BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fortuna - Ajax 14.30 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 13:40   quote  deeplink  
Onze nieuwe aanwinst gelijk aanvoerder wat ik zo lees...

Succes allemaal ! Ben heel benieuwd naar onze debutanten
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 03 september 2023 - 13:47   quote  deeplink  
Volkomen terecht wat mij betreft. Grote speler met dezelfde uitstraling en instelling als Tadic. Nu afwachten of hij dit ook bij ons kan waarmaken..
Voor de rest lijkt mij het middenveld een beetje te licht wat duelkracht betreft.
Gezien de situatie op dit moment en de lastige wedstrijd vorig jaar in Sittard, hou ik het vandaag op 2-2.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 september 2023 - 13:52   quote  deeplink  
Opstelling Ajax:
Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Avila; Van den Boomen, Hlynsson, Tahirovic; Mikautadze, Brobbey, Forbs

Geweldig omdat Wijndal en Taylor niet in de basis staan, mooie uitdaging voor de nieuwe spelers, ik hoop dat Akpom nog invalt, leuk voor Hlynsson
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 september 2023 - 14:20   quote  deeplink  
Weer die fucking Rensch! Garant voor sowieso een tegendoelpunt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 september 2023 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 14:20 schreef Ajax Warrior het volgende:
Weer die fucking Rensch! Garant voor sowieso een tegendoelpunt.
Ik hoop dat Gaaei minuten krijgt
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 14:42   quote  deeplink  
Kom je lekker weg. Hoe lang gaat die ontzettende natte tosti van een Rensch nog opgesteld worden? Is echt van het niveau Telstar die klootviool …
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 september 2023 - 14:42   quote  deeplink  
Ik zit hier heerlijk op de dijk in het zonnetje, heb de wedstrijd opgenomen, natuurlijk wil ik de stand niet weten dus ga ik offline😆
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 14:44   quote  deeplink  
Lachwekkend die Rensch …
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 14:47   quote  deeplink  
Je kan nog beter met 10 man gaan spelen dan die dweilebak van een Rensch opstellen …
remco k
 remco k - zondag 03 september 2023 - 14:47   quote  deeplink  
De drive van sutalo en avila bevalt me wel. Verder valt er nog weinig over te zeggen anders dat dan Rensch weer een achterlijke actie begaat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 september 2023 - 14:47   quote  deeplink  
Nog even....waarom staat Brobbey in de spits en niet Akpom of Mikautadze?
remco k
 remco k - zondag 03 september 2023 - 14:48   quote  deeplink  
En wat me niet bevalt is het druk zetten van Ajax. Allemaal een beetje hoog staan en afwachtend. Waarom niet des Ajax vol gas jagen.
remco k
 remco k - zondag 03 september 2023 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 14:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Nog even....waarom staat Brobbey in de spits en niet Akpom of Mikautadze?
Geen idee. Een spits moet je uiteindelijk ook vertrouwen geven en ik denk dat Brobbey echt voorlopig het vertrouwen krijgt en ze Akpom laten invallen totdat hij laat zien echt beter te zijn.

