BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dávid Hancko///BAAS - topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 30 mei 2023 - 19:08   quote  deeplink  
Zekers
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 juni 2023 - 12:12   quote  deeplink  
Dávid Hancko wordt genoemd bij Newcastle United FC, zo meldt journalist Santi Aouna van Footmercato op Twitter. De Slowaak staat in het vizier van meerdere topclubs, zo werd hij recent ook gelinkt aan SSC Napoli. Goede linksbenige centrale verdedigers zijn uitzonderlijk en dat maakt de Feyenoorder erg gewild.

Volgens de Daily Mail wil Fulham FC ook voortbouwen op een succesvol seizoen in de Premier League en zien ook zij Hancko als geschikte kandidaat voor de verdediging. De Rotterdammers kunnen echter wel de hoofdprijs vragen voor de sterkhouder van de verdediging, hij ligt namelijk vast tot medio 2026. Bij de nieuwe update van de marktwaardes op Transfermarkt.nl wordt de marktwaarde van de Slowaak geschat op 25 miljoen euro, terwijl hij vorige zomer nog overkwam naar Rotterdam voor ongeveer zes miljoen euro.

Newcastle United bereikte deze week ook een akkoord met middenvelder Sandro Tonali, die voor tachtig miljoen euro overkomt van AC Milan. Bij Newcastle staat momenteel Sven Botman op de positie als linker centrale verdediger, hij speelde een indrukwekkend eerste seizoen en kwam vorige zomer over van LOSC Lille voor 37 miljoen euro.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 juni 2023 - 12:13   quote  deeplink  
25 miljoen mag ie lekker bij ons blijven..zat geld daar in Engeland, minimaal het dubbele..
MMM
 MMM - zaterdag 24 juni 2023 - 12:19   quote  deeplink  
Als ze voor Botman 37 miljoen betaald hebben afgelopen zomer mag je best aan zulke bedragen denken voor Hancko. Newcastle heeft geld dus laat ze naar betalen, niet minder dan 40 miljoen.

Maar ik hou ‘m er erg graag bij, onvervangbaar. Zelden zo’n goede linksbenige verdediger gezien bij ons

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juni 2023 door MMM --
kenny
 kenny - zaterdag 24 juni 2023 - 12:25   quote  deeplink  
inderdaad inzetten op behouden , ga zo'n klasbak maar eens vervangen , vraagprijs hoog inzetten misschien wel 60milj , het schrikt af of ze zijn zo gek het te betalen , gelukkig hoeven wij niet te verkopen en een jaartje CL doet zijn waarde weer stijgen
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 12:37   quote  deeplink  
wat een onzin weer.. feyenoordpings en fr12 brengen het de wereld weer in en dezelfde site,s melden straks weer dat het niet zo is.
de voetbalsite,s gaan ook al met de mainstream media mee, allemaal fake news
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 12:39   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/naam-david-hancko-valt-ook-bij-newcastle-united-fc?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
hier heeft hij al getekend en zit in newcastle shirt pfff
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 12:40   quote  deeplink  
https://twitter.com/Santi_J_FM/status/1672534049460482049?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1672534049460482049%7Ctwgr%5Ef477cd2331bc6d0de231dcaede8ded4097f87929%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.fr12.nl%2Fnieuws%2Fnaam-david-hancko-valt-ook-bij-newcastle-united-fc
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 12:42   quote  deeplink  
ik zou hem niet verkopen dit jaar ook, alleen voor de absolute hoofdprijs
een 35/40 miljoen
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 juni 2023 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 12:42 schreef coenjo het volgende:
ik zou hem niet verkopen dit jaar ook, alleen voor de absolute hoofdprijs
een 35/40 miljoen
Das geen hoofdprijs das een normale prijs..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 juni 2023 - 15:51   quote  deeplink  
Momenteel is Dávid Hancko één van de sterkhouders van het huidige Feyenoord, maar om op dit punt te komen moest hij ook tegenslagen doorstaan. In misschien wel de belangrijkste periode om je als voetballer te bewijzen, brak hij beide benen.

