BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fortuna - Ajax 14.30 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2023 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 18:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ben ik absoluut met je eens hoor.. maar zullen ze echt allemaal zo slecht zijn zoals het er nu uit ziet ? Ik denk oprecht dat we de volgende pot als ze allemaal wat langer samen zijn we iets moois kunnen gaan zien (hoop ik dan op he)
Dat weet niemand. Het feit is dat je je DNA te grabbel gooit en je Steijn wel een hele lastige opdracht geeft. Namelijk hier heb je 11 onbekende spelers, alle nationaliteiten die geen hond kent en maak er maar wat van.

Dat is wel gewoon een aparte manier van werken, want Steijn wordt nu alweer bekritiseerd. Maar die kan hier echt vrijwel niks aan doen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 03 september 2023 - 19:03   quote  deeplink  
Eens! Hij kan pas vanaf 1 september gaan bouwen aan een team. Wat je wel van m mag verwachten is dat hij het logisch neerzet en wissels op tijd en logisch toepast. Als je bijvoorbeeld vandaag ziet dat Brobbey telkens vast loopt of vastgehouden wordt, eens proberen een ander type spits te brengen. Ik verwacht ook dat hij bijvoorbeeld die Deense rechtsback speelminuten laat maken ipv Rensch die niet in vorm is....
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 september 2023 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 18:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat weet niemand. Het feit is dat je je DNA te grabbel gooit en je Steijn wel een hele lastige opdracht geeft. Namelijk hier heb je 11 onbekende spelers, alle nationaliteiten die geen hond kent en maak er maar wat van.

Dat is wel gewoon een aparte manier van werken, want Steijn wordt nu alweer bekritiseerd. Maar die kan hier echt vrijwel niks aan doen.
Enige puntje is zijn uitleg van het systeem en vandaag met twee 10's start en geen rechtsbuiten.

En dan laat je Conceição zo makkelijk vertrekken.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 september 2023 - 19:11   quote  deeplink  
Maar lijken me prima spelers die gewoon even moeten wennen aan elkaar.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 18:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat weet niemand. Het feit is dat je je DNA te grabbel gooit en je Steijn wel een hele lastige opdracht geeft. Namelijk hier heb je 11 onbekende spelers, alle nationaliteiten die geen hond kent en maak er maar wat van.

Dat is wel gewoon een aparte manier van werken, want Steijn wordt nu alweer bekritiseerd. Maar die kan hier echt vrijwel niks aan doen.
Is absoluut lastig, maar is dat niet een beetje bij elke ploeg waar een nieuwe trainer komt? De trainer kent niemand en de spelers kennen de trainer niet.. ik denk oprecht dat het tijd nodig heeft..

Qua dna of des Ajax met je eens hoor, maar dit werd al een beetje ingezet met tenhag en ook afgelopen seizoen met Schreuder... En ja dat heeft weer alles met de doorstroom te maken vanaf de jeugd (en daar hebben jullie meer kijk op) maar jong Ajax is niet echt veel soeps meer heb ik vd week gezien..

Wie of wie waren er schuldig aan het vertrek van jonk overigens ? Dat is me een beetje ontgaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 september 2023 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 19:37   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 september 2023 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2023 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 19:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Is absoluut lastig, maar is dat niet een beetje bij elke ploeg waar een nieuwe trainer komt? De trainer kent niemand en de spelers kennen de trainer niet.. ik denk oprecht dat het tijd nodig heeft..

Qua dna of des Ajax met je eens hoor, maar dit werd al een beetje ingezet met tenhag en ook afgelopen seizoen met Schreuder... En ja dat heeft weer alles met de doorstroom te maken vanaf de jeugd (en daar hebben jullie meer kijk op) maar jong Ajax is niet echt veel soeps meer heb ik vd week gezien..

Wie of wie waren er schuldig aan het vertrek van jonk overigens ? Dat is me een beetje ontgaan
Het is veel meer dan een speler niet kennen.

Je kent ook spelers niet die je ofwel hebt zien spelen, of je altijd de taal nog spreekt. Er is letterlijk op het laatste moment van alles bij elkaar geflikkerd. Dit kan je gewoon niet doen, zeker niet bij Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 september 2023 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 16:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het begon met 0-0, het was bij rust 0-0 en het eindigde met 0-0. Ik zou die 1,5 uur terugkijken jezelf besparen.
Tja net terug gezien, het was Ajax onwaardig, veel spelers die het Ajax niveau niet haalden.

