BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Telegraaf: Antony verschijnt dag na United-bod niet op trainingsveld van Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2022 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 13:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat klopt, en ik denk dat elke beetje trainer met dat materiaal het voor elkaar had gekregen, maar dat blijft koffiedik kijken..
Nou ja, Bosz werd met een hele knappe selectie ook geen kampioen. Ik denk dat we ons een beetje rijk rekenen na het tijdperk EtH. Neemt niet weg dat vooral de directie en het technische team misschien wel meer heeft betekent voor Ajax dan wie dan ook. Sinds de aanstelling van Van der Sar klopt eigenlijk alles gewoon.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 20 augustus 2022 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 15:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou ja, Bosz werd met een hele knappe selectie ook geen kampioen. Ik denk dat we ons een beetje rijk rekenen na het tijdperk EtH. Neemt niet weg dat vooral de directie en het technische team misschien wel meer heeft betekent voor Ajax dan wie dan ook. Sinds de aanstelling van Van der Sar klopt eigenlijk alles gewoon.
Ik vond de selectie onder Bosz echt wel minder, viergever sinkgraven riedewald younes bijv al dan niet veel talenten die hun debuut maakte... en weinig ervaring die ze miste zoals een tadic en blind die later wel kwamen.. plus het feit dat ze van het voetbal van onder de boer iets anders gingen doen, althans veel sneller druk zetten etc etc.. maar goed wat je al zegt tis echt niet enkel een trainer
jodocus
 jodocus - zaterdag 20 augustus 2022 - 16:10   quote  deeplink  
‘United countert met bod van 100 miljoen op Antony’ strik erom
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2022 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 15:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De laatste jaren is het gat toch wel veel groter qua selectie en geld dan daarvoor toch..
Als ik spelers ga vergelijken valt dat echt allemaal wel mee. Zeker met psv. Of we dat nu willen toegeven of niet. Die kopen echt heel goed in.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2022 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 16:10 schreef jodocus het volgende:
‘United countert met bod van 100 miljoen op Antony’ strik erom
Waar lees je dat?
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 20 augustus 2022 - 18:27   quote  deeplink  
Ik lees ook dat ze een bod voor zouden bereiden van 100 miljoen.
Als dat echt waar is, meteen doen

https://ajaxreport.nl/2022/08/20/united-countert-met-bod-van-100-miljoen-op-antony/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2022 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 augustus 2022 - 18:44   quote  deeplink  
Ho wacht, nu is Ten Hag weer een toptrainer!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 augustus 2022 - 18:45   quote  deeplink  
Mensen die roepen "strik erom" sporen echt niet! Dit zijn spelers waarvoor je naar het stadion gaat!
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2022 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 18:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Mensen die roepen "strik erom" sporen echt niet! Dit zijn spelers waarvoor je naar het stadion gaat!
Zeker waar. Maar Ajax moet ook financieel blijven groeien om aansluiting te krijgen bij de grotere clubs.

Ziyech is ook een speler waarvoor heel veel mensen naar het stadion gingen en zullen gaan.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 20 augustus 2022 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker waar. Maar Ajax moet ook financieel blijven groeien om aansluiting te krijgen bij de grotere clubs.

Ziyech is ook een speler waarvoor heel veel mensen naar het stadion gingen en zullen gaan.
Precies dit...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 augustus 2022 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker waar. Maar Ajax moet ook financieel blijven groeien om aansluiting te krijgen bij de grotere clubs.

Ziyech is ook een speler waarvoor heel veel mensen naar het stadion gingen en zullen gaan.
Dus dan maar teksten als "strik erom" en "zo goed was hij niet"?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 20 augustus 2022 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 19:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus dan maar teksten als "strik erom" en "zo goed was hij niet"?
Die slaat ook nergens op... Zou blij zijn als die bleef maar het bedrag is simpel weg niet te weigeren, en als je dan ziyech terug kan halen ben je gek als je het niet doet.. Ik begrijp je punt wel hoor, bij zoon speler kan je dat simpel weg niet zeggen..
jodocus
 jodocus - zaterdag 20 augustus 2022 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 18:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Mensen die roepen "strik erom" sporen echt niet! Dit zijn spelers waarvoor je naar het stadion gaat!
dat wel , maar dit is een topbedrag, dus voor zo n prijs moet je zeggen bye bye Anthony
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 augustus 2022 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 20:04 schreef jodocus het volgende:

[..]

dat wel , maar dit is een topbedrag, dus voor zo n prijs moet je zeggen bye bye Anthony
Gaat ook gebeuren, bij het juiste bedrag

Hij wil zelf weg, verschijnt zelfs niet meer op de training tot dat Ajax het onderhandelings gesprek oppakt, dan is het toch aftellen geblazen.

