BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fortuna - Ajax 14.30 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 september 2023 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 10:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik snap en hoor wat je zegt. Maar wat ik eruit haal, is dat hij dat wel degelijk intern aangegeven heeft.

Hij is wel degene die straks afgerekend wordt he.
Als die dit veldspel doorzet zal dat ook terecht zijn.. had al eerder gezegd ook al zullen het geen toppers zijn die die heeft gekregen, het spel is echt slecht te noemen wat echt simpelweg beter kan en moet met de huidige spelers
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 september 2023 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 11:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Als die dit veldspel doorzet zal dat ook terecht zijn.. had al eerder gezegd ook al zullen het geen toppers zijn die die heeft gekregen, het spel is echt slecht te noemen wat echt simpelweg beter kan en moet met de huidige spelers
Geef Steyn de tijd, we zijn net begonnen, heeft met deze selectie misschien wel 2 jaar nodig.
Ook Frenky de Jong die nog steeds Ajax in zijn hart heeft laat dit weten
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 september 2023 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 16:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Geef Steyn de tijd, we zijn net begonnen, heeft met deze selectie misschien wel 2 jaar nodig.
Ook Frenky de Jong die nog steeds Ajax in zijn hart heeft laat dit weten
Ik geef hem zeker de tijd... Maar als ik het spel bekijk vind ik dat die achter loopt.. zelfs kleinere clubjes met minder materiaal dan wat er nu bij Ajax loopt die spelen leuker, dat stoort me wel en mag je zeker Steijn wel aanrekenen vind ik..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 september 2023 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 17:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik geef hem zeker de tijd... Maar als ik het spel bekijk vind ik dat die achter loopt.. zelfs kleinere clubjes met minder materiaal dan wat er nu bij Ajax loopt die spelen leuker, dat stoort me wel en mag je zeker Steijn wel aanrekenen vind ik..
Nu al???
Sla je weer op hol?

Deze jongens zijn net bij elkaar, verschillende talen, komen bij een vreemde club.
Daarnaast kan Steyn geen ijzer met handen breken, heb geduld en verwacht er niet te veel van.

Beseft ook dat de selecties van de kleinere clubs grotendeels met elkaar spelen en dat de communicatie er is.
Daar zijn geen 12 nieuwe gezichten bij gekomen
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 september 2023 - 20:47   quote  deeplink  
Nee 16 nieuwe gezichten ongeveer bij az waarvan ook 7 buitenlanders.. om maar even een voorbeeld te noemen..

Zoals ik al zei (en volgens mij heeft Remco of wie het ook was dit ook benoemt) zelfs met nog minder materiaal had je leuker voetbal kunnen spelen, of tenminste herkenbaar voetbal waar een gedachte te zien is..

En zoals je ook kan lezen geef ik hem zeker de tijd, maar er moeten wel lijnen zichtbaar gaan worden..

Gaat dat nog lukken na zijn uitspraken over de selectie ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 september 2023 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 20:47 schreef nummer10 het volgende:
Nee 16 nieuwe gezichten ongeveer bij az waarvan ook 7 buitenlanders.. om maar even een voorbeeld te noemen..

Zoals ik al zei (en volgens mij heeft Remco of wie het ook was dit ook benoemt) zelfs met nog minder materiaal had je leuker voetbal kunnen spelen, of tenminste herkenbaar voetbal waar een gedachte te zien is..

En zoals je ook kan lezen geef ik hem zeker de tijd, maar er moeten wel lijnen zichtbaar gaan worden..

Gaat dat nog lukken na zijn uitspraken over de selectie ?
Wat betreft Steyns
Ik vind gewoon dat je te vroeg concludeerd, meer niet.

En natuurlijk heb je met minder materiaal van niveau leuker voetbal gespeeld maar daar ging het mij niet over.

