BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: offtopic topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Jacqueline
 Jacqueline - vrijdag 07 november 2008 - 17:42   quote  deeplink  
moha whaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 08 november 2008 - 23:03   quote  deeplink  
Net naar een video van CBML zitten kijken. Moesten ze een spel doen spelen. De dames moeten antwoord geven op vragen. 1 van de vragen was: wat kookt met eigenlijk in een waterkoker. Ze konden kiezen; thee, koffie of water.
En wat gaf Yasmin als antwoord? juist, THEE
Ze is mijn favo maar gut wat heb ik gelachen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2008 door Mrs.B@headline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 08 november 2008 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 23:03 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Net naar een video van CBML zitten kijken. Moesten ze een spel doen spelen. De dames moeten antwoord geven op vragen. 1 van de vragen was: wat kookt met eigenlijk in een waterkoker. Ze konden kiezen; thee, koffie of water.
En wat gaf Yasmin als antwoord? juist, THEE
Ze is mijn favo maar gut wat heb ik gelachen.
dat meen je niet pff wat heb je dr toch af en toe domme dozen bij hoor
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 08 november 2008 - 23:23   quote  deeplink  
wat is H2O. Volgens mij was het Kelly die als antwoord LUCHT had.
Arme Blonde Marco had zijn handdoek maar in de ring gegooid.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 23:27   quote  deeplink  
ff iets geheel anders ik verveel mij.

Ken je dat? je krijgt klachten van je rug, en van je benen. beetje ver-rekt. je krijgt een verwijsbrief voor de fysio. Wat denk je? werkt fantasties.Je bemerkt zelfs vooruitgang, voor de verandering 1 die nog echt masseert, en geen zandzakken in de oven legt en dan op je rug pleurt. zodat je bijna je klote verbrand, ( als je die zou hebben)geen kunstjes thuis, je benen in je nek leggen enzo, om het zaakie op te rekken, Dan moet de Muts zo nodig op vakantie, Niet naar Schiedam, welnee, naar Thailand, niet voor een weekie, welnee een volle maand. Maar er komt een goede vervanging hoor! en als ik terug ben.......

Nou die vervanging was er vorige week Maandag. en wat denk je? het begint al gelijk met leg je arm om je been en trek je been langzaam omhoog.
Ik zeg, Nou niet voor het 1 of ander, maar als ik dat kon denk jij dan dat ik de fysio op zou zoeken? Nee schat, dan was ik op zoek naar een vriendje die net zo lenig was als ik.
Oh nou ga maar op uw buik liggen. en leg uw gezicht maar in dat gat van die tafel.
Ik vroeg of ze een tafel had met nog 2 gaten want ik had nog een paar uitsteeksels die plat op mijn buik liggen zeer sterk in de weg staan. Al trekken ze tegenwoordig wat naar het zuiden. dus van staan mag je eigenlijk niet meer spreken, hoewel ze af en toe in extreme kou nog wel eens een tijdelijke opleving krijgen.

Maar goed ik was aan het vertellen.
al met al lag ik op een gegeven moment. met aan weerskanten van de tafel een vleesachtig aanhangsel, die ik in de verte meende te herkennen als mijn borsten.

Begint dat mens met een soort les in anatomie, dus ik weer overeind zegt ze u moet wel blijven liggen. ik zeg dan moet jij dus gaan masseren en niet tegen mij lullen. Ik kijk je graag aan als je tegen mij spreekt, anders kan ik net zo goed zeggen, wijf lul tegen mijn reet mijn kop is ziek.
maar het was mijn rug snap je?

Nou mokkend ging het loeder aan de slag.
Drukt ze met een venijnig duimpje even op een zeer gevoelig plekje op mijn rug, Vraagt ze: hoe voelt dat?
Ik antwoordde, nu als je even wacht en ik zo overeind kan komen, zal ik je het laten voelen. want mijn ruggenwervel ligt nu ergens in mijn steunkousen. Dan leer ik jou gelijk te wandelen met gebroken enkels.

Hoe kan dat nou?
Ik woest uiteraard. Dat vroeg je man zeker ook? toen die je met jong had gepropt?