Als dit het niveau wordt dit seizoen dan eindigen we niet in de top 5

Idd in en in triest
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 20:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is veel meer dan een speler niet kennen.

Je kent ook spelers niet die je ofwel hebt zien spelen, of je altijd de taal nog spreekt. Er is letterlijk op het laatste moment van alles bij elkaar geflikkerd. Dit kan je gewoon niet doen, zeker niet bij Ajax.
Dat ben ik zeker wel met je eens, de aankopen zijn te laat gekomen ipv in de voorbereiding al.. dan had je er al gestaan waarschijnlijk.. maar had Overmars dit ook niet in het begin met Bosz dat ziyech bijv nog halsoverkop moest komen omdat de rvc in het begin overal een stokje voor stak ? Of heb ik dat mis
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 september 2023 - 21:16   quote  deeplink  
We misten vanmiddag een goede spits, een linksbuiten en rechtsbuiten maar het meest miste we een goede 10.

Ik hoop dat we met Berghuis een goede aanvoer hebben met de voorhoede, meer kan ik er niet van maken
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2023 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 21:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:
We misten vanmiddag een goede spits, een linksbuiten en rechtsbuiten maar het meest miste we een goede 10.

Ik hoop dat we met Berghuis een goede aanvoer hebben met de voorhoede, meer kan ik er niet van maken
Die spits vrees ik nog niet zo.

Maar de flanken en de 10, degene die het gevaar moeten stichten... Daar maak ik me enorme zorgen over

Ik had liever 3 aankopen minder gehad en Thiago Almada op 10. Dat was voor Ajax zeer waarschijnlijk een cruciale meerwaarde geworden
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 23:19   quote  deeplink  
Mjah welke aankopen minder, daar zit ik een beetje mee...
Pietje
 Pietje - zondag 03 september 2023 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 22:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die spits vrees ik nog niet zo.

Maar de flanken en de 10, degene die het gevaar moeten stichten... Daar maak ik me enorme zorgen over

Ik had liever 3 aankopen minder gehad en Thiago Almada op 10. Dat was voor Ajax zeer waarschijnlijk een cruciale meerwaarde geworden
Eens! De 10, maar ook de 6 zijn altijd cruciaal geweest voor het spel van Ajax. En natuurlijk de opkomende backs.
Maar vandaag miste ik met name de 10.
Ik heb nog altijd de ziekte in. Slecht voor mijn nachtrust.
wvb
 wvb - maandag 04 september 2023 - 04:40   quote  deeplink  
Een vluchtig bij elkaar geharkt allegaartje, een heel contingent aan buitenlanders, van velerlei afkomst en pluimage, slecht gescout.
Bosz heeft het bij PSV beter voor elkaar, ook qua persoonlijke inbreng, keuzes en inspraak.
De start van het seizoen zo mogelijk nog rampzaliger dan vorig jaar, het rommel en rammelt, tussen en in alle geledingen.
Amateurisme ten top van beleidsmakers met grote ego's, welke enig verstand van voetbal ontberen.
Mislintat koopt maar wat bij elkaar uit de grote grabbelton, allerlei tussen personen verrijken zich zonder enige schroom.
De TD, vaart kennelijk zoveel mogelijk zijn eigen koers, wordt nauwelijks terug gefloten en wordt daarin wordt hij niet gekend, noch gedekt door de trainer, nu al niet meer en het seizoen is nog maar net begonnen.
Onvoorstelbaar dat een beursgenoteerd bedrijf zulke klungels over de portemonnee laat waken.
Alles van het recent aangekochte materiaal wat nu wederom door de mand valt, betekent een zware verliespost voor de club.
Toeschouwers zullen zich ook steeds meer gaan bedenken vooraleer een toegangskaartje te gaan kopen, want het veldspel is miserabel, niet om aan te zien.
Dit jaar gaat Ajax duikelen, als nooit eerder te voren.
Naast PSV en Feyenoord zullen ook AZ en Fc-Twente, over Ajax heen gaan walsen in de stand.
Ik denk de trainer, de TD en Jan van Halst, al voor de kerst de laan uitgestuurd, met wederom behoudt van uitkering.
De club richt zich volslagen ten gronde met de huidige koers die het vaart.
Een aanfluiting is het management van de club.
Paniekvoetbal wordt er gespeeld, letterlijk en figuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 september 2023 door wvb --
p111
 p111 - maandag 04 september 2023 - 08:47   quote  deeplink  
Tja ik begrijp echt wel dat je tijd nodig hebt,waarschijnlijk 1 a 2 maanden. Salatu is oke en Vidal nog geen oordeel onze Argentijnse vriend pakt wel meteen weer een kaart,dat is dan wel weer positief een nw Nico ? .Die nw rechtsback kwam voor Rensch wil ik ook best een kans geven Rensch blijft nog steeds onder zijn niveau.Prop kan mij nog niet bekoren maar oke is 19 ,ik vond onze Belgische vriend Grod best wel gevaarijk.Op 10 onze jeugdspeler moet nog groeien daar mis je Berghuis .Dan hebben we onze Kroaat Sosa en onze Noorse vriend nog niet in actie gezien,ik denk dat we echt onze trainer wat tijd moeten gunnen,dit gaat nog wel beter worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 september 2023 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 22:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die spits vrees ik nog niet zo.