Het gaat er mij over dat je Steyns het voordeel van de twijfel moet geven, we zijn nog maar net op weg.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 september 2023 - 21:56   quote  deeplink  
Ow maar dat doe ik zeker kerel.. No worrys.. al zou ik al een idee erachter zien zou me dat al enigszins gerust stellen, maar dat zie ik helaas nog niet... Laten we hopen dat dat in iedergeval de aankomende potten komt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 september 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 september 2023 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 21:56 schreef nummer10 het volgende:
Ow maar dat doe ik zeker kerel.. No worrys.. al zou ik al een idee erachter zien zou me dat al enigszins gerust stellen, maar dat zie ik helaas nog niet... Laten we hopen dat dat in iedergeval de aankomende potten komt
Ik vind je al vroeg negatief...
p111
 p111 - woensdag 06 september 2023 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 20:47 schreef nummer10 het volgende:
Nee 16 nieuwe gezichten ongeveer bij az waarvan ook 7 buitenlanders.. om maar even een voorbeeld te noemen..

Zoals ik al zei (en volgens mij heeft Remco of wie het ook was dit ook benoemt) zelfs met nog minder materiaal had je leuker voetbal kunnen spelen, of tenminste herkenbaar voetbal waar een gedachte te zien is..

En zoals je ook kan lezen geef ik hem zeker de tijd, maar er moeten wel lijnen zichtbaar gaan worden..

Gaat dat nog lukken na zijn uitspraken over de selectie ?
Dat is onmogelijk in deze korte tijd,zonder Berghuis en zonder Bergwijn en een Satulo eerste wedtrijd en nog geen Sato en eerste keer die Argentijn .Hier heeft Stein zeker 2/3 maanden voor nodig .maar helaas het is Ajax en die speelt tegen Marseille en Twente uit en 010 thuis onmogelijke opgave.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 september 2023 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 22:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat is onmogelijk in deze korte tijd,zonder Berghuis en zonder Bergwijn en een Satulo eerste wedtrijd en nog geen Sato en eerste keer die Argentijn .Hier heeft Stein zeker 2/3 maanden voor nodig .maar helaas het is Ajax en die speelt tegen Marseille en Twente uit en 010 thuis onmogelijke opgave.
Eens,
Borna Sosa en Sivert Mannsverk moeten ook nog aansluiten, het team is nog niet compleet

Lastig om punten te pakken in deze situatie tegen deze ploegen
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 september 2023 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 22:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik vind je al vroeg negatief...
Dus daarom spelen clubs waarvan de hele selectie net zo duur is als satulo beter veldspel dan Ajax op dit moment? Wat is daar negatief aan ? Gewoon een feit.. fortuna gast, laat me niet lachen en is simpel weg een trainer aan te rekenen.. maar je mag me negatief noemen hoor, geen probleem ik zie wat ik zie... En het is kut wat ze nu laten zien, en dat met 100+ investeringen en met wat je al had
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 september 2023 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 23:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens,
Borna Sosa en Sivert Mannsverk moeten ook nog aansluiten, het team is nog niet compleet

Lastig om punten te pakken in deze situatie tegen deze ploegen
Ga toch weg joh 🤣 lastig punten pakken tegen een fortuna met een selectie van 200 mil
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 september 2023 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 23:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens,
Borna Sosa en Sivert Mannsverk moeten ook nog aansluiten, het team is nog niet compleet

Lastig om punten te pakken in deze situatie tegen deze ploegen
Maar dat zijn onbekenden zonder status.. toch ?
remco k
 remco k - donderdag 07 september 2023 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 13:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Sorry dest kan me echt niet bekoren (verdedigend) en lang is gekocht door psv toen tadic en Bergwijn er nog waren als ik me niet vergis..

Keeper ben ik met je eens hoor maar Gorter zou verhuurd worden (niet goed genoeg volgens Steijn)

Rest heb ik hier al geroepen, zelfs met een nog mindere selectie had je beter voetbal moeten spelen, en dat mag je Steijn wel aanrekenen (maar ik geef hem de tijd wel)

Dus dat stuk zijn we het zeker eens
Over lang. Dat heet anticiperen.

