BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dávid Hancko///BAAS - topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zondag 25 juni 2023 - 20:33   quote  deeplink  
Een solide speler die super belangrijk is voor je opbouw van achteruit. Nu Kokcu weg is wss nog veel bepalender.
Dan moet je niet in geld denken maar aan het feit of je hem dit seizoen hebt staan als je de CL in gaat.
Bij hem zit de waarde niet in 5 miljoen meer of minder restwaarde maar hoe lang kun je hem behouden
in het geraamte van je elftal. Totdat de bedragen helemaal ridiculous worden dan ben je gewoon verplicht groen licht te geven.
Maar als die bedragen onder de de prijs van Kokcu blijven ? Zolang hij senang is hier, lekker in de Kuip blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juni 2023 door tomson --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 juni 2023 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juni 2023 - 20:33 schreef tomson het volgende:
Een solide speler die super belangrijk is voor je opbouw van achteruit. Nu Kokcu weg is wss nog veel bepalender.
Dan moet je niet in geld denken maar aan het feit of je hem dit seizoen hebt staan als je de CL in gaat.
Bij hem zit de waarde niet in 5 miljoen meer of minder restwaarde maar hoe lang kun je hem behouden
in het geraamte van je elftal. Totdat de bedragen helemaal ridiculous worden dan ben je gewoon verplicht groen licht te geven.
Maar als die bedragen onder de de prijs van Kokcu blijven ? Zolang hij senang is hier, lekker in de Kuip blijven.
+1
VVout
 VVout - zondag 25 juni 2023 - 21:54   quote  deeplink  
Dus moet er een zeer goed alternatief voorhanden zijn, anders gewicht 10x in goud waard.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 juni 2023 - 08:15   quote  deeplink  
Er is de nodige interesse in Feyenoord-sterkhouder David Hancko. Zo zouden Newcastle United en Napoli azen op zijn handtekening. Mocht hij een overstap maken dan willen de Rotterdammers minstens dertig miljoen euro voor hem vangen. Hier maakt de journalist Gianluca di Marzo melding van.

Hij groeide in het afgelopen seizoen uit tot een onmisbare schakel in het elftal van trainer Arne Slot. De 27-voudig international van Slowakije is volgens Transfermarkt inmiddels 25 miljoen euro waard, maar Feyenoord wil bij een vertrek van de sterkhouder een hogere transfersom zien. Vorige zomer kwam Hancko voor zes miljoen euro over van Sparta Praag. Dat bedrag moet nu vervijfvoudigd worden bij een vertrek uit De Kuip. Daarmee kan de linkspoot de Feyenoorder worden die voor de hoogste vaste transfersom vertrekt uit Rotterdam-Zuid.

Newcastle, dat deze zomer al Yankuba Minteh uitleende aan Feyenoord, zou momenteel het meest concreet zijn voor Hancko. Volgens 1908.nl werken de Rotterdammers sinds dit jaar samen met the Magpies, al is over die alliantie naar buiten toe nog niets gecommuniceerd. Newcastle is niet de enige Champions League-deelnemer met interesse, want ook Napoli heeft geïnformeerd naar de diensten van Hancko. Wel lijkt hij bij i Partenopei pas in beeld te komen na een vertrek van Kim Min-jae, die hoog op het lijstje staat bij Bayern München en Manchester United.

In het afgelopen seizoen kwam Hancko, die vastligt tot medio 2026, 45 keer in actie voor Feyenoord. Naast zowel Lutsharel Geertruida als Gernot Trauner toonde de Slowaak aan essentieel te zijn voor de Rotterdamse landskampioen. Ook in aanvallend opzicht leverde Hancko zijn bijdrage, met vier doelpunten en vijf assists. De mandekker behoort inmiddels tot de drie Feyenoorders met de hoogste marktwaarde. Santiago Giménez en Geertruida zijn de andere selectiespelers die volgens Transfermarkt minstens 25 miljoen euro waard zijn.
MMM
 MMM - woensdag 28 juni 2023 - 08:21   quote  deeplink  
Minstens 30 miljoen? Je moet veel hoger in de boom gaan zitten.

