BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Telegraaf: Antony verschijnt dag na United-bod niet op trainingsveld van Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jodocus
 jodocus - vrijdag 19 augustus 2022 - 15:07   quote  deeplink  
De Telegraaf: Antony verschijnt dag na United-bod niet op trainingsveld van Ajax , duidelijk dat ie toch weg gaat , , wie halen we terug .Depay ??
jodocus
 jodocus - vrijdag 19 augustus 2022 - 15:12   quote  deeplink  
Ik wil Depay wel zien komen , iemand andere suggesties ?
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 19 augustus 2022 - 15:40   quote  deeplink  
Ziyech terughalen
Eide
 Eide - vrijdag 19 augustus 2022 - 15:47   quote  deeplink  
Ajax schijnt vandaag ook met Antony aan tafel te hebben gezeten om hem een verbetert contract aan te bieden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 augustus 2022 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 15:40 schreef Jaccio het volgende:
Ziyech terughalen
Weet je... Zie ziyech het nog doen ook...
Yerdas Selzavon
 Yerdas Selzavon - vrijdag 19 augustus 2022 - 16:45   quote  deeplink  
Is goede vrienden met Schreuder toch? Zou zeker een poging wagen!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 augustus 2022 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 16:45 schreef Yerdas Selzavon het volgende:
Is goede vrienden met Schreuder toch? Zou zeker een poging wagen!
Klopt Schreuder was 1 van de redenen dat die voorheen al naar Ajax kwam, en ziyech is een speler en persoon die dingen gevoelsmatig doet en niet enkel om geld.. ben benieuwd !
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 19 augustus 2022 - 17:22   quote  deeplink  
Depay niet vanaf rechts alsjeblieft...
Zyjech is voor het oprapen , zeker omdat hij weer voor Marokko kan spelen op het wk moet hij ergens aan voetballen toekomen. Zijn statistieken vanaf rechts waren destijds behoorlijk hoger dan die van Anthony nu. Ik zeg 100 mjoen en Zyjech huren met optie tot koop. Daarachter kan dan onze Portugees doorontwikkelen en Ihattaren rustig worden gebracht zonder druk....win-win!!!
jodocus
 jodocus - vrijdag 19 augustus 2022 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 17:22 schreef bertus bikkel het volgende:
Depay niet vanaf rechts alsjeblieft...
Zyjech is voor het oprapen , zeker omdat hij weer voor Marokko kan spelen op het wk moet hij ergens aan voetballen toekomen. Zijn statistieken vanaf rechts waren destijds behoorlijk hoger dan die van Anthony nu. Ik zeg 100 mjoen en Zyjech huren met optie tot koop. Daarachter kan dan onze Portugees doorontwikkelen en Ihattaren rustig worden gebracht zonder druk....win-win!!!
oke eens Ziyech halen dan
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 augustus 2022 - 17:38   quote  deeplink  
Denk dat een eventuele komst van ziyech ook enorm goed kan zijn voor Mo qua persoon..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 19 augustus 2022 - 18:01   quote  deeplink  
Ziyech ............ alsjeblieft zeg. Dat is geen rechtsbuiten. Heeft hij meermaals aangetoond. Flikker toch op met elke keer roepen om oud-Ajacieden! Gewoon nee verkopen aa Manchester United en Ten Hag vanaf nu persona non grata maken in Amsterdam.
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2022 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 15:12 schreef jodocus het volgende:
Ik wil Depay wel zien komen , iemand andere suggesties ?
Aub rot op met depay. Die kan 1 niet vanaf rechts spelen en twee is dat gewoon een speler die bewezen heeft niet mee te kunnen in de top.

