BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: AMANDA en BRIAN blijven winnaars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - dinsdag 03 juni 2008 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 02:24 schreef moha het volgende:

[..]

ik had op een ander topic op je vorige post gereageerd waar je zei kijken of je welkom was.

[..]

Zo normaal vind ik de Paultje niet reageren hoor, het blijft een betweterige Draak, met al haar leugens over Amanda's moeder en verwijzen naar zogenaamde krantenkoppen, beweren dat ze in de advocatuur zit, en nog duizend voorbeelden. Slechts omdat zij voor de rest overal is uitgekakt word zij hier nog getolereerd. want het blijft een misselijk mens. Als je mensen die je nog nooit gezien hebt, slechts hier en daar roddels opgevangen, en deze dan doorspeeld als een waarheid. dan ben je in mijn ogen een misselijk mens. en Moha, en Draakje, en vele andere hier ken ik niet als 'zo' zijnde. fijne dag enne een dikke smakker voor alle 'wel'lieverds.
wij zijn welwillend maar nu blijkt dat jij hier gewoon komt om te zieken. Pauline kan hier nu ook normaal met ons omgaan als je alles gelezen had. maar het blijkt dat jij je dus niet "normaal" gedragen kan.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juni 2008 door Boudewijn --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 03 juni 2008 - 13:51   quote  deeplink  
Bymyself de tijd zal het(ons) leren, hoe het verder gaat.
Praatpaal
 Praatpaal - dinsdag 03 juni 2008 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 15:43 schreef moha het volgende:

[..]

