BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: offtopic topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 31 oktober 2008 - 18:26   quote  deeplink  
Ik krijg altijd last van een onbestemd gevoel van heimwee, maar zo heftig dat ik er verdrietig van word. zeker buiten, al die versierde huizen. die verlichting. de stad een gekkenhuis. overal kerstliedjes. iedereen loopt te schelden en te vloeken. en dan kerstmis zelf uitgebrand aan de kersttafel. Moeders loopt zich dan uit de naad of vaders, omdat het eten nu eenmaal geserveerd moet worden. dan de verplichte glimlaCHJES en de goede doelen. ik heb een voorbeeld genomen aan de Kranks. ik sla kerstmis over en ga op een Cruise. ik heb mijn lichtgevende badpak klaarliggen, mijn zwemvliezen van zolder gehaald, mijn rubberen opblaasboot van de vliering. en ik ga in mijn badpak de singel af met kerst.
Jacqueline
 Jacqueline - vrijdag 31 oktober 2008 - 18:40   quote  deeplink  
ik wou dat ik op vakantie ging met kerst want inderdaad weken druk met kerst en maar rennen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 31 oktober 2008 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 18:26 schreef Izz@headliner het volgende:
Ik krijg altijd last van een onbestemd gevoel van heimwee, maar zo heftig dat ik er verdrietig van word. zeker buiten, al die versierde huizen. die verlichting. de stad een gekkenhuis. overal kerstliedjes. iedereen loopt te schelden en te vloeken. en dan kerstmis zelf uitgebrand aan de kersttafel. Moeders loopt zich dan uit de naad of vaders, omdat het eten nu eenmaal geserveerd moet worden. dan de verplichte glimlaCHJES en de goede doelen. ik heb een voorbeeld genomen aan de Kranks. ik sla kerstmis over en ga op een Cruise. ik heb mijn lichtgevende badpak klaarliggen, mijn zwemvliezen van zolder gehaald, mijn rubberen opblaasboot van de vliering. en ik ga in mijn badpak de singel af met kerst.
ik begrijp helemaaal wat je bedoelt, en voel me nu meteen emotioneel worden. want het doet mij altijd aan mijn jeugd denken, en aan mijn moeder die zo haar best deed om met weinig geld toch een heerlijke en gezellige kerst te vieren. wat altijd lukte.

wij doen hier niets verplicht. ik breng de kerstdagen gwn met mijn mannetje, en mijn kids en honden door, en we doen allemaal gwn waar we zin in hebben, misschien een spelletje met z'n alle of een leuke film met een lekker toastje. of gwn achter de pc.
ik probeer toch sommige dingen van mijn moeder erin te houden,maar zoals kerst vroeger was, zal het nooit meer worden.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 31 oktober 2008 - 18:51   quote  deeplink  
ik sla kerstmis over en ga op een Cruise. ik heb mijn lichtgevende badpak klaarliggen, mijn zwemvliezen van zolder gehaald, mijn rubberen opblaasboot van de vliering. en ik ga in mijn badpak de singel af met kerst.
=====================================================================================
Nou Mo ik had van jou wel verwacht dat je de humor er van in zou zien,. of dacht jij nu echt dat ik in mijn bananengele opblaasboot hier op de singel gaat varen? een Cruise maken op de Heemraadsingel? HAHAHAHA en dat noemt mij 3 hoog. hihihihi. jij heb je anders ook niet verslikt in je eerste stoeptegel, hahahahaha
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 31 oktober 2008 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 18:51 schreef Izz@headliner het volgende:
ik sla kerstmis over en ga op een Cruise. ik heb mijn lichtgevende badpak klaarliggen, mijn zwemvliezen van zolder gehaald, mijn rubberen opblaasboot van de vliering. en ik ga in mijn badpak de singel af met kerst.
=====================================================================================
Nou Mo ik had van jou wel verwacht dat je de humor er van in zou zien,. of dacht jij nu echt dat ik in mijn bananengele opblaasboot hier op de singel gaat varen? een Cruise maken op de Heemraadsingel? HAHAHAHA en dat noemt mij 3 hoog. hihihihi. jij heb je anders ook niet verslikt in je eerste stoeptegel, hahahahaha
ja duhhh maar ik kreeg ff dat gevoel, wat ik altijd krijg met kerst. door het begin van jou post.

hahahaha je blijft op 3 hoog hoor.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 01 november 2008 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 19:01 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ja duhhh maar ik kreeg ff dat gevoel, wat ik altijd krijg met kerst. door het begin van jou post.

