BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Quilindschy Hartman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 10 april 2023 - 12:38   quote  deeplink  
Ondanks alle aankopen en verkopen toch gewoon weer drie eigen jeugdspelers structureel in de basis
bijft007
 bijft007 - maandag 10 april 2023 - 13:38   quote  deeplink  
4 zelfs, hartman Geert kokcu en Idrissi, normaliter zelfs 5 met Bijlow erbij, en poos terug met timber zelfs 6, we kunnen niet zeggen er geen jeugd producten in staan
van geil
 van geil - maandag 10 april 2023 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 april 2023 - 09:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoeveel kunnen we naar schatting al binnen harken na dit seizoen Geile?
slordige schatting; 110 miljoen
bijft007
 bijft007 - maandag 10 april 2023 - 18:10   quote  deeplink  
Kunnen ja, doen? Mag hopen nog niet, beter n redelijk elftal voor ch league, en weer voor de titel
Kokcu vooralsnog de enige je echt wel zeker weet hij gaat, vd zomer al op nominatie om aan de beurt te zijn voor n transfer, daarbuiten 1-2 buitenspelers vertrekken of ietswat overbodige spelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 april 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 april 2023 - 18:42   quote  deeplink  
Je zal geen keuze hebben.
Als de grote mannen komen, dan zijn we ze kwijt
bijft007
 bijft007 - maandag 10 april 2023 - 18:49   quote  deeplink  
Tis ook wel zo tegen tegen de echt hoge 35 milj+ bedragen voor n speler, moet je het gewoon doen als feyenoord zijnde, je verzekerd je mits je scouting en alles op orde blijft ook wel mogelijk van degelijke toekomst vast in de top 3, en elk jaar echt voor de titel zou al echt top zijn, je kunt je dan altijd mengen voor goeie en dus duurdere spelers, al moet als we eenmaal zover zijn ook wel salarisschaal omhoog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 april 2023 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 april 2023 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 april 2023 - 17:53 schreef van geil het volgende:

[..]

slordige schatting; 110 miljoen
Dat zijn nog eens bedragen
van geil
 van geil - donderdag 13 april 2023 - 20:48   quote  deeplink  
10 miljoen erbij
ar
 ar - donderdag 13 april 2023 - 20:57   quote  deeplink  
Baas
van geil
 van geil - donderdag 13 april 2023 - 21:00   quote  deeplink  
Verdiend meer posts, en positieve!
MightyAce
 MightyAce - donderdag 13 april 2023 - 21:02   quote  deeplink  
Juweel uit eigen opleiding. Wordt beter dan Karsdorp
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 april 2023 - 21:04   quote  deeplink  
Is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 april 2023 - 21:06   quote  deeplink  
Andere types. Karsdorp was beter aan de bal. Hartman veel meer een echte verdediger.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 april 2023 - 21:08   quote  deeplink  
Ik vind Hartman ook prima aan de bal
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 april 2023 - 21:10   quote  deeplink  
Zeker, maar er zijn gradaties.
MMM
 MMM - donderdag 13 april 2023 - 21:11   quote  deeplink  
Top!
Alexmem
 Alexmem - donderdag 13 april 2023 - 21:14   quote  deeplink  
Ik vind Hartman ook nog wel iets missen. Die moet echt nog wel een jaar of twee blijven en verder groeien. Type Gio.
DMD
 DMD - donderdag 13 april 2023 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2023 - 21:14 schreef Alexmem het volgende:
Ik vind Hartman ook nog wel iets missen. Die moet echt nog wel een jaar of twee blijven en verder groeien. Type Gio.
Mag iets dwingender worden in zijn spel aan de bal. Hij heeft echt een mooie techniek, het inzicht en een pass in de benen. Zie hem graag net als geertruida vaker aansluiten op het middenveld.
tomson
 tomson - donderdag 13 april 2023 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2023 - 21:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Andere types. Karsdorp was beter aan de bal. Hartman veel meer een echte verdediger.
Heeft nog tijd om te verbeteren. Je kan makkelijk vergeten dat hij net komt kijken he
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 april 2023 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2023 - 21:57 schreef tomson het volgende:

[..]