En als ze dan ook nog geïnformeerd hebben naar Zyech is het balletje rond
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2022 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 19:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus dan maar teksten als "strik erom" en "zo goed was hij niet"?
Ik zeg eerlijk en dat kun je hier ook terug vinden dat ik een groot fan van hem ben en echt van hem geniet. Maar ik heb ook altijd gezegd dat ik hem door een gebrek aan rendement nog niet zo goed vind bij Ajax als dat een Ziyech bijvoorbeeld is geweest.

Dat ik schrijf dat ik hem niet zo goed vind is puur op basis van de transfersom die benoemt wordt. Dat heeft niets met zijn kwaliteiten bij Ajax te maken.

Maar goed. Ik ben wel benieuwd wat de teksten zouden zijn als Ajax 40 miljoen laat liggen voor Blind bijvoorbeeld.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2022 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 20:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gaat ook gebeuren, bij het juiste bedrag

Hij wil zelf weg, verschijnt zelfs niet meer op de training tot dat Ajax het onderhandelings gesprek oppakt, dan is het toch aftellen geblazen.

En als ze dan ook nog geïnformeerd hebben naar Zyech is het balletje rond
Hij traint wel degelijk. Ze houden hem echter even apart van de groep vermoed ik om dit allemaal even af te wachten. Dit is natuurlijk wel een hoop om te verwerken bij zo’n jongen.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2022 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar goed. Ik ben wel benieuwd wat de teksten zouden zijn als Ajax 40 miljoen laat liggen voor Blind bijvoorbeeld.
Dat ligt wel anders. Blind is 32 en in de herfst van z'n carriere. Als je nu een mooie aanieding krijgt ligt dat heel anders dan een gozer van 22 die het ogenschijnlijk in zich heeft om zich de aankomende 10 jaar met de allergrootsten te meten.

Misschien is Blind wel moeilijker te vervangen dan Antony hoor, maar tegelijkertijd heb je met Antony iemand die vanuit elke hoek of stand onvoorspelbaar is. Dat zie je maar zo weinig dat dat opgeven voor alles behalve de absolute hoofdprijs belachelijk is.

Overigens, mochten de geruchten kloppen, ligt er nu een bod voor 80 miljoen vast en 20 miljoen in bonussen. Je komt dan zelfs in mijn optiek wel op de het terrein waarom je overstag moet gaan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2022 - 21:56   quote  deeplink  
Tsja, wederom een lastige maar mogelijk ook ideale kwestie.

Antony is een speler waar je voor gaat zitten. Dat deel ik volledig met Warrior. Er gebeurd altijd wat, van applaus tot ergenis. Ik zie hem ook graag in ons systeem spelen.

Aan de andere kant. Ajax geeft nu noodgedwongen bijna net zoveel uit dan er binnen komt. Wil je financieel groeien, moet je stappen maken. Als jij dan Antony voor een recordbedrag verkoopt en je kan een speler terughalen die zo belangrijk gaat worden waarschijnlijk... Tsja, dan is dat voor Ajax uiteindelijk een hele mooie deal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 augustus 2022 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij traint wel degelijk. Ze houden hem echter even apart van de groep vermoed ik om dit allemaal even af te wachten. Dit is natuurlijk wel een hoop om te verwerken bij zo’n jongen.
Oke, tja daar sta je niet altijd bij stil, ze zijn nog vrij jong en wat een bedragen om te duizelen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 augustus 2022 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 21:56 schreef Loetje het volgende:
Tsja, wederom een lastige maar mogelijk ook ideale kwestie.

Antony is een speler waar je voor gaat zitten. Dat deel ik volledig met Warrior. Er gebeurd altijd wat, van applaus tot ergenis. Ik zie hem ook graag in ons systeem spelen.

