BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Liverpool - Ajax (UCL, dinsdag 13 september 2022, 21:00); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 september 2022 - 22:47   quote  deeplink  
Ik hou mijn hart vast voor Napoli uit
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2022 - 22:48   quote  deeplink  
Tsja.

Jammer maar het was gewoon wachten.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 september 2022 - 22:48   quote  deeplink  
Minuut 89 inderdaad.

Volkomen terecht.

Ajax was een regelrechte schande vandaag. Inclusief Alfred Schreuder
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 september 2022 - 22:48   quote  deeplink  
Compleet aan onszelf te danken
Eide
 Eide - dinsdag 13 september 2022 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 22:48 schreef Loetje het volgende:
Minuut 89 inderdaad.

Volkomen terecht.

Ajax was een regelrechte schande vandaag. Inclusief Alfred Schreuder
Weet ik niet. Liverpool is gewoon beter. Ajax komt nu niet onder de druk vandaan.

edit, niet toegevoegd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2022 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2022 - 22:50   quote  deeplink  
Ajax mag trots zijn op de werklust die men heeft getoond. Voetballend ben je van minuut 1 tot 90 volledig van de mat gespeeld.

Werkelijk onbegrijpelijk hoe sommige mensen over dit Ajax denken.

Je hebt met deze uitslag zelfs alle geluk van de wereld want als je de kansen gaat bekijken had Liverpool er zomaar 7 kunnen maken.
pth
 pth - dinsdag 13 september 2022 - 22:51   quote  deeplink  
Lekker snel oprotten met die Schreuder, speelt om niet te verliezen I.p.v. om te winnen. Afschuwelijk we zijn geen PiSVee …
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 september 2022 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 22:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Weet ik niet. Liverpool is gewoon beter. Ajax komt nu onder de druk vandaan.
Er lag wel zoveel ruimte. Ajax was bang. In goede doen was het spelbeeld niet zo extreem geweest. 1000% zeker.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 september 2022 - 22:52   quote  deeplink  
Hoe heeft Napoli deze ploeg met 4-1 te grazen genomen? Begin nu wel angstig te worden
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2022 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 22:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Weet ik niet. Liverpool is gewoon beter. Ajax komt nu onder de druk vandaan.
Ik vind het niet schandalig hoor. Ajax is gewoon nog niet zo heel goed. En Liverpool werd door veel supporters gewoon extreem onderschat.
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2022 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 22:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er lag wel zoveel ruimte. Ajax was bang. In goede doen was het spelbeeld niet zo extreem geweest. 1000% zeker.
Liverpool heeft vrijwel geen meter weggegeven. Die ruimte lag er wel, maar de ruimte aan de bal om hem ook te geven is er misschien 2 of 3 keer geweest.
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2022 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 22:52 schreef Jaccio het volgende:
Hoe heeft Napoli deze ploeg met 4-1 te grazen genomen? Begin nu wel angstig te worden
Dat was een heel ander Liverpool.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 september 2022 - 22:54   quote  deeplink  
Dit Ajax heeft niets in de Champions League te zoeken zoals het vanavond gespeeld heeft.

