BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Telegraaf: Antony verschijnt dag na United-bod niet op trainingsveld van Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 25 augustus 2022 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 10:19 schreef bertus bikkel het volgende:
Begreep dat het 94 exclusief bonussen is en dat het totaal kan oplopen tot 105M.
Daar gaan ze mee akkoord lijkt me. Maar Chelsea ziet dat ook en zal Ziyech alleen willen verkopen voor de hoofdprijs....
Verhuur zal er niet inzitten denk ik.
Als dat zo is, dan hup gouden strik eromheen en geef ze een Ajax shirtje en seizoenskaart kado!!

Tja Chelsea, geen idee. Als hij goed speelt bij Ajax, kunnen ze Ziyech voor veel geld volgend jaar verkopen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 25 augustus 2022 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 10:36 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan hup gouden strik eromheen en geef ze een Ajax shirtje en seizoenskaart kado!!

Tja Chelsea, geen idee. Als hij goed speelt bij Ajax, kunnen ze Ziyech voor veel geld volgend jaar verkopen.
Of voor de tijd de prijs al bepalen...
Eide
 Eide - donderdag 25 augustus 2022 - 12:41   quote  deeplink  
Bande is vetrokken. Nu nog Magallan en liefst ook Klaiber transferen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 25 augustus 2022 - 12:45   quote  deeplink  
Vergeet Pierie niet....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 augustus 2022 - 12:59   quote  deeplink  
Allemaal topaankopen uit de tijd van Ten Hag en Overmars. Rotzooi dus.
Eide
 Eide - donderdag 25 augustus 2022 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 12:45 schreef bertus bikkel het volgende:
Vergeet Pierie niet....
Nee, inderdaad.
lilian
 lilian - donderdag 25 augustus 2022 - 20:12   quote  deeplink  
En Magallan...
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 26 augustus 2022 - 15:33   quote  deeplink  
En toenb was het ineens heel stil rondom Anthony, denk dat Man Utd toch is doorgeschakeld naar andere opties en dat ze Anthony alsnog links laten liggen. Nou lekker dan van Ten Hag, eerst even Anthony gek maken en nu heeft Ajax straks een gedisillusioneerde Anthony. Dat is niet best.
p111
 p111 - vrijdag 26 augustus 2022 - 17:27   quote  deeplink  
Gokken op de laatste dagen Antony moet de boel een beetje op stang jagen dan hopen ze bij Manchester dat Ajax verkoopt.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 26 augustus 2022 - 19:46   quote  deeplink  
Ajax speelt het hard. En terecht vind ik ook wel.
Hoop alleen wel dat Anthony niet lastig gaat worden. Die boetes waar ik over lees gaan ook alleen maar averechts werken. Ik hoop dat ze eruit komen, met een sterk verbeterd contract voor Anthony en goede afspraken voor de volgende transferperiode. Nog 1 seizoen en een WK knallen gap, dan kun je die welverdiende transfer maken, naar een club die wel voor de prijzen speelt in de CL
Eide
 Eide - vrijdag 26 augustus 2022 - 21:55   quote  deeplink  
United zou vandaag een bod van 90 miljoen hebben ingediend bij Ajax. Fabrizio Romano meldt dat Ajax dat bod onmiddellijk weer heeft afgewezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2022 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 26 augustus 2022 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2022 - 19:46 schreef Jaccio het volgende:
Ajax speelt het hard. En terecht vind ik ook wel.
Hoop alleen wel dat Anthony niet lastig gaat worden. Die boetes waar ik over lees gaan ook alleen maar averechts werken. Ik hoop dat ze eruit komen, met een sterk verbeterd contract voor Anthony en goede afspraken voor de volgende transferperiode. Nog 1 seizoen en een WK knallen gap, dan kun je die welverdiende transfer maken, naar een club die wel voor de prijzen speelt in de CL
Zou mooi zijn Jaccio!
reje
 reje - zaterdag 27 augustus 2022 - 00:33   quote  deeplink  
Helaas voor Ajax maar 90 a 100 miljoen kan je niet weigeren. De perfecte opvolger is Mudryk van Shakhtar. Ook al gespot in de Arena. Ontzettend groot talent, heeft diepgang, scorend vermogen is snel en heeft een goed techniek.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 augustus 2022 - 01:15   quote  deeplink  
En dan zie je lees je een interview van Anthony dat die in feb al wou vertrekken...
p111
 p111 - zaterdag 27 augustus 2022 - 09:14   quote  deeplink  
Ja hij wil gewoon weg, dat zal hij wel gaan merken qua reacties van de Ajax fans die zijn daar niet blij mee.Lijkt mij beter dit laatse bod aan te nemen en op zoek te gaan naar vervanging.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 27 augustus 2022 - 09:59   quote  deeplink  
Lijkt inderdaad een onhoudbare situatie te worden zo. Hoe ver is die Portugese jongen die bij jong gestald is? Kan hij binnenkort aansluiten bij 1 of moet hij nog rijpen?
Eide
 Eide - zaterdag 27 augustus 2022 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 09:59 schreef Jaccio het volgende:
Lijkt inderdaad een onhoudbare situatie te worden zo. Hoe ver is die Portugese jongen die bij jong gestald is? Kan hij binnenkort aansluiten bij 1 of moet hij nog rijpen?
Die heeft een blessure gehad. Daarnaast heeft hij realistisch gezien Berghuis en Tadic nog voor zich. Als Berghuis en Tadic niet worden gezien als een volwaardige vervanger voor Antony... dan is Conseicao echt nog niet toe aan dat werk. De jongen is gehaald voor volgend seizoen. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk.
p111
 p111 - zaterdag 27 augustus 2022 - 10:57   quote  deeplink  
Algazi zou zo maar is kunnen.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 27 augustus 2022 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 10:57 schreef p111 het volgende:
Algazi zou zo maar is kunnen.
Dan ga je er wel zwaar op achteruit. De naam van Kluivert lees ik ook steeds vaker.
Komen toch beiden tekort voor de CL denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2022 door Jaccio --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 27 augustus 2022 - 18:50   quote  deeplink  
Stiekem hoop ik nog op een last minute stunt met 100M voor Antony en een Ziyech/Chelsea die water bij de wijn doet. Zal wel n droom zijn, helaas.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 augustus 2022 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 01:15 schreef nummer10 het volgende:
En dan zie je lees je een interview van Anthony dat die in feb al wou vertrekken...
Klopt..
Dan vraag ik me af of je hem ten koste van alles moet behouden.
Ik vind 90 miljoen een uitstekend bedrag hoor.