Mikautadze gaat denk ik geen spits spelen.
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 14:48 schreef remco k het volgende:
En wat me niet bevalt is het druk zetten van Ajax. Allemaal een beetje hoog staan en afwachtend. Waarom niet des Ajax vol gas jagen.
Ik vraag me echt af wat Steijnemans allemaal uitvoert op de training. Druk zetten kun je gewoon oefenen, net als je veldbezetting en basis patronen. Snap dat het tijd kost met zo veel nieuwe spelers, maar er is zelfs nog geen contour zichtbaar naar mijn mening.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 14:52   quote  deeplink  
Ik zeg niks meer over rensch... Waarom trouwens geen gaaei ?
remco k
 remco k - zondag 03 september 2023 - 14:53   quote  deeplink  
Mikautadze doet overigens alles verkeerd in de eerste twintig minuten.
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 14:53 schreef remco k het volgende:
Mikautadze doet overigens alles verkeerd in de eerste twintig minuten.
Speelde niet voor niets in de 2e divisie van Frankrijk … echter die Forbes loopt ook maar een beetje als een kip zonder kop rond.
remco k
 remco k - zondag 03 september 2023 - 14:56   quote  deeplink  
Rensch sprint ook gewoon niet vol gas terug als er wat misgaat. Dat vind ik altijd echt onacceptabel
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 03 september 2023 - 15:01   quote  deeplink  
Middenveld geen duelkracht en voorin 3 blinde paarden die rennen zonder idee...
Trainertje moet het logisch gaan neerzetten...
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 14:56 schreef remco k het volgende:
Rensch sprint ook gewoon niet vol gas terug als er wat misgaat. Dat vind ik altijd echt onacceptabel
Rensch is gewoon een aanfluiting. Had bij mij na 10 minuten al kunnen gaan douchen. Die Gaaei is toch zo bijzonder volgens die bezopen Duitser.
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 15:03   quote  deeplink  
Nou opbokken met Brobbey en Akpom maar een kans geven. Meteen ook Gaaei voor Rensch, dan kost het je maar één wisselbeurt.
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 15:12   quote  deeplink  
Zou van Hooydonck dan toch gelijk hebben en is die Steijn gewoon een lui varken? Nog twee wedstrijden van dit gekloot en ik heb wel genoeg gezien onder Steijnemans en overigens ook van die doorgedraaide mafkees Mof.
remco k
 remco k - zondag 03 september 2023 - 15:13   quote  deeplink  
Brobbey loopt nergens op. Beweegt alleen maar als de bal al gespeeld is en maakt gewoon geen voor acties. Dat is gewoon onmogelijk voetballen voor de middenvelders.
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 15:13 schreef remco k het volgende:
Brobbey loopt nergens op. Beweegt alleen maar als de bal al gespeeld is en maakt gewoon geen voor acties. Dat is gewoon onmogelijk voetballen voor de middenvelders.
Dat trucje met je dikke reet tegen een tegenstander aan gaan staan duwen en dus ook nooit met je smoel naar het doel staan werkt voor geen meter. En maar doorgaan met hetzelfde …
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 03 september 2023 - 15:19   quote  deeplink  
Klopt niet veel van en trainertje is al gefrustreerd....
Wordt nog huilen straks uit naar Twente en thuis tegen Feyenoord
Hoeveel tijd gaat het kosten om de juiste samenstelling te vinden?
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 15:20   quote  deeplink  
De hele voorhoede is een drama. Gerucht gaat dat ze van de week tegen elf vuilnisbakken hebben geoefend en welgeteld tot 0 kansen zijn gekomen …
remco k
 remco k - zondag 03 september 2023 - 15:20   quote  deeplink  
Goede actie van Brobbey ondanks buitenspel. Dit wil je de hele wedstrijd zien.
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 15:21   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat je met normaal beleid Bosz als trainer had kunnen hebben en Lang op linksbuiten …
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 15:22   quote  deeplink  
Frustratie druipt er al weer vanaf bij die kneuzen …
Scout2
 Scout2 - zondag 03 september 2023 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 15:21 schreef pth het volgende:
En dan te bedenken dat je met normaal beleid Bosz als trainer had kunnen hebben en Lang op linksbuiten …
Lang, dest, neres, schouten.
Hadden bij ons kunnen(moeten) staan met een beetje vernuft.

Geldt ook voor mikey van der ven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 september 2023 door Scout2 --
Scout2
 Scout2 - zondag 03 september 2023 - 15:30   quote  deeplink  
Gewoon pure onkunde bij Ajax op kantoor
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 15:30 schreef Scout2 het volgende:
Gewoon pure onkunde bij Ajax op kantoor
Die bezopen Duitser is gewoon een totale ramp …
Scout2
 Scout2 - zondag 03 september 2023 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 15:31 schreef pth het volgende:

[..]

Die bezopen Duitser is gewoon een totale ramp …
Hopen dat Steijn de verwachtingen waar maakt, zie er nog niet veel van op het moment. Maargoed ik geef hem nog een aantal weken nieuwelingen zijn er net.
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 15:33 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Hopen dat Steijn de verwachtingen waar maakt, zie er nog niet veel van op het moment. Maargoed ik geef hem nog een aantal weken nieuwelingen zijn er net.
Kijk er hetzelfde tegenaan, hoewel de hand van Steijn totaal onzichtbaar is tot nu toe …
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 15:33 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Hopen dat Steijn de verwachtingen waar maakt, zie er nog niet veel van op het moment. Maargoed ik geef hem nog een aantal weken nieuwelingen zijn er net.
Kan wel pijnlijk worden met Twente (uit) en de kakkerlakken aanstaande …
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 15:58   quote  deeplink  
Prima redding weer van Gorter. Maar sjezus wat een kut elftal is dit …
Jaccio
 Jaccio - zondag 03 september 2023 - 16:04   quote  deeplink  
Ik vind het verschrikkelijk om te zeggen, maar ik voel zo weinig bij dit Ajax. Besloot de tv toch maar even aan te doen voor de 2e helft, maar heb hem na 15 minuten alweer uitgezet. Dit is de eerste wedstrijd die ik kijk dit seizoen, maar het voelt gewoon niet als Ajax. Althans ik heb er niet meer hetzelfde gevoel bij.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 16:04 schreef Jaccio het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk om te zeggen, maar ik voel zo weinig bij dit Ajax. Besloot de tv toch maar even aan te doen voor de 2e helft, maar heb hem na 15 minuten alweer uitgezet. Dit is de eerste wedstrijd die ik kijk dit seizoen, maar het voelt gewoon niet als Ajax. Althans ik heb er niet meer hetzelfde gevoel bij.
Dat komt wel weer... Maar ik maak me wel zorgen om wat ik zie, maar goed we zijn net begonnen, dus laten we hopen dat het allemaal goedkomt !
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 september 2023 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 15:13 schreef remco k het volgende:
Brobbey loopt nergens op. Beweegt alleen maar als de bal al gespeeld is en maakt gewoon geen voor acties. Dat is gewoon onmogelijk voetballen voor de middenvelders.
Brobbey was vroeger heel goed in verstoppertje spelen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 03 september 2023 - 16:16   quote  deeplink  
Gaat wel beter over paar maanden denk ik maar dan staan we 5de op 15 punten achterstand....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 september 2023 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 14:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zit hier heerlijk op de dijk in het zonnetje, heb de wedstrijd opgenomen, natuurlijk wil ik de stand niet weten dus ga ik offline😆
Het begon met 0-0, het was bij rust 0-0 en het eindigde met 0-0. Ik zou die 1,5 uur terugkijken jezelf besparen.
pth
 pth - zondag 03 september 2023 - 16:25   quote  deeplink  
Dit seizoen is al afgelopen voordat het begonnen is. Dit door een Duitse randdebiel bij elkaar gekochte Ajax is terminaal ziek … Ga een andere liefhebberij zoeken, want dit is een vorm van masochisme.
remco k
 remco k - zondag 03 september 2023 - 16:39   quote  deeplink  
Ongelooflijk dit.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 16:39   quote  deeplink  
Ruk pot, ruk voetbal... Heel veel meer kan ik er ook niet echt van maken...
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2023 - 17:11   quote  deeplink  
De hele Ajax directie mag zich dit wel verwijten hoor.

