BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dávid Hancko///BAAS - topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 januari 2023 - 22:48   quote  deeplink  
Man van glas
MMM
 MMM - donderdag 12 januari 2023 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 22:48 schreef Stylzz het volgende:
Man van glas
?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 januari 2023 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 22:51 schreef MMM het volgende:

[..]

?
https://www.transfermarkt.com/david-hancko/verletzungen/spieler/404418
MMM
 MMM - donderdag 12 januari 2023 - 22:54   quote  deeplink  
Mwah. 1 zware blessure en verder vooral kleintjes
van geil
 van geil - donderdag 12 januari 2023 - 22:54   quote  deeplink  
Glazen oog.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 januari 2023 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 22:54 schreef MMM het volgende:
Mwah. 1 zware blessure en verder vooral kleintjes
Veel kleintjes
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 12 januari 2023 - 23:57   quote  deeplink  
Blessure lijkt niet zo erg, zo zegt Slot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 januari 2023 door T-FeYeN00rD --
MMM
 MMM - vrijdag 13 januari 2023 - 07:20   quote  deeplink  
Laten we het hopen, vandaag volgt meer info.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 januari 2023 - 16:02   quote  deeplink  
Lijkt mee te vallen. Zondag nog onzeker
MightyAce
 MightyAce - woensdag 25 januari 2023 - 23:28   quote  deeplink  
Niet heel best vanavond. Had 100% schuld aan gele kaart Wieffer.
MMM
 MMM - donderdag 26 januari 2023 - 08:18   quote  deeplink  
Was slecht inderdaad.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 januari 2023 - 17:10   quote  deeplink  
Speelt de laatste tijd zonder flair....nog wel voldoende
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 februari 2023 - 17:01   quote  deeplink  
Geen goede wedstrijd van hem. Oogde wat labiel met Lopez naast hem. Eerste goal is hij helemaal weg. Tweede goal kan hij bij nader inzien niet veel aan doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2023 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - zondag 05 februari 2023 - 18:00   quote  deeplink  
Net aan
MMM
 MMM - dinsdag 21 februari 2023 - 12:56   quote  deeplink  
David Hancko is geblesseerd geraakt aan zijn enkel. Het is niet bekend of de Slowaak dan ook een twijfelgeval is voor aankomend weekend. Hancko kon de training op trainingscomplex 1908 niet afmaken nadat hij een tik kreeg van een medespeler.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 21 februari 2023 - 13:27   quote  deeplink  
Topspeler, hoop dat t meevalt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 21 februari 2023 - 15:41   quote  deeplink  
Ik opper voor een nieuw systeem: 1-1-8. Geertje achterin, Orkan oakt het middenveld en dan nog acht aanvallers erbij...
bijft007
 bijft007 - dinsdag 21 februari 2023 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2023 - 15:41 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik opper voor een nieuw systeem: 1-1-8. Geertje achterin, Orkan oakt het middenveld en dan nog acht aanvallers erbij...
hoeveelste dag carnaval nu?:P
tomson
 tomson - dinsdag 21 februari 2023 - 19:01   quote  deeplink  
Nou hij weer. ik zit te wachten op spelers die terugkomen van hun blessure, niet nog meer uitvallers..
bijft007
 bijft007 - dinsdag 21 februari 2023 - 19:11   quote  deeplink  
Leek niet veel aan hand, maar dacht ik/we van szymanski ook, intussen paar weken verder zelfs
MightyAce
 MightyAce - woensdag 22 februari 2023 - 15:44   quote  deeplink  
Vandaag gewoon meegetraind.
van geil
 van geil - woensdag 22 februari 2023 - 17:19   quote  deeplink  
Dat snap ik nooit
VVout
 VVout - woensdag 22 februari 2023 - 22:31   quote  deeplink  
Ff gecheckt voor de zekerheid en een rustdag. Kan toch?
van geil
 van geil - woensdag 22 februari 2023 - 22:36   quote  deeplink  
Geen kenner, maar lijkt mij altijd beter.
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 22 februari 2023 - 22:44   quote  deeplink  
Geweldenaar, dat die bij Feyenoord wilde voetballen maakt hem voor mij nog specialer. Erg blij mee.
ar
 ar - zondag 26 februari 2023 - 15:15   quote  deeplink  
BAAS
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 februari 2023 - 15:17   quote  deeplink  
Ongelooflijk goede aankoop.
van geil
 van geil - maandag 13 maart 2023 - 19:32   quote  deeplink  
Was licht geblesseerd
MMM
 MMM - maandag 13 maart 2023 - 20:54   quote  deeplink  
Geen risico nemen met het oog op zondag.
van geil
 van geil - dinsdag 14 maart 2023 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 20:54 schreef MMM het volgende:
Geen risico nemen met het oog op zondag.
Het viel mee,
Slot zei naar de wedstrijd.
Ik ging de rust in met de gedachte om Hancko te wisselen.
Echter na overleg met de staf en Hancko, besloten we rigoureus in te grijpen met drie wissels.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 maart 2023 - 17:43   quote  deeplink  
Hancko: ''Ik werd elke dag geconfronteerd met grote rivaliteit''