Het blijft wel lastig om iemand te vinden die het niveau van Antony evenaart.
De namen die nu rond zingen zijn in mijn ogen niet goed genoeg op Ziyech na
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 augustus 2022 - 22:11   quote  deeplink  
[

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2022 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zaterdag 27 augustus 2022 - 22:15   quote  deeplink  
Antony heeft nog altijd niet getraind sinds het eerste bod van United en is er morgen wederom niet bij.
p111
 p111 - zaterdag 27 augustus 2022 - 23:09   quote  deeplink  
Nou gewoon 90 miljoen cashen want hier heb je ook niks aan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 augustus 2022 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 22:15 schreef Eide het volgende:
Antony heeft nog altijd niet getraind sinds het eerste bod van United en is er morgen wederom niet bij.
Tja zijn money hart ligt bij United, en dan zo gelovig voor de buitenwereld over komen
remco k
 remco k - zondag 28 augustus 2022 - 08:20   quote  deeplink  
Aan de andere kant.

Die jongen geeft blijkbaar aan dat hij en Ajax de afspraak hebben gemaakt voor een traject van twee jaar waarna hij eventueel zou mogen vertrekken. Uiteraard wel voor een goed bedrag.

Ik snap dat Ajax het maximale eruit wil halen. Maar 90 miljoen is in mijn beleving veel te veel geld voor welke eredivisie speler dan ook, dit gaat geen enkele andere club voor Anthony betalen en je had tijd zat voor een vervanger, die tijd heb je nu niet of amper nog.
Je moet die jongen gewoon laten gaan, je krijgt er meer dan eerlijk geld voor en je hebt nog steeds een goede aanval.
p111
 p111 - zondag 28 augustus 2022 - 09:41   quote  deeplink  
Met aanvallende spelers Tadic/Brobbey/Bergwijn/Berghuis/Klaasen/taylor/kudus heb je aardig wat scoorend vermogen over.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 28 augustus 2022 - 11:46   quote  deeplink  
Eens!Nu heb je niks aan hem en laat je gewoon 90-100 M thuis zitten verdampen.
Snel morgen bij laatste verhoogde bod van United strik erom.
Zorg maar dat Conceicao en Ihattaren wedstrijdfit raken en investeer maar in hun toekomst!! Zijn ook weer goudmijntjes.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 28 augustus 2022 - 12:46   quote  deeplink  
Hamstelaar meldt dat Antony definitief weg is zojuist...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 augustus 2022 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 12:46 schreef bertus bikkel het volgende:
Hamstelaar meldt dat Antony definitief weg is zojuist...
Wie??
Jaccio
 Jaccio - zondag 28 augustus 2022 - 14:06   quote  deeplink  
Lijkt inderdaad rond te zijn. Ben benieuwd naar de vervanger en of ze goed vooruit verdedigd hebben. Lees tot nu toe alleen El Ghazi, Kluivert en Stengs als mogelijke opvolgers. Maar wordt van alle drie de namen niet echt warm.
jodocus
 jodocus - zondag 28 augustus 2022 - 17:29   quote  deeplink  
tja is rond , nu toch Depay of Zyech hoop ik
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 28 augustus 2022 - 21:29   quote  deeplink  
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/406518/di-marzio-terugkeer-ziyech-naar-ajax-dichtbij-door-vertrek-antony/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

https://ajaxreport.nl/2022/08/28/brekend-ajax-toch-akkoord-met-chelsea-over-ziyech-transfer/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2022 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - zondag 28 augustus 2022 - 21:44   quote  deeplink  
Even serieus. Ajax verkoopt gewoon een speler voor 100 miljoen. Of er nu beter of slechter van worden uiteindelijk weet ik niet en laat ik in het midden.

Maar het is dan de 13e transfer aller tijden in het voetbal. Dat is voor Ajax wel echt iets om trots op te zijn hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2022 - 23:02   quote  deeplink  
Volgens Romano gaat Ajax niet voor Ziyech trouwens
Eide
 Eide - zondag 28 augustus 2022 - 23:16   quote  deeplink  
Ik verwacht een stortvloed aan geruchten te gaan lezen. We zien het wel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 augustus 2022 - 23:37   quote  deeplink  
Hier komen er al een paar...

Zondagavond deed het bericht de ronde dat Gianluca Di Marzio had gemeld dat Hakim Ziyech alsnog op weg is naar Ajax, maar de berichtgeving van de Italiaan is zeer karig te noemen. Romano noch Mike Verweij van De Telegraaf had bovendien geen enkele noviteit omtrent de toekomst van de Marokkaans international van Chelsea. Eerder was al duidelijk dat Chelsea en Ziyech een verhuurperiode niet zagen zitten, terwijl Ajax niet de intentie had om in de buurt te komen van het aankoopbedrag van veertig miljoen euro in 2020.

Verweij schrijft zondagavond dat technisch manager Gerry Hamstra en zijn rechterhand Klaas-Jan Huntelaar min of meer verplicht zijn een kwaliteitsspeler te kopen of te huren. "Justin Kluivert is gepolst, de naam van de door PSV begeerde Anwar El Ghazi is gevallen en zelfs Leon Bailey (Aston Villa) kwam ter sprake. De komende dagen blijkt of een van die drie wordt aangetrokken of dat er een konijn uit de hoge hoed komt”, zo meldt de Ajax-watcher van het dagblad. Bailey, 25 jaar, maakte een jaar geleden voor 32 miljoen euro de overstap van Bayer Leverkusen naar Aston Villa, maar dat was nog geen onverdeeld succes.

Bailey werd in zijn eerste seizoen bij Aston Villa geplaagd door blessureleed aan zijn bovenbeen en enkel, waardoor de teller tot dusver nog maar op 23 wedstrijden en 2 treffers in alle competities staat. De Jamaicaans international was als tiener dicht bij een overgang naar Ajax, maar door de regelgeving van de FIFA op het gebied van jeugdvoetballers kon hij geen transfer maken en kwam hij uiteindelijk in Oostenrijk terecht. Via KRC Genk en Bayer werkte de buitenspeler zich alsnog op.