zekers...en als je leuk reageert is ook heel gezellig.
Sorry Moha, ben nog niet weg en las jouw berichtje.
Echt ... het spijt me als ik verkeerd overkom ... maar zo'n engnek ben ik echt niet. Misschien krijg ik nog de kans om jullie dat te tonen en kunnen we vrede sluiten.
Ik haat geweld en ik haat ruzie.
Mijn excuses aan jullie allen als ik over ben gekomen als een griezel. En tot slot ... lang leve de lol, want er is al zoveel ellende op deze aardkloot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2008 door Praatpaal --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 03 juni 2008 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 15:53 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Sorry Moha, ben nog niet weg en las jouw berichtje.
Echt ... het spijt me als ik verkeer overkom ... maar zo'n engnek ben ik echt niet. Misschien krijg ik nog de kans om jullie dat te tonen en kunnen we vrede sluiten.
Ik haat geweld en ik haat ruzie.
Mijn excuses aan jullie allen als ik over ben gekomen als een griezel. En tot slot ... lang leve de lol, want er is al zoveel ellende op deze aardkloot.
ok....nu komen we ergens, ben blij met je post. en het is idd veel leuker om lol te hebben.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 03 juni 2008 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 15:48 schreef Praatpaal het volgende:
Ik heb even een klein stukje gelezen, maar jakkie nee ... ik zal mijn lage intelligentieniveau maar eens even gaan botvieren en iets zinnigs gaan doen. Misschien dat ik vanavond nog even de moed bij elkaar raap om verder te lezen maar nu effe niet. Ja, toch dat beetje hersens die ik heb maar even gebruiken en proberen of het me lukt na te denken of ik het nog wel de moeite vind om hier verder te lezen.
Tsja ... heb tenslotte nog wel interessantere dingen te doen.
Oh wat heerlijk dat ik op deze aardkloot geen vijanden heb, raar dan je ze op internet dan wel kunt krijgen ... en dat alleen omdatje niet van agressief geweld houdt en dingen zegt die men bewust verkeerd wil begrijpen.
En geloof me of niet, maar gein moeter zijn ... en ik ben echt niet zo eng als jullie nu denken.
En ik zal jullie nog iets verklappen ... toevallig ben ik heel erg bekend met het spirituele en er zijn maar weinig dingen die ik hierover van een ander zou willen weten, dus wat dat betreft zit ik liever op mijn eigen site, die spirituele ja !!!
Echter, de naam Praatpaal komt op die site niet voor, dus datte.
Dan begrijp ik niet, dat jij je in eerdere berichten zo laatdunkend over het spirituele uitliet. Maar ja dat zal dan ook wel een geintje zijn geweest.
Ik vind het gepast, als je dat tov Draakje dan even recht wilt zetten, want sinds die tijd schrijft ze niet meer en ik kan me wel voorstellen waarom. Je hebt haar gewoon willen kwetsen.
Praatpaal
 Praatpaal - dinsdag 03 juni 2008 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 17:38 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Dan begrijp ik niet, dat jij je in eerdere berichten zo laatdunkend over het spirituele uitliet. Maar ja dat zal dan ook wel een geintje zijn geweest.
Ik vind het gepast, als je dat tov Draakje dan even recht wilt zetten, want sinds die tijd schrijft ze niet meer en ik kan me wel voorstellen waarom. Je hebt haar gewoon willen kwetsen.
Jij mag ervan denken wat je wilt, daar ben je namelijk vrij in. Verder wil ik zeggen, een goed verstaander heeft maar een half woord nodig en in mijn bericht aan Moha heb ik geschreven wat ik kwijt wilde.
Ongetwijfeld zul je jouw antwoord wel binnen no time klaar hebben "en dat is ook niet erg" ik zal het vanavond wel zien wie er wel of niet over de capaciteit beschikt vergevingsgezind te zijn ... en zo niet, dan toch.
En mocht er echt interesse bestaan in het hoe en waarom van mijn geschreven woorden richting Draakje, ach ja ... wie weet wil ik daar nog weleens meer over kwijt. Maar mij lijkt het inmiddels overbodig.
Tot slot wil ik nog kwijt, op mijn knieën ga ik niet, die houding is aan bepaalde situaties gebonden en die zijn hier niet aan de orde.
Rest mij nog je een prettige avond te wensen !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2008 door Praatpaal --
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 03 juni 2008 - 19:34   quote  deeplink  
Ja ik zou mijn antwoord wel zo klaar kunnen hebben. Maar je boeit me niet. Alleen Draakje draag ik een warm hart toe.
Ricardo
 Ricardo - dinsdag 03 juni 2008 - 22:19   quote  deeplink  
owww nupas snap ik het seya@headliner.Je zag mijn naam en toen dacht je dat ik ricardo uit dgk was.Nou! Wat een belediging ! ( haha)

ps: had ik al gezegd dat ik ontzettend traag ben van begrip.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 03 juni 2008 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 22:19 schreef Ricardo het volgende:
owww nupas snap ik het seya@headliner.Je zag mijn naam en toen dacht je dat ik ricardo uit dgk was.Nou! Wat een belediging ! ( haha)

ps: had ik al gezegd dat ik ontzettend traag ben van begrip.
dan ben je niet de enige ik heb er ook last van.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 03 juni 2008 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 22:19 schreef Ricardo het volgende:
owww nupas snap ik het seya@headliner.Je zag mijn naam en toen dacht je dat ik ricardo uit dgk was.Nou! Wat een belediging ! ( haha)

ps: had ik al gezegd dat ik ontzettend traag ben van begrip.
Nou ja? Jij komt toch zelf met die naam hier?
Maar goed, ik zie niet in, waarom je daar beledigd over zou zijn. Ricardo is een schat van een man.
Praatpaal
 Praatpaal - dinsdag 03 juni 2008 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 19:34 schreef seya@headliner het volgende:
Ja ik zou mijn antwoord wel zo klaar kunnen hebben. Maar je boeit me niet. Alleen Draakje draag ik een warm hart toe.
Voor wat betreft dat boeien ... bedankt voor je oprechtheid en ga vooral zo door.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 03 juni 2008 - 23:26   quote  deeplink  
Graag gedaan Praatjesmaker
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 03 juni 2008 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 23:18 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Nou ja? Jij komt toch zelf met die naam hier?
Maar goed, ik zie niet in, waarom je daar beledigd over zou zijn. Ricardo is een schat van een man.
ik kan me wel voorstellen dat sommigen dit als een belediging zien maar er stond haha achter dus ik denk dat het echt grappig bedoeld is, ik vind dat we soms ook wel spoken zien en we kunnen wel op elke slak zout gaan leggen mja ik bedoel maar zo als hij het als een belediging ziet dan is dat zijn mening en hier mogen we allemaal meningen hebben en geven. jij vind het bv een schat van een man een ander kan het een kwijl vinden.

