BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: AMANDA en BRIAN blijven winnaars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Kim
 Kim - donderdag 29 mei 2008 - 20:37   quote  deeplink  
Goh Pauline-EX@nowlive.eu Waarom hebben Claire en Huub beveiliging nodig als ze uit gaan en Brian en Amanda konden gewoon in amsterdam wat gaan drinken en eten en zij alleen maar positieve dingen horen en niet het gevoel hebben dat ze daar beveiliging voor nodig hebben. En als jij een ander beschuldigt van opruiing en haat zaaien, dat is toch echt ergens anders gebeurd hoor op internet en zeker niet heir bij headliner.
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 19:23 schreef pauline het volgende:

[..]

ben zondagmiddag naar Chalet Fontaine in Kaatsheuvel geweest, alwaar brian jaap en huub optraden... blijf jij maar lekker in je droomwereld hangen. was een prima sfeer geen onvertogen woord.. De bedreigingen en de haat komen dus puur van type's zoals jij.. wees er maar trots op
Ben gisteren in Artis geweest ...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 29 mei 2008 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 21:11 schreef draakje het volgende:

[..]

Ben gisteren in Artis geweest ...
Whaaaa, apies kijken.
pauline
 pauline - donderdag 29 mei 2008 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 21:11 schreef draakje het volgende:

[..]

Ben gisteren in Artis geweest ...
klopt brian gaf een prive concert voor zijn grootste fans.. dieren en ongedierte. en amanda probeerde in de nek van hans de giraffe paal te dansen.. hoop dat je genoten hebt.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 29 mei 2008 - 21:41   quote  deeplink  
Jemig Pauline, toch zou ik graag willen weten waarom jou afkeer naar Brian en Amanda.
Ik heb je al eerder gevraagd maar geen antwoord gekregen.
DGK is afgelopen, de ex-miljonairs hebben allemaal hun weg gekozen.
Geloof me, die zitten elkaar nu niet te bashen o.i.d. Waarom dan “fans” die dat wel doen ?
Het is toch zonde van de energie ?
pauline
 pauline - donderdag 29 mei 2008 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 21:41 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Jemig Pauline, toch zou ik graag willen weten waarom jou afkeer naar Brian en Amanda.
Ik heb je al eerder gevraagd maar geen antwoord gekregen.
DGK is afgelopen, de ex-miljonairs hebben allemaal hun weg gekozen.
Geloof me, die zitten elkaar nu niet te bashen o.i.d. Waarom dan “fans” die dat wel doen ?
Het is toch zonde van de energie ?
als je mijn posts van vandaag hebt gelezen, dan weet je ook dat ik normaal heb gepost, maar wat volgt is weer een stortvloed van aantijgingen en beledigingen,, waar je niet op reageert!!! Ik zie je geen post schrijven als iemand huub bashed of mij,, dus jij bent ook enorm selectief..
G.R.i
 G.R.i - donderdag 29 mei 2008 - 23:04   quote  deeplink  
waar is je zelfkritiek??? lees je wel eens na wat je nou schrijft
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 29 mei 2008 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 22:46 schreef pauline het volgende:

[..]

als je mijn posts van vandaag hebt gelezen, dan weet je ook dat ik normaal heb gepost, maar wat volgt is weer een stortvloed van aantijgingen en beledigingen,, waar je niet op reageert!!! Ik zie je geen post schrijven als iemand huub bashed of mij,, dus jij bent ook enorm selectief..
Ach gosh mensen, heb wat consideratie met die arme Pauline. Ze wordt constant overgoten met kritiek, beticht en beledigd. We moeten niet zo selectief lezen, want wij hebben Huub enorm beledigd en verguisd. En daar kan Pauliene toch echt net tegen. Zo ga je toch niet met mensen om?
-We hebben Huub een kikker en een kabouter genoemd en gezegd dat hij de meest verschrikkelijke dingen heeft verkondigd. Dat we ons zorgen maken over zijn welzijn buiten de kooi, en de hoop uitspreken dat hij voldoende beveiliging krijgt.-
Hoe kunnen we dat nu toch allemaal zeggen over 'heilige'Huub? Pauline verdrinkt zowat in tranen hierover.
Brian en Amanda moeten niet zeuren, dat ze zwart gemaakt worden en de meest verachtelijke zaken naar hun hoofd geslingerd krijgen. Het zijn Amanda en Brian maar en ze verdienen het.
Niet teveel nachtmerries hierover Pauline, net alsdat het voor Brian en Amanda geldt: Huub is uit de kooi, dus hij zoekt het maar lekker zelf uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 mei 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - donderdag 29 mei 2008 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 21:36 schreef pauline het volgende:

[..]

klopt brian gaf een prive concert voor zijn grootste fans.. dieren en ongedierte. en amanda probeerde in de nek van hans de giraffe paal te dansen.. hoop dat je genoten hebt.
En ...jij was de giraffe?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 23:43 schreef draakje het volgende:

[..]

En ...jij was de giraffe?
Kim
 Kim - vrijdag 30 mei 2008 - 02:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 20:37 schreef Kim het volgende:
Goh Pauline-EX@nowlive.eu Waarom hebben Claire en Huub beveiliging nodig als ze uit gaan en Brian en Amanda konden gewoon in amsterdam wat gaan drinken en eten en zij alleen maar positieve dingen horen en niet het gevoel hebben dat ze daar beveiliging voor nodig hebben. En als jij een ander beschuldigt van opruiing en haat zaaien, dat is toch echt ergens anders gebeurd hoor op internet en zeker niet heir bij headliner.
Waarom krijg ik ook geen antwoord op mijn vraag Pauline, daar me dat wel vaker overkomt dat je ook op mijn berichten niks laat weten, terwijl er toch altijd wel een vraag in zit naar jou toe. Ik hoop dat het deze keer wel kan en we gewoon een normale discussie kunnen voeren. Dat is 1 keer redelijk gelukt, dus ik wacht hoopvol af. En ik snap dat je het nu rot vind dat mensen zo tegen je blijven reageren. Maar dat heb je zelf toch wel een beetje veroorzaakt, met bijna altijd aanvallende kritiek en je kan niet verwachten nu de kooi afgelopen is dat we die berichten vergeten zijn, ik hoop dat je dat ook in kan zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2008 door Kim --
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 07:05   quote  deeplink  
Kennen jullie die mop over die kabouter die dacht dat hij een miljoen ging winnen?

Hij won niet ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2008 door draakje --
berec
 berec - vrijdag 30 mei 2008 - 08:48   quote  deeplink  
hahaha
janeke
 janeke - vrijdag 30 mei 2008 - 09:34   quote  deeplink  
hahahaha die meloenen meloenen hahaha
goede morgen
fans
xxx
janeke
 janeke - vrijdag 30 mei 2008 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 00:35 schreef moha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die, draakje toch hahahaha
pauline
 pauline - vrijdag 30 mei 2008 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 02:39 schreef Kim het volgende:

[..]

Waarom krijg ik ook geen antwoord op mijn vraag Pauline, daar me dat wel vaker overkomt dat je ook op mijn berichten niks laat weten, terwijl er toch altijd wel een vraag in zit naar jou toe. Ik hoop dat het deze keer wel kan en we gewoon een normale discussie kunnen voeren. Dat is 1 keer redelijk gelukt, dus ik wacht hoopvol af. En ik snap dat je het nu rot vind dat mensen zo tegen je blijven reageren. Maar dat heb je zelf toch wel een beetje veroorzaakt, met bijna altijd aanvallende kritiek en je kan niet verwachten nu de kooi afgelopen is dat we die berichten vergeten zijn, ik hoop dat je dat ook in kan zien.
Op een normale vraagstelling zal je altijd antwoord krijgen, en de kritiek komt van een enkeling die niet beter weet. Je stelt mij een vraag waar ik niet een antwoord op kan geven om de simpele reden dat ik dat niet weet.. Ik ben bij een optreden geweest van jaap huub en brian en daar was een supersfeer, en ik huub en claire gesproken in een stad waar geen beveiliging aanwezig was, dus in mijn beleving valt het allemaal wel mee. En echt rijk zijn ze niet want ze gingen ook nog een schlecker binnen, ook zonder beveiliging.
Waar ik mij het meest aan irriteer is het feit dat mensen hier mij aanvallen op het feit dat er op bepaalde fora negatief over brian word geschreven.. lekker belangrijk, wat heb ik daarmee te maken, Ik val bv, jou toch ook niet aan op wat je medeforummers hier plaatsen, je bent toch verantwoordelijk voor je eigen uitspraken en niet van de massa! Dus indien men mij hier op een normale manier bejegend dan zal ik de laatste zijn die met modder gooit! Maar soms noopt het mij tot uitspraken.. En dan ben ik weer een man, of een mannelijke pot of plien ga zo verder,, hoe kan je dan met dit soort mensen een inhoudelijke discussie voeren?? En over je aanvallende kritiek, kan je ook omdraaien in verdedigende kritiek.
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 10:51 schreef pauline het volgende:

[..]

Op een normale vraagstelling zal je altijd antwoord krijgen, en de kritiek komt van een enkeling die niet beter weet. Je stelt mij een vraag waar ik niet een antwoord op kan geven om de simpele reden dat ik dat niet weet.. Ik ben bij een optreden geweest van jaap huub en brian en daar was een supersfeer, en ik huub en claire gesproken in een stad waar geen beveiliging aanwezig was, dus in mijn beleving valt het allemaal wel mee. En echt rijk zijn ze niet want ze gingen ook nog een schlecker binnen, ook zonder beveiliging.
Waar ik mij het meest aan irriteer is het feit dat mensen hier mij aanvallen op het feit dat er op bepaalde fora negatief over brian word geschreven.. lekker belangrijk, wat heb ik daarmee te maken, Ik val bv, jou toch ook niet aan op wat je medeforummers hier plaatsen, je bent toch verantwoordelijk voor je eigen uitspraken en niet van de massa! Dus indien men mij hier op een normale manier bejegend dan zal ik de laatste zijn die met modder gooit! Maar soms noopt het mij tot uitspraken.. En dan ben ik weer een man, of een mannelijke pot of plien ga zo verder,, hoe kan je dan met dit soort mensen een inhoudelijke discussie voeren?? En over je aanvallende kritiek, kan je ook omdraaien in verdedigende kritiek.
Hier wil ik toch even op reageren. Ik ken jou de laatste tijd ook als heel redelijk in je posten en idd ik zie de aanvallen op je en dat jij de schuld krijgt wat er op nowlive geschreven wordt. Vreemd te zien dat hier mensen zitten die zich zooooooooooooooo druk maken over het onrecht dat Amanda en Brian wordt aangedaan maar feitelijk precies hetzelfde doen met zijn allen tegen een mede forumlid. Nu krijg ik vast weer van alles over me want hoe durf ik het voor de "vijand" op te nemen. Simpel, ik houd niet van onrecht, waar en hoe het ook gebeurd. Dus mensen, tijd om de hand in eigen boezem te steken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2008 door Caroline --
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 11:16   quote  deeplink  
Verder wil ik zeggen, ik laat me niet in een hoekje drukken omdat Boudewijn mij zijn vertrouwen heeft gegeven ivm editten wat ik trouwens vanaf het begin van het forum mocht en niet alleen de laatste weken. De regels die ik hier hanteer komen van Boudewijn, zie topic vragen aan Boudewijn. Dat die foto laat is weggehaald is blijkbaar mijn schuld???? Ik help hier alleen maar mee, ik ben niet verantwoordelijk. En Seya, nee ik ging niet op je kritiek in omdat het mij weinig kan schelen wat je van mij als persoon vindt. Je kent me niet en ik jou niet, het verschil is, jij oordeelt wel over mij.
pauline
 pauline - vrijdag 30 mei 2008 - 11:25   quote  deeplink  
Ik ben niemands vijand, althans ik beschouw hier niemand alszijnde mijn vijand, alleen iemand met soms een andere mening, en nee ik ben geen lafaard van no-live zoals ik genoemd word. ik ben pauline en doe hetzelfde wat caroline voor boudewijn doet alleen op een andere site! En soms ben ik in staat om een felle post te doen, maar ik kan mij niet meer heugen dat ik ooit echt persoonlijk naar iemand ben geweest, was altijd algemene vorm.
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 11:29   quote  deeplink  
Mensen met een andere mening maakt een forum veel interessanter.
Kim
 Kim - vrijdag 30 mei 2008 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 10:51 schreef pauline het volgende:

[..]