Dest is defensief gewoon een heel stuk beter geworden en is op alle vlakken verder dan een Gaai nu is.
remco k
 remco k - donderdag 07 september 2023 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 10:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik snap en hoor wat je zegt. Maar wat ik eruit haal, is dat hij dat wel degelijk intern aangegeven heeft.

Hij is wel degene die straks afgerekend wordt he.
En terecht dat hij ook afgerekend wordt, maar al jarenlang niet meer een trainer alleen die ergens op afgerekend wordt. Overmars is jaren een niksnut geweest volgens sommigen en vd Sar moest ook jarenlang het veld ruimen.

Nu zijn de pijpen voor een groot deel ook intern gericht bij Ajax en niet alleen op de trainer.

Overigens vind ik wel echt dat hij ook met de jongens die er wel waren veel beter voetbal had moeten laten zien.
remco k
 remco k - donderdag 07 september 2023 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 17:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nu al???
Sla je weer op hol?

Deze jongens zijn net bij elkaar, verschillende talen, komen bij een vreemde club.
Daarnaast kan Steyn geen ijzer met handen breken, heb geduld en verwacht er niet te veel van.

Beseft ook dat de selecties van de kleinere clubs grotendeels met elkaar spelen en dat de communicatie er is.
Daar zijn geen 12 nieuwe gezichten bij gekomen
Ik deel zijn mening volledig. De jongens die er de eerste wedstrijden stonden zijn betere spelers dan de tegenstanders tot nu toe en die heeft hij wel de hele voorbereiding gehad.
remco k
 remco k - donderdag 07 september 2023 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 23:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens,
Borna Sosa en Sivert Mannsverk moeten ook nog aansluiten, het team is nog niet compleet

Lastig om punten te pakken in deze situatie tegen deze ploegen
Rulli Gorter
Rensch Aertsen Hato Wijndal salah Eddine
Klaasen tahirovic vd boomen berghuis Taylor
Kudus Brobbey Godts concencao Bergwijn

Dat zijn de jongens waar hij de gehele voorbereiding beschikking over had.

Even serieus, dan moet je echt gewoon veel beter zijn dan de tegenstanders die je tot nu toe hebt gehad. Al deze jongens zijn beter dan je tegenstanders.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 september 2023 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 september 2023 - 10:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Over lang. Dat heet anticiperen.

Dest is defensief gewoon een heel stuk beter geworden en is op alle vlakken verder dan een Gaai nu is.
We gaan het zien wat de aankopen gaan doen.. gevestigde namen zoals afgelopen seizoen zeggen ook niet alles natuurlijk.. en wat ik al zei een goede trainer haalt het beste in spelers naar boven en maakt ze beter.. misschien moeten de nieuwe gewoon ff wennen, hebben meer spelers last van gehad in het verleden
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 september 2023 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 september 2023 - 10:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Rulli Gorter
Rensch Aertsen Hato Wijndal salah Eddine
Klaasen tahirovic vd boomen berghuis Taylor
Kudus Brobbey Godts concencao Bergwijn

Dat zijn de jongens waar hij de gehele voorbereiding beschikking over had.

Even serieus, dan moet je echt gewoon veel beter zijn dan de tegenstanders die je tot nu toe hebt gehad. Al deze jongens zijn beter dan je tegenstanders.
Eens, al was het een idee achter het spel.. ik zie het niet helaas
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 september 2023 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 september 2023 - 10:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Rulli Gorter
Rensch Aertsen Hato Wijndal salah Eddine
Klaasen tahirovic vd boomen berghuis Taylor
Kudus Brobbey Godts concencao Bergwijn

Dat zijn de jongens waar hij de gehele voorbereiding beschikking over had.

