BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: AMANDA en BRIAN blijven winnaars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 11:16 schreef Caroline het volgende:
Verder wil ik zeggen, ik laat me niet in een hoekje drukken omdat Boudewijn mij zijn vertrouwen heeft gegeven ivm editten wat ik trouwens vanaf het begin van het forum mocht en niet alleen de laatste weken. De regels die ik hier hanteer komen van Boudewijn, zie topic vragen aan Boudewijn. Dat die foto laat is weggehaald is blijkbaar mijn schuld???? Ik help hier alleen maar mee, ik ben niet verantwoordelijk. En Seya, nee ik ging niet op je kritiek in omdat het mij weinig kan schelen wat je van mij als persoon vindt. Je kent me niet en ik jou niet, het verschil is, jij oordeelt wel over mij.
Voor Seya
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 18:21   quote  deeplink  
Hebben we net vrede gesloten ...
Caroline
 Caroline - vrijdag 30 mei 2008 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 18:21 schreef draakje het volgende:
Hebben we net vrede gesloten ...
We? Ik wist niet dat we ruzie hadden
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 18:26 schreef Caroline het volgende:

[..]

We? Ik wist niet dat we ruzie hadden
Volgens mij begrijp je me wel, Caroline. Ik mag Seya en ik mag jou, en ik begrijp niet waarom jullie elkaar niet (willen) begrijpen.
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 30 mei 2008 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 17:45 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ik heb bewondering voor mensen die openbaar hun excuus aan bieden. Ik wacht nog steeds op die van jou. Ik hoop het morgen te lezen want ik moet nu echt...............lekker voor mijn vriendje koken.
Pardon??? Moet ik mijn excuus aanbieden? Omdat ik het ergens niet mee eens kan zijn?

Weet je wat? Deel dan maar een ban uit, want dát doe ik niet! Ik heb heel netjes mijn mening gezegd. Alle schoremuitspraken mochten hier blijven staan, zonder enig excuus. Overigens heb ik geschreven dat ik bepaalde zinsneden misschien verkeerd geinterpreteerd heb, verder zal ik niet gaan. Toedeloe hoor! Wat denk je wel niet!
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 19:14 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Pardon??? Moet ik mijn excuus aanbieden? Omdat ik het ergens niet mee eens kan zijn?

Weet je wat? Deel dan maar een ban uit, want dát doe ik niet! Ik heb heel netjes mijn mening gezegd. Alle schoremuitspraken mochten hier blijven staan, zonder enig excuus. Overigens heb ik geschreven dat ik bepaalde zinsneden misschien verkeerd geinterpreteerd heb, verder zal ik niet gaan. Toedeloe hoor! Wat denk je wel niet!
Seya, ik begrijp je. Maar ik ben ondanks mijn vlammende muil eigenlijk een heel vredelievend tiepje. Ik geef om jullie allebei en zou het echt van de zotte vinden dat we het forum zo laten verzanden ...
Ricardo
 Ricardo - vrijdag 30 mei 2008 - 19:31   quote  deeplink  
Ik heb me zojuist lid gemaakt van dit forum om een verhaal op te schrijven.
Maar KIM heeft het al voor mij gedaan.

word @ KIM
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 19:35   quote  deeplink  
Word @draakje ...

Spits, adrem, maar nooit vals of ordinair!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2008 door draakje --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 19:31 schreef Ricardo het volgende:
Ik heb me zojuist lid gemaakt van dit forum om een verhaal op te schrijven.
Maar KIM heeft het al voor mij gedaan.

word @ KIM
welkom Ricardo ik hoop dat je het hier naar je zin krijgt.
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 19:31 schreef Ricardo het volgende:
Ik heb me zojuist lid gemaakt van dit forum om een verhaal op te schrijven.
Maar KIM heeft het al voor mij gedaan.

word @ KIM
Word ... @Ricardo?
stacy1974
 stacy1974 - vrijdag 30 mei 2008 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 19:31 schreef Ricardo het volgende:
Ik heb me zojuist lid gemaakt van dit forum om een verhaal op te schrijven.
Maar KIM heeft het al voor mij gedaan.