ik las het als grappig bedoeld.
en het is niet een aanval op jou hoor seya, het is soms gwn moeilijk om te lezen hoe iemand het bedoeld.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 03 juni 2008 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 23:26 schreef moha het volgende:

[..]

ik kan me wel voorstellen dat sommigen dit als een belediging zien maar er stond haha achter dus ik denk dat het echt grappig bedoeld is, ik vind dat we soms ook wel spoken zien en we kunnen wel op elke slak zout gaan leggen mja ik bedoel maar zo als hij het als een belediging ziet dan is dat zijn mening en hier mogen we allemaal meningen hebben en geven. jij vind het bv een schat van een man een ander kan het een kwijl vinden.

ik las het als grappig bedoeld.
en het is niet een aanval op jou hoor seya, het is soms gwn moeilijk om te lezen hoe iemand het bedoeld.
Ow liefie, maar ik bedoelde het niet zo rot!!
Ik zag die haha ook wel..
Snapte alleen even niet, dat het kwartje nu pas viel...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 03 juni 2008 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 23:29 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ow liefie, maar ik bedoelde het niet zo rot!!
Ik zag die haha ook wel..
Snapte alleen even niet, dat het kwartje nu pas viel...
gelukkig pfiew ik kreeg echt ff het gevoel dat we nu allemaal heel erg op moeten passen op hoe en wat we gaan schrijven.

wil je me nu ook ff uitleggen wat er met draakje is?
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 03 juni 2008 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 23:30 schreef moha het volgende:

[..]

gelukkig pfiew ik kreeg echt ff het gevoel dat we nu allemaal heel erg op moeten passen op hoe en wat we gaan schrijven.

wil je me nu ook ff uitleggen wat er met draakje is?
Ik weet het niet. Gisteren is er iets geschreven, maar Draakje is meestal slim genoeg, om daar doorheen te prikken. Ik denk dat er iets anders aan de hand is. Ik heb haar al een mailtje gestuurd.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 03 juni 2008 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2008 - 23:32 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Gisteren is er iets geschreven, maar Draakje is meestal slim genoeg, om daar doorheen te prikken. Ik denk dat er iets anders aan de hand is. Ik heb haar al een mailtje gestuurd.
ok wat ik gelezen heb is dat zij en praatpaal ff hard tegen hard ging om zo maar te zeggen, maar als je kan uitdelen moet je ook kunnen incasseren vind ik. ik vind draakje ook een schat en een lieverd, maar we mogen allemaal wel wat meer ons best doen om mensen een kans te geven net zoals we Pauline die kans gaven. en die kans kreeg praatpaal niet naar mijn mening. want als je zijn antwoord op mijn post leest komt hij best redelijk over.