Aan de andere kant. Ajax geeft nu noodgedwongen bijna net zoveel uit dan er binnen komt. Wil je financieel groeien, moet je stappen maken. Als jij dan Antony voor een recordbedrag verkoopt en je kan een speler terughalen die zo belangrijk gaat worden waarschijnlijk... Tsja, dan is dat voor Ajax uiteindelijk een hele mooie deal.
Antony is idd een speler waar voor je voor de buis gaat zitten of naar het stadion komt.
Je wil hem in principe behouden maar als er 100 miljoen op tafel komt dan kan een club als Ajax hem niet meer houden
Ook omdat hij zelf een stap wil maken, ook al vind ik deze stap niet aantrekkelijk genoeg voor hem.

Met Zyech komt er wel een speler terug die niet zo maar weer weg zal gaan, hij kan door zijn manier van spelen ook belangrijk zijn voor het team.

Worden we met Zyech een stuk minder ???
Ik denk het niet omdat Schreuder en Zyech elkaar liggen
Eide
 Eide - zondag 21 augustus 2022 - 00:29   quote  deeplink  
Als de geruchten over een terugkeer van Ziyech waar zijn kan ik wel leven met een vertrek van Antony. Je verliest een echte buitenspeler, maar Ziyech is ook een prachtige voetballer. Minder diepgang maar wel iemand die altijd iemand kan wegsturen of zelf kan afwerken. Je hebt met Bergwijn heel veel diepgang gehaald dus dat moet wel snot zitten toch?
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2022 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 21:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ligt wel anders. Blind is 32 en in de herfst van z'n carriere. Als je nu een mooie aanieding krijgt ligt dat heel anders dan een gozer van 22 die het ogenschijnlijk in zich heeft om zich de aankomende 10 jaar met de allergrootsten te meten.

Misschien is Blind wel moeilijker te vervangen dan Antony hoor, maar tegelijkertijd heb je met Antony iemand die vanuit elke hoek of stand onvoorspelbaar is. Dat zie je maar zo weinig dat dat opgeven voor alles behalve de absolute hoofdprijs belachelijk is.

Overigens, mochten de geruchten kloppen, ligt er nu een bod voor 80 miljoen vast en 20 miljoen in bonussen. Je komt dan zelfs in mijn optiek wel op de het terrein waarom je overstag moet gaan.
Ik doel meer op de teksten die dan geschreeuwd zullen gaan worden. Niet zozeer het wel of niet moeten verkopen.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2022 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 21:56 schreef Loetje het volgende:
Tsja, wederom een lastige maar mogelijk ook ideale kwestie.

Antony is een speler waar je voor gaat zitten. Dat deel ik volledig met Warrior. Er gebeurd altijd wat, van applaus tot ergenis. Ik zie hem ook graag in ons systeem spelen.

Aan de andere kant. Ajax geeft nu noodgedwongen bijna net zoveel uit dan er binnen komt. Wil je financieel groeien, moet je stappen maken. Als jij dan Antony voor een recordbedrag verkoopt en je kan een speler terughalen die zo belangrijk gaat worden waarschijnlijk... Tsja, dan is dat voor Ajax uiteindelijk een hele mooie deal.
Dat we voor hem naar het stadion gaan deelt denk ik iedere Ajacied en dat is volgens mij ook helemaal geen issue.
lilian
 lilian - zondag 21 augustus 2022 - 10:11   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk dat er hier mensen zijn die denken dat Ziyech terughalen geen goed idee is. Misschien even jullie geheugen opfrissen: 165 wedstrijden voor Ajax gespeeld, 49 goals en 81 assists. Welkom terug, zou ik zeggen.
p111
 p111 - zondag 21 augustus 2022 - 10:43   quote  deeplink  
Als je 100 miljoen kan innen voor een geweldige voetballer is dat mooi maar ook jammer.Maar dit hoort bij de voetballerij,die jonge gasten uit minder bedeelde landen hebben maar 1 ding in hun hoofd en dat is cashen en dan is de PL natuurlijk de finisch voor hun.En als er dan belangstelling is uit de PL wil je en moet je natuurlijk gewoon gaan.Als Ajax dan Ziyech kan terug halen dan heeft Ajax een prima transfer gedaan.
Eide
 Eide - zondag 21 augustus 2022 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2022 - 10:11 schreef lilian het volgende:
Onbegrijpelijk dat er hier mensen zijn die denken dat Ziyech terughalen geen goed idee is. Misschien even jullie geheugen opfrissen: 165 wedstrijden voor Ajax gespeeld, 49 goals en 81 assists. Welkom terug, zou ik zeggen.
Eens, en naast z'n rendement een geweldig leuke voetballer om te zien spelen. Was ook in de pressing echt goed.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 augustus 2022 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2022 - 10:11 schreef lilian het volgende:
Onbegrijpelijk dat er hier mensen zijn die denken dat Ziyech terughalen geen goed idee is. Misschien even jullie geheugen opfrissen: 165 wedstrijden voor Ajax gespeeld, 49 goals en 81 assists. Welkom terug, zou ik zeggen.
Zo prachtig dat mensen denken dat statistieken uit het verleden, garantie geven tot succes in het heden!
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2022 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2022 - 13:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zo prachtig dat mensen denken dat statistieken uit het verleden, garantie geven tot succes in het heden!
Eens. Een andere speler halen is echter ook geen garantie en je kan wel naar het type voetbal en klik met spelers kijken.