Even serieus, dan moet je echt gewoon veel beter zijn dan de tegenstanders die je tot nu toe hebt gehad. Al deze jongens zijn beter dan je tegenstanders.
Onderschat Fortuna niet, ze waren tegen Feijenoord in de Kuip ook beter, niet voor niets ook een gelijkspel.

Volgens van Basten is Rensch een Cambuur speler en Taylor niet goed genoeg voor Ajax.
Ach zo heeft iedereen zijn mening...
p111
 p111 - donderdag 07 september 2023 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 september 2023 - 01:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus daarom spelen clubs waarvan de hele selectie net zo duur is als satulo beter veldspel dan Ajax op dit moment? Wat is daar negatief aan ? Gewoon een feit.. fortuna gast, laat me niet lachen en is simpel weg een trainer aan te rekenen.. maar je mag me negatief noemen hoor, geen probleem ik zie wat ik zie... En het is kut wat ze nu laten zien, en dat met 100+ investeringen en met wat je al had
Dat is gewoon gelul,alleen bij Ajax verwacht je veel meer en zijn wij veel kritischer.HYeb geduld het gaat heus wel beter worden.
p111
 p111 - donderdag 07 september 2023 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 september 2023 - 10:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Rulli Gorter
Rensch Aertsen Hato Wijndal salah Eddine
Klaasen tahirovic vd boomen berghuis Taylor
Kudus Brobbey Godts concencao Bergwijn

Dat zijn de jongens waar hij de gehele voorbereiding beschikking over had.

Even serieus, dan moet je echt gewoon veel beter zijn dan de tegenstanders die je tot nu toe hebt gehad. Al deze jongens zijn beter dan je tegenstanders.
Rensch is nog steeds niet in vorm,Aertsen vind ik al jaren een mislukking en Wijndal raakt al een half jaar geen skippy bal meer Sala is nog niet klaar voor het grote werk(wel een talent)Klaasen is ook al maanden uit vorm en is niet voor niks verkocht en Tylor werd overal en door iedereen uitgescholden door zijn zwakke spel,hoe moet je in godsnaam prima voetbal spelen als die spelers of niet in vorm zijn of versleten zijn of gewoon niet goed genoeg zijn.Ze kopen niet voor niks 12 spelers er bij !! wat ik touwens ook niet nodig vond,maar goed ik vind dat je Stein nou nog niet moet afbranden maar hem een kans moet geven,en dat was onmogelijk met wat er in die voorbereing achterin stond.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 september 2023 - 17:55   quote  deeplink  
En dan nog altijd had die beter veldspel moeten laten zien dan wat die heeft laten zien.. niemand heeft het hier over geen tijd geven.. alleen dat die wat verder qua spel had moeten zijn... en wat betreft dat ze alleen bij ajax meer verwachten is onzin natuurlijk, elke supporter verwacht dat hun team leuk en herkenbaar voetbal speelt.. gebeurt dit bij een kleine club niet krijgt de trainer ook kritiek
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 september 2023 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 september 2023 - 01:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus daarom spelen clubs waarvan de hele selectie net zo duur is als satulo beter veldspel dan Ajax op dit moment? Wat is daar negatief aan ? Gewoon een feit.. fortuna gast, laat me niet lachen en is simpel weg een trainer aan te rekenen.. maar je mag me negatief noemen hoor, geen probleem ik zie wat ik zie... En het is kut wat ze nu laten zien, en dat met 100+ investeringen en met wat je al had
Schei toch uit man Satulo is één speler, speelde harstikke goed maar kan niet in zijn eentje een heel elftal goed draaiende houden.

Hij kent zijn buurman Hato nauwelijks was de eerste wedstrijd samen, samen de 0 gehouden

De spelers kennen elkaar niet eens, Mislintat heeft vlak voor het verstrijken van de transferperiode spelers binnen gehaald

Gast het is eerste divisie niveau wat Mislintat heeft binnen gehaald, wat verwacht je dan? Je gaat weer de trainer afvallen, je moet die Duitser afvallen want die heeft ze binnen gehaald

Je hebt gelijk dat het kut is at we te zien krijgen daar zitten we mee op 1 lijn maar de trainer valt nog niets te verwijten.