kom op mensen we zijn volwassen, reik elkaar de hand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2008 door Moha R. de Vries --
Praatpaal
 Praatpaal - woensdag 04 juni 2008 - 00:24   quote  deeplink  
Moha, bedankt dat je mij een kans geeft om te laten zien dat ik niet zo eng ben als sommigen duidelijk wel denken. Verder wil ik jou iets opbiechten, er wordt gesproken over een hij en daarom zal ik nu accuut uit de kast komen, maak er maar een zij van :-).
En verder voor "iedereen" hier ... een welgemeend welterusten en morgen gezond weer op.
Even voor de duidelijkheid, dit is geen kwestie van lijmen of slijmen ... en mocht je mij niet moeten, reageer dan gewoon niet op dit bericht en doe alsof ik niet besta. Wees dan de wijste, want ik ben het blijkbaar niet !!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 04 juni 2008 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2008 - 00:24 schreef Praatpaal het volgende:
Moha, bedankt dat je mij een kans geeft om te laten zien dat ik niet zo eng ben als sommigen duidelijk wel denken. Verder wil ik jou iets opbiechten, er wordt gesproken over een hij en daarom zal ik nu accuut uit de kast komen, maak er maar een zij van :-).
En verder voor "iedereen" hier ... een welgemeend welterusten en morgen gezond weer op.
Even voor de duidelijkheid, dit is geen kwestie van lijmen of slijmen ... en mocht je mij niet moeten, reageer dan gewoon niet op dit bericht en doe alsof ik niet besta. Wees dan de wijste, want ik ben het blijkbaar niet !!!
hahaha van mij werd ook gedacht dat ik een hij was, maar ik hoop dat iedereen een beetje tot zinnen is gekomen en dat we nu met een nieuwe start beginnen. ik vind het wel gezellig wéér een vrouw erbij. en de meeste dames kunnen hier hun mondje goed roeren ik zeg ....ik hou dr van.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 04 juni 2008 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2008 - 00:54 schreef moha het volgende:

[..]

hahaha van mij werd ook gedacht dat ik een hij was, maar ik hoop dat iedereen een beetje tot zinnen is gekomen en dat we nu met een nieuwe start beginnen. ik vind het wel gezellig wéér een vrouw erbij. en de meeste dames kunnen hier hun mondje goed roeren ik zeg ....ik hou dr van.
Hai Moha, goedemorgen!
Mondje roeren is niet erwgg, het zijn de woorden, die de muziek maken! Ik blijf altijd correct. Niemand kan mij betrappen op schelden of onheuse bejegening.
Maar zoals geschreven, ik reageer alleen op diegenen, die ik wel kan waarderen.
Fijne dag allemaal!
Ricardo
 Ricardo - woensdag 04 juni 2008 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2008 - 11:31 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Niemand kan mij betrappen op schelden of onheuse bejegening.

Nou nou nou..kweet het niet zo hoor.
Hoe kom ik over die pijn heen dat ik Ricardo van dgk zou zijn.

weet iemand een goeie praatgroep :-D???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juni 2008 door Ricardo --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 04 juni 2008 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2008 - 11:31 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Hai Moha, goedemorgen!
Mondje roeren is niet erwgg, het zijn de woorden, die de muziek maken! Ik blijf altijd correct. Niemand kan mij betrappen op schelden of onheuse bejegening.
Maar zoals geschreven, ik reageer alleen op diegenen, die ik wel kan waarderen.
Fijne dag allemaal!
Goedemiddag Seya, ik ben hier nooit s'morgens mijn huis gaat altijd voor.
het is natuurlijk je goed recht op wie je wel of niet wil reageren, als ik eerlijk ben heb ik jou idd nooit op schelden of onheuse bejegening betrapt.

weet je wat ik niet helemaal begrijp hier, met hier bedoel ik een paar mensen op dit forum. Pauline kreeg nog wel een kans, en die is 10x erger geweest dan Praatpaal, dat snap ik dus niet.

en omdat er posten zijn weggehaald is het moeilijk te zeggen wie wat heeft gezegd,(ik heb het niet over gisteren of eergisteren) want meestal is het zo, waar 2 kijven hebben 2 schuld. in dit geval was het denk ik 1 tegen 4 of 5 als je me nog begrijpt. want of het nou Pauline of Praatpaal was die iets poste wat wij als uitdagend zagen dan dan werden ze belaagd door meerdere personen, ik zelf deed daar ook aan mee, maar ik heb Pauline nog een kans gegeven en wil Praatpaal ook die kans geven. ik wil niemand hier overhalen, ik wou alleen ff zeggen hoe ik het zie.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 04 juni 2008 - 14:27   quote  deeplink  
Haha, ik ben hier soms s-morgens als ik toch op de pc moet werken. En vandaag en morgen ben ik lekker vrij. Echter daarvoor moet ik het weekend werken. Huishouden doe ik heel vroeg in de ochtend, zo rond 5 uur. En het zware werk s-avonds met mijn kinderen samen.