Heb jij leren masseren in de zandbak? de speeltuin? Club Q?
Helemaal over de je weet wel,
ik naar huis op mijn scooty. Nu ik stapte van scooty af voor de deur. en kon nog net met mijn bovenlip de stoeprand vasthouden, anders had ik ook in de goot gelegen.
A-fijn. we zijn nu anderhalve week verder, er is naar gekeken, maar ik blijk een Herna te hebben, hoewel de meningen nog zijn verdeeld. Maandag komt mijn eigen fysiotherapeute terug.
Ik hoop dat ze mij kan helpen. en kan ze dat Niet? nu dan heb ik nog wel een plekje voor haar in gedachten.

Tot zover Het Hernia geval.
Voor de niet Rotterdammers onder u. Verbeeld je dat iemand plat Rotterdams tegen je spreekt, terwijl je dit leest, dan word het humor. Ik ben van mijzelf geen vloeker, daar heb ik personeel voor. Maar echt er zijn van die mensen die halen het bloed onder je nagels vandaan. Normaal gesproken reageer ik dan zeer bekakt en zet ze voor joker. Behalve als ik echt pijn heb, dan word ik een gemeen loeder, en haal ik uit, Verbaal wel te verstaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 08 november 2008 - 23:30   quote  deeplink  
De H.A.
gisteren, 20:58
Gister een afspraak gemaakt bij de Huisarts. Dacht met de bus lukt mij dat niet dus heel voorzichtig met scooty, Nu kreeg ik mijn linkerbeen niet hoog genoeg van de grond om het been op de steunplaat van mijn snorscooter te zetten. Afspraak afgezegd, daar was de huisarts het niet mee eens, hij wilde mij dus deze morgen zien. Probeer vervoer te regelen was zijn advies.

Nu sta ik vrijwel altijd zelf als eerste op wanneer er iets moet gebeuren, maar helaas lukt het mij niet om een rit voor mijzelf te regelen. Dus dan maar pijn verbijten en toch proberen om op mijn scootertje bij de huisarts te verschijnen, Vraag mij in vredesnaam niet hoe, maar ik ben er gekomen.
Gillend gek werd ik onderweg. alleen al door over ieder hobbeltje wat ik onderweg tegenkwam heen te rijden, wat weer door denderde in mijn arme rug

Ik moest wel naar de huisarts, Hij wilde er zeker van zijn dat er niet iets anders zat. Zoiets lulligs als een Hernia ofzo
Dus eerst uitkleden, nou ik kleedde mij zo elegant uit, als een koe, die zich omdraait in een porcelein kast. eerst de moccacins uitgooien, nu daar deed ik al 10 minuten over. Nu moet je weten dat deze huisarts al 31 jaar mijn huisarts is, dus die lag in een deuk om mijn verwensingen naar de inval-fysio . mijn schoentjes. en de trainingsbroek die ik had aangedaan. ( leek mij het gemakkelijkst) maar nee truitje moest ook uit, stond ik daar op 1 been. broek op mijn enkels truitje dat ik niet over mijn hoofd kreeg. dus liet mij netjes zakken op het krukje wat in het verkleedhoekje van de onderzoekkamer staat. Het krukje stond alleen iets lager dan ik verwachtte, dus 'hup' ging ik weer.

hink stap sprong naar de onderzoektafel, iedere stap bracht een knal op mijn niet werkende schokdemper van mijn rug. na het verplicht ontspannen op de tafel, nu ik was zo ontspannen als een TL-buis,dat begrijp je. Speelde de huisarts hamertje tik op de knietjes, rechts schopte ik nog net niet, zijn neus richting de lift. links was het net de liefkozing van een dwergpapegaai. maar er zat beweging in, de reflex werkte, wat weer inhoud geen Hernia. Goddank, helaas wel een ischias. Hij vroeg wat voor pijnstilling ik gebruikte nu 2 paracetamols voor het slapen gaan. Eigenwijs en niet slim, waren 2 van de benamingen die hij gebruikte, schreef een recept uit, vroeg wanneer mijn eigen fysio terug zou komen ( wat dus maandag a.s. is) en stuurde mij naar huis, ik moest hem gelijk bellen als ik incontinent zou worden of geen controle meer dacht te hebben over mijn blaas . Ik dacht, Hallo?
wat heeft dat in vredesnaam met ischias van doen. maar goed, ik was allang blij, geen MRI-scan. geen operatie. pijnstilling en maandag naar Anita joepie, alleen al van die uitslag voelde ik mij een stuk beter.