Geef hem de tijd, en dan is het nog de vraag welke trainer deze spelersgroep aan de praat krijgt want nogmaals het niveau is te laag.

Je doet Fortuna te kort, die gaan dit seizoen veel punten pakken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 september 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 september 2023 - 21:11   quote  deeplink  
De trainer afvallen omdat die met beter materiaal dan welke willekeurig kleinere club (heb het niet perse over fortuna) dit laat zien ? Voor nu te weinig indd, mag die het bewijzen en de tijd krijgen ? Ja absoluut !

Maar hoe weet jij wat het niveau is qua spelers wat Sven heeft binnengehaald ? Je kent ze niet..

Je weet overigens dat onze andere Kroaat in de belangstelling heeft gestaan van Barça en Bayern ?

Chuba topscorer is geweest van 2de divisie in engeland ?
Gaeei word gezien als een enorm talent in Noorwegen ?
Mourinho een groot fan was van Tahirovic ?
Boomen heel belangrijk is geweest in frankrijk ?
Avila heel belangrijk is geweest voor de ploeg waar Overmars werkzaam is ?

En de andere spelers ken ik niet enkel van YouTube maar wat je leest over de aanwinsten zijn ze niet zo slecht als wat de media roept..

En dan is het aan de trainer om het beste eruit te halen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 september 2023 - 22:32   quote  deeplink  
Hahaha waren dit allemaal al bekenden voor jou dan??

Om eerlijk te zijn kon ik alleen die Kroaat Sutalo.
Iedereen ook Louis van Gaal roept dat het een vreemdelingenlegioen is.

Mislintat had beter een 4 of 5 kanjers moeten halen voor 100 miljoen, de spelers die Steyn graag had zien komen, nee hij haalt 12 spelers op die het net niet zijn.

Overigens was je vorige week nog opvallend positief, zag je het nog zitten met Ajax.

Maar goed om het kort te houden gun de trainer even de tijd, Frenky de Jong riep zelfs geef Ajax twee jaar de tijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 september 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 september 2023 - 23:02   quote  deeplink  
Ben nog positief hoor.. Iedereen is juist negatief en zijn de aangetrokken spelers ruk, maar niemand weet het..

En je kan zeggen 5 kanjers halen.. maar iedereen weet ook omdat ze dit vorig jaar hebben gedaan (bassey, Bergwijn, om maar wat te noemen wat dus ook geen garantie geeft) er eerst verkocht moest worden (waardoor de selectie later compleet was)

Ik zeg echt nergens maar dan ook nergens dat ik het eens ben met 12 nieuwe, maar als Steijn onze jeugd (vos, Fitz, godts, Salah, Gorter etc) niet goed genoeg acht moeten daar spelers voor komen..

Als Steijn dan op zijn pikkie is getrapt omdat het geen namen zijn die hij heeft genoemt (misschien niet haalbaar?) Moet die niet gaan lopen zeuren...

En zoals ik al zei, ik had beter of tenminste beter voetbal verwacht in al die weken... Als dit namelijk al mogelijk is bij een team wat net gepromoveerd is mag je dit ook verwachten met de spelers die hij wel had (die Remco al noemde)
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 september 2023 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 11:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Als die dit veldspel doorzet zal dat ook terecht zijn.. had al eerder gezegd ook al zullen het geen toppers zijn die die heeft gekregen, het spel is echt slecht te noemen wat echt simpelweg beter kan en moet met de huidige spelers
Als dit daadwerkelijk de kwaliteit van de selectie is, kan hij er weinig aan doen. Dus het zal allemaal moeten blijken.