word @ KIM
Ha leuk ricardo dat je hier ook een kijkje komt nemen.las je posten op de gouden kooifan steeds.
zal wel vreemd wezen he niet meer naar de kooi te moeten.Maar hoop wel dat je met broian en amanda veel contackt zal blijven houden.
ik weet dat jij hen toppertjes vind en zij vinden jouw helemaal te gek
veel plezier verder
SHA@VCH
 SHA@VCH - vrijdag 30 mei 2008 - 21:55   quote  deeplink  
Mensen ik wil een filmpje graag zien waar Amanda iedereen roept en zegt: Jongens of ik ben gek,of zij is gek of jullie zijn gek want ik snap helemaal niks meer van. Het is een filmpje waar Nadia heeft Lieke vertelt dat ze wel zwanger is en komt Amanda vragen en dan ga Amanda heel boos Nadia vragen in de kantoor. Ik kon dat filmpje nergens vinden weet iemand van?
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 22:07   quote  deeplink  
Waarom is het frambozensperma verwijderd?

Het schijnt erg lekker te zijn ...
janeke
 janeke - vrijdag 30 mei 2008 - 22:10   quote  deeplink  
haha, goede avond allemaal
draakje vertel ?? haha

en weet je ,als het de echte
heerlijke, heerlijkheid
ricardo is die hier gereageerd heeft ?
xxx
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 22:07 schreef draakje het volgende:
Waarom is het frambozensperma verwijderd?

Het schijnt erg lekker te zijn ...
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 22:10 schreef janeke het volgende:
haha, goede avond allemaal
draakje vertel ?? haha

en weet je ,als het de echte
heerlijke, heerlijkheid
ricardo is die hier gereageerd heeft ?
xxx
Ik weet het niet, Janeke. Heb op mijn rijpe leeftijd met heel veel mannen het bed gedeeld. Heb een hoop meegemaakt. Maar frambozensperma, nee ...

Daarom zou ik heel blij zijn als Nadia me dat eens zou willen uitleggen.
SHA@VCH
 SHA@VCH - vrijdag 30 mei 2008 - 22:33   quote  deeplink  
Mensen na 2 uur zoeken heb ik de film gekregen. Hier de film ik vind de reactie van Amanda heel echt leuk!!!
http://www.clipser.com/watch_video/54433
janeke
 janeke - vrijdag 30 mei 2008 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 22:19 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik weet het niet, Janeke. Heb op mijn rijpe leeftijd met heel veel mannen het bed gedeeld. Heb een hoop meegemaakt. Maar frambozensperma, nee ...

Daarom zou ik heel blij zijn als Nadia me dat eens zou willen uitleggen.
krom van het lachen ,achter mijn pc
ik hoor haar het nog vertellen aan amanda
wat een meiden he ,
maar het zou inderdaad een idee zijn als nadia dat wilde doen
ze kan van leuke griltalks houden
met amanda
ook een idee om chat s met andere mensen te houden
die om hun uitleg vragen over hun doen en laten en hun uitspraken
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 22:46   quote  deeplink  
ja schitterend om terug te zien, dat was ook een spannende tijd met nadia en dennis.
janeke
 janeke - vrijdag 30 mei 2008 - 22:59   quote  deeplink  
ja,het was elke avond raak in de kooi
nieuwsgierig om te volgen hoe ,die twee met alles omgingen
ze hebben het toch mooi gedaan vind ik
SHA@VCH
 SHA@VCH - vrijdag 30 mei 2008 - 23:01   quote  deeplink  
Het erg wanneer ze Dennis naar huis hebben gestuurd en daarna Nadia is het bij dgk een beetje saai geworden. Het was leuk die tijd hoe ze avond bij avond Dennis aan het bashen waren. Daarna heb een stuk of 2 maanden geen streams betaald want het was gewoon Saai,Boring!! Daarna bij het vrijgezel feest van Huub ben ik weer begonnen met streamen en het was meteen raak die avond.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 30 mei 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 23:01 schreef SHA@VCH het volgende:
Het erg wanneer ze Dennis naar huis hebben gestuurd en daarna Nadia is het bij dgk een beetje saai geworden. Het was leuk die tijd hoe ze avond bij avond Dennis aan het bashen waren. Daarna heb een stuk of 2 maanden geen streams betaald want het was gewoon Saai,Boring!! Daarna bij het vrijgezel feest van Huub ben ik weer begonnen met streamen en het was meteen raak die avond.
nou lekker dan kon je niet eerder gaan streamen... lol ik vond het ook zo boring toen Nadia en Dennis weg gingen en dat heeft idd een tijd geduurd.
Kim
 Kim - vrijdag 30 mei 2008 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 17:45 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ik heb bewondering voor mensen die openbaar hun excuus aan bieden. Ik wacht nog steeds op die van jou. Ik hoop het morgen te lezen want ik moet nu echt...............lekker voor mijn vriendje koken.
IK HEB MIJN STUK EVEN VERWIJDERD, OMDAT IK HET VERKEERD BEGREPEN HAD, HIER ONDER STAAT HET NOG WEL IN EEN QUOTE EN DIE MAG VAN MIJ GEWOON BLIJVEN STAAN. WANT IK HEB MIJN EXCUSES AL GEMAAKT. XX KIM

