|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgens het AD is zijn eventuele terugkeer van de baan. Die was dan blijkbaar vooral in beeld voor een functie in de periode voordat Eenhoorn en Rigaux ja zeiden.
Al had ik zelf gedacht dat Gio misschien wel de nieuwe voetbalman in de RvC zou worden. De taak die Troost had. Daar is wel nog steeds plek. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
| Fijn, weg met het oude jongens krentenbrood. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Whut😲 die zag ook niemand aankomen lijkt me, Qua prijzen fantastisch gedaan bij ons en eerste jaar ook hulp grhad dicky Dus hij zou zoiezo verder moeten zijn in periodes het niet loopt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel meer de degelijke voetbal aanpak dan het avontuurlijke aanvallende het idee, Maar hij zette wel de spelers echt op hun daadwerkelijke posities. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
GvB voor v.Persie is als lood om oud ijzer.
Wat een enorm matige keuze is dit zeg. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: 💪 Juistem!
Is gewoon verder dan rvp in prencipe want heeft al die beginners fouten al gemaakt Enzovoort, en zn eerste periode was wel behoorlijk succesvol qua prijzen💪 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 13:45 schreef bijft007 het volgende:[..] 💪 Juistem! Is gewoon verder dan rvp in prencipe want heeft al die beginners fouten al gemaakt Enzovoort, en zn eerste periode was wel behoorlijk succesvol qua prijzen💪 Zo is dat en daarbij is hij een fijne beschaafde kerel dat altijd een goed uithangbord voor de club is geweest. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 13:45 schreef bijft007 het volgende:[..] 💪 Juistem! Is gewoon verder dan rvp in prencipe want heeft al die beginners fouten al gemaakt Enzovoort, en zn eerste periode was wel behoorlijk succesvol qua prijzen💪 Heeft werkelijk waar 0,0 gepresteerd in Europa in z'n Feyenoord tijd. Welke spelers zijn onder GvB nou echt beter geworden en heeft men boven de marktwaarde kunnen verkopen? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Wordt ie assistent of hoofd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ah kijkt niemand weet het, maar het oordeel al in veelvoud aanwezig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als mens en uithangbord prima.
Maar ondanks de vele gewonnen prijzen toch vaak ellende gehad bij ons. Tactisch niet sterk, geen aanvallend fris voetbal.
Voor dat laatste heb je dan misschien Hulshoff maar ik hou niet zo van een duo baan want wie is straks verantwoordelijk? Ik had liever gewoon een duidelijke hoofdcoach gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ik ben toch best blij om niet 365 dagen met mijn werk bezig te zijn maar 50/50. Geeft je tijd je met andere zaken bezig te houden en er weer fris in te gaan. Voetbal staat ook niet meer stil tegenwoordig en kan er heel goed in komen dat juist een verdeling hierin goed kan werken. Verantwoordelijk ben je uiteindelijk als groep. Ik vind daar sowieso dat daar vaak snel naar een hoofdcoach gewezen wordt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Gio///held. Een van mijn favoriete Feyenoorders ooit. Maar of dit nou de oplossing is? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Welkom terug Gio! Ik zie het wel weer zitten hoor met Gio. Dat zogenaamde frisse aanvallende voetbal hebben alle teams inmiddels wel door. Dit is een trainer die het team wat meer gereserveerd neerzet, niets mis mee. Fijne tijden mee beleefd, hoop op mooie nieuwe tijden. Samen met Sipke echt wel geloof in. Wel hopen dat Gio ook onze jeugd goed inpast. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Binnen de 2 weken een nieuwe trainer dus, fijn dat die belg het tempo erin houdt, blij mee. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| We zullen het er mee moeten doen. Gevoelsmatig zou je zeggen dat dit uit de koker van Eenhoorn komt. Maar aangezien Rigaux ook al eens met Gio gepraat heeft bij Brugge, zullen het beide wel stuwende krachten zijn geweest om deze variant te bewerkstelligen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Kan zo maar de stroman van Hulshof zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zo leest het wel bijna. Heeft Hulshoff uberhaupt zijn trainerspapieren? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Al dik een jaar ervaring, hoppa! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Heuvelhut was wel enthousiast over zijn periode onder Gio, voor wat het waard is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 18:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Heuvelhut was wel enthousiast over zijn periode onder Gio, voor wat het waard is. Henk heeft ook een positieve analyse neergelegd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zo draagt iedereen wat bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hou van de mens GvB Daarom hoop ik dat hij t goed doet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik neem aan dat je dit alles met de dames thuis heb besproken ?😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ace ging ook akkoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ach ja. Mensen worden daar ongemakkelijk van. Dat vergeet ik wel eens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Gio is wel een held. Als ik het iemand gun, is hij het wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien krijg je straks gewoon gelijk he ,maar misschien worden we positief verrast? We weten het gewoon nog niet maar door wat hij om hem heen krijgt in zijn staf zal hij niet alleen beslissingen nemen.