"Wie wil er nu een boot waarbij de zeilen kapot zijn", maakt Hancko de vergelijking in het Life After Football magazine. "Ik onderging op mijn zestiende en zeventiende meerdere operaties. In het betaald voetbal is dit juist een doorslaggevende leeftijd waarop zal blijken of je het professioneel gaat redden of niet."

"De academy in Žilina heeft me het vertrouwen gegeven dat alles kan, zolang je er maar hard genoeg voor werkt", vervolgt de verdediger zijn verhaal. "Ik heb daar geleerd dat het in mijn natuur zit om mezelf continu te willen verbeteren."

Leven in Rotterdam
Het leven bij Feyenoord en in de stad Rotterdam is wel heel anders dan hij gewend was bij Sparta Praag. "Als ik hier door de stad loop, is iedereen blij om me te zien. Daar kreeg ik de ene keer een duim omhoog en de andere keer een boze blik, door de rivaliteit met Slavia Praag. Ik kan die grote rivaliteit alleen maar vergelijken met de Klassieker hier."

Hecht elftal
Afgelopen seizoen werd vooral duidelijk dat het elftal van Feyenoord echt een team is en ze voor elkaar door het vuur zullen gaan. In combinatie met de band met de supporters heeft Hancko dat heel erg geholpen om te wennen aan zijn nieuwe omgeving. "De club, de coaches, de jongens en de supporters maken het zoveel makkelijker voor me. Zij zorgen ervoor dat ik goed speel."

Ondanks het behalen van de landstitel, is Hancko niet een type persoon dat vol lof over zichzelf zal spreken. "Ik denk dat je trots op jezelf mag zijn als je het goed doet, zolang je maar kritisch blijft. In Slowakije zeggen we niet voor niets dat je niet op bloemen kan slapen."
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 24 juni 2023 - 16:39   quote  deeplink  
We openen de veiling bij 60 M.
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 13:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das geen hoofdprijs das een normale prijs..
dat is geen normale prijs voor een eredivisie verdediger.
je kan wel denken dat we bij de europese subtop zitten maar dat is nog lang niet het geval
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 17:32   quote  deeplink  
straks vragen heerenveen en een utrecht voor hun verdedigers ook 18 miljoen als ze in jou prijzen gaan handelen allemaal.
en kun je bij rkc een middenvelder halen voor 12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juni 2023 door coenjo --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 juni 2023 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 17:24 schreef coenjo het volgende:

[..]

dat is geen normale prijs voor een eredivisie verdediger.
je kan wel denken dat we bij de europese subtop zitten maar dat is nog lang niet het geval
Je kan redeneren wat je wilt natuurlijk. Kan je ook zeggen dat het een normale prijs is voor een verdediger in de Champions League.
Moet je kijken wat ze in abcoude Noord of in Eindhoven voor een verdediger vangen. En David is uitgeroepen tot de beste verdediger in de eredivisie wat heeft zelfs de bronzen schoen gewonnen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 juni 2023 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 17:32 schreef coenjo het volgende:
straks vragen heerenveen en een utrecht voor hun verdedigers ook 18 miljoen als ze in jou prijzen gaan handelen allemaal.
en kun je bij rkc een middenvelder halen voor 12
Is hun goed recht als ze het waard zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 juni 2023 - 19:41   quote  deeplink  
We hoeven niet te verkopen, vraag nou gewoon eens de hoofdprijs..
25 miljoen voor Orkun is ronduit belachelijk of de club heeft aan zijn wens voldaan..
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 19:53   quote  deeplink  
wat zou jij dan vragen voor hancko nu?
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 19:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je kan redeneren wat je wilt natuurlijk. Kan je ook zeggen dat het een normale prijs is voor een verdediger in de Champions League.
Moet je kijken wat ze in abcoude Noord of in Eindhoven voor een verdediger vangen. En David is uitgeroepen tot de beste verdediger in de eredivisie wat heeft zelfs de bronzen schoen gewonnen..
champions leaque? europa leaque.
hij moet zich eerst maar eens staande houden in de champions leaque en dan pas wordt er grof betaald.
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 20:00   quote  deeplink  
ik zeg nu dat hij niet voor boven de 26 miljoen verkocht wordt.
als hij verkocht word kijken we het ff terug in het topic of ik er helemaal naast zat.
ik hoor 50 en 60 miljoen voorbij komen op het forum maar dat is totale waanzin
supporters gelul die eigen spelers 30 miljoen meer waard vinden dan wat de realiteit is.
en diezelfde mensen roepen dat 8 miljoen teveel is voor zerrouki. pffffff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juni 2023 door coenjo --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 juni 2023 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 19:58 schreef coenjo het volgende:

[..]

champions leaque? europa leaque.
hij moet zich eerst maar eens staande houden in de champions leaque en dan pas wordt er grof betaald.
Precies wat ik bedoel nu kun je hem slijten voor een appel en een ei (lees 25 M), dat moet je niet willen als club zijnde, leuk hoor cashen en je sterkhouders allemaal slijten. Zou van de zotte zijn nu je CL gaat spelen en ook niet netjes naar je achterban die een SK hebben aangeschaft. Willen ze hem serieus hebben zullen ze HEEL DIEP in de buidel moeten tasten. Dus 50 M vinding helaas niet zo gek, wie weet gaan ze tot 40M. Dan kun je geen nee zeggen.
Kokcu was begeerd door meerdere topclubs en is nogmaals voorste weinig weg gegaan,dat trekt meer aasgieren aan die bij de Aldi willen shoppen.
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 20:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel nu kun je hem slijten voor een appel en een ei (lees 25 M), dat moet je niet willen als club zijnde, leuk hoor cashen en je sterkhouders allemaal slijten. Zou van de zotte zijn nu je CL gaat spelen en ook niet netjes naar je achterban die een SK hebben aangeschaft. Willen ze hem serieus hebben zullen ze HEEL DIEP in de buidel moeten tasten. Dus 50 M vinding helaas niet zo gek, wie weet gaan ze tot 40M. Dan kun je geen nee zeggen.
Kokcu was begeerd door meerdere topclubs en is nogmaals voorste weinig weg gegaan,dat trekt meer aasgieren aan die bij de Aldi willen shoppen.
nee dat ben ik met je eens, ik zou hem gewoon houden dit jaar nog.
en als hij dan in de champions leaque het goed gaat doen dan veranderen de zaken
ja als nu een newcastle komt met 40 of meer dan gelijk weg doen idd
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 juni 2023 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 20:49 schreef coenjo het volgende:

[..]

nee dat ben ik met je eens, ik zou hem gewoon houden dit jaar nog.
en als hij dan in de champions leaque het goed gaat doen dan veranderen de zaken
ja als nu een newcastle komt met 40 of meer dan gelijk weg doen idd
Fullham was ook in de markt begreep ik..
van geil
 van geil - zaterdag 24 juni 2023 - 20:56   quote  deeplink  
Zelfs n flapdrol als Kudus wordt bijna 50 gevraagd.
Feyenoord is veel te soft hierin en Old Skool in het denken.
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 20:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Fullham was ook in de markt begreep ik..
daar zou ik niet eens heen willen, elk jaar tegen degradatie vechten net als senesi en sinisterra gedaan hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 juni 2023 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 21:03 schreef coenjo het volgende:

[..]