Op een normale vraagstelling zal je altijd antwoord krijgen, en de kritiek komt van een enkeling die niet beter weet. Je stelt mij een vraag waar ik niet een antwoord op kan geven om de simpele reden dat ik dat niet weet.. Ik ben bij een optreden geweest van jaap huub en brian en daar was een supersfeer, en ik huub en claire gesproken in een stad waar geen beveiliging aanwezig was, dus in mijn beleving valt het allemaal wel mee. En echt rijk zijn ze niet want ze gingen ook nog een schlecker binnen, ook zonder beveiliging.
Waar ik mij het meest aan irriteer is het feit dat mensen hier mij aanvallen op het feit dat er op bepaalde fora negatief over brian word geschreven.. lekker belangrijk, wat heb ik daarmee te maken, Ik val bv, jou toch ook niet aan op wat je medeforummers hier plaatsen, je bent toch verantwoordelijk voor je eigen uitspraken en niet van de massa! Dus indien men mij hier op een normale manier bejegend dan zal ik de laatste zijn die met modder gooit! Maar soms noopt het mij tot uitspraken.. En dan ben ik weer een man, of een mannelijke pot of plien ga zo verder,, hoe kan je dan met dit soort mensen een inhoudelijke discussie voeren?? En over je aanvallende kritiek, kan je ook omdraaien in verdedigende kritiek.
Klopt wat je nu zegt, maar je bent nu ook veel redelijker in je reacties. Het zou kunnen komen omdat de kooi is afgelopen, maar vegeet niet dat je echt mensen hebt gekwetst met je felle reacties, de afgelopen maanden. Je uitte je woedde op Brian, Amanda en ook wel een over andere op de leden van headliner persoonlijk. En je deed uitspraken, alsof jij de persoon was die de waarheid sprak en dacht alles in pacht te hebben. Ik erger me niet gauw aan mensen of berichten, Maar jou berichten waren zo scherp of te scherp dat ik niet snapte dat je dat zo durfde te omschrijven. Maar ik ben ook iemand die ergens op terug kan komen, maar vergeten doe ik het niet hoe jij beijvoorbeeld een maatje van mij hier zo veel pijn hebt gedaan. Door te zeggen dat Brian over de rug van bepaalde fans die ziek zijn zieltjes probeert te winnen. Dat jij Brian niet mag, prima dat respecteer ik. Maar ga niet oordelen voor of over een ander en dat heb je in mijn ogen te vaak gedaan. Zonder te realiseren dat je daar mensen mee kan kwetsen. En dan heb ik het niet over de felle reacties die jij al kreeg en dat je daarom zo fel terug werd. Nee sommige dingen waren reacties door de streams, om Brian en/of Amanda omdat jij totaal geen respect voor ze hebt blijkbaar. En dan denk ik, kan je niet even je bericht terug lezen en bedenken hier kan ik wel eens mensen mee kwetsen wat niet mijn bedoeling is. Bijvoorbeeld een keer ( alleenstaande moeders)
pauline
 pauline - vrijdag 30 mei 2008 - 11:57   quote  deeplink  
ik begrijp je beweegredenen van je verhaal, en er zijn ook dingen die ik misschien op een andere manier had moeten formuleren. Maar het was gewoon mijn mening ( of het nu waar is of niet) dat brian beter werd neergezet op tv dan hij op de streams was. En dat hij alle dingen die eventueel positief voor hem zouden kunnen uitpakken aangereikt kreeg. zo zie ik het gewoon ( ook al heb ik ongelijk). Maar het is nooit mijn bedoeling geweest om ook maar iemand hier op het forum daar bewust mee te krenken of te kwetsen. Mocht dit wel zo zijn aangekomen dan hierbij mijn excuses ( wat ik al eens eerder heb aangegeven).
Ik neem aan dat je doelt op ene pamela, ook daar heb ik aan aangegeven dat het totaal niet in mijn bedoeling lag om haar pijn te doen of wat dan ook, echter werd dit niet geaccepteerd omdat zij op dat moment mij niet zag als pauline maar als een huubfan. Ik ben geen amanda of brian hater,, totaal niet heb ook met brian nog een woordje mogen wisselen in kaatsheuvel, en is op zichzelf een hele aardige pientere knaap, echter in het spel kon ik geen respect voor hem opbrengen. Heeft dus niets te maken met haat o.i.d.