Er hoeft nu niet perse verkocht te worden, Hancko is je beste verdediger.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juni 2023 - 08:31   quote  deeplink  
Sep 2022 7 miljoen waard. Nu 30+
Wij betaalden 6. Hoeveel rendement wil je maken in een jaar? Realistisch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juni 2023 door Stylzz --
MMM
 MMM - woensdag 28 juni 2023 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2023 - 08:31 schreef Stylzz het volgende:
Sep 2022 7 miljoen waard. Nu 30+
Wij betaalden 6. Hoeveel rendement wil je maken in een jaar? Realistisch?
Zit wat in. Maar dan kan je ook zeggen, wij verkopen nu niet. Doel is volgend jaar weer CL halen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juni 2023 - 08:44   quote  deeplink  
Ik denk ook niet dat Feyenoord wil/van plan is te verkopen.
Maar er is een punt dat je een bod krijgt wat ruim voldoende is en een speler die interesse heeft.
Lastige dingen. Er ligt ook altijd een blessure scenario op de loer etc.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 28 juni 2023 - 12:13   quote  deeplink  
En dan gaan we de selectie 2 dagen voor trainingskampen versterken ?
Zijn we toch weer terug bij af ?
Gewoon hancko,Trauner, Geertruida , Hartman waarom moet je dat doorbreken
Hancko zit nog lang niet aan zijn max
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 juni 2023 - 15:34   quote  deeplink  
Ach, we zijn kampioen geworden met een bijkans gereviseerde selectie.
Als je maar tijdig ververst.
Al lekker dan vd Belt en Zerrouki meteen meeballen op trainingen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 28 juni 2023 - 17:25   quote  deeplink  
Je weet wat je hebt ( basis) maar waarom sleutelen en sterkhouders verkopen ......
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juni 2023 - 17:27   quote  deeplink  
Omdat dat onderdeel van de bedrijfsvoering is
piet de paler
 piet de paler - donderdag 29 juni 2023 - 14:28   quote  deeplink  
Dat wordt dit seizoen niet genoemd.
1 a 2 spelers verkopen, en dat was voor plaatsing CL.
Maar als jij weer wil dat we gaan bouwen.....iplv je voorbereiden op CL, met nu in mijn ogen CL waardige spelers met Europese ervaring.
tja bedrijfsvoering kun je het ook noemen...
( toon komt misschien gemeen over dit is niet zo bedoeld ;) )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juni 2023 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juni 2023 - 14:52   quote  deeplink  
Ik wil niks.
Nederland is een handelshuis
Niets meer niets minder
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 29 juni 2023 - 15:14   quote  deeplink  
Nederland is inderdaad een handelshuis, altijd al geweest. Nu gewoon voor je sterkhouders belachelijke prijzen vragen (€50.000.000 en hoger), eens kijken wat er uiteindelijk betaald gaat worden. Een beetje bluf is welkom bij ons, daarbij, we hoeven niet te verkopen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 29 juni 2023 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juni 2023 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:
Ik wil niks.
Nederland is een handelshuis
Niets meer niets minder
Handel is alleen noodzakelijk als je geld hoognodig hebt...en dat is nu niet het geval toch
Of teKloese wil de kuip gaan kopen .....dan zou ik dit begrijpen
Maar waar haal je een nieuwe Hancko en Spits vandaan ? Dat is weer gokken toch
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juni 2023 - 15:43   quote  deeplink  
Als t goed is is dat geen gokken
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 juli 2023 - 17:46   quote  deeplink  

