BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Quilindschy Hartman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 juli 2023 - 19:38   quote  deeplink  
Quilindschy Hartman en Feyenoord zijn opnieuw met elkaar in gesprek over het verlengen van zijn contract, zo meldt 1908.nl. Beide partijen bereikten onlangs nog een akkoord voor een contract tot medio 2025 en zijn nu in gesprek over een nog langere verbintenis.

Hartman heeft zich afgelopen seizoen fantastisch ontwikkeld. Waar hij bij de start nog alles behalve zeker was van een basisplaats, overtuigde hij Arne Slot snel met zijn kwaliteiten. In totaal speelde de linksback 33 wedstrijden voor het eerste elftal van Feyenoord, hierin gaf hij vijf assists en scoorde hij twee doelpunten.

Tijdens de oefenwedstrijd tegen PEC Zwolle kwam Hartman nog niet in actie. Net als de andere internationals hoefde hij zich vandaag pas te melden in Rotterdam en gaat hij aanstaande maandag voor het eerst weer trainen. Samen met Quinten Timber kwam de verdediger met Jong Oranje in actie op het EK in Georgië en Roemenië.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 juli 2023 - 15:19   quote  deeplink  
Quilindschy Hartman is niet van plan om te vertrekken bij Feyenoord. De 21-jarige verdediger heeft een goed seizoen achter de rug, en dat is ook opgevallen bij diverse clubs uit het buitenland. Hartman heeft momenteel geen wens om de Rotterdammers alweer te verlaten, al kan alles veranderen wanneer de juiste club zich meldt.

''Ik ben daar op dit moment niet mee bezig, maar tegelijkertijd ga ik ook niet liegen'', vertelt Hartman in gesprek met Voetbal International. ''Kijk naar waar ik twee jaar geleden stond. Ik was zwaar geblesseerd, mijn carrière had zomaar voorbij kunnen zijn. De wereld zag er compleet anders uit dan nu. Zo’n moment leert je wel anders naar bepaalde situaties te kijken. Snap je wat ik bedoel? Soms komen er zulke mooie kansen voorbij dat je ze gewoon niet kan laten liggen. In onze sport kan je daarom ook nooit zeggen dat je voor honderd procent zeker bij een club blijft. Dat weet je gewoon niet!''

Hartman, die in gesprek is met Feyenoord over een nieuw contract, stelt de supporters gerust. ''Maar op dit moment ben ik totaal niet bezig met een transfer. Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Feyenoord. Interesse zal er altijd zijn na een goed seizoen. Zeker als je kampioen bent geworden met zo’n jong team. Ik ben 21 jaar en linksback. Daar zijn er in Europa niet zoveel van. Het zou raar zijn als er nu geen interesse is. Maar dat is iets anders dan een transfer maken. Bovendien heb ik hier genoeg om voor te spelen. Als klein jongetje droomde ik al van de Champions League.''

Ontwikkeling
Hartman stond een jaar geleden op het punt om verhuurd te worden aan Excelsior. Uiteindelijk greep hij zijn kans in De Kuip en behoort hij nu tot een van de populairste spelers in de selectie. ''Inmiddels kan ik in Rotterdam niet meer normaal over straat, nee. Ik val met mijn voorkomen dan misschien ook wel een klein beetje op. Er is altijd wel iemand die een praatje wil maken, een foto. Ik vind dat alleen maar leuk. Natuurlijk zijn er momenten dat het lastig is. Dat je even een hapje wilt eten met je vriendin. Maar tegelijkertijd denk ik dan: Voor deze mensen is Feyenoord alles. Als ik ze een leuke dag kan bezorgen, dan doe ik dat.''
VVout
 VVout - zaterdag 22 juli 2023 - 10:19   quote  deeplink  

https://youtu.be/l714UwF1h_Q

Mooi, what else! Leuk als mensen zo gewoon en rustig hun ding weten te doen. Ben wel blij met het Slotvirus.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 juli 2023 - 18:49   quote  deeplink  
Misschien wel de beste op het veld vandaag.
CobusIII
 CobusIII - zondag 30 juli 2023 - 18:50   quote  deeplink  
Zeker
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 19:44   quote  deeplink  
Was zeker goed..
tomson
 tomson - zondag 30 juli 2023 - 19:51   quote  deeplink  
In navolging van Kokcu en Geert is dit de volgende uit eigen jeugd die van de buitencategorie is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 19:51   quote  deeplink  

https://youtu.be/EVnDrot68W0
DMD
 DMD - zondag 30 juli 2023 - 20:06   quote  deeplink  
Mag van mij veel vaker het middenveld inschuiven.