Maar de flanken en de 10, degene die het gevaar moeten stichten... Daar maak ik me enorme zorgen over

Ik had liever 3 aankopen minder gehad en Thiago Almada op 10. Dat was voor Ajax zeer waarschijnlijk een cruciale meerwaarde geworden
Ik riep toen ook om Almada of Spertsyan, dan Berghuis maar op 10, Bergwijn hebben we hard nodig op links, het grootste probleem is de rechtsbuiten, tja Forbs dan maar
Pietje
 Pietje - maandag 04 september 2023 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 04:40 schreef wvb het volgende:
Een vluchtig bij elkaar geharkt allegaartje, een heel contingent aan buitenlanders, van velerlei afkomst en pluimage, slecht gescout.
Bosz heeft het bij PSV beter voor elkaar, ook qua persoonlijke inbreng, keuzes en inspraak.
De start van het seizoen zo mogelijk nog rampzaliger dan vorig jaar, het rommel en rammelt, tussen en in alle geledingen.
Amateurisme ten top van beleidsmakers met grote ego's, welke enig verstand van voetbal ontberen.
De TD, vaart zoveel mogelijk zijn eigen koers, daarin wordt hij niet gekend, noch gedekt door de trainer, nu al niet meer, het seizoen is net pas begonnen.
Onvoorstelbaar dat een beursgenoteerd bedrijf zulke klungels over de portemonnee laat waken.
Toeschouwers zullen zich ook steeds meer gaan bedenken vooraleer een toegangskaartje te gaan kopen, want het veldspel is miserabel, niet om aan te zien.
Dit jaar gaat Ajax duikelen, als nooit eerder te voren.
Naast PSV en Feyenoord zullen ook AZ en Fc Twente, over Ajax heen gaan walsen in de stand.
Ik denk de trainer, de TD en Jan van Halst, al voor de kerst de laan uitgestuurd, met wederom behoudt van uitkering.
De club richt zich volslagen ten gronde met de huidige koers die het vaart.
Ik deel je angst en ergernis voor (bijna) 100% hoor, echter denk ik dat Maurice Steijn "gespaard" wordt. Wat kan hij eraan doen dat TD Mislintat met soepsooitje op de proppen kwam? Mislintat, de RvC en de directie zijn verantwoordelijk voor dit beleid. Steijn had er volgens mij geen invloed op. Hij kreeg dat allegaartje in zijn schoot geworpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 september 2023 door Pietje --
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - maandag 04 september 2023 - 10:50   quote  deeplink  
ja dat vind ik ook. Geef Steijn gewoon even een paar weken de tijd. Hij heeft in ieder geval gezorgd dat Ajax spelers niet meer zeuren en zaniken bij iedere duw en overtreding.
Nu alleen nog beter met elkaar laten voetballen. En durf ook een aantal spelers gewoon te laten staan. Dat laat ze groeien.
Pietje
 Pietje - maandag 04 september 2023 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 10:50 schreef Obdam4Ajax het volgende:
ja dat vind ik ook. Geef Steijn gewoon even een paar weken de tijd. Hij heeft in ieder geval gezorgd dat Ajax spelers niet meer zeuren en zaniken bij iedere duw en overtreding.
Nu alleen nog beter met elkaar laten voetballen. En durf ook een aantal spelers gewoon te laten staan. Dat laat ze groeien.
In een artikel in de Volkskrant vanmorgen geeft de directie van Ajax toe, dat Maurice Steijn geen enkele invloed had bij inkomende transfers. Frustrerend genoeg, lijkt mij.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 september 2023 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 23:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens! De 10, maar ook de 6 zijn altijd cruciaal geweest voor het spel van Ajax. En natuurlijk de opkomende backs.
Maar vandaag miste ik met name de 10.
Ik heb nog altijd de ziekte in. Slecht voor mijn nachtrust.
Eens een goede 10 werd gemist, en een goede 6 geeft meer rust.