Wat ik verder nog wil benadrukken is gewoon het feit dat huub ook werd aangevallen op zijn zogenaamde tv momentjes, die ook lang niet altijd positief waren, en zo ook bij brian die naar mijn bescheiden mening zijn tv momentjes gebruikte om mensen voor zich te winnen over de rug van mensen die een moeilijkere positie in de maatschappij hadden.
Kim
 Kim - vrijdag 30 mei 2008 - 12:34   quote  deeplink  
Pauline, Ik wil je bijdeze zeggen dat ik het klasse van je vind dat je ergens op terug durft te komen, zo zit ik ook in elkaar en eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat jij ook zo een persoon zou zijn.
Ik hoop dat meer forum leden dit tussen ons lezen en ook anders gaan reageren naar jou of anders dan maar helemaal niet. Dan zou het hier nog gezelliger kunnen zijn.
Ik respecteer ieder zijn mening, zoals jij het op de stream zou hebben gezien, maar ik respecteerde toen jou aanvallende reacties niet, maar dat heb ik net al gezegd.
En ja onder andere doelde ik op Pamela, ik heb zo veel respect voor deze vrouw, die van de 1 op de andere dag nier meer kon lopen en dat was in een periode dat de kooi net op de helft zat. Zij wilde alleen maar aan haar favorieten uitleggen waarom ze zo lang niet geschreven had, niks geen medelijden. Want zo zit Pamelea juist niet in elkaar en daarom heb ik zo veel respect voor haar. Pamela is zelf ook geschrokken van de reacties van Brian en Amanda. Want dat was helemaal niet de bedoeling, ze wilde eigenllijk een beetje haar excuses maken dat ze zo lang niet meer geschreven had. hihihi Snap je nu onze reacties op jou, deze bijzondere vrouw heeft haar leven weer op gepakt zo goed en zo kwaad als het kan en ze staat zo positief in het leven daar kunnen vele mensen een voorbeeld aan nemen. En dan kan je ons en haar niet kwalijk nemen dat we toen zo fel naar jou reageerde omdat het echt té persoonlijk was wat je toen zei. Maar ook daar zand erover, daar ben je ook eerlijk over geweest net in je vorige reactie. nu komt er een onderwerp waar wij het denk ik nooit over eens gaan worden. hihihi. Ik zal dit alvast neer zetten, pak een bak kofiie en kom er zo op terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2008 door Kim --
Kim
 Kim - vrijdag 30 mei 2008 - 12:58   quote  deeplink  
Nu even over Brian, jij zegt dat je vind dat Brian zijn tv momentjes gebruikte om mensen voor zich te winnen.
Zou het nu ook gewoon niet kunnen zijn dat Brian echt zo is, zo het ook niet kunnen zijn omdat vele te diep in het spel zatten dat niet meer wilde zien en alles slecht vonden van Brian.
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat Brian geen haat zaaide met Amanda, maar er echt zo over denkt dat wat hij van Huub uitsprak.
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat je meer van Huub accepteerde en wij dus van meer van Brian omdat jij Huub veel hoger hebt zitten dan wij.
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat beide personen niet in en in slecht zijn zoals ze beschreven werden.