Ja wat mij betreft verdiend iedereen een tweede kans. Maar het schoot me in het verkeerde keelgat, dat ook nu na afloop vd DGK de haat en nijdsfeer gehandhaafd blijft. Dan heeft het dus niets meer te maken met DGK, maar is men gewoon uit op rottigheid en daar werk ik niet aan mee. Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, maar het was onnodig om Draakje zo aan te vallen. En ik weet wel, dat zij haar mondje best zelf kan roeren, maar het is wat mij betreft not done, om iemand aan te vallen omdat ze in het spiritualiteitsforum schrijvende is. Niemand mag bepalen wat en waar iemand schrijft en zeker niet een waardeoordeel daaraan geven.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 04 juni 2008 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2008 - 14:27 schreef seya@headliner het volgende:
Haha, ik ben hier soms s-morgens als ik toch op de pc moet werken. En vandaag en morgen ben ik lekker vrij. Echter daarvoor moet ik het weekend werken. Huishouden doe ik heel vroeg in de ochtend, zo rond 5 uur. En het zware werk s-avonds met mijn kinderen samen.

Ja wat mij betreft verdiend iedereen een tweede kans. Maar het schoot me in het verkeerde keelgat, dat ook nu na afloop vd DGK de haat en nijdsfeer gehandhaafd blijft. Dan heeft het dus niets meer te maken met DGK, maar is men gewoon uit op rottigheid en daar werk ik niet aan mee. Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, maar het was onnodig om Draakje zo aan te vallen. En ik weet wel, dat zij haar mondje best zelf kan roeren, maar het is wat mij betreft not done, om iemand aan te vallen omdat ze in het spiritualiteitsforum schrijvende is. Niemand mag bepalen wat en waar iemand schrijft en zeker niet een waardeoordeel daaraan geven.
wat mij opviel is dat draakje zichzelf een spiritueel mens noemde op 1 van deze topics dus niet bij het onderwerp Spiritualiteit, niets mis mee, maar ik heb draakje ook wel snerpende opmerkingen zien maken en dan word dat spiritueel snel tegen haar gebruikt. omdat iemand bv nog voor huub is werd hij of zij ook niet op een aardige manier aangepakt.

in mijn ogen zijn ze alle 2 fout geweest maar ik hou er verder over op voordat ik nog aan de pan blijf hangen.
en ik hoop oprecht dat draakje terug komt want ze is een lieverd.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 04 juni 2008 - 14:59   quote  deeplink  
Nee, ik denk er precies eender over, als jij Moha. Wat mij betreft mag het hier best drukker worden ook en is iedereen van harte welkom. Ik heb alleen geen zin in het hakketakken op elkaar. Een beetje voeren en sarcasme mag best, maar dan wel de grens trekken voor jezelf.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 04 juni 2008 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2008 - 14:59 schreef seya@headliner het volgende:
Nee, ik denk er precies eender over, als jij Moha. Wat mij betreft mag het hier best drukker worden ook en is iedereen van harte welkom. Ik heb alleen geen zin in het hakketakken op elkaar. Een beetje voeren en sarcasme mag best, maar dan wel de grens trekken voor jezelf.
precies en sarcasme word meestal met sarcasme beantwoord en ja dan kan je niet altijd het laatste woord hebben omdat de ander net iets meer gebekt is.

en dan haal je je schouders op en gaat gwn verder. en dat bedoel ik nou met uitdelen en incasseren.