Die houdt niet van druk zetten en zijn ego is groter dan de hele club Ajax bij elkaar.
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2022 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 16:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt Schreuder was 1 van de redenen dat die voorheen al naar Ajax kwam, en ziyech is een speler en persoon die dingen gevoelsmatig doet en niet enkel om geld.. ben benieuwd !
Schreuder zat niet bij Ajax toen Ziyech naar Ajax kwam.
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2022 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 18:01 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ziyech ............ alsjeblieft zeg. Dat is geen rechtsbuiten. Heeft hij meermaals aangetoond. Flikker toch op met elke keer roepen om oud-Ajacieden! Gewoon nee verkopen aa Manchester United en Ten Hag vanaf nu persona non grata maken in Amsterdam.
Waarom zou je ten Hag persona non grata maken dan?

Wat heeft die Ajax misdaan?

Spelers die toch al eens verkocht zouden worden gaan nu voor meer geld dan ooit. Geen enkele andere club is geïnteresseerd in Anthony.

En zo geweldig is die jongen toch ook niet?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 19 augustus 2022 - 18:25   quote  deeplink  
Wat te doen,
bij een bod op Antony van 90 miljoen?

ALs Antony zo graag wil, laat hem dan maar gaan. de PL (lees Man.United) is miet meer wat het geweest is. Speelt geen CL.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2022 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2022 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 18:25 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wat te doen,
bij een bod op Antony van 90 miljoen?
Strik eromheen.
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2022 - 18:27   quote  deeplink  
Het is wereldwijd pas 14 x voorgenomen dat een speler voor 90 miljoen of meer verkocht werd.

Ajax zou dat helemaal niet mogen weigeren in mijn beleving.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 19 augustus 2022 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 18:27 schreef remco k het volgende:
Het is wereldwijd pas 14 x voorgenomen dat een speler voor 90 miljoen of meer verkocht werd.

Ajax zou dat helemaal niet mogen weigeren in mijn beleving.
Ik ben ook van mening dat je dan moet laten gaan. En Ziyech terug halen? ik weet het niet.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 19 augustus 2022 - 18:30   quote  deeplink  
Hoe gaat het nu verder met Mo Ihattaren?
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 19 augustus 2022 - 20:10   quote  deeplink  
Ik hoop dat Mo terugkomt. Maar dat hij geen rugnummer heeft, belooft niet veel goeds. Tenzij ze het hebben gedaan om hem te triggeren, dan komt hij hopelijk sterker dan ooit terug.
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2022 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 20:10 schreef Jaccio het volgende:
Ik hoop dat Mo terugkomt. Maar dat hij geen rugnummer heeft, belooft niet veel goeds. Tenzij ze het hebben gedaan om hem te triggeren, dan komt hij hopelijk sterker dan ooit terug.
Of juist een keuze om hem in alle rust dit ook te laten verwerken.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 19 augustus 2022 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Of juist een keuze om hem in alle rust dit ook te laten verwerken.
Dat kan ook. Ik heb een beetje het gevoel dat het nu of nooit is met deze jongen. Als het dit seizoen niet lukt, dan is het over en sluiten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 19 augustus 2022 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 18:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom zou je ten Hag persona non grata maken dan?

Wat heeft die Ajax misdaan?

Spelers die toch al eens verkocht zouden worden gaan nu voor meer geld dan ooit. Geen enkele andere club is geïnteresseerd in Anthony.

En zo geweldig is die jongen toch ook niet?
Omdat je als vertrekkend coach niet eerst kan roepen dat je het beste voor heb met Ajax om vervolgens aan allerlei spelers te lopen trekken! Maar gelukkig voor ons is die ruktukker snel weg daar.
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2022 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 21:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat je als vertrekkend coach niet eerst kan roepen dat je het beste voor heb met Ajax om vervolgens aan allerlei spelers te lopen trekken! Maar gelukkig voor ons is die ruktukker snel weg daar.
Als hij uiteindelijk 150 miljoen of meer aan Ajax uitgeeft om twee spelers te halen dan lijkt hij toch het beste met ons hoor te hebben.

Dat gaat echt geen enkele andere club betalen namelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 19 augustus 2022 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Als hij uiteindelijk 150 miljoen of meer aan Ajax uitgeeft om twee spelers te halen dan lijkt hij toch het beste met ons hoor te hebben.