https://youtu.be/6B5ev45hSNE
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 18:12   quote  deeplink  
Wat een speler he
MightyAce
 MightyAce - zondag 30 juli 2023 - 18:32   quote  deeplink  
Bizar dat hij nog niet is opgepakt door een internationale topclub.
VVout
 VVout - zondag 30 juli 2023 - 18:42   quote  deeplink  
Zal zijn blessure in het verleden nog een rol in spelen. Moet je ook aan durven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2023 - 17:11   quote  deeplink  
De enigste die nog net een voldoende scoort vandaag
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 augustus 2023 - 17:16   quote  deeplink  
Nee er waren er meer vind ik persoonlijk maar wel een super baas Hancko
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2023 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 17:16 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nee er waren er meer vind ik persoonlijk maar wel een super baas Hancko
Beelen misschien nog maar verder zou ik het echt niet weten..wie vond jij dan nog?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 augustus 2023 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 17:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Beelen misschien nog maar verder zou ik het echt niet weten..wie vond jij dan nog?
Stengs en paixie
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2023 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 17:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Stengs en paixie
Kwamen er toch ook niet aan te pas en veel te veel balverlies..zijn ze überhaupt een keer hun man voorbij gekomen?
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 augustus 2023 - 17:34   quote  deeplink  
Hancko stille harde werker, en topper, kijk uit naar hancko, Trauner, Hartman , Geertruida rust achterin
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2023 - 17:36   quote  deeplink  
Ik zie toch liever lutsha centraal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 augustus 2023 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 17:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kwamen er toch ook niet aan te pas en veel te veel balverlies..zijn ze überhaupt een keer hun man voorbij gekomen?
Nou ik vond Paxie echt niet verkeerd hoor ,ik kijk graag naar spelers
die een ondergrens aantikken of een bovengrens .
Als je dan Paxie zag die toch nog de nodige kansen creerde tegen een
overmacht aan verdedigers ,dan vind ik dat het minste wat je kan doen .
En dat was met Stengs hetzelfde .
Maar de opbouw van achteruit is zo verschrikkelijk traag dat het bijna onmogelijk werd .
En toch bleven ze doorgaan.

Als je verliest of gelijk speelt hoeft niet het hele elftal een onvoldoende te krijgen
Als je al 3 x een cijfer 5 op het middenveld heb lopen zal je snel een wedstrijd verliezen .
Maar in mijn ogen wil dat niet zeggen dat iedereen dan slecht hoeft te zijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 augustus 2023 - 16:01   quote  deeplink  
Prima
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 september 2023 - 21:28   quote  deeplink  
Doelpunt nu 8 seconde bij Slowakia
VVout
 VVout - maandag 11 september 2023 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 september 2023 - 21:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Doelpunt nu 8 seconde bij Slowakia
Haha 😂 grappig detail, assist van Boženík.
DMD
 DMD - dinsdag 12 september 2023 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 september 2023 - 23:52 schreef VVout het volgende:

[..]

Haha 😂 grappig detail, assist van Boženík.
Is op het verkeerde moment gekocht door Feyenoord jammer genoeg.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 september 2023 - 12:36   quote  deeplink  
Ach welnee. Is niet het niveau wat je wilt als je t vergelijkt met de spitsen die we nu hebben lopen
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 12 september 2023 - 18:55   quote  deeplink  
scoreboard meninkjes..
CobusIII
 CobusIII - woensdag 20 september 2023 - 18:26   quote  deeplink  
oogde een beetje nerveus gisteren
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 oktober 2023 - 15:36   quote  deeplink  
Vandaag weer baas.
Enorm belangrijk.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 08 oktober 2023 - 15:37   quote  deeplink  
Gewoon prima weer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 oktober 2023 - 15:09   quote  deeplink  
Altijd goed, maar vandaag een zeldzame keer niet.
MMM
 MMM - zondag 29 oktober 2023 - 15:10   quote  deeplink  
Jep, z’n minste wedstrijd denk ik.