Ben benieuwd naar Sivert Mannsverk of hij Alvarez doet vergeten
nummer10
 nummer10 - maandag 04 september 2023 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 11:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

In een artikel in de Volkskrant vanmorgen geeft de directie van Ajax toe, dat Maurice Steijn geen enkele invloed had bij inkomende transfers. Frustrerend genoeg, lijkt mij.
Perez zei dat gisteren wel mooi.. zover ik weet heeft steijn hiermee ingestemd, dan moet je niet na de tijd lopen zeuren maar had je gelijk er wat van moeten zeggen..

Ik denk oprecht dat Sven wel degelijk spelers heeft gekocht op de posities die nodig waren.. of ze goed genoeg zijn weten we nooit en ik hoop dat steijn er een elftal van kan maken, maar dat is toch echt aan de trainer..

Ik zie het nog altijd goedkomen uiteindelijk..

Wat me wel enorm stoort is het niet aantrekken van onze armeen uit rusland
remco k
 remco k - maandag 04 september 2023 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 18:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat weet niemand. Het feit is dat je je DNA te grabbel gooit en je Steijn wel een hele lastige opdracht geeft. Namelijk hier heb je 11 onbekende spelers, alle nationaliteiten die geen hond kent en maak er maar wat van.

Dat is wel gewoon een aparte manier van werken, want Steijn wordt nu alweer bekritiseerd. Maar die kan hier echt vrijwel niks aan doen.
Waar hij wel iets aan kan doen en ook absoluut niet mag doen is nu al een hele hoop in twijfel trekken door zijn uitspraken en zijn openheid.

Hij straalt in niks uit 1 blok te zijn bij Ajax en dat is hem wel heel erg te verwijten.
remco k
 remco k - maandag 04 september 2023 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 23:19 schreef nummer10 het volgende:
Mjah welke aankopen minder, daar zit ik een beetje mee...
Als je concencao hebt hoef je Forbs niet te kopen. Lijken allebei geen rendement te hebben maar beiden wel tegenstanders bezig te kunnen houden. Forbs speelt daarnaast liever vanaf links waar je Bergwijn en Godts hebt. Mikautadze lijkt me een overbodige aankoop, een 9,5 past helemaal niet bij Ajax. Daar spelen we namelijk niet mee. Twee linksbacks kopen is complete onzin, 1 was meer dan voldoende geweest. Ramaj is volkomen overbodig.

En nog erger. Psv heeft Lang Dest en Schouten gehaald die Ajax ook had kunnen halen voor minder geld dan wij de posities nu voor hebben ingevuld.
Pietje
 Pietje - maandag 04 september 2023 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je concencao hebt hoef je Forbs niet te kopen. Lijken allebei geen rendement te hebben maar beiden wel tegenstanders bezig te kunnen houden. Forbs speelt daarnaast liever vanaf links waar je Bergwijn en Godts hebt. Mikautadze lijkt me een overbodige aankoop, een 9,5 past helemaal niet bij Ajax. Daar spelen we namelijk niet mee. Twee linksbacks kopen is complete onzin, 1 was meer dan voldoende geweest. Ramaj is volkomen overbodig.