Heeft nog tijd om te verbeteren. Je kan makkelijk vergeten dat hij net komt kijken he
Zeker. Zijn ontwikkeling zal normaal gesproken nog op (en neer) gaan.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 13 april 2023 - 22:09   quote  deeplink  
Strijder!
CobusIII
 CobusIII - donderdag 13 april 2023 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2023 - 22:09 schreef Cruzcontrol het volgende:
Strijder!
+1
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 14 april 2023 - 14:05   quote  deeplink  
Dit wordt een grote meneer, als hij heel blijft.
Hij gooit alles in de strijd om een duel te winnen .....
Prima ventje
van geil
 van geil - vrijdag 21 april 2023 - 17:59   quote  deeplink  
10
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 21 april 2023 - 18:30   quote  deeplink  
Hij was goed, knap gezien zijn leeftijd en dat het zijn eerste seizoen is. Begon wat slordig, maar bleef uiteindelijk wel overeind.
van geil
 van geil - vrijdag 05 mei 2023 - 18:22   quote  deeplink  
Hij gaat hart man.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 05 mei 2023 - 20:19   quote  deeplink  
Hoe is het eigenlijk met Fart man
van geil
 van geil - vrijdag 05 mei 2023 - 20:20   quote  deeplink  
Geen idee man.
ar
 ar - vrijdag 05 mei 2023 - 21:30   quote  deeplink  
Oké dan
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 05 mei 2023 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 20:20 schreef van geil het volgende:
Geen idee man.
Gone with the wind
van geil
 van geil - vrijdag 05 mei 2023 - 22:20   quote  deeplink  
Ik heb een harde, man.
Fart
 Fart - vrijdag 05 mei 2023 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 20:19 schreef MightyAce het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Fart man
Goed man.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 05 mei 2023 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 22:29 schreef Fart het volgende:

[..]

Goed man.
Haha heyyyy
Fart
 Fart - vrijdag 05 mei 2023 - 23:13   quote  deeplink  
Heyyy hahah cheers.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 05 mei 2023 - 23:16   quote  deeplink  
Hoe is het in Utreg?
Fart
 Fart - vrijdag 05 mei 2023 - 23:27   quote  deeplink  
Goed kerel goed, thanks.
Met het kampioenschap in de pocket gaat het met maar weinig kamaraden slecht.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 06 mei 2023 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 23:27 schreef Fart het volgende:
Goed kerel goed, thanks.
Met het kampioenschap in de pocket gaat het met maar weinig kamaraden slecht.
En als het al slecht gaat zal dit het zeker verzachten.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 mei 2023 - 22:05   quote  deeplink  
Quilindschy Hartman begon dit seizoen als wisselspeler bij het eerste elftal van Feyenoord. Na een lange knieblessure waardoor de vleugelverdediger een groot gedeelte van het afgelopen seizoen moest missen, maakt de 21-jarige Hartman dit seizoen een geweldige ontwikkeling door. Bijna werd hij verhuurd aan Excelsior, maar daar stak Arne Slot een stokje voor, zo geeft Hartman aan in gesprek met het Algemeen Dagblad.

Eind augustus was er een gesprek met Marinus Dijkhuizen en een verhuur aan Excelsior leek aanstaande. "Maar toen belde Arne Slot. Die had mij gezocht op trainingscomplex 1908, maar daar was ik niet. Ik had net kennisgemaakt met Dijkhuizen. Maar onze trainer wilde helemaal niet dat ik verhuurd zou worden en dus bleef ik gewoon bij Feyenoord. De kansen zouden komen, kreeg ik te horen. En als je dan ziet wat ik nu allemaal heb meegemaakt. Het ging te snel om het allemaal echt te beseffen. Zondag kunnen we het afmaken tegen Go Ahead Eagles. Dat zal een aparte wedstrijd worden."