En zou het ook niet zo kunnen zijn dat Huub bewust mensen hebt willen krenken om ze voor het spel kapot te maken. En dat er mensen zijn die dat niet snappen en denken dat Huub daarom het nu veel moeilijker heeft in de buitenwereld als de rest. Even een voorbeeld, de familie van Claire, Brian is de enige in het hele huis die het op nam voor de moeder van Claire in de keuken toen Huub zo flipte tegen haar. En weet je waarom, omdat hij weet hoe erg zijn eigen moeder het vond hoe ze uitgescholden is door Huub met een agressie in zijn ogen dat het niet gespeeld was maar echt de dingen meende die hij zei over de familie van Brian. En juist die mensen moesten zo min praten over Amanda en Brian, ik kan dat nog steeds niet bevatten. Zij waren de enige die nog normaal konden praten over de ouders van Claire totdat zij zelf ook in de gaten kregen dat deze mensen geen goed woord over hadden voor hun. Kijk naar Bram die de ene scheldwoord na de andere op Nl plaatste en Brian en Amanda niet meer normaal bij hun naam kon noemen. De dag van het trouwen wraak nam op hun, door hun bed vol te spuiten met ketchup. Waarom bij hun, Brian en Amanda waren de enige die haar moeder met respect behandelde. En Huub die deze nacht verschrikkelijke dingen had gedaan en gezegd werd met open armen ontvangen in de familie. Ik snap daar werkelijk geen ene moer van. Ook al zitten ze in een spel en is de ruzie ontstaan door een misverstand. vergeet aub niet hoe er op internet gezocht besproken en geroddeld is over en naar de familie van Brian en Amanda. En dat die mensen die er in de buitenwereld er alles aan deden om haat te zaaien, zelf niks anders deden dan haat zaaien en juist dat Brien en Amanda verweten. Dat het voor vele fans ondragelijk werd om zichzelf te verdedigen en te bewoorden wat zij er van vonden.
Ik hoop echt dat je dat ook eens in wil zien, Huub heeft zelf de dingen gedaan die hij heeft gedaan, waarom zou hij dan slechter neer gezet zijn. Het was toch duidelijk Huub die elke keer door flipte en alles en iedereen voor rotte vis uit maakte. Of was dat in scene gezet en deed Huub alleen maar wat er achter aan hem opgedragen werd. NEE, dit was de Huub zoals hij zichzelf neer wilde zetten en dat heeft hem de kop gekost, hij is er in door geslagen en daarom lag hij er als eerste uit. Hij dacht de JR van de kooi te zijn em daarom heeft hij niet gewonnen en zo zie ik het en is dit mijn bescheidden mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2008 door Kim --
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 13:28   quote  deeplink  
Kim en Pauline. Klasse!!! Mooie discussie. Ik lees en heb respect voor jullie zoals jullie dit bespreken. Nu houd ik weer even mijn mond :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2008 door Caroline --
pauline
 pauline - vrijdag 30 mei 2008 - 13:44   quote  deeplink  
kim ik wil snel weer eens met jou van gedachten wisselen, maar moet helaas op het werk snel iets afmaken, en dan begint het weekend zo voor mij.. we gaan vanavond naar alkmaar concert van blof, dus moet eerst nog 2 uurtjes met de auto.. en dan even stappen natuurlijk.. tot snel
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 14:06   quote  deeplink  
Dames, hulde. Zo kan het dus ook!
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 14:06 schreef draakje het volgende:
Dames, hulde. Zo kan het dus ook!
Ik heb je een mail gestuurd ivm verpleeghuis van je vader.
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 13:44 schreef pauline het volgende:
kim ik wil snel weer eens met jou van gedachten wisselen, maar moet helaas op het werk snel iets afmaken, en dan begint het weekend zo voor mij.. we gaan vanavond naar alkmaar concert van blof, dus moet eerst nog 2 uurtjes met de auto.. en dan even stappen natuurlijk.. tot snel
Veel plezier
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 15:42   quote  deeplink  
Ik ben niet zo van de Blof, meer van klassiek. Maar ze hebben een heel erg mooi liedje met die buitenlandse zanger. Weet iemand hoe dat heet? Dat ga ik dan lekker downloaden.