Zie je dat er veel meer in die gasten zit en hij haalt het er niet uit, ligt het bij hem en niet eerder. Hij begint eigenlijk nu pas, hoe erg dat ook is
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 september 2023 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 17:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik geef hem zeker de tijd... Maar als ik het spel bekijk vind ik dat die achter loopt.. zelfs kleinere clubjes met minder materiaal dan wat er nu bij Ajax loopt die spelen leuker, dat stoort me wel en mag je zeker Steijn wel aanrekenen vind ik..
Gaat ie weer
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 september 2023 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 08:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaat ie weer
Neehoor no worrys.. ;) maar wel kut dat dat Nederlands elftal er weer tussen zit haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 september 2023 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 08:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaat ie weer
Inderdaad, hij geeft Steyn geen kans om zich te bewijzen, hij is nu al afgeschreven hahahaha
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 september 2023 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 09:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad, hij geeft Steyn geen kans om zich te bewijzen, hij is nu al afgeschreven hahahaha
Moet je beter lezen, afschrijven of meer verwachten qua voetbal (wat prima had gekund) met de spelers die die had is een verschil he..

Dat jij alle aangetrokken spelers al in twijfel trekt vind ik erger trouwens.. die hebben al afgedaan zonder een minuut te hebben gemaakt..

Wie is er dan negatief

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 september 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 08 september 2023 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 september 2023 - 15:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Onderschat Fortuna niet, ze waren tegen Feijenoord in de Kuip ook beter, niet voor niets ook een gelijkspel.

Volgens van Basten is Rensch een Cambuur speler en Taylor niet goed genoeg voor Ajax.
Ach zo heeft iedereen zijn mening...
Dat kan allemaal, maar dan nog steeds heb je een selectie waar je een hele voorbereiding mee gespeeld hebt op de aankopen na. Dan MOET je beter voetbal spelen dan dit en winnen van dit soort tegenstanders.

Dat ze gelijk spelen tegen Feyenoord is de eerste speelronde en gezien de wedstrijd een wonder. 22 doelpogingen van Feyenoord waarvan 13 tussen de palen.
remco k
 remco k - vrijdag 08 september 2023 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 september 2023 - 17:45 schreef p111 het volgende:

[..]

Rensch is nog steeds niet in vorm,Aertsen vind ik al jaren een mislukking en Wijndal raakt al een half jaar geen skippy bal meer Sala is nog niet klaar voor het grote werk(wel een talent)Klaasen is ook al maanden uit vorm en is niet voor niks verkocht en Tylor werd overal en door iedereen uitgescholden door zijn zwakke spel,hoe moet je in godsnaam prima voetbal spelen als die spelers of niet in vorm zijn of versleten zijn of gewoon niet goed genoeg zijn.Ze kopen niet voor niks 12 spelers er bij !! wat ik touwens ook niet nodig vond,maar goed ik vind dat je Stein nou nog niet moet afbranden maar hem een kans moet geven,en dat was onmogelijk met wat er in die voorbereing achterin stond.
Ik zeg nergens dat deze jongens van psv en Feyenoord hadden moeten winnen. Maar al deze jongens zijn beter dan de jongens van Fortuna en Excelsior.

En alleen al om die reden mag je gewoon verwachten dat ze die wedstrijden winnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 september 2023 - 18:00   quote  deeplink  
Ik denk dat jij beter moet lezen, ik trek de spelers niet in twijfel, ik laat weten dat het onmogelijk is dat je direct een ingespeeld elftal heb staan.

Nogmaals 12 nieuwe spelers en een trainer die hagel vers is..
Jouw verwachting ligt veel te hoog, schei toch uit man.