En nog erger. Psv heeft Lang Dest en Schouten gehaald die Ajax ook had kunnen halen voor minder geld dan wij de posities nu voor hebben ingevuld.
Eens, echt 100% eens. Zoiets noemde ik eerder al wanbeleid.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 september 2023 - 14:03   quote  deeplink  
Wat een paniek.........
wvb
 wvb - maandag 04 september 2023 - 14:27   quote  deeplink  
Na alles wat er vorig jaar gebeurd is, met die vage zaakwaarnemer van Schreuder en Tadic, nu dit weer, alle handelingsvrijheid geven aan een recent aangestelde TD.
Mijn mond valt open van van totale verbijstering.
De trainer is slechts een marionet, dat spreekt hij zelf uit.
Zowel de TD als de trainer, als een aantal spelers welke nu snel binnengehengeld zijn passen totaal niet in de Ajax filosofie.
Dit gaat geheid fout, de media legt nu alles onder een vergrootglas.
Loetje
 Loetje - maandag 04 september 2023 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar hij wel iets aan kan doen en ook absoluut niet mag doen is nu al een hele hoop in twijfel trekken door zijn uitspraken en zijn openheid.

Hij straalt in niks uit 1 blok te zijn bij Ajax en dat is hem wel heel erg te verwijten.
Ik ben zelf iemand die niet wegloopt voor de waarheid, dus ervaar het zelf niet als iets ergs

Ik kan het me namelijk heel goed voorstellen dat wanneer jou ideeën compleet genegeerd worden en je talloze spelers krijgt die je niet kent of niet om gevraagd hebt, het frustrerend is. Zeker wanneer jij daar op afgerekend wordt.

Persoonlijk heb ik daar niks op tegen.
nummer10
 nummer10 - maandag 04 september 2023 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je concencao hebt hoef je Forbs niet te kopen. Lijken allebei geen rendement te hebben maar beiden wel tegenstanders bezig te kunnen houden. Forbs speelt daarnaast liever vanaf links waar je Bergwijn en Godts hebt. Mikautadze lijkt me een overbodige aankoop, een 9,5 past helemaal niet bij Ajax. Daar spelen we namelijk niet mee. Twee linksbacks kopen is complete onzin, 1 was meer dan voldoende geweest. Ramaj is volkomen overbodig.

En nog erger. Psv heeft Lang Dest en Schouten gehaald die Ajax ook had kunnen halen voor minder geld dan wij de posities nu voor hebben ingevuld.
Lang dest en schouten...

Lang ging volgens mij naar psv toen tadic en Bergwijn er nog waren
Dest kan aanvallen, maar verdedigend niks en we hebben het top talent rensch nog toch ? En nu geeai..

Schouten was dacht ik 12 mil, en volgens mij hebben wij daar nu een goed talent lopen (tahirovic)

Keeper was aangetrokken als reserver (talent) en Gorter mocht verhuurd worden.. alleen door een blessure anders gelopen maar dit kon niemand voorspellen

Concenciao te licht bevonden denk ik door Steijn

Mikautadze van wat ik heb gezien gewoon een spits die volgens mij ook prima op 10 kan..

Steijn moet niet zo zeuren want heeft gewoon met satulo tahirovic Berghuis Bergwijn etc een prima selectie (beter dan Sparta afgelopen seizoen) dus moet het hier ook lukken..

No stress alles komt goed !
Loetje
 Loetje - maandag 04 september 2023 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je concencao hebt hoef je Forbs niet te kopen. Lijken allebei geen rendement te hebben maar beiden wel tegenstanders bezig te kunnen houden. Forbs speelt daarnaast liever vanaf links waar je Bergwijn en Godts hebt. Mikautadze lijkt me een overbodige aankoop, een 9,5 past helemaal niet bij Ajax. Daar spelen we namelijk niet mee. Twee linksbacks kopen is complete onzin, 1 was meer dan voldoende geweest. Ramaj is volkomen overbodig.