Ja, betaald hoor ...
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 15:44   quote  deeplink  
Enne Pauline, ik zal je nooit meer Plien noemen ... Ik heb je daar niet mee willen kwetsen, hooguit een beetje pesten ...
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:44   quote  deeplink  
Kijk even op you tube, daar vindt je het wel
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:44 schreef draakje het volgende:
Enne Pauline, ik zal je nooit meer Plien noemen ... Ik heb je daar niet mee willen kwetsen, hooguit een beetje pesten ...
Dat is lief van je Draakje.
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:45 schreef Caroline het volgende:

[..]

Dat is lief van je Draakje.
Maar ik ben ook wel lief.
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:47   quote  deeplink  
Weet ik, soms te lief ;)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 15:51   quote  deeplink  
ok ok ik doe mee ik zal je niet meer paul...ine noemen en als we nu met een nieuwe start beginnen kan het hier nog leuker worden.
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:56   quote  deeplink  
Jullie weten niet hoe blij ik hier mee ben. Het kan dus toch samen.
pauline
 pauline - vrijdag 30 mei 2008 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:42 schreef draakje het volgende:
Ik ben niet zo van de Blof, meer van klassiek. Maar ze hebben een heel erg mooi liedje met die buitenlandse zanger. Weet iemand hoe dat heet? Dat ga ik dan lekker downloaden.

Ja, betaald hoor ...
ja we gaan nu weg,, maar ik denk dat je met de counting crows bedoeld.. holiday in spain!!
goed weekend allemaal
pauline
 pauline - vrijdag 30 mei 2008 - 16:00   quote  deeplink  
en,, graag gedaan caroline
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:59 schreef pauline het volgende:

[..]

ja we gaan nu weg,, maar ik denk dat je met de counting crows bedoeld.. holiday in spain!!
goed weekend allemaal
Ik denk idd dat je gelijk hebt. Dankjewel.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 16:14   quote  deeplink  
prettig weekend pauline
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:56 schreef Caroline het volgende:
Jullie weten niet hoe blij ik hier mee ben. Het kan dus toch samen.
Tuurlijk kan het! We zijn toch volwassen mensen en geen randdebielen?
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 15:59 schreef pauline het volgende:

[..]

ja we gaan nu weg,, maar ik denk dat je met de counting crows bedoeld.. holiday in spain!!
goed weekend allemaal
Het was ´m Pauline!
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 16:17 schreef draakje het volgende:

[..]

Tuurlijk kan het! We zijn toch volwassen mensen en geen randdebielen?
Maar toch vind ik het mooi.
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 16:46   quote  deeplink  
Iedereen gelukkig ...
Milou
 Milou - vrijdag 30 mei 2008 - 17:12   quote  deeplink  
Ik laat het bezinken, maar heb dit zelf ook al meerdere keren gevraagt en nooit een normaal antwoord gehad, en dat blijf ik niet begrijpen...sorry!
Elke keer werd ik dan weggezet als de gek, en werd er op mij niet meer gereageerd, en zoals ik nu begrijp is dat omdat Pauline het niet nodig vond omdat het dan maar stom geklets was om het netjes uit te drukken.

Ik heb mensen altijd normaal bij hun naam genoemd en nooit aangevallen, dan alleen een reactie gegeven op hun eigen beweringen, gedachten, mening in een forum.
Ik vind het dan ook niet nodig een excuus aan te bieden of mij te verontschuldigen, want ik heb niks fout gedaan.

Ik kan dingen vergeven maar niet (altijd) vergeten, en in dit geval wil ik dan ook zien of deze lijn ook doorzet dat zeg ik eerlijk, want de forumbijdragen zijn té hard geweest en té kwetsend.

Dit is eerlijk mijn mening hierover en mijn gevoel :)
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 17:12 schreef Milou het volgende:
Ik laat het bezinken, maar heb dit zelf ook al meerdere keren gevraagt en nooit een normaal antwoord gehad, en dat blijf ik niet begrijpen...sorry!
Elke keer werd ik dan weggezet als de gek, en werd er op mij niet meer gereageerd, en zoals ik nu begrijp is dat omdat Pauline het niet nodig vond omdat het dan maar stom geklets was om het netjes uit te drukken.

Ik heb mensen altijd normaal bij hun naam genoemd en nooit aangevallen, dan alleen een reactie gegeven op hun eigen beweringen, gedachten, mening in een forum.
Ik vind het dan ook niet nodig een excuus aan te bieden of mij te verontschuldigen, want ik heb niks fout gedaan.

Ik kan dingen vergeven maar niet (altijd) vergeten, en in dit geval wil ik dan ook zien of deze lijn ook doorzet dat zeg ik eerlijk, want de forumbijdragen zijn té hard geweest en té kwetsend.