daar zou ik niet eens heen willen, elk jaar tegen degradatie vechten net als senesi en sinisterra gedaan hebben.
Snap je, maar ja het salaris hè..
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 20:56 schreef van geil het volgende:
Zelfs n flapdrol als Kudus wordt bijna 50 gevraagd.
Feyenoord is veel te soft hierin en Old Skool in het denken.
dat heeft alles met de prestatie in de champions leaque van ajax te maken.
en ook welke salarissen een club betaald word meegenomen in de hoogte van de som.
ajax betaald 2x zoveel als feyenoord.
er is 1 speler voor 100 miljoen verkocht daar en nu denken ze dat ze overal zulke prijzen voor krijgen. ze hebben niet veel spelers waar belangstelling voor is dit jaar.
nog een slecht seizoen en alles dondert daar vanzelf in elkaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juni 2023 door coenjo --
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 21:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Snap je, maar ja het salaris hè..
ja klopt:) zonde eigenlijk
zou sini liever hebben gezien bij een sevilla ofzo
van geil
 van geil - zaterdag 24 juni 2023 - 21:26   quote  deeplink  
Old Skool transferdenken.
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 21:26 schreef van geil het volgende:
Old Skool transferdenken.
je kan pas anders gaan denken als je 250 miljoen op voorraad hebt..
dan hoef je niks meer te verkopen en kan je vragen wat je wilt
bij feyenoord ligt dat nog steeds anders
ik weet nog dat ze jorgenson ook veel te hoog in geschat hadden en geen hond die hem een jaar later nog wou hebben
18 miljoen weg..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juni 2023 door coenjo --
van geil
 van geil - zaterdag 24 juni 2023 - 21:40   quote  deeplink  
Old Skool.
Gewoon vragen wat je wilt, Twente en AZ zijn daar al veel verder in gezien hun status.
Feyenoord denkt calimero.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 24 juni 2023 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 21:40 schreef van geil het volgende:
Old Skool.
Gewoon vragen wat je wilt, Twente en AZ zijn daar al veel verder in gezien hun status.
Feyenoord denkt calimero.
Wanneer hebben twente en AZ dan een speler verkocht van 40M of meer?
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 21:40 schreef van geil het volgende:
Old Skool.
Gewoon vragen wat je wilt, Twente en AZ zijn daar al veel verder in gezien hun status.
Feyenoord denkt calimero.
als elke club new skool gaat zoals jij dat wilt zien dan betaal je straks 15 miljoen voor een speler van molde en dat soort clubs.
dus dat supporters gelul is leuk en aardig maar totaal niet de werkelijkheid.
feyenoord is net uit de problemen vandaan en zit er zo weer in als ze niet opletten.
het verhaal jorgenson heeft de club ook niks gebracht
ik hoor nog iedereen zeggen hadden we die 18 miljoen toen maar gepakt.
je kan dit jaar ook 5e worden en de groepsfase cl er uit liggen.
dan is alles in een klap niks meer waard.
dus ik snap wel dat ze het doen tot ze enorme buffer hebben opgebouwd
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 juni 2023 - 22:05   quote  deeplink  
Twente verkoopt hun beste speler aan ons voor 8 miljoen. De laatste keer dat ze iemand voor meer dan 10 miljoen verkochten was 7 jaar terug met Ziyech. Bij AZ gaan de beste spelers voor 15 miljoen weg (als we het over Boadu, Stengs en Koopmeiners hebben). Die hebben eenmaal voor meer dan 20 miljoen verkocht, Janssen (22 miljoen) 7 jaar terug.

Feyenoord zit daar boven met 25 vast voor Sini en Kokcu. En die laatste deal loopt met (bijna) zeker op tot 30 en waarschijnlijk nog meer op met het doorverkooppercentage. Dat zijn vergelijkbare deals als PSV heeft gesloten voor bijvoorbeeld Madueke, Bergwijn en Malen semi-recentelijk. Gakpo en Lozano zaten daar nog wat boven met ruim 40. Zeker Gakpo had ook al een stuk meer bewezen, dus dat is niet onlogisch.

Binnenlands haalt alleen Ajax meer binnen, maar die kunnen vragen wat ze willen want die staan er internationaal veel beter op met recente Europese sucessen, maar ook qua naam. En financieel kunnen het ze het zich veroorloven nee te zeggen. En als je gemakshalve de deal van Kocku op ruim 30 miljoen inschaalt, dan heeft Ajax 7 spelers verkocht voor meer dan dat. Allen in de laatste 6 jaar, veel te maken met kampioenschappen en Europees succes (met wedstrijden tegen de absolute top).