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2008 door Kim --
SHA@VCH
 SHA@VCH - vrijdag 30 mei 2008 - 23:08   quote  deeplink  
Nee ik streamde voor maar na de weggaan Nadia/Dennis ben ik gestopt want het was boring en vooral toen Clair binnen kwam was het twee keer niks!!
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 30 mei 2008 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 23:06 schreef Kim het volgende:

[..]

Caroline, sorry hoor maar ik vind het van de zotte als seya haar excuses moet maken tegen over Pauline, nu vind ik dat alles wel erg door slaat. Ik accepteer 1 exuses van Pauline over 1 van de vele beledigingen die Pauline gemaakt heeft en nu moeten wij op onze knieen. Nee Cariline dat kan je niet menen. Deze Pauline is tijden lang bezig geweest iedereen hier op de kast te krijgen en nu moeten we met zijn alle door 1 duer. Dat vind ik echt te hoog gegrepen. Waarom moeten mensen die alleen maar gereageerd hebben op zijn/haar lelijke uitspraken hun excuses maken. Ik ben ook een paar keer fel geweest op Pauline omdat hij/zij mij of een maatje van mij persoonlijk raakte. Wat zou de reden moeten zijn om excuses te maken. Pauline kan nu wel de slachtofferrol op zich willen nemen. Maar er zijn vele die dat niet accepteren, omdat hij/zij een lange tijd hier de topics heeft gedomineerd met uitlatingen en uitspraken die echt niet kunnen en als je nu Seya hier op aan gaat spreken en haar zelfs dwingt tot een excuses, dan breekt mijn klomp. Want ik kan best wel met Pauline in een disccussie gaan, maar we heben pas 1 onderwerp besproken en ik heb er nog genoeg waar ik het met hem/haar over wil hebben. Maar dat wil niet zegeen dat ik nu vriendjes ben en alles vergeet en vergeef. Want vandaag heeft dezelfde Pauline nog uitspraken gedaan over brian en Amanda die ik walgelijk vind over een giraffe en zo. Maar dit is mijn bescheidden mening.
Sorry Kim, maar Caroline bedoelt, dat ik Caroline mijn excuus moet aanbieden. Ik heb mijn ongezouten mening gegeven over een aantal dingen. Ik ben daarin echter niet de grenzen overgegaan, zoals andere posters. Heb niet gescholden, maar mijn mening kenbaar gemaakt. Inplaats van respect daarvoor wenst Caroline een excuus van mij.
En ik sta altijd achter mijn mening, ook al valt dat soms niet mee om te incasseren. Ik ga een confrontatie erover niet uit de weg, maar maak geen excuus omdat we van mening verschillen, Dan zou ik mezelf enorm geweld aandoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2008 door seya@headliner --
Kim
 Kim - vrijdag 30 mei 2008 - 23:22   quote  deeplink  
Dan wil ik bijdeze mijn excuses aanbieden aan Caroline. Waar jullie het over hebben heb ik gemist dus daar wil en kan ik geen mening over hebben. Laten we hopen dat jullie er uit komen. XX Kim
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 30 mei 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 23:22 schreef Kim het volgende:
Dan wil ik bijdeze mijn excuses aanbieden aan Caroline. Waar jullie het over hebben heb ik gemist dus daar wil en kan ik geen mening over hebben. Laten we hopen dat jullie er uit komen. XX Kim
Moet je zeker niet doen Kim, ik wilde het even rechtzetten. Want aan onenigheid zonder grond heeft niemand iets.
janeke
 janeke - vrijdag 30 mei 2008 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 23:08 schreef SHA@VCH het volgende:
Nee ik streamde voor maar na de weggaan Nadia/Dennis ben ik gestopt want het was boring en vooral toen Clair binnen kwam was het twee keer niks!!
helemaal mee eens

