 2022 - 10:22   quote  deeplink  
veel beter dan lopes . echt een kei , ook in de opbouw .
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 04 november 2022 - 11:30   quote  deeplink  
Gif in het ventje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Quilindschy Hartman topic









0.0077321