Nu zo goed als mogelijk is die selectie op orde krijgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooi en dan nu een zooitje spelers dumpen en een paar toppers halen aub |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Bronckhorst en Hulshoff kunnen het 'Slot-voetbal' terugbrengen bij Feyenoord maandag, FR12.nl
Feyenoord lijkt uit te komen bij een tweekoppige technische leiding: Giovanni van Bronckhorst als eindverantwoordelijke en Sipke Hulshoff als inhoudelijk leider. De combinatie sluit op papier goed aan bij de spelvisie van Arne Slot (periode circa 2021–2024) en heeft als doel het herkenbare, drukzette en intensieve voetbal in Rotterdam terug te brengen.
Hulshoff brengt diepgaande kennis van trainingsmethodiek en speelprincipes mee. Hij werkte jarenlang nauw met Slot samen bij SC Cambuur, Feyenoord en later Liverpool, en was daar meer dan een klassieke assistent: hij ontwierp oefenvormen, bewaakte veldbezetting en de systeemdetails die het hoge pressingspel en de snelle balherovering mogelijk maken. Bovendien heeft hij ervaring in jeugdontwikkeling en een verleden bij Feyenoord Onder‑21, wat past bij de clubkoers om talenten door te laten stromen.
Van Bronckhorst vult dit aan met clubgevoel, autoriteit en bestuurlijke rust. Als ex‑speler en voormalig trainer leverde hij al successen bij Feyenoord (de eerste landstitel in achttien jaar) en bewees hij zijn leiderschap ook bij Rangers. Hij werkte recent samen met Slot bij Liverpool en heeft daarmee inzicht gekregen in de verdere doorontwikkeling van de speelwijze op topniveau. Daardoor kan hij zowel de externe verantwoordelijkheden (media, personeelsbeslissingen, kleedkamerleiding) dragen als de brug vormen tussen strategische visie en uitvoering.
Technisch directeur Dévy Rigaux gebruikt bij de samenstelling van de staf ook data en persoonlijkheidsmetingen, om te toetsen of speelstijl, werkmethoden en karakters passen. Een praktisch pluspunt is dat veel spelers in de huidige selectie al geschikt lijken voor het intensieve spelpatroon: namen als Sem Steijn, Luciano Valente, Jordan Bos en mogelijk Charles Vanhoutte werden als voorbeeld genoemd. De transferstrategie van Rigaux richt zich bovendien op dynamische, aanvallend ingestelde spelers die veel meters maken, waardoor er voortgebouwd kan worden op bestaand fundament.
Uiteindelijk zal de effectiviteit van het duo in de praktijk moeten blijken, maar op papier biedt de combinatie van Van Bronckhorst’s leiderschap en Hulshoff’s inhoudelijke scherpte een plausibele route terug naar het dominante Feyenoord‑voetbal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Snel lozen: Wellie, Bossin, Nieuwkoop, Lotomba, St. Juste, Deijl, Hwang, 't Zand, Borges, Tengstedt, Diarra, Sliti, Plug, Slory. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gio heeft altijd een streepje voor als Feyenoorder, en heeft inmiddels een paar jaar extra ervaring. En ja hij had een slechte periode bij ons, maar had ook succes. Door de voordeur vertrokken. En zijn communicatie is iig stukken lichter verteerbaar dan die van RvP. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 19:27 schreef Frobin1974 het volgende:Snel lozen: Wellie, Bossin, Nieuwkoop, Lotomba, St. Juste, Deijl, Hwang, 't Zand, Borges, Tengstedt, Diarra, Sliti, Plug, Slory. Kunnen er veel meer op. bv Zerrouki, Stengs, Ivanusec Trauner
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: O ja,die manisch depressieve Kroaat, je zou gewoon vergeten dat die nog een contract heeft bij ons |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|