085-CBD1-A-B9-D5-4146-9-EA7-572-C8784-A483.webp

David Hancko kijkt uit naar de wedstrijd van Feyenoord tegen Ajaks. De Rotterdammers spelen dit weekend de Klassieker. De Slowaak stond in de thuiswedstrijd tegen de Amsterdommers op het veld en hoopt nu wel een overwinning te kunnen boeken.

''In De Kuip waren we de betere ploeg, maar werd het gelijk'', vertelt Hancko in gesprek met Voetbal International. ''Nu krijgen we de kans van Ajaks te winnen in Amsterdom. Het zal moeilijk worden, maar zeker niet onmogelijk.'' Bij Sparta Praag was de rivaliteit groot met Slavia. De verdediger is dus gewend om een beladen uitwedstrijd te spelen. ''Slavia, kwam uit dezelfde stad. Ik werd dus elke dag geconfronteerd met grote rivaliteit.''

Feyenoord heeft al achttien jaar geen uitwedstrijd weten te winnen in de aRENa. Hancko maakt zich daar niet druk om. ''Ik had tot vorig jaar nog nooit een derby gewonnen in Praag: drie verloren en drie gelijkgespeeld. Op een gegeven moment gaat dat toch in je hoofd zitten, zo van: voor ik hier vertrek bij Sparta, zal ik toch wel een keer hebben gewonnen van Slavia? Tijdens mijn laatste seizoen troffen we ze vier keer, twee keer in de competitie, een keer in de play-offs en we lootten ze voor de beker. We wonnen drie van de vier klassiekers. Ik kon met een gerust hart weg.''

Wanneer Feyenoord zondag weet te winnen, dan gaat het kampioenschap in Rotterdam echt leven. Hoe denkt Hancko daarover? ''Je moet accepteren dat ik nu niet zeg dat we kampioen gaan worden. We spelen donderdag nog een heel belangrijke wedstrijd tegen Shakhtar Donetsk, waarbij we ons kunnen plaatsen voor de kwartfinale van de Europa League. En dan tegen Ajaks in Amsterdom, een geweldige wedstrijd. Het geeft geen pas om nu te praten over een titel, behalve dat het dit jaar kan en dat erover dromen natuurlijk niet verboden is.''
MMM
 MMM - maandag 03 april 2023 - 08:18   quote  deeplink  
Klasbak. Wat een koopje.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 april 2023 - 20:52   quote  deeplink  
Achterin was hij de beste denk ik. Heel solide.
Alexmem
 Alexmem - donderdag 13 april 2023 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2023 - 20:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Achterin was hij de beste denk ik. Heel solide.
Verlengen en alleen voor de hoofdprijs verkopen. Twee keer zo goed als Senesi.
van geil
 van geil - donderdag 13 april 2023 - 20:55   quote  deeplink  
9
ar
 ar - donderdag 13 april 2023 - 20:58   quote  deeplink  
,5
MightyAce
 MightyAce - donderdag 13 april 2023 - 20:59   quote  deeplink  
Buitenaards
van geil
 van geil - donderdag 13 april 2023 - 21:02   quote  deeplink  
Men in black melden zich in de Kuip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 april 2023 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 april 2023 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2023 - 20:59 schreef MightyAce het volgende:
Buitenaards
Bijna wel ja..!!!
MMM
 MMM - donderdag 13 april 2023 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 08:18 schreef MMM het volgende:
Klasbak. Wat een koopje.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 13 april 2023 - 22:18   quote  deeplink  
Killer, zonder gemeen te zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 april 2023 - 14:37   quote  deeplink  
Met recht mag Dávid Hancko één van de uitblinkers van dit seizoen genoemd worden. De Slowaakse verdediger kwam in de zomer en stond uit het niets op het veld van De Kuip. Hij speelde vanaf dat moment alsof hij in zijn eigen woonkamer terecht was gekomen. De oud-speler van Sparta Praag staat vrijwel altijd zijn mannetje en blinkt uit in de opbouw. Ook tegen Roma bleef hij ijzig kalm als de spits van de Italiaanse grootmacht op hem af stormde.