Je zult het tegen Napoli moeten doen, want die hebben bonuspunten tegen Liverpool
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2022 - 22:54   quote  deeplink  
Aangezien het maar 2-1 is geworden denk ik niet dat Ajax hier veel van gaat leren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 september 2022 - 22:55   quote  deeplink  
Jammer maar helaas, Liverpool een maatje te groot wat niet gek is
pth
 pth - dinsdag 13 september 2022 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 22:47 schreef Loetje het volgende:
Wat is Blind toch godvergeten traag aan de bal
Ook zonder bal is ie niet vooruit te branden. Tegen de tijd dat die slome terug is op eigen helft staat de rest al onder de douche. Kudus buiten zijn goal, Blind, Tadic, Berghuis echt verschrikkelijk slecht en dan die kale lul de behanger: stond er bij en keek er naar …
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 september 2022 - 22:56   quote  deeplink  
Pfoe. Akelig groot kwaliteitsverschil. We zijn lang niet zo overklast
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 september 2022 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 22:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er lag wel zoveel ruimte. Ajax was bang. In goede doen was het spelbeeld niet zo extreem geweest. 1000% zeker.
Inderdaad met name in de 1e helft, de 2e helft iets beter.
Taylor een maatje te klein
De verdediging en Pasveer zijn helden
Eide
 Eide - dinsdag 13 september 2022 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Jammer maar helaas, Liverpool een maatje te groot wat niet gek is
Nee, je hoopt dat er meer in zit omdat Liverpool nog niet groots is, maar je loopt vandaag gewoon de hele wedstrijd achter de feiten aan. Ajax kwam geen moment onder de druk vandaan en dan kan je het eigen spelletje ook niet spelen.
pth
 pth - dinsdag 13 september 2022 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 22:52 schreef Jaccio het volgende:
Hoe heeft Napoli deze ploeg met 4-1 te grazen genomen? Begin nu wel angstig te worden
Door uit te gaan van eigen kracht en te voetballen om te winnen i.p.v. dit schijt voetbal van Schreuder dat vanaf minuut 1 gericht was op niet verliezen …
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 september 2022 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 22:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, je hoopt dat er meer in zit omdat Liverpool nog niet groots is, maar je loopt vandaag gewoon de hele wedstrijd achter de feiten aan. Ajax kwam geen moment onder de druk vandaan en dan kan je het eigen spelletje ook niet spelen.
Zo is het Eide, klopt helemaal
Was ik voor de wedstrijd al bang voor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2022 door Jack Huntelaar --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 september 2022 - 23:01   quote  deeplink  
Snel van je afschudden en op naar AZ dan maar. Ik hoop dat ze iniedergeval geleerd hebben en niet alleen onder de indruk waren
pth
 pth - dinsdag 13 september 2022 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 22:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Liverpool heeft vrijwel geen meter weggegeven. Die ruimte lag er wel, maar de ruimte aan de bal om hem ook te geven is er misschien 2 of 3 keer geweest.
Ajax tactiek was vanaf minuut 1 die van een laffe schijtbak. Voetballen om niet te verliezen. Liverpool is overigens gewoon een hele goede ploeg, die volledig in het zadel is geholpen door dat op zekerheid gebaseerde angsthazen voetbal van Schreuder. Was geen fan van die vorige kut muppet, maar die ging tenminste altijd uit van eigen kracht en spelen om te winnen (soms tegen het naïeve aan).
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2022 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 22:58 schreef pth het volgende:

[..]

Door uit te gaan van eigen kracht en te voetballen om te winnen i.p.v. dit schijt voetbal van Schreuder dat vanaf minuut 1 gericht was op niet verliezen …
Ik weet vrij zeker dat dit niet het plan is geweest.

Ik ben bang dat Ajax gewoon niet beter kan en zich moet richten op plek 3 om een leuke EL te gaan spelen na de winter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 september 2022 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat dit niet het plan is geweest.

Ik ben bang dat Ajax gewoon niet beter kan en zich moet richten op plek 3 om een leuke EL te gaan spelen na de winter.
Is een beetje kort door de bocht, laten we hier niet van uit gaan
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 september 2022 - 23:05   quote  deeplink  
Kan natuurlijk ook zijn dat de overwinning van Napoli puur incidenteel was en ze morgen punten verspelen tegen Rangers. Morgen zal een en ander duidelijk worden en weten we zeker waar we een beetje staan in deze poule
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 13 september 2022 - 23:08   quote  deeplink  
Als er 4 of 5 spelers niet hun vorm halen bij ajax, is ajax een middenmoter in Europa. Dit is wat ik hoor , heb niets gezien. Klopt dit?
pth
 pth - dinsdag 13 september 2022 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat dit niet het plan is geweest.