Dat gaat echt geen enkele andere club betalen namelijk.
Waarom niet. Antony staat bij veel clubs op de radar. Laat hem het WK meemaken en hoge ogen scoren in de CL en je krijgt er meer voor. En dan komen clubs echt wel door.
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2022 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 22:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom niet. Antony staat bij veel clubs op de radar. Laat hem het WK meemaken en hoge ogen scoren in de CL en je krijgt er meer voor. En dan komen clubs echt wel door.
Ik vraag me oprecht af of hij die kwaliteiten wel heeft.

Hij is ook geen basis speler bij Brazilië toch. Volgens mij heeft hij Richarlison neymar Vinicius jr. en gabriel jesus nog voor zich.

Hij is de laatste twee keer basis speler geweest door afwezigheid van anderen.

Ik ben een beetje angstig voor een Neres scenario
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 augustus 2022 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Schreuder zat niet bij Ajax toen Ziyech naar Ajax kwam.
Je hebt gelijk, dit was onder Bosz.. neemt niet weg dat Schreuder en ziyech elkaar door en door kennen en ziyech wel eens een heel goede mentor voor Mo kon zijn.. win win.. plus en gaat er niet op achteruit bij een vertrek van Antony..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 augustus 2022 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 18:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom zou je ten Hag persona non grata maken dan?

Wat heeft die Ajax misdaan?

Spelers die toch al eens verkocht zouden worden gaan nu voor meer geld dan ooit. Geen enkele andere club is geïnteresseerd in Anthony.

En zo geweldig is die jongen toch ook niet?
Niet met je eens.. een Braziliaans internationals verkoop je met een goed WK voor nog meer.. tenhag is gewoon een niksnut die overal altijd zijn oud spelers meeneemt, ook als ze een grotere club niet waard zijn..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 augustus 2022 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 18:28 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik ben ook van mening dat je dan moet laten gaan. En Ziyech terug halen? ik weet het niet.....
Waarom.zou je ziyech niet terughalen ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 augustus 2022 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 21:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat je als vertrekkend coach niet eerst kan roepen dat je het beste voor heb met Ajax om vervolgens aan allerlei spelers te lopen trekken! Maar gelukkig voor ons is die ruktukker snel weg daar.
Eens...
p111
 p111 - vrijdag 19 augustus 2022 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 18:25 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wat te doen,
bij een bod op Antony van 90 miljoen?

ALs Antony zo graag wil, laat hem dan maar gaan. de PL (lees Man.United) is miet meer wat het geweest is. Speelt geen CL.....
Verkopen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 augustus 2022 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 18:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Strik eromheen.
Zeker weten, zo goed is hij nou ook niet.
Een toneelstukje opvoeren kan hij wel
100 miljoen en weg er mee
AkaS
 AkaS - zaterdag 20 augustus 2022 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 15:47 schreef Eide het volgende:
Ajax schijnt vandaag ook met Antony aan tafel te hebben gezeten om hem een verbetert contract aan te bieden.
Goeie actie van Ajax in zowel het geval hem te houden als ook wanneer ze van plan zijn te verkopen.
AkaS
 AkaS - zaterdag 20 augustus 2022 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 18:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Aub rot op met depay. Die kan 1 niet vanaf rechts spelen en twee is dat gewoon een speler die bewezen heeft niet mee te kunnen in de top.

Die houdt niet van druk zetten en zijn ego is groter dan de hele club Ajax bij elkaar.
Volgens mij is zijn ego zelfs grote dan de hele CL bij elkaar. Die gozer is los van realiteit. Nee, Depay mag lekker ergens anders de grote god spelen. Niet bij ons.
AkaS
 AkaS - zaterdag 20 augustus 2022 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 21:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat je als vertrekkend coach niet eerst kan roepen dat je het beste voor heb met Ajax om vervolgens aan allerlei spelers te lopen trekken! Maar gelukkig voor ons is die ruktukker snel weg daar.
Ik vind het een prachtige naam, RukTukker hahahaha ik ga stuk.