Hij heeft echt zoveel overzicht en techniek.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 juli 2023 - 08:42   quote  deeplink  
🚨 Di Maria 🇦🇷 vs Feyenoord 🇳🇱 :

⏱️ 60 minuten
⚽️ 35 balacties
❌ 13 balverlies
❌ 0 schoten geprobeerd
❌ 0 passes per schotpoging
❌ 0/2 effectieve dribbels
CobusIII
 CobusIII - maandag 31 juli 2023 - 10:35   quote  deeplink  
Hartman is Malacia dubbel en dwars gepasseerd qua niveau. Als hij zo blijft spelen als tegen Benfica dan gaat hij heel veel geld opleveren volgend seizoen en gaat hij voor de basis in oranje.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 juli 2023 - 17:42   quote  deeplink  
Quilindschy Hartman wordt door West Ham United gezien als mogelijke verdedigende versterking, zo meldt het Engelse Daily Mail. De linksback brak afgelopen seizoen door bij Feyenoord en zijn ontwikkeling is ook in het internationale voetbal niet onopgemerkt gebleven. Hartman is voor de Hammers echter niet de eerste keuze op de linksachter-positie.

De Daily Mail schrijft dat Hartman, evenals Cameron Pring van Bristol City, worden bekeken door West Ham. Ook naar oud-Feyenoord jeugdspeler Ian Maatsen werd geïnformeerd. De club uit Londen wordt echter vooral in verband gebracht met een andere linksback: de 21-jarige Adrien Truffert van Stade Rennais. Naar verwachting zal West Ham zich de komende dagen officieel melden voor de Frans-Belgische vleugelverdediger.

Een transfer van Hartman naar Engeland lijkt dan ook (nog) niet aan de orde. De doorgebroken jeugdspeler zit pas één seizoen bij het eerste van Feyenoord en kwam daarin tot 33 wedstrijden. Na een geweldig seizoen in Rotterdam-Zuid, wordt de transferwaarde van de Feyenoorder geschat op 10.000.000 euro.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 juli 2023 - 17:43   quote  deeplink  
10M is wel erg schamel..
CobusIII
 CobusIII - maandag 31 juli 2023 - 17:47   quote  deeplink  
Als we het aardig doen in groepsfase CL, dan komt het dubbele eerder in zicht..
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 juli 2023 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2023 - 17:43 schreef RenatoBos het volgende:
10M is wel erg schamel..
Ja. Maar klopt wel een beetje gezien zijn huidige contract enzo.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 juli 2023 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2023 - 17:47 schreef CobusIII het volgende:
Als we het aardig doen in groepsfase CL, dan komt het dubbele eerder in zicht..
Dat vind ik nu eigenlijk al, zie hem liever dan Malacia..
Die leverde 15M + 2M bonussen op..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 juli 2023 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2023 - 17:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja. Maar klopt wel een beetje gezien zijn huidige contract enzo.
2 jaar contract nog en volgens mij zijn ze bezig met verlengen..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 augustus 2023 - 15:00   quote  deeplink  
Feyenoord-verdediger Quilindschy Hartman heeft deze zomer de aandacht van Premier League-club Burnley. De Engelsen zijn op zoek naar een vervanger voor de vertrokken Ian Maatsen, die één jaar geleden nog nadrukkelijk op de radar stond bij Feyenoord. Maatsen keerde deze zomer na een succesvolle uitleenperiode aan Burnley terug bij zijn club Chelsea.

Burnley is via hoofdtrainer Vincent Kompany uitgekomen bij de linksback van Feyenoord, die ook deze voorbereiding weer hoge ogen weet te gooien. Burnley heeft dan ook het treffen met Benfica van afgelopen zondag (2-1) in De Kuip bezocht en zag hoe Hartman excelleerde. De geboren Zwijndrechter was in het oefenduel goed voor een assist met een steekpass op publiekslieveling Santiago Gimenez.

Feyenoord is echter niet van plan om Hartman zomaar te laten gaan. De club schat zijn actuele marktwaarde in op méér dan twintig miljoen euro. Daaronder valt voor de Rotterdamse club bij voorbaat al niet te praten. Het genoemde bedrag is echter hetgeen wat Burnley in gedachten heeft. Feyenoord hoopt de boot af te kunnen houden en Hartman over de streep te kunnen trekken met een contractverlenging.

Voor Hartman is er ook belangstelling van West Ham United. Bij navraag klopt ook die bekommernis, maar The Hammers pakten vooralsnog niet echt door. Bij Burnley is de noodzaak om een nieuwe linksback aan de selectie toe te voegen groter. The Clarets kunnen voor nu enkel rekenen op de diensten van linksback Charlie Taylor. De ploeg van hoofdtrainer Vincent Kompany zocht vooralsnog géén concrete toenadering met de clubleiding van Feyenoord — maar dat wordt later in de window zeker niet uitgesloten.