Ik ben bang dat Ajax gewoon niet beter kan en zich moet richten op plek 3 om een leuke EL te gaan spelen na de winter.
Ik heb Ajax zelden vanaf minuut 1 vanuit zich zelf achteruit zien voetballen. Vrees dat het wel degelijk een plan was. Daarnaast was bij Ajax een man of 5-6 totaal om te janken en doet de trainer werkelijk helemaal niets om daar iets aan te veranderen.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 september 2022 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 23:08 schreef Ronald 1960 het volgende:
Als er 4 of 5 spelers niet hun vorm halen bij ajax, is ajax een middenmoter in Europa. Dit is wat ik hoor , heb niets gezien. Klopt dit?
Geen idee of ze niet hun vorm haalden, of dat ze gewoon niet beter kunnen als ze echte tegenstand hebben. Maar klopt, er waren een aantal onzichtbaar en dan is de pijnlijke middmaat zichtbaar
pth
 pth - dinsdag 13 september 2022 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 23:05 schreef Jaccio het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat de overwinning van Napoli puur incidenteel was en ze morgen punten verspelen tegen Rangers. Morgen zal een en ander duidelijk worden en weten we zeker waar we een beetje staan in deze poule
Napoli speelt Rangers morgen ook helemaal op een hoop. Speelden tegen Liverpool al volledig uit eigen kracht en wil om te winnen. Pakten Liverpool precies waar ze te pakken zijn en dat is achterin.
pth
 pth - dinsdag 13 september 2022 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 23:10 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Geen idee of ze niet hun vorm haalden, of dat ze gewoon niet beter kunnen als ze echte tegenstand hebben. Maar klopt, er waren een aantal onzichtbaar en dan is de pijnlijke middmaat zichtbaar
Als Bergwijn het op dit niveau niet kan brengen, dan is er 30 miljoen door de plee gespoeld.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 13 september 2022 - 23:15   quote  deeplink  
"Liverpool speelt eigenlijk zoals Ajax vorige week speelde tegen Rangers, en Ajax leek meer op het Rangers van die avond", zegt Janssen.

citaat van Theo Janssen....

Dat lijkt alsof ajax zijn niveau niet haalt
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 september 2022 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 23:15 schreef Ronald 1960 het volgende:
"Liverpool speelt eigenlijk zoals Ajax vorige week speelde tegen Rangers, en Ajax leek meer op het Rangers van die avond", zegt Janssen.

citaat van Theo Janssen....

Dat lijkt alsof ajax zijn niveau niet haalt
Of Ajax haalde wel zijn niveau, maar het niveau van Liverpool is gewoon velen maken hoger.
Ik weet het echt f niet. Speelde Ajax zo slecht? Of Liverpool zo goed? Heel erg benieuwd naar de rest van de wedstrijden in deze poule
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2022 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is een beetje kort door de bocht, laten we hier niet van uit gaan
Ik zou dat ook gewoon schandalig vinden met deze selectie.

Maar het is gewoon nog niet geweldig dit seizoen en dit is echt de enige tegenstand die we gehad hebben.

Az is de volgende test. Ajax heeft dan twee dagen langer rust gehad.
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2022 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 23:08 schreef Ronald 1960 het volgende:
Als er 4 of 5 spelers niet hun vorm halen bij ajax, is ajax een middenmoter in Europa. Dit is wat ik hoor , heb niets gezien. Klopt dit?
Ik denk oprecht dat het niks met vorm te maken heeft.

Ik denk dat Ajax op dit moment nog niet beter kan.
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2022 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 23:10 schreef pth het volgende:

[..]

Ik heb Ajax zelden vanaf minuut 1 vanuit zich zelf achteruit zien voetballen. Vrees dat het wel degelijk een plan was. Daarnaast was bij Ajax een man of 5-6 totaal om te janken en doet de trainer werkelijk helemaal niets om daar iets aan te veranderen.
Nou als je de interviews hoort was het absoluut niet het plan om achteruit te spelen.
pth
 pth - dinsdag 13 september 2022 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 23:15 schreef Ronald 1960 het volgende:
"Liverpool speelt eigenlijk zoals Ajax vorige week speelde tegen Rangers, en Ajax leek meer op het Rangers van die avond", zegt Janssen.

citaat van Theo Janssen....