Maar inderdaad, ik denk ook dat spelers als Martinez toch wel zouden vertrekken en ik ben daar niet rouwig om Warrior. Want behalve dat Martinez fel was, had hij ook wel onbesuisde en domme acties in zijn spel. Met Bassey die een beetje moet wennen nog zouden we sterker kunnen zijn. En mogen we jouw RukTukker hartelijk bedanken voor het hoge bod.

Wanneer hij ze in Manchester zo gek krijgt om 90mln voor Anthony te betalen en wellicht nog 10mln aan bonussen... Dan is het toch alleen maar mooi.

Alleen hopen dat ze Alvarez ook niet laten gaan. Kudus weg vind ik zonde maar nu Tadic een linie gaat zakken ook wel weer logisch. Met Alvarez, Tadic, Taylor, Klaassen en Berghuis is het middenveld goed bezet.
AkaS
 AkaS - zaterdag 20 augustus 2022 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 23:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, dit was onder Bosz.. neemt niet weg dat Schreuder en ziyech elkaar door en door kennen en ziyech wel eens een heel goede mentor voor Mo kon zijn.. win win.. plus en gaat er niet op achteruit bij een vertrek van Antony..
Dat vind ik een goeie inderdaad. Hij zou een goede mentor voor Mo kunnen zijn die dan volgend jaar echt moet gaan knallen. Maar Mo wil ook spelen en Ziyech houdt er niet van om gewisseld te worden... Dus daar ligt ook nog wel een uitdaging. Want gementord worden en geen ruimte krijgen op het veld is ook niet best. Maar we gaan het zien.

Bij een volgend bod is Antony weg en zou een terugkeer van een getergde Ziyech niet slecht zijn. Hij en Tadic kunnen elkaar goed vinden en met Brobbey en Bergwijn zou het zomaar eens een hele sterke aanvalslinie kunnen worden met snelheid, diepte en technisch vernuft.
AkaS
 AkaS - zaterdag 20 augustus 2022 - 09:32   quote  deeplink  
Nu heeft ten Hag de kans om te bewijzen of hij tactisch inderdaad zo sterk is. Ik heb mij kapot ge/ergerd aan hem bij Ajax. Hij bleef maar volharden in zaken waarvan iedereen zag dat het niet werkte. En door blessures en schorsingen werd hij uiteindelijk altijd gedwongen om de logische keuzes te maken en dan ging het lopen.

Met Overmars in zijn rug kon hij rijkelijk fouten maken en werd toch wel gesteund.