ik heb nog nooit een forum gezien waar iedereen het altijd met elkaar eens is.

en ik moet wel zeggen dat ik dit het leukste forum vind !!
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 04 juni 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Mmmj ik dacht ik kom hier maar weer is buurten, misschien dat het gezelliger is geworden, maar sommige mensen hebben nog steeds niet in de gaten dat de kooi alweer bijna 2 weken afgelopen is. Voor hen die zich aangesproken voelen !!! Good luck !!!
Praatpaal
 Praatpaal - woensdag 04 juni 2008 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2008 - 14:27 schreef seya@headliner het volgende:
Haha, ik ben hier soms s-morgens als ik toch op de pc moet werken. En vandaag en morgen ben ik lekker vrij. Echter daarvoor moet ik het weekend werken. Huishouden doe ik heel vroeg in de ochtend, zo rond 5 uur. En het zware werk s-avonds met mijn kinderen samen.

Ja wat mij betreft verdiend iedereen een tweede kans. Maar het schoot me in het verkeerde keelgat, dat ook nu na afloop vd DGK de haat en nijdsfeer gehandhaafd blijft. Dan heeft het dus niets meer te maken met DGK, maar is men gewoon uit op rottigheid en daar werk ik niet aan mee. Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, maar het was onnodig om Draakje zo aan te vallen. En ik weet wel, dat zij haar mondje best zelf kan roeren, maar het is wat mij betreft not done, om iemand aan te vallen omdat ze in het spiritualiteitsforum schrijvende is. Niemand mag bepalen wat en waar iemand schrijft en zeker niet een waardeoordeel daaraan geven.
Het enige wat ik nu nog wil is duidelijk maken is, dat ik nooit iemand zal veroordelen omdat hij of zij iets over spiritualiteit schrijft ... wie ben ik om dat te doen, ik notabene die me op alle fronten met spiritualiteit bezig hou.
Nu denk ik toch echt dat er dingen door elkaar gehaald worden, maar laat maar zo .. en maak ervan wat je wilt, als ik maar weet hoe het zat en als ik er zelf maar een goed gevoel bij heb, verder is iedereen vrij om te denken wat hij of zij wil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juni 2008 door Praatpaal --
Praatpaal
 Praatpaal - woensdag 04 juni 2008 - 19:40   quote  deeplink  
En van mijn kant, nu over en sluiten voor wat betreft dit onderwerp.
Dr C
 Dr C - donderdag 05 juni 2008 - 00:01   quote  deeplink  
Om mijzelf even te ontspannen lees ik s'avonds altijd even de berichten op dit forum en ik vind ze meestal scherp en leuk, dus dames en heren doe mij een plezier en bijf gezellig in de clinch met z'n allen, want het wordt een beetje stil hier
seya@headliner
 seya@headliner - donderdag 05 juni 2008 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juni 2008 - 00:01 schreef Dr C het volgende:
Om mijzelf even te ontspannen lees ik s'avonds altijd even de berichten op dit forum en ik vind ze meestal scherp en leuk, dus dames en heren doe mij een plezier en bijf gezellig in de clinch met z'n allen, want het wordt een beetje stil hier
Hahahahaha ja zo kun je het ook zien!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 05 juni 2008 - 22:14   quote  deeplink  
Ik mis de pittige discussies. Ik mis zelfs de onzinnige opmerkingen van sommigen.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 05 juni 2008 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juni 2008 - 22:14 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik mis de pittige discussies. Ik mis zelfs de onzinnige opmerkingen van sommigen.
Kom maar op, hahahah ( mis jij Frans ook?)
berec
 berec - zaterdag 07 juni 2008 - 09:01   quote  deeplink  
Ik mis nikos
janeke
 janeke - zaterdag 07 juni 2008 - 12:10   quote  deeplink  
http://dgkexforummers.forum2go.nl/ex-bewoners-f3.html

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: AMANDA en BRIAN blijven winnaars









0.0359339