Dat lijkt alsof ajax zijn niveau niet haalt
Waren gewoon 5 - 6 spelers die onherkenbaar waren en Blind als verdediger in dit soort wedstrijden is bijna lachwekkend. Kudus is geen spits en gaat het ook nooit worden. Prima goal en voor de rest had je er geen ruk aan. Berghuis lijkt wel verlamd. Tadic lijkt langzaam maar zeker het einde van zijn effectieve levensduur te bereiken. Taylor is er nog lang niet. Bergwijn heeft een volledige off-day.
pth
 pth - dinsdag 13 september 2022 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou als je de interviews hoort was het absoluut niet het plan om achteruit te spelen.
Vandaar dat iedere bal achteruit gespeeld werd, wat Ajax normaal nooit doet (zelfs Alvarez was daar mee gestopt).
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 september 2022 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2022 - 23:21 schreef pth het volgende:

[..]

Waren gewoon 5 - 6 spelers die onherkenbaar waren en Blind als verdediger in dit soort wedstrijden is bijna lachwekkend. Kudus is geen spits en gaat het ook nooit worden. Prima goal en voor de rest had je er geen ruk aan. Berghuis lijkt wel verlamd. Tadic lijkt langzaam maar zeker het einde van zijn effectieve levensduur te bereiken. Taylor is er nog lang niet. Bergwijn heeft een volledige off-day.
Een aantal spelers waren niet in goede doen, hadden te veel ontzag voor de tegenstander
Met name Taylor
Bergwijn niet gezien vandaag
Tadic werd goed afgedekt, kwam niet voor bij zijn man

Petje af voor Timber, Bassey redelijk goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2022 door Jack Huntelaar --
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 13 september 2022 - 23:42   quote  deeplink  
Precies zoals voorspeld, iedereen was veel te positief afgelopen weken. We speelden tegen de lamme en de blinde en we waren ineens next level...haha
Vanaf vandaag konden we zien waar we staan in Europa en zondag in de ED.
Wel erg afwachtend gewisseld door Schreuder trouwens. In de rust hadden Brobbey en Klaassen moeten komen omdat het middenveld compleet werd overlopen. Dat het tot dan 1-1 stond mag geen reden zijn om niet in te grijpen.
p111
 p111 - dinsdag 13 september 2022 - 23:44   quote  deeplink  
Dit tempo wat Liverpool speelt heeft Ajax nog niet gespeeld,en daar konden ze niet mee omgaan.
Verdiende overwinning.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 september 2022 - 01:48   quote  deeplink  
Te late wissels, en gewoon een beter liverpool.. Kudus op het doelpunt na amper gezien, geen enkele uitblinker op bassey en Alvarez na denk ik.. blind bij de 1-0 totaal niet op positie.. ach wat maakt het uit.. vandaag de mindere tegen een Liverpool met extra rust en die wat goed te maken had.. 1-2 is absoluut geen schande...
remco k
 remco k - woensdag 14 september 2022 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2022 - 01:48 schreef nummer10 het volgende:
Te late wissels, en gewoon een beter liverpool.. Kudus op het doelpunt na amper gezien, geen enkele uitblinker op bassey en Alvarez na denk ik.. blind bij de 1-0 totaal niet op positie.. ach wat maakt het uit.. vandaag de mindere tegen een Liverpool met extra rust en die wat goed te maken had.. 1-2 is absoluut geen schande...
Even luisteren wat er gezegd wordt door mannen van Ajax zelf over de 1-0. Blind schuift hoger door op het veld omdat ze in balbezit zijn. Bassey komt daardoor bij Salah die hem los laat als die bal de lucht in gaat zonder te kijken waar Blind is. Geen enkele speler op de wereld kan dan op zo’n kort stukje 20 meter goed maken op Salah.