De goals die Promes maakte zie ik Bergwijn ook maken met zijn diepgang en snelheid op de voorzetten van Ziyech.

Maar goed. Als ik het goed heb was jij nooit een fan van Ziyech toch?
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 21 augustus 2022 - 17:10   quote  deeplink  
Volgens Gerjan Hamstelaar op Twitter komt er dexe week in Amsterdam een gesprek met Hakim. Als dat positief verloopt denk ik dat Anthony op de boot kan stappen.
Ook zou er concrete belangstelling zijn voor de doelman van Benfica. Zou het dan toch nog goed komen?
Jaccio
 Jaccio - maandag 22 augustus 2022 - 20:34   quote  deeplink  
Anthony lijkt toch echt op weg naar Manchester, €94 miljoen geboden, wordt er gezegd. Daar gaat 16% van naar Sao Paolo.

Interessant om te zien wat er gebeurt als Manchester dik verliest tegen Liverpool straks. De vraag zal dan alleen toenemen daar. Kan Ajax misschien weer van profiteren.
Eide
 Eide - maandag 22 augustus 2022 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2022 - 17:10 schreef bertus bikkel het volgende:
Volgens Gerjan Hamstelaar op Twitter komt er dexe week in Amsterdam een gesprek met Hakim. Als dat positief verloopt denk ik dat Anthony op de boot kan stappen.
Ook zou er concrete belangstelling zijn voor de doelman van Benfica. Zou het dan toch nog goed komen?
Wordt vandaag ook gemeldt door Fabrizio Romano, maar is allemaal afhankelijk van het antwoord van Ajax op het bod op Antony. Ajax wil Antony schijnbaar echt niet laten gaan maar het geboden bedrag is dusdanig belachelijk hoog dat de club ook bijna geen nee meer wil zeggen.
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2022 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2022 - 20:34 schreef Jaccio het volgende:
Anthony lijkt toch echt op weg naar Manchester, €94 miljoen geboden, wordt er gezegd. Daar gaat 16% van naar Sao Paolo.

Interessant om te zien wat er gebeurt als Manchester dik verliest tegen Liverpool straks. De vraag zal dan alleen toenemen daar. Kan Ajax misschien weer van profiteren.
Ik las 20% van het geld boven de 16 miljoen die Ajax betaald heeft.
Yerdas Selzavon
 Yerdas Selzavon - dinsdag 23 augustus 2022 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2022 - 17:10 schreef bertus bikkel het volgende:
Volgens Gerjan Hamstelaar op Twitter komt er dexe week in Amsterdam een gesprek met Hakim. Als dat positief verloopt denk ik dat Anthony op de boot kan stappen.
Ook zou er concrete belangstelling zijn voor de doelman van Benfica. Zou het dan toch nog goed komen?
Wordt denk ik duur grapje om Vlachodimos los te weken van Benfica, maar zou het zeker toejuichen. Dat is wel echt een goede keeper.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 augustus 2022 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2022 - 18:27 schreef remco k het volgende:
Het is wereldwijd pas 14 x voorgenomen dat een speler voor 90 miljoen of meer verkocht werd.