En nog erger. Psv heeft Lang Dest en Schouten gehaald die Ajax ook had kunnen halen voor minder geld dan wij de posities nu voor hebben ingevuld.
Met name Jerdy Schouten was een echte Ajax speler geweest. Die had ik heel graag zien komen.
nummer10
 nummer10 - maandag 04 september 2023 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 15:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben zelf iemand die niet wegloopt voor de waarheid, dus ervaar het zelf niet als iets ergs

Ik kan het me namelijk heel goed voorstellen dat wanneer jou ideeën compleet genegeerd worden en je talloze spelers krijgt die je niet kent of niet om gevraagd hebt, het frustrerend is. Zeker wanneer jij daar op afgerekend wordt.

Persoonlijk heb ik daar niks op tegen.
Maar dit was al bekend bij de aanstelling, dat het zo zou gaan.. dan moet je niet achteraf gaan zeuren toch..
nummer10
 nummer10 - maandag 04 september 2023 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 16:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Met name Jerdy Schouten was een echte Ajax speler geweest. Die had ik heel graag zien komen.
Is tahirovic in potentie niet nog beter ? En dan hebben we onze nieuwe noor nog...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 september 2023 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 16:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Met name Jerdy Schouten was een echte Ajax speler geweest. Die had ik heel graag zien komen.
Eens, hij is wel minder maar heeft wat weg van Franky de Jong.

Nou schijnt Sivert Mannsverk opkomend ook heel goed te zijn, ben benieuwd
Loetje
 Loetje - maandag 04 september 2023 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 16:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar dit was al bekend bij de aanstelling, dat het zo zou gaan.. dan moet je niet achteraf gaan zeuren toch..
Dat hangt er vanaf. Dit had niemand verwacht denk ik
Loetje
 Loetje - maandag 04 september 2023 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 16:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens, hij is wel minder maar heeft wat weg van Franky de Jong.

Nou schijnt Sivert Mannsverk opkomend ook heel goed te zijn, ben benieuwd
Een Frenkie de Jong halen wij ook niet. Was een prima alternatief geweest
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 september 2023 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 17:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een Frenkie de Jong halen wij ook niet. Was een prima alternatief geweest
Zeker weten, die is niet te betalen, was zeker een goed alternatief geweest.
Nu is het afwachten of Mannsverk wat is
nummer10
 nummer10 - maandag 04 september 2023 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 17:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf. Dit had niemand verwacht denk ik
Meende het maanden geleden al ergens gelezen te hebben dat die al werd gezegd (voor de aanstelling van Steijn)
Loetje
 Loetje - maandag 04 september 2023 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 17:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Meende het maanden geleden al ergens gelezen te hebben dat die al werd gezegd (voor de aanstelling van Steijn)
Los van het feit dat ik jou en iedere ander zijn mening respecteer, lees ik je momenteel wel met gefronste wenkbrauwen.

Toen er glorietijd was, lag je letterlijk niets anders dan te zeiken en zeveren op Ajax. Wanneer het crisis is en Ajax gewoon zijn identiteit overeind gooit, ben je ineens enorm positief?

Ik vind dat oprecht heel vreemd, of het valt op zijn minst op.

Voor mij staat Steijn nogmaals los van deze discussie. Want wanneer uitspraken ook gedaan zoon, het Ajax DNA mag nooit in gevaar brengen en rechtvaardigd deze gang van zaken niet.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2023 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 23:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Los van het feit dat ik jou en iedere ander zijn mening respecteer, lees ik je momenteel wel met gefronste wenkbrauwen.

Toen er glorietijd was, lag je letterlijk niets anders dan te zeiken en zeveren op Ajax. Wanneer het crisis is en Ajax gewoon zijn identiteit overeind gooit, ben je ineens enorm positief?

Ik vind dat oprecht heel vreemd, of het valt op zijn minst op.

Voor mij staat Steijn nogmaals los van deze discussie. Want wanneer uitspraken ook gedaan zoon, het Ajax DNA mag nooit in gevaar brengen en rechtvaardigd deze gang van zaken niet.
Heb al eerder (geen idee of het hier was op dit stukje forum) waarom ik zo negatief was... Dat stond eigenlijk los van Ajax.. Ben het met je eens wat betreft het ajax dna hoor..
wat een kut woord eigenlijk :D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 september 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 05 september 2023 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 15:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben zelf iemand die niet wegloopt voor de waarheid, dus ervaar het zelf niet als iets ergs

Ik kan het me namelijk heel goed voorstellen dat wanneer jou ideeën compleet genegeerd worden en je talloze spelers krijgt die je niet kent of niet om gevraagd hebt, het frustrerend is. Zeker wanneer jij daar op afgerekend wordt.