"Dat ik deze zomer te horen kreeg dat ik kon aansluiten bij het eerste elftal, dat was heel bijzonder. Maar dat was in een periode dat Marcos López en Fredrik Bjørkan nog niet waren aangetrokken. Ik zag het als een bonus, als een manier om mezelf te kunnen tonen", aldus Hartman.

Hartman is erg te spreken over de technische staf van de Rotterdammers. "Bij Feyenoord is de wisselwerking met de technische staf geweldig. We weten altijd waar de zwaktes van de tegenstander liggen en hoe wij daar gebruik van kunnen maken. Tegen Lazio kwam die rechte bal van de back op de buitenspeler en ik wist dat ik kort moest zitten. Vervolgens maakte Santiago Giménez de loopactie in de dode hoek van de centrale verdediger. Er was echt over nagedacht. Het komt ook altijd uit wat de trainers ons voorspiegelen, we geloven er blindelings in. Daarnaast doen we alles om beter te worden. Ik laat bijvoorbeeld wedstrijdbeelden analyseren. En ik doe aan yoga. Alle beetjes helpen."

Ook zat de 21-jarige vleugelverdediger in de voorselectie van Oranje. "Natuurlijk ben ik hier wel trots op. Maar ik ben vooral bezig met de slotfase van het seizoen. Ja, het seizoen van mijn doorbraak. Maar ik ben gewoon terechtgekomen in een lekker draaiend elftal. Dan draai je bijna vanzelf mee, zo voelt dat. Vind je dat te bescheiden? Je moet het wel laten zien, dat weet ik ook wel. En gewoon nooit bang zijn."
van geil
 van geil - zondag 14 mei 2023 - 13:51   quote  deeplink  
Scoort.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 mei 2023 - 14:06   quote  deeplink  
+1
tomson
 tomson - maandag 15 mei 2023 - 11:03   quote  deeplink  
Dat interview na de wedstrijd liet zien wat voor fijn ventje hij is. Wordt een hele grote.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 mei 2023 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 11:03 schreef tomson het volgende:
Dat interview na de wedstrijd liet zien wat voor fijn ventje hij is. Wordt een hele grote.
Ik vond hem goed maar eerst ook heel raar met dat kapsel alsof
hij een helm op had.
Daarna ging naar de kapper en hij ging praten en interviews geven .
Met die mooie zonnebril op dat balkon in 1 woord een keuk ventje.
Niemand heeft ook nog maar een moment gedacht we missen Malacia.
tomson
 tomson - woensdag 17 mei 2023 - 18:07   quote  deeplink  
Zo zie je maar Leon .. kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper.
Het mooie bij meerdere van onze spelers zijn de diepe binding die ze persoonlijk met de club hebben.
Bijlow en Hartman die al als jochies op de tribune zaten, Geertruida die opgroeide in de peperklip aan de Rijnhaven.
Verschillende van die jongens hebben dus hun vriendengroep ook op de tribune zitten.
Die sterke band met de club zorgt dat je elftal ook doordrongen wordt van het Feyenoord gevoel.
Dan heb je een soort cultuurbewakers tussen al die passanten, zoals John de Wolf dat ook in de staf vertegenwoordigt.
Heel zeldzaam om dat zo sterk vertegenwoordigd te zien in het moderne voetbal en best waardevol imo.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 mei 2023 - 18:40   quote  deeplink  
Sluit ik me graag bij aan.
Feyenoord-DNA moet altijd aanwezig zijn. Altijd.
van geil
 van geil - woensdag 17 mei 2023 - 19:51   quote  deeplink  
💝
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 mei 2023 - 20:29   quote  deeplink  
Sluit ik mij ook bij aan.
Hartman///held!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 juni 2023 - 12:36   quote  deeplink  
Hartman: "Het is irritant om het stempel te krijgen van blessuregevoelig"

IMG-0046.jpg

Voor de fans van Feyenoord is Quilindschy Hartman al een 'held' na zijn geweldige debuutseizoen voor de Rotterdammers. Naast zijn nominatie tot 'Held van de Maand' heeft de linksback ook een uitgebreid interview gegeven in het Helden Magazine.