Ajax zou dat helemaal niet mogen weigeren in mijn beleving.
Heb ik ook al eerder geschreven, bijna 100 miljoen voor een speler met zule slechte statistieken ;-)
Nee Ajax kan en mag dit natuurlijk niet weigeren. Anthony stapt deze week op het vliegtuig en Ajax krijgt gewoon zijn miljoenen. Dat zijn gewoon 2 jaar CL inkomsten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 augustus 2022 - 09:49   quote  deeplink  
OEh ik lees nu dat Ajax met o.a het geld van Anthony ook nog even een echte doelman gaat ophalen... Odysseas Vlachodīmos van Benfica!! Dit komt uit de koker van Fabrizio Romano, dus dan klopt het wel.
Kijk dan doe je weer mee om de prijzen. Dan kan Gorter ergens anders minuten maken
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 augustus 2022 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2022 - 09:49 schreef Ajax we love you het volgende:
OEh ik lees nu dat Ajax met o.a het geld van Anthony ook nog even een echte doelman gaat ophalen... Odysseas Vlachodīmos van Benfica!! Dit komt uit de koker van Fabrizio Romano, dus dan klopt het wel.
Kijk dan doe je weer mee om de prijzen. Dan kan Gorter ergens anders minuten maken
En pasveer weer plots op de bank zetten ?
Scout2
 Scout2 - dinsdag 23 augustus 2022 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2022 - 09:42 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Heb ik ook al eerder geschreven, bijna 100 miljoen voor een speler met zule slechte statistieken ;-)
Nee Ajax kan en mag dit natuurlijk niet weigeren. Anthony stapt deze week op het vliegtuig en Ajax krijgt gewoon zijn miljoenen. Dat zijn gewoon 2 jaar CL inkomsten.
Bam, zou ik daar ook 1% van mogen. :)
p111
 p111 - dinsdag 23 augustus 2022 - 12:57   quote  deeplink  
Nou mij benieuwen wat het gaat woerden.
AkaS
 AkaS - dinsdag 23 augustus 2022 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2022 - 18:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ho wacht, nu is Ten Hag weer een toptrainer!
Wat we niet kunnen ontkennen is dat hij heeft ingegrepen door Maguire en Ronaldo heeft durven te passeren op het moment dat er enorme druk was door 2 nederlagen. En dat zowel Malacia als Martinez als zijnde zijn aankopen het erg goed hebben gedaan.

Dus voor nu is hij een toptrainer :-)

(kan ook niet anders met een geweldige leerschool als Ajax waar hij meer dan credit heeft gekregen...)
AkaS
 AkaS - dinsdag 23 augustus 2022 - 13:05   quote  deeplink  
Antony moet je verkopen wanneer er daadwerkelijk +90mln wordt geboden. Hij is nog niet zo stabiel dat hij alle wedstrijden top is. Hij kan een blessure oplopen en daardoor ruimt tijd niet spelen of zelfs niet meer het niveau halen wat hem wordt toegedicht in potentie. Nee, ik zou nu verkopen. En met Ziyech voor hem in de plaats kan het zomaar heel goed uitpakken.
AkaS
 AkaS - dinsdag 23 augustus 2022 - 13:06   quote  deeplink  
Ajax mag inmiddels weleens met een duidelijk statement naar buiten treden aangaande Ihattaren!!!