Persoonlijk heb ik daar niks op tegen.
Ik loop ook nooit weg voor de waarheid maar die bespreek je wel intern. Ik ga bij onze klanten ook niet bespreken dat een van mijn vertegenwoordigers loze beloftes maakt, als dat zo is bespreek je zoiets intern en natuurlijk mag dat heel hard.

Want wat moeten spelers denken, ik ben voor veel geld gekocht maar m’n trainer laat doorschemeren me eigenlijk niet te willen hebben. Dat komt zeker ten goede van het zelfvertrouwen.

Wat hij zegt is niks mis mee maar het aan de grote klok hangen help je echt helemaal niemand mee.
remco k
 remco k - dinsdag 05 september 2023 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 16:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Lang dest en schouten...

Lang ging volgens mij naar psv toen tadic en Bergwijn er nog waren
Dest kan aanvallen, maar verdedigend niks en we hebben het top talent rensch nog toch ? En nu geeai..

Schouten was dacht ik 12 mil, en volgens mij hebben wij daar nu een goed talent lopen (tahirovic)

Keeper was aangetrokken als reserver (talent) en Gorter mocht verhuurd worden.. alleen door een blessure anders gelopen maar dit kon niemand voorspellen

Concenciao te licht bevonden denk ik door Steijn

Mikautadze van wat ik heb gezien gewoon een spits die volgens mij ook prima op 10 kan..

Steijn moet niet zo zeuren want heeft gewoon met satulo tahirovic Berghuis Bergwijn etc een prima selectie (beter dan Sparta afgelopen seizoen) dus moet het hier ook lukken..

No stress alles komt goed !
Mooi is dat. Je gaat aankopen opnoemen zoals gaai om te vertellen dat je Dest niet nodig had. Dest was de eerste wedstrijden bij psv beter dan welke speler bij Ajax dan ook tot nu toe.

Lang gaf zelfs aan naar Ajax te willen, dat had je gewoon moeten regelen.

Reserve keeper is niet nodig geweest. Gorter had gewoon tweede keeper geweest, setford is een goede keeper en pasveer komt ook terug. Gorter had je dan maar niet moeten verhuren.

En leuk dat Steijn het nu niet zag zitten in concencao. Maar die jongen brengt meer dan welke vleugelspeler tot nu toe heeft laten zien. En Steijn zelf heeft nok niks laten zien.

Want ook de jongens die er al wel waren zijn beter dan iedere plek bij Excelsior en fortuna. En daarmee heeft hij meer dan voldoende tijd gehad.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 05 september 2023 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2023 - 14:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een paniek.........
😄😁😉
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 september 2023 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 07:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi is dat. Je gaat aankopen opnoemen zoals gaai om te vertellen dat je Dest niet nodig had. Dest was de eerste wedstrijden bij psv beter dan welke speler bij Ajax dan ook tot nu toe.

Lang gaf zelfs aan naar Ajax te willen, dat had je gewoon moeten regelen.

Reserve keeper is niet nodig geweest. Gorter had gewoon tweede keeper geweest, setford is een goede keeper en pasveer komt ook terug. Gorter had je dan maar niet moeten verhuren.

En leuk dat Steijn het nu niet zag zitten in concencao. Maar die jongen brengt meer dan welke vleugelspeler tot nu toe heeft laten zien. En Steijn zelf heeft nok niks laten zien.

Want ook de jongens die er al wel waren zijn beter dan iedere plek bij Excelsior en fortuna. En daarmee heeft hij meer dan voldoende tijd gehad.
Helemaal eens.
Wat betreft Test, vermoed ik dat hij een harde leerschool in Barcelona heeft gehad en de lessen aldaar goed heeft begrepen. Hij is een uitstekende verdediger (geworden).
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 september 2023 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 10:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal eens.
Wat betreft Test, vermoed ik dat hij een harde leerschool in Barcelona heeft gehad en de lessen aldaar goed heeft begrepen. Hij is een uitstekende verdediger (geworden).
Doet het zeer goed bij PSV opkomend, was hij altijd al sterk in.