De 21-jarige Hartman staat tot medio 2025 onder contract en speelde sinds zijn doorbraak van vorig seizoen al drieëndertig officiële duels in de clubkleuren van Feyenoord. De club, de speler en zijn entourage vonden vooralsnog geen akkoord voor een verlenging van zijn contract, al staan hier nog wel nieuwe meetings voor op de agenda. Feyenoord verwacht niet dat Hartman de club deze zomer zal gaan verlaten.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 augustus 2023 - 15:01   quote  deeplink  
Pfffffff nee he...
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 01 augustus 2023 - 15:04   quote  deeplink  
Not for sale!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 augustus 2023 - 15:40   quote  deeplink  
Gaat nergens heen
VVout
 VVout - dinsdag 01 augustus 2023 - 16:37   quote  deeplink  
Morgen ook niet!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 augustus 2023 - 16:44   quote  deeplink  
Het gonst....rondom hem Geertruida, Santiago, Pedersen, Hancko, Bijlow, koffiie juffrouw, de kroketten verkoper, de spandoek makers,Tekoese, dat lekker meisje met die grote toeters op mijn vak......

Het is nog nooit zo (d) ruk geweest
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 augustus 2023 - 07:47   quote  deeplink  
Brighton ook. Maar dit zijn niet de teams voor Q
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 04 augustus 2023 - 08:13   quote  deeplink  
Gaat niet weg, zit op dit moment in een fantastische flow bij zijn club. De transferwaarde van 10 miljoen zal in schril contrast staan met het bedrag waarvoor hij eventueel verkocht zal gaan worden, zeker als hij zijn contract gaat verlengen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 augustus 2023 - 09:03   quote  deeplink  
Zo is het Robin..!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 augustus 2023 - 10:13   quote  deeplink  
+1
VVout
 VVout - donderdag 24 augustus 2023 - 15:45   quote  deeplink  
Volgens beerput.nl willen ze ook nog met Hartman om tafel voor een verlenging, vastleggen die handel hoppa!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 augustus 2023 - 15:45   quote  deeplink  
Waren ze al mee in gesprek toch?
VVout
 VVout - donderdag 24 augustus 2023 - 15:50   quote  deeplink  
Dacht het ook al eens ergens hebben horen vallen nu je het zegt. Zal Gierput.nl geweest zijn 😁
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 augustus 2023 - 21:14   quote  deeplink  
Bijgetekend tot 2026
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 29 augustus 2023 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2023 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:
Bijgetekend tot 2026
Super!
R()b
 R()b - dinsdag 29 augustus 2023 - 21:59   quote  deeplink  
Leuk filmpje weer, gefeliciteerd Q en wij :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 augustus 2023 - 00:03   quote  deeplink  
👍💪
MMM
 MMM - woensdag 30 augustus 2023 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2023 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:
Bijgetekend tot 2026
Had wel een jaartje extra mogen zijn, jammer.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 30 augustus 2023 - 14:59   quote  deeplink  
Mooi, maar had nog langer gemogen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 augustus 2023 - 15:02   quote  deeplink  
Die is volgend jaar echt wel weg
CL spelen. Oranje.
Weer cashen
MMM
 MMM - woensdag 20 september 2023 - 00:21   quote  deeplink  
Waanzinnige speler.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 september 2023 - 01:02   quote  deeplink  
Speelde super vanavond. Wordt nog alleen naar beter met de ervaring die hij nog gaat opdoen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 september 2023 - 05:24   quote  deeplink  
Zeker wat was hij goed!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 september 2023 - 06:10   quote  deeplink  
Eigenlijk de enige dikke voldoende
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 20 september 2023 - 10:47   quote  deeplink  
Die ging Hard(t)man :)

Klasse!
Bowie
 Bowie - woensdag 20 september 2023 - 10:56   quote  deeplink  
Yep Stylzz, al had Trauner ook maar 2 foutjes en 723 goeie ingrepen in get geheel.
Maar Hartman was de beste.
Heeft al veel geleerd in 1 jaar, is het wilde al helemaal kwijt, Speelt gedoseerd uit zijn kracht en als ie de brommer écht aanzet is het iedere keer de aanzet tot een kans voorin.
We zijn Malacia al helemaal vergeten, deze jongen is gewoon beter.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 september 2023 - 11:41   quote  deeplink  
Eens ik zie Q liever dan Malacia..
DMD
 DMD - woensdag 20 september 2023 - 14:01   quote  deeplink  
Is voetballend ongeveer 10x beter dan Malacia en vind hem ook minder druistig.

Je ziet ook dat de jongens van varkenoord prima aanhaken wanneer ze de kans krijgen en Hartman was 1 van de weinige die ook deze wedstrijd gewoon 90 minuten lang zijn niveau haalde.
MMM
 MMM - zaterdag 30 september 2023 - 20:44   quote  deeplink  
Geweldige assist.
MMM
 MMM - woensdag 04 oktober 2023 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 00:21 schreef MMM het volgende:
Waanzinnige speler.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 oktober 2023 - 21:42   quote  deeplink  
Hij voetbalt echt alsof hij al jaren op CL niveau speelt. Knap.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 04 oktober 2023 - 21:47   quote  deeplink  
De beste linksback die ik me kan herinneren...
tomson
 tomson - woensdag 04 oktober 2023 - 21:48   quote  deeplink  
De volgende die bij een transfer boven de 25 miljoen uit gaat komen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Quilindschy Hartman topic









0.0078608