hahahaha je blijft op 3 hoog hoor.
Schat ik zalhet je nog 1 keer uitleggen, ik heb op 4 hoog gewoond, op 1 hoog gewoond. benedenhuis gewoond, en nu herenhuis, maar nooit op drie hoog. ( mijnvader zei wel altijd. als jij je smoeltje niet houd gooi ik je drie hoog het raam uit. maar helaas is mijn vader al 33 jaar dood, en komt bijna terug. dus dat zal het oo niet zijn.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 01 november 2008 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 19:56 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Schat ik zalhet je nog 1 keer uitleggen, ik heb op 4 hoog gewoond, op 1 hoog gewoond. benedenhuis gewoond, en nu herenhuis, maar nooit op drie hoog. ( mijnvader zei wel altijd. als jij je smoeltje niet houd gooi ik je drie hoog het raam uit. maar helaas is mijn vader al 33 jaar dood, en komt bijna terug. dus dat zal het oo niet zijn.
en voor mij blijf je die van 3 hoog hahahaha
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 02 november 2008 - 12:56   quote  deeplink  
hier kijken de mannen ook hoor naar alle vrouwen ook met of zonder vrouw .
In de kroegen zie je het ook terug het haantjes gedrag.
Mannen blijven jagers
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 02 november 2008 - 16:12   quote  deeplink  
ben eigenlijk best benieuwd of jullie een favoriet hebben?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 02 november 2008 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 16:12 schreef Tijger het volgende:
ben eigenlijk best benieuwd of jullie een favoriet hebben?
nu niet meer ik was voor fiona en joost. en jij?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 02 november 2008 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 16:12 schreef Tijger het volgende:
ben eigenlijk best benieuwd of jullie een favoriet hebben?
Yasmin is nog altijd mijn favoriet.
Ik vind Marco en Mafco samen ook leuk.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 02 november 2008 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 16:52 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Yasmin is nog altijd mijn favoriet.
Ik vind Marco en Mafco samen ook leuk.
ik lig in een deuk om marco en mafco's onderonsjes, maar ik gun die players het niet om te winnen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 02 november 2008 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 16:59 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik lig in een deuk om marco en mafco's onderonsjes, maar ik gun die players het niet om te winnen.
Nee, ik gun ze de winst niet, dat niet.
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 02 november 2008 - 19:26   quote  deeplink  
ik durf het niet te posten hier hahahahha ga vast bukken onder de tafelmijn favo is donkere marco
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 02 november 2008 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 19:26 schreef Tijger het volgende:
ik durf het niet te posten hier hahahahha ga vast bukken onder de tafelmijn favo is donkere marco
hahahaha alsof we iemand zullen aanvallen om je favo, het ligt er gwn aan hoe je erover post. kijk naar simoontje, die poste dat we een laag iq hebben omdat we onze mening over joyce gaven.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 02 november 2008 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 19:26 schreef Tijger het volgende:
ik durf het niet te posten hier hahahahha ga vast bukken onder de tafelmijn favo is donkere marco
Is jou mening en dat moet gerespecteerd worden.
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 02 november 2008 - 20:24   quote  deeplink  
zo post ik niet hoor geef over iedereen me mening ook gewoon ook zie ik de fouten van marco wel
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 02 november 2008 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 20:24 schreef Tijger het volgende:
zo post ik niet hoor geef over iedereen me mening ook gewoon ook zie ik de fouten van marco wel
weten we toch lieverd
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 02 november 2008 - 20:31   quote  deeplink  
moha ik zal het niet hebben over joi iq hoor hahahhaha
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 02 november 2008 - 20:32   quote  deeplink  
dank je schatje
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 02 november 2008 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 20:31 schreef Tijger het volgende:
moha ik zal het niet hebben over joi iq hoor hahahhaha
nu begeef je je op glad ijs he hahahaha
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 02 november 2008 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 20:33 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

nu begeef je je op glad ijs he hahahaha
heb schaatsen aan hoor ik val niet:p
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 02 november 2008 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 20:33 schreef Tijger het volgende:

[..]