Verdedigend vond ik hem nooit best, bij PSV heb ik hem nog niet echt zien verdedigen, maar goed het kan zijn dat hij daar in verbeterd is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 september 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2023 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 07:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi is dat. Je gaat aankopen opnoemen zoals gaai om te vertellen dat je Dest niet nodig had. Dest was de eerste wedstrijden bij psv beter dan welke speler bij Ajax dan ook tot nu toe.

Lang gaf zelfs aan naar Ajax te willen, dat had je gewoon moeten regelen.

Reserve keeper is niet nodig geweest. Gorter had gewoon tweede keeper geweest, setford is een goede keeper en pasveer komt ook terug. Gorter had je dan maar niet moeten verhuren.

En leuk dat Steijn het nu niet zag zitten in concencao. Maar die jongen brengt meer dan welke vleugelspeler tot nu toe heeft laten zien. En Steijn zelf heeft nok niks laten zien.

Want ook de jongens die er al wel waren zijn beter dan iedere plek bij Excelsior en fortuna. En daarmee heeft hij meer dan voldoende tijd gehad.
Sorry dest kan me echt niet bekoren (verdedigend) en lang is gekocht door psv toen tadic en Bergwijn er nog waren als ik me niet vergis..

Keeper ben ik met je eens hoor maar Gorter zou verhuurd worden (niet goed genoeg volgens Steijn)

Rest heb ik hier al geroepen, zelfs met een nog mindere selectie had je beter voetbal moeten spelen, en dat mag je Steijn wel aanrekenen (maar ik geef hem de tijd wel)

Dus dat stuk zijn we het zeker eens
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2023 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 07:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik loop ook nooit weg voor de waarheid maar die bespreek je wel intern. Ik ga bij onze klanten ook niet bespreken dat een van mijn vertegenwoordigers loze beloftes maakt, als dat zo is bespreek je zoiets intern en natuurlijk mag dat heel hard.

Want wat moeten spelers denken, ik ben voor veel geld gekocht maar m’n trainer laat doorschemeren me eigenlijk niet te willen hebben. Dat komt zeker ten goede van het zelfvertrouwen.

Wat hij zegt is niks mis mee maar het aan de grote klok hangen help je echt helemaal niemand mee.
Helemaal eens.. vraag me alleen af waarom hij dit roept, want wat je al zegt wat moeten de spelers denken..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 september 2023 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 13:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Helemaal eens.. vraag me alleen af waarom hij dit roept, want wat je al zegt wat moeten de spelers denken..
En heel de Ajax organisatie, alles wat Ajax is...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2023 - 17:15   quote  deeplink  
Zullen zien, misschien wel gewoon een domme uitspraak die anders bedoelt is.. wie weet..
Loetje
 Loetje - woensdag 06 september 2023 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 01:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heb al eerder (geen idee of het hier was op dit stukje forum) waarom ik zo negatief was... Dat stond eigenlijk los van Ajax.. Ben het met je eens wat betreft het ajax dna hoor..
wat een kut woord eigenlijk :D
Vind het wel een mooi woord. Ajax is een van de weinige clubs met echt een eigen identiteit. Daar ben ik trots op
Loetje
 Loetje - woensdag 06 september 2023 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 07:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik loop ook nooit weg voor de waarheid maar die bespreek je wel intern. Ik ga bij onze klanten ook niet bespreken dat een van mijn vertegenwoordigers loze beloftes maakt, als dat zo is bespreek je zoiets intern en natuurlijk mag dat heel hard.

Want wat moeten spelers denken, ik ben voor veel geld gekocht maar m’n trainer laat doorschemeren me eigenlijk niet te willen hebben. Dat komt zeker ten goede van het zelfvertrouwen.

Wat hij zegt is niks mis mee maar het aan de grote klok hangen help je echt helemaal niemand mee.
Ik snap en hoor wat je zegt. Maar wat ik eruit haal, is dat hij dat wel degelijk intern aangegeven heeft.

Hij is wel degene die straks afgerekend wordt he.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 september 2023 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 10:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind het wel een mooi woord. Ajax is een van de weinige clubs met echt een eigen identiteit. Daar ben ik trots op
Dat is wel weer waar !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fortuna - Ajax 14.30 uur









0.0102190