Dit is eerlijk mijn mening hierover en mijn gevoel :)
Ik begrijp je, Milou. Ik denk dat we het allemaal even moeten laten bezinken.
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 30 mei 2008 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 17:12 schreef Milou het volgende:
Ik laat het bezinken, maar heb dit zelf ook al meerdere keren gevraagt en nooit een normaal antwoord gehad, en dat blijf ik niet begrijpen...sorry!
Elke keer werd ik dan weggezet als de gek, en werd er op mij niet meer gereageerd, en zoals ik nu begrijp is dat omdat Pauline het niet nodig vond omdat het dan maar stom geklets was om het netjes uit te drukken.

Ik heb mensen altijd normaal bij hun naam genoemd en nooit aangevallen, dan alleen een reactie gegeven op hun eigen beweringen, gedachten, mening in een forum.
Ik vind het dan ook niet nodig een excuus aan te bieden of mij te verontschuldigen, want ik heb niks fout gedaan.

Ik kan dingen vergeven maar niet (altijd) vergeten, en in dit geval wil ik dan ook zien of deze lijn ook doorzet dat zeg ik eerlijk, want de forumbijdragen zijn té hard geweest en té kwetsend.

Dit is eerlijk mijn mening hierover en mijn gevoel :)
Ik kom net thuis van werken en lees het dan en de enthousiaste reakties erop.
Prima.
Ik heb helaas hetzelfde gevoel als jij Milou.
Aktie roept reaktie op.
En door de akties van Pauline kwamen er nare reakties, die opzich begrijpelijk emotioneel waren.
Het sneeuwbalaffekt bleef niet uit en op die tegenreakties kwamen ook weer solidairiteitsreakties en wederom reakties.
Tot in de treure en tot in het absurde en uieindelijk zelfs heel onfatsoenlijk.
Het is gemakkelijk nu te stellen, dat je iets zo niet hebt bedoeld, maar ondertussen is de schade wel aangericht en de sfeer verpest.
En ik blijf me afvragen waar het voor nodig was. Ik heb er wel zo mijn ideeën over.
Nee, ik loop er ook niet zo warm voor..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2008 door seya@headliner --
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 17:39 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik kom net thuis van werken en lees het dan en de enthousiaste reakties erop.
Prima.
Ik heb helaas hetzelfde gevoel als jij Milou.
Aktie roept reaktie op.
En door de akties van Pauline kwamen er nare reakties, die opzich begrijpelijk emotioneel waren.
Het sneeuwbalaffekt bleef niet uit en op die tegenreakties kwamen ook weer solidairiteitsreakties en wederom reakties.
Tot in de treure en tot in het absurde en uieindelijk zelfs heel onfatsoenlijk.
Het is gemakkelijk nu te stellen, dat je iets zo niet hebt bedoeld, maar ondertussen is de schade wel aangericht en de sfeer verpest.
En ik blijf me afvragen waar het voor nodig was. Ik heb er wel zo mijn ideeën over.
Nee, ik loop er ook niet zo warm voor..
Ik heb bewondering voor mensen die openbaar hun excuus aan bieden. Ik wacht nog steeds op die van jou. Ik hoop het morgen te lezen want ik moet nu echt...............lekker voor mijn vriendje koken.
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 17:39 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik kom net thuis van werken en lees het dan en de enthousiaste reakties erop.
Prima.
Ik heb helaas hetzelfde gevoel als jij Milou.
Aktie roept reaktie op.
En door de akties van Pauline kwamen er nare reakties, die opzich begrijpelijk emotioneel waren.
Het sneeuwbalaffekt bleef niet uit en op die tegenreakties kwamen ook weer solidairiteitsreakties en wederom reakties.
Tot in de treure en tot in het absurde en uieindelijk zelfs heel onfatsoenlijk.
Het is gemakkelijk nu te stellen, dat je iets zo niet hebt bedoeld, maar ondertussen is de schade wel aangericht en de sfeer verpest.
En ik blijf me afvragen waar het voor nodig was. Ik heb er wel zo mijn ideeën over.
Nee, ik loop er ook niet zo warm voor..
Ik heb er ook mijn ideeen over, Seya. Maar we kunnen het toch proberen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: AMANDA en BRIAN blijven winnaars









0.0095620