heb schaatsen aan hoor ik val niet:p
maar er kan altijd een wak in de buurt zijn he
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 02 november 2008 - 20:53   quote  deeplink  
hummz dan spring ik er over heen
Tuintje
 Tuintje - maandag 03 november 2008 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 19:26 schreef Tijger het volgende:
ik durf het niet te posten hier hahahahha ga vast bukken onder de tafelmijn favo is donkere marco
HAHAHA,
Tijger en Tuintje zitten beiden onder de tafel:
mijn favoriet is ook donkere Marco.
Potje kaarten, Tijger? We zitten hier nu toch te zitten...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 04 november 2008 - 18:07   quote  deeplink  
Wie moet volgens jullie de 44ste Amerikaanse president worden, Obama of McCain?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2008 door Mrs.B@headline --
Belinea
 Belinea - dinsdag 04 november 2008 - 19:17   quote  deeplink  
Obama.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 04 november 2008 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2008 - 18:07 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Wie moet volgens jullie de 44ste Amerikaanse president worden, Obama of McCain?
Obama en wie is jou keus?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 04 november 2008 - 20:48   quote  deeplink  
Jong, fris, de toekomst. Obama dus.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 04 november 2008 - 20:51   quote  deeplink  
denk ook wel dat hij dik wint hoor
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 04 november 2008 - 20:51   quote  deeplink  
Obama, inderdaad jong(er) en frisser. Verder qua standpunten geen mening.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 04 november 2008 - 20:54   quote  deeplink  
Ik schrok wel toen ik hoorde dat hij voor de doodstraf is en tegen homo huwelijk.
Auch.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 04 november 2008 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2008 - 20:54 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik schrok wel toen ik hoorde dat hij voor de doodstraf is en tegen homo huwelijk.
Auch.
heb je gekeken bij http://usa.eenvandaag.nl en dan stemwijzer, daar word zijn standpunt toch wel iets anders voorgelegd.
Belinea
 Belinea - dinsdag 04 november 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2008 - 20:54 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik schrok wel toen ik hoorde dat hij voor de doodstraf is en tegen homo huwelijk.
Auch.
Bij bepaalde dingen is de doodstraf wel logisch, maar tegen homo huwelijk, nee waarom, het zijn toch ook mensen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 04 november 2008 - 20:59   quote  deeplink  
ik ga meten kijken.
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 05 november 2008 - 09:58   quote  deeplink  
hee headlinertjes sorry was even druk deed mee aan de landelijke evacuatie nu ff druk in huis ben er weer bij hoor xx
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 05 november 2008 - 18:26   quote  deeplink  
en Obama heeft dus dik gewonnen zoals ik al voorspelde.
Tuintje
 Tuintje - woensdag 05 november 2008 - 18:38   quote  deeplink  
Voorspel es even wie CBML gaat winnen?
Je bent er blijkbaar handig in?
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 05 november 2008 - 20:08   quote  deeplink  
moha denk dat kale marco wint

yess moha thnx nu komt het hopenlijk nog uit ook dus tja kale marco wint haha
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 05 november 2008 - 20:45   quote  deeplink  
Hallo allemaal. ik denk toch echt dat Dennis Kelly echt wel geweldig vind, en Kelly hem. maar wat ik bovenal denkt is dat Kelly verliefd is opde liefde.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 05 november 2008 - 20:47   quote  deeplink  
Hey Izz babe
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 05 november 2008 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:08 schreef Tijger het volgende:
moha denk dat kale marco wint

yess moha thnx nu komt het hopenlijk nog uit ook dus tja kale marco wint haha
niets is wat het lijkt
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 05 november 2008 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:45 schreef Izz@headliner het volgende:
Hallo allemaal. ik denk toch echt dat Dennis Kelly echt wel geweldig vind, en Kelly hem. maar wat ik bovenal denkt is dat Kelly verliefd is opde liefde.
hey skattie zo zie ik het ook.
amy
 amy - woensdag 05 november 2008 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 20:45 schreef Izz@headliner het volgende:
Hallo allemaal. ik denk toch echt dat Dennis Kelly echt wel geweldig vind, en Kelly hem. maar wat ik bovenal denkt is dat Kelly verliefd is opde liefde.
Ik weet niet wat Dennis van haar vindt, daar zie je niet zo gek veel van. Behalve dat hij van het begin af aan al aangeraden wordt om voor haar te gaan. Dus op zich logisch dat hij dat doet. En 'hij kan het er wel op', dat iig zeker. Echt geweldig kan ik zo nog nie van m aflezen. Maar wie weet.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 05 november 2008 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2008 - 22:25 schreef amy het volgende:

[..]