Ik zei eerder alle ballen op Mo, maar ik zie eigenlijk ook wel in dat er teveel ruis om hem heen zit om volledig voor hem te gaan. Wellicht volgend seizoen wanneer hij vanaf heden gaat leveren en stabiel blijft op en naast het veld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2022 door AkaS --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 augustus 2022 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2022 - 12:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En pasveer weer plots op de bank zetten ?
Tuurlijk!
Eide
 Eide - dinsdag 23 augustus 2022 - 15:53   quote  deeplink  
Justin Kluivert naar Fulham. AS Roma hoopte dat Ajax nog aan zou kloppen maar in Amsterdam is men bezig met de terugkeer van Hakim Ziyech. Verschillende bronnen melden dat Antony een persoonlijk akkoord heeft met United en dat een persoonlijk akkoord tussen Ajax en Ziyech geen probleem zal zijn. Ajax moet eruit komen met Chelsea en wil dat geregeld hebben voordat het bod op Antony wordt geaccepteerd. Impliciet zit daar de suggestie in dat als Ajax er niet uitkomt met Chelsea het verhoogd bod op Antony wordt afgewezen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 23 augustus 2022 - 18:23   quote  deeplink  
Kluivert ook nog naar Ajax zou wel iets teveel van het goede zijn natuurlijk.
Volgens de Televaag zou morgen alles rond moeten komen. Er zou ca 94 miljoen op tafel worden gelegd voor Anthony en ook Ajax zou akkoord gaan met de nog niet nader genoemde afkoopsom voor Hakim. Wat zou die zijn?
Zou onze Griekse keeper dan ook nog worden gehaald, zitten we wel op alle posities geweldig in een luxe positie. Dan is het alleen nog zaak om daar het beste team van te smeden.....
Yerdas Selzavon
 Yerdas Selzavon - dinsdag 23 augustus 2022 - 19:08   quote  deeplink  
Zou natuurlijk standaard een Griek bij Ajax moeten spelen, Heracles heeft er al eentje.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 augustus 2022 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2022 - 15:53 schreef Eide het volgende:
Justin Kluivert naar Fulham. AS Roma hoopte dat Ajax nog aan zou kloppen maar in Amsterdam is men bezig met de terugkeer van Hakim Ziyech. Verschillende bronnen melden dat Antony een persoonlijk akkoord heeft met United en dat een persoonlijk akkoord tussen Ajax en Ziyech geen probleem zal zijn. Ajax moet eruit komen met Chelsea en wil dat geregeld hebben voordat het bod op Antony wordt geaccepteerd. Impliciet zit daar de suggestie in dat als Ajax er niet uitkomt met Chelsea het verhoogd bod op Antony wordt afgewezen.
En toch denk ik niet dat Ajax nee geet zeggen tegen die 97miljoen Euro als de deal met Ziyech niet lukt. Ook omdat andere spelers dan niet meer zo snel voor Ajax gaan kiezen. Ajax is de springplank voor veel spelers, als je spelers dan niet laat gaan, dan vinden de zaakwarnemers dat niet leuk en die zorgen dan weer dat hun spelers elders worden gestalt.

Maar Ziyech is duidelijk naar Chelsea toe, hij wil naar Ajax en Chelsea wil het maximale. Ik denk huur met optie tot koop lijkt me niet verstandig. Ik denk dat Chelsea Hakim voor veel geld kan verkopen als hij weer aan het spelen is toegekomen bij Ajax. Ajax 1 jaartje Ziyech huren voor 5m salaris en 2.5 miljoen huurkosten, volgend jaar dat Portugeesje en Sontje Hansen op die plek.
Loetje
 Loetje - woensdag 24 augustus 2022 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2022 - 13:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat we niet kunnen ontkennen is dat hij heeft ingegrepen door Maguire en Ronaldo heeft durven te passeren op het moment dat er enorme druk was door 2 nederlagen. En dat zowel Malacia als Martinez als zijnde zijn aankopen het erg goed hebben gedaan.

Dus voor nu is hij een toptrainer :-)

(kan ook niet anders met een geweldige leerschool als Ajax waar hij meer dan credit heeft gekregen...)
Haha! Eens ouwe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 augustus 2022 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2022 - 13:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat we niet kunnen ontkennen is dat hij heeft ingegrepen door Maguire en Ronaldo heeft durven te passeren op het moment dat er enorme druk was door 2 nederlagen. En dat zowel Malacia als Martinez als zijnde zijn aankopen het erg goed hebben gedaan.

Dus voor nu is hij een toptrainer :-)

(kan ook niet anders met een geweldige leerschool als Ajax waar hij meer dan credit heeft gekregen...)
Hmmm eindelijk hoor...
Offffff verschrikkelijk veel geluk, hahahaha
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 25 augustus 2022 - 09:39   quote  deeplink  
Vandaag D-Day, gaat Ajax akkoord met 94 miljoen... Ik denk van wel
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 25 augustus 2022 - 10:19   quote  deeplink  
Begreep dat het 94 exclusief bonussen is en dat het totaal kan oplopen tot 105M.
Daar gaan ze mee akkoord lijkt me. Maar Chelsea ziet dat ook en zal Ziyech alleen willen verkopen voor de hoofdprijs....
Verhuur zal er niet inzitten denk ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Telegraaf: Antony verschijnt dag na United-bod niet op trainingsveld van Ajax









0.0079889