Verweij is benieuwd of Kluivert, El Ghazi of Bailey zal worden aangetrokken of dat Ajax ‘met een konijn uit de hoge hoed’ komt. “In de winterstop zou er vervolgens vanuit Zuid-Amerika een Antony 2.0 kunnen komen, die een half jaar mag acclimatiseren óf er net zoals Antony direct staat.”
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 augustus 2022 - 12:57   quote  deeplink  
Heerlijk toch, 100m. Ik ben echt trots op Ajax!! KLasse, gewoon flink cashen en nu ook geld hebben voor een goede keeper en nog een jaartje een stand-in voor Anthony huren.

DIt is toch gewoon geweldig!!
nummer10
 nummer10 - maandag 29 augustus 2022 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 21:44 schreef remco k het volgende:
Even serieus. Ajax verkoopt gewoon een speler voor 100 miljoen. Of er nu beter of slechter van worden uiteindelijk weet ik niet en laat ik in het midden.

Maar het is dan de 13e transfer aller tijden in het voetbal. Dat is voor Ajax wel echt iets om trots op te zijn hoor.
Knap staaltje onderhandelen... Dat hebben hamstra en Huntelaar echt wel netjes gedaan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 13:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Knap staaltje onderhandelen... Dat hebben hamstra en Huntelaar echt wel netjes gedaan..
Vd Sar heeft onderhandeld met Manchester in zaken Antony.

Hamstra en Huntelaar hebben het met alle inkomende en andere uitgaande spelers zeer zeker ook super goed gedaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2022 door Jack Huntelaar --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 augustus 2022 - 15:58   quote  deeplink  
Het is toch lekker dat Ten Hag Ajax zo terugbetaald!! MAn man man, dit is gewoon de super jackpot met Martinez en Anthony.

Er was toch veel geld verdampt in de Corona tijd en we hebben wat miljoenen laten liggen bij andere voetballers: Neres (wel wat voor ontvangen, maar veel te weinig), Onana, Mazraoi.
Dan geven we Klaiber weer gratis aan Utrecht, Labyad was niets. Heerlijk gevoel hou ik over aan deze transfer periode.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 15:58 schreef Ajax we love you het volgende:
Het is toch lekker dat Ten Hag Ajax zo terugbetaald!! MAn man man, dit is gewoon de super jackpot met Martinez en Anthony.

Er was toch veel geld verdampt in de Corona tijd en we hebben wat miljoenen laten liggen bij andere voetballers: Neres (wel wat voor ontvangen, maar veel te weinig), Onana, Mazraoi.
Dan geven we Klaiber weer gratis aan Utrecht, Labyad was niets. Heerlijk gevoel hou ik over aan deze transfer periode.
Helemaal eens!
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 29 augustus 2022 - 17:55   quote  deeplink  
Gewoon even 167 M ontvangen van United voor 2 spelers uit de Eredivisie....
Dat is ongekend!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 31 augustus 2022 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 17:55 schreef bertus bikkel het volgende:
Gewoon even 167 M ontvangen van United voor 2 spelers uit de Eredivisie....
Dat is ongekend!!!!
Nou nou poeh poeh wat leuk dat geld.
Eide
 Eide - woensdag 31 augustus 2022 - 12:04   quote  deeplink  
Nou, best wel. Daarom kan Ajax de salarissen en transfers betalen die voor de rest van Nederland volledig buiten bereik liggen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 31 augustus 2022 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2022 - 12:04 schreef Eide het volgende:
Nou, best wel. Daarom kan Ajax de salarissen en transfers betalen die voor de rest van Nederland volledig buiten bereik liggen.
Of juist teveel betalen voor all the way spelers. Ik zie liever spelers op het veld staan waarvoor je naar het stadion komt. En die niet na 1,5 jaar voor veel geld verkocht worden en er vervolgens middelmaat wordt teruggehaald.
Eide
 Eide - woensdag 31 augustus 2022 - 13:28   quote  deeplink  
Ik denk dat je hier en plank echt mis slaat. Je kan iemand als Antony niet zomaar met iemand met hetzelfde niveau vervangen. Antony had dit niveau ook nog niet toen hij binnen. Soms moet je ook ergens een concessie doen omdat een andere positie van groter belang is. Daarnaast staat er echt wel weer een mooie selectie vind ik. Natuurlijk had ik ook graag gezien dat iemand als Ziyech was teruggekomen, maar Bergwijn heb ik ook echt al prachtige dingen zien doen.