leuk flimpje trouwens
wat konden ze ook door zeuren in de kooi he
je moest in die tijd alles , maar dan ook alles uitleggen
haha
janeke
 janeke - vrijdag 30 mei 2008 - 23:35   quote  deeplink  
fans
een welterusten voor straks
en vergeet niet
alles los te laten voor het slapen gaan
een goede nacht rust , allemaal
XXX
draakje
 draakje - vrijdag 30 mei 2008 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 23:27 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Moet je zeker niet doen Kim, ik wilde het even rechtzetten. Want aan onenigheid zonder grond heeft niemand iets.
Ik denk ook niet dat Caroline dat echt van je verwacht, Seya. De gemoederen zijn alleen een beetje hoog opgelopen. Zoals ik vanmiddag al zei: laat het ff bezinken.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 - 23:58 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat Caroline dat echt van je verwacht, Seya. De gemoederen zijn alleen een beetje hoog opgelopen. Zoals ik vanmiddag al zei: laat het ff bezinken.
Wat mij betreft is het onderwerp gesloten. We hebben beiden onze meningen kenbaar gemaakt en die verschillen van elkaar. Boeien.. Als we het altijd maar met elkaar eens zouden moeten zijn, staat de ene helft van Nederland gebogen over de geknielde andere helft. Zo werkt het niet.
We hebben kennis kunnen nemen en alsdat gevolgen heeft voor de rest van het forumgebeuren, ligt dat niet bij mij.
Ik blijf altijd bij mezelf en ben mezelf.
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 00:42   quote  deeplink  
Ik blijf ook altijd bij mezelf. Maar soms loop je daar behoorlijke deuken van op. En soms weet ik niet of het dat waard is.
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 04:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 00:32 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Wat mij betreft is het onderwerp gesloten. We hebben beiden onze meningen kenbaar gemaakt en die verschillen van elkaar. Boeien.. Als we het altijd maar met elkaar eens zouden moeten zijn, staat de ene helft van Nederland gebogen over de geknielde andere helft. Zo werkt het niet.
We hebben kennis kunnen nemen en alsdat gevolgen heeft voor de rest van het forumgebeuren, ligt dat niet bij mij.
Ik blijf altijd bij mezelf en ben mezelf.
Ik ook. Blijkbaar passen onze karakters niet bij elkaar. Maakt wat mij betreft ook niet uit er zijn genoeg mensen hier met wie ik het wel kan vinden. Dus ik ben verder ook klaar met dit onderwerp want het maakt de sfeer er niet leuker op.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zaterdag 31 mei 2008 - 09:11   quote  deeplink  
goedenmorgen lieve forummers .
ik wens iedereen een super mooi weekend en een gezellig forum plezier . meningen kunnen verschillen maar we kunnen met zijn allen door deze deur hij is nl breed zat dus komt wel goed ben even toernooien en ben al zo moe kus tot snel
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 10:42   quote  deeplink  
Goedemorgen iedereen!
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 31 mei 2008 - 10:53   quote  deeplink  
Goedemorgen draakje, er is weer leven in de brouwerij zag ik; was de laatste dagen ook wel erg rustig; Hartstikke goed...
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 10:53 schreef G.R.i het volgende:
Goedemorgen draakje, er is weer leven in de brouwerij zag ik; was de laatste dagen ook wel erg rustig; Hartstikke goed...
Goedemorgen, G.R.I. Het leven is weer helemaal terug!
Elske
 Elske - maandag 02 juni 2008 - 07:47   quote  deeplink  
http://pictures.tdf-berlikum.nl/Club_TDF/31%20Mei%202008%20-%20Brian%20&%20Amanda/index.html