Dat maakt het verschil. Je kan meer vragen, maar dat is niet zonder evidente risicos. Blijft Feyenoord presteren, dan kan je elk seizoen wat meer vragen. We zijn al van pakweg 15 miljoen voor onze beste spelers, naar 25 (Sini), naar 30-35 (Kokcu, inclusief mogelijke bonussen) gegaan. Dat zijn al grote stappen. Wil je meer, moet je vaker kampioen worden en/of Europees wat laten zien. Dan hebben buitenlandse clubs meer vertrouwen dat een speler die bij ons goed presteert ook bij hun goed zal presteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juni 2023 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 juni 2023 - 22:06   quote  deeplink  
Kudus met Hancko is ook wel erg appels en peren
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 24 juni 2023 - 22:07   quote  deeplink  
dat is een realistisch verhaal T
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 juni 2023 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 22:07 schreef CobusIII het volgende:
dat is een realistisch verhaal T
Dank. :)
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 22:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Twente verkoopt hun beste speler aan ons voor 8 miljoen. De laatste keer dat ze iemand voor meer dan 10 miljoen verkochten was 7 jaar terug met Ziyech. Bij AZ gaan de beste spelers voor 15 miljoen weg (als we het over Boadu, Stengs en Koopmeiners hebben). Die hebben eenmaal voor meer dan 20 miljoen verkocht, Janssen (22 miljoen) 7 jaar terug.

Feyenoord zit daar boven met 25 vast voor Sini en Kokcu. En die laatste deal loopt met (bijna) zeker op tot 30 en waarschijnlijk nog meer op met het doorverkooppercentage. Dat zijn vergelijkbare deals als PSV heeft gesloten voor bijvoorbeeld Madueke, Bergwijn en Malen semi-recentelijk. Gakpo en Lozano zaten daar nog wat boven met ruim 40. Zeker Gakpo had ook al een stuk meer bewezen, dus dat is niet onlogisch.

Binnenlands haalt alleen Ajax meer binnen, maar die kunnen vragen wat ze willen want die staan er internationaal veel beter op met recente Europese sucessen, maar ook qua naam. En financieel kunnen het ze het zich veroorloven nee te zeggen. En als je gemakshalve de deal van Kocku op ruim 30 miljoen inschaalt, dan heeft Ajax 7 spelers verkocht voor meer dan dat. Allen in de laatste 6 jaar, veel te maken met kampioenschappen en Europees succes (met wedstrijden tegen de absolute top).

Dat maakt het verschil. Je kan meer vragen, maar dat is niet zonder evidente risicos. Blijft Feyenoord presteren, dan kan je elk seizoen wat meer vragen. We zijn al van pakweg 15 miljoen voor onze beste spelers, naar 25 (Sini), naar 30-35 (Kokcu, inclusief mogelijke bonussen) gegaan. Dat zijn al grote stappen. Wil je meer, moet je vaker kampioen worden en/of Europees wat laten zien. Dan hebben buitenlandse clubs meer vertrouwen dat een speler die bij ons goed presteert ook bij hun goed zal presteren.
eens, en ajax verkocht ook aan de top 15 van de wereld waar het geld geen probleem is.
feyenoord verkoopt aan leeds en bournemouth en dat soort clubs.
dus dat heeft alles met champions leaque te maken
als je het daar goed doet komt de top 15 pas voor je spelers met grote tassen geld
van geil
 van geil - zaterdag 24 juni 2023 - 22:14   quote  deeplink  
De realiteit is dat we een lachwekkende transferlijst hebben.
En mede daardoor steeds zonder geld zitten.
van geil
 van geil - zaterdag 24 juni 2023 - 22:17   quote  deeplink  
Je beste speler en aanvoerder als kampioen laten gaan voor 25 miljoen is hilarisch.
En om te janken.
Feyenoord heeft zakelijk bloed nodig, geen nitwits.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 juni 2023 - 22:20   quote  deeplink  
Ja. Helaas is dat onze positie op de markt.
Wij zitten nog meer op t niveau gegeten worden, al kunnen we zelf ook steeds meer eten.
Nog zo’n jaar en de bedragen vliegen omhoog.
We verbreken nu elk jaar onze records. Nog nooit zo veel verkocht.