Ocampos wordt ik persoonlijk overigens ook niet zo gelukkig van, maar we zullen zien wat er gaat gebeuren. Alvarez had ik ook bedenkingen bij maar het is ondertussen echt een beest van een voetballer geworden die naadloos in het Ajaxconcept past.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 31 augustus 2022 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2022 - 13:28 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat je hier en plank echt mis slaat. Je kan iemand als Antony niet zomaar met iemand met hetzelfde niveau vervangen. Antony had dit niveau ook nog niet toen hij binnen. Soms moet je ook ergens een concessie doen omdat een andere positie van groter belang is. Daarnaast staat er echt wel weer een mooie selectie vind ik. Natuurlijk had ik ook graag gezien dat iemand als Ziyech was teruggekomen, maar Bergwijn heb ik ook echt al prachtige dingen zien doen.

Ocampos wordt ik persoonlijk overigens ook niet zo gelukkig van, maar we zullen zien wat er gaat gebeuren. Alvarez had ik ook bedenkingen bij maar het is ondertussen echt een beest van een voetballer geworden die naadloos in het Ajaxconcept past.
Plank mis slaan? Kijk alleen al naar de salarissen die bepaalde spelers gegeven wordt terwijl het een speler is die behoorlijk beperkt is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 31 augustus 2022 - 16:34   quote  deeplink  
En ja hoor, daar zijn ze weer, de raven van de RvC. Maar al te graag spelers verkopen voor keiharde miljoenen maar moeilijk doen bij elke transfer. Allemaal om hun eigen bonus niet te zien verdampen en de aandeelhouders tevreden te houden! Kwaliteit hoort op het veld, niet op de bankrekening!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 02 september 2022 - 10:02   quote  deeplink  
Bizar bericht

Gakpo na vertrek van Antony verrassend aangeboden bij Ajax'

8:00 – Cody Gakpo is eerder deze week door zijn management aangeboden bij aartsrivaal Ajax. De aanvaller besloot deze zomer uiteindelijk bij PSV te blijven, al hoopten zijn belangenbehartigers dat hij een transfer ging maken. Er was ook serieuze belangstelling uit de Premier League.

Volgens De Telegraaf zocht de Sports Entertainment Group (SEG), het management van Gakpo, afgelopen maandag contact met Ajax. Daar zou Gakpo zijn aangeboden na een vertrek van Antony naar Manchester United. Gakpo zou voor een transfersom van 43 miljoen euro opgepikt kunnen worden in het Philips Stadion, maar Ajax besloot niet toe te happen. De Amsterdammers versterkten de selectie uiteindelijk nog met Lucas Ocampos.

Van Nistelrooy knows there's plenty of work to be done at PSV
PSV boss Van Nistelrooy knows there's work to be done after crashing out their Champions League playoff

Het is natuurlijk zeer de vraag of Gakpo (23) een mogelijke stap naar Ajax had geaccepteerd. Het is wel zeer opvallend dat zijn managment zijn naam neerlegt bij de grote rivaal en concurrent van zijn huidige werkgever. Bronnen rond Ajax bevestigen aan De Telegraaf dat er contact is geweest over Gakpo, die besloot bij PSV te blijven. Daar staat de aanvaller nog tot de zomer van 2025 onder contract.

Gakpo leek deze zomer hard op weg naar de Premier League. Onder meer Leeds United en Southampton hadden serieuze belangstelling, maar in de slotfase van de transfermarkt besloot de geboren Eindhovenaren voorlopig toch nog bij PSV te blijven. Uiteindelijk trok de international van Oranje donderdagochtend zelf de stekker uit een mogelijke stap naar Engeland. De strijd om zijn handtekening gaat begin 2023 ongetwijfeld verder.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Telegraaf: Antony verschijnt dag na United-bod niet op trainingsveld van Ajax









0.0090508