Steijn begint vandaag dus pas met zijn voorbereiding met spelers die hij naar alle waarschijnlijkheid zelf amper tot niet kent.

Ajax heeft deze transferperiode zijn hele identiteit overboord gegooid en alles en iedereen heeft dat laten gebeuren.

De enige 2 waarbij ik erg overtuigd zal zijn dat ze een meerwaarde gaan hebben, is Sutalo en Tahirovic.

Wat Mislintat gedaan heeft, is zo gevaarlijk. De directie heeft op hun beurt weer bepaalde transfers tegengehouden die we misschien juist wel nodig hadden.

Nee, dit is Ajax niet. En dat is hetgeen wat mij stoort. Het voelt alsof ik even heel ver van dit af sta, omdat Ajax simpelweg zijn DNA kwijtraakt. Hetgeen wat juist zo mooi is aan onze club. Want wat er ook gebeurde, Ajax stond voor idealen.

Het resultaat vandaag is hooguit een gevolg daarvan en neem ik Steijn niet kwalijk. Ik denk oprecht dat dat een hele goede trainer is.

Maar zoals het er nu voor gaat staan, zie ik PSV en Feyenoord 1 & 2 worden, Twente 3 en Ajax 4. Ook al is het gelukkig nog erg vroeg.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 03 september 2023 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 13:47 schreef bertus bikkel het volgende:
Volkomen terecht wat mij betreft. Grote speler met dezelfde uitstraling en instelling als Tadic. Nu afwachten of hij dit ook bij ons kan waarmaken..
Voor de rest lijkt mij het middenveld een beetje te licht wat duelkracht betreft.
Gezien de situatie op dit moment en de lastige wedstrijd vorig jaar in Sittard, hou ik het vandaag op 2-2.
Uitslag fout , toto goed!
Heb even de geschiedenis bestudeerd en dan blijkt dat voor n interland break Ajax al 3 jaar op rij punten verspeelt...
Maar hoe lang geleden is het dat we de 0 hebben gehouden in een officiële wedstrijd??
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 03 september 2023 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 16:25 schreef pth het volgende:
Dit seizoen is al afgelopen voordat het begonnen is. Dit door een Duitse randdebiel bij elkaar gekochte Ajax is terminaal ziek … Ga een andere liefhebberij zoeken, want dit is een vorm van masochisme.
Die Duitser doet dit omdat er niemand is die hem terug fluit. Hij heeft de sleutels van o ze mooie club in handen gekregen en mag doen wat hij wil.
Das niet zijn schuld maar die van degene die hem aangesteld hebben...
Er is zoals zo vaak gezegd geen leiding met visie en dat voor een beurs genoteerd bedrijf.
De prestaties op het veld zijn het uiteindelijke gevolg.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 18:04   quote  deeplink  
Ok stel de Duitser had de aangekochte spelers niet gekocht.. (waar iedereen om vroeg) wie hadden we er dan ingezet ?
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2023 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 18:04 schreef nummer10 het volgende:
Ok stel de Duitser had de aangekochte spelers niet gekocht.. (waar iedereen om vroeg) wie hadden we er dan ingezet ?
Ligt er nog altijd aan wie je haalt en op de wijze waarop. Steijn op de persconferentie net was alles zeggend, dan houdt echt alles op.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 18:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ligt er nog altijd aan wie je haalt en op de wijze waarop. Steijn op de persconferentie net was alles zeggend, dan houdt echt alles op.
Ben ik absoluut met je eens hoor.. maar zullen ze echt allemaal zo slecht zijn zoals het er nu uit ziet ? Ik denk oprecht dat we de volgende pot als ze allemaal wat langer samen zijn we iets moois kunnen gaan zien (hoop ik dan op he)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fortuna - Ajax 14.30 uur









0.0089399