Blind had kunnen proberen te anticiperen op die bal, maar dat lijkt me wel heel bijzonder dat je aan ziet komen dat de bal de lucht in gaat.
remco k
 remco k - woensdag 14 september 2022 - 07:59   quote  deeplink  
Blind stond gisteren constant tegenover zowel Arnold als Salah. geen idee wat het tactische plan daarachter was, maar daardoor kwamen we constant in de problemen.
Bergwijn bleef maar blind druk zetten tussen hun cv en Arnold in en Arnold liep gewoon naar voren. Taylor was in diezelfde zone ook constant zijn man kwijt. Daarbij is Blind met dat soort ruimtes heel kwetsbaar en zeker tegen twee goede spelers

Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat daar tactisch niets aan gedaan is. Als je dan ook tiago zo vrij als een vogeltje ziet dartelen over het veld, ben je gewoon kansloos en mag je gewoon heel gelukkig zijn dat je er gister niet met veel meer goals verschil af bent gegaan.
p111
 p111 - woensdag 14 september 2022 - 08:01   quote  deeplink  
Ook Schreuder is mede schuldig als je ziet dat je middenveld het niet meer kan belopen,moet je wisselen.Dat had in minuut 80 nog prima gekunt.3 spelers die dan 12 minuten het snot voor de ogen kunnen voetballen dan had je misschien de 1-1 kunnen redden,Een zwaar minpunt van deze trainer.
jodocus
 jodocus - woensdag 14 september 2022 - 09:17   quote  deeplink  
gewoon jammer , op naar AZ
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 september 2022 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2022 - 08:01 schreef p111 het volgende:
Ook Schreuder is mede schuldig als je ziet dat je middenveld het niet meer kan belopen,moet je wisselen.Dat had in minuut 80 nog prima gekunt.3 spelers die dan 12 minuten het snot voor de ogen kunnen voetballen dan had je misschien de 1-1 kunnen redden,Een zwaar minpunt van deze trainer.
Het middenveld op Alvarez na kwam te kort, met Klaassen had je het net zo niet gered.
Hun middenveld met Thiago stak er met kop en schouders boven uit

Hier door konden wij niet aan aanvallen toekomen, daarnaast kon onze voorhoede de bal ook niet vast houden.

Kwaliteitsverschil, Schreuder had kunnen wisselen naar had waarschijnlijk niet veel uit gemaakt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - woensdag 14 september 2022 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2022 - 08:01 schreef p111 het volgende:
Ook Schreuder is mede schuldig als je ziet dat je middenveld het niet meer kan belopen,moet je wisselen.Dat had in minuut 80 nog prima gekunt.3 spelers die dan 12 minuten het snot voor de ogen kunnen voetballen dan had je misschien de 1-1 kunnen redden,Een zwaar minpunt van deze trainer.
Ik vind schreuder hoofd schuldig.

Er was geen aangepast tactisch plan. Ze hebben daarnaast 90 minuten lang hetzelfde gedaan.

Hoe kun je tiago nou constant zo vrij laten. Datzelfde geld voor de uitzakkende jota en Arnold.
remco k
 remco k - woensdag 14 september 2022 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2022 - 12:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het middenveld op Alvarez kwam te kort, met Klaassen had je het net zo niet gered.
Hun middenveld met Thiago steekt er met kop en schouders boven uit

Daardoor konden wij niet aan aanvallen toekomen, daarnaast kon onze voorhoede de bal ook niet vast houden.

Kwaliteitsverschil, Schreuder had kunnen wisselen naar had waarschijnlijk niet veel uit gemaakt
Dat vind ik echt kolder. Als je Klaassen ipv berghuis had laten spelen, had je hem op tiago laten spelen, dan was Liverpool echt een stuk minder geweest omdat echt alles via hem ging.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 september 2022 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2022 - 12:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vind ik echt kolder. Als je Klaassen ipv berghuis had laten spelen, had je hem op tiago laten spelen, dan was Liverpool echt een stuk minder geweest omdat echt alles via hem ging.
Thiago ziet Klaassen niet eens staan, is een klasse apart.

Ik denk niet dat dit veel uit had gemaakt.
Heel het elftal van Liverpool draaide beter, er zijn maar bitter weinig ploegen die gister had kunnen winnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2022 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Liverpool - Ajax (UCL, dinsdag 13 september 2022, 21:00); 2 - 1









0.0074269