Overigens moeten we eigenlijk gewoon geen basisspelers meer verkopen.
Loos eerst t kaf maar.
van geil
 van geil - zaterdag 24 juni 2023 - 22:29   quote  deeplink  
Het probleem zit gewoon in de besturing en zakelijkheid/inzicht.
Tientallen miljoenen door het putje door waanzinnige plannen voor een stadion, met Goldman Sucks, ook al weer een voorbeeld.
Er zitten gewoon te veel kneuzen op bestuurlijk niveau.
Geen idee met wat ze eigenlijk doen en veroorzaken.
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 22:17 schreef van geil het volgende:
Je beste speler en aanvoerder als kampioen laten gaan voor 25 miljoen is hilarisch.
En om te janken.
Feyenoord heeft zakelijk bloed nodig, geen nitwits.
maar protesteren voor het maasgebouw dan vanavond nog.
er word bijna in 2 jaar tijd 100 miljoen opgehaald en daar komt nog veel meer bij
binnen een paar maanden
zakelijk bloed is daar genoeg, deze mensen leiden feyenoord de naar nummer 1 club van nederland als ze zo door gaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juni 2023 door coenjo --
coenjo
 coenjo - zaterdag 24 juni 2023 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 22:29 schreef van geil het volgende:
Het probleem zit gewoon in de besturing en zakelijkheid/inzicht.
Tientallen miljoenen door het putje door waanzinnige plannen voor een stadion, met Goldman Sucks, ook al weer een voorbeeld.
Er zitten gewoon te veel kneuzen op bestuurlijk niveau.
Geen idee met wat ze eigenlijk doen en veroorzaken.
dat was voor de tijd te kloese toch?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 juni 2023 - 22:32   quote  deeplink  
Nou nee. Van Geil heeft wel een paar punten hoor.
Probleem blijft bij Feyenoord dat er te veel oude mannen met eigen belang zitten.

Dat gaat een soort sterfhuisconstructie worden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 juni 2023 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 22:14 schreef van geil het volgende:
De realiteit is dat we een lachwekkende transferlijst hebben.
En mede daardoor steeds zonder geld zitten.
Zonder Sini en Kokcu is die lijst voor de status van Feyenoord lachwekkend inderdaad. Constant gevolg van kwakkelend Feyenoord dat telkens zonder geld zit waardoor spelers voor relatief weinig verkocht moeten worden. Na 2017 was het eigen vermogen heel snel weer naar 0. De afgelopen pakweg 10 maanden is daar eindelijk wat verandering in aan het komen, met name met de genoemde 2 transfers.

En je mag ook verwachten dat voor elke volgend speler die evt verkocht wordt, relatief meer gevraagd gaat worden. Aanvallers zijn in de regel duurder dan verdedigers natuurlijk. Maar ik denk dat er voor Feyenoord weinig aanleiding (meer) is om verder vaste basisspelers te laten gaan, tenzij echt belachelijke bedragen geboden gaan worden. Financieel is er geen directe noodzaak meer (met CL miljoen en de verkoop van Kokcu) en we moeten vol gaan voor top 2 volgend jaar. We gaan het zien. Als morgen Hancko voor 15 miljoen vertrekt, gaat er heel wat mis.
van geil
 van geil - zaterdag 24 juni 2023 - 22:43   quote  deeplink  
Ja , eens.
Door die randzaken zitten we steeds in de shit, en moet je verkopen om rentes af te lossen.
Er moet daar structureel een verandering komen, met meer zakelijkheid.
Ik zeg niet dat je de branie van 020 over moet nemen, al heeft dat ze veel gebracht.
Maar wel dat er veel meer structureel kundig en met enige branie zaken gedaan moet worden.
En met betrouwbare partijen, geen boeven die je uitbuiten.
Mensen die op de hoogte zijn met de markt en intenties.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 juni 2023 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juni 2023 - 21:11 schreef coenjo het volgende:

[..]

ja klopt:) zonde eigenlijk
zou sini liever hebben gezien bij een sevilla ofzo
Sini had afgelopen seizoen bij ons ook niet misstaan ..
coenjo
 coenjo - zondag 25 juni 2023 - 08:12   quote  deeplink  
nee zeker niet,dan hadden we roma wel gepakt
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 juni 2023 - 08:23   quote  deeplink  
😃

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dávid Hancko///BAAS - topic









0.0083200