"Ik zat op de tribune in De Kuip en besefte voor het eerst hoe de fans naar ons kijken, hoe bijzonder dat is", vertelt Hartman over zijn besef moment tijdens zijn schorsing tegen FC Utrecht. "Alles wat erbij komt kijken, is fantastisch en bizar tegelijk. Er wordt op tv over mij gesproken en ik word herkend op straat."

Voor het magazine staat in het bijzonder de persoonlijkheid naast het sportieve succes centraal. Hartman zijn hele jeugd stond in het teken van voetbal, hij heeft veel moeten opgeven en vraagt zich nog weleens af hoe zijn leven eruit zou zijn zonder voetbal. "Ik was altijd buiten aan het spelen in Zwijndrecht, ik was degene die iedereen ging ophalen om te voetballen. Ik ben nooit uitgegaan met vrienden en ook schoolfeesten moest ik afzeggen."

Belangrijke jeugdtrainers
Hartman speelt al sinds 2010 in de jeugdopleiding van Feyenoord en heeft veel verschillende jeugdtrainers gehad. Toch kan hij de belangrijkste jeugdtrainer wel aanwijzen. "Cor Adriaanse heeft mij enorm geholpen, met hem heb ik veel sessies gehad over verdedigen. Hij zag het altijd in mij zitten en schonk extra aandacht aan mij. Ik denk dat ik een beetje zijn lievelingetje was."

In de Onder 19 werkte de linksback van Feyenoord ook samen met Dirk Kuyt. Toen hij tegen Ajaks na 25 minuten werd gewisseld, was het eerste appje dat hij kreeg van Kuyt. "Hij stuurde 'het is even moeilijk, maar je moet deze wissel als een man verwerken.' En hij schreef dat hij trots op mij was. Dat was lief van hem, dat had hij niet hoeven doen." Ook de huidige trainer van Feyenoord Onder 21, Melvin Boel, was belangrijk als jeugdtrainer van Hartman bij de Onder 17.

Blessures
Dit seizoen was Hartman topfit. Ondanks dat hij eerst vaak de stempel kreeg als 'blessuregevoelig', wil hij dit zelf graag ontkrachten. "Bij Feyenoord Onder 19 was ik twee jaar lang topfit en heb ik alles gespeeld. Vorig jaar liep ik dan die kruisbandblessure op, dat was mijn eerste lange blessure. Het is irritant om het stempel te krijgen van blessuregevoelige jongen. Dat is niet zo, ik had alleen wat langer nodig om fysiek sterker te worden. Ik voel me nu sterk en ben ook niet bang om geblesseerd te raken."

Toekomst
Voor de Feyenoorder is het geen twijfel dat hij volgend jaar de Champions League gaat spelen en zelfs voor zijn tweede landstitel in Rotterdam wil gaan. Wel weet hij wat zijn ideale vervolgstap is. "De Premier League staat voor mij op de eerste plaats. Die competitie vind ik gruwelijk en past het best mij. Italië zou ik ook mooi vinden. Ik heb nu twee keer tegen Lazio gespeeld en twee keer tegen AS Roma."
van geil
 van geil - zondag 11 juni 2023 - 20:13   quote  deeplink  
Top speler
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 juni 2023 - 09:28   quote  deeplink  
Geweldige persoolijkheid
van geil
 van geil - zaterdag 01 juli 2023 - 11:26   quote  deeplink  
up

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Quilindschy Hartman topic









0.0086870