nu ben ik weer kapot en zit ik al weer veel te lang achter Loppie. te typen. dus nok ik ermee voor vandaag. zie je iemand voorbij strompelen, een fysiotherapeute verwensend? : grote kans dat ik het ben. Ciao.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 08 november 2008 - 23:39   quote  deeplink  
Izz, jij doet mij heel, maar dan heel veel denken aan een columniste uit Rotterdam.
Die heb ik 1 keer ontmoet bij een symposium gehouden in het Maas Theater, daar had ze een stuk voorgedragen. Ze had het over de Erasmus brug, wiebelbrug, Burgemeester B. Peper enz. Ik heb dubbel gelegen. Sinds die ontmoeting probeer ik zoveel mogelijk van haar te lezen. Humor, leuke Rotterdamse humor.
En dat is heel anders dan dat kak zooitje waar wij wonen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 09 november 2008 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 23:39 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Izz, jij doet mij heel, maar dan heel veel denken aan een columniste uit Rotterdam.
Die heb ik 1 keer ontmoet bij een symposium gehouden in het Maas Theater, daar had ze een stuk voorgedragen. Ze had het over de Erasmus brug, wiebelbrug, Burgemeester B. Peper enz. Ik heb dubbel gelegen. Sinds die ontmoeting probeer ik zoveel mogelijk van haar te lezen. Humor, leuke Rotterdamse humor.
En dat is heel anders dan dat kak zooitje waar wij wonen.
had deze columniste ook een naam?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 09 november 2008 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2008 - 00:33 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

had deze columniste ook een naam?
Jazeker, Carrie. Haar achternaam weet ik niet.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 09 november 2008 - 15:53   quote  deeplink  
och skattie toch ik lag helemaal in een deuk, als ik iets lees van jou dan hoor ik jou rotterdamse stem erbij en hoe je alles beschrijft, dan zie ik het helemaal voor me.

ik hoop dat die Anita maandag de pijn bij je weg kan nemen.
kus voor mijn grote zus.
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 09 november 2008 - 16:58   quote  deeplink  
goedenmiddag headlinertjes
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 09 november 2008 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2008 - 16:58 schreef Tijger het volgende:
goedenmiddag headlinertjes
goedenavond lieverd
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 09 november 2008 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2008 - 16:58 schreef Tijger het volgende:
goedenmiddag headlinertjes
Hi Tiger
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 09 november 2008 - 18:43   quote  deeplink  
goedenavond allemaal. ik zal niet veel online zijn,1 mijn Rotweilers heeft de buiklop. dus loopt manke lotta zich wezenloos met emmer en dweilstok, ik loop als een schildpad, maar dan achteruit.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 09 november 2008 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2008 - 18:43 schreef Izz@headliner het volgende:
goedenavond allemaal. ik zal niet veel online zijn,1 mijn Rotweilers heeft de buiklop. dus loopt manke lotta zich wezenloos met emmer en dweilstok, ik loop als een schildpad, maar dan achteruit.
Ojee, ojee, een pamper misschien?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 09 november 2008 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2008 - 18:49 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ojee, ojee, een pamper misschien?
jammer genoeg verkoopt men die niet in zijn maat.
af en toe lijkt het de laatste 7 maanden of er een vloek op ons rust, het 1 na het ander, wanneer een persoon die verhalen aan mij zou vertellen dan zou ik denken, jezus aandacht te kort?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 09 november 2008 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2008 - 19:03 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

jammer genoeg verkoopt men die niet in zijn maat.
af en toe lijkt het de laatste 7 maanden of er een vloek op ons rust, het 1 na het ander, wanneer een persoon die verhalen aan mij zou vertellen dan zou ik denken, jezus aandacht te kort?
Maar wel positief blijven, het is niet altijd makkelijk maar je moet het wel proberen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 09 november 2008 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2008 - 19:06 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Maar wel positief blijven, het is niet altijd makkelijk maar je moet het wel proberen.
ik ben zo positifus als maar zijn kan. onder deze omstandigheden.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 09 november 2008 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2008 - 19:03 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

jammer genoeg verkoopt men die niet in zijn maat.
af en toe lijkt het de laatste 7 maanden of er een vloek op ons rust, het 1 na het ander, wanneer een persoon die verhalen aan mij zou vertellen dan zou ik denken, jezus aandacht te kort?
skattie je hebt heel veel aan mij verteld, maar ik denk nooit aandacht te kort hoor en dat weet je ook wel. ik denk alleen maar wanneer draait het nu eens om dat je alleen nog geluk hebt in alles, gelukkig heb je je humor nog lieverd zonder dat is het haast niet vol te houden. en je hebt ons headliners nog.