Nu bij United heeft hij ook een beetje de chaos uit het verleden aan zijn zijde maar als hij nog een paar keer verliest zou hij zomaar een schop met het voetje kunnen krijgen.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2022 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 23:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Niet met je eens.. een Braziliaans internationals verkoop je met een goed WK voor nog meer.. tenhag is gewoon een niksnut die overal altijd zijn oud spelers meeneemt, ook als ze een grotere club niet waard zijn..
Hoezo goed Wk. Die jongen is daar helemaal geen basis speler.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2022 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 23:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Niet met je eens.. een Braziliaans internationals verkoop je met een goed WK voor nog meer.. tenhag is gewoon een niksnut die overal altijd zijn oud spelers meeneemt, ook als ze een grotere club niet waard zijn..
Zo hè. De succesvolste Ajax trainer in de eredivisie is nu ineens een niksnut.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2022 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 09:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij is zijn ego zelfs grote dan de hele CL bij elkaar. Die gozer is los van realiteit. Nee, Depay mag lekker ergens anders de grote god spelen. Niet bij ons.
Lekker man. Zijn we het weer een keertje eens.
jodocus
 jodocus - zaterdag 20 augustus 2022 - 10:00   quote  deeplink  
Shit Kudus ook weg , waar zijn ze mee bezig
nummer10
 nummer10 - zaterdag 20 augustus 2022 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 09:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo hè. De succesvolste Ajax trainer in de eredivisie is nu ineens een niksnut.
Die die discussie hebben we al vaker gehad.. zoals ik al vaker aangaf ook enorm veel verkeerde keuzes gemaakt die perongeluk werden opgelost door blessures etc, en niet te vergeten veruit het beste materiaal tot zijn beschikking.. Schreuder idem hoor begrijp me niet verkeerd alleen die moet wel weer iets nieuws bouwen met nieuwe spelers op meerdere plekken waar tenhag vorig seizoen de selectie zoon beetje het zelfde had en het nog moeilijk had na de winterstop
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2022 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 10:00 schreef jodocus het volgende:
Shit Kudus ook weg , waar zijn ze mee bezig
Hoezo, 7e keuze op het middenveld. In potentie een hele goede voetballer hoor, maar Ajax heeft daar zo veel keuze dat een (tijdelijk) vertrek van Kudus geen pijn doet.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 20 augustus 2022 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 22:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom niet. Antony staat bij veel clubs op de radar. Laat hem het WK meemaken en hoge ogen scoren in de CL en je krijgt er meer voor. En dan komen clubs echt wel door.
Of hij raakt geblesseerd, speelt niks, mist het wk en zijn waarde halveert. Met zijn frivole spel ligt een zware blessure al snel op de loer.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2022 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 10:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die die discussie hebben we al vaker gehad.. zoals ik al vaker aangaf ook enorm veel verkeerde keuzes gemaakt die perongeluk werden opgelost door blessures etc, en niet te vergeten veruit het beste materiaal tot zijn beschikking.. Schreuder idem hoor begrijp me niet verkeerd alleen die moet wel weer iets nieuws bouwen met nieuwe spelers op meerdere plekken waar tenhag vorig seizoen de selectie zoon beetje het zelfde had en het nog moeilijk had na de winterstop
Kijk gewoon naar de erelijst. De rest is echt totaal niet relevant.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2022 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 11:26 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Of hij raakt geblesseerd, speelt niks, mist het wk en zijn waarde halveert. Met zijn frivole spel ligt een zware blessure al snel op de loer.
Je kan geen keuzes maken op basis van "wat nu als". Dan laat je je regeren door angst. De keuze om te verkopen of niet moet sportief EN financieel kloppen. Financieel klopt het echt wel maar als je sportief te veel inlevert komt dat financiële deel vanzelf weer onder druk te staan.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 20 augustus 2022 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 11:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Je kan geen keuzes maken op basis van "wat nu als". Dan laat je je regeren door angst. De keuze om te verkopen of niet moet sportief EN financieel kloppen. Financieel klopt het echt wel maar als je sportief te veel inlevert komt dat financiële deel vanzelf weer onder druk te staan.
Ik heb zoon vermoeden dat Ajax pas meegaat werken als ziyech 100 procent terugkomt... Komt ziyech niet, denk ik dat Ajax volhoud en dat Anthony blijft..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 20 augustus 2022 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 11:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk gewoon naar de erelijst. De rest is echt totaal niet relevant.
Dat klopt, en ik denk dat elke beetje trainer met dat materiaal het voor elkaar had gekregen, maar dat blijft koffiedik kijken..
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2022 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 13:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat klopt, en ik denk dat elke beetje trainer met dat materiaal het voor elkaar had gekregen, maar dat blijft koffiedik kijken..
Van Ajax heeft vrijwel altijd ruim de beste en duurste selectie van de eredivisie.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 20 augustus 2022 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 13:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Ajax heeft vrijwel altijd ruim de beste en duurste selectie van de eredivisie.
De laatste jaren is het gat toch wel veel groter qua selectie en geld dan daarvoor toch..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Telegraaf: Antony verschijnt dag na United-bod niet op trainingsveld van Ajax









0.0074489