Ik weet niet wat Dennis van haar vindt, daar zie je niet zo gek veel van. Behalve dat hij van het begin af aan al aangeraden wordt om voor haar te gaan. Dus op zich logisch dat hij dat doet. En 'hij kan het er wel op', dat iig zeker. Echt geweldig kan ik zo nog nie van m aflezen. Maar wie weet.
In het gesprek met Danny, zegt Dennis, het is heel simpel, zij ( Kelly ) wil mij en ik wil haar. deze woorden gebruikten hij letterlijk.
amy
 amy - woensdag 05 november 2008 - 22:43   quote  deeplink  
Omdat ze de vrouw van zijn dromen is? Of omdat ze een makkelijke gebruiksaanwijzing heeft, ver aan kop staat, en zijn bedje gespreid is?
Nja, time will tell.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 06 november 2008 - 18:34   quote  deeplink  
pff zo weer ff die griep prik halen, terwijl ik pas doodziek geweest ben. mja schijnt voor de griep van januari te zijn.
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 06 november 2008 - 18:38   quote  deeplink  
vind kelly een vaag jank kind en nu ineens zwaar verliefd vorige week zat ze nog te piepen om marco pfffff
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 07 november 2008 - 16:56   quote  deeplink  
zondag komt mijn broer (Peter R de Vries) weer met een onthulling over Joran van der Sloot.
dit keer handeld Joran in vrouwen.
-----------------------------------------------------------
Eerder deze week werd al bekend dat Peter R. de Vries met een nieuwe, waarschijnlijk even spraakmakende, aflevering over Joran van der Sloot komt. In deze aflevering, die aankomende zondag uitgezonden zal worden, is te zien hoe Van der Sloot in Bangkok handelt in jonge vrouwen.

De jonge handelaar biedt de vrouwen voor 10.000 euro per dame aan op de Nederlandse prostitutiemarkt. Hij vermeldt daarbij aan de potentiƫle koper dat de vrouwen voor 'slechts 300 euro per maand' in een bordeel werken.

Nieuwe undercoveroperatie

Het team van Peter R. de Vries verrichtte de afgelopen weken de undercoveroperatie. Een infiltrant ging naar Thailand en onder de dekmantel van Nederlandse ondernemer in de seksindustrie nam hij contact op met Joran. Deze trapte vervolgens met open ogen in de val die het team van De Vries had opgezet voor hem. Deze operatie liep zelfs tot gistermiddag door, toen De Vries met Joran aan het chatten was. Joran dacht echter dat hij met een zakenpartner aan het chatten was. Hij vermeldt in dit gesprek dat 'hij het even rustig aan zal doen' tot na de televisie-uitzending over hem.

Joran ontmoet de infiltrant onder andere in een hotelkamer, waar hij in het bijzijn van twee Thaise prostituees zaken doet. Tijdens de gesprekken zegt hij dat hij iedere week nieuwe jonge vrouwen kan leveren en dat de visa en paspoorten geen probleem zullen zijn. "Ik regel dat allemaal, maak je geen zorgen!" De meisjes denken allemaal danseres te worden in Nederland en zullen formeel als studentes naar ons land komen. De harde realiteit is dat de meisjes zes dagen per week tegen een hongerloontje in een bordeel moeten werken.

Tekenend

De Vries noemt de beelden tekenend: "De beelden geven aan hoe weinig respect deze 21-jarige toont voor het leven van anderen. Dat je na de verdwijning van Natalee in de vrouwenhandel gaat, tekent hem." De Vries meldt dat Van der Sloot zich hiermee schuldig maakt aan een ernstig misdrijf. "Het voorbereiden van mensensmokkel is strafbaar. Dit kan hem in Thailand in grote problemen brengen", aldus de misdaadverslaggever.

De Holloway-zaak

In februari van dit jaar kluisterde De Vries zeven miljoen kijken aan de buis toen Joran de moord op Natalee Holloway, het meisje dat verdween op Aruba, bekende. Joran vertelde in de geprepareerde Range Rover dat hij het meisje mee had genomen naar het strand en haar vervolgens in zee dumpte. Over deze zaak zegt hij dat er niets te vrezen valt: "Zij zullen niks vinden."

Probleem oplossen

In de gesprekken met zijn vermeende zakenpartner op Thailand, laat Joran ten slotte nog weten dat hij een Thai op De Vries af zal sturen, zodat dit probleem opgelost wordt. "En het kan me niet schelen wat het kost", laat hij ten slotte weten. Op de beelden van de nieuwe aflevering is te zien dat Joran inmiddels in een kapitale villa in Bangkok woont.

Bron: Fok

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2008 door Moha R. de Vries --
pauline
 pauline - vrijdag 07 november 2008 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 16:56 schreef Moha R. de Vries het volgende:
zondag komt mijn broer (Peter R de Vries) weer met een onthulling over Joran van der Sloot.

hahahahahah geweldig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: offtopic topic









0.0107421