dikke kus voor jou mooi mens.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 09 november 2008 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2008 - 19:13 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

skattie je hebt heel veel aan mij verteld, maar ik denk nooit aandacht te kort hoor en dat weet je ook wel. ik denk alleen maar wanneer draait het nu eens om dat je alleen nog geluk hebt in alles, gelukkig heb je je humor nog lieverd zonder dat is het haast niet vol te houden. en je hebt ons headliners nog.

dikke kus voor jou mooi mens.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Boudewijn --
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 12 november 2008 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2008 - 18:43 schreef Izz@headliner het volgende:
goedenavond allemaal. ik zal niet veel online zijn,1 mijn Rotweilers heeft de buiklop. dus loopt manke lotta zich wezenloos met emmer en dweilstok, ik loop als een schildpad, maar dan achteruit.
izzy veel sterkte moppie in de zware dagen
hou aub vol . en je weet me te vinden he als je ff wil spuien

ik wens je veel sterkte toe.
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 12 november 2008 - 07:56   quote  deeplink  
jammer genoeg verkoopt men die niet in zijn maat.
af en toe lijkt het de laatste 7 maanden of er een vloek op ons rust, het 1 na het ander, wanneer een persoon die verhalen aan mij zou vertellen dan zou ik denken, jezus aandacht te kort?

beter er over praten als op kroppen hoor moppie en aandacht te kort nee hooe meis het zit gewoon flink tegen nu en dat mag je best uiten hug
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 12 november 2008 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 07:56 schreef Tijger het volgende:
jammer genoeg verkoopt men die niet in zijn maat.
af en toe lijkt het de laatste 7 maanden of er een vloek op ons rust, het 1 na het ander, wanneer een persoon die verhalen aan mij zou vertellen dan zou ik denken, jezus aandacht te kort?