Na afloop van de wedstrijd moest hij toch toegeven dat dat geen vanzelfsprekendheid was.''Ik ben 25 jaar en heb best wat meegemaakt al, maar dit was de zwaarste wedstrijd in mijn carrière. Maar ik sta niet te shaken, hoor. Ik weet dat we kampioen gaan worden en daarom zal ik zondag tegen FC Utrecht weer helemaal klaar zijn''

De stemming in de kleedkamer was niet om over naar huis te schrijven, maar Slot probeerde het team op te peppen. ''De trainer kwam binnen en hij zei meteen heel goede dingen tegen de groep. We kwamen allemaal binnen en wat de trainer daar vertelde was zo positief. Natuurlijk was iedereen teleurgesteld en gefrustreerd. Dat laatste vooral. Maar de trainer zei dat we het achter ons moeten laten en dat hij trots op ons was. Ik hou van de manier waarop hij tegen de groep sprak.''

Slot had ook alle reden om positieve zaken aan te geven als je weet waar hij de focus op legt: ''Hij verwacht niet dat we tegen grote ploegen zomaar even winnen. Maar wat hij wel verwacht, en zo zegt hij dat steeds, is dat we tactisch, mentaal, fysiek en met al onze sprints op het veld, alles geven. Het is dit hele seizoen slechts twee keer gebeurd dat een elftal tegen ons betere fysieke data had. Wij leveren eigenlijk altijd meer. En dat doen we zondag ook weer''

Hancko spreekt duidelijke taal. Dit verlies gaat de titel absoluut niet in de weg zitten:''Echt iedereen heeft de grenzen van zijn fysieke mogelijkheden opgezocht tegen AS Roma. Maar ik denk dan aan de woorden van John de Wolf: ’Als je nog maar vijf wedstrijden te gaan hebt in de race om de titel, voel je de pijn niet meer’. Goed slapen, herstellen en doorgaan. weet wat het betekent voor onze supporters om kampioen te worden. Tegen Utrecht spelen we thuis en elke wedstrijd in ons eigen stadion vind ik echt waanzinnig''

Terugkomend op de wedstrijd in Stadio Olimpico legt Hancko de vinger op de zere plek. Het verschil tussen Feyenoord en AS Roma: ''De tweede goal in de 89e minuut van Dybala was cruciaal. Ik maakte nog een sliding en als hij over de grond schiet had ik hem geblokt. De pers zoekt altijd naar de fout, maar soms moet je erkennen dat een tegenstander ook wel eens iets heel goed doet. Dybala voerde het voortreffelijk uit.''

Daarbij speelt ervaring ook een belangrijke rol. De spelers van Feyenoord zijn wedstrijden van dit kaliber niet gewend. ''Zo’n fase als nu, inclusief een gevecht om een plek in de halve finale van de Europa League, heeft geen van al deze spelers meegemaakt. Je moet die duels meer meemaken om zo sterk te worden als AS Roma. Ik ben nog steeds trots op de hele ploeg. Iedereen heeft karakter getoond.''
van geil
 van geil - zaterdag 22 april 2023 - 16:01   quote  deeplink  
Klasse speler CL niveau
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 mei 2023 - 15:36   quote  deeplink  
Aanstaande zondag kan Feyenoord een beloning krijgen voor de ontwikkelingen die de club in de afgelopen twee seizoen heeft doorgemaakt. In de nieuwste AD Voetbal Podcast vertelt Feyenoord-watcher Mikos Gouka hoe het momenteel gaat achter de schermen bij de Rotterdammers.