optreden Amanda en Brian gisteren
berec
 berec - maandag 02 juni 2008 - 08:04   quote  deeplink  
dank je elkse!
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 02 juni 2008 - 08:09   quote  deeplink  
leuke foto's! Een vrolijke bende. Jammer van het haar van Brian, ik vind het ineens niet leuk meer staan. Zal wel net de moeilijke lengte zijn...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 02 juni 2008 - 15:02   quote  deeplink  
leuk hoor om ze weer eens te zien
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 02 juni 2008 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 - 19:23 schreef pauline het volgende:

[..]

ben zondagmiddag naar Chalet Fontaine in Kaatsheuvel geweest, alwaar brian jaap en huub optraden... blijf jij maar lekker in je droomwereld hangen. was een prima sfeer geen onvertogen woord.. De bedreigingen en de haat komen dus puur van type's zoals jij.. wees er maar trots op
Ben jij er ook weer, nog niet genoeg gespuwd.? op vele andere sites zie je dat de haat naar Brian en Amanda nog net zo fel is. en trouwens je had helemaal gelijk he? Huub verrrrrrrrrrrrrr bovenaan. met kop en staart gewonnen van Brian en Amanda, uhu!
pauline
 pauline - maandag 02 juni 2008 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2008 - 15:07 schreef Bymyself@headliner het volgende:

[..]

Ben jij er ook weer, nog niet genoeg gespuwd.? op vele andere sites zie je dat de haat naar Brian en Amanda nog net zo fel is. en trouwens je had helemaal gelijk he? Huub verrrrrrrrrrrrrr bovenaan. met kop en staart gewonnen van Brian en Amanda, uhu!
het is wel goed zo, als je verder had gelezen en niet gelijk mij aanvalt dan weet je dat het nu niet meer prettig is om elkaar maar te blijven aanvallen.
Op je opmerking over huub,, ja hij heeft verloren maar ach wie niet? alleen jaap is de winnaar, de rest is heeft het spel verloren maar niet het succes. Dus alles komt vast wel goed met de (ex) bewoners
pauline
 pauline - maandag 02 juni 2008 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2008 - 15:07 schreef Bymyself@headliner het volgende:

[..]

Ben jij er ook weer, nog niet genoeg gespuwd.? op vele andere sites zie je dat de haat naar Brian en Amanda nog net zo fel is. en trouwens je had helemaal gelijk he? Huub verrrrrrrrrrrrrr bovenaan. met kop en staart gewonnen van Brian en Amanda, uhu!
het is wel goed zo .. alles is gespeeld ook de conflicten die we hier hadden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juni 2008 door pauline --
draakje
 draakje - maandag 02 juni 2008 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2008 - 16:52 schreef pauline het volgende:

[..]

het is wel goed zo .. alles is gespeeld ook de conflicten die we hier hadden
Dat weet ik niet, Pauline. Ik heb er als redelijk spiritueel mens vanaf het begin moeite mee gehad dat mensen partij konden kiezen voor een kwallebabbel als Huub.

Natuurlijk mag iedereen zijn/haar eigen favo hebben, maar ik heb ECHT nooit begrepen wat mensen in Huub zagen.

Dat kwetsen, pijnigen, ontzettend beledigen ...

Zo verschrikkelijk goedkoop.

Ik heb een tamelijk groot gevoel voor humor, maar hier heb ik de leut nooit van kunnen inzien.

Ik ben heel benieuwd naar je reactie.

UUB.
pauline
 pauline - maandag 02 juni 2008 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2008 - 18:04 schreef draakje het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, Pauline. Ik heb er als redelijk spiritueel mens vanaf het begin moeite mee gehad dat mensen partij konden kiezen voor een kwallebabbel als Huub.