beter er over praten als op kroppen hoor moppie en aandacht te kort nee hooe meis het zit gewoon flink tegen nu en dat mag je best uiten hug
dank je wel lieverd.
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 12 november 2008 - 15:00   quote  deeplink  
your welkom moppie
Tjonge
 Tjonge - woensdag 12 november 2008 - 15:18   quote  deeplink  
Boudewijn, zet je dit fimpje er ook op??? Dit bewijst toch wel van heeeeeel veeeeeeeeeeel knip en plak werk van Talpa, en tevens het bewijs dat dennis niet zo,n lievertje is
pauline
 pauline - woensdag 12 november 2008 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 15:18 schreef Tjonge het volgende:
Boudewijn, zet je dit fimpje er ook op??? Dit bewijst toch wel van heeeeeel veeeeeeeeeeel knip en plak werk van Talpa, en tevens het bewijs dat dennis niet zo,n lievertje is
dit filmpje??? welk filmpje??
pauline
 pauline - woensdag 12 november 2008 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 15:18 schreef Tjonge het volgende:
Boudewijn, zet je dit fimpje er ook op??? Dit bewijst toch wel van heeeeeel veeeeeeeeeeel knip en plak werk van Talpa, en tevens het bewijs dat dennis niet zo,n lievertje is
of bedoel je dat filmpje over dat dennis 14 zou zijn
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 22 november 2008 - 22:09   quote  deeplink  
girls gaan we nog stappen?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 22:09 schreef Moha R. de Vries het volgende:
girls gaan we nog stappen?
ik hoop van wel, je zou rond middernacht hier zijn, alleen zijn de jongens nog wakker, ( nieuw spel op de pc, pffff)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 22 november 2008 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 23:28 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ik hoop van wel, je zou rond middernacht hier zijn, alleen zijn de jongens nog wakker, ( nieuw spel op de pc, pffff)
ja pff ik zit nu al in mijn sexy neglicé.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 23:33 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ja pff ik zit nu al in mijn sexy neglicé.
Je wordt bedankt. zit ik mooi voor de kat zijn viool, pontificaal aangekleed hier. en missy B? komt ze ook niet? door die gladigheid zeker?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 22 november 2008 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 23:53 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Je wordt bedankt. zit ik mooi voor de kat zijn viool, pontificaal aangekleed hier. en missy B? komt ze ook niet? door die gladigheid zeker?
ik heb missy nog niet online gezien jij? ik denk dat het idd beter is met dit weer om thuis te blijven.
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 23 november 2008 - 15:20   quote  deeplink  
goedenmiddag moppies ik had jullie ff verwaarloosd (schaam) had extra druk met werk ivm ziekteverzuim mijn zoontje jarig enz maar ben er weer maatjes xxxxxxx
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 23 november 2008 - 15:36   quote  deeplink  
en nogmaals gefeliciteerd, had ik op het andere topic ook gedaan, maar kon je niet terug vinden. hahaha
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 16:16   quote  deeplink  
nog gefeliciteerd lieverd
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 23 november 2008 - 17:52   quote  deeplink  
sorry moppies ben hier hoe gaat het met jullie ?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 17:52 schreef Tijger het volgende:
sorry moppies ben hier hoe gaat het met jullie ?
lekker meid en met jou, druk zeker?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 23 november 2008 - 19:34   quote  deeplink  
Hi guys, ik ben er weer. twee heftige dagen achter de rug.
Nu is het weer tijd voor ontspanning.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 19:34 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Hi guys, ik ben er weer. twee heftige dagen achter de rug.
Nu is het weer tijd voor ontspanning.
hey missy ik dacht al dat je ziek was. gezellig dat je er weer bent.
Solis
 Solis - zondag 23 november 2008 - 22:34   quote  deeplink  
Aangezien dit een offtopic topic is wil ik hier graag mijn vraag plaatsen. Hoe komt het dat er een aantal berichten aangepast zijn door een ander? Ik neem aan een moderator?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 23 november 2008 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:34 schreef Solis het volgende:
Aangezien dit een offtopic topic is wil ik hier graag mijn vraag plaatsen. Hoe komt het dat er een aantal berichten aangepast zijn door een ander? Ik neem aan een moderator?
Door Boudewijn 'solo eigenaar' en 'moderator' van dit forum.
Solis
 Solis - zondag 23 november 2008 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:38 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Door Boudewijn 'solo eigenaar' en 'moderator' van dit forum.
Maar waarom? Ongepaste uitspraken of zo?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 23 november 2008 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:39 schreef Solis het volgende:

[..]

Maar waarom? Ongepaste uitspraken of zo?
BIjvoorbeeld, of je vraagt er zelf om, in een prive bericht, of je klikt op meld dit bericht, bijvoorbeeld.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:34 schreef Solis het volgende:
Aangezien dit een offtopic topic is wil ik hier graag mijn vraag plaatsen. Hoe komt het dat er een aantal berichten aangepast zijn door een ander? Ik neem aan een moderator?
onder die aangepaste post zie je dan ook staan: aangepast door boudewijn.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 23 november 2008 - 22:59   quote  deeplink  
Guys & Dolls, ik ga nighty night.
Wees lief voor elkaar (niet TE lief natuurlijk)
Fijne avond.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 23 november 2008 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:59 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Guys & Dolls, ik ga nighty night.
Wees lief voor elkaar (niet TE lief natuurlijk)
Fijne avond.
truste missy slaap lekker
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 23 november 2008 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:59 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Guys & Dolls, ik ga nighty night.
Wees lief voor elkaar (niet TE lief natuurlijk)
Fijne avond.
Weltrusten meiske.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 23 november 2008 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 22:34 schreef Solis het volgende:
Aangezien dit een offtopic topic is wil ik hier graag mijn vraag plaatsen. Hoe komt het dat er een aantal berichten aangepast zijn door een ander? Ik neem aan een moderator?
waarschijnlijk omdat je gereageerd hebt op een bericht dat ik heb moeten aanpassen zodat ik ook jouw quote moest aanpassen
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 23 november 2008 - 23:30   quote  deeplink  
weltrusten iedereen.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 23 november 2008 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2008 - 23:30 schreef Izz@headliner het volgende:
weltrusten iedereen.
trusten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: offtopic topic









0.0093998