(Voor Piet, ik schrijf hem dus niet gelijk af)
piet de paler
 piet de paler - zondag 29 oktober 2023 - 15:12   quote  deeplink  
Het lijkt mij ook moeilijk, als je een wereldpot speelt met alle adrenaline in je lijf.
En dat je een paar dagen later weer volliuit moet, zie je nu ook bij psv.
Nee het mag geen excuus zijn , maar het gebeurd..jammer genoeg en ook bij hem
CobusIII
 CobusIII - zondag 05 november 2023 - 11:13   quote  deeplink  
Speelde een zwakke wedstrijd, bij Twente ook al..
Get hele team is sinds lazio minder scherp.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 05 november 2023 - 12:38   quote  deeplink  
Mindere periode, mist de rust van Traunert naast hem
CobusIII
 CobusIII - woensdag 08 november 2023 - 18:14   quote  deeplink  
Gisteren ook niet heel scherp. Ik begreep niet zo goed waarom hij niet doorliep naar de eerste paal bij de eerste goal. Daar was tijd voor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 november 2023 - 22:30   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 november 2023 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 november 2023 - 22:30   quote  deeplink  
Hancko trots op speelstijl: ''Dat zullen ze vooral op social media roepen''
vandaag, 13:14 1141 reacties
Feyenoord heeft dit seizoen en afgelopen seizoen geen uitduel in Europa gewonnen. Moeten de Rotterdammers toch concessies doen in de aanvallende speelwijze die ook wordt gehanteerd op het allerhoogste niveau in Europa op vreemde bodem? David Hancko peinst er geen moment over en is ervan overtuigd dat Feyenoord gewoon gaat overwinteren in de Champions League.

''Ja echt. Begrijp me goed, ik baal enorm en ben gefrustreerd doordat we in Rome opnieuw hebben verloren. En ik hoop dat onze supporters niet boos worden door wat ik nu ga zeggen, maar áls ik moet verliezen dan verlies ik liever zo'', vertelt de 25-jarige Slowaak in gesprek met De Telegraaf. ''Wij hebben alles gedaan, en ik persoonlijk ook, om Lazio met goed voetbal te verslaan. Onze opbouw was goed, we combineerden goed en deden tot de laatste minuut alles volgens de filosofie van de coach om een doelpunt te maken.''

Hancko voelt zich sterk door de speelstijl van Feyenoord. ''Ik ben gewoon trots op hoe Feyenoord voetbalt en hoe ik hier zelf aan bijdraag. Ik ga hier ook niet van wakker liggen. Alles wat we moesten doen, voerden we uit en daardoor waren we sterker. We speelden dankzij onze speelstijl in Madrid tegen Atletico zo sterk en in Rome deden we het weer. Ik kan wel heel kwaad worden, maar voetbal is soms totaal niet logisch. Wat denk je dat er gebeurt als wij de lange bal gaan spelen tegen een ploeg als Lazio of Atletico? Die hebben grote centrale verdedigers, elke lange bal die we gaven leverde niets op.''

De geluiden dat het vele balbezit niet effectief in Europa is daar kan Hancko weinig mee. ''Dat zullen ze vooral op social media roepen. Maar je weet toch hoe onze trainer is? Hij is hiermee begonnen en wijkt er niet vanaf. Gelukkig niet. Wij voeren het uit, zo goed als we kunnen. We weten wat hij van ons verlangt en hij en de rest van de staf prepareren ons geweldig. Ik speel nu op het allerhoogste niveau dat ik ooit heb bereikt en als je dan in Rome of Madrid met deze nog steeds jonge groep zo sterk kan spelen, dan weet ik dat dit is hoe voetbal moet worden gespeeld. De ervaring van deze wedstrijd tegen Lazio gebruik ik, net als de ervaring van Atletico uit. Daar worden het team en ik alleen maar beter van
MightyAce
 MightyAce - woensdag 22 november 2023 - 09:22   quote  deeplink  
Feyenoord is in gesprek met David Hancko om zijn contract, dat loopt tot medio 2026, te verlengen, zo meldt 1908.nl. De Rotterdammers zetten in op een opwaardering van zijn contract en lijken tot een akkoord te komen met de international van Slowakije.
bijft007
 bijft007 - woensdag 22 november 2023 - 11:00   quote  deeplink  
Dat is echt fantastisch nieuws, das echt n alleskunner blijkt, bij Slowakije dus vanaf linksback erg goed, en het gekke is dat we voor hem nu geen vervanger hebben, n linkercentrale verdediger (linkspoot) ook nog steeds geen noodzaak aangezien hij nooit geblesseerd is, wel best link daarop vertrouwen ergens
MMM
 MMM - woensdag 22 november 2023 - 11:14   quote  deeplink  
Geweldig nieuws als hij bijtekent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 november 2023 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 november 2023 - 12:15   quote  deeplink  
Uitstekende prof, uitstekende aankoop.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dávid Hancko///BAAS - topic









0.0099291