Natuurlijk mag iedereen zijn/haar eigen favo hebben, maar ik heb ECHT nooit begrepen wat mensen in Huub zagen.

Dat kwetsen, pijnigen, ontzettend beledigen ...

Zo verschrikkelijk goedkoop.

Ik heb een tamelijk groot gevoel voor humor, maar hier heb ik de leut nooit van kunnen inzien.

Ik ben heel benieuwd naar je reactie.

UUB.
Ik denk dat je van je favo de negatieve dingen wegstopt. Als ik het bandje terugspeel bekruipt mij soms wel een gevoel van: moest dat nu zo!.
Maar dat gevoel heb ik ook bij brian en amanda.
Vind het wel jammer dat je weer een soort van scheldwoord moet gebruiken voor huub( totaal zinloos).
Zoals het voor huubfans onbegrijpelijk zal zijn dat je voor amanda of brian bent.
Ik ben van mening dat zowel een brian als amanda nog nooit iets zelfstandig hebben bedacht in anderhalf jaar kooi. alles wat ze deden was een herhaling van wat andere bewoners al gedaan hadden. En ik blijf erbij dat als iemand op tv zegt tegen een persoon::vieze pot;; of kreupele, dan voel ik mij totaal NIET aangesproken, maar dat verschilt van mens tot mens. Dat iemand dat doet maakt iemand niet een slecht mens!
En ik begrijp je opmerking over spiritualiteit ten opzichte van huub niet helemaal.
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 02 juni 2008 - 19:10   quote  deeplink  
Weet je wat pas van de zotte is ?? Dat de fans het onderling nog aan het uitvechten zijn, terwijl de Miljonairs de grootste lol hebben tijdens optreden en daar buiten.

Dat is pas bizar.................
pauline
 pauline - maandag 02 juni 2008 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2008 - 19:10 schreef Bigfoot het volgende:
Weet je wat pas van de zotte is ?? Dat de fans het onderling nog aan het uitvechten zijn, terwijl de Miljonairs de grootste lol hebben tijdens optreden en daar buiten.

Dat is pas bizar.................
je hebt gelijk
draakje
 draakje - maandag 02 juni 2008 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2008 - 18:42 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik denk dat je van je favo de negatieve dingen wegstopt. Als ik het bandje terugspeel bekruipt mij soms wel een gevoel van: moest dat nu zo!.
Maar dat gevoel heb ik ook bij brian en amanda.
Vind het wel jammer dat je weer een soort van scheldwoord moet gebruiken voor huub( totaal zinloos).
Zoals het voor huubfans onbegrijpelijk zal zijn dat je voor amanda of brian bent.
Ik ben van mening dat zowel een brian als amanda nog nooit iets zelfstandig hebben bedacht in anderhalf jaar kooi. alles wat ze deden was een herhaling van wat andere bewoners al gedaan hadden. En ik blijf erbij dat als iemand op tv zegt tegen een persoon::vieze pot;; of kreupele, dan voel ik mij totaal NIET aangesproken, maar dat verschilt van mens tot mens. Dat iemand dat doet maakt iemand niet een slecht mens!
En ik begrijp je opmerking over spiritualiteit ten opzichte van huub niet helemaal.
Pauline - ik houd me aan mijn belofte en noem je netjes bij je naam - het ging denk er ik voor de grootste groep mensen hier op Headliner niet om wie hun favoriet was. Ik had zelf namelijk geen favoriet. Het ging er alleen om dat een vervelend knulletje met een muil vol scheldwoorden van ons gewoon niet MOCHT winnen.

En misschien heeft het recht gezegenvierd ...

Spiritualiteit heeft te maken met - althans - een vaag gevoel van rechtvaardigheid.
draakje
 draakje - maandag 02 juni 2008 - 23:09   quote  deeplink  
Goh, geen antwoord!
Misschien ben jij de giftige vuilspuiter, niet ik ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: AMANDA en BRIAN blijven winnaars









0.0093889