"Als je hoort wat er achter de schermen bij Feyenoord gebeurt, denk je wel dat dit een metamorfose is geweest binnen de club", opent Gouka in de podcast. "Niet alleen het voetbal, dus de manier waarop Slot binnenkwam en zei 'ik wil dit voetbal spelen', maar daarna is het balletje overal gaan rollen. Er zit heel veel achter tot aan DNA-profielen aanmaken van spelers om te kijken hoe het gaat met voeding."

Gouka vervolgt zijn verhaal dat voeding niet het enige is wat belangrijk is binnen de club. "Vervolgens is ook de lifestyle en de mindset van die spelers heel erg veranderd. Als Slot een vrije dag aankondigt, is wat hij er aan toevoegt: 'zorg wel dat je fit bent'. De praktijk is dan dat als ze op donderdag vrij zijn, er toch 12 tot 13 mensen op de club zitten. Ze hebben elkaar zo gek gemaakt, dat ze elkaar eerder moeten afremmen dan achter de broek moeten zitten."
van geil
 van geil - zondag 14 mei 2023 - 13:53   quote  deeplink  
Scoort
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 mei 2023 - 14:07   quote  deeplink  
+2
van geil
 van geil - vrijdag 26 mei 2023 - 19:33   quote  deeplink  
Kinky
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 mei 2023 - 12:49   quote  deeplink  
Hancko: ''Het was een genot om in dit elftal te spelen''

EFA0-B24-C-70-E4-4929-9791-3-EB38912-B750.jpg

David Hancko heeft een uitstekend seizoen gespeeld bij Feyenoord. Maandagmiddag werd bekend dat de Slowaak de winnaar van het AD Spelersklassement is geworden. Hancko is trots op zijn uitverkiezing en merkte persoonlijk ook op dat hij enorm constant was in zijn prestatieniveau.

''We zijn kampioen en dit toont aan dat ik constant ben geweest'' vertelt de 25-jarige Hancko in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''En zo heb ik dat zelf ook ervaren. Ik voelde dat mijn ondergrens dit seizoen hoog lag. Dit was veruit het beste seizoen uit mijn loopbaan. En ik heb al vaker gezegd dat ik daar de mensen van de medische en performance staf en de technische staf onder leiding van Arne Slot dankbaar voor ben.''

''Dat we weinig in problemen komen dat komt door de technische staf. Feyenoord valt altijd aan en is dominant, maar we kijken wel degelijk ook naar de tegenstander in de aanloop. Je kunt van eigen kracht uitgaan, maar we veranderen soms kleine dingen in onze aanpak om beter de ruimtes te benutten die de tegenstander zal moeten laten. En we zetten niet altijd op dezelfde manier druk. Dit Feyenoord is flexibel, maar zal altijd aanvallen. Het was een genot om in dit elftal te spelen.''

Hancko is dolblij met zijn stap naar Feyenoord en kan niet wachten op het nieuwe seizoen. ''Maar eerst een korte vakantie en de interlands met Slowakije die ook belangrijk zijn. Die rust is ook nodig. Maar ik ben ook eerlijk: dit was zo’n mooi seizoen dat ik ook een beetje verdrietig ben dat het voorbij is. We zaten in een flow van wedstrijd naar wedstrijd en we bleven maar winnen. Oké, tegen Vitesse dan niet. Maar dat gevoel van met dit elftal zo goed voorbereid aan wedstrijden beginnen is heerlijk.''
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 mei 2023 - 16:58   quote  deeplink  
Mooi hoor,passie voor het spelletje
MMM
 MMM - dinsdag 30 mei 2023 - 17:53   quote  deeplink  
Klasbak

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dávid Hancko///BAAS - topic









0.0127809