Ik verwacht echt niet dat ze de komende 3 wedstrijden punten gaan pakken, Twente uit, Marseille thuis en Feijenoord thuis, dit met een team dat nog niet ingespeeld kan zijn

Ik denk dat die 3 verder zijn, kan ook niet anders
Ieder punt dat je pakt tegen deze 3 is mee genomen, zo zie ik het

Jij trekt de trainer nu al in twijfel, wat moet dat straks zijn dan...
remco k
 remco k - vrijdag 08 september 2023 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 08:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als dit daadwerkelijk de kwaliteit van de selectie is, kan hij er weinig aan doen. Dus het zal allemaal moeten blijken.

Zie je dat er veel meer in die gasten zit en hij haalt het er niet uit, ligt het bij hem en niet eerder. Hij begint eigenlijk nu pas, hoe erg dat ook is
En toch. Hij had ook al een aardig grote selectie tot zijn beschikking, waaronder een flink aantal internationals, al die jongens die hij deze voorbereiding wel tot zijn beschikking had zijn individueel beter dan welke tegenstander ze nu ook tegen gespeeld hebben. Dus op tahirovic en vd boomen na geen aankopen doel ik dan op.

Met die jongens had je ook echt veel beter voetbal op de mat moeten leggen dan nu het geval is geweest toch??

En ik geef hem volledig de tijd nu, maar met die jongens was dit puntverlies ook niet nodig geweest.
remco k
 remco k - vrijdag 08 september 2023 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 18:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik denk dat jij beter moet lezen, ik trek de spelers niet in twijfel, ik laat weten dat het onmogelijk is dat je direct een ingespeeld elftal heb staan.

Nogmaals 12 nieuwe spelers en een trainer die hagel vers is..
Jouw verwachting ligt veel te hoog, schei toch uit man.

Ik verwacht echt niet dat ze de komende 3 wedstrijden punten gaan pakken, Twente uit, Marseille thuis en Feijenoord thuis, dit met een team dat nog niet ingespeeld kan zijn

Ik denk dat die 3 verder zijn, kan ook niet anders
Ieder punt dat je pakt tegen deze 3 is mee genomen, zo zie ik het

Jij trekt de trainer nu al in twijfel, wat moet dat straks zijn dan...
Feyenoord heeft net zoveel nieuwe spelers toch. En Twente ook een groot aantal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 september 2023 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Feyenoord heeft net zoveel nieuwe spelers toch. En Twente ook een groot aantal.
Zou kunnen maar Feyenoord heeft zijn verdediging behouden, hun topspits is gebleven.

Ook de selectie van Twente is grotendeels in tact gebleven.

Mislintat had eerder met nieuwe spelers moeten aan komen, de competitie was al begonnen en er druppelde nog spelers binnen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 september 2023 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch. Hij had ook al een aardig grote selectie tot zijn beschikking, waaronder een flink aantal internationals, al die jongens die hij deze voorbereiding wel tot zijn beschikking had zijn individueel beter dan welke tegenstander ze nu ook tegen gespeeld hebben. Dus op tahirovic en vd boomen na geen aankopen doel ik dan op.

Met die jongens had je ook echt veel beter voetbal op de mat moeten leggen dan nu het geval is geweest toch??

En ik geef hem volledig de tijd nu, maar met die jongens was dit puntverlies ook niet nodig geweest.
Eens
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 september 2023 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zou kunnen maar Feyenoord heeft zijn verdediging behouden, hun topspits is gebleven.

Ook de selectie van Twente is grotendeels in tact gebleven.

Mislintat had eerder met nieuwe spelers moeten aan komen, de competitie was al begonnen en er druppelde nog spelers binnen
Dat was zelfs voor de transfermarkt al bekend dat dit het geval zou zijn door het mislopen van de cl en te hoge lonen.. eerst verkopen, dan kon er pas wat komen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 09 september 2023 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 23:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat was zelfs voor de transfermarkt al bekend dat dit het geval zou zijn door het mislopen van de cl en te hoge lonen.. eerst verkopen, dan kon er pas wat komen..
Dit was zeker het euvel, met name Kudus werd pas vrij laat verkocht

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fortuna - Ajax 14.30 uur









0.0101327